Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Die Hard: Nakatomi Plaza - návod

  12:00aktualizováno  11. června 1:59
Filmová trilogie Smrtonosná past patří mezi legendy akční podívané a i když můžeme diskutovat o její kvalitě, pravdou je, že přímo vybízí ke zpracování formou počítačové hry. Nedávno se objevila další z her čerpající z tohoto námětu - titul Die Hard: Nakatomi Plaza, ke kterému vám dnes nabízíme kompletní návod.

Filmová trilogie Smrtonosná past patří mezi legendy akční podívané a i když můžeme diskutovat o její kvalitě, neoddiskutovatelnou pravdou je, že přímo vybízí ke zpracování formou počítačové hře. Nedávno se objevila další z her čerpající z tohoto námětu, a to FPS titul Die Hard: Nakatomi Plaza, ke kterému vám dnes nabízíme kompletní návod.

TIPY

  • V popisu levelu False Alarm jsem popsal svojí „americko-vědomostní teorii“, o které se v průběhu návodu ještě několikrát zmíním a budete si jí tedy moct přečíst ve zmíněné kapitole.
  • Animace lze típnout klávesou ESC.
  • Zbraně, hasičáky, sekyry atd, které nemůže sebrat pouhým dotknutím, stačí USEnout.
  • Tlačítka která se dají použít, poznáte podle toho, že když na ně zamíříte, tak se změní kurzor.
  • Zásahové zóny zde docela fungují, takže střelba do hlavy věci urychlí.
  • Narozdíl od většiny her, kde se mříže od větracích šachet rozbíjejí, se zde otvírají tlačítkem USE.

    Nakatomi Plaza
    Po úvodní animaci jděte za vrátným a v průběhu dialogu sedmkrát USEněte obrazovku před vámi (nemusíte mířit na konkrétní písmena, je to úplně jedno) Až se vrátný vykecá, jděte chodbou a otevřete první výtah nalevo před vámi, v něm pak USEněte panel s tlačítky a hurá do třicátého patra. Po obsáhlé animaci se objevíte na záchodě. Seberte z umyvadla pistoli, vyjděte z pokoje a proběhněte chodbou nalevo do únikových dveří (střílejících zmetků si nevšímejte)

    False Alarm
    Dojděte k červené páčce a spusťte požární poplach, potom prolezte škvírou za vámi do další místnosti a jedinou možnou cestou (i když trochu zamotanou) se prostřílejte dál. Až dorazíte ke třem prknům blokujícím cestu, tak si nelamte hlavu s tím, proč je nemůžete jednoduše vykopnout nebo rozstřelit, jděte o kousek zpátky, rozstřelte sklo a seberte sekyru, která zábranu spolehlivě odstraní. Možná že to tak autoři udělali proto, že jsou to Američani, o nichž je známo, že jejich vědomosti jsou podobné vědomostem automatické pračky, která ví všechno o praní, něco málo o pracích prášcích a o prádle, ale už neví zhola nic o elektrickém proudu, vodě ani materiálu, ze kterého je vyrobená. Prostě znají jen to, co se striktně týká jejich profese a ostatní věci je absolutně nezajímají, takže John McClane je v podstatě inteligentní člověk, protože i když je to policajt, tak ví, že na dřevo se používá sekera :-D. Po krátké animaci postřílejte několik zmetků a tomu hlavnímu pak seberte zipák a vysílačku a USEněte ho. V chodbě vedoucí k výtahům je vedle lékárničky panel s tlačítky. Jedno z nich se dá USEnout (main breakers), ale netuším, k čemu je to dobré, takže se na to klidně vykašlete.

    The Bomber
    V tomto levelu máte za úkol zneškodnit všechny nálože, a k tomu potřebujete štípačky (řekl bych, že i zde se dá aplikovat výše zmíněná teorie o vědomostech Američanů :-). Vylezte po žebříku a dejte se chodbou za dveřmi. Postřílejte všechny zmetky a dejte si velký pozor, abyste nezasáhli některou z nastražených bomb. Až budete ve velké místnosti, tak zmetkovi úplně vzadu seberte kleště a vraťte se po vlastních stopách, štípajíc všechny nálože, pak jděte zpět do velké místnosti a po schodech vylezte na střechu.

    The Roof
    Po vysílačkovém pokecu slezte po žebříku napravo, jděte k rozvodové krabici na budce a rozstřelte zámek (divím se, že vzhledem k „americko-vědomostní teorii“ nemusíte hledat klíč, pilku na železo, pákovky nebo tak něco :-), přeštípněte červený drát a to samé udělejte u dalších třech budek, na které cestou narazíte. Až budete hotovi, odemknou se vám vrátka a budete moct jít do dalšího levelu.

    Down The Shaft
    Pozor aby vás za dveřmi nevcucnul větrák. Zastavte se o některý ze sloupů u zdi, rozstřelte zámek na skříňce vedle dveří a za úporného držení klávesy „dopředu“ přeštípněte červený drát. Prolezte vypnutým větrákem, nalevo odstraňte zámek z víka u žebříku, slezte dolů, zabte dalších pár zmetků a až budete na konci chodby, kde se náhle otevřou dveře, tak se rychle otočte, protože tam někdo hodí oslepující granát. Po výbuchu se ještě rychleji otočte zpět a zabte zmetka. Zde to již znáte. Dejte se doprava, zastřelte posledního teroristu, skočte do větračky a co nejrychleji vlezte do menší šachty před vámi.

    Welcome to The Party
    Zapněte si zipáka, prolezte větračkou a až uslyšíte hlasy, rychle přeběhněte na konec, přečkejte střelbu a až bude klid (uslyšíte kroky a bouchnutí dveří), tak si otevřete mříž a hupsněte do místnosti. Za jedněmi dveřmi je chodbička s výtahem a dalšími dveřmi, za nimiž je lékárnička. Druhá chodba vede do kanceláře, přes kterou se dostanete do velké místnosti se zkrvavenými dveřmi. Jakmile je otevřete a proběhne animace, rychle couvněte a za něco se schovejte (nejlépe za skříňku u zdi), zabte oba teroristy a až McClane popřemýšlí o tom, jak na sebe upozornit policistu dole, USEněte tělo v černé bundě. Po animaci najděte dveře s nápisem EXIT.

    High Maintenance
    Jedinou možnou cestou dojděte do zatemněné místnosti, z ovládacího panelu seberte žlutý papírek s nápisem CODE a jděte zpět směrem k začátku kola. V předposlední chodbě jsou nalevo dveře s cedulí UTILITY ROOM, které nyní půjdou otevřít. Na konci chodby USEněte páčku pod cedulí RESET BREAKERS, jděte zpátky na chodbu, cestou se zastavte u panelu s červeně svítícími kontrolkami a úplně nahoře zapněte SECURITY (musíte USEnout páčku vedle světýlka). Vraťte se tam, kde jste našli kód, USEněte obě červeně svítící tlačítka (nejdřív to nalevo), na chodbě se tentokrát dejte doprava, dveřmi které předtím byly zamčené a prostřílejte se až k únikovému východu na schodiště.

    Argyle’s Run
    V tomto kole je potřeba jednat rychle. Vběhněte do garáže a eskortujte limuzínu, střílejíc po všech zmetcích, kteří vám přijdou do cesty. Argyle nesmí zemřít (to zní jako titulek nějakého filmu :-). Na konci tohoto sprintovacího levelu pokecejte s černochem a USEněte tlačítko na rohu zdi nalevo od zavřených vrat. Tenhle level byl jako vystřižený z filmu s Clintem Eastwoodem, v němž prezidentova ochranka sprintovala vedle limuzíny, až na to, že tam nebyl černý řidič a všichni byli v obleku a měli boty :-)). Každopádně to částečně vyvrací „americko-vědomostní teorii“, protože i když je McClane jen obyčejný policajt, tak by se vůbec před prezidentovou ochrankou nemusel stydět :-).

    Playin‘ The Hero
    Po pokecu s řidičem a krátké animaci se schovejte za bedny, zastřelte oba řadové teroristy a na toho s těžkým kulometem se vykašlete, stejně zdrhne a akorát by vás zranil. Po chvíli dojdete do dlouhé chodby, kde se držte těsně u pravého regálu, doběhněte na druhý konec a couvajíce střílejte po zmetkovi za volantem vysokozdvižného vozíku. Jakmile bude po něm, tak zabte dva nepřátele schované nahoře na regálech a jděte dál. Projděte kantýnou do kuchyně, zavřete na petlici oboje dveře od mrazáku a pusťte tam „freezing“, ať si zmetek uvnitř pěkně užije :-). Na záchodě otevřete mříž a utečte větračkou.

    One of The Terrorists
    Dojděte k jediným dveřím, které jdou otevřít (poznáte je podle toho, že je u nich banda teroristů), v místnosti za nimi v jedné ze skřínek seberte žlutý papírek s kódem a vyjděte zase ven, držte se u pravé zdi a na konci dlouhé chodby pomocí kódu otevřete dveře, které předtím nešly. Hned za nimi je zmetek, od kterého získáte sniperovku. Následuje místnost s větráky a pak místnost plná páry, kde doporučuji vylézt po žebříku napravo, přelézt po rourách na druhou stranu a ze shora odstranit nepřátele dole. Můžete na ně naběhnout přímo, ale přitom vás o dost víc zraní. Proběhněte velkou větrací šachtou, nedbaje střelby, kterou slyšíte všude kolem. V místnosti kam se dostanete jděte doprava, připravte si sniperovku, ale buďte ve střehu, protože první člověk, kterého uvidíte je člen jednotky SWAT. Počkejte až ho zabijí, vykoukněte zpoza rohu a vysniperujte několik nepřátel (snad je od SWATáků rozeznáte), načež se vraťte chodbou zpět, zabte dva zmetky a skočte do díry, ze které oni vylezli.

    Not My Day
    V tomto levelu po vás budou střílet SWATáci, ale vy jim to bohužel nemůžete oplatit (maximálně jednomu a potom si to loadnout :-). Sejděte po žebřících až dolů, v kanále se dejte doprava, na první křižovatce doleva, vyjděte po schodech, USEněte červený ventil, potom vběhněte do dveří, za plůtkem napravo ve skřínce přeštípněte modrý drát, čímž odemknete vrátka u dalšího plůtku a za ním USEněte druhý ventil, načež urychleně opusťte tuto místnost nejbližšími dveřmi. Dostanete se zase na začátek kola, jděte tedy dolů do kanálu, skočte do vody a plavte doleva. Pozor, až se budete vynořovat, čeká na vás uvítací výbor. Přeběhněte k modrým rozvodným skříním naproti, USEněte malou páčku na té vpravo, vraťte se do vody a plavte úplně na druhou stranu (samozřejmě s mezipauzou na kyslík). Vynořte se a vylezte po žebříku v rohu vpravo-vepředu, zabte zmetka, prolezte děravými mřížemi, sérií temných rour a několika dalšími místnostmi až k žebříku, který vede na konec kola.

    Aftermath
    V chodbě pod schodištěm je dost nábojů do sniperovky. Vyjděte po schodech, na křižovatce se dejte doprava, slezte po žebříku, projděte dvojitými dveřmi a jedinou možnou cestou se dostaňte na konec kola (dveře na schodiště). Cestou najdete u jednoho mrtvého SWATáka M16ku. Je to sice dobrá zbraň, ale nedoporučuji jí moc používat, protože nábojů do ní je velmi málo a jsou to ty samé, které používá sniperovka, takže si je šetřete pro nějaké vytvrdlejší zmetky.

    Clearing The Birds Nest
    Velmi jednoduché kolo. Prostě postupujte dopředu a zastřelte každého, koho potkáte. Po nějaké době se dostanete do rozestavěné části, kde se vám naskytne pravá příležitost použít M16ku, protože bude potřeba zabít obrzmetka s těžkým kulometem. Pokud vám to činí potíže, doporučuji ho zahnat do kouta (sám tam naběhne) a odpálit kyslíkové láhve, za něž se schová. Jakmile bude po něm, seberte zásoby (kulomet, oslepující granáty, sniperovku a samopaly) a vraťte se na chodbu, kde jsou nyní otevřené dveře EXIT.

    Unexpected Friend
    Uklidněte krčícího se civilistu policejní plackou, po pokecu najděte místnost se štaflemi, vylezte po nich na podhledy a proplazte se do další části, kde pokračujte v čistce. Úplně vzadu jsou dva vytvrdlejší blbci, na které kupodivu nefunguje oslepovací granát (za to ale vděčíme spíš vychytanému enginu...). Doporučuji najít druhou místnost se štaflemi a přes podhledy přelézt do komůrky, odkud se na zmetky dá celkem slušně zamířit. Problém je pouze v tom, že jakmile se ukážete, tak oba začnou pálit a vy jste okamžitě tuhý. Chce to pevné nervy, hodně quick-loadů a rychlý prst na spoušti (levém tlačítku myši :-). Jakmile bude patro bezpečné, vezměte sekyru, odstraňte prkna blokující cestu a přiveďte civilistu ke dveřím, které má odemknout (poznáte je tak, že se u nich zastaví a dál nepůjde). Pro přesnější lokalizaci: najděte místnost, ze které je vidět na venkovní výtah pro čističe oken. Nejbližší dveře jsou ty správné. Pokud byste sem civilistu přivedli a on nechtěl spolupracovat, budete asi muset celé kolo udělat znova (nahrát auto-save), protože zřejmě nastala chybička. Jakmile vám odemkne, rozstřelte sklo a na výtahu USEněte tlačítko.

    The Architect
    Vyjděte nejbližšími dveřmi na chodbu, za jedněmi z mnoha dveří najděte civilistu, ukažte mu placku a po pokecu se vraťte na chodbu. Zastřelte zmetka nalevo a utíkejte na druhou stranu, protože začíná požár. Chraňte architekta a dostaňte se s ním až do konferenční místnosti, chvíli si oddechněte a otevřete další dveře. Zde již hoří naplno, takže je potřeba to uhasit. Přeskákejte přes stoly a pak doleva, seberte hasičák a prohaste se až k tomu blbečkovi, který se krčí v rohu. Jakmile bude cesta volná, jděte k druhým dveřím, USEněte je a on je za vás odemkne. O dvě místnosti dál se připravte na masivní útok. Architekt vyzkouší jedny dveře, ale spálí se a pak poběží otevřít výtahovou šachtu. Skrčte se za pult, likvidujte všechny přicházející zmetky a až civilista hodí hlášku, že vykonal otevření šachty, tak běžte za ním. On spadne dolů a nepřežije to (k velkému potěšení mnoha pařanů :-), vy slezte po žebříku.

    In The Vents
    Nejprve zastřelte zmetka v prosklené kanceláři, potom jděte na záchod, počkejte si na skopčáka zavřeného v kabince a jakmile vyleze, ukončete jeho existenci. Bylo to jeho poslední močení. Na opačném konci chodby jsou dvojité dveře, za nimi další chodba a prosklená kancelář, v ní pak nalevo skládek s větrací šachtou. Vyskočte tam po stole a po regále a hurá do větraček. Na odbočce zahněte doleva, v rozšířené části zabte dva debatující germány (pokud chcete) a jděte dál. Po chvilce plazení se dostanete do místnosti se třemi pákami. USEněte tu horní a tu spodní, otevřete mříž vpravo a lezte další větračkou dál. Na konci pozor abyste nespadli. Zastřelte zmetka na záchodě, pokračujte v cestě, v archívu vylezte po štaflích na podhledy a plazte se k otvoru, kde na vás po krátké animaci začnou střílet. Odstraňte teroristu, který je jakš takš vidět, potom skočte dolů, zabte dalšího, který je přímo pod vámi a nakonec toho třetího. V další místnosti je východ.

    Send in The Car
    Zastřelte dva zmetky, otevřete dveře vpravo, prostřílejte se do další místnosti a všimněte si židle zaparkované u výtahových dveří. Po vyčištění místnosti a shlédnutí animace s tankem zmíněné dveře otevřete (čudlík nalevo) a shoďte židli dolů, stejně jako ve filmu :). Vraťte se do předchozí místnosti a pročistěte si cestu k východu.

    Backup Arrives
    Ukažte SWATákům placku aby z vás nenadělali cedník a nechte je jít první. Za chvíli všichni zemřou, což vůbec není na škodu, protože jsou stejně k ničemu a akorát se pletou. Sami pak pokračujte dál. Až budete u bazénu, tak se vykašlete na zmetky vzadu, skrčte se za zídku a vběhněte do chodby. Prostřílejte se koupelnami na druhou stranu bazénu, kde jsou již mrtví zmetci. Za dveřmi nalevo je velmi přímočará cesta na konec kola. Úzké chodbičky, kde není kam utéct.

    The FBI Arrives
    Jednoduchou cestou se dostaňte do místa, kde jste již byli na začátku hry. Prolezte skrz velký větrák a přes několik místností. Pozor ať nezastřelíte chlápka stojícího u ovládacího panelu. Je to sice vůdce teroristů, ale to zatím víte jen vy, takže s ním pokecejte a jděte směrem k východu. Jestliže máte málo healthu (méně než půlku), tak si radši celé kolo projděte znova a lépe, abyste byli více při životě. V dalším levelu to budete potřebovat.

    Bill Clay
    Jděte za chlápkem, až se zastaví, tak ho USEněte, pokecejte a jakmile zdrhne, tak se schovejte. Toto kolo je naprosto stupidní, protože nepočítá s tím, že můžete být na pokraji smrti. Když se totiž přiblížíte ke dveřím a šlápnete na střepy, tak vás to začne v pravidelných intervalech zraňovat a lékárničku najdete až za hooodně dlouho. Jestliže máte healthu dost, tak se není čeho bát, postřílejte nezbytné zmetky, vyběhněte prosklenými dveřmi, potom těmi vpravo a jedinou možnou cestou, přes několik kanceláří na konec kola. Pokud máte kriticky málo životní energie, je několik možností, jak postupovat: loadnout nějaký starší save, začít hrát zase od začátku, použít cheat, nebo zkusit doběhnout do dalšího kola a nesmrtelnost si nastavit až tam. Pokud jste se rozhodli podvádět (v tomto případě to beru jako nutné zlo a současně nejracionálnější řešení), tak vyskočte do Woken, v adresáři s hrou otevřete soubor „autoexec.cfg“ a na řádku číslo jedenáct přepište hodnotu příkazu „PlayerTakeDamage“ na nulu, načež znovu spusťte hru a budete nesmrtelní. Pro vypnutí cheatu stačí stejným způsobem vrátit hodnotu příkazu zase na jedničku.

    Coulda Used His Shoes
    Jděte jedinou možnou cestou až do místnosti se dvěma východy. Vpravo jsou dvojité dveře a krvavá čmouha. V místnosti za nimi je na stole lékárnička, ale pouze provizorní, ještě to neskončilo. Sledujte krev (o které si teroristi myslí, že je vaše :-) až k výtahu, zde pokračujte prosklenými dveřmi a za nimi najděte pánský záchod. Otevřete lékárničku a máte to z krku.

    I Hate The Dark
    V klidu se vyléčte a vraťte se úplně stejnou cestou na začátek kola, ke dveřím EXIT. Doporučuji si do levé ruky vzít pistoli a do pravé zapalovač, abyste alespoň něco viděli.

    R&D Lab
    Projděte dveřmi nalevo, za nimi se držte u levé zdi, projděte do laboratoře s názvem MAINFRAME LAB (cedule u dveří), prokličkujte vlevo mezi skříněmi a úplně na konci USEněte červenou páčku na panelu s nápisem NAKATOMIGUARD, SECURITY RESET Až to budete mít, tak se vraťte do předchozí místnosti, projděte dveřmi v prosklené kanceláři před vámi a pokračujte do kontrolní místnosti s množstvím páček. Všechny je použijte v následujícím pořadí: nejprve ty co se pohybují vodorovně a potom ty svislé. Pěkně si tím ulehčíte práci (já myslel, že takovouhle vymoženost mají jen ve filmu Resident Evil, ale zjevně jsem se mýlil :-). Poslední tlačítko k použití je na panelu vzadu a vypínají se s ním lasery blokující některé dveře. Jakmile zde budete hotovi, vraťte se do Mainframe lab a jděte druhým východem. Dál vede jediná možná cesta, přes hromadu laboratoří až do briefingové místnosti, kde můžete jít prvními dveřmi vlevo a vystřílet to co je za nimi, ale to je pouze takové povyražení, protože je to slepá cesta a budete se muset vrátit a použít druhý východ, který vede do kanceláře. O něco dál nastane animace, ve které zmetci vyslýchají vrchního Japonce. Rozstřelte sklo, skočte dovnitř, pokecejte s ním, ochraňte ho před eventuelními útočníky, vyskočte zase oknem na ochoz a dveřmi vlevo odejděte. Konec kola najdete za chvíli.

    Fumbling in The Dark
    Nacházíte se v chodbě, kde jste byli již dvakrát. Dejte se doleva a opět jedinou možnou cestou pořád za nosem. Není co radit, snad jen, že až sejdete po schodech a po dlouhé rampě hned za nimi, tak na vás začne nabíhat nekonečno nepřátel, takže bude jednodušší prostě odejít než se s nimi zdržovat. O něco dál se během střelby jeden zmetek přitiskl k elektrickému panelu a vyzkratoval ho. Nevím, zda to je nějak důležité, ale hned za ním byly bezpečnostní dveře, které šly bez problémů otevřít, možná v důsledku onoho zkratu. Jestli se vám (stejně jako mě) o mnoho dál z té přímočarosti povedlo dojít na slepé místo se zamčenými dvojitými dveřmi a paletou opřenou o zeď, tak se o kousek vraťte a budete v chodbě, kde jste již pravděpodobně byli (vybíhalo na vás tady nekonečno nepřátel), vyjděte po stoupajícím chodníku nahoru, kolem sudů blokujících dveře a otevřete si cestu dál. I zde jste již byli, ale tentokrát budete jen procházet. Odbočte doprava a uvidíte dvě výtahové šachty. Nejdřív jděte do té vpravo, seberte lékárničku a jestli chcete, tak vylezte po žebříku a podívejte se nahoru. Nepřipomíná vám ta mrtvola někoho? Třeba architekta? :-). Ve druhé šachtě je taky žebřík a nahoře další, po kterém stačí popolézt a jste na konci kola.

    A Fish In The Barrel
    Cestou nahoru na vás ze dveří vpravo budou celkem čtyřikrát střílet. Připravte se na to a až budete nahoře, tak USEněte mříž ve zdi.

    Karl’s Revenge
    Prostřílejte se k další otevřené výtahové šachtě, skočte tam, vylezte po žebříku, otevřete mříž a dál si čistěte cestu. Ve velké místnosti s animací vás čeká boj s Karlem, skopčákem, jemuž jste na začátku zabili bratra, což ho značně rozezlilo. Je vyzbrojen sniperovkou. Nejlepší taktika je schovat se na druhém konci místnosti než je on a nacpat do něj tolik olova, kolik máte ve sniperovce. Pokud by se vám to nepovedlo a on utekl do další místnosti, tak se to malinko komplikuje, protože tam je další banda zmetků, a hlavně ty debilní dveře, které se furt zavírají!. Naštěstí máte pořád svojí sniperovku, že? Jakmile nebude Karl mezi živými, jděte na střechu.

    Everyone To The Roof
    Vyběhněte na střechu, po animaci slezte po žebříku a stejnou cestou jako na začátku hry doběhněte až k zamčeným vrátkům, otevřete krabici na zdi a USEněte požární hadici, načež zacouvejte a skočte ze střechy (stejně jako ve filmu :-).

    Just Like Saigon
    Rozstřelte sklo, trochu se rozhoupejte a až budete těsně u okna, tak skočte dovnitř (tlačítkem JUMP). Projděte dveřmi, od kterých na vás střílí skopčák, vyčistěte si kousek cesty a vezměte si hasičák (u zmíněného útočníka). O něco dál se prohaste plameny, vyběhněte nahoru po schodech (zde již nemusíte hasit) a USEněte první dveře.

    Running The Gauntlet
    Prostřílejte se do místnosti, před kterou létá vrtulník, skrčte se a chvíli počkejte, aby vás nesejmul. Až bude pryč, tak dojděte na druhou stranu a jakmile otevřete dveře, tak buďte pořád skrčení, protože je tam zmetek s kulometem. Připravte se na něj, aby se nepřipravil on na vás :-). Zabte ještě pár zmetků a hurá do dalšího kola.

    Still The Cowboy
    Dojděte na konec chodby a připravte si kulomet. Podívejte se doprava, do červeně svítícího trezoru a zabte hajzla s kulometem, načež projděte trezorem dolů, dokud nenarazíte na animaci. Před soubojem s finálním zmetkem si ještě počíhejte (stále s kulometem) na kravaťáka se sniperovkou, který sem přiběhne trezorem. Jakmile bude tento nepřítel odstraněn, nastává čas pro delikátní práci. Šéf skopčáků má jako rukojmí vaší manželku, která by to měla pokud možno přežít (když jsem pařil já, tak jsem asi stanovil rekord v počtu zabití jedné manželky :-). Nesmíte se k nim moc přibližovat, jinak jí Hans střelí do hlavy, takže si vezměte sniperovku, zaměřte ho zpoza regálu a dobře pozorujte co dělá - vždy při střelbě vykloní hlavu doprava a navíc se čas od času vaše manželka zacuká a úplně ho odkryje. To jsou chvíle pro vás. Po pár zásazích zmetek couvne, vy se přesunete a znovu si to zopakujete, a to tak, že několikrát. Jakmile bude opouštět svoje třetí stanoviště, tak ho nechte dojít až k oknu a vůbec se k němu nepřibližujte, ani se ho nepokoušejte trefit. Až bude stát u okna, tak ho stačí ještě párkrát trefit a je konec, musíte si ale stoupnout tak, aby vaše střely měly nějaký efekt (opět díky skvělému enginu...). Poznáte to tak, že se po prvním výstřelu vysype okno.

    Tak a to je konec hry. I když to nebyla žádná super kvalita, nebylo to špatné a dokonce docela zábavné. Vrtá mi ale hlavou, jak se všichni ti teroristi vešli do jednoho náklaďáku. Jedno vysvětlení bych měl. Jelikož všichni tvrdí, že je jich osm a ve skutečnosti jich tam bylo několik stovek, tak se možná naklonovali, jinak mě napadá už jen to, že němci dokáží popřít zákony o prostoru :-).

    Tak a to je konec dalšího návodu od Storma. Těším se zase u nějaké pařby.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Iron Harvest
    Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

    Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
    Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

    Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

    Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
    Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři jí předělali

    Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

    Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
    Končím s vtipy o nacistech slibuje populární youtuber PewDiePie

    Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

    Další z rubriky

    Uncharted: The Lost Legacy
    RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

    Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

    Kingdome Come: Deliverance
    Nový trailer na Kingdome Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

    Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

    Iron Harvest
    Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

    Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

    Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám
    Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám

    Jak se jiné ženy postavily k nevěře a co jim pomohlo.

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.