Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář Dishonored: je v pořádku, když jsou k vám hry někdy drsné

  16:50aktualizováno  16:50
Čas od času je třeba tvrdošíjně odporovat názoru ostatních. V to věří jeden z ředitelů vývoje titulu Dishonored, který takto bránil i herní koncepty v původním Deus Ex.

Obrázek ze hry Dishonored

O tom, jak obdobné situace vnímá, pohovořil Harvey Smith v podcastu Shall We Play a Game?. Smith tam říká: „Existují chvíle jako s Deus Ex, kdy mě lidé opravdu tlačili do toho, abych do Chateau DuClare přidal velký souboj.“

„A já se bránil a bránil a bránil, aby se to nestalo. Velká část hráčů pak říkala, že je to nuda. Ale alespoň někteří věřili, že je to výjimečné a ve hře ještě nic podobného neviděli.“

Obdobné je to prý s postavou Samuela v Dishonored. „Ke konci vývoje jsem se rozhodl pro variantu, kterou uvidí hráči při opravdu temném průchodu. Když nezabijete jen to, co potřebujete pro své úkoly, ale zavraždíte třeba služky a všechny ostatní,“ říká Smith.

„Na konci hry pak Samuel Beechworth, který vás vozí v lodi, řekne: ‚Pohrdám tím, co se z tebe stalo.‘ Následně vytáhne světlici, vystřelí ji a prohlásí, že ostatní varuje, že jste na cestě. Prostě vás zradí.“

Smith v souvislosti s tím musel čelit tlakům lidí, kteří se moment ze hry snažili odstranit. „Lidé nejsou zvyklí na to, že jsou k ním herní postavy drsné, nebo že jim říkají, že nejsou hrdinové, ale záporáci. Ve hrách všichni chtějí slyšet, že jsou skvělí, a to nezávisle na tom, jak se chovají.“

Tvůrci Dishonored se ale nakonec rozhodli, že by takový přístup působil zvláštně. Nebylo by to prý v souladu s tím, jak svět funguje. „Ve hře jsme vám chtěli dát volnost. Ale titul na váš postup bude reagovat alespoň nějakým způsobem,“ uzavírá Smith.

Autor:




Nejčtenější

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

Hearthstone: Knights of the Frozen Throne
Jak se s Death Knighty změnil Hearthstone? První dojmy

Nová expanze Knights of the Frozen Throne pro karetní Hearthstone je venku pár dní, a tak se pojďme podívat, jak se hrou zahýbaly nové karty.   celý článek

Další z rubriky

Postava Hanza v Overwatch
Blizzard změnil názor, v Overwatchi bude režim deathmatch

Ještě loni na akci Blizzcon se tvůrci týmové střílečky Overwatch bránili přidání režimu deathmatch, v němž zápasí všichni proti všem. Po uvedení sekce Arcade...  celý článek

Grimoire : Heralds of the Winged Exemplar
Dílo šílence, nebo génia? Přes 20 let vyvíjená hra je konečně hotová

Krokovací dungeon Grimoire: Heralds of the Winged Exemplar byl poprvé oznámen v roce 1997. Po více než dvaceti letech je konečně venku. Jeho přijetí je však...  celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.