Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář Dishonored: je v pořádku, když jsou k vám hry někdy drsné

  16:50aktualizováno  16:50
Čas od času je třeba tvrdošíjně odporovat názoru ostatních. V to věří jeden z ředitelů vývoje titulu Dishonored, který takto bránil i herní koncepty v původním Deus Ex.

Obrázek ze hry Dishonored

O tom, jak obdobné situace vnímá, pohovořil Harvey Smith v podcastu Shall We Play a Game?. Smith tam říká: „Existují chvíle jako s Deus Ex, kdy mě lidé opravdu tlačili do toho, abych do Chateau DuClare přidal velký souboj.“

„A já se bránil a bránil a bránil, aby se to nestalo. Velká část hráčů pak říkala, že je to nuda. Ale alespoň někteří věřili, že je to výjimečné a ve hře ještě nic podobného neviděli.“

Obdobné je to prý s postavou Samuela v Dishonored. „Ke konci vývoje jsem se rozhodl pro variantu, kterou uvidí hráči při opravdu temném průchodu. Když nezabijete jen to, co potřebujete pro své úkoly, ale zavraždíte třeba služky a všechny ostatní,“ říká Smith.

„Na konci hry pak Samuel Beechworth, který vás vozí v lodi, řekne: ‚Pohrdám tím, co se z tebe stalo.‘ Následně vytáhne světlici, vystřelí ji a prohlásí, že ostatní varuje, že jste na cestě. Prostě vás zradí.“

Smith v souvislosti s tím musel čelit tlakům lidí, kteří se moment ze hry snažili odstranit. „Lidé nejsou zvyklí na to, že jsou k ním herní postavy drsné, nebo že jim říkají, že nejsou hrdinové, ale záporáci. Ve hrách všichni chtějí slyšet, že jsou skvělí, a to nezávisle na tom, jak se chovají.“

Tvůrci Dishonored se ale nakonec rozhodli, že by takový přístup působil zvláštně. Nebylo by to prý v souladu s tím, jak svět funguje. „Ve hře jsme vám chtěli dát volnost. Ale titul na váš postup bude reagovat alespoň nějakým způsobem,“ uzavírá Smith.

Autor:




Nejčtenější

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Blizzcon 2016
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

PaRappa The Rapper: Remastered
RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

Warhammer 40 000: Dawn of War 3
RECENZE: Warhammer 40 000: Dawn of War 3 je velkým šlápnutím vedle

Pokud se mohli vývojáři z Relic Entertainment něčím chlubit, tak tím, že jejich realtimové strategie patří k naprosté špičce žánru a při jejich koupi...  celý článek

Andrej Kiska a Peter Vasterbacka
Slovenský prezident jednal s tvůrcem Angry Birds o hrách do škol

Slovenský prezident Andrej Kiska se na svém Facebooku pochlubil fotkami ze setkání s vývojářem populárních Angry Birds.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.