Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář Dishonored: je v pořádku, když jsou k vám hry někdy drsné

  16:50aktualizováno  16:50
Čas od času je třeba tvrdošíjně odporovat názoru ostatních. V to věří jeden z ředitelů vývoje titulu Dishonored, který takto bránil i herní koncepty v původním Deus Ex.

Obrázek ze hry Dishonored

O tom, jak obdobné situace vnímá, pohovořil Harvey Smith v podcastu Shall We Play a Game?. Smith tam říká: „Existují chvíle jako s Deus Ex, kdy mě lidé opravdu tlačili do toho, abych do Chateau DuClare přidal velký souboj.“

„A já se bránil a bránil a bránil, aby se to nestalo. Velká část hráčů pak říkala, že je to nuda. Ale alespoň někteří věřili, že je to výjimečné a ve hře ještě nic podobného neviděli.“

Obdobné je to prý s postavou Samuela v Dishonored. „Ke konci vývoje jsem se rozhodl pro variantu, kterou uvidí hráči při opravdu temném průchodu. Když nezabijete jen to, co potřebujete pro své úkoly, ale zavraždíte třeba služky a všechny ostatní,“ říká Smith.

„Na konci hry pak Samuel Beechworth, který vás vozí v lodi, řekne: ‚Pohrdám tím, co se z tebe stalo.‘ Následně vytáhne světlici, vystřelí ji a prohlásí, že ostatní varuje, že jste na cestě. Prostě vás zradí.“

Smith v souvislosti s tím musel čelit tlakům lidí, kteří se moment ze hry snažili odstranit. „Lidé nejsou zvyklí na to, že jsou k ním herní postavy drsné, nebo že jim říkají, že nejsou hrdinové, ale záporáci. Ve hrách všichni chtějí slyšet, že jsou skvělí, a to nezávisle na tom, jak se chovají.“

Tvůrci Dishonored se ale nakonec rozhodli, že by takový přístup působil zvláštně. Nebylo by to prý v souladu s tím, jak svět funguje. „Ve hře jsme vám chtěli dát volnost. Ale titul na váš postup bude reagovat alespoň nějakým způsobem,“ uzavírá Smith.

Autor:




Nejčtenější

Záběr z filmové ukázky ke Quake Champions
Quake Champions by měli být přední turnajovou hrou

Úkolem Quake Champions prý je zaplnit díru na trhu. A to zejména v oblasti profesionálního soutěžení ve formátu jeden na jednoho, který stávající střílečky...  celý článek

GoG Galaxy
Vyšla dosud největší aktualizace GoG Galaxy, konec bety je na spadnutí

Nepovinný klient GoG Galaxy digitální distribuce GoG se naučil spoustu nových funkcí a brzy opustí betu. Finální verze bude dostupná během dubna, zájemci však...  celý článek

ARMS
Představení postav a zbraní z neotřelé bojovky ARMS na Switch

ARMS je slibná bojovka na Nintendo Switch, která využívá pohybového ovládání. Hrát ovšem půjde i tradičně přes tlačítka. Podívejte se na hratelné postavy a...  celý článek

Red Faction: Armageddon
Slevové šílenství nekončí. Osvědčené hry koupíte až o 80 % levněji

Další vydavatelství spustilo lákavou slevovou akci. Tentokrát je spojená s hrami společnosti THQ Nordic, které za zlomek ceny nabízí například Darksiders, Red...  celý článek

Lego Worlds
Odpověď Lega na Minecraft kazí ovládání a bugy. Recenze Lego Worlds

Lego Worlds, vysněná virtuální hračka pro všechny milovníky slavných kostiček, se po dvou letech „válení“ v nedokončené verzi na Steamu konečně dostává na naše...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.