Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář Dishonored: je v pořádku, když jsou k vám hry někdy drsné

  16:50aktualizováno  16:50
Čas od času je třeba tvrdošíjně odporovat názoru ostatních. V to věří jeden z ředitelů vývoje titulu Dishonored, který takto bránil i herní koncepty v původním Deus Ex.

Obrázek ze hry Dishonored

O tom, jak obdobné situace vnímá, pohovořil Harvey Smith v podcastu Shall We Play a Game?. Smith tam říká: „Existují chvíle jako s Deus Ex, kdy mě lidé opravdu tlačili do toho, abych do Chateau DuClare přidal velký souboj.“

„A já se bránil a bránil a bránil, aby se to nestalo. Velká část hráčů pak říkala, že je to nuda. Ale alespoň někteří věřili, že je to výjimečné a ve hře ještě nic podobného neviděli.“

Obdobné je to prý s postavou Samuela v Dishonored. „Ke konci vývoje jsem se rozhodl pro variantu, kterou uvidí hráči při opravdu temném průchodu. Když nezabijete jen to, co potřebujete pro své úkoly, ale zavraždíte třeba služky a všechny ostatní,“ říká Smith.

„Na konci hry pak Samuel Beechworth, který vás vozí v lodi, řekne: ‚Pohrdám tím, co se z tebe stalo.‘ Následně vytáhne světlici, vystřelí ji a prohlásí, že ostatní varuje, že jste na cestě. Prostě vás zradí.“

Smith v souvislosti s tím musel čelit tlakům lidí, kteří se moment ze hry snažili odstranit. „Lidé nejsou zvyklí na to, že jsou k ním herní postavy drsné, nebo že jim říkají, že nejsou hrdinové, ale záporáci. Ve hrách všichni chtějí slyšet, že jsou skvělí, a to nezávisle na tom, jak se chovají.“

Tvůrci Dishonored se ale nakonec rozhodli, že by takový přístup působil zvláštně. Nebylo by to prý v souladu s tím, jak svět funguje. „Ve hře jsme vám chtěli dát volnost. Ale titul na váš postup bude reagovat alespoň nějakým způsobem,“ uzavírá Smith.

Autor:




Nejčtenější

Hra Pussywalk
KOMENTÁŘ: Přestaňte si myslet, že vše víte nejlépe. Nejste prezident

Internetové diskuse mnohdy působí jako sjezd fundovaných odborníků. Často čtu nějakého Honzu Nováka, co zakladateli prestižní společnosti ve dvou větách radí,...  celý článek

Ovladač pro konzole Steam Machines
Operační systém od Valve byl jako zapálený oheň pod zadnicí Microsoftu

Ačkoliv rozruch okolo systému SteamOs v posledních letech utichl, iniciativa hernímu světu mohla prospět. Zpětně to na svém blogu napsal programátor Rich...  celý článek

1-2 Switch
VIDEO: Jak se hraje na konzoli Switch

Podívejte se, jak se hraje na připravované konzoli Switch od Nintenda a na ukázky z her.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.