Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ambiciózní Dishonored vzniká jen díky dvouleté předprodukci

  10:29aktualizováno  10:29
Podle autorů z Arcane Studios vzniká jejich titul Dishonored jen díky tomu, že věnovali dva roky předprodukční fázi. V ní navštívili například města Londýn či Edinburgh a nechali se jimi inspirovat.

"Předprodukce pro nás byla zásadním faktorem. Je vlastně důvodem, že hra dnes vůbec vzniká," přiznal umělecký ředitel vývoje Sebastian Mitton na vývojářské konferenci, kde mu asistoval Viktor Antonov, který je z velké části zodpovědný za vizuální vyznění hry a který se proslavil už titulem Half-Life 2.

Jádro týmu Dishonored se dva roky věnovalo jen rešerším a konceptualizaci hry. Teprve pak ukázali výsledek vydavateli. Autoři se vydali do Londýna a Edinburghu, kde fotili a natáčeli úzké zapadlé uličky, domy a různé objekty. Vyhýbali se přitom hlavním silnicím. "Chtěli jsme vytvořit svět z pohledu krysy," dodává k tomu Mitton.

Dishonored se pyšní jedinečným prostředím, které kombinuje prvky steampunku s viktoriánskými elementy. Hra vychází 12. října pro PC, PS3 a X360.

Autor:




Nejčtenější

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Umělá inteligence se učí řídit díky GTA 5
Chytrá auta se učí řídit v Grand Theft Auto 5

Vědci, snažící se vyvinout inteligentní auta, která by se dopravou pohybovala samostatně, využívají pro „učení“ umělé inteligence počítačovou hru Grand Theft...  celý článek

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy Jones. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Get Even
Vydání hry Get Even odloženo kvůli pondělnímu teroristickému útoku

Kvůli respektu k obětem bombového útoku na koncertě Ariany Grande se o měsíc odkládá vydání již zcela hotové hry Get Even. Její zápletka totiž vzdáleně může...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.