Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ambiciózní Dishonored vzniká jen díky dvouleté předprodukci

  10:29aktualizováno  10:29
Podle autorů z Arcane Studios vzniká jejich titul Dishonored jen díky tomu, že věnovali dva roky předprodukční fázi. V ní navštívili například města Londýn či Edinburgh a nechali se jimi inspirovat.

"Předprodukce pro nás byla zásadním faktorem. Je vlastně důvodem, že hra dnes vůbec vzniká," přiznal umělecký ředitel vývoje Sebastian Mitton na vývojářské konferenci, kde mu asistoval Viktor Antonov, který je z velké části zodpovědný za vizuální vyznění hry a který se proslavil už titulem Half-Life 2.

Jádro týmu Dishonored se dva roky věnovalo jen rešerším a konceptualizaci hry. Teprve pak ukázali výsledek vydavateli. Autoři se vydali do Londýna a Edinburghu, kde fotili a natáčeli úzké zapadlé uličky, domy a různé objekty. Vyhýbali se přitom hlavním silnicím. "Chtěli jsme vytvořit svět z pohledu krysy," dodává k tomu Mitton.

Dishonored se pyšní jedinečným prostředím, které kombinuje prvky steampunku s viktoriánskými elementy. Hra vychází 12. října pro PC, PS3 a X360.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.