Dishonored

Dishonored

Ambiciózní Dishonored vzniká jen díky dvouleté předprodukci

  • 0
Podle autorů z Arcane Studios vzniká jejich titul Dishonored jen díky tomu, že věnovali dva roky předprodukční fázi. V ní navštívili například města Londýn či Edinburgh a nechali se jimi inspirovat.

"Předprodukce pro nás byla zásadním faktorem. Je vlastně důvodem, že hra dnes vůbec vzniká," přiznal umělecký ředitel vývoje Sebastian Mitton na vývojářské konferenci, kde mu asistoval Viktor Antonov, který je z velké části zodpovědný za vizuální vyznění hry a který se proslavil už titulem Half-Life 2.

Jádro týmu Dishonored se dva roky věnovalo jen rešerším a konceptualizaci hry. Teprve pak ukázali výsledek vydavateli. Autoři se vydali do Londýna a Edinburghu, kde fotili a natáčeli úzké zapadlé uličky, domy a různé objekty. Vyhýbali se přitom hlavním silnicím. "Chtěli jsme vytvořit svět z pohledu krysy," dodává k tomu Mitton.

Dishonored se pyšní jedinečným prostředím, které kombinuje prvky steampunku s viktoriánskými elementy. Hra vychází 12. října pro PC, PS3 a X360.