Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Kauza Mironet

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbucha

internet Windous Internet Explorer

PROČ NEFUNGUJE,,,,,,,,,,,,,,,,,,?????????:-(

0/0
19.1.2008 1:55

Barbucha

reakce na ty kecy

R^R^R^R^R^R^!!!

0/0
19.1.2008 1:51

Lukas Zimmel

no to je vrchol
Kdyz uz debilita, tak poradna
0/0
31.10.2007 14:01

--------- ---------

Zrůdy

Nechci zde obhajovat Mironet nebo Microsoft, ale jedno je jasné. Tenhle stát je v prde*i. Policie si dělá co se jí zachce, šikanuje a omezuje bezdůvodně práva spoluobčanů a v médiích jsou slyšet jen chvalná slova loutek typu tisková mluvčí nebo šaška Grosse, kterému nejde o nic jiného než o vlastní politický prospěch. Je mi z toho všeho na blití........ Prostě jsme ČEŠI - známí kolaboranti, připrdlíci a všehoschopní tuneláři s komplexem mini státečku, který stále kolem sebe v agónii kope. Bohužel v poslední době (třeba oproti Polsku) mi to spíše připadá jako poslední cuky před smrtí

Napište mi co může aktivně udělat jedinec (kromě voleb), aby to takhle tady nevypadalo. Minulý týden jsem si koupil Euro magazín a bylo mi opravdu smutno. Kde to sakra žijeme ???? Kdo nám to vládne ????? Máme vůbec nějaká práva ??????

0/0
13.2.2004 12:09

???

Kauza Mironet
Pri precteni tohoto clanku se mi dela spatne, kdyz vidim jak funguji zakony a jak funguje moc a penize. Musim rici ze jsem v Mironetu pracoval, co se tyce legality SW tak v dnesni dobe jakakoliv firma nemajici legalni software by byla sam proti sobe bez zakoupeni licenci k legalnimu pouzivani SW. Stejny pripad je i Mironet ktery ma a mel legalni SW. Ted z ceho se mi dela spatne, nikdy jsem si nemyslel ze televize CT je lehce zrejme podplatitelna ci jinak manipulovana, kdyz odvysilala reportaz, kde tiskovy mluvci Microsoftu prohlasili "ze vlastne oni jsou ti hodni a ze chteli se dohodnout ale ze Mironet nechtel" to je samozrejme hloupost. Naopak jsem byl prekvapen televizi Nova ktera vse odvysilala bez vytrzenych vet z kontextu a predelani si rozhovoru pro vlastni ucely, proste tak jak byl rozhovor na tocen a bez pridani nejake seznace.Proste jen dolozeni sitauce. Mironet byl nekolikrat Microsoftem vyzvan k dohode na instalaci a predinstalaci Microsoftich produktu, a Mironet chtel na dale ponechat na svych zakaznicich at si sami rozhodnou co chteji mit na svych pocitacich za operacni system. To se zrejme Microsoftu nelibilo a rozhodl se pro razantnejsi kroky, proto se rozhodl, kdyz Mironet nespolupracuje a nechce spolupracovat, proste a jednoduse ho zlikvidivat.Vzhledem k tomu ze ma Mironet velice rozsirenou klientelu i ve velkych podnicich tak tam jiste Microsoftu unikaji velke penize. Pri dotazech kdy bude zabaveny HW patrici Mironetu (server s ucetnictvim, vedeni agendy zakazniku atd.) a jeho zakaznikum navracen, bylo odveceno ze az se vse prosetri a mozna tak za rok ze to dostane vse Mironet zpatky.Kdyz si predstavite co dnes znamena jeden jediny den vypadku pro firmu tak vam asi nemusim rikat co znamena jeden rok. Byl by to genialni tah na zniceni firmy Mironet, ovsem vzhledem k tomu ze ve firme Mironet pusobi mnoho mladych a houzevnatych lidi byla firma behem tri dnu opet v plnem provozu a funguje znova az dodnes. Jeste k zasahu policie, tvrzeni mluvci policie neni pravdive a ani se tomu nedivim protoze by byla policie sama pro ti sobe a to nikdy neudela a ani neprizna chybu. Hned reknu proc, povoleni na domovni prohlidku nebylo vydano na firmu Mironet - Robert Novotny ale na Mironet s.r.o a tou oprvadu v tu dobu jeste nebyl. Proto tvrzeni vykone reditelky Lucky Rambouskove bylo pravdive ve smyslu vykradeni Mironetu - Robert Novotny policii Ceske republiky. Zasah policie byl trosku prestreleny, kdy obchodnici ve veku 20 - 24 let sedici u svych pocitacu byli se zbrani v ruce polici a namirene na ne byli vyzvani at odstoupi od pocitacu polozi sve mobilni telefony a stoupnou si ke zdi.Tento akt byl posleze spachan an vsech zamestnacich Mironetu. Kdyz nekomu stojicimu u zdi utekla poznamaka ze je to docela drsny, tak nekdo z rad policie pronesl ze muzou byt jeste radi ze tam mela misto nich dorazit URNA. Nevim jak vse probihalo na ostanich pobockach ale na centrale na praze 6 se inventarizaci policie vubec nazabyvala a jen vse nastrkala do igelitovych pytlu ktere byli zapeceteni a spravne by meli byt otevreni az pred zraky majitele firmy. Coz se nestalo, protoze kdyz dorazil majitel Robetr Novotny na vyzvani na policii byli tyto pytle jiz otvereny a neni tudiz mozne skontrolovat jejcih patricni stav. Zdali byl jiz majetek firmy Mironet navracen policii nevim, vzhledem k tomu ze jiz pres rok ve firm nepracuji. Mozna se ptate proc se v teto veci angazuji a reaguji na clanek, ale jen me mrzi ze penize a moc ( v tomto pripade mam na mysli Microsoft a Policie Ceske republiky) vitezi nad pravdou a fairovem jednani a ma sanci na likvidaci treba takove firmy jako je Mironet. Kdo rika ze pristi obet nemuzete byt prave vy a vase firma, az budete ve stejne situaci ( coz vam samozrejme nepreji ) mozna si vzpomenete.
0/0
21.11.2001 13:41

Trhac

Jestli se chce Microsoft prosadit prez děravé a nedostatečné zakony a ovlivnitelné instituce, nevybral si lepší zemi na světě. O tom ze microsoft urcitě neprohraje nepochybuji, kdo má peníze bát se nemusí. Sem zvědav kdy u nás zvítězí zdravý rozum nad chamtivostí. Nekdy se stydím ze jsem občanem tohoto státu a je mi s toho všeho pekně zle. Je to smutné ale je to tak. K otasce windows počítač mam již 5 let za které jsem vyzkoušel snad vsechny produkty microsoft snad kromě win XP (pri jsou stále jeste v beta verzi ).Číslo instalací windows95/98 se počítá snad na 100vky z toho tak 90% bylo nedobrovolných z důvodu i když uznávám že nejsem průměrný uživatel kterému stačí jednou týdně spustit word a excel případne si poslat email. Nekteré mé životnosti windows se pohybují i v hodinách.Pred měsícem sem si poprvé nainstaloval linux. Za 4 výkendy jsem tam mám pěkné grafické prostředí které odpovídá přesně ím požadavkům (kam se hrabou vzndows) ve star office píši bakalářskou práci, z toho první polovinů sem delal ve wortu a můžů říct je to rozdíl (k lepšímu) chodí mi tam MPG1,2,3,4 divx sprovozniljsem si i svoje oblíbené nerozlučné prográmky pod windows (WindowsCommander4.5, irfanwiev3,15 a mnoho dalších) hraji si tam svého oblíbeného unreala tournamenta a suddenstrika se sousedama(win95) a co se tyká hardwaru taky si nemohu stěžovat mam celeron900 128MB s3savage3d ESS alegro Canon 250 a genius scanner a chodí mi upně vsechno bez problémů o tomto výkendu chci skousit abiword (dokonalý klon MSwordu) Corel photopaint oboje je plně zdarma a snad se mi povede rozjet direkx 7 a 3d mark 2000 uz sem na to nasel pár prográmků (vše je free). To vse sem zvládl za 4 výkendy bez dřívějších znalostí linuxu a dokumentace (vsechno jen internet a pár rad můj kamarád linuxák) Mám ted linux nainstalován i na druhem stroji celeron300 64MB a voodoo2 a jede mi tam skoro stejně dobře a to mám desku PC100 s integrovanou zvukovou kartou CM8330 s kterou mám ve windous děsné problémy Ani jedna instalace linuxu nezabíra víc než 1G se všema vymoženostma cosem si tam nainstaloval Jeste tak mesíc a windows půjdou do háje. Už se na to těším
0/0
25.5.2001 11:41

cm8330

 

0/0
10.1.2002 11:41

wildstar

Ještě že mám Maca :-)))
Je to sice taky monopolní dodavatel ale pro účely grafické práce funguje spolehlivě a NEPADÁ! Jediné problémy, které jsem zaregistroval byly v okamžiku, kdy jsme nasadili browser Internet Explorer. První pokus s MS softwarem a potvrdilo se nám to, co lidi říkají - dokud nemᚠnic od MS, tak jsi v pohodě.
0/0
12.10.2000 0:13

Mirek Arlet

Re: Ještě že mám Maca :-)))
Ale skoro pulku Macintoshe snad vlastni Gates nebo ne????
0/0
10.6.2001 0:59

Myšel

Policie ČR a (i)legální software
Stíhání "počítačových pirátů" je možná záslužná činnost, ale jak může uživatele ilegálního software stíhat sbor, který používá přibližně polovinu programového vybavení ilegálně? Několikrát jsem pohovořil s některými správci policejních počítačových sítí a nemám v tomto ohledu už žádné iluze. Je to smutné, ale ani PČR nemá dost prostředků k tomu, aby potřebné progr. vybavení nakupovala. Takže: Zloděj stíhá zloděje. Kdyby o tom alespoň nevěděla nejvyšší místa uvnitř policie... :o)) Možná by bylo lepší, kdyby si policisté nejdříve zametli na vlastním dvorku. Reálně je k tomu sice nic nenutí, ale přece jen jde i o "ten morál"...
0/0
30.9.2000 3:41

Vik Dyk

PČR SW ilegál
Přesně to vystihuje myšlení lidí v tomhle státě. Kdo dělá něco špatně tak ukazuje na druhý aby ho nebylo vidět. Funguje to takhle od prezidenta až úplně dolů. Dokonce lidi na sebe donášej jak za okupace. V český republice platí na 100% "když mě chcípla koza a sousedovi chcípne taky".
0/0
7.3.2006 9:00

Policie lze
Je neuvěřné, co je schopná policie vydat za keci. Tisková mluvčí popřela vlastně smysl zákroku.
0/0
18.7.2000 13:33

faksfd

By the way, moje mati radsi preferuje stare dosove programy, protoze Windows ji pripadaji az moc slozite. :-)
0/0
12.6.2000 23:38

faksfd

Windows jsou vice user-friendly ??? Cedici, slysel jsi nekdy o KDE ? Sekretarce je uplne jedno, jestli to budou Wokna nebo Unixware system. Hlavne, ze udela svoji praci, ne ?
0/0
12.6.2000 23:37

Alan

Re:
snazim se pomalu prechazet z widli na linux, jde totiz o zvyk. Ja se v pocitacim furt stouram tak me to je jedno ze se ucim neco noveho, jenze kdyz vezmesd nejakou sekretarku co dela ve widlich X let, tak ta je zvykla na sve ikonky a proste nic jinehpo se ji nelibi a proste nic jineho nechce. kdyby KDE vypadalo presne jako WIDLE, tzn. START a ikony, ovladani... pak by to bylo o necem jinem
0/0
18.6.2000 17:02

Instalátor

Ad Windows - TRIAL
re: Honza TRIAL bylo samozřejmě myšleno ironicky - vím, že žádná TRIAL verze Windows není k dispozici, ale znova říkám, že Windows tak prostě fungují - časem se začnou zpomalovat a přestávají smysluplně fungovat. Příklad - koupil jsem vypalovačku - vypalovala pefrektně - akorát, že samý nuly ;-) zkoušel jsem všechno a nakonec ji reklamoval. Druhá - totéž. Bylo mi jasný, že je chyba u mně. Pomohla samozřejmě kompletní přeinstalace Windows. Navíc nepíšu 14 DNÍ, ale 4 týdny - to je rozdíl. Nejspíš mi dokážeš, že není třeba každé 4 týdny přeinstalovat Windows - nesmíš ale na počítač instalovat nic jiného. A jestli to budou 4 týdny nebo 2 měsíce je skoro jedno. Představ si člověka, který počítač používá jako úplný laik a případné přeinstalace svěří firmě - to je pak software na tučný splátky. WINDOWS (A OBECNĚ PROGRAMY M$) NEMAJÍ HODNOTU, ZA KTEROU SE PRODÁVAJÍ - porovnejme třeba užitnou hodnotu a cenu MS Office a Star Office: rozdíl v možnostech minimální, v ceně 100%. O to tady jde.
0/0
10.6.2000 19:24

Radek

Windows
No myslim si ze utok na Microsoft ze strany Americke vlady je asi taky silne uhozenej a zbabelej, porad se vytahujou jaka je u nich svoboda, hm... Ale proboha, tak proc v dobe, kdy se kazda firma pocitacu bala a kdy existovala roztristenost a pokud chtel clovek prenest jedna data na druhy pocitac musel ruzne konvertovat, proc v te dobe jine firmy se do tehle oblasti nevrhli? Hm, vy kteri se Windowsum posmivate, vemte si zase to, ze diky jim vubec treba ted pisete tyhle texty. Nebudeme si to zazlivat, ale je pravda, ze nebejt Windowsu, jsou pocitace porad jen pro uzkou skupinu lidi. Je hezke ze Linux, OS/2 atd... je stabilnejsi, lepsi, mensi akdovico jeste, ale jdete a posadte k Linuxu zenskou, ktera vzivote pocitac nevidela. A co Explorer a internet? Myslim si ze nebyt toho, ze explorer byl zakomponovan do windowsu, i rozvoj internetu by byl jinde:-/ Netcape je slusnej program, ale takovych je vic. Nikdo mu nebere moznost se prosadit, ale krik tehle firem mi pripada jako krik obchodniku proti supermarketum:-// Ano, vsichni obyvatele budou souhlasit s tim ze je spatne postavit Super market a tim rujnovat male obchodniky, ale hadejte kam budou chodit nakupovat? Stejne je to i s microsoftem. Kdyby se stalo (hypoteticky samozrejme) ze zakazi explorer a oni s nim uplne skonci a bude variant plno, jsem zvedav kolik chytraku se zas vyroji treba zrovna proti netscape? Hm, takze i kdyz mam take spousty vyhrad proti Windowsum, jedno je pravda, pro bezne uzivatele zatim zadna jina firma nic lepsiho neudelala. A dokud ma bejt demokracie a svobodnej trh, dotud budu drzet palce Gatesovi aby ten soud vyhral. A co se tyce Mironetu, dosli mi velmi zajimave noviny do schranky:-)) To bylo co? Tiskove prohlaseni, reklamni kampan, cenik?:-ooo:-)) V kazdem druhem textu : "My jsme nevinni, ale nic nevysvetlime, protoze je to v setreni..." :-))) Děkuji Mironete, aspon mam co pribalit do sberu:-)
0/0
10.6.2000 17:51

B.

Re: Windows
Obvinit MS z podpory vyvoje cehokoliv je cista spekulace. Neni totiz vubec jasne co by se kdy a jak delo, kdyby MS neexistoval. Faktem je, ze MS umi vcas vystihnout nove se otevirajici trh a ten se snazi obsadit za jakoukoliv cenu a jakymikoliv prostredky. Kdyz se tak stane (Office), tak nam to pekne spocita.... a jde dal. K Inetu: pokud by Exporer nebyl soucasti WIN, moc by se ho neprodalo (nebyl by "zadarmo"), nemel by vliv na kodovani (viz spory o HTML, ale i XML atd) a trh by to vyresil za Billa a spol. Takhle ma velky (dominantni?) podil na trhu a zase zacina mavat s W3C, s formaty videa.... Je to furt stejna pisnicka - nejvic "pomahaji" rozvoji monopoly typu MS a CeskyTelecom. Nejhorsi je, ze tomu snad sami veri. A konecne ke kauze Mironet: PLATI TADY PRESUMPCE NEVINY NEBO NE?????? Docela rad bych to vedel. Taky mam firmu a kdyz nekdo od PCR prijde, sebere zarizeni, vymlati okna, zlincuje zamestance i zakazniky, tak bych chtel vedet, jestli mam jit v klidu domu, PROTOZE JE TO NORMALNI, nebo se muzu nejak EFEKTIVNE branit. Jestli celou kauzu Mironet pouzije marketingove, tak je to pochopitelne a zase je otazkou kdo jim na to skoci.
0/0
12.6.2000 12:02

B.

Re: Windows
Obvinit MS z podpory vyvoje cehokoliv je cista spekulace. Neni totiz vubec jasne co by se kdy ajak delo kdyby MS neexistoval. Faktem je ze MS umi vcas vystihnout nove se otevirajici trh a ten se snazi obsadit za jakoukoliv cenu a jakymikoliv prostredky. Kdyz se tak stane (Office) tak nam to pekne spocita.... a jde dal. K Inetu: pokud by Exporer nebyl soucasti WIN, moc by se ho neprodalo (nebyl by "zadarmo"), nemel by vliv na kodovani (viz spory o HTML, ale i XML atd...) a trh by to vyresil za Billa a spol. Takhle ma velky (dominantni ?) podil na trhu a zase zacina mavat s W3C, s formaty videa.... Je to furt stejna pisnicka - nejvic "pomahaji" rozvoji monopoly typu MS a CeskyTelecom. Nejhorsi je, ze tomu snad sami veri. A konecne ke kauze Mironet: PLATI TADY PRESUMPCE NEVINY NEBO NE????? Docela rad bych to vedel. Taky mam firmu a kdyz nekdo od PCR prijde, sebere zarizeni, vymlati okna, zlincuje zamestance i zakazniky, tak bych chtel vedet, jestli mam jit v klidu domu, PROTOZE JE TO NORMALNI, nebo se muzu nejak EFEKTIVNE branit. Jestli Mironet celou kauzu pouzije marketingove, tak je to pochopitelne a zase je otazkou kdo jim na to skoci.
0/0
12.6.2000 12:14

Nekdo

RE
Co se tyce windowsu, tak je mam na mem pocitaci nainstalovane asi rok a pul, tak konec s tou svetlou strankou, kdyz browzdam tak nme za den spadnou 2x az 3x, ale zase na druhou stranu pokud jen delam v excelu tak mi jeste nespadli :)) BTW k STAROFFICE: jsou jiz v ceske verzi? Nebo nejaky podobny linuxacky office balik volne siritelnej? jeste k velikosti windows... u me zabiraji 1G :)))) nechapu jak to ale dokud to nebude nad 2G tak to resit nebudu :)
0/0
10.6.2000 4:44

Nekdo

Instalace woken
To Honza: Tak nevim, ale zda se mi,ze jste trochu mimo. 1.)Asi jste si poradne neprecet predchozi prispevek ta TRIAL verze byla zrejme myslena tim , ze wokna musite preinstalovavat 2.)Ty kecy nejsou jenom v tom boxu, ale i pri instalaci 3.)Nerek bych ze se musi preinstalovavat kazdejch 14 dni, ale tak jednou za dva mesice urcite(95/98), protoze pak je ten registr tak zasr... Mel jsem 98 a po dvou mesicich mi JENOM SAMOTNEJ ADRESAR WINDOWS ZABIRAL SKORO 300 MB!!!!! Jina je situace u NT, jenze to uz je o necem jinym. 4.)Co je TRIAL VERZE vi dneska kazdy 10-lety dite Myslim ze napr. SuSe linux je dobra alternativa. A na MS Office bych se taky vysr... StarOffice ho tezce zadupe do zeme, protoze bude(je?) lokalizovanej a je kompatibilni. A Cena 0,- Kc vs. X tisic ... Proste makrosofti software je akorat drahej smeckovej BULLSHIT!!!!
0/0
9.6.2000 23:09

Honza

S touto kauzou to nema nic spolecneho, ale vzhledem k tomu, ye se staram o administraci site jedouci pod Win NT/98, musim neco napsat k tvemu prispevku. Taky me hodne veci stve, ale - 1) jeste jsem vzivote nevidel zadnou trial verzi Win (beta je trosku neco jineho) 2) kecy o tom, jak ti Win usnadnuji praci vypnes zatrzitkem "Don't show it again" na prvni obrazovce 3) kolik jsi ochoten mi zaplatit v pripade, kdyz ti dokazu, ze nemusis instalovat kazdych 14 dni? 4) mel bych moc velkou radost, kdyby alespon kazdy vysokoskolak vedel, co je to Trial verze Me taky MS stve, ale bohuzel je to jediny OS, ktery toho ma v sobe celkem dost integrovano a i na tu bidu s nim lide umi pracovat. Ukaz mi Linux, kterej bude podporovat ruzny HW, bude user friendly, ruzne jazykove verze, bude mit propracovane Office programs a ja ho ve svem volnu o vikendu nainstaluji v cele nasi siti. Jenomze neexistuje....
0/0
9.6.2000 7:46

Otakarek

Re: Vesmes nesouhlasim
Priznam se, ze jsem taky (byval) administrator pro 98/NT. Nesouhlasim predevsim s bodem 3. Klidne dam celou vyplatu, kdyz me nekdo pouci jak efektivne spravovat OS na platforme MS WIN. Pravdou je, ze win registry kynou jako v pohadce hrnecku var (stejne jako orig. MS soft.) a hospodareni s pameti taky neni dotazene. Winky jsou privetivejsi nez Linux - pripoustim. Jenze na vetsine PC v siti delaji obycejni uzivatele a ti dokazou byt pekne otravni...(bez ohledu na platformu). Momentalne jsem v zamestani nucen prejit na platformu Linux(k vuli legalnimu softvare ;-). I kdyz v detailech ma Linux daleko do WIN, presto neco na nem neco je. K tem "office programs" - mel by jste si vyzkouset StarOficce. Myslim, ze potom by jste si posledni odstavec odpustil... Zaverem: M$ monopolni praktiky se mi nelibi, stejne jako neprofesionalni zasahy policie. A to nemluvim o elite nasi spolecnosti ...
0/0
9.6.2000 8:45

Instalátor

WINDOWS NA HDD JSOU LEGÁLNÍ TRIAL VERZÍ!
Každý malý dítě ví, že Windows nainstalovaný na disku jsou jen TRIAL VERZE - na zkoušku. Když nemáte instalačky, tak se samy používáním a instalací dalších programů dokonale rozštelujou (chtěl jsem říct přesněji - rozeserou), registry se zaplácaj všelijakým humusem a nezbývá než instalovat znova. Já mám kompletní instalaci schovanou na druhým HDD a KAŽDÝ 4 TÝDNY - nekecám - všechno smažu a překopíruju zálohovanou instalací (TO ABYCH NEMUSEL HODINU ČUMĚT PŘI INSTALACI NA KECY, JAK MI WINDOWS USNADŇUJÍ PRÁCI). (No mít Windouz legálně koupený, tak bych každej den stál s transparentem vrate prachy, co jste mi ukradli před jejich barákem). Ani nemluvím o restartech každých pár hodin, abych uvolnil pamě kterou Windouz zaplácají (chtěl jsem říct zaserou) zbytkama programů, o "BLUE SCREENS" a dalších vymoženostech strýčka Gatese.

Co z toho vyplývá?
Jak už bylo řečeno - samotná instalace Windows (bez vypálenýho CD) nemůže být pirátským šířením, protože sama spíš dříve než později dodejchá a odebere se na pravdu boží.
A ZKUSTE ŘÍCT ŽE NE, MAJKRO$OFÁCI A JÁ SE ROZČÍLÍM (NASERU), KOUPÍM WINDOWS A BUDU VÁS 2X DO MĚSÍCE HONIT, A MI VŠECHNO PŘEINSTALUJETE!

0/0
9.6.2000 0:20

Petr Vejsada

Zda se mi, ze se vsichni mylite:
Poslanim spolecnosti Microsoft v CR je prinaset pozitivni zmeny do kazdodenniho zivota nasich lidi. Kdekoliv lide pracuji, uci se nebo si hraji, usilujeme o usnadneni jejich zivota prostrednictvim informacnich technologii nejvyssi svetove urovne, ktere jsou lokalizovany nebo prizpusobeny nasemu trhu. Microsoft je pripraven prispet ke zkvalitneni vzdelani, zvyseni produktivity prace, pozvednuti konkurenceschopnosti nasich firem a umozneni integrace naseho statu do NATO a EU podporou rozvoje dovednosti v oblasti informacnich technologii a pocitacove gramotnosti v nasi zemi.
0/0
8.6.2000 10:12

Linuxak

Re: Zda se mi, ze se vsichni mylite:
Co to melete clovece jaky "technologie svetove urovne". Wokna jsou nejvetsi bullshity, to vi kazdej. Vy jste snad Mickeysoftu nebo co?
0/0
8.6.2000 23:23

Petr Vejsada

Re: Re: Zda se mi, ze se vsichni mylite:
To jsem opsal z 'predniho internetoveho deniku' Svet namo(u)dro. Sam pouzivam na desktopu OS/2, jinak samozrejme Linux. Ale lide veri tomu, ze jsou to 'technologie svetove urovne' ...
0/0
9.6.2000 12:41

marwel

smejdi
Policajty i s Makrosoftem za mříže
0/0
7.6.2000 23:47

Nejde prece o uzivani, ale o nelegalni prodej SW
0/0
7.6.2000 11:27

Axel

vysetrovatele a nelegalni soft
Vite jak sepisuji vysetrovatele protokol u vyslechu? Na psacich strojich. Znam jich par,co si nosi do prace vlastniho notebooka s MS Windows a MS Officem - oboji je piratske.
0/0
7.6.2000 11:11

David Šimek

Mne ta petice prijde tendencni. Sice jsem na strane Mironetu. Z duvodu propagace Linuxu - to je podle mne pravy duvod cele kauzy. Bohuzel se ale nepodepisu, protoze formulace typy "... financni propjeni se softwarovymi firmami ..." a podobne jsou uhozene. Melo by se to preformulovat. Jinak je to vcelku lehce napadnutelne. Je tam jeden dostavec, kde se zada, aby na PCR nebyl vyvyjen natlak .... a kdo ho jako nema vyvijet. Snad by tam melo byt, ze se ma PCR temto snaham branit. Ale jinak drzim Minometu palce v dobre trefe do M$. Vydrzte Mironetaci!!!
0/0
7.6.2000 6:56

Zdeněk

To bych netvrdil
Ja bych nerekl, ze za vsechno muze nutne policie˜
0/0
5.6.2000 18:47

VN

Divim se i nedivim ......
Divim se zasahu PCR, urcite doslo k pochybeni na jejich strane, urcite to byl neadekvatni zasah (aspon po strance surovosti...a hadek), ale zas na druhou stranu precetl jsem si na Neviditelnym psu dopis o tom jak do nejakej jine firmy prisel nekdo s vypalenymi cd s MS s tim, ze jsou z Mironetu a ze ten clovek potrebuje preinstalovat.....(viz nev. pes). Z dopisu nevyplynulo zda jde primo o Mironet, s.r.o nebo o nekterou pobocku (nevyhoda deb. franchisinku.. je to na nic.. jen samej bordel ..). Co chci ale rici je to, ze jsem asi pred 3mi mesici zavital na 1 konferenci o HW na servru Mageo.cz Par lidi se tam bavilo o prodejnach HW v Praze, a take tam byla rec o tom ze kdyz se vstoupi do prodejny Mironetu, je uz od vchodu videt 2 pocitace kteri vypaluji data na cd, diky tomu ze neni vypnuty monitor je po nekolika krocich jasne videt CO se vlastne vypaluje. Nechci nikoho obvinovat,ale nemyslim si ze by si toto ti dva co se o tom bavily vymysleli (je to preci jenom cca 3 mes..), ci by chteli zamerne nekoho pospinit. Take od jinych lidi na Netu jsem toto slychaval, ze v Mironetu palej data az moc "napadne" a mohl by na to nekdo prijit... no nevim, ale je vice nez jasne ze 90% prodejnej PC v Cechach vypaluje, co si budem nalhavat.. Kdyz srovnam toto + trhliny v prohlasenich na obou stranach, padni komu padni, i kdyz se PCR omluvi Mironetu za neadekvatni zasah a nenajde se nic piratskeho stejne na to Mironet doplati, min. kvuli zabavenemu ucetnictvi.. uz vidim jak na ne prijdou z FU stim ze maj diry v uc.. na konci roku..atd..Nehlede na to ze kdyz PCR bude chtit, myslim ze nejakej ten pir. soft tam urcite najdou a potom ....kdo vi.. myslim ze by se PCR mela omluvit za svuj zasah, vratit sw i hw a na vsechno zapomenout ad uz by se "neco" naslo ci ne. Toto bohuzel nase trestni pravo neumoznuje. q
0/0
4.6.2000 17:23

Jana

Mironet
V tomto state se uz nicemu nedivim, ale je to bordel.
0/0
4.6.2000 2:41

Pepa

Co chybí v petici
1.) V petici myslím chybí jeden významný bod. A to požadavek aby stát nepodporoval nestandardní formáty dokumentů firmy M$. Celé to totiž může skončit tak, že díky "velkorysé" nabídce M$ na vybavení státní správy (samo o sobě superkšeft i kdyby jim to dali za 10% normální ceny) se nám může stát, že budeme muset se státní správou komunikovat prostřednictvím souborů formátu *.xls; *.dos atd. a potažmo nás tím donutí kupovat M$ software. Tímto směrem to totiž M$ tlačí. No a pokud vyplníte a odešlete státnímu orgánu dotazník ve formátu M$ a nebudete mít doma doklad za koupený M$ Office ? Okamžitě Vám zabaví celý byt, protože jste pirát... 2) Kdo potrestá M$ za znásilňování standardů (viz Kerberos a pod.) ? üaˆĎa
0/0
2.6.2000 22:29

PLATARI

Microshit vs. CR a Mironet
Mam takovej pocit, ze Microsoft nebude mit problemy s monopolem a jinym softwarem jen v Asii a v Americe, ale i u nas......kdyz to vyjde...... (;-) :-((((( n/zsh
0/0
2.6.2000 21:29

Rostock

Jsou to lumpici, ze?
@?n
0/0
2.6.2000 17:33

Medved

MS a statni sprava
Pred vypuknutim causy Mironet jsem se dozvedel, ze MS byl vybran jako "systemovy integrator" pro temer vsechny IT projekty ve statni sprave - takze si asi stat MS plati i v naturaliich. :-(
0/0
2.6.2000 17:25

Kuba

poldové si myslí,že sou bozi,že jsou někde v americe kde si můžou dělat co chtějí,,ale být tam já tak to asi dopadlo o něco hůř---NAPADENÍ veřejného činitelePOVINNYX
0/0
1.6.2000 21:55

Alan

koKO: jedna se o volne siritelnou verzi s nazvem DR-DOS, je to kompletni verze dosu, avsak je ZADARMO!
0/0
1.6.2000 10:14

koko

Co je to BOOT DOS - ZDARMA!!!
A co v dobe PC-Salonu MIRONET jako edina firma nabizela (venku pred vystavu) ZDARMA - BOOT DOS. Co to je? Legalni SW? Zadna jina firma to nikdy neuvadela to! Tato nabidka myslim trvala do roku 1998!
0/0
1.6.2000 8:52

koko

Co je to BOOT DOS - ZDARMA!!!
A co v dobe PC-Salonu MIRONET jako edina firma nabizela (venku pred vystavu) ZDARMA - BOOT DOS. Co to je? Legalni SW? Zadna jina firma to nikdy neuvadela to! Tato nabidka myslim trvala do roku 1998!fZpOZ
0/0
1.6.2000 8:51

Johny Beck

polisajti se uz prekourili a prechlastali zabavenyho zbozi , odnosily zabaveny (znackovy hadry) ... doba jde ku predu tak proc si neuzivat trochu ty interaktivni zabavy na zabavenejch PC a ( nelegalniho SW a her )...za ty prachy to musi bejt uz slusna sí.
0/0
1.6.2000 8:13

Petr Liška

Jak se bránit státu
A jakkolo věřím v neadekvátnost zásahu v Mironetu, je mimo diskusi, že debaty o jeho průběhu nejsou relevantní. Příliš málo seriózní investigativní žurnalistiky v tomto případě nedává podklady pro realistický pohled. Je však nade vší pochybnost, že stát čím dál častěji jedná z pozice neomylného Boha, staví se nejen nad lidi, ale i nad spravedlnost. Jaké je právo jednotlivce vůči státu? V tuzemském podání je nucen tiše strpět veškeré "omyly" a nést jejich následky. Stát možná jedná v duchu práva, právo ale neslouží spravedlnosti. Stát přivedl na pokraj(?) krachu firmu bez toho, že by jí byla prokázána vina. Stát nechal zmlátit demonstranty bez toho, že by oni použili násilí. Stát drží bezdůvodně ve vyšetřovací vazbě člověka, který po stažení obvinění nemá nárok na odpovídající náhradu (pakliže vůbec lze penězi nahradit psychické strádání). Daňový poplatník je sankcionován za prodlení platby, stát vrací DPH kdy chce. Stát je prostě nad lidmi. A kdo je stát? Opět jenom lidi. Tedy lidé nad lidmi. Vytvořila se zde skupina, čítající desetitisíce členů, kteří z moci úřadu porušují ústavní princip rovnosti. Nenesou osobní odpovědnost, ačkoli osobní odpovědnost vyžadují. Jedinou obranou je dovolání k mezinárodním institucím, pro příliš nákladné. Chtělo by to pár férových právníků, co si hodlají udělat jméno, trochu peněz a v precedentním sporu "rozstřelit" aspoň jednu kauzu (konec konců toho se stát bojí - viz kauza Lauder kontra Železný). Kdyby každý (mě nevyjímaje) věnoval pár korun místo Telecomu za brouzdání Inetem na účel vedení takového sporu, možná by to byla cesta, jak přimět stát k pokoře. Stačilo by třeba nějaké placené telefonní číslo - zavolᚠza 32 korun za minutu, ozve se poděkování a je to. Co na to pár ambiciózních právníků a pár lidí, kteří si mohou dovolit věnovat svůj čas, najdou se?
0/0
1.6.2000 6:40

Julius Rácz

Re: Jak se bránit státu
Z vašeho (tvého) článku očividně pramení odpor vůči státním úředníkům jako celku. Poněvadž jsem jedním z těch "zlých kancelářských krys", nemohu si odpustit reakci na vᚠpříspěvek. Předně by si všichni měli nejprve ujasnit, kdo že je odpovědný za zásah proti Mironetu (já sám ho neschvaluji). Tím odpovědným subjektem je Policie ČR a nikoliv stát. Stát jako takový se skládá z mnoha složek, které provádí moc zákonodárnou a výkonnou a dále spoustu dalších činností. Pokud se zlobíte na úředníky, rozlišujte prosím zda jsou státní či ne. V povědomí mnoha lidí totiž "úředníci městských a obecních úřadů" jsou bráni za státní, ačkoliv to od roku 1991 není pravdou. Obce se staly samostatnými právními subjekty a kromě některých úkonů v rámci tzv. přenesené působnosti (např. stavební úřady) vlastní a spravují svůj majetek. Co se týče citace ohledně DPH, plně souhlasím, ale nemyslím si, že je taková laksnost jen ze strany státních subjektů. Vezměte třeba takovou reklamaci, kdy na vyřizování formalit ztratíte spoustu času i peněz, pokud chcete mít třeba svou televizi alespoň do 1 měsíce doma. V opačném případě (pokud ji nezavezete sám do servisu) můžete čekat na její opravu i měsíce. A co pojišovny (třeba IPB) - za jak dlouho vám zaplatí za pojistnou událost? Mohli bychom o tom dlouze polemizovat, ale je třeba dát prostor i jiným názorům. Každopádně bych chtěl na závěr říci něco, čemu asi mnoho lidí nebude věřit. Jsem zaměstnancem okresního úřadu a opravdu NEMÁM PLAT 30.000,- MĚSÍČNĚ, jak si mnozí myslí. Beru POUZE cca 7.500,- čistého. Pokud byste ještě trval na tom, aby se "stát" naučil pokoře, zkuste se podívat na úctu ke státním úředníkům třeba ve Velké Británii. Ne že bych po takové úctě toužil:-))), ale někdy by některým sebejistým jedincům při vyřizování na úřadě prospěla. Každopádně mám i své neblahé zkušenosti s úředním šimlem, a proto tvrdím - JE TO JEN V LIDECH. Nezáleží totiž co děláš, ale jak to děláš!!! Julius "Byrokrat" Rácz@gX
0/0
1.6.2000 7:32

Peca

Re: Re: Jak se bránit státu
Tak to je presne to, co me taky na "statu" leze na nervy !!!! Policie neni stat, mestske urady nejsou stat, nic neni stat ! Za stat povazuji vsechny urady, jejichz zrizovatelem je stat a ktere jsou statem placeny z nasich dani ! Policie a vselijake urady jsou jen vykonnymi nastroji statu.
0/0
1.6.2000 10:22

Milan

Re: Re: Jak se bránit státu
1.6.00 *7.32* to jste na netu za na nase penize(dane)? 7500,- kolik delate hodin? kolik berete uplatku? urednici mestskych a obecnich uradu jsou nejhorsi!
0/0
2.6.2000 1:29

Re: Re: Re: Jak se bránit státu
Městští a obecní úředníci jsou nejhorší - opakuji: JE TO V LIDECH, ale i kdyby byli - to nejsou úředníci státní. Tím nijak nechci obhajovat ostatní "státní" úředníky, kteří trpí pocitem nějaké nadřazenosti. Já osobně se chovám k příchozím lidem (myslím si) slušně, a proto se mi takové "strkání všech do jednoho pytle" nelíbí. Já a mí kolegové píšeme ročně tolik smluv a korespondence, že kdybychom to dělali za odměnu, kterou mají např. notáři, v těch bankovkách se můžeme klidně koupat:-))) A samozřejmě neříkám, že Policie ČR není stát, ale když Vám prodají v jednom obchodě zkyslé mléko, taky přece neběžíte reklamovat zboží do jiného krámu, takže když něco odsouzeníhodného provede Policie ČR a ta má ve svém vedení určitě za svou činnost odpovědnou a více než dobře placenou osobu, proč házet vinu na ostatní státní úředníky? (I když je to mezi lidmi velice populární, že?).MESICU
0/0
2.6.2000 7:47

Byrokrat

Re: Re: Re: Jak se bránit státu
Městští a obecní úředníci jsou nejhorší - opakuji: JE TO V LIDECH, ale i kdyby byli - to nejsou úředníci státní. Tím nijak nechci obhajovat ostatní "státní" úředníky, kteří trpí pocitem nějaké nadřazenosti. Já osobně se chovám k příchozím lidem (myslím si) slušně, a proto se mi takové "strkání všech do jednoho pytle" nelíbí. Já a mí kolegové píšeme ročně tolik smluv a korespondence, že kdybychom to dělali za odměnu, kterou mají např. notáři, v těch bankovkách se můžeme klidně koupat:-))) A samozřejmě neříkám, že Policie ČR není stát, ale když Vám prodají v jednom obchodě zkyslé mléko, taky přece neběžíte reklamovat zboží do jiného krámu, takže když něco odsouzeníhodného provede Policie ČR a ta má ve svém vedení určitě za svou činnost odpovědnou a více než dobře placenou osobu, proč házet vinu na ostatní státní úředníky? (I když je to mezi lidmi velice populární, že?).
0/0
2.6.2000 7:47

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Jak se bránit státu
Docela me prekvapujete. 1) jak muzete vedet, ze vsichni urednici mestskych a obecnich uradu jsou takovi, za jake je mate 2) proc si myslite, ze museji nutne brat uplatky? Jste snad urednik a berete uplatky, ze se timto ohanite?B
0/0
2.6.2000 22:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.