Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Gamesnický víkend na ShadowConu 2000

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Sice né k tématu ale....
Zakládám nový časopis o SCI-FI, Fantasy, Hororu, Hobby hrách, PC hrách atd. Pokud tě to zajímá, nebo by jsi se chtěl dokonce přidat napiš mi na mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
7.10.2000 7:49

Vojtech Jasny

taky jeden postreh...
Vis, Vreco, posledni dobou me fascinuje jak z pozice cloveka, co ma za sebou "veliky" Mobil server a mysli si, ze je tudiz nejmocnejsi z nejmocnejsich a nejlepsi z nejlepsich, shlizis na veskerou konkurenci z bozskych vysin...
0/0
16.6.2000 21:28

Zdeněk Polách

Re: taky jeden postreh...
Nerekl bych... Konkurenci bezesporu mame... Kvalitni konkurenci... ale iGames mezi ni rozhodne nepocitam... BTW: neni to o Mobilu, ale o lidech, kdyby u nas nebyli schopni lidi, mohli bysme mit penez a reklamy od Mobil serveru kolik bysme chteli a stejne bysme nebyli tam, kde jsme dneska...
0/0
17.6.2000 7:57

itm

par postrehu...
nebudu mluvit o mysi ci cedeckach ale chtel bych zminit par veci k hw na teto party a pak mozna i neco malo obecne k organizaci...na te party sem nebyl...(pro rejpaly) takze budu mluvit spis obecne...kdyz je pocitaci horko tj trebas grafice nebo procesoru...tak se nesekaj ale prehravaj se dal...az do doby kdy je to moc a seknou se...cili prehrivajici se grafika zpusobi crash programu/hry atd...ale ne sekani...to je vec konfigurace...presnou pricinu tech zalostne malo fps se da zjistit jedine na miste a vlneni monitoru - pretizena el. sit bych si tipnul...a tady bych presel k druhe casti a to k organizaci - sam sem zadnou takovou akci nikdy primo neporadal...maximalne pomahal s hw a obcas se setkal s nepochopenim ze strany organizatora (zejo eskadr? :) ) - proste zakladni vec je mit vsechno pripravene a chodici PRED party samotnou...ne to nechavat naposledni chvili a pak to jeste resit v prubehu party...a zbytecne snizovat kredit party -organizator by se mel vzit do kuze hrace a proste si vyzkouset co bude delat kdyz na takovou party prijde...prijde se na spousta zjaimavejch veci ..proste neni nad trenink...hmm lehce se mi to povida, vime :) no doufam ze se tahle tahanice urovna a ze se Eskadr pouci a pokud bude poradat party dalsi ze se nebudou opakovat chyby z parties minulych a btw nebylo by od veci si napr k dane party nekoho pozvat/prokonzultovat s nim, kdo s tim ma uz nejakou praxi - neni to nic podradneho naopak...hmm rekl bych ze je cas to ukoncit cili gameskam zdar parani :o)
0/0
16.6.2000 20:28

Eskadr

REKL jsem KONEC
Konec reseni sporu iGames vs. BONUSWEB - je to o nicem.... I nasi autori nehct se prosim stahnou....diky
0/0
14.6.2000 12:33

Goblin

Selice!!! Ze by zlodej??? Ne to snad ne!!!!
Selice, mohl by jsi mi zdelit tvuj osobni duvod kradeze mysi??? Mám 2 očité svědky, ktere to snad i odprisahnou, prý jsi jim to řikal, že si ji bereš. Mimochodem kradez je trestny cin, ktery je trestan podle trestního zákoníka. Schválně se koukni jakej je paragraf a pak se koukni na definici a pak na trest. Heled nechci te nejak narknout, ALE TY CD by se hodily, takze jestli je mas, tak nam je prosiim vratTTT!!!!!!! Podle vetsiny jsi se tam chakt motal nejvic ty.... Ale nechci te nejak narknout, to ne!! Jo a priste pis bez citového zabarveni, sím....
0/0
13.6.2000 23:53

Adam Brokeš

Nejakej divnej wreco!?!?
Heleď wreco, teď pár věcí: nemáš čas, ale psat tady do diskuze? Na to cas mas?? Taky me napada, ze ty iGames opovrhuješ a říkáš že zkrachujou, vzdyt ty se jich spíš bojíš, ne?
0/0
13.6.2000 23:45

Zdeněk Polách

Re: Nejakej divnej wreco!?!?
Neboj, nebojim se iGames :-))) Nenapadam je a neopovrhu jimi, kazdej delame to, co nas bavi a kazdej tak, jak to umime...
0/0
14.6.2000 13:43

bozinek

co to tu proboha resite???
Tak nejak mi unika smysl teto velmi divoke diskuze. CO SE VRECO SERES DO KONKURENCNICH AKCI??? At je jakakoliv, at shitova (jak ji popisujes ty) nebo skvela. Pochybuju, ze ti nekdo z igames dal svoleni, tak co si to ty fracku nevymachana dovolujes??? A jestli si myslis, ze tim ze to oznacis jako "od ctenare" se zbavis jakykoliv odpovednosti za obsah, tak se mylis. Jaktoze sis ty informace neoveril?? Ja sice nevim, jak ta akce dopadla, ale CO JE TOBE (bw) DO TOHO??? Stava se ti z toho peknej bulvarni platek, blesk hadr...
0/0
13.6.2000 23:24

SELiCE

Re: co to tu proboha resite???
Ehm... velmi ingeligentni postoj. btw: co je tobe po tom? Recenzi jsem napsal ja, a ta se (at uz bez meho vedomi) objevila na internetu. Napadas ho jenom aby sis pridal nebo mas naky konkretni duvod?
0/0
13.6.2000 23:36

Zdeněk Polách

Re: co to tu proboha resite???
Vedeni BonusWebu, jakoz i styl a formu clanku a jejich vyber uverejnovani na web nech, prosim, na me, jeste porad jsem sefredaktor! Co se tyce konkurencnich akci a svoleni od iGames - na to, abych napsal reportaz nepotrebuji nici svoleni, nehlede na to, ze BonusWeb byl medialnim partnerem a tudiz mel pravo prinest report, at uz byl kladny nebo zaporny. BTW: me do toho, jak dopadla cela akce, neni vubec nic... jiz predem jsem se distancoval od spoluucasti a zduraznil, ze jsme byli jenom medialni partneri!
0/0
14.6.2000 13:40

SELiCE

VRECO a RECENZE
Jiz jsem uvedl, ze recenzi VRECO pozmenil a upravil. Nyni je v originalnim zneni. Jeste bych rad, naposled reagoval na Eskadruv prispevek o domlouvani uverejneni tohoto reportu. Report jsem napsal a poslal pouze 2 LIDEM: (sorry rhap) rhapsodymu a itm. Oba jsou mi dobri pratele. Jak jiste vite, rhapsody je redaktro QCH a cekal jsem, ze report bude uverejnen na QuakeChannelu. Bohuzel, se tak nestalo a vzhledem k tomu, ze VRECO chtel si take chtel recenzi precist, rhapsody mu ji poslal. VRECO ji uverejnil bez meho svoleni a bez meho vedomi. Proto jsem ho take dalsi den kontaktoval a serval ho do telefonu. "Proste jsem prisel do prace, a recenze byla na netu."
0/0
13.6.2000 22:58

Zdeněk Polách

Re: VRECO a RECENZE
Ale Selice, snad jsme si to jiz vyjasnili. Tys poslal recenzi Rhapsodymu, aby ji zverejnil a on ji poslal me, jestli ji nechci zverejnit :o))) Narceni o pozmeneni odmitam, dopsal jsem tam jednu jedinou vskuvku a to do zavorky a kurzivou, v niz stalo: (JRC - slysis to?) Takze prrrrr.... Kdyz si nedokazes obhajovat svuj nazor jen proto, ze Te nekdo obvini z kradeze, coz ty svyma hlaskama na jednu stranu odmitas, na druhou stranu potvzujes, za to ja nemuzu! A co se rvani do telefonu tyce, hehe, mam pocit, ze po dvou mych vetach jsi byl klidnej jako beranek :o)
0/0
14.6.2000 13:36

SELiCE

"Nemam, slov."
Timto odmitam jakekoliv obvineni z "kradeze" v jakekoliv podobe a koncim v teto diskuzi, ktera je nudna a bezvyznamna. Nikdy jsem nemel potrebu krast jakekoliv CD a doufam, ze se najde nekdo, kdo vrati alespon STARCRAFT, jez jsem udajne odcizil ja.
0/0
13.6.2000 22:52

Eskadr

KONEC...dodatku
Dnes to dopsani nestihnu. Clanek dopisu behem zitrejsiho dopoledne. Pokud nebudu mit na recepci do 12:00 spolecnosti NetCentrum ukradenou mys(odcizene hry nemohu prokazat), uverejnim jmeno i nick dotycneho. Mam sto chuti i pridat fotografii, ale to uz je snad i moc... Se SELICii reportazi nesouhlasim a dam celou situaci doporadku zitrejsim reportem, ktery bude psan pokud mozno nezavisle na iGames povesti. Ad VRECO: nemohu nez se divit nad tvou drzosti tady psat takove bludy...protirecis si a ani si neuvedomujes, kolik ctenaru si toho jiz vsimlo. Dekuji za reklamu - i zaporna reklama je reklama a rozhodne jsem spokojen s narustem stalych navstevniku, kteri k nam jiz chodi pravidelne. Mrzi mne, ze se nase spory vyostrily prave nyni, kdyz startuji www.iGames.cz, na kterem se podili cely redakcni tym a ty tim nicis jejich snahu a praci na tomto projektu. V poslecnich dnech vim o 3 oficilanich napadeni ze strany Bonus WEBu a ten zbytek...jako by jsi to nebyl ty. Proto se nestydim zde zopakovat - hnusis se mi....!!!
0/0
13.6.2000 22:48

Eskadr

Re: KONEC...dodatku
HOWGH - uz nema smysl se k tomuto tematu vyjadrovat, jenom zbytecne se ohlizim zpet, za necim, co uz bylo a nevratim to zpet... Timto se omlouvam vsem Quakeraum, ze se na ne nedostalo...
0/0
13.6.2000 22:51

Eskadr

Bez Emoci????
:-DDD Tak to by jsi tenhle reposrt nepsal a nedomlouval se s VRecem o uverejneni...blbost. Ad VRECO - opet perli...;-]
0/0
13.6.2000 22:36

SELiCE

pro JARDA KRIVKA
Ano, rikal jsem to ja, protoze to byla pravda. A pokud ses nas hledany organizator, tobe jsem rikal o mysi a tobe jsem rikal, ze mas eskadrovi vzkazat, ze pokud ji chce zpatky, tak at mi zavola. Kolem her a cd jsem se motal ja, a trochu tomber, ovsem, pokud si nepamatujes proc, je mi opravdu lito. Hledali jsme prece drivery na grafiku. Odmitam narceni, ze jsem ukradl/zcizil jakekoliv CD. Jedine co jsem si odnesl, je myska genius. A rekl bych, ze jediny jsem se koukal kde ty cd jsou... a jestli tam jsou. Apro, to ze jsem ti rekl ze by je nekdo mohl zcizit, byla pouze pomoc a rada, aby jste si na to davali pozor a tva reakce? "Me je to fuk, tohle maj nastarosti iGames" atd...... rekl bych, ze jsem se presne trefil. jestli se ti to nezda, rad si vyslechnu tvuj nazor. Nasrany hrac nejsem, psal jsem report nezavisle a ciste bez emoci. Stejne tak, jak jsem napsal reporty na cokoliv jineho.
0/0
13.6.2000 22:23

Jarda Krivka

nazor
nerad bych to jeste vice rozmazaval, ale proste mi to neda, pokud sem si dobre vsimnul, tak se kolem tech CDcek motal akorat Selice a ten jeho kamos, a nekolik lidi vcetne me si tam pak opisovalo CD key z Q3A. Jinak sem tam nikoho nevidel. . Vymluva, ze bych hru neukrad, protoze ji uz mam, se mi zda dosti trapna, a pokud dobre vzpominam, tak to byl Selice, ktery na te party prvni rikal to, ze by ty hry mohl kdokoliv ukrast - nikdo predtim si toho nevsiml a ani o tom nemluvil. Nechi dotycneho primo obvinovat, tohle jsou me postrehy. Jinak ta akce az na organizacni problemy nebyla az takovy propadak, jak Selice pise, ja jsem byl celkem spokojen. Jeho clanek chapu spise jako vypoved nasraneho hrace, ktery se cely den tesil jak maly kluk na Q3A :) Myslim, ze si Selice ten clanek mohl nechat pro sebe a nebo byt ponekud vice objektivnejsi, kdyz ho chtel takto zverejnit.
0/0
13.6.2000 22:02

Zdeněk Polách

Re: nazor
Ver mi, ze ja kdybych zabil celej den cekanim na hrani jedny blby gamesy, jako je Quake 3 (nebot 1) me tahle hra nak extra nebere a 2) mam hodne malo casu), tak bych tu akci sjel tak, ze by na ni priste neprisel vubec nikdo a bylo by mi jedno, ze si DOOMeri zahrali, kdyz Quakisti si zaplatili, meli parbu slibenou a misto toho jen cumeli na televizi na bezduchy dokumenty! A ver tomu, ze pak by to Eskadr jen tezko rozchazel :o)
0/0
13.6.2000 22:22

Blamba

Pro ESKADRa
Neovládaný hněv může vést k násilnostem. (1. Mojžíšova 4:58) Násilník nemůže být Božím přítelem. (Žalm 11:5; Přísloví 22:24, 25) Je nesprávné mstít se druhým lidem nebo jim odplácet zlem za něco špatného, co nám možná udělali. (Přísloví 24:29; Římanům 12:1721)
0/0
13.6.2000 19:57

vysmatej

bavite me panove
Mno, pamatuju si nektere Eskadrovy akce a nechapu, jak ho tu vubec nekdo muzete obhajovat.
Clanek mi pripada jako idealni sablona pro popis vsech akci mr. E. tzn. Pan poradatel si v klidku dela sve a organizace (pokud vubec nejaka je) padne na ostatni (pokud mozno na hlavu jednoho jedineho cloveka). Eskadr druhy den po paskvilu vsude rozhlasuje jak to bylo fajn ... mam pocit nekolikanasobneho deja-vu.
TO ESKADR: Protri si oci chlapce, treba ti zmizi ten sedy zakal ...
0/0
13.6.2000 19:56

plomky

Re: bavite me panove
Pravda, pravda. Proč se všechny projekty kde je Eskadr řítí nezadržitelně jako vlak jedoucí proti skále/betonové zdi .......a pod.?
0/0
13.6.2000 20:10

S.H.O.D.A.N

Re: bavite me panove
Nejhorsi je, ze za Eskadra zehli vzdycy nekdo jiny. Je to tim ze si nechce kazit punc "uspesneho mladeho podnikatele". Tesim se na ruzove sacko, bude v nem sladkej ;)
0/0
13.6.2000 21:23

MegaDeath

iGames
ehm ... web s denni aktualizaci? ... proc na nem 13.6. bezi reklama na akci ktera byla 9.6.? no nic no ....
0/0
13.6.2000 18:12

SELiCE

PETR VELICH? omg
A jeste neco, ja narozdil od tebe NEHRAL ani nemohl, cely den jsem sedel dole v tom vedru, rad bych videl teba, jak by jsi reagoval. Drz se prosim dal, tohle je mezi mnou a Eskadrem. A btw: jak jsem rekl, nehraju ani NFS, ani StarCraft. Hraju Q3 (mam svuj org prijed se podivat) a BW, coz je datadisk. Oba dva mam ....K cemu by mi byla LAME CDs z JRC?
0/0
13.6.2000 16:57

SELiCE

"Nemam slov."
FOR PETR VELICH: Hezky ze jsi mi dal za pravdu s organizaci a hw, ale pokud nekdo vychvali na webu nejakou party, na kterou nema organizacni schopnosti ani finance a chut zajistit akci o ktere se bude mluvit v kladech, nemel by nic takoveho poradat. Ve sve recenzi, jsem nikoho neobvinoval a pokud si prectes original, jsou "hraci" v uvozovkach a to z toho duvodu, ze se tam motali lide, kteri nejenze nehrali, ale nemeli ani prouzky na rukach (cili zaplacene vstupne) a obvinit mne z toho, ze jsem vzal neco, co uz davno mam.. v tomto pripade Q3 (koupil jsem ho pred 6mesici v USA) je nechutne. Mys jsem odnesl to ano, nerekl jsem to sice organizatorovi "Nevim, nerus." ale tomu ochotnemu cloveku, ktery se vam staral o cely DOOM TURNAJ a peclive znacil vsechny zapasy. Krom toho, tyhle pocitace, by to horko, ktere tam bylo mely vydrzet. Muj PC jede v daleko teplejsich podminkach a je stabilnejsi nez tohle. Krom toho, de videt, ze HW vubec nerozumis. To co ty pocitace predvedly, neni prace NEAKTIVNIHO CHLADICE, ale hw samotneho! A list prihlasenych? Presne jsem vedel, ze hraju pouze ja a TOMBER uz rano v 10:30 od Eskadra, ktery k tomu vsak, dodal, ze by JESTE NEKDO MEL PRIJIT. Priste pokud nebudes mit uplne informace, PROSIM MLC. FOR ESKADR: nikdy jsem nerekl a nenapsal, ze TY jsi mi rekl "NERUS". Jde videt, ze si recenzi precetl pouze mezi radky. Napsal jsem, ze to rekl clovek, kterymu bylo neco mezi 11-14 lety a krom toho, tebe jsem videl rano v 10:30hod a pak jsem ti vecer volal, zvedl si to jednou a pak byla hlasova schranka. Pokud by jsi mel zajem na navraceni mysi, stacilo zvednou telefon, vytocit cislo a byla tvoje, TY JSI VSAK NIC neudelal.
0/0
13.6.2000 16:52

evilmind

hmm...
Po precteni vsech prispevku do flamewaru nemohu nez si neprisolit - takhle to vypada, kdyz neco organizuji neschopne deti...
0/0
13.6.2000 11:17

Ondrej Maly

Re: hmm...
Jojo, po zvazeni vsech pro a proti bych mohl vysolit verdikt "Klasicka Eskadrovska akce" ;-) Ostatne v zive pameti mam jeste navstevu internetove kavarny Hermes...
0/0
13.6.2000 14:00

stu

SELiCE
seliceho znam osobne a vim, ze neco tak podlyho jako kradez her ktery nehraje by neudelal... verim dokonce tomu ze to cely probihalo tak jak on sam popisuje... podle me je to dobrej clanek a to ze je zaujatej proti igames je podle me blbost... navic... nekdo tady psal ze si mohl zahrat duel na strahove a nemusel jezdit na nejakej open.... ale tam de o to vytahnout se preci pred lidma aby vedeli kdo je dobrej... a ze se neprihlasilo vic hracu Q3? no.. nad tim by se meli zamyslet organizatori cele akce....
0/0
13.6.2000 9:52

Eskadr

Zaverecny dodatek...
Jako obvykle se Vreco obhajil naprosto dokonale tak, aby tomu kazdy uveril. Sice nevim, jak jsem mohl Selici rici nerus, kdyz jsem spal venku na travniku(4 dny - 5 hodin spanku), nevim, jak nekdo prisel na to, ze mam hlasovou schranku:))) a uz vubec nevim o tom, ze kdyz mi nekdo rekne o kradezi, takze se tomu neda rikat kradez. S podivem zjistuju, ze Vreco a ani Selice nejsou tak silni v kramflecich a nyni se snazi zachranit(obhajit), co se da. Jedno je jasne: Reportaz dnes uvedeme na iGames - spolu s vysvetlenim(omluvou) i uvedenim zlodeje(rozhodne si nemyslim, ze by na tom meli podil DOOMari, protoze ti stejne jako StarCraftari se chovali slusne a byla s nimi vyborna komunikace). Bude to nazor cele redakce. O BW se nikde zminovat nebudu a ani nemusim - na nej si kazdy udelal a udela svuj nazor sam, stejne tak jako na Vreca a Selici......tak i na me
0/0
13.6.2000 9:16

Zdeněk Polách

Re: Zaverecny dodatek...
Jiri, prosim Te, prestan si honit EGO na nasich auditoriich. SELiCEho jsem nikdy osobne nevidel (aspon myslim), jeho reportaz mi pripada OK, nevim, co tady porad vyskakujes jako certik z krabicky. Mas pravo na to rict a verejne publikovat svuj nazor na svych strankach, stejne jako jsme toto pravo doprali SELiCEmu. Pokud se Ti to nelibi, je to to jedine, co s tim nadelas. Jenom nechapu hlasku: Jako obvykle se Vreco obhajil naprosto dokonale tak, aby tomu kazdy uveril - ona je to pravda, jestli z toho mas strach, tak se radeji oprosti techto vyroku, uvidis, mozna Ti uveri vic lidi. Ja cerne svedomi nemam...
0/0
13.6.2000 9:37

Eskadr

Re: Re: Zaverecny dodatek...
Ego? Ego rikas obhajeni si sve pravdy? Hola, hola..Mistre Jane, tak ty jsi si na hranicich honil EGO. Ja doufam, ze je to timto toto tema uzavrane a cele to zakoncim na iGames.cz Doufam, ze je to i posledni problem, ktery jsem musel resit v techto auditoriich, protoze mlceni neznamena vzdycky pravdu... Dekuji Selici za jeji nazor, dekuji Vrecovi za jeho nazor na iGames a deni okolo....dekuji vsem, kteri se nejakym zpusobem vyjadrili.
0/0
13.6.2000 9:49

Petr Velich

Jeste drobnost
Je s podivem, ze vas jeste nektrknul fakt, ze Selice o zmizelych cdckach vi, prestoze odesel jak rika v 17.45 a na celou zalezitost se prislo na konci dne, priblizne po 22hodine. Nevim, mozna mu Eskadr cely rozcileny volal tuhle novinu, ale silne o tom pochybuji.
0/0
13.6.2000 2:46

Petr Velich

dokonceni :(
iDooM party sice nebyla stoprocentni, ale stala za to, a jsme radi ze po fiasku z minule doomiady, se nekdo pokusil o napravu. Me osobne se hnusi praktiky, se kterymi utocite na Eskadra, hlavne v medialni rovine. Kazdy clovek ma sve chyby, a nic vas neopravnuje diskreditovat jeho nynejsi snazeni, at uz se mezi vami v minulosti stalo cokoliv.
0/0
13.6.2000 1:57

Zdeněk Polách

Re: dokonceni :(
Dovolte mi, jakožo šéfredaktorovi, vyjádřit oficiální stanovisko BonusWebu k celé záležitosti a hlavně k podsouvání celé anti-kampaně proti Eskadrovi. 1) tento článek jsme zveřejnili v původním znění, stejně jako již několik předtím. Připadal nám zajímavý, neboť pojednával o akci, na níž jsme předtím v rámci jakési mediální podpory/barteru (porušeného ze strany Eskadra, ale to zde nechci veřejně rozebírat) čtenáře zvali. Že se nevydařila, není náš problém, my jsme organizátoři nebyli a SELiCEho názor jsme uveřejnili, jakož i vy můžete uveřejnit svůj názor v tomto diskusním fóru. 2) Nemyslím si, že bychom na Eskadra útočili v mediální rovině. Nevšiml jsem si zaujetosti žádného z redaktorů proti Eskadrovi a to ani v rámci osobních konzultací, ani v rámci článku zveřejňovaných na našich stránkách. Pokud se mýlím, prosím, opravte mě, rád celou záležitost prošetřím ku prospěchu věci 3) V minulosti se toho mezi náma stalo hodně, v nedaleké minulosti jsme dokonce spolupracovali (tuším že to bylo do minulé soboty, kdy Eskadr porušil vzájemnou obchodní dohodu), nemáme však náladu ani čas diskreditovat Eskadra nebo jeho snažení. Věřím, že nyní je konečně jasno, jaké jsou vztahy BonusWeb - Eskadr (iGames) S pozdravem, Zdeněk Polách, šéfredaktor BonusWebu
0/0
13.6.2000 8:17

Petr Velich

Pokracovani
Je pravdou, ze organizacni cast byla nedotazena, a to hlavne vinou velkeho vytizeni samotnych organizatoru. Poradat 2 akce najednou po nekolik dni a noci, navic vest herni server s dennimi aktualizacemi, je velky vykon. Rozhodne je timto neomlouvam, ale vysvetluji, jak k cele zalezitosti doslo. Nu a nyni bych chtel zareagovat na nejostudnejsi zalezitost cele party, ktera se podle nazoru vsech zucastnenych i pres problemy vyvedla. A to na udalosti kolem zmizeni mysi a nekolika cdcek. Je pro nas hambou, ze stin podezreni pada primo na nas, hrace dooma. A oto vetsi rozcarovani, ze prave z emailu osoby, ktera v cele zalezitosti sehrala klicovou ulohu. Nyni reknu naplno to co vime. Zminovana cdcka, tedy 2x Starcraft a 1x Q3A si odnesli oba dotycni(Selice+Tomber) i s mysi, o ktere prohlasovali, ze na ni Eskadra upozornovali. Jsou na to svedci, a nikoho kryt nebudeme. Je nam zle z obvinovani a stinu, ktery na nas pomlouvacny email od Seliceho, vrhnul. Mame na cele zalezitosti take podil, protoze jsme jim v tom nezabranili, a celou udalost presli s tim, ze nemuzeme za to, ze nikdo nehlidal. Timto se hluboce omlouvame Eskadrovi, ktery nam i pres vsechny neprijemne udalosti, pripravil dobrou party, na kterou dlouho nezapomeneme. Byli bychom velice radi, kdyby se dale neviril prach kolem teto zalezistosti. Hlavne v pripade trapneho ujistovani, ze "ja nic, ja muzikant, nejsem zlodej". Radi bychom videli zde uverejnenou omluvu Eskadrovi, alespon ve smyslu, ze se nekdo z vas zmylil. iDooM party sice nebyla stoprocentni,
0/0
13.6.2000 1:55

Petr Velich

iDooM party
Rad bych zde nyni zareagoval na prispevek od Seliceho a reakce zde uverejnene od Vreca a ostatnich. Budu mluvit jakozto povolana osoba, zucastnil jsem se totiz teto party, a byl jsem na ni pritomen od rannich hodin dne 10.6 az do 23h vecerni. Je mi opravdu zle, z toho jaky skandal z jednoho zaujateho emailu vznikl. Budu mluvit nyni za valnou vetsinu ucastniku iDooM party. Je pravdou, ze se vyskytly technicke problemy, opravdu bylo misto 12 slibovanych pocitacu jen 6 a jeden nebyl pripojen do site, pripraveny pro zapisovani vysledku a jine aktivity. Nyni prejdu k zminovanym technickym problemum. Nektere pocitace byly opravdu nepouzitelne, nicmene to nebylo zavineno tak docela vinou poradatelu. Bylo totiz nelidske horko, pocitace bezely uz od rannich hodin a prave ty zminovane 566 s TNT2 nemely aktivni chladice na rivach(upozornuji vypujcene). Proto vzniklo to cele fopa kolem HW problemu, to ze se sekaly hry na pocitacich, ktere by za beznych podminek, musely zvladat q3a s 80fps, je zda se pro nekoho zcela irelevantni. No v kazdem pripade, se tedy cele klani odehralo na zbylych dvou 366 s voodoo3. Nevim opravdu na co se tesili Selice s Tomberem, ale myslim, ze i za zcela normalnich podminek by odesli vzapeti pote, co by uvideli registracni formular. Byli totiz JEDINYMI prihlasenymi na Q3A turnaj. Je logicke, ze poradat nejaky q3a turnaj za techto podminek, hlavne kdyz si oba dotycni mohou na Strahove zahrat duel samy, je naprosty nesmysl. Rad bych videl jak by je tesilo pomysleni, ze si odnasi cenu bez jakekoliv snahy. Je pravdou
0/0
13.6.2000 1:53

Zdeněk Polách

ESKADR
Mozna to se svyma obvinenima z kradeze prehanis. Je sice fakt, ze se pri cteni Tvych genialnich hlasek bavi vetsina ctenaru BonusWebu vcetne autoru tohoto webu, nic to ale nemeni na faktu, ze muze jit o krive obvineni. Pokud to SELiCE oznamil opravdu organizatorovi "Nevim, nerus", pak to neni kradez, nebot se tak stalo s vedomim poradatelu a SELiCE to muze povazovat za vyhru, nebot organizator mu v tomto nezabranil.

Ad VRECO: tak jestli tohle napsal fundovany novinar konkurencnimu webmagazinu - neni slov - ted nechapu, co mas touhle vetou na mysli. Autorem clanku je SELiCE, ja nechapu, proc se porad navazis do me nebo vubec do autorskeho tymu BonusWebu? Jak je zrejme z podpisu, autorem clanku je SELiCE, priapdne pak "Ctenari sobe" :-)
0/0
12.6.2000 22:58

Zdeněk Polách

ESKADR
Mozna to se svyma obvinenima z kradeze prehanis. Je sice fakt, ze se pri cteni Tvych genialnich hlasek bavi vetsina ctenaru BonusWebu vcetne autoru tohoto webu, nic to ale nemeni na faktu, ze muze jit o krive obvineni. Pokud to SELiCE oznamil opravdu organizatorovi "Nevim, nerus", pak to neni kradez, nebot se tak stalo s vedomim poradatelu a SELiCE to muze povazovat za vyhru, nebot organizator mu v tomto nezabranil.

0/0
12.6.2000 22:57

SELiCE

Eskadre obvinit me z kradeze JE MOC!
ESKADR: tohle jsi prehnal. Kdyz jsem ti volal, presne jsem ti rekl co se stane. To ze jsem odnesl mys, je pouze "nahrada" kterou jsem ti mel v umyslu vratit, za vysvetleni, proc se toto vsechno stalo (take jsem zadne nedostal). Cislo na mobil si ziskal, kdyz jsem ti volal. Stacil jeden telefonat a ta mys by byla u sebe. Ta mys: Genius NetScroll 2 tlačítka +"magic kolečko" na scrolling stoji v ALZASOFTU 215Kc s DPH, takze nevim, kde jsi nabral tech 700Kc. BTW: to ze si odnasim mys, jsem prvne sdelil tomu organizatorovi, ktery se staral o DOOMery. AD PC HRY: NFS nehraju, je to pro mne nezajimava hra. StarCrafty taky ne, hraju BW a ten tam nebyl, pokud si vzpominam a Q3? Jeden mam svuj org koupeny z USA a jeden jsem vyhral minule na iGames a ten jsem prodal Tomberovi, ktery byl semnou.
0/0
12.6.2000 22:43

TombeR

A mas to Selice !!!!!!!
hmmm ...... zakaz na vsechny akce igames !!!! . To jsem zvedavej jak se stim vyrovnas ;)))) BTW: Eskadr => ja chci taky ZAKAZ !!!!!!!!!!!
0/0
12.6.2000 22:37

Eskadr

SELICE, VRECO....dodatek
Je mi lito, ze to doslo az do techto krajnich mezi, ze to musim rici naplno. Diky tomu, ze byl viden, jak si odnasi mys, tak je tu i podezreni na to, ze odcizil i schazejici PC hry, ktere nebyly pod dostatecnym dozorem. Je mi to velice lito, ale od priste ma "Selice" ZAKAZ na ucast v jakychkoliv nasich akcich a pokud se mu to nelibi, muze si jit stezovat kam chce. PC mys nevratil a ani nebyla nikde naznacena snaha se pokusit s tim neco udelat. Zacalo to nevracenim zapujcenych CD a konce "doslova" kradezi v hodnote 700 korun. KONEC - za mys jsme zaplatili a doufame, ze uz nebudou s touto osobou dalsi problemy. Ad VRECO: tak jestli tohle napsal fundovany novinar konkurencnimu webmagazinu - neni slov. Napada me spousta urazek, kterymy bych te mohl zasypat, ale jak jsem rekl: kazdy jsme asi jini - hnusis se mi.
0/0
12.6.2000 22:23

Mad Killer

Biblí Svatá
Kdo ukradne myš, není hoden toho, aby se bavil s Eskadrem. (Žalm 31:14, Kniha Přísloví 12:48)
0/0
12.6.2000 21:53

Mad Killer

Kdo ukradne myš, není hoden toho, aby se bavil s Eskadrem. (Žalm 31:14, Kniha Přísloví 12:48)
0/0
12.6.2000 21:51

SELiCE

Dodatek k CLANKU
Kdyz jsem si znova precetl clanek, nasel jsem vic nez par chyb a gramatickych korekci, ktere recenzi znehodnotily. Upravil to VRECO v domeni, ze je to tak spravne a par sametovych uprav znehodnotilo clanek. Nyni je vse tak, jak jsem to odeslal, doporucuji precist znovu.
0/0
12.6.2000 20:34

SELiCE

iGames LAME for ESKADR
Tak hele, zaprvy: neukradl jsem nic. Tohle si vyprosuju. Ta mys byla pouze nahradou za cely den, ktery jsem tam stravil pro nic. Krom toho jsem zaplatil za vstup. A btw: rekl jsem, ze pokud ji budes chtit zpatky, mas se ozvat. Rekl jsem ti to do telefonu, ze jsi pote nebyl dostupny (zkousel jsem to 3x) je tvuj problem. Mobil na mne si mel, takze si VYPROSUJU slovo ZLODEJ. za druhy: cela tahle akce, jestli se to tak da nazvat.. ehm. Nema nikdo slov. Kdyz uz i lide, hrajici v patek starcraft rikali, ze se TO NEDA HRAT a ze se to TRHA, rekl bych, ze je to dost znat. a za treti: DOOMERi si nestezuju, jelikoz hrali na poslednich 2 PC, 366/V3 ktery byly jedine POUZITELNE. Krom toho, proti iGames zaujatej nejsem, resp. nebyl jsem kdyz jsem psal ten clanek! Minula iGames sice mela problemy, ale alespon ty ceny staly za to a clovek si tam opravdu zahral... coz se nyni rict neda. Proc si myslis, ze jsem prisel na tuhle party?? Rad bych rekl, ze zaujaty clovek, by podruhe neprisel na neco takovyho nemyslis?
0/0
12.6.2000 17:24

S.H.O.D.A.N

Re: iGames LAME for ESKADR
Selice selice.. kdy se naucis, ze tohle je jak kdyz hrach na stenu hazi.... posledne jsme z cen uzreli jen dve tretiny, a hratelnost nic moc. organisace provizorni ... snad jen ten spravce serveru ... nebudu se opakovat;) .... vzdycyky to pujde do haje cim dal tim vic , dokud Eskadr bude v cele cehokoli.
0/0
13.6.2000 21:27

Pavel

Re: DOOM forever
Tak ja nevim, asi mi neco uniklo, ale jak jinak asi mohl byt clanek uverejnen, nez tak, jak byl? Navic bylo velice zretelne uvedeno, ze to je nazor ctenare a ne redaktora, dokonce ani externisty. Proste ctenare. Navic, jestli dobre rozumim autorskemu zakonu, Selice JE autorem :o). Jinak nevim, co vsechno se mezi BW a iGames stalo, ale kazdopadne doufam, ze to je jiz minulosti. A ackoliv mohu byt narcen ze zaujatosti, musim rict, ze si zadne rany pod pas ze strany BW vedom nejsem, alespon co se letosni akce tyce... Magaziny nejsou od toho, aby jen chvalily, ale aby nabidly co nejsirsi spektrum nazoru a informaci.
0/0
12.6.2000 16:17

Eskadr

DOOM forever
Selice neni novnar, jak zde bylo receno...ale clanek byl uverejnen se stejnou dulezitosti, jako bz se jednalo o dulezity clanek pro herni magazin BW. SELICE se zde tvari jako autor, protoze se nejedna o reportaz, ale nybrz o stezovani si na celou akci. O toho rozhodne herni magaziny nejsou. Na svem serveru se o BW ani jinem proti nam konkurencne bojujicimu subjektu vyjadrovat nebudu. Zabomysi valky mi za to nestoji, navic si nemyslim, ze by to mel BW zapotrebi - nebo ano? Mozna by stalo za to, uverejnit nektera diskuzni fora, kde pan Polach otevrene hovori o zacileni se proti iGames, ale tim bychom byli opet tam, kde jsme byli pred rokem. Nema smysl dale rozebirat celou akci a znovu hledat chyby, ktere vznikly pri organizaci, jen si matne vzpominam, ze tehdy jsem clanek na River Plate o "nevydarene" akci BW nezverejnil. Asi jsem holt jinej...
0/0
12.6.2000 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.