Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Počítač za vysvědčení...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Staroush

Co to testujete za sračky od značkovejch výrobců
Porovnáváte nesmysly. Navíc drahý značkový PC. K Duronu do testu TNT2? To se nedá vůbec porovnat, když ostatní sestavy maj lepší grafiku.
0/0
27.9.2001 10:38

Pavel Mondschein

Re: Co to testujete za sračky od značkovejch výrobců
Ehm... A vsiml jste si, kdy clanek vysel?
0/0
27.9.2001 11:12

Jooky

A co stabilita ?
Jak je to se stabilitou "skvělého" chipsetu VIA ? Zlaté BX !!!!
0/0
18.7.2000 12:40

krtek

DESKA
Muj prispevek je mozna trosku "mimo misu" ale vase diskuze o HW je velice zajimava.Plne souhlasim s autorem clanku,ze vsichni "radoby odbornici" se ridi heslem cim drazsi,tim lepsi,coz asi neklapne. Napr deska iBX jako "výkonná???" Nevim kam na to chodite,ale deska ma s vlastnim vykonem PC jen pramalo spolecneho. Neco jineho je kompatibilita a stabilita. Ja osobne mam BXcel noname desku (recenzovanou na tomto webu), mam tam celera 400@600 uplne bez problemu,TNT2 (sice jen AGP2x) ale nestezuju si vubec na nic. Benchmarkove testy mluvi za vse.
0/0
30.6.2000 12:03

Coze?

Deska je zaklad a VIA je lepci - hepci
Prave jsem preflasnul BIOS na svym ABIT VT6X4 a prace s pameti vylitla nahoru o vice nez 100%, takze deda BX at si uz konecne vezme backory a jde nekam do tepla. Test noveho BIOSU jsem dal sem: http://www.hyperlink.cz/vt6x4/index.html Takze BX je mrtev at zije VIA 133A :-)
0/0
3.7.2000 11:23

Miroslav Broz

Mironet - recenze
Po delsi dobe jsem si precetl prispevky do diskuse a nezbyva mi nic jineho, nez na ne adekvatne reagovat. Takze napred k Paranovi, ktery uvedl, ze dane PC od Mironetu stavel. Nektere drobnosti, vazne i nevazne, si vyrikame do posty (az budu mit chvili time), protoze by ode me bylo nekorektni, abych to resil pres jeho sefa. Co se tyka pana Burese, je to jeho nazor, my mu jeho nazor nebereme. Ale chtel bych upozornit na to, ze hardware se na Bonuswebu od jiste chvile nerecenzuje podle "jmena" znacky, ani podle mineni verejnosti o tom kterem produktu. Ale pouze na zaklade nami zjistenych skutecnosti. Takze nenapiseme nic jineho nez zjistenou pravdu, nebot dobre informovany ctenar je u nas na prvnim miste. Pokud ja jako recenzent, nebo mi kolegove, zjistim o hardwaru nejakou skutecnost -- tak presne o teto skutecnosti napisu. Zaroven odmitam nazor, ze bychom nekoho poskozovali. At uz znacku, nebo firmu. Recenze jsou napsane tak JEMNE az to skoro neni hezke. V kazde recenzi urcite veci chvalime a urcite veci kritizujeme -- a zatim co chvala je vzdy jasne recena!, kritika je jen jemne naznacena, aby si pozorny ctenar udelal vlastni nazor. Za tento pristup by nam firmy spis meli dekovat. Miroslav Broz
0/0
26.6.2000 10:35

PPP

s r a č k a
Je to prostě sračka
0/0
25.6.2000 23:06

paran1024

RE: E55
No myslim, ze to nebylo Vasi vinou. Ja VAs z niceho neobvinoval. A ten monitor ne, ze by byl vymenen za novy, ale jenom ho seridi!
0/0
25.6.2000 14:11

paran1024

Monitor E55 od Mironetu
Cauky Kamile, prosimte ja jsem ten PC mironetu testoval a stavel. Vcera mi sefik dodal komponenty spatky a tak jsem se podival na ten monak. Nevim co se s nim stalo, ale kdyz byl u me doma tak byl v pohode ((teda pred testovanim)) a nyni po privezeni -:))) Fuuuj ... co to je, co jste s nim provedli, to snad neni mozny, takhenc spatnou E55 jsem jeste nevidel... Ten kontrast , no ten je uplne, tam kde by nemel byt!!! No proste je obraz total humus!!! Neumim si to vysvetlit!!! V pondeli se posila na reklamaci!!! Cau Phill
0/0
24.6.2000 11:51

Kamil Toman

Re: Monitor E55 od Mironetu
Vybalil, zapnul. Vsechno v takovem stavu, jak prisel. Nebyly videt sebemensi znamky pozkozeni. S hardwarem vzdycky zachazim slusne a nebyl jsem pri vybalovani sam, takze vsechno bylo ok. Jestli se tomu nekde neco stalo, tak u nas ne. Je mozne, ze se uvnitr neco hnulo cestou. Kazdopadne nektere vady (pumpovani) podle me zadna reklamace nevyresi.
0/0
24.6.2000 14:22

Tomas Bures

Re: Re: Monitor E55 od Mironetu
Udelali jste velkou chybu,tim, ze jste jako profi redaktori nepoznali vadny kus a neposlali nam ho zpatky,nebo pro nezpusobilost nevyradili pocitac z testu. Jestli si vazne myslite,ze LiteOn monitor je lepsi nez ADI (byt ta nejlevnejsi),tak mam o vasi odborne zpusobilosti sve mineni. Neprave jste poskodili znacku ADI,poskozeni jsme meli byt my,ze jsme vam poslali spatny kus,ne firma ADI,ktera vyrabi velmi kvalitni monitory.Jak uz psal Phill,v monitoru odesla jednotka, ktera ridi vychylovaci civky a jasovou cast monitoru. Monitor jsme poslali zpet k dodavateli na reklamaci.To se obcas stava i spickovym vyrobcum...
0/0
25.6.2000 15:26

Kamil Toman

Re: Re: Re: Monitor E55 od Mironetu
ADI dela pomerne dobre monitory - ale jen ty drazsi. Videl jsem uz _velmi_ mnoho spatnych (s vadami ruzneho stupne) levnych monitoru teto znacky (15" i 17"), coz myslim neco o kvalite uz vypovida. Neni to usudek z jednoho kusu. Co se tyce LiteOn, je to lowend, ale kvalitou opravdu prekvapil - nicmene i zde muze kvalita silne kolisat. Myslim, ze veta "Opet se potvrdilo, ze levne verze monitoru ADI jsou casto nejen velice rozdilne kvality (takrikajic, jak se zrovna povede), ale ze jsou obecne mizerne a nedosahuji ani kvalit svych mene znamych konkurentu." tomuto stavu presne odpovida. Monitor trpel jednou z obvyklych vad (chyby konvergence, rozlozeni jasu) a bylo potreba ho poslat na serizeni. Nicmene, pokud by chyba nebyla tak patrna, je mozne, ze by to novy majitel presel. Chyba (tedy poslani monitoru s uplnou zakladni funkcnosti, ale neprijemnou zobrazovaci vadou) je predevsim na Vasi strane. Zbytecne, utocne poznamky o nedostatku profesionality - nezlobte se, ale to primo urazi. Mohl bych rici o Vas to same. Situaci bych prirovnal k nakupu levnych bot. Podrazka, se odlepuje, ale jen tak trochu. "Vase chyba", rekne prodavac, "mel jste mi je hned dat podrazit.". Muzete take dostat bezchybny par, kdyz budete mit stesti. Co na tom, ze se u jineho podrazka take tak trosicku podrazka odlepuje...
0/0
26.6.2000 1:16

Tibor Szabo

Re: Re: Re: Monitor E55 od Mironetu
Mozna by nam pan Bures mohl sdelit, zda se uvedena skutecnost -neschopnost prodejce dodat jeden jediny funkcni pocitac na testy - projevuje u spolecnosti Mironet jako celku, nebo jen u nekterych jeho pobocek. NEVERIM, ze by pocitac pro zakaznika vypadal lepe, spise naopak !
0/0
26.6.2000 16:40

Fifek

Souhlas
Souhlasim s "Coze?".Nove desky od Via jsou fajn jak Via133a tak KX133, 133 MHz na RAM je znat a to predevsim kdyz je zapnuto AGP4x, BX je pradeda a na malokterym chodi C566 na C850(zkouseli jsme jich tak 50 kusu a chodil 1 a to jeste na ASUS CUC2000 - I 820 fuj).Rada - bezte do Athlona nebo do Durona s Intelem to stoji za prd uz stahli I820 a I840 pro chory prevodnik DIMM-RIMM a Coppermine uprimne receno nic moc.Athlon na te same frekvenci je znatelne rychlejsi a za min penez.AMD is back!
0/0
23.6.2000 16:34

Coze?

Stajne je lepe
Celeron II 566 mas na 850 slusnou sanci dostat nebot ma Coppermine 0.18 mikronovy jadro coz je dost dobry zaklad pro taktovani, podivej se treba na www.overclockers.com kde jak vidis se to povedlo velke vetsine lidi s timto procesorem. Dale je pravda ze vykon Via 133A je nejlepsi pri 133 Mhz, protoze je na to optimalizovana a ten rozdil ve vykonu je u me asi 6-8% a to je hodne vyrazna zmena. Mam Abit VT6X4 (VIA Apollo 133A) a za BE6 II bych asi nemenil, navic nektery integrovany radice ATA66 v BX deskach delaji problemy pri nestandardnich frekvencich (tj jine nez 66, 100, 133) coz je spatny (mam Seagate Baracuda 7200/min na ATA 66 a je to vazne rachot. Bx je fajn kdyz se clovek drzi pod 100 a nechce ata66 a AGP4x, ale do budoucna bych s nim moc nepocita. A u tech pameti - to kolik Mhz zvladne je 1/pristupova doba takze kdyz ma 100Mhz stejnou jako 133 Mhz tak to znamena, ze ta 100 Mhz je normalne 133 mhz oznacena jako 100 mhz. A navic ten muj Abit byl vazne mnohem levnejsi.
0/0
23.6.2000 15:18

Gustav

MB
Nesouhlasím s vaším názorem. - Deska není nejdůležitější částí počítače. (např. pokud máte desku připravenou pro p III osazenou Celeronem 300 je Vám její vybavenost na dvě věci (na ... a na nic)
0/0
22.6.2000 20:53

Pepa

Re: MB
Nikde jsem nepsal, ze je deska nejdulezitejsi casti pocitace. To je jako kdybyste rekl, ze je mozek nebo srdce dulezitejsi nez plice. Sestava musi byt proste vyvazena. Nevim co si predstavujete pod pojmem "deska pripravena pro PIII" U desky zalezi predevsim na pouzitem chipsetu. A je neodiskutovatelny fakt, ze BX je proste rychlejsi nez VIA. A pak je jedno jestli tam mate Celeron nebo PIII. Proste kdyz budete mit dve stejne sestavy, rozdilne pouze v deska, tak ta s BX chipsetem bude rychlejsi. PIII a Celeron se co do funkce lisi pouze nekterymi instrukcemi a velikosti pameti cache, kazdopadne se to vubec netyka desky. Na desce neexistuji zadne prvky ci funkce, ktere byste s Celeronem nemohl pouzit.
0/0
23.6.2000 10:04

Coze?

Re: Re: MB s VIA je fajn
hmm ale zkus si nataktovat BX pres 100 Mhz a modli se aby sis nemusel kupovat novou grafiku, jelikoz ti dedecek BX pretaktuje AGP (me TNT2 neungovala, ted mam VIA 133A a je mi fajn) a jak jsem psal Via muze mit pamet o 33 Mhz vyse nez FSB a to dost vyrazne snizuje naskok BXsu
0/0
23.6.2000 13:13

Pepa

Re: MB s VIA je fajn
BX je sice pradedecek, ale i tak je porad rychlejsi. Co jsem videl testy, tak nataktovani pameti o 33 vys, nez je FSB, zas tak velkej zazrak neudela(osobni zkusenost s tim ale nemam). Mozna to sice "snizuje naskok BXu" ale rozhodne se mu nevyrovna. Celerona na 100 mozna dostanes, ale tak max do multiplikatoru 5. A i to je zazrak. Celeron 566 (ktera je ve zminovane sestave) ma multiplikator 8,5 coz pri 100 znamena 850 MHz - chtel bych to mit doma :-) Jediny co mluvi pro Via je prima podpora ATA 66. Jenze v tyhle sestave je disk s 5 400ot, takze je to stejne jedno. Porad je lepsi (i kdyz o dost drazsi) reseni BX + radic na ATA 66 (pokud mate teda poradnej disk.) Kdyz se podivas na nejaky testy overclockeru tak vsichni(skoro:-) testujou na Abitech BE6 II (BX chipset + ATA 66). Uznavam ze je nekrestansky mastna :-( A konecne: 133 MHz pamet neni rychlejsi. Existujou 100MHz RAMky, ktery maj uplne stejny pristupovy doby ....
0/0
23.6.2000 15:00

Alan Hoza

Re: Re: MB s VIA je fajn
Co se tyce Celeronu III 566 tak jde nataktovat na 805 Mhz a beha jak z praku, ale je potreba mit napriklad BX master a dat f na 95Mhz
0/0
26.6.2000 11:09

Coze?

BX do srotu!
Prave jsem preflasnul BIOS na svym ABIT VT6X4 a prace s pameti vylitla nahoru o vice nez 100%, takze deda BX at si uz konecne vezme backory a jde nekam do tepla. Test noveho BIOSU jsem dal sem: http://www.hyperlink.cz/vt6x4/index.html Takze BX je mrtev at zije VIA 133A :-)
0/0
3.7.2000 11:21

hIGGI

Re: Re: Re: MB s VIA je fajn
na BXku 112 MHz uplne v pohode a 133 mi slo taky, samozrejme to nesmi bejt zadny rajce, chce si to priplatit na kvalitnejsi board, jenom to ze je BX neznamena ze musi bejt dobrej...
0/0
24.6.2000 2:42

Alan Hoza

Re: Re: MB
I820 neumi 66 ale 100 a 133, tudiz umi jen PIII :)))
0/0
26.6.2000 11:03

lazo

a vůbec
0/0
22.6.2000 16:56

chipmunk

des a hruza
je to tu celý ňáký divný
0/0
22.6.2000 16:50

Michal

Proč jste dnes v článku vynechali tradiční kritiku monitoru? Ať se dívám, jak chci, nikde nemůžu najít, co k tomu Proca dala za luxusní monitor.
0/0
22.6.2000 16:28

Kamil Toman

Re: monitor
Jde o 17" LiteOn, patrne omylem vypadl ze seznamu v konfiguraci. Jde o levnejsi typ monitoru, nicmene dodany kousek netrpel na rozdil od ostatnich zadnou neprijemnou vadou. Pokud se Vam zda napr. ADI E55 jako skvely monitor, ke kteremu neni treba mit zadnych vyhrad, bezte si ho hned do obchodu koupit. Urcite za takovou kvalitu obrazu rad tech 10tis+ Kc date.
0/0
22.6.2000 17:44

Pepa

deska
Nedivim se, ze karta nemela ocekavany vykon. O chipsetech Via je notoricky znamo, ze jsou pomalejsi nez BX. A jejich problemy prave s TNT jsem si nejednou overil na vlastni kuzi. Dale nechapu, proc davaj do pocitace SDRAMku na 133, kdyz procesor "jede" na 66. I kdyby chtel nekdo taktovat procesor vyse, rozhodne ne na 133 :-). Pokud chtej setrit penezma, tak tohle je to pravy misto a za rozdil v cene tam muzou dat poradnou desku. To se jeste divim ze tam neni PIII na 700 MHz a 32 MB RAM, jak je u nas "dobrym" zvykem - viz napr. sestavy Autocontu. Na zaver snad jedine doporuceni - pokud chcete poradnej pocitac na hrani vyberte si komponenty sami.
0/0
22.6.2000 14:16

Tibor

Re: deska
Setrit na 133Mhz pametech?????? U 64MB je rozdil 100Mhz <-> 133 Mhz 200kc a u 128MB 127 korun ceskych. Opravdu setreni na pravem miste. Ja osobne bych dodavateli pocitac se 100Mhz pametmi omlatil o hlavu!! Na zaver uprava doporuceni doporuceni - pokud chcete poradnej pocitac na hrani a mate kupu trpelivosti a volneho casu, vyberte si komponenty sami.
0/0
22.6.2000 17:29

Pepa

Re: Re: deska
Tak omlatil o hlavu rikas? A k cemu ti jsou 133 MHz pameti, kdyz ten procesor jede na 66 ????? I kdyz je ten rozdil opravdu kolem 200 Kc, jsou to proste vyhozeny penize. Na vykonu pocitace ani jeho stabilite se to proste NIJAK neprojevi. A pokud pocitas s vyssim taktovanim, tak Celeron s takhle vysokym multiplikatorem nedostanes ani na tu 100, natoz na 133. Jinak co se tyka doporuceni - nemyslim, ze to je otazka trpelivosti, spis prehledu a zkusenosti v oboru a chapu, ze ne kazdy je schopen si sestavit pocitac sam.
0/0
23.6.2000 9:53

Coze?

Re: Re: Re: Proc 133 Mhz ANO
Protoze celera II mas dost slusnou sanci na tech 100 Mhz dostat a VIA Apollo 133A umoznuje pamet nataktovat o 33 Mhz vyse nez je FSB a pak se na padedecka BXse dotahuje i v rychlostech prace s pameti (je pro 133 na rozdil od BX plne optimalizovana) a navic 133 Mhz pameti jsou rychlejsi (nizsi pristupova doba)
0/0
23.6.2000 13:10

Alan Hoza

Re: Re: Re: Re: Proc 133 Mhz ANO
Dalsi duvod v tyhle dobe je ten ze rozdil je ted 30KC, co se tyce 100 pameti, dost casto se objevovali s prerazenyma cislama na svabech a byly to 66, a dost casto odchazej. S 133 pametma jsem doposud zadny problem nemel.
0/0
26.6.2000 11:01

Jakub

Jo, díky za tu cenu. Kdybych měl prachy, tak si to koupím. Ale to vás asi nezajímá :-).
0/0
22.6.2000 9:16

Ales

Super 3D akcelerator
myslel jsem že to je překlep, ale když se to objevilo v článku podruhý, uvěřil jsem tomu. Sestava obsahuje revoluční, nikde neviděný a neuveřitelně vykonný akcelerátor 28. generace geRORCE ! :-))) navic Pentium Ž ! takovej hardware svět neviděl :-)
0/0
21.6.2000 16:06

Zdeněk Polách

Cena pocitace od ATC
Cena recenzovane sestavy i s monitorem je zhruba 55 tisic Kc bez DPH, tato cena bude i ve srovnavacim patecnim souhrnu, kde budou tyto tri sestavy vedle sebe a ctenar si tak udela obrazek o tom, jake PC se mu z hlediska pomer/vykon/vyuziti vyplati...
0/0
21.6.2000 11:04

cena
Pratele, za neuvedeni koncove ceny pro zakaznika se omlouvam. A to nejenom Vam, nasim vernym ctenarum, ale i firme ATComputers. (Autor)
0/0
21.6.2000 10:58

Martin

Na zacatku psali že se pařan nemá zrujnovat, podle obsahu za to nechá i kalhoty a ještě bude muset mejt rok nádobí.
0/0
21.6.2000 10:37

Richard

:o)))
Já sem asi taky slepej.
0/0
21.6.2000 10:29

Jakub

Možná, že jsem slepý, ale neviděl jsem nikde cenu???
0/0
21.6.2000 9:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.