Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

PC Gamer - vzestup a pád kvalitního časopisu o hrách

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VN

plne hry zdarma+paper magaziny.
Ja osobne si myslim ze plne hry u casopisu je skvela vec. Pokud se nekdy stane ze si nekdo koupi casopis jen kvuli hre, zrejme ten casak nestoji za precteni, nebo je ten hrac hlupak. Ja osobne si papermagy nekupuju, nemam na to penize a kdyby jo, tak beru plne hry jako zpestreni. Je sice pravda ze v dnesni dobe vetsina lidi jako prvni vec pri rozhodovani jaky casak si koupit kouka na plnou hru, ale to je asi proto, ze casopis precte za dne, ale hra vydrzi dlouho a jeste se da potom spenezit/vymenit za neco jineho v hernim bazaru. Ja si nekupuju casopisy protoze je nectu a kdyz mne nejaka hra zaujme, vlezi na Internet (treba sem) abych si tu recenzi tady precetl ZDARMA. Za 2. casak si kupuje kamos, vzdycky ho prinese i s CD takze to je take duvod proc si nekupuju papermagy, a pokud mne v tom casopise nezaujme nektera recenze, koukam jen na ty CD. Uz mne nebavi cist recenze na vsechny hry, i ty ktere se ke mne nedostanou protoze mne osobne se nejvic libil humor Excaliburu 20-40 a ten je nenavratne pryc, takze kdyz mne zaujme nejaka hra, prectu si recenzi na Internetu zadarmo a rychle a kdyz jsem stale na pochybach zda si tu hru koupit/stahnout tak mrknu do papermagu abych se presvedcil zda ta hra za to stoji. A pokud mne vtom papermagu nic nezaujme nedivte se ze sahnu jen po 2CD. To ze se davaj cdcka s plnejma hrama je to same, jako kdysi debata o to proc se davaj cdcka s demoverzema. Tenkrat se take debatilo zda je to zapotrebi, ja si myslim ze ano. A rovnez si myslim, ze mam pravo si koupit casopis a pokud mne nezaujme tak ho vyhodit/zapalit a radovat se aspon z tech CD. Nekdo bere CD jako prilohu, nekdo jako zpestreni a nekdo jako hlavni proc si casopis koupil. Nekdo muze rici ze prece casopis nevychazi kvuli cd, bohuzel v dnesni dobe to tak je. Pokud si ten casopis na sebe nevydela kvalitou, tak alespon CDckem musi. Jinak skonci jako konci Score...
0/0
4.3.2001 23:23

Vidlák

České časopisy
Tady sice všichni říkáte, jak nebylo pro PCGamer místo, ale z jakého důvodu ? Score si někdo kupoval už jenom proto, že si ho kupoval dva roky. Level si někdo kupoval proto, že prostě nemá rád Score. No a GameStar si začaly lidi kupovat proto, že byl levnější. Já si opravdu nemyslím, že se PCGamer přestal vydávat protože byl špatný. Přestal se vydávat proto, že za prvé jsou tady ti skalní přívrženci, jejichž bo se dá přirovnat k situaci ve Stínadlech ("co je lepší Score nebo Level ?" "Ále, třeba Plevel"). Jsou tady lidé, kterým třeba opravdu připadal špatný design a nelíbila se jim spolupráce s anglickou redakcí. Jsou tady i lidé, kteří ho odsuzovali kvůli plným hrám, aniž by se pokusili přečíst (pokud to vůbec uměli) KLAN. A já souhlasím s redaktory, že PCGamer byl určen pro skupinu lidí s vyšší inteligencí než pro ty, kteří měli záchvaty smíchu nad Zvelebilovýmy kecy. Co se týče recenzí, dobře, někdy byly kratší, ale měli vyšší informační hodnotu než ty ze Score a ostatním časopisům se vyrovnaly. A jestli někomu vadilo, že v recenzi autor nepopisuje své názory na bradavku Lary, tak ať se jdou vycpat. Jinak, kdo měl námitky na design, měl asi oční vadu. CD byly skvělé ! KLAN jsem odebíral dlouho předtím a byl lepší než OEM verze Descenta 3. A co já vím, vybírali opravdu dobré demoverze. Asi se vám zdá, že ho příliš chválím a....máte pravdu. Jediná vada byl vydavatel. A vydvatel je také největší plus nynějších časopisů. Jediný časopis, který bych si koupil aniž bych chtěl plnou hru, je momentálně GameStar, ale i tak bych radši něco jiného. No, a kdo to dočetl až sem může mi odpovědět.........
0/0
4.2.2001 11:36

Klayman

Re: České časopisy
Nemuzu s tebou jinak, nez souhlasit. Ja jsem mel PC GAMER predplaceny a povazoval jsem ho za nejlepsi. At mi taky nekdo rozdava rozumy, ze si mam kupovat casopis bez CD, kdyz me jde taky ve velke mire o demoverze novych hernich titulu, ktere mel PC GAMER opravdu dobre. Ja jsem si chtel kupovat casopis bez plnych her, jenomze vsichni ostatni, kteri pokrytecky tvrdi, ze jim zalezi jen na dobrych clancich a o plne jim zas tak nejde, me to nevedomky pokazili. Ja jsem odebiral PC GAMER, byl jsem spokojen, ale cesti rozmazleni ctenari proste rekli: "Nema to plny hry, stoji to za prd." a PC GAMER si tudiz nekoupili. Proto mel take zahy velice nizkou prodejnost, proto musel skoncit. Dekuji, ale po techto zkusenostech s ceskyma paper magazinama definitivne koncim.
0/0
4.2.2001 20:08

defter@email.cz

Re: Re: České časopisy
PCGAMER mel svoje mouchy. Klan byl stale slabsi a slabsi a bylo videt, ze je na nej stale mene casu. Jaka skoda, jeho redukci na tri temata nebyl zrovinka dobrym krokem. Ale radeji k papiru. Mam pocit , ze na to aby se papirovy casopis uzivil, MUSI dat neco navic, v tomto pripade plnou hru. Otazka zni proc. Asi proto, ze v soucasne dobe mame jiz nekolik onlinovych deniku o hrach a pripojeni na internet uz neni to same jako pred dvema roky. Dnes je pripojeni v kazde druhe zakladni skole, stredni a vejsky ho maji snad temer vsechny. Co se tyce domaciho pripojeni, neznam mnoho lidi, kteri by doma nemeli alespon nejpomalejsi modem kterej by umoznoval serfovani. Jeste si neodpustim poznamku k PCG. Z prvniho cisla jsem byl unesen, u druheho jsem byl jiz napochybach. Preklad z anglictiny byl misty hodne priserny a ty obrazky ktere nezridka kdy zabiraly notnou plochu bylo hodne naobtiz.
0/0
5.2.2001 9:24

mihaj

DOST UŽ BYLO SCORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o(
0/0
4.2.2001 0:25

Jakub Skočdopole

Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
Myslim, ze se i to muzeme priznat otevrene. Kdo nejvice muze za soucasne problemy jednoho ci uspech druheho herniho casopisu? Kdyby Level tehdy na podzim 1997, nebo kdy to bylo, neprisel s tim hruznym napadem dat na sve cover CD plnou verzi (v te dobe vlastne dokonce 5 plnych ceskych her), tak by se cele to mecheche kolem nekonalo. Jestli se nekomu libi, ze k hernimu MAGAZINU vychazi plne hry, tak me rozhodne ne. Papirove herni magaziny by meli prinaset predevsim informace, nikoli distribuovat plne verze a predhanet se v tom, kdo bude mit lepsi a novejsi hru. Bohuzel plne verze na cover CD u nas dosti pokazili puvodni smysl vsech hernich magazinu a hlavne ve velke mire rozmazlili ceske ctenare techto periodik.
0/0
3.2.2001 22:01

Tralalak

Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
pokud se ti nelibi ze se k casakum davaji plny hry tak tu nerozumuj ty rozumbrado a kup si verzi bez cd, nejni nic jednoduzsiho
0/0
4.2.2001 1:08

Vidlák

Re: Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
PLNÝ VERZE JSOU HUMUS !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.2.2001 11:13

@li

Re: Re: Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
Co máte proti plnym hrám. Ty hry jsou poměrně kvalitní a někdy dokonce v češtině. Nebejt Levelu, tak sem si nikdy nezapařil Fallouta, Fallouta II nebo třeba Might & Magic VI. A to by byla jenom škoda.

Jedinej, kdo může mít proti tomu námitky, jsou vypalovači, ale na druhou stranu se jedná o hry starší, takže to zas tak horký taky nebude...

Jedna rada tu už zazněla a já jí zopakuju:

Kupujte si časopisy bez CD!!!

0/0
4.2.2001 15:37

Vidlák

Re: Re: Re: Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
........................ já přece vím, že některé (zlomek) z těch her byly dobré. Za všechny snad FreeSpace, ale je to zhouba !!!!!!!!!!! Spousta lidí si koupí časopis a zahodí ho. To ať už radši hry vypalujou, než tohle !!!!!!!!!!!
0/0
4.2.2001 18:45

Klayman

Re: Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
Nejsem zadnej rozumbrada, ale proste znam spoustu lidi, ktery proste nezajima casopis, ale jenom plny hry. Uz ani nevi, ze v casopise se pise o nejakejch hrach nebo neco podobnyho, ale proste si koupi cislo jenom kvuli plny hre, ktera je na CD a casopis odhodi.
0/0
4.2.2001 20:00

bufo

Re: Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
No jo, to se ti rekne, myslis, ze se da sehnat Score bez CD, GameStar bez CD, Level bez CD? Ty prvni dva vubec ne, Level velmi zridka a po tezkem shaneni. Podle mne je to vydirani, chci si precist casopis a nechci, aby mi nekdo vnucoval, ze si ho musim koupit s CD. Vsechna cedecka v mesici u vsech casopisu jsou prakticky stejna, stacil by mi jeden casopis s CD. A to by byl v mem pripade GameStar. PC Gamer byl sympaticky prave v tom, ze nepodlezal ctenarum plnymi hrami, ale informacni hodnota jeho recenzi byla prakticky nulova. Velka pismena jak pro slepce, spousta fotek a o hre ses dovedel kulovy. Bufo
0/0
4.2.2001 23:39

Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
"Hůzný nápad" - dneska to máš všude, některé sadistické firmy ohrožují zákazníky slevami, dárky a ty nejvíc bezohledné naváhají dát i kus svého výrobku zdarma... Je to svinstvo, kdyby kradly jako to dělá každý, dalo by se to snést, ale DÁT LIDEM NĚCO ZDARMA je fakt skoro něco jako genocida..!
0/0
4.2.2001 14:00

Zbynek Tarant

Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
Mate sice pravdu, ze k hernim magazinum se plne hry moc nehodi, ale zeptejme se jinak. Vzpominate si na clanek od Andrewa ve kterem snil o casech, kdy se hry budou prodavat v kazde prodejne s CD nebo na stanku. A vezmete si tu cenu. 150-200 kerun za kvalitni hru. Navic plne hry na CD maji dokonce vzestupnou tendenci od trilogie Ishar az po gorky 17, Fallout 2, Conflict:Freespace a dalsi pecky. Plne hry uz proste k casopisum patri. Byly vyvolany konkurencnim boejem a zakaznik muze byt jen spokojen.A navic jaka ze je cena piratske kopie 150 korun. No vidite a tady to mate i s casakem....
0/0
4.2.2001 18:47

Vidlák

Re: Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
Hmm.... jo, i s časákem navíc- a právě tohle mě štve. Hry co jsi vyjmenoval (až na Ishar-ten mě nebavil) jsou dobré, ALE.... Upřímně, kdyby ti dal Level bílý papír a Fallouta za 165 Kč , vzal bys to ? Samozřejmě že jo ! Hmm... možná to zní divně, ale já mám taky dost plných her z časopisů, nicméně - světe div se - já si je koupil kvůli časopisu. A ve chvíli, kdy se něco nekvalitního ( Score) prodává kvůli hře, přestává (podle mě) být tak úplně časopis, protože to pomalu a jistě mutuje na hru + něco na podpal. Já jsem v tomhle naivní, vždy jsem si myslel, že se časopisy kupují kvůli tomu, co je na jejich stránkách, ale není to tak.
0/0
4.2.2001 19:02

Re: Re: Re: Jo, kdyby Level neprisel s tim fatalnim napadem
Co to tady sakra rozebíráte? Jak vám může vadit plná hra u časopisu?! Pokud se mě líbí tak si to koupím, pokud ne tak koupím časopis bez CD a hotovo. Level bez CD se dá sehnat určite a pokud chcete jinej časopis, tak máte asi opravdu smůlu. Ale tim že tady o tom budete kecat nic nespravíte. Všem časopisům jde o zisk, tzn. když si ho nekoupí víc lidí tak jim snad dojde že by časopis hohli vydávat i bet CD. A pokud jim to nedojde tak maj prostě smůlu, vykašlete se na ně. Ale to že si tady o tom budete psát vám je tak akorát na dvě věci.
0/0
13.2.2001 18:36

Slavomír

Re: CLS_RULES Ceny her v CR a Rakousku
BI nema statem garantovany monopol, ale drzi si pevnou pozici na trhu take diky tomu, ze ma strizlivou cenovou politiku. Kdyby ne tak se tu automaticky objevi konkurence. Je zajimave, ze pokud se sem dovazeji hry z jinych zdroju tak jsou stejne drahe jako ty od nas. Nejdrazsi hry na ceskem trhu jsou od MS.
0/0
5.8.2000 14:07

Slavomír

Re: CLS_RULES Ceny her v CR a Rakousku
Neznam cenovou hladinu v Rakousku. Ceny her u nas jsou globalne nizsi nez napr. v Anglii, Madarsku, Nemecku. Hlavne pokud se jedna o lokalizovane verze. U nich se snazime vyuzivat levnejsi ceske prace, ale to neznamena, ze naklady napr. na tisk jsou u nas nizsi. Je jina cena pri nakladu 500 ks a 50000 ks - to je snad logicke. V Polsku jsou ceny nekterych her nizsi vzhledem k velikosti trhu CR - 10 mil. / PL - 40 mil. obyvatel.
0/0
5.8.2000 14:00

Dragous

Konec
No kez by skoncili Jdou me pekne na nervy s tema jejich dopisama od ctenaru, ktery si stejne pisou sami!
0/0
1.8.2000 19:37

David Vrba

Pro ing.Pavlicka
Dam vam jednoduchou otazku,ocekavam jednoduchou odpoved. Jak je mozne, ze v Rakousku, stoji Pc hry(!nove!) cca o 10% mene nez v cechach.....???(ze by nekdo dobre vydelaval na monopolu?)Pritom si prumerny rakusan koupi za svou vyplatu vice her nez cech....a to jeste neni vsechno!naklady jsou daleko drazsi nez v cechach-tiskarna,preklad(manual,krabice),dovoz...... HMMMM??????????? predem dekuji za odpoved
0/0
27.7.2000 22:40

Re: Pro ing.Pavlicka
Bože stůj při nás a dej ať nás nenechají živořit.
0/0
29.7.2000 1:41

Jan Modrák

Re: Pro ing.Pavlicka
V Rakousku je téměř celá elektronika a všechen software levnější o těch 10%. Osobně si myslím, že je to z důvodu větší prodejnosti (čím víc toho obchod prodá, tím lepší dostane ceny) a částečně asi i na tom konkurenčním boji. Mám zkušenost se sítí MediaMarkt, která těží z toho, že má v Rakousku a Německu síť více než 200 velkých obchoďáků a je v ní většina zboží výrazně levnější - třeba Dreamcast jsem tam koupil o několik tisíc levněji než se prodává ve Francii, Belgii, Velké Británii a samozřejmě i u nás. Když jsem navíc využil služby Tax Refund, ušetřil jsem i se započtením cesty z Prahy a zpět. A ne málo.
0/0
30.7.2000 15:29

Angelika

Re: Pro ing.Pavlicka
Davide, Davide ach jo. Jak je mozne, ze v Anglii stoji PC hry cca o 10% vice nez v Rakousku? Opravdu jednoducha otazka, doufam ze na ni najdes jednoduchou odpoved. Premejslej trosku. Naklady jsou daleko drazsi nez v cechach? Ty snad znas naklady BI a rakouskych firem? Muzes nam je sdelit?
0/0
2.8.2000 10:15

Jan Modrák

PC Gamer
Zpět k námětu článku. Myslím, že Zdeněk Polách opět potvrdil svou pověst (alespoň u mne:-) člověka, který má úžasnou schopnost neklást důležité otázky. Tou důležitou otázkou je "Jak velká by měla být redakce PC Gameru, aby vše stíhala?" V tiráži jsou vedle stálých spolupracovníků redakce uvedeni tři redaktoři, což je počet, který se nijak výrazně neliší od ostatních herních časopisů na trhu, kteří evidentně s organizací práce nemají velké problémy a kteří NEMAJÍ K DISPOZICI KOMPLETNÍ ANGLICKÝ MAGAZÍN. Zároveň je nad slunce jasné, že otázka případného znovuvydávání na podzim, stejně jako otázka plných verzí (ano/ne), počtu stran atd. není příliš v kompetenci redakce (jak píše šéfredaktor PCG), ale vydavatele a jeho peněz. V každém případě bych na tomto místě chtěl pogratulovat redakci PC Gameru za kvalitní magazín. Boj proti plným verzím byl od počátku beznadějný, ale alespoň mne PCG poměrně příjemně překvapil. Škoda toho konce.
0/0
22.7.2000 21:55

Zdeněk Polách

Re: PC Gamer
Co se tyce tech redaktoru, jak je jiz v clanku zmineno, tito nepracuji na plny uvazek v PC Gameru, ale maji jeste sve normalni zamestnani. A co se tyce dulezitych otazek - zkus delat podobny clanek po telefonu. Ostatni magaziny se omezily citaci a dedukcemi z oficialni zpravy na webu. Ja se pokousel dovolat i do Mlade Fronty, zel bohu marne - telefony uvedene v tirazi PC Gameru zustavaly hluche.
0/0
23.7.2000 9:21

Re: PC Gamer
Nad velikosti redakce se musis zamyslet trochu v souvislostech. Nelze porovnavat PC Gamer s redakcemi zadne konkurence (Level, Score, Gamestar). Vsechny zminene tituly jsou dobre schovany a opecovavany pod kridly velkych nebo alespon mensich vydavatelskych domu. Pro cloveka, co se moc nevyzna v medialni branzi, to muze vypadat jako malickost, ale kdyz se redakce nemusi starat o organizacne-technicke zabezpeceni existence, pracuje na ni kompletni DTP studio, takze redaktora po odevzdani textu a korekturach (pokud je nekde v teto trojici delaji, obcas to vypada, ze ne) uz nic dal nemusi zajimat, to je jina pracovni "kavicka". V PC Gameru opravdu zatim lezelo cca 90 procent teto zdrzujici prace a jednani na bedrech samotne redakce. Mit k dispozici britskou mutaci neni spatne - ALE. Kdo nekdy original cetl (a vubec original cizojazycneho casopisu) dobre vi, ze sebelepsi clanky nelze jen nechat prelozit a hodit do tisku. Co vypada dobre v anglictine, to pouze presne prelozeno-ponechano je v češtině poněkud nejapne. Ruzne narazky britskych autoru na mistni realie a kultury vcetne odkazu na Shakespeara, jasne okamzite kazdemu obcanovi Velke Britanie, take Cech vetsinou nemuze pochopit. Tudiz prevzit GB recenzi je obsaz z poloviny takova prace, jako napsat puvodni material. Jinak diky za uznani pro PCG.
0/0
26.7.2000 11:55

Jan Modrák

Re: Re: PC Gamer
Jestli jsi někdo z redakce PCG, rád bych věděl s kým mluvím. Momentálně pracuji v PlayStation Magazínu a dříve jsem prošel Score a GS, takže mám představu jak to v obou modelech funguje. Osobně mám s překlady a lokalizací britské verze obrovské problémy, ale je to spíš tím, že jsem na to sám. Ve dvou lidech se to podle mého názoru dá bez potíží zvládnout a proti problémům, které obnáší tvorba původního časopisu je to slabé kafe, nemluvě o tom, že Score i Level tvoří o polovinu větší časopis. Jinak z tvé zprávy to nevyznělo úplně jasně - chceš říci, že redakce PC Gameru zastávala i práci DTP? Přeji hodně úspěchů a doufám, že se PCG vrátí na stánky.
0/0
30.7.2000 15:39

Petr

Fiala: Podle ceho myslis, ze by ty spravne informace mel mit pouze pan Pavlicek?
0/0
20.7.2000 23:57

míra ligocký

jen nekončit!
ahoj lidičky! já už jsem 44 letý stařík, přesto i díky vám se snažím ,, pařit" o 106 bylo by škoda kdyby jste skončili míra
0/0
20.7.2000 23:04

Re: jen nekončit!
Diky za podporu... prave jsem se tazal vykonneho reditele Mobil serveru a mohu se vam 100% zarucit, ze BonusWeb v dohledne dobe neskonci a jeho zanik se ani neplanuje, naopak :-)))
0/0
20.7.2000 23:50

Rostislav Danhel

Nazor
Pripada mi ze dalsi casopis na nasem malem trhu nema sanci se uchytit at je sebelepsi. Neni co vymyslet. Temat je strasne malo. Co chcete stale dokola psat o PC hrach. 99% veci podchyti Level,Score a Gamestar. Ty se mezi sebou pretahuji a hadaji kdo ma lepsi recenze. Proste na jednu hru existuje vic variant recenzi. Proc ne, jde o to aby si potencionalni hrac vybral, ale dalsi casopis proste bude psat zase o tom samem. A ktomu jeste PC gamer defakto jenom komentuje svoje obrazky coz je velmi velky minus v jeho neprospech. Abych se dival na obrazky na to si koupim Playboy. V casopise na hry si chci precist dlouhy a obsahly recenze, ktery vypovidaji o kvalite hry. No a posledni vec. Herni casopisi jsou dnes zamereny na uzkou skupinu populace od 8 do 20 let a z trhu je rychle vytlacuje Internet.
0/0
20.7.2000 10:35

Japko

Re: Nazor
S necim svami souhlasim, s necim ne.Nesouhlasim s nazorem ze dalsi herni casopis "nema sanci"......myslite ze vsechno je uz dokolnale a ze nas trh je bezchybny ? Proc by to nekdo nemohl delat lepe ? Vymluvu ze "o cem chcete porad psat"......vsechno uz napsali jini atd......take neberu.Pripada mi to, jako by prodavac na trhu, ten kteremu to moc nejde a ma nejmensi brambory rikal...."a proc bych se snazil prodavat lepsi a vetsi" uz je maji a prodavaji vsichni ostatni a tak proto ja mam ty male a skarede aby si zakaznik mohl vybrat :o) Chci tim rict to, ze kazdy ma sanci.......pokud to bude delat lepe, kvalitneji,rychleji atd....atd....naopak souhlasim s tim, ze si take rad prectu radeji delsi recenzi, vypovidajici a rozpitvavajici vsechno dulezite a mene dulezite, nez recenzi a dvou radcich s dvaceti obrazky.Obrazku jsou vec dulezita, ale vsecho musi bejt tak akorat.Zaverem............kez by se na trhu objevil nekdo, kdo bude vydavat casak s designem a kvalitou papiru jako Score, s obrazky jako PC Gamer s plnymi hrami jako Level /Fallout I....II.../a s obsahem recenzi jako Bonusweb, to by se vam nelibilo ??? :o)))))))))
0/0
20.7.2000 12:27

pierrek

Re: Re: Nazor
Nejlepsi design ma Level :)
0/0
20.7.2000 12:56

static

Re: Re: Re: Nazor
Ty chudaku. Kazdy vi, ze nejlepsi dizajn ma zenska, ale to jsi zapomel.
0/0
4.2.2001 19:22

Japko

PC Gamer - nazor...
Abych byl zcela uprimny, to ze zmizel PC GAMER z pultu prodejen mne prilis nemrzi.Proc ? PC hrami se zabyvam uz snad od jejich vzniku a rovnez odebiram a ctu vsechny dosptupne casopisy s touhle problematikou.PC GAMERu toho dle meho nazoru lze vytknout dost adost. Velmi plytke recenze /o recenzovanych hrach je zde skutecne velmi malo, rozsah recenzi je na ukor rozslahlych obrazku /, absence dnes jiz samozrejme "plne hry", nemoznost koupit casopis bez CD !!. Mozna i prima vazba na JRC, nepruzneho dodavatelskeho molocha renome casopisu prilis neprospiva. Proste a jasne, PC GAMER dle meho byl spise takovej chudsi a skaredsi bratr v rodine hernich casopisu. Neupiram mu peknou grafickou upravu, ktera ale jak jsem se zminil byla na ukor velikosti recenzi /recenze na tri stranky vypadaly vetsinou tak ze na dvoy a tri-cvrte stranky byly obrazky /nic proti nim/ a text, ktery je stezejni se krcil na par radcich/. Myslim ze pokud by si chteli vzit panove z PC GAMERU "mustr" na to, jak maji recenze vypadat, stacilo by jim precist si neco na tehdle strankach - strankach BONUSWEBu, keter jsou dle meho celkem pekne vyvazene.
0/0
20.7.2000 8:49

Vidlák

Re: PC Gamer - nazor...
Tak přesně tyhle lidi miluju ... Časopis šel koupit bez CD, Na obrázcích jste alespoň viděli, jak to vypadá (když chcete vylepšit hru - zmenšíte obrázek, tak jak hry vypadali v PCGameru vypadali i na průměrných počítačích). Vydavatelství, pravda, není moc dobré a recenze...stačí srovnat se Score nebo Levelem a máme vítěze ! Takže, prosím, zalezte zpět do díry a čtěte si všechny časopisy o počítačích i nadále - až budu chtít něco na podpal, tak vás zavolám.
0/0
4.2.2001 11:06

EdCable

Re: Re: PC Gamer - nazor...
Tahni. NESEL KOUPIT BEZ CD, to si asi s necim pletes, mozna tak od nejakyho kamose.
0/0
4.2.2001 15:05

Vidlák

Re: Re: Re: PC Gamer - nazor...
Pokud to myslíš ironicky na Japka, tak dobře. Pokud to myslíš na mě, že opravdu nešel koupit, tak -JSI TY I JAPKO TOTÁLNÍ IGNORANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Předem se omlouvám, pokud to nebylo na mě.
0/0
4.2.2001 18:50

Lukas Codr

hmmm....
IMHO je to jiz treti neuspesny Pavlickuv pokus o trvanlivejsi vydavani herniho casopisu - Levelu se musel vzdat, ta dvousetstrankova dvoucedeckova silenost se nikdy neobjevila na papire a PC Gamer nemel se svou cilovou skupinou bez plnych her sanci (a obavam se, ze po tech penezich utopenych v reklamnich kampanich bude jeho opetovne rozjeti, byt s plnymi hrami, vice nez obtizne).
0/0
20.7.2000 0:49

Slavomír Pavlíček

Re: hmmm....
Velice si cenim vasi znalost herni problematiky, ale o uspesnosti meho podnikani nemate moc informaci. Nase uspesne vydavani casopisu Level bylo ve sve dobe nutnosti /nase konkurence ovladala casopis SCORE/ a jeho strategicky prodej vydavatelstvi VOGEL byl jeden z rozhodujicich prvku, ktery nam pomohl zdolat tehdejsi herni monopol firmy VISION. Myslite, ze by zahranicni renomovane vydavatelstvi kupovalo krachujici casopis? O dvousetstrankove dvoucedeckove silenosti nic nevim, mozna si me pletete s ML nebo AA. O PC Gameru se nebudu vyjadrovat. Na to se musite informovat u nekho jineho. Mohu jen smutne konstatovat, ze lide, kteri ctou herni casopisy nekupuji moc casto pocitacove hry.
0/0
20.7.2000 10:37

Zdeněk Polách

Re: Re: hmmm....
Mylite se... mame zjisteno, ze minimalne 30% ctenaru BonusWebu si koupi alespon jednu pocitacovou hru za 2 mesice a minimalne 80% ctenaru BonusWebu si koupi nejmene jednu hru rocne!
0/0
20.7.2000 11:12

Jiri Fiala

Re: Re: Re: hmmm....
Mno...me by zajimalo, kolik lidi to vyplnovalo, protoze vsichni zucastneni vime o jakemsi WAREZu, RIPech a podobnych zalezitosti. Tez by mne zajimalo, kolik lidi na tuto otazku odpovedelo pravdive...tyto vysledky jsou zkreslene a neuplne. Ty dulezite a hlavni vysledky muze mit pouze jen pan Pavlicek
0/0
20.7.2000 12:49

Lukas Codr

Re: Re: hmmm....
co se levelu tyce, tak tam mate samozrejme pravdu, prodavali jste ho jako zdravy a potencialne velmi uspesny casopis... s AA ani ML si vas nepletu, mozna bych dokonce nekde dovedl vyhrabat par pripravovanych clanku do onoho dvousetstrankoveho magazinu... s posledni vetou bych si take dovolil polemizovat - za tech par let co hraju hry jsem ve vladislavove utratil za originalky peknych par desitek tisic
0/0
20.7.2000 11:49

Aley

Re: Re: Re: hmmm....
Mám pocit, že když má Británie zhruba 50x víc obyvatel neč Česko a prodá se tam hrubým odhadem 1000x víc her, tak to musí znamenat, že v Česku se skutečně hry moc nekupují. A nemůže na tom změnit nic jeden člověk, který utratí nějkaých mizerných "peknych par desitek tisic". Takže mám taky pocit, že oním průzkumem by se Bonusweb moc chlubit neměl, když výsledky jsou - jak se říká - úplně mimo mísu.
0/0
20.7.2000 13:12

mondy

Re: Re: Re: Re: hmmm....
Ono to neni zas tak cernobile. Kolik si her si mohou lide v Anglii koupit z jednoho platu a kolik tady?
0/0
20.7.2000 13:55

Angelika Pejžeraková

Re: Re: Re: hmmm....
Prosim vyhrab je. Vsichni jsme na ne zvedavi :o) A kolik tisic si nechal u piratu? Nebo spis, za kolik tisic ti proslo her tvym PC? Jinak ti pan Pavlicek dekuje za ty desitky tisic, co jsi nechal na PCShopu. Myslim, ze si za ne koupil masazni managerske kreslo s vodotryskem a dneska k obedu biftek.
0/0
20.7.2000 14:33

Slavomír Pavlíček

Re: Re: Re: hmmm....
Jiz jsem si vzpomnel na uvazovany magazin, ale nemel to byt magazin - spis special a bylo to pripravovano na zakazku pro VOGEL, ale nakonec mam takovy dojem nebyl dokonceno ani jeden.
0/0
20.7.2000 22:38

Lukas Codr

Re: Re: Re: Re: hmmm....
dik za vysvetleni (a zaroven se omluvam za mystifikaci)
0/0
20.7.2000 23:44

SCREAM

Prodejnost her
ja si take myslim, ze lidi si moc her nekupuji, protoze kazdy mesic se proda cca 100 tisic kusu hernich casopisu a pritom hry se prodavaji po stovkach. To je rozdil. Dal by se se zpocitat docela dobrej pomer.
0/0
21.7.2000 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.