Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Strifeshadow: Tournament Edition

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Damian

Asi jsme fakt hrali jiny Warcraft...
Nebo jeden z nas nehrala zadny. Ze by nebyly ve Warcraftu kouzla? Hmmm... Napr. orci kouzlo Rune, ktere by se dalo klidne oznacit i za past :-). A ve Warcraftu 1 byli kouzelnici, kteri vytvarely demony a takove ty podivne ameby, o ozivovani kostlivcu nemluve... No dobre, kombinaci jednotek jsme se dockali az ve Starcraftu, ale porad plati, ze VETSINA tech zminovanych zajimavych veci byla uz ve Warcraftu.
0/0
23.10.2001 0:11

Alena Kiriloviczová

Patrne jsme kazdy hrali jiny Warcraft... je to sice uz nejaky ten patek, co jsem ho dohrala, ale nepamatuji si, ze by se v nem vyskytovaly pasti, kouzla, jednotky, ktere se mezi sebou kombinuji ci jednotky, ktere jsou vyrabeny jinymi jednotkami. Ani instruktazní videa namísto tutorialu bych nezaradila do bezne vybavy RTS.
0/0
15.10.2001 9:13

Damian

Nove prvky?
Ehm... Mozna, ze ta RTS je tak trochu jina a obsahuje prvky, ktere jsme v tomto zanru jeste nevideli. Pak by si je ovsem autorka clanku nemela schovavat pro sebe a sdelit nam je... Protoze vetsina tech veci, o kterych nam tu pise, byla uz ve Warcraftu I.
0/0
15.10.2001 1:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.