Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Zima Software má problémy a pozastavuje projekty

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman Malina

jedeme dál...
Ona skutečnost, že byl projekt zastaven, neznamená že se na projektu nepracuje. Projekt jede dál, vše se prozatím dělá bez nároků na i tak mizerné honoráře. Navíc jsou v přípravě WWW stránky, protože jediné materiály, které lze na internetu o tomto projektu najít, jsou ještě z původní "Dimension Hartross" a to z dob před rekonstrukcí grafiky. A je to škoda, protože rozdíl v kvalitě je opravdu poznat. Dále by se na stránkách měly objevovat informace o postupu prací a nové ukázky. Roman Malina (from RAYVISION)
0/0
9.8.2000 0:01

Okurky
Okurky jsou okurky, vid vreco. :-)
0/0
7.8.2000 23:35

Zdeněk Polách

Re: Okurky
Okurky prave o prazdninach nejsou vubec, v databazi ceka rada clanku na zverejneni... BTW: okurkovy clanky rozhodne nemivaji nejvyssi prioritu, cili kdyz vyjdou, jsou treba "trojka dne" a nikoliv hlavni clanek dne :-)))
0/0
8.8.2000 0:11

Vaněk

Kam to spěje?
To co předvedl autor tohoto článku považuji z novinářského hlediska za neetické a nemorální. Uvádí, že se šíří fámy o Bohemia Interactive o jejich finančních problémech, ale už vůbec mu nevadí, že v tak čteném www serveru tyto fámy také rozšiřuje. Také by mě zajímalo zda obrázky z her, které na bonusvebu vystavuje, má od autorů dovoleno upravovat oním "B" v pravo dole. Pokud ne tak se dopouští porušení autorského zákona. Ale to je v této zemi je považováno za standart, tak co si lámat hlavu.
0/0
7.8.2000 16:00

Zdeněk Polách

Re: Kam to spěje?
Co se tyce fam o financnich problemech Bohemia Interactive - je fakt, ze je sirim take ja, nicmene tyto famy se siri i v konkurencnich mediich a z tohoto duvodu by bylo krajne neprofesionalni je v zaverecnem vyctu nezminit! Modrym Beckem vpravo dole oznacuje BonusWeb obrazky proto, aby bylo videt, v pripade, ze je pouzije nekdo jiny nekde jinde, odkud jsou prevzaty. Toto je nepsane pravidlo hernich zpravodajskych serveru, delaji to take velke zahranicni weby (Avault, GameSpot, PC Zone....). Obrazky, ktere jsme pouzili, jsou z press-kitu, ktery kdyz nam developer/publisher dava, tak samozrejme s upravami pro vlastni potreby souhlasi - a "owattermarkovani" loga je uprava pro vlastni potrebu... Co se tyce poruseni autorskeho zakona - myslim, ze jsme jiz nekolikrat dostatecne zretelne vystoupili proti tomuto porusovani a myslim, ze nase aktivity a kampan jednoznacne svedci o tom, ze piratstvi nepodporujeme... Kdyz nekdo nema na plne hry - OK, at je nekupuje a hraje tituly z www.PlneHry.cz... Kdyz nekdo nema moznost koupit u nas hru a ohani se tim, ze ji ma z warezu proto, ze u nas neni k dostani a my si myslime, ze hra je dobra a mela by uspech - OK, tak ji dovezeme (Longest Journey). Opravdu si jeste porad myslite, ze podporujeme porusovani autorskeho zakona a hajime ho?
0/0
7.8.2000 18:14

Matej Iglo

Re: Re: Kam to spěje?
Hmm, vcera jsem si cetl nejakej editorial o nejakejch hlupacich. Myslim, ze ho napsala nejaka slecna na nejakem hernim webmagazinu. Ty Vreco, ona te zna? 1. Pod pojmem profesionální/neprofesionalni si predstavujes docela divny veci. Sirit famy je nejen neeticke (jak napsal pan Vanek), ale i neprofesionalni (jak pisi ja). Myslim, ze by si se mel zeptat nektereho z opravdovych novinaru, kdo ma pravdu. Rozhodne se neptej svych hernich kolegu, protoze ti s novinarinou moc spolecneho nemaji (viz. sireni fam). 2. Porusovani autorskych prav neni jenom paleni her, ale take spousty jinych nekalych cinnosti. Pan Vanek psal o hruskach a ty si reagoval na svestky. Kdo napsal, ze podporujete porusovani autorskych prav a ze ho hajite? Koho ze to vubec hajite? Jak je to vlastne s tim "B"? Mas vsude svoleni autoru? 3. Vy jste dovezli TLJ? Kdy pak? Vcera? Dnes? Zitra?
0/0
8.8.2000 16:09

Tolman

Re: Re: Kam to spěje?
Pane Polách, doporučuji Vám, abyste si přečetl Autoský zákon. Vydává ho nakladatelství UZ a moc nestojí (cca 40 Kč). Pokud si jej totiž přečtete (a pokud jej pochopíte), nebudete se ztrapňovat nesmyslnými výroky typu "owattermarkování logem pro vlastní potřebu". Pro vlastní potřebu by to bylo tehdy, kdybyste si dotčenými obrázky vytapetoval své WC, ale pokud je již publikujete ve veřejném mediu, je situace poněkud komplikovanější. Souhlasím s panem Vaňkem i s panem Iglo. I já si myslím, že porušujete autorské právo tím, že nedovoleně upravujete autorské dílo (a o naplnění pojmových znaků autorského díla nelze u obrázků pochybovat). Tvrdím, že NEMÁTE svolení od všech autorů, protože nevěřím, že každého z nich kontaktujete. Spíše screenshoty ztáhnete z jejich webu. Nic proti tomu -od toho tam přece jsou, ale nemůžete je svévolně upravovat a narušovat jejich integritu! Nemluvte mi tu o zvyklostech v zahraničních časopisech- pro občany ČR platí zákony ČR! Také šíření fám odsuzuji, jakkoli je sám takto označujete. Jednou vyřčené falešné obvinění již navždy zanechá semínko pochybností o daném subjektu, jakkoli se později prokáže nevina. Váž web čte spousta lidí a bylo by škoda, kdyby lidé přestali mít důvěru v informace na něm uveřejňované. Možná byste měl uvažovat o najmutí skutečných novinářů a sám zústat "jen" v roli vydavatele.
0/0
9.8.2000 12:06

Pavel Mondschein

Re: Re: Re: Kam to spěje?
Bohuzel vám musím sdělit, že se mýlíte. Zmíněný zákon v paragrafu 15 jasně říká, kdy je možné používat cizí výtvory, aniž by k tomu musel být dán souhlas. To je i případ dávání vodoznaků na screenshoty, které publisher zveřejní na svých stránkách, aby je herní weby šířily dále. Watermarkování je navíc i v zájmu samotných vývojářů, ale to je na delší debatu. Každopádně závěr je ten, že BonusWeb zákony neporušuje. Měl jste ale pravdu v jedné věci:Jednou vyřčené falešné obvinění již navždy zanechá semínko pochybností o daném subjektu, jakkoli se později prokáže nevina. A to, jestli fámy odsuzujete nebo ne, ještě neznamená, že je také nešíříte. PS: Koho považujete za skutečného novináře? :o)
0/0
9.8.2000 13:14

Pavel Tarný

Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Zmíněný paragraf 15 zmíněného Autorského zákona opravdu umožňuje v tomto případě pužívat cizí výtvory bez svolení autora, ale je tím myšleno používat v nezměněné podobě! Kam bychom došli, kdyby každý, kdo provozuje podobnou činnost mohl svévolně upravovat cizí autorská díla? Možná že i je watermarkování v zájmu samotných autorů, ale všichni si jistě uvědomujeme, že zákon není dokonalý (jistě si pamatujete dobu, kdy podle úplně stejného paragrafu bylo možné používat kopie programů, bylo-li to pro vlastní potřebu, dokud nebyl zákon v tomto bodě novelizován ). Každopádně jste mě osobně nepřesvědčil, že BonusWeb zákony neporušuje. Koho že považuji za skutečného novináře? Nemyslím tím samozřejmě člověka, který jen píše články nebo se tak i živí. Skutečný novinář je člověk, který sděluje lidem nové informace, sdílí prostřednictvím médií své názory, ale především tak činí na základě OVĚŘENÝCH informací a uvědomuje si svoji zodpovědnost za to, co píše. Pan Polách mě bohužel nepřesvědčil, že mezi tyto lidi, kterých si já osobně velmi vážím, patří.
0/0
9.8.2000 15:26

Pavel Mondschein

Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?

K odpovědi na první část vašeho příspevku - došli bychom do situace, kdy se na titulních stránkách časopisů objevují koláže uměleckých děl (viz časopis EURO). Navíc se mi v hlavě uhnízdila kacířská myšlenka, že screenshot není dílem ve smyslu zákona. Program ano, to bezpochyby. Ale screenshot? Je dílem to, když v tuhle chvíli stisknu PrintScreen a uveřejním to na BonusWebu? To je ale opravdu otázka pro právníka... :o)

A nyní ke druhé části, k novinářům. Podle mne informace, že se médii šíří fámy o finančních podížích atd., je podložená. Skutečně tomu tak je, tato fáma se šíří. V článku není nic víc, nic míň. Jak jinak by to asi NOVINÁŘ napsal? Autor to nepodal stylem "ze zaručeného zdroje máme zprávu, že BI krachuje", ale napsal to, co je známo. To je špatně??? Když napíšu, že o M. Zemanovi se říká, že to je pablb, pak to není nic jiného, než čistá pravda. Říká se to o něm.

0/0
9.8.2000 15:40

Pavel Tarný

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Ono záleží jaká umělecká díla jsou použita. Za určitých podmínek totiž právo k dílu zaniká a dílo se stává tzv. volným dílem . Zejména se jedná o případ, kdy právo k autorskému dílu zanikne 80 let po smrti autora. Takže když použijete obraz od Da Vinciho, je to v pohodě. Co se týče koláže z nových děl, je to opravdu otázka pro právníka a domnívám se, že i on by měl jisté pochybnosti. Screenshoty zaručeně splňují znaky autorského díla. Ono se v podstatě nelze přít o screenshot tak jak jej popisujete. Jakákoli část např. filmu je chráněna autorským právem jako právě část celého díla. Domnívám se tedy, že i část hry (screenshot) je chráněna stejně. Na screenshotu jsou totiž více či méně originálně ztvárněné postavy, stroje atd. přímo autory hry. Ale znovu připomínám, že kde není žalobce, není soudce. Již ve starém Římě platilo, že právo je toho, kdo se o něj stará. Takže tam kde lze předpokládat souhlas "mlčky", můžete si něco takového klidně dovolit. Jen se pak nedivte, až vám někdo přiskřípne prsty (i když si upřímně myslím, že to v dnešní právní džungli asi nehrozí:-)) Co se týče druhé části, přiznávám, že jste mě zčásti dostal. Autor skutečně nenapsal, že má informace ze zaručeného zdroje. Přesto stále zústává otázka morální odpovědnosti a schopnosti předvídat, jaký dopad může zveřejnění něčeho takového mít. Co se týče novinářských kvalit pana Polácha, mám o nich své pochybnosti i z jeho jiných článků. To je však můj osobní názor a nehodlám jej nikomu vnucovat.
0/0
9.8.2000 16:21

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Kam to spěje?
ad wattermarky - na to jiz reagoval kolega Pavel Mondschein, cili autorsky zakon byste mel lepe cist vy, pripadne take panove Vanek a Iglo (i kdyz pana Igla je treba brat s nadhledem, Matej je totiz vecny "auditoroidni rejpal" a BonusWeb dopada jeste vcelku dobre, alespon v porovnani s GameStarem :-)) Pokud jde o sireni fam - kdybych nemel informace o tom, ze Bohemia Interactive ted zrovna nema sve nejruzovejsi dny, rozhodne bych nepsal o tom, ze se tyto famy zacinaji sirit... Netvrdim, ze Bohemia Interactive krachuje, ale rozhodne netvrdim, ze vydelava miliony, jak se rada lidi mylne domniva. Kdyby tomu totiz tak bylo, neobjevila by se v mem clanku tato hlaska...
0/0
9.8.2000 15:16

Vaněk

Re: Re: Kam to spěje?
Pane Polách pokud se jiní chovají neeticky, tak vy nutně musíte taky? Tomu říkáte profesionální? Obecně vzato, právě tyto nuance rozlišují dobrého novináře od toho špatného, nebo dobré noviny od bulváru. Uvědomujete si, že jednou zveřejněná lež může jakékoliv firmě či lidem, kteří se snaží vytvořit nejaké hodnoty poctivou prací "zlomit vaz"! Být Vámy tak nejdřive než se o někoho ve svých článcích otřete, tak bych se snažil o zjištění právé podstaty věci! Jinak jste jak drbny na pavlači a nikdo Vás nebude brát vážně. Co se týče autorských práv, nikdy jsem netvrdil, že podporujete pirátství. Plete te si POJMY s DOJMY. Že porušují zahraniční servery autorská práva, mě nezajímá. Pokud vím tak jsme České republice a měl byste ste se chovat v rámci platných zákonů v této republiky. A co se týče / "owattermarkovani" loga je uprava pro vlastni potrebu.../ evidentně si vykládáte zákony jak se Vám hodí, protože provozujete komerční sever a tudíž "pro vlastní potřebu" je zvláštní výklad věci. Upřímě pochybuji o tom, že máte ode všech svolení na podobné úpravy. Máte dobrý sever, ale takto ho zahrabete v drbech a nikdo Vás nebude brát vážně. Požádejte Bohemia Interactive o vyjádření k těmto spekulacím a potom nechte své čtenáře si udělat vlastní úsudek co je pravda. Nemyslíte, že je to korektnější?
0/0
9.8.2000 16:12

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Kam to spěje?
Reknu Vam to takhle - kdyz pozadam Bohemia Interactive o vyjadreni, rekne mi, ze se nic nedeje, stejne jako GameStaru rekla, ze neni na prodej, ackoliv i ke me se z duveryhodneho zdroje dostaly informace o tom, ze Bohemia Interactive je na prodej! Nepublikoval jsem to v clanku, rikam to jako osoba (nikoliv sefredaktor BonusWebu) v diskusnim foru... Kazdopadne pokud mi pujde o vyjadreni ke spekulacim s financnimi problemy, jak jsem jiz rekl, BI mi rekne, ze je to blbost... Na druhou stranu pote se mi ozvou firmy, ktere me zacnou kamenovat tim, ze jsem na BonusWebu zverejnil neuplne ci nepravdive informace s tim, ze jim Bohemia Interactive vzdycky platila radne a vcas a ted jim dluzi za nesplacene faktury. Nutno rict, ze informaci o te spekulaci jsem se rozhodl tam dat na zaklade faktu, ze den predtim jsem byl informovan o tom, ze Bohemia Interactive ma vuci jedne spolecnosti nesplacene faktury. Nemyslim si ale, ze by ctenari BonusWebu meli (snad ani chteli) neco podobneho cist... Myslim si vsak, ze formulaci o spekulacemi nad moznymi financnimi problemy jsem nic nezkazil a zaroven naznacil, ze vsechno neni tak uplne OK a tak, jak to vypada pred uzivatelem - kazdy totiz Bohemia Interactive nadava do zlodeju kvuli cene her a zloreci jim za vysoke zisky... To, ze jejich financni situace neni tak uplne ruzova pak svedci o tom, ze zlatej dul to asi opravdu nebude... BTW: pan Pavlicek cte BonusWeb kazdy den, stejne jako rada lidi dalsich lidi aktivne se tocicich na ceske herni scene. Opravdu si myslite, ze kdyby muj vyrok v clanku jakkoliv nepravdive osocoval Bohemia Interactive, ze by se mi pan Pavlicek neozval? Jiz nekolikrat takto ucinil - v nekterych pripadech mel pravdu a my jsme se omluvili, v jinych pripadech pravdu nemel a uznal to. A verte mi, ze kdyby formulace, kterou jsem v clanku pouzil, nebyla pravdiva, rozhodne by se mi ozval!
0/0
9.8.2000 17:07

ota bota

Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Z BI se zatim nikdo rozume neozval, protoze to co tu pise Dr.Polach jsou blbosti, ktere za rozumnou diskuzi nestoji ( ostatne jako nektere podobne predesle prispevky, zabihajici do oblasti pro pisalky recenzi ne moc zname ), nicmene BI tu zastupuje prava velkeho mnozstvi zahranicnich vydavatelu her a tak vidim jako velmi podmetne zabyvati se upravovanim screenshotu pro zverejnovani na bonuswebu. Nicmene jako jednatel BI prohlasuji ze jsem se nikdy nemel lepe nez v soucasne dobe, ale zlaty dul to neni ani nikdy nebyl.
0/0
9.8.2000 17:48

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Oto, myslim si, ze se snazis dostat tuhle diskusi nekam, kde ji nechci videt ani ja a jiste ani ty... Budu tedy reagovat pouze na ty screenshoty a to vyrokem studenta zurnalistiky, ktery uz nema daleko do promoci...

"Myslím, že screenshot ze hry je public domain... ale je to na právníka. Podle starého autorzáku, kterej platí do prosince tohoto roku, to dokonce ani nemusí být dílo, v novém už je to skoro explicitně označené jako dílo. Nicméně v tomhle momentě bych řekl, že screenshot ze hry je public domain. Z autorského práva mám za jedna, takže to musí být pravda ;-)"
0/0
10.8.2000 10:01

Pavel Tarný

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Screenshot je částí autorského díla, takže je tak také chráněn. Není to bublic domain. Z autorského práva mám také za jedna a nesouhlasím, takže známka asi nebude berná mince (ovšem já studuji právní obor takže možná že breme jiný autorský zákon než vy žurnalisti :-))
0/0
10.8.2000 10:19

ota bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
My se tim budeme zabyvat, protoze je to cast nasi prace a to bez ohledu na to co rika student cehokoliv. Nechame to, jako ostatne jakykoliv jiny pripad, na lidech kteri tomu rozumeji a ktere to bavi.
0/0
10.8.2000 10:43

Matej Iglo

Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Dik Oto. Fakt si me podporil a to ja chtel byt zrovna dneska seriozni :o) Drahy Vreco zase se cela debata posunuje uplne nekam jinam nez kde zacinala. Budu ted reagovat pouze na tvoji predeslou odpoved, protoze jiz nemam prehled co se tu napsalo predtim a take si myslim, ze na vse podstane tu reagovali pan Vanek a pan Tvarny. 1.Opravdu si myslis, ze kdyz se k tobe dostane informace o prodeji urcite firmy, tak to automaticky znamena, ze ma financni potize? Opravdu ses tak naivni radoby novinar, ze z informaci typu "Hele Vreco BI nam dluzi penize. Zverejni to. Tvuj Kaja" vyvodis ty zavery, ktere si vyvodil (videl jsi snad ty nezaplacene faktury?) To jsou proste veci proti kterým se ohradil pan Vanek a pan Tarny. Tvoje neprofesionalita. K tomu, aby si mohl napsat "šíří se famy, ze BI je ve financnich potizich" ti stacilo opravdu malo. V podstate si precist clanek Karla Papika na Gamestaru (na ten pan Pavlicek reagoval, ze mam pravdu?) a pak vyse uvedenou informaci od neurciteho cloveka z neurcite firmy. 2. Rad bych vedel, kdo je tvuj zdroj informaci ohledne BI/JRC? Znam pouze 4 lidi, kteri jsou kompetentnimi tvrdit jak to je s BI a na 100% vim ze ti zadne informaci o nejakem prodeji nerekli (ani nemohli). Mozna by ses nemel spolehat na hospodske tlachy pri obchodnich vyletech do Prahy. 3. (Mondy) Opravdu se domnivas, ze novinari staci k napsani nejakeho clanku informace typu jedna pani povidala a ze novinar je kazdy clovek ktery napise vice nez deset slov a pak to nekde zverejni. O tom to neni, ale to jiz napsal pan Tarny. Když napíšeš:"O M. Zemanovi se říká, že to je pablb." tak je to bulvar, protoze seriozni novinar by tohle nenapsal, ale zverejnil by informace (zalozene na pravdivych skutecnostech) z kterych by ctenar usoudil, ze M. Zeman je pablb. 4. Jako bulvarni webmagazin fungujete skvele, protoze napisete skoro uplne vsechno co uslysite, aniz byste si overili, jestli je to pravda. Moje rada: Piste o hrach to vam jde nejlip. Nedelejte ze sebe neco co nejste......beru zpet, ja bych se nemel kde bavit jako "auditoroidni rejpal".
0/0
9.8.2000 18:30

Lukas Codr

Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
ad 1>jsem rad, ze jste nam autorizoval prispevek od pana Pavlicka na nasem webu (ostatne i ta IP prispevku odpovidala na pocitace BI), myslim si, ze kdyby nic nenapsal, udelal by vzhledem k nasemu predeslemu telefonickemu rozhovoru lepe ad 2> vam to jeste nerekli? to jste na tom hur nez my :)))) ad 3> no comment ad 4> mel jste fakt zustat u tech mrazenych ryb, to vam take slo nejlip...vase "mlzeni" je v tuto chvili ponekud "komicke" :)))
0/0
9.8.2000 21:39

Matej Iglo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Hmm a serioznost jde do hajzlu. Taky te mam rad cociku.
0/0
10.8.2000 10:23

Slavomír Pavlíček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
ad 1- vzhledem k nasemu telefonickemu rozhovoru jsem musel reagovat. Na vase otazky jsem odpovidal. To ale neznamena, ze BI je na prodej. Nase ambice jsou trochu vetsi nez jenom prodat BI, ale do toho je Vam prd.
0/0
10.8.2000 17:10

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Drahy Mateji, mate vskutku pravdu v tom, ze tahle debata zklouzla uplne nekam jinam, nez zklouznout mela... Nicmene taktez budu jen odpovidat na jendotlive myslenky vyjadrene v bodech: ad 1) clanek Karla Papika mi staci k tomu, abych mohl do sveho clanku napsat: "vyskytly se spekulace..." nebot toto je pravda! Porad trvam na tom, ze ve svem clanku nemam nic, v cem bych matl ctenare - ty spekulace se opravdu vyskytly... ad 2) vite, vetsina novinaru si zaklada na tom, ze neprozrazuje sve zdroje, diky tomu ma u nich duveru a dostava se tak i nadale k nejaktualnejsim informacim. A stejne na tom jsem i ja - svuj zdroj Vam nesdelim... A verte, ze nejste jediny, koho by to zajimalo. ad 3) Mateji, myslim si, ze tato debata je bezpredmetna. Ja napsal, ze se vyskytly spekulace - a vy jste to defacto svym prispevkem potvrdil. V clanku jsem nikde nenapsal svuj nazor na tyto spekulace, jen jsem kratce konstatoval tento fakt. Opravdu jsme podle Vas jen proto bulvarem, ktery pise zvasty? 4) Pokud se na nas divate jenom takto, je mi Vas lito. Svedci to totiz o tom, ze ctete jen mezi radky a hlavni myslenky clanku Vam unikaji :-( Nicmene ja Vam nechci vyvracet Vas nazor na nas - chcete-li v nas videt bulvar, divejte se na nas jako na bulvar. Ja si myslim, ze bulvar nejsme a ani se tak nesnazime tvarit, snazime se prinaset vyvazene informace a to ve vsech smerech, stejne jako se snazime nabizet ctenari vyvazenou skladbu clanku v nasem redakcnim schematu.
0/0
9.8.2000 22:07

Matej Iglo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
No tak Vreco, proc to prekrucujes? 1. Ty si nenapsal: "vyskytly se spekulace...", ty si napsal: "siri se fámy.." a v tom ja vidim nejvetsi zadrhel tve novinarske profesionality, protoze tohle novinar proste nenapise. Formulace typu siri se famy proste do seriozniho periodika nepatri. A pokud ty to nechapes, tak panbuh s tebou. 2. Ja sem ani nedoufal, ze ho prozradis. Ja sem pouze chtel poukazat na neduveryhodnost tveho zdroje. Precti si to jeste jednou a pak pochopis, ze tvuj zdroj nema pristup k tem spravnym informacim (predpokladam, ze kdyz rekne novinari nejaka zenska u prepazky v KB, ze KB je na prodej, tak to taky nebude moc duveryhodne). 3. Ach jo. Vreco napis mi prosim v kterem prispevku jsem ti potvrdil, ze tvoje hlaska "siri se famy" je pravdiva. 4. Strasne rad si ctu casopisy typu Spy ci Story. Hodne se u nich pobavim a hlavne se muzu odreagovat od zprav typu "koruna jde do prdele", "HDP jde do prdele" "cela zeme jde do prdele". Urcite v techto casopisech nehledam nejake myslenky. Ostatne zadne myslenky nehledam ani v casopisech o hrach. Mel bych snad zacit? Prichazim o neco? :)) Vzdycky mi vadi, kdyz odborny casopis o "hrach" zacne psat o vecech o kterych vi uplne prd. Recenzovat hry ok, psat navody ok, ale najednou zacit psat o financnich problemech firem, snazit se dovazet hry a "sirit famy", to je uz ulet do jine galaxie a podle mne je potreba na to upozornit. Jo a jeste mi vadi kdy nekdo se zlobi, kdyz mu nekdo neodpovida na jeho otazky a pritom sam je ignoruje, Takze se ted budu trochu opakovat: Vy jste jiz dovezli TLJ? Mate povoleni na to vase slevne "B"?
0/0
10.8.2000 10:14

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
ad 3) K tomu, aby si mohl napsat "šíří se famy, ze BI je ve financnich potizich" ti stacilo opravdu malo. V podstate si precist clanek Karla Papika na Gamestaru (na ten pan Pavlicek reagoval, ze mam pravdu?) a pak vyse uvedenou informaci od neurciteho cloveka z neurcite firmy.
K tomu, abych mohl napsat "siri se famy" mi staci clanek Karla Papika - nepotrebuju zadnou informaci od zadneho cloveka z jakekoliv firmy!

ad 4) The Longest Journey je dle informaci naseho dodavatele jiz na ceste, tzn. ze jiz byla ze skladu odeslana do Ceske republiky.
Jak jsem jiz nekolikrat poukazoval, povoleni na nase slavne "B" nepotrebujeme. Uprimne receno Vase firma od nas prebirala nase clanky i s timto Beckem a nikomu to nijak nevadilo. Wattermarky na obrazky pouzivaji i jine ceske herni magaziny (a jak jsem jiz uvedl - nejenom ceske). Jinak od nekterych firem pochopitelne VYSLOVNE svoleni na toto mame, od vetsiny nikoliv...
0/0
10.8.2000 11:57

Matej Iglo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
ad 3) neco me asi uniklo, ale opravdu nevim co tvoje reakce v ad3) ma spolecneho s moji predeslou reakci v 3), protoze to co jsem napsal proste pravdivost tve hlasky "siri se famy, ze.." nepotvrzuje. Opravdu mi unika spojitost, ale to je tady vlastne putna. Opakuji pro mene chapave: sirit famy si muzete jak chcete a kolik chcete, ale z novinarskeho hlediska je to neeticke a neprofesionalni (timto vsechno zacalo a vsechny dalsi reakce jsou mimo misu) ad 4) diky za odpoved. Akorat doufam, ze s tim "B" mas pravdu ty a ne pan Karny. Uvidime.
0/0
10.8.2000 13:27

Pavel Mondschein

Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Mateji, asi jsi mne nepochopil. Kdyz o MZ napisu, ze se RIKA, ze je pablb, tak pisu pravdu. O stylu se muzeme bavit, ale otazka znela, jestli je to pravda nebo ne, protoze tady zaznelo, ze si Vreco neco cuca z prstu. Vreco pritom nenapsal, ze BI ma financni potize. Napsal, ze se o tom siri famy, cimz dal jasne najevo, ze to take nemusi byt pravda, a ze kdyz nekdo uslysi, ze je BI ve svrabu, tak to taky nemusi byt pravda. A nyni k tomu, kdo je a neni novinar. Tu otazku jsem smeroval tam, jestli je novinar ten, kdo se tim zivi, nebo kdo to vystudoval. Pan Tarny pritom odpovedel presne tak, jak to citim ja, ze novinar je clovek, ktery se jako novinar chova a zivi. Mam k tomu jeste neco dodavat? :o)
0/0
10.8.2000 9:25

Matej Iglo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Ja te pochopil. Celou dobu jsme tu psali (ja, Vanek, Tarny) o vasi etice a profesionalite. Otazka neznela pravda ci lez. Ja a pokud vim tak i pan Vanek jsme se pozastavovali nad urovni vasi profesionality, kdyz napomahate sireni fam. Uz nic nedodavej :o))
0/0
10.8.2000 10:21

ota bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Musi to byt nadherne nemit na praci nic jineho nez psat takove nepodlozene vyplody chorych mozku jako se objevuji tady, na gamestar webu apod.. Po precteni tehle vsech hovadin jsem usoudil, ze bude asi nejlepsi ,kdyz je na tom BI tak " spatne " jak se povida. Ze bychom v ramci setreni meli zastavit pujcoveni her do casopisu a webovskych dennich zpravodaju ze sveta her. Coz obnasi mesicne cca 10 novinek ( firma pred krachem by urcite mela penize na to aby prinesla na trch tolik novinek ... to si jiste kazdy spravny novinar lehce spocita a nebude se spolehat na zarucene zdroje na jinych web strankach ), treba potom budete mit vic rozumejsi prace se serioznim informovanim svych ctenaru a nebudete ze sebe delat kasparky na verejnych strankach. K.P. se to netyka ten uz je takovej.
0/0
10.8.2000 10:36

Lukas Codr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
muj mily oto, chapu, ze musis byt loajalni svemu zamestnavateli, ale nedelej prosim ze sebe hlupaka. 1) Myslis si, ze kdybyste opravdu nejednali o prodeji s jistou anglickou distibucni firmou a my to nemeli potvrzeny od celnych predstavitelu BI, ze bychom si dovolili neco takovyho napsat? Jenom jsme byli natolik ferovi, ze jsme nenapsali jmeno toho konkretniho vysoce postaveneho pracovnika (vyse nez ty a kapitan Iglo - a to je co rict) BI, ktery nam informace potvrdil, protoze si to nepral... 2) Pokud se nepletu, napsali jsme u nas presne to, co nam rekl Pavlicek - ze BI neni ve spatne financni situaci (ac se to napriklad nekolika ucetnim oddelenim muze zdat jine). Kdybychom chteli napsat, ze ve spatne situaci je, nespekulovali bychom o castce za prodej v radu desitek ci stovek milionu... 3) skladnik hrozi zastavenim supportu? proboha jakeho supportu? ze jsem si zatim niceho nevsiml (nepocitam-li "exklusivni screenshoty" z Tomb Raidera 5, ktere se nakonec ukazaly byt z PSX verze). Kdyby mel kterykoliv herni casak v CR zit jenom z vaseho supportu, tak by brzo zkrachoval, protoze by nemel o cem psat... tvuj Cocik :)
0/0
10.8.2000 11:36

Matej Iglo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
hahahaha.....cociku ted si nas opravdu pobavil :o))) 1. sami jste zverejnili vypis z obch. rejstriku z nehoz vypliva, ze BI vlastni Pavlicek a nejakej skladnik Vrtatko a ted si objevil novou novou planetu, kdyz napises ze znas tajemneho pana X, ktery je vys nez samotny El Bunda.... Jo a jinak jedname s jednou Japonskou distribucni firmou o prodeji IDG. To jenom pro tvoje info Cocko. 2. O vasem blabolu se tady vubec nepise (ikdyz by si asi chtel, aby se psalo). 3. Neurazej nase skladniky. Jsou to lide citlivy a kdyz je nekdo nasere, tak se neznaj. PS: Ses docela dobrej komik. Nechtel by si zmenit povolani? Zkus treba rozjezdy pro hvezdy, treba se chytnes. PS2: Ach jo.
0/0
10.8.2000 11:58

Lukas Codr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Kluci, ja vas fakt miluju...nemoh bych k vam jit pracovat? Praxi v herni branzi mam a jmeno si klidne zmenim, budu si rikat treba Petr Holub... fakt si s vama uzije clovek vic srandy nez s lidma z nasi redakce...a to ja dokazu ocenit
0/0
10.8.2000 12:12

ota bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
cociku ty chudaku, nevidis si do huby, podivej se na svuj web nez zase neco vyblejes .... ty mas praxi v herni branzi .... hovno cociku, hovno mas ....
0/0
10.8.2000 13:33

Matej Iglo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
chlape ty ses fakt b**. nejdriv naseres hlavniho skladnika a pak se hlasis o praci **- to jenom, aby me nekdo neodpojil z diskuze pro sprosty slova
0/0
10.8.2000 13:46

Lukas Codr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
panove, klid....myslel jsem to samozrejme s nadsazkou, kterou jste, jak se zda, nepochopili berete to tu az presprilis vazne, takze se laskave prosim uklidnete, protoze to, co jste v poslednich prispevcich predvedli, vam rozhodne na kreditu neprida a vas novy majitel vam to tolerovat jiste nebude (tedy mozna otovi ano, kdyz ma 5% podil) koncim timto svou ucast v teto debate a doufam, ze se do pristiho E3 nauci vasi lide anglicky natolik, aby je z trapnych situaci nemuseli dostavat kolemjdouci b*** (kdybych tak jenom vedel, co tim chtel kapitan rict)
0/0
10.8.2000 14:33

ota bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
couvani ti jde opravdu dobre ,..... komu cest tomu cest
0/0
10.8.2000 14:40

Petr Sovka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Nejste trochu OFF TOPIC ???
0/0
11.8.2000 7:19

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
to si jiste kazdy spravny novinar lehce spocita a nebude se spolehat na zarucene zdroje na jinych web strankach - tim jako chcete rict, ze abychom meli od Bohemia Interactive support, musime skakat tak, jak celni predstavitele teto spolecnosti (timto nemyslim ing. Pavlicka, s nimz jsem zatim, narozdil od Vas, cpt. Igla a Mirka Papeze vysel v pohode) piskaji a nutit ctenarum informace, ktere jim chce vnutit trio Vrtatko, Iglo, Papez?!? Prominte, ale Vasi loutkou se BonusWeb nestane minimalne po dobu, po kterou budu zastavat funkci sefredaktora tohoto magazinu!

nebudete ze sebe delat kasparky na verejnych strankach - nutno podotknout, ze my ze sebe kasparky nedelame a ze ty verejne stranky jsou nase stranky!
0/0
10.8.2000 12:02

ota bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Doktore prectete si muj prispevek jeste jednou , pak se na chvili zamyslete ......... a mozna to na podruhe pochopite
0/0
10.8.2000 13:36

Vaněk

Re: Re: Re: Re: Kam to spěje?
Jak to tak vidím, víte o obchodu a jak to funguje u velkých společností opravdu hodně. Vy jste vlastně neomylný génius a veškerá diskuze s Vámi je naprosto zbytečná, protože nechápete elementarní věci. Přeji Vám hodně štěstí a pevné zdraví.
0/0
11.8.2000 8:27

Ivan Kratochvíl

Re: HARTROSS: RED RHAPSODY
Nové obrázky pošlu během pár minut na Vaši adresu. Znovu upozorňuji, že se ještě nejedná o finální grafiku, ale současné okolnosti mě nutí, abych zveřejnil i vývojovou fázi hry. Doufám, že pokrok mezi původní a současnou grafikou bude všem patrný.
0/0
7.8.2000 15:04

Ivan Kratochvíl

HARTROSS: RED RHAPSODY - reklama
Bohužel, co se týká propagace našeho projektu, je to dost špatné, ale tuto stránku vývoje jsme nemohli jakkoliv ovlivnit. Protože v současnosti nejsme nijak vázáni, poskytnu Vám zítra alespoň rámcové informace o připravované hře.
0/0
7.8.2000 15:10

Ivan Kratochvíl

HARTROSS: RED RHAPSODY
Chtěl bych jenom podotknout, že obrázky na Bonuswebu týkající se naší hry jsou naprosto neaktuální a patří ještě k projektu Dimension Hartross, což byla poněkud odlišná hra. Grafika pro ni vznikala v letech 1997-1998 a je škoda, že někdo neustále spojuje tyto obrázky s naprosto novým projektem, i když postaveném na stejném základě. Proto si dovolím do Bonuswebu poslat novější ukázky ze hry, ačkoliv ani ty ještě nejsou zcela finální. K pozastavení našeho projektu se zatím nechci vyjadřovat. Vedoucí vývojového týmu RAY VISION a hlavní grafik.
0/0
7.8.2000 14:52

Zdeněk Polách

Re: HARTROSS: RED RHAPSODY
Zverejnili jsme nejaktualnejsi obrazky, ktere mame od Zima Software k dispozici - a to jen z toho duvodu, aby si verejnost udelala nejaky obrazek, nebot o teto hre nemaji informace ani nekteri kolegove z herni branze, natoz ctenari... Omlouvam se, nicmene aktualnejsi obrazky nemame v redakci k dispozici. Tesim se na nove screenshoty, radi je zverejnime...
0/0
7.8.2000 14:56

man

Vreco, Vreco...
...tomu se říká investigativní žurnalistika. Co za to chceš? Už ti něco dal Petr Vochozka? :-)
0/0
7.8.2000 9:26

Zdeněk Polách

Re: Vreco, Vreco...
Petr? :-))) Ani ne... Ale nerikam, ze malej uplatecek by se hodil :-)))
0/0
7.8.2000 9:39

Lukas Codr

Re: Vreco, Vreco...
co mu dal vochozka, to nevim..ale dovedu si velmi dobre predstavit, co (nebo lepe kolik), mu jich daj Zima s Pavlickem :)))
0/0
7.8.2000 9:42

man

WOW! :-))
Jo, jo, jo, jo, jo!!!
0/0
7.8.2000 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.