Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Hartross - Red Rhapsody

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hart

???
Neviem co je na tej gamese take prevratne, ale drzim Zimakom palce...
0/0
10.8.2000 7:52

Fila

Narez
Vypada to fakt dost dobre. Ted ale nastane cas kompromisu - ono taky nejde naprogramovat vsechno a vse nemusi byt tak hratelne, jak to na prvni pohled vypada... Kdyz se to ale povede, tak to bude fakt pecka. Drzim palce. Fila (from PUPworX)
0/0
9.8.2000 22:35

Tomáš Kapler

pozn
re: pan Polák - no mě to moc 2d nepřijde jinak to vypadá zajímavě, ale jestli to do roka nedoděláte tak si piště, že vás předběhne někdo jiný. jinak doporučuji sem připsat inzerát - hledám dobrého programátora, požadavky, refundace atd, třeba by se někdo chtěl na takovém zajímavém projektu podílet. ještě tak udělat oddělené mapy, zvuky a engine a engine udělat ve verzích "pro různé nejběžnější operační systémy", to by byla myslím jedna z velkých herních revolucí Jinak jestli budete někdy chtít nějaké betatestery, jeden se hlásí
0/0
9.8.2000 16:10

rarasek

Re: pozn
Je to fakt 2D, to musím vědět, kromě jednotek, ty jsou 3d
0/0
10.8.2000 20:38

Ivan Kratochvíl

Re: pozn
Hartross je samozřejmě 2D realtime strategie (zatím). Jednotky, budovy a některé další objekty se modelují ve 3D, ale to jenom z toho důvodu, aby byl dojem reálnosti všech objektů co největší. Následně vznikají renderováním tzv. sprity, což už jsou klasické obrázky, které se pokládají na herní plochu a pohybuje se s nimi. Pokud jsi měl dojem, že se jedná skutečně o 3D hru, pak můžeme být sami se sebou spokojeni. Díky za pochvalu. :-)
0/0
11.8.2000 5:34

Palo

Pekna praca, ale konkurencia je v tejto oblasti velka. Pokial autori naozaj pridu s kopou novych napadov, moze to byt skvela vec.
0/0
9.8.2000 16:01

Pavlos

A co Illusion?
Zkouseli jste Illusionsoftworks? Treba by to bral?
0/0
9.8.2000 9:17

Zdeněk Polách

Re: A co Illusion?
Illusion dela 3D hry nejvyssi kvality, do 2Dcek se nepousti...
0/0
9.8.2000 9:37

dol

od roku 96 a jeste to neni ?
a ja myslel, jak my se s tim patlame, kam se hrabem ;o) dol (ggc/prdel sveta/http://gcom.hypermart.net)
0/0
9.8.2000 8:17

Ivan Kratochvíl

Re: od roku 96 a jeste to neni ?
Myšlenka vytvořit vlastní RTS hru nás napadla na konci roku 1996. Práce započali začátkem roku 1997 a během uplynulých let byl projekt několikrát pozastaven. Na hře se tedy naplno pracovalo asi dva a půl roku. Za tuto dobu byla grafika celkem třikrát zcela přepracována, protože jak kráčel vývoj počítačových her, tak i naše práce postupně přestávala být aktuální.
0/0
9.8.2000 10:54

Vashoot

Proc je pribeh samy sci-fi, kdyz pisete o historickym jadru starych Sumeru???
0/0
9.8.2000 5:46

Ivan Kratochvíl

Re: Příběh
Příběh vychází skutečně z dochovaných sumerských textů (např. Epos o Gilgamešovi) a babylonského eposu stvoření Enuma eliš, který je postaven na stejném základě. Texty ze sumerských hliněných tabulek tvoří historické jádro našeho příběhu, ne však příběh celý! Ten jsme si napsali sami, protože bychom jinak nemohli ve hře použít všechny nové prvky, které bychom chtěli. Na Bonuswebu je uveřejněno jenom opravdu velmi zkrácené a stručné seznámení s hrou, vlastní příběh ve hře je komplikovanější a rozepsanější.
0/0
9.8.2000 10:46

vashoot

wow, no vypada to fakt supr, ale pokud rychle nesezenou novyho programatora, tak i tahle grafika rychle zestarne.
0/0
9.8.2000 5:38

Roman Malina

jedeme dál...
Ona skutečnost, že byl projekt zastaven, neznamená že se na projektu nepracuje. Projekt jede dál, vše se prozatím dělá bez nároků na i tak mizerné honoráře. Navíc jsou v přípravě WWW stránky, protože jediné materiály, které lze na internetu o tomto projektu najít, jsou ještě z původní "Dimension Hartross" a to z dob před rekonstrukcí grafiky. A je to škoda, protože rozdíl v kvalitě je opravdu poznat. Dále by se na stránkách měly objevovat informace o postupu prací a nové ukázky. Roman Malina (from RAYVISION)
0/0
9.8.2000 0:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.