Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Zkušenosti a názory s grafickými kartami Voodoo

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MMMichal

špatný článek

:-©

0/0
24.8.2008 13:06

Milhaus :-)

Dá se ještě vůbec někde stáhnout nějakej novější ovladač na Voodoo3?
0/0
28.6.2002 20:04

Mefisto

V3 3000covka je nadčasová
Pokud bych měl hodnotit čistě subjektivně, tak například Geforce 2 MX400 64MB RAM je srovnatelná ne-li horší než "Vudina 3" a to nepočítám jaké jsem měl s G2 problémy, kdy PC zničehonic zamrzlo. Jednoduše je škoda, že karty 3Dfx zanikly, jejich série byla nejlepši . A ty kecy o pomalosti 5500covek, jsou podle mě jen marketingové žvásty, které nemají s realitou nic společného.
0/0
21.3.2002 14:05

Petr Prochy

Hmmmm, ze by nekompaktibilita komponent
0/0
28.6.2002 8:57

Duotone com

xp driver
Zdravim,kde by som zohnal XP driver pre Voodoo3 3500TV?dik
0/0
9.3.2002 21:20

Ruler

Najdeš je?
na www.x3dfx.com nebo na www.voodoofiles.com
0/0
21.3.2002 12:29

Ruler

Voodoo 5 5000
Ten kdo nevyskoušel Voodoo 5 a říká o ní, že je nanic a je slabá, tak je obyčejný laik a blbec a je ovlivnen 3D markem.Mám Voodoo 5 5000 a jsem maximálně spokojen a tvrdím,že Gforce a Ati jsou hrkačky do šrotu.Pokud máte Gforce2, tak si budete muset za rok koupit novou,protože bude slabá a ten kdo má Ati kartu si bude muset počkat rok na dobré drivery.Voodoo má maximálně spolehlivé drivery a také vydrží dlouho v počítači, protože stíháááááááá.
0/0
10.2.2002 12:52

Karf

Voodoo X nVidia
Měl jsem doma V2 na P 150@200 a suprově chodily jen ty hry, který mají přímou prodporu Glide. Zkoušel jsem ji i na Cel 333@378 a rozdíl byl znát. Teď mám P4 1400@1680 a GF 2 Ti 250/400@270/430 a dost her běhá v 1600x1200x32 bit. Nevím co si myslíte o 3Dfx, ale slávu už mají za sebou. Teď patří svět her jedině nVidii a ATI. Když bych si koupil Voodoo, tak jedině kvůli dobrému 2D obrazu, ale 50 fps v 1600x1200x32 v Quake III je přece jen znát.
0/0
29.1.2002 11:05

Karf

Voodoo X nVidia
Měl jsem doma V2 na P 150@200 a suprově chodily jen ty hry, který mají přímou prodporu Glide. Zkoušel jsem ji i na Cel 333@378 a rozdíl byl znát. Teď mám P4 1400@1680 a GF 2 Ti 250/400@270/430 a dost her běhá v 1600x1200x32 bit. Nevím co si myslíte o 3Dfx, ale slávu už mají za sebou. Teď patří svět her jedině nVidii a ATI. Když byhc si koupil Voodoo, tak jedině kvůli dobrému 2D obrazu, ale 50 fps v 1600x1200x32 v Quake III je přece jen znát.
0/0
29.1.2002 11:05

Jirka

Voodoo 3000
V 3000 mi ve hře severance blade of darknes hrozně škube. I v detailech 640. Při ukládání hry se mi to ještě kousne a pomuže jen restart. Jinak DeusEx mi běhá v 1024 dobře. Mám Pentium 800. Předem dík za pomoc.
0/0
16.7.2001 11:56

Jirka Jirka

Re: Voodoo 3000
Pomohlo instal Directx 8.1.
0/0
18.7.2001 9:38

merl

Voodoo
Nevím jak vy, ale já nedám na Voodoo dopustit. Doma mám Voodoo Banchee a jede mi na ni snad všechno (opakuji všechno). Stále jsem nenašel hru, která by na poloviční detaily jakkoliv cukala. Jestli někdo víte o nějáké náročné hře (na grafiku), tak mi napište. P.S. Flankera 2.5 jsem na to zkoušel taky a byl taky bez problémů.
0/0
12.6.2001 16:08

Honza Batala

Tak to stebou souhlasim. Já mám Voodoo 3 3500 a neexistuje hra, která by se mi na rozlišení 1024x768 cukala. Většina her běhá i v 1600x1200

 

0/0
27.6.2002 10:20

Jezyn Jezevec

a co hraješ - solitaire, nebo, miny ? ................
0/0
27.6.2002 13:03

Voodoo karty nejsou spatny, ale zkuste si nekdo porovnat jejich vykon s vykony karet GeForce - GeForce jasne vede.
0/0
8.6.2001 19:32

Mic

Voodoo
Ja teda nevim , ale mel sem moznost skouset voo1 , voorusch , voo2 , banchee , velocity100 , voo3 (intenzivne jsem uzival voodoo2) , a muzu za sebe rict , ze to byly nejmene konfliktni kousky VGA na rozdil od tech opevovanejch nVidia srotu (uzival jsem TNT1, TNT2, Ge-Fo256). Tolik konfliktu co jsem zazil s TNT1a Ge-Fo256 bych nikomu nepral (ty mrchy se nesnasely snad s vubec zadnym HW a nutno podotknout zejsem uzival M.B. MSI BX Master), a to vyce mene platilo o vsech nVidia. Ty kouzelny Voodoo , krome Ruch , chodily ve vsech moznejch schit M.B. (byl jsem prodejce IT). Voodoo4 jsem skousel zbezne, a co se tyce bezkonfliknosti je to stejny. Vykon vsak zas tak zazracnej neni. Nyni uzivam Ge-Fo2MX400. Zase ma ty konfliktni snahy ,ale s novejma ovladacem a silenym prehazovanim karet (mam obsazeno 5xPCI na KT133) je prece jen o neco rychlejsi nez Voo4. Krome toho na ni chodi bez problemu CATHIA 5,3 a ProE2000i2. Doufam ze konkurence nebude spat. Caute.
0/0
6.6.2001 23:47

Zkušenost s kartami Voodoo
Ve většině her jsou Voodu nepřekonatelné jestli někdo napíše takovej článek že Voodu jsou kopka hnoje tak je u mě vůl. Mikloška
0/0
6.6.2001 20:32

Honza Batala

Tak to stebou souhlasim. Voodoo jsou výborný karty. Mám Voodoo 3 3500 a chodí mi vše v rozlišení 1280x1024
0/0
27.6.2002 10:23

SIMEC

FUCK
Nabizim hromadne vykoureni
0/0
8.3.2001 13:55

Disaster Haderak

Re: FUCK
Hmmm další co to má rád od mámy.
0/0
12.6.2001 19:09

monika

woodoo2
Mám problém některé hry mi vůbec nedetekují voodoo2 mů žete mi někdo poradit co stím mám celerona 400 integrovanou graf.kartu a 280 ram tady je můj novej e-mail ten platí pa.reznik@worldonline.cz
0/0
28.1.2001 14:38

Re: woodoo2
to bude tou integrovanou grafarnou (na i810 ?)
0/0
8.6.2001 16:13

Martin

Drahý
VooDoo je moc drahý, radši si koupím GEFORCE2!
0/0
28.11.2000 19:29

Johnik

Ale funguje perfektne...
Ja ji mam uz asi 4 mesice, nadhernej obraz pri DVD flinech, ani necukne. Ja jsem s ni spokojenej. Mel jsem vsecky Voodoo karty ( v1,v2,v3 ) a musim rict, ze jako jo. Sice mohli udelat spoustu vylepseni, ale i tak ta karta slape pekne.
0/0
26.11.2000 18:22

Luke

Re: Ale funguje perfektne...
Napis mi prosimte vysledky tebou provedenych testu a tvou sestavu. Jak jede ve hrach, kvalita obrazu a hlavne jak vypada fsaa. Diky moc.
0/0
14.12.2000 20:37

Ozzy

Voodoo5 kam s nim?
Myslim, že si v5 najde sve priznivce predevsim v prof. graf. diky možnosti 2D Anti aliasingu, ktré nemají GeForce.
0/0
22.11.2000 9:27

Zigfield

Pomer Cena/Vykon
Na PCT sem videl par benchmarku, na kterejch se ukazala Gf2MX skoro stejne rychla jako V5, coz je docela zarazejici, kdyz si vemete, ze gf2mx stoji 5000 a v5 nad 10000
0/0
12.11.2000 12:18

Luke

Re: Pomer Cena/Vykon
Gf2mx se propada ve vyssich rozlisenich a 32bitech. Pokud de o tu cenu, tak v5 kleslo ve velkoobchode z cca 9700 na 7200 bez dph. To uz stoji za zvazenou.
0/0
23.11.2000 14:57

EdCable

SLI
Me prijde smesne psat o SLI jako spatnem kroku uz v te dobe. Naopak vsichni skakali nadsenim a pri 5 PCI slotech to neni zas tak hrozne (2*Voodoo+2D karta vcetne dvou mezer byla po dlouhou dobu naprosto ideální komninací.......)
0/0
9.11.2000 19:58

levis

Má zkušenost s Voodoo
Já osobně jsem měl doma pouze starou Voodoo Rush a od té doby "jedu" na NVidii, ale musím se přiznat, že jsem o Vooodoo 5 slyšel něco úplně jiného, resp. jiné výsledky - na BonusWebu se také dříve objevil článek, pojednávající o dvoučipové VSA-100. Sám ji považuji za špatný krok 3Dfx, protože ve chvíli, kdy je tu za stejnou cenu výkonnější GeForce 2 GTS, nemá její koupě žádný smysl.
0/0
9.11.2000 16:25

Rado

Cena Voodoo je vzhladom na vykon prilis vysoka.Radsej by som kupil GEFORCE.Voodoo konci!
0/0
9.11.2000 12:42

Drad

V4 FSAA
Voodoo 4 (4500) ve srovnani s Geforci MX bohuzel nebude mit vyhodu lepsiho FSAA, protoze vzhledem k tomu, ze ma pouze jeden cip je z logickych duvodu FSAA disablovano primo v ovladacich. Bylo by to rychlostne neunosne.
0/0
9.11.2000 10:14

Marvin

Re: V4 FSAA
To tedy asi nebude pravda. Na Firingsquadu totiz pisou neco jineho "...The Voodoo4 is not able to run 4x FSAA, and the card cannot perform the T-Buffer effects native to the Voodoo5. The card can do 2x FSAA." a tady jsou i jasne vysledky http://firingsquad.gamers.com/hardware/v44500/page10.asp Prevaha V4 nad GeForce2MX v FSAA je markantni - o vice nez 50% vyssi vykon v Quake3 HQ 800*600 FSAA!!! Pokud k tomu prictu kompatibilitu, bezproblemovost a osvedcenost karet od 3dfx, podporu GLIDE a to vse za nizsi cenu, vychazi z toho V4 jako jasny favorit. Ne kazdy si muze dovolit nejdrazsi komponenty pricemz graficka karta a monitor dela dost velkou investici. Vtip je v tom, ze pokud budu mit obycejnejsi monitor, ktery treba vyssi rozliseni sice zvlada, ale prilis ergonomicky neobnovuje, je V4 idealni, protoze 800*600 je rozliseni na kazdem monitoru pouzitelne a kvalita obrazu s FSAA ( i kdyz u V4 jen 2x ) je naprosto vynikajici.
0/0
9.11.2000 16:14

Drad

V4 FSAA
S tim FSAA jsem myslel to 4x , ta 2x uz prece jen neni tak kvalitni. K vykonu se mohu vyjadrit az kartu opravdu dostanu do ruky, zatim jde o usudek podle hrubych udaju o cipu. Snad se podari ji ziskat.
0/0
9.11.2000 16:50

Limba

Re: Re: V4 FSAA
To asi také nebude pravda GeForce 2MX je výkonější než V4. A to podle 3dmark testu docela hodně . Ale jak už tady padlo testy mohly bít zmanypulovány. Takže já si ponechávám neutralitu . (fandím 3dfx:-))
0/0
5.1.2001 16:42

Swamp

taky názor
po třech kartách ze stáje 3D(d)fx :o) - ( Voodoo1,Banschee, V3000) ,co jsem měl v compu, jsem se při volbě nové karty musel také obrátit ( ač nerad ) na konkurenci a pořídit nejdříve TNT2 a nyní GF, GF2 a zodpovědně prohlašuji, že bych to udělal znovu, neboť " moloch " 3D(d)fx pomalu ale jistě ztrácí dech.........
0/0
9.11.2000 10:13

Martin Lepka

3dfx vs nVidia
nVidia se prosadila jedině tím, že jednak měla vždy tzv. držkoklapé kampaně, kdy se vychvaluje do nebes nějaký shit, který pak jde ovšem dobře na odbyt ( v marketingu je největší síla viz Microsoft ) a tak stále dokola např. představování TNT jako "Voodoo2 killer" přičemž nesahá Voodoo2 ani po pás ( vlastní zkušenosti ). Další zásadní fakt je ten, že bylo koupeno a přetaženo dost inženýrů 3dfx do nVidie s tím, že bylo UKRADENO mnoho technologií a patentů firmy 3Dfx, což ještě má a bude mít dohry u soudu. Co je to však teď 3dfx platné, když na těchto UKRADENÝCH technologiích byly založeny prodávané produkty nVidie a tím i její zisky. Co se týče Voodoo5 je to sice koncepcí trochu krkolomnější řešení ( více čipů a rozdělená pamět ), ale pořád je to karta na špičce s tím, že to co ztrácí oproti GF2 na výkonu je zase vyrovnáno vyšší cenou GeForce2. Navíc FSAA je naprosto nesrovnatelný ve prospěch 3dfx a zásadním způsobem zlepšuje kvalitu obrazu, přičemž při použití FSAA je FPS u V5 vyšší než u GF2. To samé platí i ve srovnání GF2MX a V4, kde za nižší cenu koupíte Voodoo4, která zvládá FSAA ve velice dobré kvalitě i rychlosti, na což samozřejmě GF2MX zdaleka nemá. A na závěr se ještě musím zmínit o pochybné objektivitě testů v 3DMark 2000, které se zdají být dělané trošku "ve spolupráci" s nVidií. Je to sice jen dohad, ale myslím, že vzhledem k aktivitám a úrovni filmy nVidia je to klidně možné. Prostě i přesto, že 3dfx z mnoha důvodů vykazuje jistý úpadek, pořád je to firma, která má hodně co říci hráčům her a zdaleka není ještě vůbec odepsaná a přesto, že především média dělají z nVidie momentálního krále na koni, myslím, že z toho koně může velmi brzy spadnout a doufám, že se přitom za všechnu tu špínu pořádně natluče.
0/0
9.11.2000 9:42

ondrej

Re: 3dfx vs nVidia
Urcite bych s tebou nesouhlasil. Mel jsem voodoo3, pote jsem si poridil tnt2 a rozdil byl vice nez vetsi. Je sice pravdou ze voodoo prislo s prvnim akceleratorem, ale to je tak jedine co udelali. Ja sam vlastnim v dnesni dobe geforce 2 gts a kdyz zapnu fsaa tak jde fps dolu velmi malo. Napr. v Superbike 2001 jedu na rozliseni 1600x1200 se zapnutym fsaa na plno a je to super hratelne. Nemel jsem sice moznost testovat nove voodoo, ale jen z hlediska pameti mi pripada nemozne aby dosahovalo lepsich vysledku i kdyz technika fsaa je asi o neco lepsi nez u nvidie. Co se tyka vyse popsanych konkurencnich boju, neni se cemu divit. Tento svet nas nevede k tomu aby vsichni byli poctivi a znali zaklady slusneho chovani.
0/0
9.11.2000 13:05

Drad

Trabant
Japkovi : Sorry, ale v tom, co jsem ja odevzdaval nebyla o Trabantu ani zminka, ale kdyz myslis ze to je to nejdulezitejsi...tak sem asi prd.
0/0
9.11.2000 9:32

Japko

Co jsi mel z CESTINY...Mateju ???
Drabku, ty prde.....TRABANT se pise s VELKYM "T" !!!!! Je to znacka auta,ktere ma jako jedine svuj pomnik,na rozdil od plechovejch sracek, tak si priste projed nejakou ucebnici CESTINY,nez budes potit nejakou recenzi a alespon v nazvu sveho vyplodu nedelej HRUBOU chybu.Dej se do figury.........prde........
0/0
9.11.2000 9:03

Zdeněk Polách

Re: Co jsi mel z CESTINY...Mateju ???
Ten titulek jsem delal ja kratce pred pulnoci, cimz se nechci omlouvat, jen vas chci upozornit na to, ze nez zacnete nekoho osocovat, mel byste si zjistit, je-li skutecne vinnen...
0/0
9.11.2000 10:42

voodoo5500
Mám ji doma a je to jediná karta se kterou se nic netrhá. A nemám rád pomlouvání 2 nejlepší karty na trhu!!!!!!!
0/0
9.9.2000 12:15

Elvis

Komentář
Ve svym Celeru 466 mam TNT2 ai kdyz si na ni (diky pomalemu procesoru) nemohu stezovat, Glide mi obcas chybi. Ale kvuli tomu bych si Voodoo 5 neporizoval.
0/0
2.9.2000 12:17

Marek Vágner

3dfx jde do hajzlu
Nejlepší čip od 3dfx byl jednoznačně Voodoo 2. Kdysi dávno jsem si ho koupil a byl jsem úplně unešen z té skvělé grafiky. I dnes, když kartu dám do kompu, tak všechny hry běžej dostatečně rychle(P3 733, 256 MB), samozdřejmě do rozlišení 800x600. Voodoo5, to je celkem propadák. Nevím, proč je v recenzi pochválena funkce FSAA, která tak strášně kartu zpomalí, že jediné řešení je rozlišení 640x480(qvák 3). GeForce 2 je postě ta pravá karta pro nenasytný herní polikače výkonu.
0/0
27.8.2000 20:36

Miloš Slabotinský

Komentář
Už u VooDoo 3 slibovali 32bit reneder. a32 mb RAM a bylo z toho kulový. Ale teď to s tou VooDoo 5 fakt přehnali,protože slibovali 128mb RAM a spoustu jinejch vylepšení(fakt ,četl sem to v Levelu).
0/0
20.8.2000 21:18

chip

Re: Komentář
Na Voodoo 3 nikdo nikdy 33 bit rendering nesliboval, pletes si to tak trochu s chipem Rampage (V3 ma codename NAPALM) :). A 32 MB RAM byla slibovana od firmy Wicked 3D, ktera vyvyjela universalni rozhrani pro viceprocesorove video karty (nikdy to nedodelali...). A nakonec 128 MB Ram ma mit V5 6000 (kterou nakonec nebude 3dfx vyrabet, technologii pradali firme Obsidian 3D). Btw megabyte se pise MB, tebou uvedena znacka znamena milibit :)
0/0
19.11.2000 19:48

aaaa

voodoo2
hje ta voodoo2 nema poradnej ovladac kterej by fakcil i s opengl je to shit de mi glide atd ale quake 3 nerozjedu to me sere co s tim je ?
0/0
20.8.2000 1:23

AraxoN

Re: voodoo2
Mam Voodoo2 a mal som aj Quake 3 - a islo mi to bez problemov a celkom pekne. Ale ked ti to nejde, tak ti mozem len povedat, ze si o nic neprisiel, pretoze Quake 3 je somarina, radsej si zahraj Unreal Tournament, ktory je omnoho inovativnejsi. A ked chces dobry multiplayer tak si zahraj Counter-Strike.
0/0
20.8.2000 14:36

Limba

Re: voodoo2
Kamarád vlastní V2 a QIII mu de uplně v pohodě a to má Pentium 200Mhza 32ram .Dělá to tak že z cd QIII nebo Soldier of Fortune nahraje již zminovaná openGL .
0/0
5.1.2001 16:50

Kalda

Yeahhh!!! Vůdů je Vůdů. Neměnil bych ani za nic. SLI řeší upgrade ovladačů nebo patche do her. Nevychvalujte firmu n-Výdya , má spoustu shitů na trhu... Bye.Kalda.
0/0
18.8.2000 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.