Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Team Factor – nový král z Čech?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mariana

MARKA

VY ČURY MRDE;-O

0/0
27.8.2008 11:47

gamma

hkk

tě pero chtělbych cdkey na team factor(Y)!!!!!!!

0/0
20.7.2008 20:39

paweł

traalalal

;-(:-/

0/0
26.1.2008 15:42

Petr Maskiller

třikrát fuj

TOHLE MŮŽE HRÁT JEN NAPROSTEJ : SLEPEC, ZOUFALE, CHUDÁK, NEBO TEN CO NIKDY NEVIDĚL POŘÁDNOU PC GAMESU

FUJ !!!!!!!!!

0/0
25.4.2003 16:59

Joan Wasp

CD KEY

Prosím o pomoc:

Mám hru TEAM FACTOR. Při spuštění hry se objeví okénko, kde mám zadat CD KEY - ten bohužel nemám. Můžete mi někdo pomoci.

Díky všem

0/0
17.4.2003 12:02

Tomas Zlatohlávek

no to nevim
0/0
31.1.2003 19:32

Dušan Drlíček

Hraní Team Factoru po Internetu
Nevíte,prosím vás někdo,jak se můžu ve hře Team Factor připojit na Internet?Nějak mi to nejde! Jestli se nemám někde zaregistrovat nebo si něco stáhnout!
0/0
24.12.2002 14:01

Andreas

Je to FAKT
ČESt
0/0
18.12.2002 21:07

Ondřej Kubáček

Hrál a hraju to skoro každý večer po Netu.

Je to dost dobrý až mi připadá Counter strike docela nudně. Hra je na vánočním LEVEL CD skoro zadarmo a tak Vám nic nébrání jít kolem 6 hodiny  na Net a rozdat si to FAKT V SUPER HŘE.

Když potkáte Andrease ve hře tak už víte, že je poVás

Zdar ve hře

0/0
18.12.2002 21:05

Petr Maskiller

dobrý jo ???????????
a nemáš tak DVACÍTKY dioptrie ?????????
0/0
25.4.2003 16:58

Railbot

Muhehe

Jenom se smeju tem co veri, ze CS neco prekona..jestlize CS nic neprekonalo do 3 let od jeho vzniku, tak ted uz urcite ne. Je to tim ze  se vsem vryl pod kuzi...a hraci uz hoodne tezko opusti svou milovanou hru, nebo spis vubec. A pokud jde o TF...mno, hehe, nema sanci ani nahodou + jeste za asistence techto pravdivych clanku to ma TF spocitany...

CS FOREVER !!!!! CS RULEZZZ !!!

0/0
19.6.2002 12:36

Administrator ...

singlplayer ????????
Nevite nekdo nahodou jestli hra je orientovana jenom na multiplayer nebo  obsahuje i singlplayer.Diky    Paja
0/0
20.1.2002 22:51

CT V CS

KDO ZNA CHEATY NA CS AT JE POSLE NA HRDYM@CENTRUM PPRROOSSIIMM
0/0
19.9.2001 19:51

Soldier

autorovi clanku - technicka priponinka
M60 neni "samopal" ale univerzalni kulomet, ktery prosel Vietnamem a v omezenem mnozstvi slouzi dodnes (nyni je nahrazovan M240 - .308 Win a M249 - .223 Rem ) od "samopalu" se malicko lisi treba tim ze ma: 1.)naboje na pasu 2.)puskovou razi 7,62x51 NATO (.308 Win) 3.)vazi od 8 do 11kg (podle verze) 4.)meri cca 1m (+/- podle verze) 5.)uciny dostrel se pohybuje kolem 1km (maximalni je pres 3.5km !!!) a pokud je samopal lehka automaticka zbran na pistolovou munici pro boj na kratkou vdalenost pak M60 urcite neni "samopal" pukud se chcete presvedcit podivejte se na: www.military.cz/usa/weapons/guns/kulomety/m60/m60.htm Diky za pozornost
0/0
31.5.2001 20:19

Machi

Grafika
Na grafice sice podle mě záleží, ale hlavní děj. Pokud hra není po grafické stránce úplný propadák a má skvělý děj a umí vtáhnout, tak to úplně stačí. Zmiňovaný Counterstrike, který má Team Factor překonat, má spoustu chyb např. ve vykreslování postav apod. a grafika, taky nemá na novější tituly (třeba unreal, quake III), ale pro jistou skupinu pařanů (a je dost velká) má a bude mít svoje kouzlo dokud ji nepřekoná něco s vylepšenou grafikou a (a to je to hlavní) hratelností. (Tohle je osobní názor pařana a ne odborníka přes grafiku).
0/0
30.5.2001 20:53

Lemming

Oufam ze tahle hra pokoří Half-Life
jo to doufam a preju ji to
0/0
17.2.2001 12:09

Assur Devastator

Si optimista . Half-Life moze pokorit iba Half-Life 2 .
0/0
31.5.2002 20:02

Pavel Sinagl

Team Factor - info
Pokud vas zajima vice o projektu team factor, navstivte prosim www.7fx.com, pripadne se nam ozvete milem. Jeste jednou k podkladum pro "preview" - predvadeli jsme neco cemu rikame "technologicke demo", tedy pomerne holy prostor urceny na ladeni nekterych funkci (pohyb postav v prostredi), pricemz v enginu byly pouze 2 ze 150 animaci postav (pokud pocitam oddelene pohyb vrsku a spodku + prechody). Kazdopadne diky za nazory.
0/0
16.2.2001 9:50

banger

jak e vlaastnosti bude mít bojovník
0/0
15.2.2001 20:30

dementor

Re: bojovnik
jakej bojovnik? co to meles ty gumo?
0/0
5.9.2001 19:02

Lemon

Kurnik...
Proc se furt snazite navzajem presvedcovat a tech ci jinejch kvalitach. Kazdy by si prece mel udelat obrazek sam. Podivejete se na pripravovane hry.. Mafia, H&D2, Max Payne, Halo, Commandos2, Severance, FlashPoint nebo na neco co vyslo v posledni dobe a porovnavejte.
"Alpha" znamena "kompletni grafika" (nektere finalni upravy se jeste podstoupi) a design; vse pripraveno pro "ladeni",
Pre-Alpha neznamena v podstate nic...ta nastinuje projekt jako celek ovsem uz podle ni se daji poznat nektere slabinky. Termin vydani vidim (pri alespon trosce soudnosti 7FX) nejdriv vanoce 2001, ale realne tak velikonoce 2002.

P.S. Zasadne by se u zadneho titulu nemely delat preview podle Pre-Alpha verze. Pokud se pro "Team Factor" podari sehnad 1-2 dobre programatory a vypiple se grafika muze to byt uspesny titul. Do te doby se ale nejspis nepodari najit dobreho publishera pro AAA titul, coz by urcite "Team Factor" mel byt, alespon doufam ze si to chlapi ze 7FX preji !
0/0
15.2.2001 17:38

Pavel Sinagl

Na spravnou miru...
Predne bych chtel podekovat Vrecovi ze je na Bonuswebu clanek o Team Factoru, ale zaroven bych rad uvedl nektere informace na pravou miru. Vetsina vet v uvozovkach s komentarem: "rika Pavel Sinagl" ve skutecnosti zaznela trochu (nekdy uplne) jinak nez je v tomto clanku. Osobne bych preferoval nedavat do uvozovek vety, ktere nejsou doslovnou citaci. Mozna je to ma vina, ze mi nebylo spravne rozumnet, rozhodne bych nechtel aby to vypadalo ze jsem Vrecovi rikal neco jineho nez sem ted pisu. 1. Grafika - grafika je pro kazdou hru velmi dulezita, chceme aby i Team Factor byl graficky tim lepsim co v dobe vydani bude k dispozici. Nikdy jsem nerekl ze pro nas grafika nehraje zasadni roli, naopak jsem Vreca upozornil na to, ze Team factor jak jej uvidi je stale v "pre-Alpha" stadiu!!! Na grafice se samozrejne neustále pracuje a zminovany herni engine LightForce, jehoz tvurcem je Marek Trefny zdaleka neobsahuje funkce a moznosti se kterymi pocitame. Svetla a jine graficke efekty, ktere delaji VELMI podstatnou cast atmosfery hry jeste vubec nejsou hotovy! Jina store samozrejme je, zda je dobre ukazovat screenshoty z te nejranejsi faze vyvoje, presto jsme pro to mneli duvod ktery to opodstatnil. Prave proto ze zatim neni moc co ukazovat primo z herniho prostredi, poustime rendery modelu ktere jsou ve hre pouzity. Dalsi varku screenshotu ze hry rozhodne neuverejnime drive nez za 2 mesice - napriklad i po teto skutecnosti. Taktez interpretace toho proc jsme se rozhodli nelicencovat jiny herni engine vyznela opacne nez byla zamyslena - podle meho nazoru by adaptace programatoru i grafiku na jakykoliv cizi engine trvala pri jeho PRVNIM pouziti jen o malo mene, nez vyvoj vlastniho, rekl jsem ze vyhoda licencovanych enginu je v pripade ze se planuje na nem udelat vice nez jeden projekt, ponevadz az teprve po jeho plnem zvladnuti (prvni projekt) maji vyvojari vyhodu casove uspory. Nakonec k terminu dokonceni - rekl jsem ze je to velmi citlive a nevdecne oznamovat termin vydani, ale ze mame INTERNI casovy harmonogram sahajici do konce leta. Nicmene pokud se ukaze ze pro kvalitu hry je treba na ni stravit vice casu, udelame to. Kvalita je svatejsi nez jakykoliv termin. ZAVER: cely text byl minen v pratelskem tonu, nechci se do Vreca zbytecne navazet (ty vety v uvozovkach mne opravdu nesedi), ale naopak mu chci podekovat za "coverage". Myslim ze je uzitecne si poslechnout uprimne nazory jinych, byt nejsou prave rajskou hudbou, lepe se tak udrzuje kontakt s realitou ;-)
0/0
15.2.2001 13:48

prizdisral

grafika je v dnesni hre celkem podstatna zalezitost
prece jenom nebudu hrat hru, ktera se mi po vizualni strance hnusy ac ma myslenku sebelepsi. To me proste u hry neudrzi. Dnes jiz neni doba jako pred 10ti lety, kdy jsme s napetim hltali jakykoliv herni titul. Dnes jsme proste narocni a tak za penize, ktere za hru vyplatime chceme to nejlepsi. Takze si rads koupim originalku FLASHPOINTu
0/0
15.2.2001 12:05

blackfox

Zaujatost???
Musím přiznat, že po přečtení tohoto článku jsem měl hořko na patře a ptal jsem se sám sebe, zda-li je to s Team Factorem tak špatné, jak autor píše. Sám jsem fandou počítačových her a fandím každému novému týmu, zvláště českému, který má ambice pokořit hranice herní zcény a použitých technologií vůbec. Jelikož již delší dobu sleduji tento nadějný produkt, sám vím, že autor článku jistá fakta vypichuje a naopak ta důležitá nepopisuje. Musím s autorem polemizovat, zda-li je grafika jednou z podmínek úspěšnosti hry. Řekl bych, že není... Již slavný Half-Life, postavený tehdy na starém dobrém enginu Quake, nebyl po grafické stránce ničím převratným, přesto byl a je pro svůj děj tak oblíbený a nejen modifikace typu Counter-Strike, FLF, FA z něj dělají legendu. Z celého článku mám pocit jisté zaujatosti vůči této hře.
0/0
15.2.2001 11:27

jirka modry

Re: Zaujatost???
No ja hraju CS a co se tyce grafiki....jelikoz je to Quake1 tak to chce silny procesor a i tak sou textury malo detailni ale to cs squele kompenzuje skvelimi modeli a jejich rozpohibovanim, jako je otaceni trupu pri stafovani atd..
0/0
15.2.2001 11:43

Meedja

Re: Re: Zaujatost???
Jirko Modry, Tva gramatika je genialni. :o) A znalosti her take. Prosim, zeptej se nejakeho ctvrtacka, jake "i,y" se pise po tvrdych souhlaskach a jeste si napis tymu Valve, na cem jede jejich Half-Life a tudiz jeho modifikace. :o) Myslim, ze Ti odpovi, ze to je Quake II engine a ten byl i na pomerne pomalych procesorech rychly. Ovsem bylo to vykompenzovano tim, ze engine temer nic neumel...krome vykreslovani a kolizi. :o) No nic...me hlavne pobavila ta cestina. Tohle jeste nedavno videt mi rodicove, tak mi pocitac zabavi a narvou mi do ruky gramatiku jazyka ceskeho, aby ze me nevyrostl neandrtalec. :o) MMM
0/0
15.2.2001 11:53

Zdeněk Polách

Re: Zaujatost???
Nemyslím si, že bych byl zaujatý proti Team Factoru a vůbec českým titulům, naopak Team Factoru držím palce. Jejich idea je dobrá a zpracování se dá napravit, pokud ale budou autoři hry žít v domění, že to, co nyní preferují, je správné, myslím si, že je lepší jim trošičku tvrdším (byť nezaujatým) preview naznačit, že tudy cesta asi opravdu nevede. Když vám zkritizují hru novináři již v preview, tedy před jejím vydáním, a jejich slova potvrdí v diskusi čtenáři, je ještě šance, že finální podoba bude vypadat úplně jinak. Horší by bylo, kdyby preview vyznělo kladně jako že můžeme očekávat to a to, doufáme že vývojáři všechno vylepší a že nemůžeme kritizovat nehotovou verzi - a přitom by finální verze vypadala podobně jako Team Factor právě teď. Ve svém preview jsem popsal to, co jsem viděl, řekl jsem autorům, co se mi nelíbilo a co si myslím, že se nebude líbit ani hráčům her a čtenáři v diskusi mají prostor vyjádřit svůj názor jednak s mým preview, jednak s myšlenkami autorů a jednak na aktuální vzhled hry. To dává zase potenciál autorům s těmito názory nějakým způsobem pracovat - a je jen na nich, budou-li je považovat za důležité a vezmou-li si z této kritiky (podle mého názoru oprávněné) něco, či nikoliv... Jinak k vašemu polemizování, myslím si, že grafika HRAJE SVOU ROLI pokud jde o úspěšnost hry, byť samozřejmě nejde o roli hlavní. Pokud máte vynikající nápad, ale je mizerně zpracovaný, špatně to dopadne (viz. třeba Ski Resort Tycoon - originální nápad, ale to zpracování, to zpracování...).
0/0
15.2.2001 13:00

blackfox

Re: Re: Zaujatost???
Zdeňku, souhlasím s Vámi v mnoha ohledech, ale...... Víte, recenzovat nějaký produkt, který je v raném stádiu vývoje, je chůze po velice tenkém ledě, hlavně když jde o recenzi před vydáním první Alfa verze produktu, kde můžete svou negativní recenzí tento produkt velice poškodit... Nemyslím si, že recenze musí být libivá, ale s fakty... Ten fakt, že se jedná o před Alfa verzi (engine není ani zdaleka dokončen a již je pro Vás slabinou) zapomenutá remodelizacu všech postav , či pro Vás nepříliš velká zkušenost s hrami (pokud vím, tak Marek Trefný již začal s hrami na ZX Spectrum s komerční hrou Crux92 - ale to jistě není zkušenost ji vyrobit a umět prodat - a není jistě sám), mi připadne jako účelově někoho poškodit...
0/0
15.2.2001 15:30

Zdeněk Polách

Re: Re: Re: Zaujatost???
Predne... toto neni recenze... spousta lidi si plete recenzi od novinky ci preview, bohuzel. Novinky piseme z informaci dodanych od vydavatele, preview pote, co mame moznost videt hru na vlastni oci v pohybu - nebo pokud je jiz k dispozici hratelne demo... Recenze se pise az z hotove hry... Nemyslim si tedy, ze by mohlo preview jakymkoliv zpusobem poskodit Team Factor, naopak, tim, ze se na zaklade meho clanku rozpouta diskuse, kde ctenari/hraci reknou, co chteji a co ne, co povazuji za dulezite a co ne a co se jim libi a co ne, muze to byt hre jedine ku prospechu... K Markovi Trefnemu - osobne jej neznam a nevim, kdy zacal s hrami. Ja jsem, pravda, ponekud mladsi a zacinal jsem na Consulech a Atari, pricemz ZX Spectrum jsem nikdy nevlastnil, nicmene to, kdy programator zacne hrat hry, neni podle meho nazoru dulezite. Marek ma mozna zkusenosti s hrami, ale pokud vim, tak s jejich vyvojem zas tak velke zkusenosti nema (coz samozrejme neznamena, ze nemuze naprogramovat kvalitni engine a ze Team Factor nemuze byt kvalitni). Ona kvalita ani hry ani clanku se totiz nemeri podle toho, kdy a na jake platforme zacal hrat autor hry :o) nastesti...
0/0
15.2.2001 17:26

blackfox

Re: Re: Re: Re: Zaujatost???
Opět s Vámi nesouhlasim.... Trochu upřesním termíny: RECENZE = ocenění, zhodnocení, kritika díla (critical revision) PREVIEW = vernisáž, předpremiéra (opportunity to see something in advance)... Musíte sám uznat, že tohle NENÍ přepremiéra, ale hodnocení. Např.: "Předpokládám, že kdyby si 7FX koupili licenci na jiný engine, hra by se sice prodražila, ale vypadala by mnohem lépe, navíc by nemuseli chodit příliš daleko, v České republice existuje LS3D od Illusion Softworks, který by nároky kladené vývojáři Team Factoru jistě zvládal a to mnohem rychleji. ".... Tohle je již recenze.... Co se týče Marka> nikdy jsem netvrdil, že se kvalita článku hodnotí podle platformy, od které programátor hraje hry či je programuje. Chtěl jsem pouze demostrovat, že se nedržíte faktů a chybí Vám potřebná objektivita pří psaní tohoto článku....
0/0
15.2.2001 19:53

NirThar

Jsi delas srandu....???

proc je to pak pod recenzema a je to hodnoceno procenty....?????

 

0/0
19.6.2002 10:49

mega mecha_borec

ty vole, ty ses taky dobrej kusan.
0/0
20.6.2002 22:04

jd_ ...

Re: Zaujatost???
Blackfox - je to asi smutny, ale na grafice dneska zalezi hodne a tento clanek (psany na zaklade vlastnich zkusenosti s hrou) jen potvrzuje to, co si vetsina soudnych a nijak nezaujatych lidi pomyslela pri pohledu na vsechny ty prvni screenshoty a informace. Chapu sice, ze 7FX chteji co nejdriv najit vydavatele a tak zvolili tento postup informovani o hre v ranne fazi vyvoje, ale osobne ho nepovazuju za prilis vhodny, protoze to hodne lidi od hry odradi. p.s. pokud se nepletu, Half-Life ma zaklad v enginu Quaka 1, nikoliv v Q2 jak tu nekdo tvrdi..
0/0
15.2.2001 13:05

Zdeněk Polách

Re: Re: Zaujatost???
Vzhledem k tomu, ze Team Factor by mel byt dokoncen jiz o prazdninach, nemyslim si, ze je hra zas v az tak rannem stadiu - a to je prave ten prusvih!
0/0
15.2.2001 13:10

aaa zzz

Re: Re: Zaujatost???
pletes ;))
0/0
15.2.2001 16:54

jd_ ...

Re: Re: Re: Zaujatost???
Myslim ze ne ;) Staci si vzpomenout kdy vysel Q2 (vanoce 97) a kdy vysla Half-Life OEM verze (leto 98)? myslis ze stacili predelat celou hru do novyho enginu za pul roku? :) zaklad Half-Life je v Quakovi 1 (plus par vylepseni samozrejme)
0/0
15.2.2001 20:20

blackfox

Re: Re: Zaujatost???
jd_ >> Mate pravdu v tom, ze graficka cast hry muze byt jednou z hlavnich prednosti hry, ale ne ta dominantni. Pokud mate vybornou grafiku a spatne zpracovani, hra nebude oblibena. CHtel jsem demostrovat ten fakt, ze v dobe vydani Half-lifu, ktery neoslnoval grafikou tehdy vytvořenou po jiz tehdy ponekud postarsim enginem Quake, ale mel velice dobre zpracovany napad a dokazal hrace vtahnout do deje svou realisticnosti. Co se tyce komunikace s herni komunitou a vydavani "screenshotu">>> Myslim si, ze to v 7FX delaji velice dobre, oproti jinym, kteri komunikaci s herni komunitour trochu podcenuji (Valve). Nejdulezitejsi je udrzet kontakt s potrebami hracu a dat jim moznost (i kdyz omezenou) podilet se svymi nazory na dalsm vyvoji hry.
0/0
16.2.2001 8:16

Tom

Mi tak hrozna celkem prijde ...
0/0
15.2.2001 10:56

qaq

Grafika
Mi ta grafika zase tak hrozna neprijde ,asi tak jako unreal tournament ,mozna o kousek horsi .....
0/0
15.2.2001 9:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.