Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Freestyle BMX

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

patka namazana

http://s3.gladiatus.cz/game/c.php?uid=63324
0/0
8.11.2007 23:20

martin frieb

jak si tu hrumam zahrat

 

 

 

0/0
7.11.2007 17:06

asa asax

jo, skuste si mata hoffmana...
0/0
23.3.2003 18:45

Pepek

Neni hra, jako hra
Měli byste zkusit Dave Mirra freestyle BMX, to je absolutně nejlepší pařba. De tu o úplně stejnej typ hry, ale tohle je prostě pařba.
0/0
21.2.2002 21:53

martin frieb

a jak
0/0
7.11.2007 17:08

truckdriver

gouranga
DEbilek co pise recenzi asi nikdy newidel wopravdovy freestylisty kdyby spadli tak se zabijou a ajeto snad skutecny jednou spadnes a hrajes vod znova krawina ne?Naky co na kole jezdej tak bez helmy jezdej.......
0/0
6.1.2002 14:01

grip

moc spatne. dejte neco lepsiho.
0/0
25.11.2001 20:36

Adam

Nejlepši hra
Má to úpně skvělou hratelnost. Můžou se tam kombinovat skoky dohromady a jsou z toho pak SPECIALY. Například jsem skočil v DEMU 540° quad barspin tabletop za 13 860 bodů. Pak je ještě špičkový no hander 360° backflip. Jednou se mi povedl i SUPERMAN 720° za 8050. Kámoš udělal 2 360° backflipy zasebou. Podle mého názoru je Freestyle BMX daleko lepší než Tony Hawk´s Pro Skater 2.
0/0
11.6.2001 16:10

Hrál jsem DEMO
To DEMO bylo naprosto špičkové. Mám počítač Celeron 333Mhz s 96 MB paměti a 8 MB 3D kartou Intel 740. Vůbec se mi to nesekalo a nevím jak někdo může napsat takovouhle recenzi o špičkové hře.
0/0
11.6.2001 16:00

Ivan

Demo
neviete niekto kde sa da stiahnut demo, alebo plna verzia. vopred dakujem. prosim odpoved mi napiste na mail.
0/0
20.8.2000 10:35

smouk

hej matchou dj zdar hej ta hra je asi uboha co ? orecenzujte nejaky snowbordacky hry !!!
0/0
20.8.2000 2:31

dj.metchoun

Re:
cus smouku, snb hry moc nejsou, teda hlavne na pc :(. takze si nas snowboardista bude muset koupit psx nebo pockat neznamo kdy. ja se ale tesim na jiz zminovany tony hawk's skateborading ;). jinak nevim jestli si jel boarder zone, to byla taky pohodarna... hele, offtopc, zdravim vreco ;))).
0/0
20.8.2000 2:55

Radim Kluger

Demo
Sakra, moh bych nekde sehnat demo?(nebo nejakou warez stranku, kde to je). Jo a taky nevim, proc ve ward6 vyvijeji takovou sracku kdyz activision bude ted distribuovat Mat Hofmans bmx pro s grafikou Tony H. sk8boarding 2. Sakra vzdyt to je neporazitelna konkurence?!
0/0
18.8.2000 21:47

Zdeněk Polách

Re: Demo
Wardsix na tehle hre nedelali... Wardsix delali leda Dark of Darkness, Marek delal zpocatku pro jiny tym, ktery tuhle hru vyvijel, jak sam pise, ale odesel od nich...
0/0
19.8.2000 1:13

Radim Kluger

Re: Re: Demo
DObre, dobre, dobre, sorry sorry sorry. Jestli chcete dukaz, ze se da udelat kvalitni hra nekteryho z extrem. sportu a navic UPLNE ZADARMO, ktera bude mit upgrade kazdy tri mesice(na podzim k tomu uz bude i editor vlastniho skateparku) tak se kouknete na www.kickflip.net . Je to jedinej 3D (no engine je taky vobcas chybovej, lezete zdma a tak...) skateboarding na PC. Jo a ten engine neni zas tak spatnej:)...Je fakt, ze to sponzorujou firmy jako Alien works., nebo Maple leaf skat., ale fakt je to dobra hra-muzete delat grindy, slajdy, sou tam i technicky veci jako heelflip, popshuvit atd. Ma ale 18 MB, ale stahnete si to, nema to chybu!!!
0/0
20.8.2000 11:11

Marek Rabas

Re: Re: Neco z pozadi hry..
Ja vim a se vsim souhlasim. Mozna vis ale ve volnem case jsem delal pro WardSix add on pro Quake2 a vsechno fungovalo o dost lepe i Dawn Of Darkness mel daleko vetsi uspech (recenze az 98%). Proto jsem odesel z SilverFish Studios a delam jenom pro W6 (teda krome norm. prace) a cekam jestli se nam povede ziskat publishera.. Jinake kdyz jsem myslel ze hlavni problem byl engine, neslo ani tak o renderer jako o cely system, teda vcetne zabugovane detekce kolizi, nemoznost opravy bugu (ten kod byl tak slozity, ze jsi to mel problem vytracovat), dokumentace sice 1MB ale jenom zakladni veci, tezka spoluprace s vlastniky enginu,etc,etc.. Navic si myslim ze nikdo nemel moc rad tenhle namet a stala se z toho takova nutna a otravna prace.. tohle je vysledek.. a doba vyvoje.. hmm fakt nevim presne, ale urcite to bylo asi 8..12 mesicu, plan byl na 3 mesice. Ale byli tam dlouhe prestavky.. ale detaily radsi psat nebudu.. obcas proste i vyvoj hry se zmeni na nezazivne ale co je to dalsi zkusenost a vim ze uz na zadne podobne hre nikdy pracovat nebudu.
0/0
18.8.2000 10:26

dj.metchoun

Re: Re: Re: Neco z pozadi hry..
to jo, dod byla dost spicovej remake ;). huh to je ale offtopic.

jinak jsem proti ze by to nemelo byt oblibene tema, podle me na tom bikeri nejsou o moc hure nez skejtaci, no a th's skateborading byla nejoblibenejsi hra roku 99 (ja ju na bleem!u parim i pri nedostatecne podpore - spatna grafika - doted). podle me, kdyby to delal nekdo jinej aneb opravdoci zazranci do zanru a sportu, jiste by to dopadlo lip.
0/0
18.8.2000 23:04

Jakub Mokoš

Je to shit
0/0
17.8.2000 16:13

Marek

Neco z pozadi hry..
Ehmm musim se priznat ze jsem nekolik mesicu delal na teto hre. Teda uz tam nejsem asi od ledna, ale nejakou dobu se stravil z touto hrou.Vim ze mi to nepomuze ale musim k tomu neco dodat.. Musite pochopit, ze takove hry delaji zacinajici developri, na nejlevnejsich enginech, skoro neplaceni (ke konci vubec) a se spatnou podporou ze strany publishera a i uvnitr teamu to nemusi dobre klapat. Kdyz to vsechno sectete,tak mate velkou sanci ze misto hry vyleze tohle. Osobne si myslim ze nejhorsi problem byl zvoleny engin.. Jinak s rychlosti jsem mel problemy taky.. asi 5fps pri debug modu. Nikdo vcetne vyvojaru enginu nevedel proc, no a ja jednou zmenil pocet barev na obrazovce a mel jsem hned 60fps. Mozna Vam to pomuze.
0/0
17.8.2000 11:05

dj.metchoun

Re: Neco z pozadi hry..
je pochopitelne kdyby to delali lidi z ea sports, asi to bude vypadat lip. ale podle me si s timhle slo vyporadat mnohem lip. hlavni problem narozdil od tebe povazuju vubec penize :). jak jsou v tom penize, pak vznikaji tebou jemnovane problemy. osobne se znam s par lidma co delaj na onlinovem rpg greenmoon a zatim o zadnem zisku nepremejslej, delaj to povecerech doma na vlastnich kompech a sou radi ze maj univerzitni server a na betatestovani i jeden ze serveru bw.

ja vidim ze kdyz uz ani ta grafika neni hezka, mohli to aspon odbugovat... jak rikam, kdyz to natahnes na cca 150° tak te to hodi zpet na smer jizdy. nekdy se stane ze se preklopim a na zada, naskacu tisice triku ale nikdy nepristanu. po startu nove hry, naslednem ukonceni a pusteni mi nejde nastartovat... pravda, jedna se o amaterske chyby, ale podle me o tehle museli vedet, nebot je to castejsi nez cokoliv.

a hodne se dalo taky odkoukat z her jako tony hawks pro boarder - u freestyle bmx mi vadi treba slozite vyjizdeni radiusu a tak. to bylo prave u zminovane hry dobre resene... no byl bych rad kdybys prozradil jak dlouho se s tim tahali...
0/0
18.8.2000 1:16

dj.metchoun

nebrat, nekupovat a nestahovat!!!
fakt nejvetsi sitarna co ste kdy mohli videt. neda se to hrat, zkousel sem to nekoik hodin a pak uz sem byl tak znechucenej, ze sem sel radsi spat a hnedka to letelo z disku. nemluvim radsi ani o tom ze mi hra bezela mnohem rychleji na softwarove renderovani, nez na direct 3d.

na druhou stranu, mam kamarada, jemuz se hravelice zalibila a neskutecne si ji vychvaluje, jak tam hazi same 720° atd.

me se zalibilo kdyz sem skocil one hand + one hand bez toho, abych vubec musel zvednout ruce z riditek. i takoveto hry clovek musi pretrpet. s touto tvari se obracim na vyvojare freestyle bmx.
0/0
17.8.2000 2:00

smouk

Re: nebrat, nekupovat a nestahovat!!!
hej co je to za hru ? ja ot beru hod mi ot he sranda
0/0
20.8.2000 2:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.