Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Timeline - cesta časem s M. Crichtonem

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Niki

Jasne ze to jde :o)
Vytvorit hru, ktera bude jak pro zacatecniky, tak pro pokrocile neni IMHO nic nerealneho, zalezi jen na uhlu pohledu. Prikladem muze byt treba, kdyz nekdo udela adventuru, kde budou na zacatku dve volby Amateur a Pro, a kde na Pro budou mnohem obtiznejsi hadanky, ukoly a puzzly. Stejne tak jsou univerzalni treba formule, kde zacatecnikum system pomaha zatacet, brzdit a automaticky radi, zatimco profici tohle vsechno zvladaji sami. Prikladem pekne univerzalni hry je treba Pandora's Box, kde je celkem jedno, jestli sedite u pocitace poprve v zivote, nebo mate nahrano tisice hodin, a zalezi pouze na schopnosti resit (ovsem casem velmi repetetivne) hadanky :) Byla ta otazka ohledne univerzalni hry myslena takhle, nebo mluvim o necem uplne jinym ? :o)
0/0
15.12.2000 21:08

Alena Kiriloviczová

Re: Jasne ze to jde :o)
Mas pravdu, volba obtiznosti to do velke miry resi, jenze vzhledem k tomu, ze Timeline nicim takovym nedisponuje, byla ta otazka spis minena tak, jestli lze takovou univerzalni hru pro zacatecniky i pokrocile vytvorit i bez toho. A to prave podle me nejde, protoze receno slovy klasika "uz v tom spojeni je cosi neresitelneho" :-).
0/0
16.12.2000 0:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.