Diskuse

Co říkáte na Bohemia Interactive a její expanzi?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lt

2. 10. 2001 11:02
chtělo by to vylepšit
0 0
možnosti

MarkusHoligan

15. 11. 2000 21:11
Re: Expanzia
Zlucenie dvoch spolocnosti usetri akurat vydaje na vyrobu a zvysi zisky distributora, co sa urcite neprejavi v predajnych cenach.
0 0
možnosti

  K-SOFT

4. 11. 2000 15:39
jedna z reakci
At je to tak ci onak, jde hlavne o to, aby se vydarilo, vse co se vydarit ma a meli jsme z toho uzitek vsichni (BI i hraci). Vzdyt predevsim lokalizace udela hru pro nas trh zajimavou, ackoli je titul sebelepsi.
0 0
možnosti

14. 6. 2001 9:33
Re: jedna z reakci
Od tebe to fakt sedí :)))
0 0
možnosti

Viktor

4. 11. 2000 1:50
komentar
V celku OK. S tim, ze pirati jsou tu hlavne kvuli cene originalu nelze pochybovat. Jen jsi nejsem jist temi procenty piratskych a originalnich verzi. Mam dojem, ze jsem nekde videl statistiku 50:50, ale prokazat to nemohu. Na 90% nelegalnich kopiich jsou zeme jako Ukrajina. Sem doufam uz nepatrime :o)
0 0
možnosti

Slavomír Pavlíček

4. 11. 2000 13:15
Re: komentar
Procento piratstvi je cislo, ktere se v herni oblasti neda seriozne urcit. Cisla, ktera se zverejnuji jsou brana vcetne firemniho software kde se to da prece jenom lepe urcit. Pokud na to pujdu odjinud. Kazdy mesic se v CR proda cca 100 tis. hernich casopisu s CD (LEVEL 40000, SCORE 35000, GAMESTAR 20000...) a tyto casopisy cte podle vyzkumu cca 2-3 ctenari. Coz dava cca 300 tis. aktivnich hracu, k tomu pripoctu cca 200 tis. lidi co tyto cas. nectou, ale hraji hry. Nejuspesnejsi hry v CR se prodalo za 1 rok cca 10000 ks (POLDA pri cene 599.-). Pokud pripoctu 80 procent piratu vyjde me 50000 her na 500 tis. hracu. Myslim, ze 80 procent je jeste optimisticke cislo. Souhlasim ze na Ukrajinu uz nepatrime.
0 0
možnosti

Jarek

3. 11. 2000 20:18
nuda
Abych tak řekl, nedozvěděli jsem toho opravdu moc - lépe řečeno:minimum BI se asi naučila praxi Microsoftu sdělit to co víme.
0 0
možnosti

train

3. 11. 2000 13:46
Budoucnost?
V globalizační éře jistě očekávatelný krok. Úspěšné společnosti neuniknou drobnohledům investorů. V každém případě by to mohlo pro náš trh znamenat přísun většího počtu her a případná větší možnost lokalizování her do češtiny. Vše ovšem záleží na strategii s jakou investor na náš trh bude vstupovat. Pokud by chtěl nějakým způsobem zabránit či alespoň snížit oběh pirátských kopií, musel by daleko více vycházet konzumentům vstříc. A to ať už se týká zmiňované lokalizace, on-line informací či help linek tak také (a to v našich podmínkách především) přijatelnější cenou pro náš trh. To si myslím je hlavní problém pirátství v této oblasti. Nemám představu v jakém poměru se pohybuje počet pirátských kopií na jeden originál, ale 1:10 to bude určitě. Pokud by tyto společnosti byly schopny změnit prodejní podmínky či případně byly schopny nabídnout nějaké další zajímavé služby pro hráče - např. formou klubů, slev a pod., určitě by dosáhli toho, že by se nepříjemný poměr pirátských kousků snížil i když vymítit úplně tento nešvar asi možné nebude. Nicméně toto by byla cesta k tomu, aby si takováto distribuční firma získala loajální a oddané klienty, kteří jí v konečném důsledku zajistí i nárůst obratu a potažmo posléze i zisku. Myslím si že každý normální člověk by samozřejmě dal přednost originálu se všemi jeho výhodami, nabídkami a možnostmi. Počkejme a uvidíme. V každém případě rychlá změna asi neproběhne a otázka je, zda-li my jako zákazníci nakonec vůbec nějaké zlepšení pocítíme.
0 0
možnosti

Corwin

5. 11. 2000 18:14
Re: Budoucnost?
Plně souhlasím, nabídněte kvalitní služby za přijatelnou cenu a budou se hry kupovat více. Problém je, co je přijatelná cena pro českého občana, který pomalu nemá ani na benzín do svojí 120cítky a pokud má nějaké ušetřené peníze tak je radši vrazí do nového hardwaru, protože ten nejde okopírovat a bez něj ty nové hry stejně nejedou. Přiznám se, ano jsem pirát, ale pokud se vyskytne kvalitní tytul, který za to stojí ocením autory a hru si koupím (i za tu cenu že zřejmě nebudou nové boty na zimu a budu chodit ve starých teniskách).
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 4

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...