Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co říkáte na Bohemia Interactive a její expanzi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lt

chtělo by to vylepšit
0/0
2.10.2001 11:02

MarkusHoligan

Re: Expanzia
Zlucenie dvoch spolocnosti usetri akurat vydaje na vyrobu a zvysi zisky distributora, co sa urcite neprejavi v predajnych cenach.
0/0
15.11.2000 21:11

  K-SOFT

jedna z reakci
At je to tak ci onak, jde hlavne o to, aby se vydarilo, vse co se vydarit ma a meli jsme z toho uzitek vsichni (BI i hraci). Vzdyt predevsim lokalizace udela hru pro nas trh zajimavou, ackoli je titul sebelepsi.
0/0
4.11.2000 15:39

Re: jedna z reakci
Od tebe to fakt sedí :)))
0/0
14.6.2001 9:33

Viktor

komentar
V celku OK. S tim, ze pirati jsou tu hlavne kvuli cene originalu nelze pochybovat. Jen jsi nejsem jist temi procenty piratskych a originalnich verzi. Mam dojem, ze jsem nekde videl statistiku 50:50, ale prokazat to nemohu. Na 90% nelegalnich kopiich jsou zeme jako Ukrajina. Sem doufam uz nepatrime :o)
0/0
4.11.2000 1:50

Slavomír Pavlíček

Re: komentar
Procento piratstvi je cislo, ktere se v herni oblasti neda seriozne urcit. Cisla, ktera se zverejnuji jsou brana vcetne firemniho software kde se to da prece jenom lepe urcit. Pokud na to pujdu odjinud. Kazdy mesic se v CR proda cca 100 tis. hernich casopisu s CD (LEVEL 40000, SCORE 35000, GAMESTAR 20000...) a tyto casopisy cte podle vyzkumu cca 2-3 ctenari. Coz dava cca 300 tis. aktivnich hracu, k tomu pripoctu cca 200 tis. lidi co tyto cas. nectou, ale hraji hry. Nejuspesnejsi hry v CR se prodalo za 1 rok cca 10000 ks (POLDA pri cene 599.-). Pokud pripoctu 80 procent piratu vyjde me 50000 her na 500 tis. hracu. Myslim, ze 80 procent je jeste optimisticke cislo. Souhlasim ze na Ukrajinu uz nepatrime.
0/0
4.11.2000 13:15

train

Re: Re: komentar
Ať už je poměr pirátských kopiií her 1:10 či 1:1 jedná se o čísla veliká. Oblast ve které došlo k velkému zlepšení a snížení pirátských kopií jsou spíše průmyslové produkty a softwary, případně operační systémy ap. Ovšem vzhledem k nárůstu osobních počítačů v domácnostech si naopak myslím že pirátský boom zažívá právě oblast herního průmyslu. Pravděpodobně poměr pirátských kopií vůči originálům se dá snížit originálními hrami z časopisů ovšem poměr nových her - myšleno těch kupovaných za cenu cca 1500,-Kč - vůči pirátským kopiím bude daleko vyšší. Většina hráčů si samozřejmě koupí nějaký svůj vysněný nebo očekávaný titul, ale s tím po celý rok nevystačí a finance u mladší hráčské generace nejsou zase v takových částkách, natož aby u většiny z nich tuto jejich aktivitu rodiče chápali. My středního věku přece jen již něco investovat můžeme.
0/0
8.11.2000 8:44

Jan Satina

Re: Re: komentar
Podle mne je vypocet poctu piratu podle prodanych hernich casopisu nesmysl. Kazdy slusny herni casopis dnes obsahuje alespon jednu plnou hru (ano, nekdy i dve!). Cozpak ten, kdo si vystaci s temito hrami je automaticky pirat? Mate tedy hezke mineni o svych potencialnich zakaznicich...
0/0
15.6.2001 5:27

Jarek

nuda
Abych tak řekl, nedozvěděli jsem toho opravdu moc - lépe řečeno:minimum BI se asi naučila praxi Microsoftu sdělit to co víme.
0/0
3.11.2000 20:18

train

Budoucnost?
V globalizační éře jistě očekávatelný krok. Úspěšné společnosti neuniknou drobnohledům investorů. V každém případě by to mohlo pro náš trh znamenat přísun většího počtu her a případná větší možnost lokalizování her do češtiny. Vše ovšem záleží na strategii s jakou investor na náš trh bude vstupovat. Pokud by chtěl nějakým způsobem zabránit či alespoň snížit oběh pirátských kopií, musel by daleko více vycházet konzumentům vstříc. A to ať už se týká zmiňované lokalizace, on-line informací či help linek tak také (a to v našich podmínkách především) přijatelnější cenou pro náš trh. To si myslím je hlavní problém pirátství v této oblasti. Nemám představu v jakém poměru se pohybuje počet pirátských kopií na jeden originál, ale 1:10 to bude určitě. Pokud by tyto společnosti byly schopny změnit prodejní podmínky či případně byly schopny nabídnout nějaké další zajímavé služby pro hráče - např. formou klubů, slev a pod., určitě by dosáhli toho, že by se nepříjemný poměr pirátských kousků snížil i když vymítit úplně tento nešvar asi možné nebude. Nicméně toto by byla cesta k tomu, aby si takováto distribuční firma získala loajální a oddané klienty, kteří jí v konečném důsledku zajistí i nárůst obratu a potažmo posléze i zisku. Myslím si že každý normální člověk by samozřejmě dal přednost originálu se všemi jeho výhodami, nabídkami a možnostmi. Počkejme a uvidíme. V každém případě rychlá změna asi neproběhne a otázka je, zda-li my jako zákazníci nakonec vůbec nějaké zlepšení pocítíme.
0/0
3.11.2000 13:46

Corwin

Re: Budoucnost?
Plně souhlasím, nabídněte kvalitní služby za přijatelnou cenu a budou se hry kupovat více. Problém je, co je přijatelná cena pro českého občana, který pomalu nemá ani na benzín do svojí 120cítky a pokud má nějaké ušetřené peníze tak je radši vrazí do nového hardwaru, protože ten nejde okopírovat a bez něj ty nové hry stejně nejedou. Přiznám se, ano jsem pirát, ale pokud se vyskytne kvalitní tytul, který za to stojí ocením autory a hru si koupím (i za tu cenu že zřejmě nebudou nové boty na zimu a budu chodit ve starých teniskách).
0/0
5.11.2000 18:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.