Diskuse

Mechcommander 2 - osudová přitažlivost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jaromir nemec

8. 1. 2004 11:57
navod

Nemohl byste mi nekdo stahnout navod na tuto hru??? Zasekl jsem se a nevim jak dal...

Kdyztak mi ho poslete na mail Rayden@buk.cvut.cz

Dďky Rayden

0 0
možnosti

Pavel Bolina

13. 10. 2003 9:59
Sháním Mechcommandra 2
Tuhle pařbu bych si docela rád zahrál. Koupit se ale už nedá. Prosím, kdo jste z Prahy a vlastnítu tuhle skvostnou pařbu, ozvěte se mi prosím na email boolean@post.CZ    Nabízím peníze, výměnu či nějakou jinou dohodu... :) 
0 0
možnosti

John Akzok

12. 1. 2003 20:00
Editor

Mám malý(stan) problém: Umíte-li někdo s editorem na pište mi prosím na mail (akzok@email.cz) jak mám rozpohybovat nepřátelské i přátelské mechy. Předem děkuji. Nazhle

 

P.S.(alias PeS): Neumím toliko dobře anglicky abych přeložil ten sáhodlouhý text o editoru.

0 0
možnosti

Radek Ravas

13. 11. 2002 13:35
Je tady dole krásná diskuze, jestli je ta hra lehká nebo těžká a pod. Mám tu zaručené :-)))) zprávy pro případné kupce nebo ty co si ji budou chtít zahrát. Zrovna to dohrávám.Jsou tam 4. stupně obtížnosti v options. a) akční = jednoduchý mechcommander 1 a 2 stupeň je určen pro ty, kteří chtějí chtějí hrát styl diablo - vezmeme 4 mechy jedno jaké, klíkáme na cíle, mechové je rozmetou, projdeme celou mapu, cestou klikáme na cíle a ničíme nepřátele, zabíráme továrny, občas některý mech opravíme, dokončíme misi. Celou hru dohrajem cca za 5 večerů. b) taktika, strategie 3 a 4 stupeň - tady se hra stává správnou taktikou a strategií. Soupeřovi mechové dost ztvrdnou, často se jim daří kritický zásahy, kdy mi zlikvidujou pilota i mech, musím těžce vybírat dle mise co si vezmu za mechy, po mapě lezu tak, abych využíval kryty, soupeře lákám pod obsazené věže, utíkám z bojů, zabírám resource továrny tak abych vůbec přežil, spravuju mechy s vypětím všech sil, nikdy nedokončím misi s tím s čím sem začal - skoro vždy mi zbyde jen 1 mech. Prostě nervy, boj o každý výstřel. Na 4 obtížnost se mi ještě nepodařilo dojet ani jednu misi. Takže myslím, že obě strany měly pravdu, dá se to hrát jako klikárna nebo zatraceně těžká strategie. Ale hra je to dobrá každopádně. Doporučuje 5 z 5 mechů.
0 0
možnosti

ZeeZ ....

13. 11. 2002 13:45
Je to lepsi, nez prvni dil ? (ten se mi libil). Nelinearita deje podle vysledku misi tam neni ? Stejne by se mi libilo, kdyby vetsina strategii mela hodne moznosti, jak se dostat na konec, jako priklad bych uvedl Warhammera:Shadow of the Horned Rat, ten se pekne vetvil. Bohuzel druhy dil byl temer linearni. Sice by to nejspis omezilo animace, ale treba Warcraft3 nebo C&C by se dal v singlu hrat i vickrat, nez jen jednou.
0 0
možnosti

Radek Ravas

11. 11. 2002 8:08
Je to dost dobrý, o čemž svědčí, že jsem se od toho několik dní nehnul. Naprosto geniální hra pro mě, nemám rád ty zběsilý závody jako ve většině RTS. Tady na začátku si vyberu mechy a s nima jedu až do konce mise. Fakt je to dobrý, dovedu si tu hru představit i jako tahovku. Mám za sebou asi 10 misí, trochu se mi začíná zdát, že je to pořád dokola - vylákat soupeřovi mechy, vybít je, obsadit turret control atd. Ale uvidíme, třeba se to bude vyvíjet dál. Jinak je to perfektní. Pokud by ste věděli o linku na web, kde jsou další mise - napiště. Dík.
0 0
možnosti

Radek Ravas

7. 11. 2002 7:08
Včera jsem to donesl domů a problémy s grafikou jako tu píšete ostatní. Co je to za debilní hru, kdy ž neumí obsloužit Geforce 2 TI. Microsoft se zase vytáhl. Hnus. Nevíte někdo co s tím? Zkusím přejmenovat vidcard.csv na vidcard.old a když to nepomůže tak nevím. Kde mám najít hardware OEM ID pro GF 2 Ti? V readme souboru je akorát napsáno, abych si stáhl nový ovladače pro svoji grafickou kartu???? HELP.
0 0
možnosti

Mirek    

7. 11. 2002 11:25
Tak dej vedet jestli to pomohlo.
0 0
možnosti

Kunta Kinte

22. 8. 2002 20:22

Mam GeForce3 Ti 500 a mam taky problem.Neda se to vcubec hrat.,Nevi nekdo co s tim?

                                                                           Dik

0 0
možnosti

Mirek    

22. 8. 2002 20:41

Pokud se Ti nechce resit problem podobne, jak jsem to kdysi popsal niz, tak zkus toto:

Prejmenuj " vidcard.csv " na " vidcard.OLD " a spust hru. Mozna Ti to pomuze. 

0 0
možnosti

Drahos Kocian

9. 8. 2002 8:19
GeForce4
Mam P4, GeForce 4 a hra je nehratelna. Funguje jenom v rozliseni 640 x 480 a neda se na to divat. Nevite prosim nekdo jak to muzu spravit? Nevysel prosim nejaky patch.
0 0
možnosti

Mirek

16. 3. 2002 21:50
Problem
Mam GF3 Ti200 a MC2 je na teto karte nehratelny (jede jen SW rendrovani). Mate nekdo stejny problem ? Nevite nekdo co s tim ?
0 0
možnosti

Mirek

17. 3. 2002 21:51
Reseni

Pokud ma nekdo tento problem, tak uz mam reseni a je jednoduche (staci na to cca 10 vterin :)). Najdete si soubor vidcard.csv a pridate do nej tento radek:

0x10de, 0x0201, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000,nVidia,GeForce 3Ti,RenderEqualZ

Ted uz staci jen ulozit soubor a spustit hru. Good Luck !

PS. Na editaci nepouzivejte MS Excel !!! Tento retezec plati pouze pro GF3 Ti200 ! Majitele GF3 Ti500 a nebo nektere karty z rady GF4 a novejsi  si musi najit spravny OEM Hardware ID sami a nebo pockat az MS vypusti Patch.

0 0
možnosti

madcat

14. 8. 2001 14:01
Hodnoceni ?!
Jak se zda spletl si odrej maly asi rubriku. Jeho utoky na recenzenta jsou trapne a utvzovani ctenare o JEHO pravde take. Jak jiste ondrej vi(nebot psal do Score) KAZDA recenze je SUBJEKTIVNI. Proto narazky na vysoke hodnoceni nejsou zcela na miste. Dale si myslim, ze MC2 je zamerena na sirsi verejnost obdobne jako treba CC ci RA . Nelze srovnavat MC2 se stolni predlohou ci s MC. Stejne jako nelze srovnavat RA2 s Sudden strike. Prvni MC ci tahove hry na motivy Battletechu byly urceny vyhradne zaritym fanouskum, kteri svet dokonale znaji a rozumi uprave zbryni, modifikaci.... Prvni MC nebyl pro svoji obtiznost a hardcore zamereni prilis popularni a prodejnost nebyla take zadna slava. Proto se asi zrejme MS rozhodl o zpristupneni sveta Battletechu sirsi verejnosti a to je dle meho nazoru dobre. (ono i u MW4 se da vypozorovat akcnejsi pojeti a castecne zjednoduseni) Fanousci to myslim pochopi, vzdyt oblibene DaD jsou ve vetsine her take zjednoduseny. P.S. prumer vetsiny hodnoceni z celeho sveta jak z tistenych tak i webovych recenzi se pohybuje v rozmezi 80-90% - to jen tak naokraj. P.P.S Hra je to jinak skvela a castecne zjednoduseni ji si myslim jen prospiva.
0 0
možnosti

Ondřej Malý

14. 8. 2001 15:48
Re: Hodnoceni ?!
Každá recenze, milý příteli, je kombinací subjektivního názoru recenzenta a objektivních faktů. Velkou roli při tom hraje zkušenost recenzenta; pokud vidí, že v recenzované hře není žádný podstatný nový nápad či lepší zpracování a AI/ovládání/grafika/další features jsou ztvárněny hůře, než u konkurenčních titulů, strhne za to body, protože hráč má šanci koupit si za stejnou cenu lepší titul stejného žánru.
Srovnání hry s její předlohou a předchozím dílem je naprosto zásadní. Všimni si, že MW4 se neprohřešuje nijak základním pravidlům Battletechu, dokonce hráči ještě ztěžují navěšování zbraní na mecha (což byla výborná feature a v MC2 z nepochopitelných důvodů není). I kdybych tohle MC2 odpustil, nikdy neodpustím absurdní chyby v AI a překomplikované ovládání. Ovládání je pro strategickou hru jednou z nejdůležitějších features.
O problémech s argumentací "průměrným hodnocením" atd. jsem psal níže. Hodnocení třináctiletého loosera z amatérské herní sajty a zkušeného recenzenta z prověřeného a renomovaného magazínu nemá stejnou váhu.
0 0
možnosti