Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jaký je váš názor na představené hry pro Xbox?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal Polesný

Reakce
Chtel bych dodat, ze fiaskem ohledne launche PSX2 jsem opravdu minil to, ze Sony nezvladla vcas dodat na trh dostatek kusu teto moderni konzole a ne to, ze ji nikdo nekupuje (i kdyz v Cesku to tak opravdu je, jelikoz cena konzole je neumerne vysoka vzhledem ke zbytku Evropy).
0/0
9.2.2001 19:31

solidsnake

Re: Reakce
To co míniš bys měl vyjádřit a ne jen tak házet slovami a formulacemi snadno různě interpretovanými,jsi totiž jako redaktor zdrojem informací a tuďíž i zdrojem určitého vlivu s nímž souvisí i určitá odpovědnost.Co to je dostatek kusů?Počet rovný poptávce?Uspokojila-li by Sonka plně poptávku mohla by samozřejmě všechny výrobní prostory zavřít a uspokojitelná poptávka to rozhodně není věc o niž jakákoliv větší firma stojí.Ani Nintendo ani Sega nikdy nedodala tolik konzolí v launchi na trh takže fiasko skutečně není v žádném případě na místě.Na druhou stranu co se týče ceny máš naprostou pravdu,není jen neúměrně vysoká ale i vyděračská.Co se týče prodejnosti netroufám si mluvit za celou CR ale u nás v Brně se nikdy na pultech dlouho neohřála.Navíc cca 1000 prodaných kusů v naší malé zapadlé končině za takovou cenu je hodně dobrý výsledek,kdyby ji nikdo nekupoval nebylo by pořadníků a ostatně by se ani neprodávala.Trh se se zbožím které nikdo nekupuje moc nemazlí.
0/0
9.2.2001 20:47

cico

XBOX
XBOX není konzole ale PC co se tak tváří je to tunel na konzolysty
0/0
8.2.2001 23:52

Pavel

x-box
X-box je mrtvola ;)
0/0
8.2.2001 21:14

987

ps2 je mrtvola
ziva hahhahaha !!!!
0/0
8.2.2001 12:29

matty

Re: ps2
Hej lidi, všichni kdo máte PS2 mrkněte se na http://ps2.webpark.cz/ je tam rubrika půjčení a dočasná výměna her na PS2. Přece ty pecky nebudem všechny kupovat. Funguje to už jsem jednu výměnu absolvoval a je to O.K.
0/0
8.2.2001 16:15

Marvin

Re: Pitomci, debilové a spol.
>Prosím každého takového pablba, aby si řádně rozmyslel co vlastně píše< tak tohle je citace části příspěvku někoho, kdo je asi totálně mimo a opravdu neví co píše. Micro$oft je firma, která pokud někde něco neukradla nebo nepohltila, tak to nemá. A to co "tvoří" oni má téměř vždy výsledky více než rozpačité. Nemá absolutně smysl se bavit o čemkoliv jiném než o OS, protože to je alfa a omega všeho SW a je naprosto nepopiratelné a jednoznačné, že systémy tohoto molocha jsou SHIT. Oni implementují nebo v nedávné době implementovali funkce ( a navíc dost mizerně), které na jiných platformách fungovaly!!! před 10-15 lety ( Amigy, Macy a o SGI ani nemluvím ) a to je opravdu dlouhá doba na zvládnutí vývoje systému s těmi OBROVSKÝMI prostředky, které mají. Závěr je prostě to, že mít jen část prostředků co má MS nějaká serioznější firma, tak s naprostou jistotou vytvoří mnohonásobně lepší produkty, než to, co dělá Micro$oft. O tom to všechno je a pokud si někdo myslí, že MS je kdovíjak skvělá firma, tak je totální idiot. Další citace: >Kdyby ten Vas "mrkvosoft" nemel v ocich klientu nejlepsi software, nekupovali by ho, treba by kupovali balik od software 602 za polovicni cenu... < tak tohle je naivita hodně vysokého stupně. Vždyť jde o naprosto obyčejný marketing. A s hodně dobrým marketingem ( který MS má ) se dá vydělat prostě na všem a vůbec nezáleží na tom, jaký produkt je. Jo a Age of empires nehraju a kromě toho, že to MS distribuuje nechápu co s tím má společného. Prostě si koupili a distribuují hry tohoto vývojářského týmu. Re: Cobra Máš samozřejmě pravdu, co se týče využitelnosti HW na PC, pouze ta procenta jsou trochu podhodnocená. A co se týče velmi slušného PC podle mých představ, tak to je jednoduché - dělám si občas kalkulace a momentálně vychází kolem 16 000 Kč bez DPH sestava bez monitoru ( s využitím TV ) v konfiguraci Duron 650 Mhz, 128 MB RAM, grafika ATI 32 MB, 20 GB HDD, DVD a zvukovka. Je jasné, že grafika a optimalizace her udělá na tom Xku své, ale PC se dá využít zase univerzálně.
0/0
8.2.2001 8:58

solidsnake

Jen drobná poznámka k autorovu označení PS2 launche v Evropě fiaskem.Ještě nikdy se na trh nedodalo takové množství konzolí a už vůbec nikdy nezmizelo takové množství konzolí z pultů za tak krátkou dobu a s takovým obrovským povykem.Autor tedy buď neví o PS2 launchi vůbec nic,nebo nezná význam slova fiasko.To že poptávka převyšuje takovým způsobem nabídku a že PS2 jde všude na dračku má k fiasku stejně daleko jako aotor k objektivitě.
0/0
7.2.2001 20:46

Martin Kokes

Re:
... treba mel autor na mysli fiasko sony v ohledu uspokojeni poptavky :))
0/0
7.2.2001 21:15

solidsnake

Re: Re:
A kdo by zvládl uspokojit takovou poptávku?Navíc nedostatek konzolí způsoboval obrovské fronty před obchody,ty posléze přitáhnou pozornost médií a Sony tak má dokonalou reklamu zadarmo.
0/0
8.2.2001 17:22

Lionheart

Re: Pravda pravda Solide
Uplne s tebou souhlasim. Podle tvyho jmena vidim ze mas asi vcelku rad MGS. Ja taky - je supr - jedine Final Fantasy se mi libi vic. Ale k veci - s tim launchem PS2 mas totalni pravdu. Po zadny konzole se nikdy tak nesilelo. PS2 lame vsechny rekordy prodejnosti. Sony to ma vsechno mooc dobre promysleny. No ja osobne si ho hodlam koupit hned jak tady u nas (na Slovensku) klesne cena - puvodne sem si chtel koupit DVD player ale ........
0/0
7.2.2001 21:19

Farid Starman

Re:
Souhlas. Launch PS2 z obchodniho hlediska fiasko neni ani nahodou. Nepokryti poptavky sice zamrzi, ale kdo si na to za pul roku vzpomene? Na druhou stranu je soubor zatim uvedenych her uprimne receno zklamanim a to nejenom pro znalce. Projevuje se to uz i v prodejich a muze to byt pro Sony (s blizicim se Xboxem a GameCubem) potencialne nebezpecna situace. PS2 ted nutne potrebuje minimalne 5 killer titulu. Uvidime co se vyklube z GT3, Onimushy a podobnych.
0/0
8.2.2001 10:20

solidsnake

Re: Re:
Co se týče killer titulů máš recht ,na druhou stranu z těch zhruba 20-25 launch titulů pět rozhodně patří do řádu super věcí(Kessen,SSX,Tekken Tag,Timespliters a Dead or Alive),drtvá většina hodně dobrého nadprůměru(NHL,Fantavision,ITAF,ISS...) a těch vyloženě průměrných her je skutečně poskrovnu(Fifa 2001,Midtown Madnes a H30),což je rozhodně víc než slušná bilance.Onimusha se už vyklubala a vede si v Japonsku hodně dobře,o GT3 není třeba mít strach,ZOE je tu taky coby dup stejně jako Red Faction..... Jinak kdo se chce dozvědět česky skutečně něco nového o hrách na PS 2 nechť se podívá na stránku www.speed3dfx.cz,je to sice amatérský ale informací tam najdete rozhodně víc jak tady.
0/0
8.2.2001 17:32

Re: Re: Re:
SSX ano. TimeSpiltters take dobry. Kessen jsem nevidel, pouze jsem sledoval mirne nadprumerne recenze (ale co do originality vypada rozhodne v te rade sequelu a napodobenin rozhodne vyjimecne). TTT a DOA2 jsou podle myho nazoru jenom hezci nez predchozi dily. Nic vic. Taky asi proto nelamou zadne prodejni rekordy. Ale hlavne: vsechny tyhle hry vysly pomerne davno a i diky nim se vyprodaly vsechny PS2 dost rychle. Od te doby se vsak toho moc nedeje. Nove cislo PSM2 (UK magazin) nema skoro o cem psat, dorazilo jenom zklamani jmenem Bouncer a pak uz jenom doslova a do pismene hovadiny. Nicmene PS2 moc fandim a verim, ze tituly blizke budoucnosti na kterych se shodujeme budou stat za to. Navic tu je prislib skvelych titulu od Segy, coz by mohla byt poradna vzpruha (Sega je jednoznacne nejlepsi tvurce her v roce 2000).
0/0
9.2.2001 10:46

Farid Starman

Re: Re: Re: Re:
Odpovidam sam sobe. Sorry zapomel jsem se podepsat.
0/0
9.2.2001 10:54

solidsnake

Re: Re: Re: Re: Re:
Právě napadlo TEN Farid Starman???
0/0
9.2.2001 20:49

solidsnake

Re: Re: Re: Re:
Recenze na Kessena jsou opravdu dosti kontroverzní nicméně je to částečně proto,že se jedná o skutečnou strtegii a ne realtimové klikací závody,nicméně to je pouze otázka vkusu.TTT nikdy nesliboval že bude revolučním počinem se spoustou vylepšení a ostatně Tekken 2 ani 3 nepřinesli podstatnější vylepšení než prvotina,přesto byly vynášeni do nebes.Vina v tomto případě není v TTT samotném ale v příliš vysokých a ničím neodůvodněných očekáváních.DOA2 rozhodně je,vzhledem ke kompletně 3D prostředí se značnou dávkou interaktivity a spoustě nových hmatů a postav,něčím víc než o něco hezčím pokračováním. S klidem po launchi máš ale vskutku pravdu,snad to je klid před bouří(na druhou stranu kdo má peníze na to kupovat každý měsíc víc než dvě či tři hry?).
0/0
9.2.2001 20:32

snooze

jste debilové
vazne nevim proc vsichni tak nadavate na microsoftí produkty dyt jsou to vcelku dobry veci copakjste nikdy neparili Age Of Empires 2 nebo Starlancer,nikdy nehrali na jejich dost kvalitnich volantech a nepouzivali jejich mysi uznavam ze jejich OS neni nejlepsi ale oproti ctyrem voknám v posranym a neprijemnym linuxu jsou Windowsy lepsi. Ja mam takovej pocit ze jste fakt nejaky nabuzeny na zatracovani Microsoftu.Hauk.Já jsem domluvil.
0/0
7.2.2001 20:13

richard vacík

pitomci
Chci reagovat na všechny ty řeči, který se okolo Microsoftu vedou. Chtěl bych vidět PC každého, kdo neustáte nadává na tuto firmu. Jistě má od nich OS, browser, většina používá jejich myš, dost jich má jejich klávesnici, pad či volant. Každý z nich paří Age of Empires II. a jiné hry. A nemusí. Klidně ať si nainstalují jiný OS a zvolí jinou myš. Prosím každého takového pablba, aby si řádně rozmyslel co vlastně píše. Já osobně jsem s jejich produkty spokojen a na X-BOX jsem zvědavej.
0/0
7.2.2001 14:41

matty

Re: pitomci
Pane Vacíku jste-li spokojen s OS od firmy Microsoft tak zřejmě zapínate počítač tak 2x do roka, a nebo používáte počítač jako psací stroj,protože jinak by jste nemohl takovou kravinu napsat. Já sám pracuji jak doma tak v práci v OS WindowsME, protože je nejrozšířenější a plně kompatabilní s kýmkoliv jiným. Ale je to ten nejhorší OS jaký znám. Vy asi neznáte LINUX co ?
0/0
7.2.2001 16:30

Martin Kokes

Re: Re: pitomci
Matty, kdyz se tak ohanis linuxem jak je fajn, tak to ho asi take neznas, ze? Linux je fajn na servery, je to pravy operacni system, je stabilni a je rekneme bezpecny.... tim to ale konci... Linux je projekt ktery neni komercni a TO JE JEHO HLAVNI PROBLEM, nikdo se neobtezuje, aby vytvoril konkurenceschopny kancelarsky software, nikdo se neobtezuje, aby tvoril profesionalni cad systemy, nikdo se neobtezuje aby tvoril ucetni software nebo graficky software pro linux, vis proc? a) nic jim z toho nekapne b) linux NENI UZIVATELSKY PRIJEMNY operacni system, jestli pracujes s unixem (ja dnes a denne) musis si urcite uvedomovat, ze zvladnout takovy system na "uzivatelske urovni", tzn. pochopit alespon zakladni principy os, neni pro kazdeho trotla... vetsina uzivatelu PC jsou trotlove, mysli si co chces. Proto se takovy OS nemuze stat masovou platformou.... Naprosto souhlasim s panem Vacikem, produkty Microsoftu jsou spickove, neznam lepsi tabulkovy procesor nez excel, textovy procesor nez word, planovac nez outlook, lepsi vyvojove nastroje nez je visual studio... Je pravda, ze obcas s necim ulitnou, ale vetsina jejich produktu kazdodenne nutnych pro bezne uzivatele neni prekonana.... Vubec nerozumim, proc jsou lide tak zabedneni, je to snad nejaka ceska natura bojovat proti vsemu velkemu a mocnemu? Myslite si, ze udelate lepsi excel? Tak prestante kecat, sezente partu schopnych programatoru a udeljte novy tabulkac, prodejte ho a vylepsujte... budte nejlepsi, bojujte o vedouci misto na trhu, to je velka drina! Kdyby ten Vas "mrkvosoft" nemel v ocich klientu nejlepsi software, nekupovali by ho, treba by kupovali balik od software 602 za polovicni cenu...
0/0
7.2.2001 21:11

matty

Re: Re: Re: pitomci
Martine ja s tebou vlastne asi souhlasim, ale trošku bych vysvětlil co jsem napsal, protože jsi si to zřejmě nepřečetl pořádně. Já nenadávám na cokoliv Microsoftího, ale jen na OS a to Win95,98.Ještě jsem ochoten akceptovat NT, protože s nima také pracuji a jsou celkem stabilní.Jak jsi sám napsal OS, který používají miliony lidí na celým světě a kterej se prodavá v milionech kopií by měl být to co jsi napsal o Linuxu a to "je to pravy operacni system, je stabilni a je rekneme bezpecny" problem je v tom že ON není ale za něj se vydává.Nikdo tady nemluví o textovejch a tabulkovejch editorech,outlooku a studiích, řeč byla pouze o OS.A ten OS od Microsoftu stojí za " hovno ".Howgh A abych se vrátil k jádru věci, tak si myslím, že konzole s operačním systémem od Microsoftu bude stát taky za hovno. pro admina diskuse....prosím nemazat "hovno" není sprosté slovo a najdeteho ve slovníku.
0/0
8.2.2001 15:19

matty

Re: Re: Re: pitomci
Jo jeste bych chtel říci, že to co se nejvíc prodává nemusí a většinou není dobré, viz McDonald. Ono je to podobný jako Microsoft,mnoho restaurací, miliony hamburgerů, miliony dolarů a taky neuměj udělat dobrý jídlo že ? Proč by to dělali ? Prodávaj se ? Prodávaj tak proč něco měnit.
0/0
8.2.2001 15:34

Cobra

PS2 taky casto zamrza... normalnimu PCcku je vyssi vykon celkem "k prdu", ponevadz realne se da vzhledem k diferencovanosti (uff ;-)) hardwaru vyuzit sotva 20% (spis o dost min)... A co to proboha znamena "velmi slusne PC" v Marvinovych predstavach? PS2 samozrejme je predrazena, a dost, jenze.... cha! :-D Mnohe tituly na X-Box, aby se pravda napsala, rovnez jinde neuvidite, a vzhledem k tomu ze X-Boxu nijak zvlast nefandim, napsal jsem toho uz dost, takze koncim ;-).
0/0
7.2.2001 10:11

matty

Re:
Hele Cobro PS2 mám asi 3 mesíce a ještě mi ani jednou nevytuhla.
0/0
8.2.2001 15:22

Marvin

MS Xbox! Ha ha ha
Představené hry na Xbox? Vždyť to je to samé jako na PC! Už v tuto chvíli je výkon Xboxu překonáván "normálním" PC a co teprve za rok, kdy to teprve má být tady uvedené. Navíc cokoliv vzešlo od té bandy trotlů, tak to byl vždy maximální SHIT ( pokud něco zrovna neukradli nebo někoho nepohltili ), takže lze zcela vážně očekávat velmi časté zamrzání "systému" Xboxu a vůbec všelijaké problémy, miliony patchů, chyb a vůbec. A za ten rok bude jistě poměrně běžné P-4 dvojnásobné frekvenci Xboxu a grafika postoupí o nejméně jednu generaci, takže celý úžasný HW v Xboxu bude jen hromádka zastaralého PC šrotu. To už bych si raději pořídil PS2, pokud bych chtěl konzolu, ale za ty prachy, co to stojí ( a Xbox bude stát jistě stejně ) si samozřejmě lze pořídit velmi slušné PC. Navíc pokud si člověk koupí grafiku s TV-out a píchne to do televize s cca 70 cm uhlopříčkou a tak docílí něco jako Xbox a monitor může být k tomu navíc nějaký menší, starší a levný na psaní textů apod. Opravdu "fandím" Microsoftu ze všech sil, aby to byl propadák a prodělali na tom alespoň pár miliard.
0/0
7.2.2001 9:08

Farid Starman

Re: MS Xbox! Ha ha ha
Zda se, ze jeste existuje mnoho lidi, kteri nepochopili, ze hardwarovy vykon konzole nelze v zadnem pripade srovnavat s cisly u PC. Stara PlayStation je ma podobne specifikace jako 486 na 40 s 2MB RAM. Myslite si, ze by hry jako Final Fantasy VII-IX, MGS, GT nebo v podstate cokoli z poslednich let na takovem PC bezeli? Spis bych vam jako fanousku PC her doporucil propadnout mensi depresi. Vstup Microsoftu do konzolove sceny totiz mimo jine naznacuje, ze velke herni firmy se budou cim dal tim vice orientovat na uzivatelsky privetive televizni krabicky. Prumerni hraci rychle ztraci zajem o komplikovana PC a s nastupem sitoveho pripojeni pres konzole a konzolovych harddisku se pomalu take vytraci potreba vlastnit PC v bezne domacnosti.
0/0
8.2.2001 10:31

Marvin

Re: Re: MS Xbox! Ha ha ha
Ale ano, tento problém chápu velmi dobře. První věc, se kterou zcela souhlasim, je neporovnatelnost Playstationu 1 i 2 a PC podle čísel. Jistě PSX má procesor na 33 MHz, ALE je to RISC a to je obrovský rozdíl, dále má grafický koprocesor, což je v podstatě starší ekvivalent 3D karty na PC a to, že má dohromady 4 MB RAM je také faktem, ale vtip je v tom, že nemá žádný "systém", který by ji obsadil sám o sobě. Hlavní věc je však podpora. Pokud vývojáři dělají hry na stejný HW pořád dokola, lze tak docílit maximální optimalizace. Ovšem druhá věc je to, že Xbox JE PC. JE to klasické CPU Intel, JE to grafická karta od nVidie ( GeForce2-3 ) atd. To není konzola typu Sony nebo Nintenda. To je prostě upravené PC včetně "opračního systému" Windows. Vsadím boty, že už ve chvíli uvedení Xboxu nebo nedlouho poté vzniknou 100% emulátory na PC a pokud by existovaly hry "Xbox only", tak tímto jaksi pozbydou exkluzivitu. Nejsem žádný fanatický příznivce PC a zcela souhlasím s tím, že uživatelsky přívětivá televizní krabička je zcela jednoznačně kouzelná, ale myslím, že to Xbox nebude. A co je to síťové připojení přez konzole, harddisk, klavesnice, myš, jednoduché textové editory, jednoduché browsery? Prostě PC v menší krabičce s obrovskou reklamní kampaní.
0/0
8.2.2001 12:19

Farid Starman

Re: Re: Re: MS Xbox! Ha ha ha
Neukvapoval bych se. Pockejme jaky BUDE MicroBox doopravdy. Ja si tim nejsme tolik jisty. Jeste jsem ho nevidel, nehral jsem na nem, necetl jsem zadnou recenzi na jejich hru. I kdyby bylo melo vše, co rikas, dopadnout tak jak predvidas, porad plati, ze i X-Box by mel mit vyhody, ktere vyplyvaji z definice konzoly: pevnou architekturu, ktera umozni optimalizaci prace programatoru. Poznamka s grafickym akceleratorem u PS1 je docela zajimava, ale podle meho nevysvetluje vse. Co treba Dreamcast. Neni take prilis podobny PC? A preci to je plnohodnotna konzole, ktera s mnohem slabsimi specifikacemi se vyrovnava ci prekonava nabusena PC. Navic mi prijde absurdni predstava, ze by v Microsoftu sedela banda takova hlupaku, aby neco takoveho jako je fiasko s XBoxem vubec dopustili. Jestlize dokazali prosadit defektni Windows, proc by se jim to nemelo podarit s peclive udelanym XBoxem? Priznam se, ze mi je taky sympatictejsi Sony, ale to jsou jen emoce a ty sem nepatri.
0/0
9.2.2001 11:03

snipper

XBox-PC
Todle to bude jenom zas...ý PC v malé krabičce. Takže proč to kupovat? To nevím. A ty kecy že todle nedokáže PC? Jestli máte Celerona na 300 tak samozřejmě že né!!! No a ty hry, prostě 100% předělávky z PC. To alespoň PSX má svoje tytuly, které jse na PC nikdy neuvidí. Co se týče mrkvosoftu tak bych se nedivil, kdyby se X-Box za rok musel upgradovat. Jedním slovem SHIT.
0/0
7.2.2001 7:08

chrysobald

Re: XBox-PC
ja sem mozna nejak nepochopil ten prispevek.takze pokud je tomu tak se predem omlouvam za nesmyslnost. ale vzdycky jsem si myslel, ze PC je zkratka pro presonal computer => XBOX nelze s PC srovnavat, vsechno musi obsahovat nejaky procesor, to ze se Moft rozhodnul pro Intel je jen a jen o jejiz schopnosti se podporovat. xbox se nebude muset upgradovat kazdy rok, jelikoz je vyrobcem zarucena HW konfigurace, a vyrobce se urcite pricini o to aby tomu nedoslo. a k titulum na Xbox, uz ted jsou na gamespotu previewuky na xboxovy gamesky. tim co sem vyse napsal nechci rict, ze by se mi napad s xboxem libe, nebo snad ze bych si ho nekdy koupil.
0/0
7.2.2001 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.