Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Combat Flight Simulator 2

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jura MMMM

Ahoj všichni.Videl jsem upoutávku na hru Combat Flight Simulator 3 a jsem na ní zvědavý. Dá se na netu sehnat demo?

 

0/0
20.7.2003 19:59

Petr Novák

Instalace CFS2
Jsem celkem svatecni pilot - obcas Red Baron II nebo WW2, BoB demo :-). Vzhledem k memu zelezu (PIII 800, GF4 MX440) je to tak akorat. Vsude je ale krajina jak kovral. Poridil jsem si CFS2, abych zkusil prostredi namornich operaci, nainstaloval, a dost. At instaluju versi minimalni, standard nebo full, CFS2 se nechce spustit a rve po mne, abych vstrcil do CD mechaniky spravny disk. Ani disk 1 ani disk 2 mu nevoni. Mam pry mozna nekompatibilni mechaniku :(. Nezda se mi ale, ze by HP mechanika mohla byt nekompatibilni. Setkali jste se s tim nekdy? Poradte kdo vite jak na to.
0/0
30.5.2002 9:58

Bert

Realita u CFS?

Když vezmu za knipl, tak to reaguje moc ostře. Zvlášť nahoru a dolu, jako po přímce. To IL2 se chová moc pěkně. U CFS2 mi mizejí textury a na malovaný comicsový obrázky kašlu. V CFS2 jsem moc nelítal. Nebavila mne ani 30minut. Tak nějak blbá MS app. Adrealin mi vyplavuje jen B17, tam jde skutečně o kejhák. Tam se leknu, tam mám radost ze zasažení cíle a z toho, že jsem se doplazil na základnu. Jsem moc rád, že B17 a IL2 jsou.

Bert

0/0
17.4.2002 23:53

Rehy

multiplayer v CFS1 - 2
Je šance v CFS 1 nebo 2 lítat z wingmanem proti PC nebo vždy jen proti sobě?
0/0
25.3.2002 12:42

Jur

dotaz
nemate nejaky patch nebo neco,aby tam bylo vic letadel(vite jak to myslim) Protoze tech 8 nebo kolik shitu je malo.Prosim Prosim.Gates to pekne posral.
0/0
8.12.2001 21:50

Aldan

WWII sims
Nazdar Krecku a ostatni. Kdo kritizuje EAW, nema poneti o cem mluvi. To je proste LEGENDA. Kde co ma svoje chybicky, ale tuhle hru proste proveril cas a to, ze ji ma spousta virpilotu stale na HDD mluvi samo za sebe, ne ? Warbirdici - ja nevim, ale ty pady do vyvrtek se mi zdaji trochu prehnany, vam ne ? Co se tyka CFS2, tak bych pockal, az ho proveri cas stejne jako EAW, WW2 nebo spousty lidi v onlinu jako ve Warbirds a pak se uvidi. Ja osobne myslim, ze hodne moc vtaku bude mit stejne porad nainstalovane EAW a pres net povali WB...
0/0
14.4.2001 15:42

Ivan Zykan

jedna takova mise v B-17
Tak si takhle letim v treti misi .. cil byl ksakru az na predmesti Berlina .. (btw, po opatchovani se na boku letounu pod oknem pilotu pridavaji symboly absolvovanych naletu tohohle stroje :) ) ... bohuzel veleni naplanovalo trasu jako "poznavaci zajezd po Fatherlandu" :), takze na pobrezi nemecka na me vlitl pekny roj skopcaku ... nas doprovod se nekde pozapomnel, tak prvni utoky jsme museli zvladnout sami kluci u kulometu ... vysledek .. postupne jsme vsechny (sest) sundali, z toho mam pocit, ze dva padli za obet mym vcelickam, ovsem vysledkem byl u me kourici motor, trochu der v trupu, dalsi dva stroje taky kourily, ... ovsem ... a to me ohromilo ... jeden skopcak nalitaval ze predu do naseho roje ... proti nemu se najezily vsechny mozne kulomety .. a ten German to neuridil a kridlem celne vrazil do smerovky jedne B-17ky, ozvala se rana, detonace, skopcak za jeho zadi vplal jako ohniva koule, pada dolu, ale chudak B-17ka z toho vysla tak z 85% urazenou smerovkou !! .. neskutecnej pohled, co vsechno v tom je naprogramovany :-) .. no chvili s nami jeste leteli, ale pak se nekde ztratili .. mozna na waypointu nedokazali zatocit, nevim :-)))) Posledni utocnici zdanlive prestali se svymi utoky na nas ... zmizeli ... obavane kratke ticho pred bouri a dal uz nastalo jen a jen peklo ... ty okamziky, kdy se letecka obrana stahne, aby prepustila oteze tohohle divadla tezkemu flaku, ktery uz pred Berlinem prskal kde se da. Stroje zacaly stale vic pripominat cedniky, i moje "Little Jane" uz bezela jen na tri motory, kdyz se ke kourici "trojce" pridala ztichla "jednicka". Obcas nas spodni strelec neudrzel nervy na uzde, panikaril a z nekolika posttraumatickych soku :) ho musel proplesknout bocni strelec. V horsim stavu vypadal nas bombometcik, ktery bezvladne lezel hlavou na svem zamerovaci .. celni prosklena kupole spis pripominala pruhlednou parodii na svycarskou verzi ementalskeho syra ... nastesti mu navigator ovazal zranenou hlavu a mohl se venovat blizicimu se bodu nasi mise, tovarne Aero. Byl kluk statecnej .. nehledel na kolem vybuchujici srapnely a presne poslal nase tisicilibrovky a zapalne bomby doprostred vyrobni haly. Kluci okolo dokonali sve dilo a slozili do zakladu okolni sklad spotrebniho materialu a kantynu :-) Ackoliv instrukce znely, letet v 15.000ft, dal jsme povel cele letce vystoupat na 18.000ft, kde nas flak uz ohrozoval jen ojedinele pokusy pod nase bricha. Mela nasledovat dlouha zpatecni cesta napric celym Nemeckem. Co v uvodu nacli stihaci, nad Berlinem flak, to ted dokonala unavena technika. Jiz pulku cesty kourici "trojka" (mam na mysli motor :-)) ) se definitne zadrena zastavila a jeji vrtulove listy, postavene do praporu, se volne protacely pouze naporem vetru. Plny plyn, ale na stridacku klesajici rychlost nebo vyska nechavaly tusit nas konec ... more v nedohlednu a tenhle nekolikatunovy cvalik se pomalu snasel z vysek bliz nemecke krajine. To, co chybi tehle hre k dokonalosti, me stalo misi. Uvital bych moznost vypustit vetsinu prebytecneho paliva za letu pro dva ted jiz ztichle motory (co nevim,jestli tohle v B-17 ale bylo mozne:( ) .. uvital bych, kdyby se osadka mohla vzdat svych kulometu a vyhodit je pumovnici ven a zvysit tak sanci, ze tenhle deravy vrak doletne aspon nad more. Namisto toho nouzove pristani za upatim vrchoviny na spadovou stranu kopce. Okamzite vypnuti privodu paliva, vypnout motory ... kontrola osadky, kde byli vsichni nazivu ... po pomalem dosourani po svahu, .. chvili ticho ... probudil se muj hardisk ... skok do Operacni mistnosti a tam hlaseni, ze se sest stroju z naletu na Berlin nevratilo .. vcetne meho ... cela osadka KIA ... zavladl smutek. Marne jsem cekal, ze mi hra da sanci a po tydnech skovavani, uteku a velke davky stesti se podari aspon nekomu, alespon mne, pilotovi Little Jane, dostat zpet, za kanal do Anglie. Utechou mi bylo, resp. me rodine, ze jim prezident poslal purpurove srdce ... myslim, ze v dobe valky, hladu a valecnych utrap by jim vic k uzitku bylo srdce pernikove .. tim by se aspon zasytili :-)))) ... GAME OVER ... No, tolik autenticke vypraveni .. bezesporu je B-17 uplne jina, nova odruda leteckych simulatoru, ale ta variabilita, kdy muzete ovladat vse, nebo se misto toho divat na valecny film, vse sledovat z pohledu nezucastneneho cloveka a nechat se kochat grafickou podobou ... to je na tom opravdu kouzelne. .. Hmm, docetl to vubec nekdo az sem na konec? :-))))
0/0
8.2.2001 9:52

stranger

Re: jedna takova mise v B-17
dobře vystiženy pocity ktere se u CFS 2 zapoměly dostavit :-))
0/0
9.2.2001 6:37

Lukáš Codr

Re: Re: jedna takova mise v B-17
obavam se, ze se strilenim dakot v CFS 2 se neda nalet nad berlin srovnat - schvalne si nekdy se zerem par dopravaku sundejte - clovek se tim skvele uklidni...
0/0
9.2.2001 13:25

Tim

Nejlepší sim z 2.světový války! Nikdy!!!
Ahoj všem! Na tuhle hru jsem se těšil jako malej jarda a to zklámání bych nikomu nepřál! Grafika je sice úžasná, velkej výběr různých typů letadel a atraktivní prostředí Tichomoří, letadlové lodi atd... - vše moc hezký, ale bavilo mě to asi den a pak jsem se vratil k World War II Fighters! Co mi vadí je OBROVSKÁ učinnost zbraní - ať můj letoun zasáhne kdo chce do jakékoli části, vliv na ovládání je obrovský. Neříkam že s ustřeleným křídlem budu dělat přemety, ale po "škrábnutí" do trupu abych teméř nemohl zatáčet, to se mi nezdá... Nebo "setrvačnost" - pokud se vám letadlo dostane do pádu, teméř není šance jej vybrat a to třeba u Zera bylo možné skvěle? Prostě až vydají patch, který tohle všechno opraví, rád se k této hře vrátím, ale do té doby u mně vedeu EAW, WWIIF a B17. Ahoj
0/0
7.2.2001 21:32

bck

"Realiosticky" model poskozeni?
Echm, co je realistickeho na modelu poskozeni, ktery mj. umoznuje potopit torpedoborec delsi davkou z .50 kulometu Wildcatu, a ktery (a co je mnohem horsi) zcela pravidelne a zatracene casto (~50% pripadu) po sebemensim zasahu sebeslabsi zbrane pripravi hracovo letadlo o 90% ucinnosti kridelek?
0/0
7.2.2001 15:12

Michal Urban

Re: "Realiosticky" model poskozeni?
údajně existuje oprava tohohle damage bugu, hledej šmudlo....
0/0
7.2.2001 15:46

Tiger

EAW vs CFS2 vs B17
Takze neda se nez nepridat EAW ja skvely sim s poslednim patchem ale.... Je treba si uvjedomit kdy byl vydany. Tim to prome hasne. ale rad si ho jeste zahraju a pokud mozno multipayer. Co se tyce B17 reknu asi toto ma spousty chyb! ale i tak je to sqely simulator. Nevim jak by ste si predstavovali simulator bombarderu. Aby na vas nalitavali 100 ky stihacek atd atd. Aby ste se nenudili. Nevim ale kdyz zrovna nenalitavaji tak mam dojem ze je dost problemu s jinymi vecmi (navigace, ostrovani, atd...) Co dodat je to pro mne prozatim simultor c.1 i kdyz je pravd aze sklamani bylo hlavne z multiplayeru a z 2D 3D zobrazeni uuvnitr Becka. A k CFS2? Uprimne mam z nej smisene pocity. Z casti za to muza mrsici se gradfika (nevim jak komu ale me na c950 256MB Voodoo3 3000 jo) Dalsi vec nemam rad kdyz se dostanu do stretu treba 2 korzar vs 8x zero. A vysledek je 1:8 ve velmi kratke dobe..... Za pravdu dam ze je to prijemna zmena ale co dal? Chovani letadal by mohlo byt lepsi a chovani nepratel jak by smet. Docela sem se zasmal jakkriznik proplouval ostarovem :)) Tak ze co dodat . Neni nad realne litani. Ze Stranger. (tam je to bud a nebo) tady si muzete vybrat. Ja vybral B17
0/0
7.2.2001 13:25

Michal Urban

Sice nevím co to znamená "zkušenější hráč", ale už pár let letadýlka po monitoru honím a po tý půl hodině jsem se od CFS2 určitě nezvednul. Mě se zase zdálo, že hratelnost má a to slušnou, narozdíl od avizované B-17. Je pravda, že B-17 jsem moc šanci nedal, ale třeba letové modely stíhaček se mi dost nelíběj, připadám si jako by to byla simulace Extry s výzbrojí...a nemá tu multiplayer...Ona zmíněná hratelnost se ale projevuje v singleplayeru a tam CFS2 dle mého názoru má těžce navrch. Pro mě je to atraktivní neokoukaný prostředí v pěkným kabátě, mimo jiné. Už jsem lehce unaven stále se opakujícími simulacemi Bf109E a Spitfire I.na evropským bojišti v hnědo-hnědo-zelenejch kamuflážích. Co mi na CFS2 vadí je chování na mezních režimech letu (daň to FS2000), člověk se musí vyvarovat toho aby se dostal do přetažení nebo do stavu, kdy se každý kulturní letadlo dostane do vývrtky. V CFS2 se tak nějak blbě zhoupne, jednou tam podruhý tam a letí se dál...ble. A další mínus je damage model, aď tě trefí jak tě trefí dycinky to má za následek líný křidélka, jedno jestli jsi byl zasažen do motoru do trupu nebo do křídla...ještě větší ble...ale neříkám to všechno poprvý, trošku se opakuju :)
0/0
7.2.2001 9:03

stranger

Re:
Konečně odpověd někoho kdo si nefšímá jenom kopečků na zemi 32 bitových barev a velikosti rozlišení ... děkuji :-)) . Co se týče hratelnosti skoro určitě sem napsal že můj pohled na ni je osobní . Singlplayeru B 17 není určitě horší než cfs2 .. ( opět osobní názor ) . Co se týče letoveho modelu .. s extrou sem nikdy neletěl ( s P 47 sice taky ne :- )) ale podle mě se letadla chovají tak jak mají ( na rozdíl od zmiňovaného titulu ) .. Na CFS2 sem se těšil protože je z pacifiku ale sem zklamám ... Aces over Pacific zůstal neporažen ...
0/0
7.2.2001 13:32

Michal Urban

Re: Re:
No 32-bit a vysoké rozlišení mě opravdu moc neineresuje, jedoduše proto že na to nemám šrot :) Ale i jinak jsou tyto atributy v mém hodnocení her na čelních místech zadní špice. V B-17 jsem trošku polítal s pevností a divil se jak lehko se dá udělat přemet s minimální ztrátou výšky, pak proháněl bombardéry ve stíhadlech a přišly mi taky nějak moc obratný. Já jsem totiž pro sebe právě objevil Warbirds a to je hodně velkej rozdíl. Jinak co se týká poletuch jsem "Flanker positive". AoP jsem jenom zahlídnul, protože když jsem si pořídil první PC byly už malinko out of date. Každopádně si myslím, že se dá prohlásit, že na ten pravej sim z II. sv. války stále ještě čekáme a že nejsem sám, kdo si myslí (doufá :) ), že by to mohl být IL-2.
0/0
7.2.2001 14:35

Lukáš Codr

Re: Re: Re:
s extrou se v soucasne dobe v CR ani letat neda (jedina EA 300 je v Cine na GO) - to jen tak na okraj :) ... na sturmovika se strasne moc tesim - alpha verze vypadala loni na E3 naprosto dokonale...
0/0
7.2.2001 15:00

Michal Urban

Re: Re: Re: Re:
Ještě by jsi nám mohl sdělit kde se momentálně nachází stáhalíkův Su 26 a budeme obeznámeni o veškerých dnešních možnostech vrcholovýho akrobatickýho lítání u nás :)))
0/0
7.2.2001 15:45

Lukas Codr

Re: Re: Re: Re: Re:
Stahalikuv Su-26 je take v Cine - obe letadla se vrati v dubnu, pokud se nepletu (naposledy jsem byl v Trebovy nekdy v rijnu zaliat si s Bajzlikem na 142, ale od ty doby nemam info..zima suxxx) - to vis ze me ta nedostupna EA stve :)))))
0/0
8.2.2001 1:44

Lone Star

Re:
Jen tak na okraj, Křečku - Bf-109E neměl hnědo-hnědo-zelenou kamufláž (to bys měl jako krabičkář vědět :-))))))
A k CFS2 - Čocíku, chybí mi srovnání s CFS1 (nemyslím jen že CFS2 má nááádhernou grafiku - tu na své plečce stejně neuvidím)... Nepřesvědčils mě, že mám smazat EAW, rozbít synovi prasátko, tvrdě upgradovat comp a nainstalovat CFS2 :-) Už aby tu byl ten Šturmovik (ten mě k tomu snad donutí...)
0/0
8.2.2001 7:20

Michal Krutsky

CSF2
Tak já se také nepovažuji za uplného nováčka co se týče let. simulátorů. Začlo to F-19 Stealth na tátove 286-ce, a létal jsem všchno možné, protože letadla jsou můj velků kůň. (Flanker 2.5, Falcon 3.,4.0, EAW, Aces over ...atd, atd). CSF2 je opravdu za dlouhou dobu jediný sim. z oblasti Pacifiku a ta má své obrovské a zároveň hrozivé kouzlo. Pro ty, kdo četli Sakaiovy "Zera nad Pacifikem" bude mit opravdu tu silu a vtáhne je. Nemám na dnešní dobu výkonný počítač (PII 400, 128MbRAM, 16MB Voodoo Banshee AGP) ale stejně je létání nad ostrovy překrásné i v redukovaném detailu. Je pravda že v tréninkových misích potopíte loď kulomety, pokud je to torpédoborec je to samozřejmě pitomost, ale pokud jde o nákladní loď (nějakou tu ...Maru) naloženou zbraněmi a střelivem, palivem atd. klidně je to možné. Vadí mi trochu nemožnost odstranění žlutých závorek z nepřátelského letadla, aby boj byl opravdu reálný (Microsoft tvrdí, že to ve verzi 3 nebude). Chování letadel se mi zdá celkem dobré (nikdy jsem však žádné reálné nepilotoval) a fascinuje mne japonský instruktor. Po té co jsem v minulosti přečetl navíc celou Hubáčkovu epopej o válce v pacifiku tak me tato hra opravdu baví. Pokud si můj příspevek přečtete a máte nějaké další zajímavé postřehy, budu rád za zaslání. MK.
0/0
29.10.2001 14:43

stranger

ehm ehm ... dokončení :-))
když člověk zmáčkne enter v nesprávný okamžik ... :-)) . Tak a teď konec předchozího příspěvku .. Pokud chcete tip na OPRAVDU DOBRY simulátor z posledního období běžte do B 17 Flying Fortress 2 - The Mighty Eighth ... Ten si těch 89 ? procent zaslouží CFS2 ale bohuže opravdu NE ... Tak a to je vše omlouvám se za rozporcování příspěvku na dva kousky ( chybička se vloudí :-)) )
0/0
7.2.2001 6:31

Lukáš Codr

Re: ehm ehm ... dokončení :-))
na B-17 2 jsem se tesil jak malej kluk a jako jeden z mala lidi jsem ji v podobe betaverzi hral uz od minulyho kvetna, ale uprine receno - zlatej CFS 2. Kdyz si mam ted vybrat mezi tim, jestli si pustim B-17 2 nebo CFS 2, tak u me vitezi CFS 2 - je nepomerne variabilnejsi a da se s nim delat spousta "ptakovin"
0/0
7.2.2001 8:41

Dandy

Re: Re: ehm ehm ... dokončení :-))
Zdar Lukaši No ja si taky rád zaletam letadla kdyz konecne jednou odpadnu ze stadionu v NHL ale musim rict ze v soucasny dobe u me CFS 2 jasně vedou.Perfektni letadla, podle me i dobre letove vlastnosti.Hra je rychla a dynamycka a dokaze si me vtahnout.Fakt dobra hra v soucasne dobe asi s WWII nejlepsi leteckej simulator.Co se tyce B-17 jsem zklaman v takove mire ze vydrzela na mem HDD asi 5 dni.Nuda nuda nuda.A ten multiplayer to si teda opravdu dovolili dost.Moje predstava na let na LANce v peti lidech padla.Skoda snad priste.
0/0
7.2.2001 10:59

stranger

Re: Re: ehm ehm ... dokončení :-))
ano tak to je přesně vystihnuto ... Na PTAKOVINY je tahle hra opravdu dobrá ... Co se tyče B 17 tak multiplayer opravdu chybí ... :-((( ale jinak se podle mě se ji neda nic vytknout .. snad jen naročnost na železo ale tam CFS 2 taky kulhá ...
0/0
7.2.2001 13:22

stranger

Nejlepší simulátor z druhé světové války ?
Tato recenze je napsána tak hezky , že kdybych CFS 2 nehrál asi bych ji i uvěřil .... Skutečnost je ale poněkud jiná po přečtení teto recenze sem si dal chvilku práce a prohledal bonusweb abych našel recenzi na nějaky opravdu dobrý letecký simulátor z WW II ... marně :-(( . Myslím si že pokud by se CFS2 mělo srovnat s již poněkud starším ale v dnešní době stále nejlepším simulatorem European Air War dopadlo by asi opravdu dost špatně .Pomineme li nadhernou grafiku krajiny ( krvavě zaplacenou naročností na hardware ) zbývá CFS2 už jen jediný plus kterým je to , že je to jediný simulátor z pacifiku v poslední ( relativně ) dlouhé době .. To je podle mě ( osobní názor ) vše co by se dalo CFS 2 přičíst k dobru . Největší chybou je chybějící HRATELNOST ( to je taková ta věc která vás přilepí joysticku a donutí zapomenout na veškeré jiné povinnosti ) od CFS 2 se každý skušenější hráč simulátorů po 30 - 45 minutách zvedne a nebude mít ani moc velkou chuť se k CFS2 vracet .. Pokud chcete tip na OPRAVDU DOBRÝ
0/0
7.2.2001 6:22

Dandy

Re: Nejlepší simulátor z druhé světové války ?
No velice rad ti budu oponovat WWII bych uznal jako velice kvalitni simulator a mozna i nejlepsi ac u me v socasne dobe vede CFS2 ale EAW oznacit jako nejlepsi to si snad delas srandu ???.To je simulator pro maly deti!!! Krajina rovna placka , mozna vyhovuje tem co maj slabej pocitac ale dik na poli me fakt nebavi litat.A co se tyce AI pocitace tak je dost tragicka.Pri naletu na bombardery si za ne povesis a strilis jednoho po druhem !!! Trapny trapny.Kdyz tohle udelas prave v CSF2 jsi za 2 minutky roztrilenej a stacis mozna sundat jedne Emily nebe B-25.No ale to je jenom muj nazor , hraj co te bavi.
0/0
7.2.2001 11:04

Re: Re: Nejlepší simulátor z druhé světové války ?
co se týče utoku na bombardéry v EAW tak je trochu zmršený ... ale zas tak hrozné to není a při vyšší realitě to zas taková sranda není . Na druhou stranu pokud znáš realitu tak utok na krabici B 17 probíhal spůsobem že BF 109 se snažily odlákat doprovod ( pokud nějaký byl ) a pak se za B 17 - ky posadily BF 110 a na dálku ( mimo dostřel palubních zbraní ) je sundávaly jak hrušky z těžkých zbraní ..... Co se týče malých dětí nevím nevím ... je mi 25 a už tak malý si nepřipadám ... co se tyče placate krajiny daň své době a taky většina bojů se odehrává vysoko ... ( tak proč by se měli autoři mastit s krajinkou ) ... Co se tyče WW II dobrá grafika ale ve skutečnosti si těžko sedneš v kampani ( jestli se to tak da nazvat ) do fšech letadel ktere byly v te době k dispozici :-(( . Prostě kampaň je mizerná a letadla se chovají poněkud " divně " ...
0/0
7.2.2001 13:17

Luky

Re: Re: Re: Nejlepší simulátor z druhé světové války ?
Souhlas - je mi 33.STOP. Na nějakou placku na zemi seru.STOP. EAW je lepší.KONEC
0/0
7.2.2001 13:43

Tiger

Re: Re: Re: Re: Nejlepší simulátor z druhé světové války ?
Souhlasim STOP Bez komentare STOP :))
0/0
7.2.2001 13:45

Dandy

Re: Re: Re: Nejlepší simulátor z druhé světové války ?
No kdyz mluvis o realite tak predpokladam ze je tam nastaveno to nejtezsi samozrejme.Jinak tento zpusob naletavani na bombardery je pouze u B-17 nikoliv u ostatni bombarderu typu B-25 .....
0/0
7.2.2001 22:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.