Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co říkáte plánům vypouštět co tři roky novou konzoli?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fucker pussy

ps3 vs pc
Playstation3 bude tak  za dva roky krám a Pc už bude úplně někde jinde co se týče  hardwaru,takže ať si každej koupí co chce...(Mě je to u prdele )
0/0
4.2.2006 12:57

Plešoun

Re: ps3 vs pc

Nejlepší je kupovat na střídačku. Protože nejvíc her ti vždycky přinese ta platforma kterou nemáš. Pokud někdo do teď pařil na PC a má tam všechn odohraný, tak se mu místo upgradu vyplatí koupit konzoli. Tam za ty dva a půl roku vyšla tuna her který si najednou bude moct zahrát.

Pokud někdo paří dlouho na konzoli. Tak se mu zase po pár letech vyplatí PC a nebo jiná konzole. Protože na své má všechno dohraný. A na PC si třeba smlsne Zaklínače, blížící se Spore a tak.

Pokud někdo není fanboy a zapřísáhlej magor do jedný platformy, tak je to podle mě nejlepší volba. Vyjde to finančně úplně stejně jako pravidelné upgrady. Ale zahraješ si tak úplně všechyn hry.

Před pěti lety jsem upgradoval PC. Před rokem už fakt nestíhalo. Začal jsem hrát na Xboxu. Za půl roku plánuju nový PC a dohnání her. za dva tři roky to vidím na PS3 (cena a počet her bude jinde než dnes). A pak asi zase PC až tam vyjde dosta zajímavejch kousků. Ať mi někdo uvede důvod proč by bylo lepší jen upgradovat PC???

0/0
6.6.2008 8:34

up_er ...

konzole vs PC

Ehm......Myslim, ze vypoustet kazdy treti rok konzoly by nebylo pro hrace prilis dobry. Proc? napr:. kamos ma PS2 a je sni spokojen a v klidu si hraje vypaleny hry.Nez si ji koupl tak se rozhodoval mezi PC a PS2 a pac ho serou problemy s instalovanim a same error hlasky tak si koupil pleja.

Myslim ze kdyby bylo na trzych najednou tolik konzoli, tak by se sice nektere postupne zlevnovaly, ale zase by jich bylo tolik ze by byly i ruzne hry a platformy atd.Kdo ma zajem o tolik konzoly paneboze, vzdyt to bych musel bejt mylionar abych si kazdej treti rok kupoval lepsi a lepsi konzoly.To by s nema byla zachvylu jak s kompama.

Ja mam novy pocitac uz asi rok a on ma pleja asi pul roku.Ja sem musel naslekem vyru zormatovat asi dvakrat  za ten rok 120GB disk a jeste parkrat sem mel problem s nainstalovanim tiskrny, mel sem taky problem s nejakymy hramy takze sem si upgrejdl z 256 ram na 512 ram, po nejake dobe se my do ruky dostalo Windows XP, takze sem ho tam hodil. To zapricinilo nemoznost spusteni nekolima her, takze sem se vratil k mym oblibenym Windows 00. ( urcite to taky znate)

On nemel samozdrejme s PS2 zadne problemy  (no jen si dokoupil druhy ovladac )

Tohle vede jaste k tomu ze sem si mel radsi koupit PS2, ale ja bych to stejne neudelal protoze se my zda ze PS2 je ciste pro hrace (no a dvd nadsence).Nerikam ze kdybych nemel penize na PC tak ze bych si nekoupil PS2, to urcite ano.

Myslim ze srovnavat pocitac a konzoly nenni az tak dobrej napad.Vzdyt konzoly si nekdo koupi jen proto ze chce hrat ty nejlepi hry a neche se srat s kompem a cekat az se to nainstaluje a spusti atd. A na pocitaci se da delat mnohem vice veci nez jen hrat, takze bych to moc nesrovnaval, je to o necem jinym.I pocitac i konzole ma svoje kouzlo a kazdy se hodi k necemu jinemu, jen hrat se da na obouch( ten nemyslim pentium 1 nebo neco stabsiho boze). Ale uz me taky sere naky dokupovani a takovy blbosti na PC. RAd bych mel i nakou konzoly, nejspis PS2, protoze na hry urcite vede ona.

0/0
5.10.2003 13:36

Ali Gre

Mám obojí a co je lepší neřeším. Záleží na hře samotné. Pokud je nějaká výborná hra na PC - hraju na PC. Pokud je na PS2 - hraju na PS2.

Co to je za výrok .....v klidu si hraje vypálené hry....? Je vidět, že herní komunita ještě nedospěla a pálení se u nás bere jako samozřejmost.

0/0
8.1.2006 10:29

Stojičkyn Jakotyč

Co hůř - kupování originálek se bere jako ostuda a i v mnohých obchodech na tebe koukají jako na naprostýho exota, pokud vezmeš víc než jednu hru. Přiznám se, že tento trend - originálky nejsou normální, mám taky od kámošů tak zažitej, že když chci dvě hry najednou, tak jednu koupím v jednom kšeftě a pro duhou jdu přes celý město do druhýho :-) Prostě bych nedokázal koupit dvě najednou. Nemluvě o tom, že už mám obhlídnutý všechny obchody ve městě a pravidelěn je střídám aby mě v každým viděli co nejmíň a nemysleli si že jsem debil :-) Jinak fakt je že srovnávat PC a konzole nemá smysl. Na každou vychází jinej typ her tak je to spíš o tom kdo co preferuje. Kdo chche propracovaný hry u kterejch se musí přemejšlet, tak vezme PC. Kdo chce jen zabít čas a odpočinout si držením jednoho tlačítka, tak zvolí konzoli :-) To nemyslím ve zlým. I ty jednoduchý hry jsou fajn. Ale prostě ne pro každýho je Burnout, kde držím plyn na plno a ono mě to v zatáčkách samo zatočí.
0/0
8.1.2006 11:02

Ali Gre

Není se za co stydět! Pokud má člověk opravdu rád hry, tak se přece nemůže spokojit s nějakou načmáranou plackou bez krabice a manuálu apod. U mě už je to sběratelská záležitost  
0/0
8.1.2006 11:14

snoopyk

Re: konzole vs PC

nevim jestli jsou konzole jen na hrani ale PS2 urcite jo a je to celkem konzole na pi...

ale treba s XBOX1 jde sposuta veci, hry, homebrew, emulatory, internet radia, TV divx,wmv, mp3 atd..  a to je co rict. mam ho 2x a super. Ted jen cekat az se povede kompletne hacknout X360 a bude to takova pecka ze se z toho vsichni pos.. protoze ten kdo vi jak chodej emulatory na X1 tak si domysli co za Emulatory bude makat na X360. 

PS3 nejak zatim pokulhava, hackly to neni a honem asi nebude, ale az se to rozjede poradne tak myslim za 2 roky tak to bude pecka protoze vykon PS3 nemusi bejt vubec spatnej akorat na to umet poradne programovat a vyuzit ten vykon naplno. a je jasny ze budoucnost hracu skonci na konzolich a PC budou jen na praci a tak.  a uz se hrat hry na nich nebudou. A to ja rikam i ted PC je na praci pokud si chces hrat kup si konzoli.

0/0
5.6.2008 17:22

Earl

Re: Re: konzole vs PC

tomu říkám blesková reakce - doufám že týpek těch 5 let počkal :)

0/0
5.6.2008 18:47

Mr. Vávra

A ježiš,zas naký konzole
0/0
5.10.2003 12:54

aol

ps3 wiill kill xbox
xbox  and  gamecube will die
0/0
20.3.2002 17:49

David Koros

ps3
that true
0/0
8.1.2006 1:08

mirek

Ja jsem si koupil playstation2. Ale spokojenej jsem moc nebyl (hlavni problem je ten graficky (CHIP) vetsina her ma spatnou virtualni kvalitu.A to je kvuli grafickemu (CHIPU). naprihlad to co vidite vpozadi hry neni zretelne viditelne naopak vidite neco vpredu tak je todobre viditelne.Muj nazor je ten (playstation2 stoji za uplny hovno) (JA RADIM RADSI SI VYCKEJTE NA GAMECUBE OD FIRMY NINTENDO) www.nintendo com
0/0
13.9.2001 16:55

PS3 vs XBox
Podle meho nazoru je PS2 docela zastarala a zbytecne draha (to asi kvuli DVD mechanice). Uz se tesim na souboj mezi PS3 a XBoxem (XBox bude asi lepsi). Navic XBox bude mit daleko vetsi podporu vyvojaru her nez Sony.
0/0
8.4.2001 10:13

Miser

Re: PS3 vs XBox
no jasně, že vyhraje X BOX, protože to je PC v krabici - a PC RULEZZZZ :)
0/0
13.9.2001 17:16

David Koros

ps3
to chce cas
0/0
8.1.2006 1:09

Stojičkyn Jakotyč

Narovinu - Sony bude mít zase mnohem větší podporu Japonců :-) A to taky není zanedbatelný.
0/0
8.1.2006 11:03

Squall

Kravina, hrozna
Co to je, takovy blbosti, jasne, ps2 vydelava miliony a oni vat za tri roky vydaj dalsi konzolu, takovy srance jsme nevidel...
0/0
31.3.2001 14:54

Kopirování
Mám pro mě docela důležité otázky.Je možné kopirovat hry do PS2? Dají se ty hry taky tak snadno vypalovat jako hry do PC a na obyčejné vypalovačce, nebo je v tom nějáký zádrhel? A jak je rozšířená výroba takových kopii mezi hraci techto her?
0/0
31.3.2001 5:01

Stojičkyn Jakotyč

Jakej máte doma typ zámku? Kdy nejste doma? Kde schováváte cenosti? A máte nějakej náhradní klíč třeba pod rohožkou nebo tak - případně kde?
0/0
8.1.2006 11:05

kritik

PS3 - versus síť a zimb....
No ČR je pro Sony co. asi malinkou zemí, kam si dovolí prodávat repasované PSX 1 chudákům Čechům. No běžte do prodejny Sony nebo velkých marketů a vedle PSone (pokud je budou mít) uvidíte také staré modely a když budete mít štěstí a prodejce Vás bude korektně informovat, bude na nich napsáno "Graded" nebo "repasovaná". To si Sony dovolí jen u nás, na Slovensku , v Polsku a Maďarsku. A pak papaláši v Praze dostanou pochvalu, že to tady vyprášili do lidí... Kolikrát to není ani řádně opraveno a po hodině se Vám vada projeví. A to je kup za cca 5000,- Tak se vydělává. Jestli se takhle bude Sony chovat i nadále, bůh stůj při nás. Proto je jasné, že příslušenství na PS2 moc nebude a ty ceny, škoda mluvit !!!!!!
0/0
30.3.2001 22:09

Kódl

PS2 ?
PS 2 k nám přišlo o dost později než do Japonska a USA, již ale ta kvalita měla být lepší. PS 2 má problémy s CD-DVD mechanikou, je tak mizerně nastavená nebo tak špatná. Z 5 DVD fungují 3-4 !!! Odzkoušeno ! Občas se stane, že nenačte ani PS2 demo nebo jen část !!! To by se měli chlapci od Sony zamyslet. Škoda že končí Sega Dreamcast a nepokračuje ve vývoji ...
0/0
30.3.2001 21:55

Sluníčko

LŽEŠ !!!
Tak to teda není pravda ! Počítače budou vždy lepší !!! Budou totiž vždy lépe k dostání , než např. PS3 !!!
0/0
3.3.2001 14:12

Re: LŽEŠ !!!
A ty velkeERRORY????natech zazracnich pocitacich a to je vecne neco stim.
0/0
13.9.2001 17:05

David Koros

ps3

di se vycpat slunicko

0/0
8.1.2006 1:13

Ondřej Kozina

Dost nepovedený pokus o senzaci
Takže to vezmeme pěkně po pořádku. Tento článek vychází z tlachů, které se šíří po netu už nějakou chvíli. Já sám se o PS2 hodně zajímám od počátku a pochybuji, že by jej Sony stáhla (nahradila po dvou letech), když zatím triumfuje na plné čáře těsně následován PSOne. (viz prodej 01/01-02/01). Sony samozřejmě plánuje a má určitě koncept do budoucna, ale budoucnost PS3 vidím tak v roce 2003-4. Jak by se Sony vrátila investice do vývoje PS2, propagace a distribuce, když prodej samotné konzoleje ztrátový?
0/0
13.2.2001 18:05

solidsnake

oslava dezinformace?
To co se dějě na bonuswebu kolem PS2 je skutečně poměrně zarážející.Tu sám šéfredaktor tvrdí že paměťová propustnost GPU u PS2 je 4,8GB/sec navzdory tomu že je 10 vyšší,onde je launch PS2 nazván fiaskem navzdory tomu že zlámal všechny dosavadní rekordy prodejnosti,a tady se prozměnu dovídám o tom že tu za dva roky máme PS3.Proti diskutovanému článku bych veskrze ničeho nenamítal,ale proti způsobu jakým autor svoje spekulace používá jako ověřené informace(nepočítám první část článku která je v podstatě v identické podobě k vidění na všech seriózních multiformátovým netových webech) se skutečně musím ohradit.V momentě kdy je spekulace podávána jako informace a je východiskem úvah dochází k nefér dezinformaci.A 70% procent článku je skutečně založeno na pouhé spekulaci.Nehodlám odpovídat na spekulace spekulacemi tím že se budu s autorem přít o podobě PS3 a datu jejího vydání(podívej se na to kdy se objevily první spekulace o podobě PS2 a jejím výkonostním potenciálu),nicméně pár poznámek si nemohu odpustit.Představený GPU je pouhým upgradem toho starého pouze s větší implantovanou pamětí a více tranzistory,polygonový výkon a brandwitch jsou identické-tedy v některých ohledech včetně fill rate je méně výkoný než bude pravděpodobně GPU X-Boxu,těžko si tedy představit že by byl v této podobě přítomen u PS3.Nikdo samozřejmě taky neřekl že tohle bude GPU PS3. PS2 nebude podle většiny analýz hlavním konkurentem Xb ale Xb bude pravděpodobně!(podle většiny předběžných průzkumů zatím pravděpodobný poptávkový podíl Xb na celkovém trhu nikde nepřekročil 20%,v Jp to bylo dokonce pouze 8%) hlavním konkurentem PS2-to je dost velký rozdíl. Nevím odkuď jsi přišel na to že lidem v Sony je jasné že nemůžou konkurovat X-Boxu.Buď jsi osobně Kuturagi píšící sem pod pseudonymem,nebo telepat a nebo prostě kecáš.Alespoň bys mohl kecat konkrétněji,nebo to alespoň něčím podložit.Asi jsi opět prováděl analýzu trhu mezi jejímiž vstupy byla přítomna neexistující položka(v tomto případě prodejnost Xb). Nikdo není objektivní a rozhodně nechci nikomu brát právo na jeho názor a jsem ten poslední kdo by mohl po někom hodit kamenem,ale v případě redaktora by měla existovat určitá laťka objektivity a serióznosti která by se neměla podskakovat takovýmto způsobem jen na základě touhy po sebeprezentaci.
0/0
12.2.2001 15:30

Kuturagiho tlumočník

Re: oslava dezinformace? - oficiální zpráva od Sony
Podle ofic. zprávy:"Thiang-thion nmiang-su či iuong hwuang-sči Ps3 cchčing 2001." zde Kuturagi prohlásil, že Playstation vyjde přesně v druhé polovině srpna, přesně o půlnoci 15 srpna tedy vyjde nástupce dvojky, na celém světě se totiž zastaví prodej dvojky! Dvojku sme vydali proto, že se hodila jako menší prílový žertík... Ps3 má 1024bitovou architekturu a má neuvěřitelnou propustnost 785 TB/milisec!!!!!(!!!) Vykreslí 967 786 Mpolygonů za sekundu!!! Umí ty nejnovější technologie a my je ještě rozšiřujeme! Je tu speciální místo na nové technologie, my vám totiž budeme pravidelně zdarma posílat DVD a novější třívrstvé a oboustranné DVD(24 GB) a SNTDVD(650 GB)!!! Na kterých budou nejnovější technologie na poli grafiky! Procesor bude speciální SVTRISC na 10, 24 Thz, to naprosto stačí k realistické grafice! Bude však mít dva GS procesory, které mají odvozenou rychlost od EEII, tedy 5,12 Thz a čtyři menší, sloužící GSkám se 2,56 Thz!!! Paměti, o tu starost nemusíte mít - pro EEII - 2048 SGTRAM a pro GSka 1028 TDGRAMS, pro ostatní operace - 512 VVTRAMky, výkon je ohromující, až neuvěřitelný, pokud se nemůžete dočkat, tak se můžete v pohodě kouknout na link www.scee.com/ps3/systemconf//ps30011sdc2d6ds4568115s4s5d3ssd1sdc Tak se majte!!!
0/0
6.4.2001 23:02

lemming

Konzole vs. PC?...konzole vyhrajou
uz se nemuzu dockat
0/0
11.2.2001 19:23

KK33

Re: Konzole vs. PC?...konzole vyhrajou
Chlapče, dostat v zimě takový úpal je umění.
0/0
14.2.2001 15:29

Jan Modrak

Autor je blazen II.
Takze jedine co jste dokazali je zmast uzivatele jako Yoshi. Clanek je neprofesionalni a predpokladam, ze autor si libuje v technologicke evoluci a z nejakeho duvodu je rad, ze muze plivnout na Sony. Verim, ze to alespon rozumnejsi ctenari pochopi a zachovaji se podle toho.
0/0
10.2.2001 16:50

Lukáš Codr

Re: Autor je blazen II.
vis bludre, u sefredaktora PSM bych ocekaval, ze nez neco takoveho zacnes psat, tak se alespon podivas na nekolik vyjadreni Kena Kutaragiho (napriklad na to v Scientific American), abys pochopil pristup Sony k PS3. Mas pravdu, v technologicke evoluci si libuju, ale zaroven mam rad i ekonomicko-technicke aspekty veci (coz je logicke vzhledem k oboru meho studia) - z tohoto duvodu pokladam uvedeni PS3 jako genialni tah Sony, coz ma k plivani na tuhle firmu daleko. Jeste k vyplnovani mezer - vzhledem k tomu, ze nejsem z PSM a tak mi z hypovani PS2 neplynou zadne hmotne pozitky, mohu se na celou vec podivat s odstupem a ne jenom z pohledu "kdo napise pul osklive vety o PS2 si zaslouzi zemrit, i kdyby byl zbytek clanku v pohode". Proste jsem jenom na zaklade analyzy trhu dospel k nazoru, ze marketing PS2 se bude odvijet jinym smerem nez marketing PS3 a ze mnohem vykonnejsi PS3 prijde natolik brzo po PS2, ze to muze zkomplikovat praci vyvojarum. Podle me v Sony mysleli hodne dopredu, takze jim bylo jasne, ze PS2 nemuze konkurovat Xboxu, ale zaroven mezera mezi PSX a novym pristrojem nesmi byt prilis velka, protoze jinak by si zakaznik koupil masinu od konkurence. Prijde mi, jako by mela PS2 udrzet lidi u Sony dokud nenastane vhodnej cas k uplne novymu pojeti herni konzole (jako se predpoklada u Xboxu). Az tomu tak bude, tak prije Sony a vsem rekne "heledte se, proc byste si meli kupovat starej Xbox, kdyz tu mate konzoli mnohem rychlejsi, na ktery vam navic budou fachat vsechny hry ze staryho PS2" (tj. cim vetsi uspech bude mit PS2, tim lip se bude prodavat PS3) ... Prirovnani k Zimbabwe bylo jenom ironicke (cos evidentne nepochopil) a odrazi soucasny zalostny stav v zasobovani novou PS2 (a co si budeme namlouvat - CR je na uplnem chvostu priorit Sony v Evrope)
0/0
10.2.2001 17:29

Lukáš Codr

Re: Autor je blazen II.
jeste me napada jedna vec - nevim jak ty, ale ja si "vyplnovani mezery" nepredstavuju tak, ze by se na PS2 kaslalo - samozrejme to bude pro Sony jeste nejaky dva roky platforma #1 (to znamena strasnej hype, nove skvele hry, spousta peknych hostesek na ECTS, E3 a TGS, celostrankove reklamy, obri billboardy, koktejlove vecirky pro novinare....), jenom si dovolim tvrdit, ze na takovym E3 v roce 2003 bude PS2 tam, co loni PSX - tzn. bude jich na vsech stancich spousta, ale nejvic lidi se bude tisnit u PS3
0/0
10.2.2001 17:56

Jan Modrak

Re: Re: Autor je blazen II.
Myslim, ze moje recenze na Dreamcast a PlayStation2 (viz hodnoceni), ktere jsem pred casem psal pro BW dokazuji, ze se na celou vec dokazu podivat ze zeme a doufam ze stejneho uhlu jako bezni hraci. Takze to ze ja mam a ty nemas duvod nekomu stranit neznamena, ze ja lzu a ty mas pravdu. Pouzijes-li tento unfair argument jeste jednou, budu to brat jako snahu o ukonceni jinak velmi rozumne diskuse. Pan Kutaragi je vazeny muz a Sony mu vdeci za to kde ted je. Povazujes-li ale jeho vyjadreni v Scientific American (at uz jsou jakakoliv - necetl jsem je, rad bych to ale udelal, kdyztak posli link) za bernou minci budouciho vyvoje Sony, tak to povazuju za dost nestastne. Uz treba kvuli nazvu toho casopisu :-). Soucasti analyzy trhu by mely byt mj. i fakta - napriklad prodane konzole, terminy vydani konzoli pristi generace a historicky vyvoj. Ano, tvuj pohled na vec je logicky, ale bez urazky - proste klades prilis velkej duraz na technologii. Ze je XBOX trikrat vykonejsi nez PS2? No to je pravda, ale bude se take trikrat vic prodavat? Jisteze ne. Ve skutecnosti to neznamena vubec nic - vzdyt treba PSOne se prave ted prodava ve vetsine regionu celeho sveta trikrat lepe nez PS2 (trochu to ted zjednodusuju, ale o necem to presto svedci). Takze tvrdim, ze i kdyz vykon urcitou roli ma, daleko vetsi ma reklama, cena produktu, kvalita a kvantita her. Dale tvrdim, ze vyvoj nove generace hardware je natolik drahy a vynosnost natolik dlouha, ze si nikdo nemuze dovolit snizit zivotnost jedne generace pod ctyri roky, spise pet. Dale tvrdim, ze na online hrani je jeste cas - Sega to s touhle strategii dost nezvladla (ne ze by kvuli tomu zkrachovala, ale vetsina lidi proste na Dreamarenu kasle) a v nejblizsi dobe si hezkejch par onlinovek na PC rozbije nos. Sony tedy analyzuje situaci a myslim, ze s tim hodne pocita o cemz svedci plany v Japonsku a plany Square a dalsich vyvojaru. Nakonec jeste musim ocenit tvou snahu o proniknuti do konzolove problematiky. Je to stale lepsi, ale to cos napsal v clanku o konci Segy (cituji: cosi se šušká i o dreamcastovém čipu pro PC (při množství pirátských ISO dreamcastových CD na internetu to není nelogický krok)) svedci o tom, ze mas jeste hodne prace pred sebou :-).
0/0
10.2.2001 20:23

Lukáš Codr

Re: Re: Re: Autor je blazen II.
sorry za to rejpnuti, to bylo spis na oplatku za toho blazna :) s tim precenovanim vykonu mas i nemas pravdu - oba dva vime, jak dopadnul Jaguar, kterej byl ve svy dobe nejvykonnejsi konzoli ... na druhou stranu neverim, ze by Sony neudelalo pro PS3 nejakou killer app, ktera by dokazala hrubou silu hardwaru vyuzit pro jasnou demonstraci technologicke prevahy nad Xboxem (neco jineho by bylo, kdyby mezi Xb a PS3 byl vykonostni rozdil jako mezi PS2 a DC - predbezny technicky specifikace spis pripominaji rozdil mezi PSX a PS2) - dokonce si jsem jisty, ze prave na mnohem vyssi technicke urovni her postavi Sony svuj marketing pro PS3 (Co takhle Final Fantasy 15, ve ktere budes s postavami mluvit ty sam?). Jinymi slovy - samotnej hardware ti samozrejme sam o sobe dobrou konzoli neudela, ale muzes na nem delat skvely hry. Dalsi faktor, ktery ty spravne zminujes, a ktery jsem v clanku dostatecne nezduraznil, je existence kvalitnich her. Prave kvuli tomu MS uzavira exklusivni smlouvy s vyvojarema a prave kvuli tomu podporuje Sony zpetnou kompatibilitu svych konzoli (a koneckoncu proto se tak dobre prodava PSO). S konzolovym online hranim o taky neni tak horky, jak to videla napriklad Sega (s jejima megabordama). Proto bude taky takovej koncepni rozdil mezi PS2 a PS3 (online hrani by mohlo bejt kolem 2003-2004 dost aktualni tema - uz jenom kvuli licencim na UMTS a komercnim provozem ADSL). Zivotnost konzoli - eh, zapeklita oblast cen vyvoje a marketingu. Ja osobne si dovedu predstavit navratnost investice do vyvoje a propagace takoveho Xb za nejake 3 roky (pocty by byly na dlouhe povidani, ale klidne ti je sem postnu), takze proto je tebou (a koneckoncu i mnou a v neposledni rade i Sony) uvazovana zivotnost 3+1, respektive 3+2 roky realna... Jinak diky za to, ze sis vsimnul meho maleho fusovani mimo obor PC her. Ta noticka u clanku o budoucnosti Segy je take na delsi diskuzi...
0/0
10.2.2001 22:07

Farid Starman

Re: Re: Re: Re: Autor je blazen II.
Uprimne receno, stejne jako Bludr, povazuju clanek Bonuswebu na tema PS3 za malinko vice senzacechtivy, nez by bylo zdravo. Sleduju zpravy o konzolich pomerne pravidelne a takhle jednoznacny soud o tom jaky budouci hypoteticky PS3 bude ci dokonce kdy bude uveden na trh, jsem jeste nikde nevidel. Pritom by zprava takoveho vyznamu byla pro weby jako je FGN, ZD CTW ci MCV bombou mesice. Jestlize jde o spekulace ci domysleni faktu, neni to z textu jednoznacne patrne a muze to ctenare snadno uvest v omyl. K nekterym recenym vecem: PS2 ma silny potencial byt strojem pro online a muze veci dobre poslouzit i v roce 2003-4. Za tri roky se sice investice do PS2 muze bohate vratit, ale to jeste neznamena, ze se nema rejzovat dal. Nezapomenejme na to, ze na Sony se nabaluje spousta vyvojaru, kteri ocekavaji plnou podporu po obvyklou dobu peti let, i oni investovali nemale penize, zakladaji tymy a herni serie, uzaviraji dlouhodobe smlouvy se sponzory, majiteli licenci a prav atd. PS3 na trhu v roce 2003 ci 2004 by opravdu hodne lidi povazovalo za krutou ranu pod pas. No a konecne: pokud nenastane nejaky opravdovy technologicky prevrat, specifikace konzol budou hrat opravdu az tu posledni roli v tom, jak ktera bude uspesna. Jednu dobu jsem si myslel, ze nejdulezitejsim faktorem jsou hry, ale po padu Dreamcastu exituje pouze jeden jediny faktor a tim je MARKETING. Xbox je povazovan za rovnocenneho soupere PS2 prave kvuli Microsoftimi marketingu. Jeho hardware je docela vedlejsi.
0/0
12.2.2001 10:55

Jan Modrak

Autor je blazen
To je asi vsechno co k tomu lze rici. Kazdemu kdo pouzije zdravy rozum musi byt jasne, ze v konzolich neexistuje zadne "vyplneni mezery". Obzvlaste v konkurenci, ktera nyni nastava je dulezite marketingove podchytit dany produkt, dostat ho do co nejvetsiho poctu domacnosti a dokazat na nej vytvorit co nejvetsi pocet kvalitnich her. To je ukol na 5 let. Pomerne slusnou dobu vyrobce konzole ziskava zpet penize, ktere investoval do marketingu a vyvoje produktu a kazdy mesic navic znamena dalsi dulezite zisky - minulost ukazala, ze vykon zdaleka neni vse (PSOne byla vykonove horsi nez N64 a o chlup ztracela i na Saturn - a to nemluvim o 3DO, NeoGeo, PCEngine apod.). Srovnavani trhu v CR a Zimbabwe je nesmysl a jsem si jist, ze si to plne uvedomuji i lide v Sony - penetrace PS1 konzoli je tu podobna jako ve vyspelych evropskych zemi (neznam ovsem penetraci v Zimbabwe, takze bych jin nerad krivdil - mozna jste to brali jako pochvalu) a podle mych informaci bude i PS2 dostatek. Sony toto zasobovani nezvladla zdaleka idealne, ale neni to problem CR, ale problem celeho sveta.
0/0
10.2.2001 16:48

Yoshi

PSX 3
A sakra,teď si šetřím na PSX 2 a vona už bude 3
0/0
10.2.2001 16:38

Marvin

Sony vs. Microsoft
To, že Sony zkrátila dobu životnosti PS2 je prostě snaha vytahat z lidí víc peněz, ale o to jde Micro$oftu ještě více, to je jasné. No myslím, že to nebude zase tak hrozné a zákazník by tím mohl získat lepší výběr toho, co vlastně chce - jestli tradiční single player konzolu PS2 nebo hlavně on-line PS3. Na této informaci je nejlepší to, že Xbox tímto značně utrpěl. Pokud Sony vydá PS3 jako reakci na tuto konzolu M$, tak podle mě ten už nemá nejmenší šanci, protože většina konzolistů bude mít už PS2 a ti kdo budou chtít hrát on-lineovky by byli hloupí, kdyby si na to kupovali slabší stroj od M$. Bravo Sony! Re: Ajeje Ave, musím poznamenat, že za 16 000 Kč ( bez DPH ) se dá pořídit PC, které by bylo použitelné na hry poměrně dostačujícím způsobem - Duron 650 MHz, 128 MB RAM, grafika ATI 32 MB TV-out atd. ( psal jsem to nedávno v diskuzi ke hrám na Xbox ). Pokud tu pecku píchnu do TV, ušetřím za monitor a grafika je tak maximálně 800*600 a to zvládá v dnešní době každá solidnější 3D karta. Navíc ta univerzálnost takového PC má něco do sebe, ale na druhou stranu se člověk musí stále nasrávat ( pardon ) se zapráskaným "systémem", zamrzáním, patchy a miliony dalších problémů.
0/0
10.2.2001 15:43

Ave

Ajeje
Corwine: 1.....PSX2 v cechach koupis za 16000kč. Za ty prachy si koupis do PC maximalne slusnou grafarnu a lepsi desku. Za tech par slupek co prodas starej celer si nekoupis ani Level. 4roky stary PSX s PC 5200,- dnes prodam v pohode za 3500,-. 2.......Jakych 40000??? Snad koupim konzoli jednu, nebo ty si koupis octavku a k tomu keste ducato jenom proto, ze jednou za zivot se budes stehovat tak proc ho nemit???..... 3......to tve upgrade minimum bych chtel spatrit na vlastni oci, asi si toho moc nezahrajes 4.......Takze Corwine dneska si koupis za 40 000,- relativne prumernej PC stroj. Za 3 roky bude mit prodejni cenu kolem 10 000,-. Dnes koupis PSX2 i kdyby za 20 000,-. Za 3 roky ji za 8-9 000,- prodas ( velice slusnz prehravec DVD ). Ty ztratis 30 000,- ja jenom 11 000,-. Pokud budes chtit za 3 roky upgradovat, pocitej s koupi MB cca 5000,- + procak cca 4000,- + grafarna cca 7000 ( to v nejmensim) a jsi na 16 000,-. Za tu cenu koupim PSX 3. Tak me napada, jestli se ti ten stul vykla, strc si pod nej svyho celera.
0/0
10.2.2001 13:55

Corwin

Re: Ajeje
Ad1: jsi si jist, že koupíš? Proč teda pořád někde čtu, že nejsou k sehnání a že se prodávájí za ceny AŠ 25000 Kč. S tím co za ty prachy koupím do PC máš pravdu, ale s takovým GForce 2 GTS rozsekám PS2 jako nic. To že PS dneska ještě prodáš za slušný prachy je fakt, ale co za rok, nebo dva? Já to svoje železo střelím za skoro ten samej peníz co teď úplně v klidu, protože pořád na něm pojedou aktuální aplikace a jakž takž i aktuální hry. Ad2: Tím jsem měl namysli PS2 a Xbox, aby jsi byl schopen pokrýt celé spektrum her a také internet a on-line hraní (Xbox). Na PC jsou hry všech žánrů, i těch, které na konzolách nikdy nespatříš (ty nejlepší konzolovky buď existují ve verzi pro PC, nebo se časem předělají). Internet je samozřejmostí. Mimo to si na PS2 ani nenamíšeš dopis ani diplomku (ale samozřejmě beru že konzoly jsou "jenom" na hry, ale mě jako PCčkáře to prostě odrazuje, protože já si nejenom hraju, ale taky na počítači dělám a stejně jako určitě i ty píšu tuto odpověď. To mě vrací k bodu 1, takže si k těm konzolím připočti ještě 40000 Kč za slušné PC, které potřebuješ, aby si mě mohl setřít svou odpovědí). Ad3: Věř nebo ne, ale muj MB ASUS P2B, který jsem si koupil před dvěma lety mi ještě aspoň dva roky vydrží, stačí jen vyměnit můj tebou tak opovrhovaný Celeron za pořádnou P3 aspoň na 800 MHz, který bude za chvilku za babku. Schválně jsme si našel účet a ten MB měl tehdy stál 5050 Kč i s DPH. Skus si tipnout, za kolik bych ho ještě dneska prodal, když nový MB s BX čipsetem se pořád prodává nad 4000 Kč. Ad4: Viz tedy výše a proto považuji nákup konzole pro mě za vyhozené peníze, což se samozřejmě nemusí týkat tebe, protože nějakých 16000 ti třeba nemusí vůbec dělat hlavu. Já na ně makám 3 měsíce. Dodatek: toto je názor zavilého PCčkáře, který nemůže v klidu žít, pokud nemá na počítači alespoň 3 operační systémy a alespoň z nostalgie si občas zahrát staré dobré pařby z roku 92 a níže. Dodatek2: s tím přehravačm DVD se moc nevytahuj, vzhledem k tomu, že standardy pro DVD ještě stále nejsou moc ustálené, pokud vůbec někdy budou (díky nenažrancům z filmových apod. spoleností), tak by se ti mohlo stát, že si na něm za nějakou dobu moc nepřehraješ.
0/0
11.2.2001 17:43

solidsnake

Re: Re: Ajeje
PCčkám samozřejmě nikdo jejich postavení na trhu a výsluní zájmu neupírá a ani upírat nemůže,nicméně jejich budoucnost jako herní platformy je to oč tu běží(osobně bych si ale na práci raději koupil stylověji vypadajícího Meca o jehož userfriendly systému a stabolitě si můžeš s windoze nechat zdát).Nicméně s GF2 PS2 rozhodně nerozsekáš,měl bys sis zjistit parametry obou systémů(v některých aspektech je GF2 výkonější nicméně slabá paměťová propustnost a nízký polygonový výkon jsou v tomto případě značným handicapem),nehledě na to že plný výkon GF2 narozdíl od PS2 nikdy nikdo nevyužije,a to nemluvím o tom že grafická karta je ještě omezena procesorem s 32bitovou architekturou,tedy prozatím PIII. Nemá ale cenu pouštět se do podobných slovních přestřelek,to co je podstatné je kvalita her ne prostředků které nám ji zprostředkovávají,stejně tak jako si zahraješ některé konzolové pecky na PC to platí i obráceně,u PS2 obzvlášť. Mimochodem u nás v Brně je momentálně k dostání za vcelku slušnou cenu 19 000 Kč a bude líp.
0/0
14.2.2001 21:02

Corwin

Konzole vs PC
Mám dojem, že teď jsou všechny ty keci zastánců konzolí o nutnosti neustálém upgradu PC jen obláčkem dýmu. Kdo touží po tom, kupovat si každé dva nebo tři roky novou konzolu cirka za 20000 Kč a aby pokryl celé spektrum her tak aspoň dv ty nejdúležitější (PS a Xbox). To už je 40000 Kč. Když jednou za čas něco upgraduju v PC, tak starou věc vždycky ještě prodám, protože nakupuju kvalitní komponenty a vždycky se najde někdo komu se ještě hodí do jeho starší šunky. Tím investuju do upgradu nutné minimum. Co ale chcete dělat s 5 let starou konzolou, pro kterou už končí vývoj SW. Podložte si sní vyklající se stůl a běžte si za velké prachy koupit novou. Tomu říkám kšeft.
0/0
10.2.2001 11:50

matty

Re: Konzole vs PC
už mě všichni ser... !!!!!!!!! já na PC pracuji, a na PS2 hraji, neznám lepší kombinaci kdo nemá PS2 tak ať si frčí na PC a nemotá se do konzolí a naopak !!!!! proč pořád nesváry co je lepší a co ne p.s. poté co jsem si koupil GT3 a viděl tu grafiku, tak u mě PS2 vyhrála na celé čáře, to co předvádí jsem na žádném PC dosud neviděl
0/0
14.9.2001 12:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.