Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Zaslouží si B-17 vyšší hodnocení?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Pomozte

Da se prosim tato hra nekde stahnout?Diky

0/0
22.5.2008 11:16

Martin

Ma

Chci se zeptat jestli nekdo nema podrobnej popis ovladání v češtině k teto hře už dva dny louskam do češtiny navod a jelikoš agličtina neni moje hoby tak stim mam problemi

Prosim.................

0/0
24.1.2008 19:46

Petr Vítek

B-17
Pokud se zajímáte o B-17 navštivte tuhle stránku: http://www.volny.cz/flying_fortress/ Jinak B-17 jako hra stojí za ho... doufám ,že časem udělá někdo lepší simulátor tohoto vynikajícího letadla.
0/0
4.1.2004 20:07

Martin Řeháček

ahoj
Posim vas nema nekdo manual? Kdytak mi kde ho sezenu.Diky matinrehacek@post.cz
0/0
22.9.2002 20:39

Eldamri

Start
Prosím pokud se najde někdo kdo by mě s B-17 popsal start a rolování byl bych mu za to moc vděčný.
0/0
30.9.2001 17:19

PZ

Hodnoceni
Neznam lepsi simulator.Hodnotil bych tak na 95% a to jenom kuli tomu ze je to obcas zdlouhavi
0/0
28.9.2001 13:11

Ota

B17
Graficky je to příšerné mimo vnějších pohledu. Třeba hranaté hlavně kulometu. A ta mapa když jsem ji uviděl tak se mi udělalo špatně. Stará B17 je graficky co se týče vnitřních pohledu ve srovnáni z novou B17 skvělá. A co se týče sestřelu tak tam byl úspěšnější flak než stíhači a nezapomeňte na mraky doprovodných stíhaču.
0/0
13.6.2001 5:19

Je to

Vyhoďte to do koše
Snad blbější hra není.Sedím u toho 2 hodiny a jediný co jsem zvládl byl pád na zem.To někoho baví sedět u komplu 200 hodin a pak se naučí lítat nějakou posranou kraksnou starou hnusnou co z toho.Ovládá s tím někdo líta ?Podívejte se do controls popsal jsem 3 papíry s tlačítky na ovládání.Ať mačkám jak mačkám nic nereaguje.Napište prosím
0/0
30.5.2001 21:24

Martin Nováček

RE....

Skus použít mozek a zmačkni M jako manual

Těd už můžeš i lítat.Gratuluju ti k povíšení tvého mozku.

0/0
3.1.2004 14:46

Rumman

Ja se chci taky zeptat, jak se zataci na pojezdove draze..Me se povede zatocit jen kdyz drzim n pro zataceni doprava a tocim joystickem doleva (??) ale nez zatocim, tak sem uz davno na trave a treninkova mise je stejne neuspesna...Jeste sem to zkousel pomoci tahu motoru, ale to zase zataci moc :-(( Poradte..
0/0
12.5.2001 8:07

Z jiného soudku.
Celkem mě mrzí, že se autoři zaměřili pouze na B17 a USAF, protože v porovnání s britskou RAF byli Amíci břídilové a slavná B17 zdaleka nedosahovala takových výkonů jako třeba Avro Lancaster. Mnohem radši bych se proletěl na nočním náletu s výše uvedeným letadlem, jehož náklad pum muselo přepravit 5.B17,takže zatímco RAF stačilo na jeden náklad 7.pilotů, USAF jich muselo na stejný náklad, nasadit 40 !!!
0/0
20.2.2001 23:32

Michal Urban

Re: Z jiného soudku.
Kdyby to byl simulátor Lancastera, tak by se na to americkej uživatel ani nepodíval. Dopadlo by to jak s Flanker2 - v Evropě se prodalo 100 000 kopií, v Americe 10 000. Každý Američan přeci ví že jejich piloti jsou ti nejlepší na světě a letadla jakbysmet :))) Ale i v Evropě snad každej ví co je B-17, což se o Lancasteru rozhodně říci nedá.
0/0
21.2.2001 7:56

Re: Re: Z jiného soudku.
Ve vší úctě si vůbec nemyslím, že by byl Lancaster neznámým letadlem 2.sv.války, ba naopak zastávám názor, že by v Evropě a zejména v Británii byl o takový simulátor zájem možná vyšší než o B17. Nicméně spíše jsem měl na mysli, že by autoři do stejného enginu mohli zakomponovat více letadel, třeba i ve formě datadisku.Osobně si myslím, že RAF měla mnohem úspěšnější a kvalitnější jak letce, tak bombardéry, než USAF a jejich kovboje, kteří si pletly Drážďany s Prahou.
0/0
23.2.2001 23:52

Sleepy

jak se s letadlem zataci na pojezdove draze???
0/0
17.2.2001 14:55

FCBfan

Da se zapnout ovladani kanonu mysi?
0/0
13.2.2001 20:00

Lukáš Codr

Re:
to jsem nezkousel ... podivam se na to
0/0
13.2.2001 20:32

stranger

Re:
Mám pocit že nedá , ale ovládání střelišť joystickem je podle mě naprosto dostačující ...
0/0
14.2.2001 6:43

Re: Re:
Kdybych tak mel joy :( . Mohli by na to vydat aspon patch.
0/0
14.2.2001 14:05

Rashaverak

Dobove komentare
A tos vzal kde ze B 17 byly snadnymi cily pro stihace? si spadnul z visne nebo vo tom vis velky nic. Dale ty jsi nekdy letel s nejakou stihackou ze muzes tvrdit ze kdyz prejdes do vyvrtky ze to neni uplne bez chybicky ?
0/0
13.2.2001 17:06

Lukas Codr

Re: Dobove komentare
Se stihackou z WWII jsem (zatim) neletel, ale jinak se ve volnem case akrobatickemu letani venuji, takze alespon trochu poznam, zda jsou nektere manevry mozne ci nikoliv ... pokud mas zkusenosti s nejakou historickou stihackou, rad se poucim (popripade proletim) To snadnymi melo byt samozrejme v uvozovkach - necekam, ze si budu ve vzduchu delat, co chci ... problem je v tom, ze i kdyz nema svaz doprovod, stejne se me letce podari sundat jeden, maximalne dva stroje (coz je IMHO v primem rozporu s tim, co popisuji dobove prameny - staci se podivat na statistiku nektereho vetsiho vzdusneho stretnuti ve WWII)
0/0
13.2.2001 17:43

stranger

Re: Re: Dobove komentare
K prvnímu odstavci nemám výhrady (snad až na to že P 47 asi nebyl akrobat ) . Co se ale tyka počtu sestřelených letadel tak 2 z 12 = 1/6 ... myslím že by němci byli moc spokojeni kdyby v reale měli takovou uspěšnost :-)) ( a to nepočítam flak a poškození ostatních letadel ... ) Je si asi třeba uvědomit že klasické krabice letaly v počtu 60 a více letadel takže pak byl počet sestřelů zakonitě větší ... Pokud bude třeba prohrabu se nějakou literaturou a skusím najít nějake skutečné počty sestřelů ...
0/0
14.2.2001 6:42

Lukáš Codr

Re: Re: Re: Dobove komentare
Zkus to schvlalne srovnat s tema jakama nad Kounovem, kdyz se tehda Americanum opozdila stihaci eskorta - tam slo preci jenom o jina cisla
0/0
14.2.2001 7:43

Lukas Codr

Re: Re: Re: Dobove komentare
v predchozim postu melo bejt "jatkama" ... sem se preklepnul premejslel jsem, cim to jeste muze bejt a dospel jsem k zajimavy hypoteze - podle me za to muze fakt, ze pri redukci poctu letadel zapomneli vyvojari na to, ze kulometciku je porad stejne - zatimco sance, ze po tobe bude palit najednou deset strelcu je ve velkych formacich miziva (tolik lidi te snad ani najednou videt nemuze, nehlede na to, ze mas kolem sebe jeste hodne kolegu, kteri palbu protivnika tristi), tak pri naletu peti stroju na dvanact bombarderu (zhruba sto cinnych kulomnych stanovist v celkem prehlednem rozestaveni) jsou sance stihace mnohem nizsi ... kazdopadne to je jenom hypoteza, kterou davam k diskuzi...
0/0
14.2.2001 11:39

stranger

Re: Re: Re: Re: Dobove komentare
A já si zase myslím že to musí fungovat naprosto opačně .. Větší formace = jednoznačně delší doba potřebná na přelet stíhačky formací = větší procento úspěšnosti že ji někdo sundá .. Známe přísloví přece říká ( opravte mě někdo jestli se mýlím ) " mnoho zajíců lovcova smrt " nebo tak nějak .. Prioritou útoku na bobardéry bylo přece rozbít formaci ( rakety atd.. ) mělo to podle mě 2 důvody 1. na menší formaci lze lépe skoncentrovat " údernou sílu " 2. rozbitá formace hůř bombarduje nebo si musí znova naleťet na cíl = delší dobat " pobytu " ve flaku , více času na přikrytí cíle kouřovou clonou atd .. Taky tady musela hrát svoji roli " davová "psychologie bombardérů ( je nás víc nebudem se bát vlka nic .... ) atd ..
0/0
15.2.2001 12:53

Lukáš Codr

Re: Re: Re: Re: Re: Dobove komentare
asi jsem se spatne vyjadril - mne v tech "formacich" z B-17 proste nesedi rozlozeni sil .. ja jasny, ze kdyz rozthnu formaci 60 stroju, ze ktery se oddeli treba sest, tak tech sest nema proti deseti stihackam moc sanci ... problem je v tom, ze pet stihacek se na nejakejch deset bombarderu proste necape :(
0/0
15.2.2001 13:20

stranger

Zaslouží si B-17 vyšší hodnocení?
Pokud CFS 2 dostal vyšší hodnocení ( rozdíl 4% ale není zas tak moc )tak určitě ano ... Pravda je že chybějící multiplayer je VELKÝ nedostatek ...
0/0
13.2.2001 6:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.