Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

The Ward - ďábelská vesmírná odysea

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roman

Dodatek sestřiným recenzím
No moc si se nepochlapila ( ale to asi proto, že nejsi chlap ). Mohlo by to bejt o trochu ostřejší, je to nějaký takový všelijaký. Dále bych pak chtěl vidět tvojí fotku vedle ostatních ( nebo se stidíš ?!?) ahoj zdravý Alkobratr PS: hodnocení recenzentky cca. 85%.
0/0
23.2.2001 11:54

Alena Kiriloviczová

Re: Dodatek sestřiným recenzím
Ohledně fotky je holým faktem, že nemám skener a i kdybych ho měla, tak nemám zájem trávit celé dny odmítáním nabídek k sňatku :-). Ohledně těch 85% a zbytku kritiky si to vyřídíme doma.
0/0
23.2.2001 13:08

BigPeter

Ward je od tohoto tydne v prodejni siti JRC!!!
Takze vsichni, kdoz neveri Alencine recenzi, se mohou o "kvalitach" tohoto titulu presvedcit na vlasti kuzi.
0/0
21.2.2001 11:12

Jirka

Obtížnost je zcela individuální záležitost. Asi je dobré zmiňovat, zda hra připadala recenzentovi obtižná či naopak, ale hodnotit ji podle toho? Pro zajímavost, zde je recenze anglická, velmi příznivá: http://www.adventuregamer.com/reviews/misc/theward.shtml
0/0
19.2.2001 21:14

Alena Kiriloviczová

Re:
Z peti recenzi Wardu, ktere jsem cetla, byla ta na Adventure Gameru jedina prizniva.
0/0
19.2.2001 21:25

Jirka

Re: Re:
Nu, musím uznat, že časově omezené skládačky - a vůbec ta různá časová omezení - mi také připadají jako zajímavý nápad, jak připravit hráče o nervy a možná i zdravý rozum :-) Ty limity zůstávají i v při té nižší obtížnosti?
0/0
20.2.2001 14:14

Jirka

Re: Re: Re:
Že s tím pořád otravuju :-) L. Valík uvádí, že je možné před začátkem hraní vybrat mezi lehkou a normální verzí hry. Při té lehké se nějak mění časové limity ve hře pro splnění úkolů?
0/0
23.2.2001 16:43

Alena Kiriloviczová

Re: Re: Re: Re:
Pokud si dobře vzpomínám, tak ne, jen jsou k dispozici hinty nebo se puzzly daji preskocit.
0/0
23.2.2001 18:44

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re:
Díky.
0/0
23.2.2001 21:37

Petr Ticháček

Re:
Naprosto souhlasim s Alenkou. Prectete si treba tuhle, na prestiznim americkem serveru specializovanem na adventury Justadventure.com. Ward tam dostal hodnoceni C-, coz je v pepoctu na procenta cca 50-60%. http://www.justadventure.com/reviews/Ward/Ward.asp
0/0
20.2.2001 11:59

Guybrush

Recenzia
To, ze slecna (pani) Alenka dava tak nizke hodnotenie moze znamenat, ze ide o dobru hru. Prave toto ma presvedcilo, ze si Warda zozeniem, pretoze Alene asi vadilo, ze to nebolo primitivne ako In Cold Blood(dal sa dohrat za 3 hodinky), a ktory sa jej tak neskutocne pacil. Zdar!
0/0
19.2.2001 13:00

Alena Kiriloviczová

Re: Recenzia
Rikam to uz asi po stopadesate, ale klidne to zopakuju znova - nesnasim samoucelne zaseky a Ward je jich plny. In Cold Blood narozdil od nej obsahuje problemy, nad kterymi je treba se ZAMYSLET a ne jen naslepo ZKOUSET. Ty tri hodiny budou patrne svetovy rekord, mozna by stalo za to napsat o tom i nekam jinam nez do diskuzi BW :-).
0/0
19.2.2001 14:48

Petr Ticháček

Re: Recenzia
Ja tedy nevim, ale stejne jako Alenka si myslim, ze extremne prehnana obtiznost je padnym duvodem ke snizeni hodnoceni. Ja se chci u her bavit a ne mucit. Vyvazena obtiznost je jednim ze zakladnich predpokladu pro uspesnost hry a jak vidno, tvurci Wardu to silne prepiskli. Ostatne neni od veci, ze se jedna o tym hardcore hracu tohoto zanru a evidentne chteli udelat svoji hru tak drsnou, ze jeji dohrani da zabrat i tem nejvetsim machrum... Holt, chyba lavky. Navic tahle hra neni ani technicky nijak dokonala a vubec NENI nadabovana, coz je v dnesni dobe zlocin. Ano, ma mozna skvely pribeh, ale nezlobte se na mne - to uz v dnesni dobe nestaci...
0/0
19.2.2001 19:34

Laďa Valík

Ach kdeže...
Ali,
možná celá tvá recenze vychází z toho, že jsi toho od ní očekávala opravdu hodně, že jsi často zakysla na trezorech a jiných puzzle atd. Není to od tebe až tak úplně fér - nezmínila jsi vůbec tu možnost, že je možné před začátkem hraní vybrat mezi lehkou a normální verzí hry.
S grafikou máš pravdu, není přímo oslnivá, ale o grafiku v téhle hře nejde, to podstatné je příběh (což jsi ostatně napsala). Je dokonalý, obsahuje všechno, co má správný příběh mít, včetně propojení událostí tak, abys při zpětném pohledu pochopila souvislosti. Taky jsem proklínal spoustu puzzlů, protože jsem u nich druhdy rostl vzteky, ale v tom to pravé adventuření je - myslíš si, že adventura je hra, kterou dohraješ za dvě hodiny? Já jsem rád, že se mi Ward dostal do ruk - je to konečně adventurní VÝZVA. Když porovnám Poldu a Warda, je pro mě Ward cennější - jednak je příběhově zajímavější, druhak ti vydrží hodně dlouho a za třetí máš radost a hrdost z dohrané hry. Po dohrání Poldy jsem jen zakoulel očima a zeptal se sám sebe "A to je všechno jako?"... ale po dohrání Wardu mi bylo jako když jsem před lety dorazil Broken Sword... vítězoslavný pocit - a ten patří k hrám přece především!
Hry mají být zábava a vzrušení, radost a vyčerpání, ale ne konzum - a přesně tak mi přišlo, že jsi k recenzi přistoupila.
Dle mého má Ward na 80%.

Mír s Tebou ;]

0/0
18.2.2001 14:25

Alena Kiriloviczová

Re: Ach kdeže...
Tak to vezmem poporadku :-). Ze jsem uplne zapomnela zminit, ze hra ma volbu obtiznosti, to je smutna pravda, za kterou se hluboce stydim. Nicmene v manipulaci s tim zatracenym memorizerem ti to vubec nepomuze. V nazoru na grafiku a pribeh se shodujem, takze tu pasaz preskakuju. Dalsi na rade mame recnickou otazku, jestli chci dohravat hry za dve hodiny. Kdybych byla ten typ, nikdy by nebyly mym nejoblibenejsim zanrem prave adventure, o kterych je znamo, ze zabava s nimi vydrzi podstatne dele. Svoje mineni o serii Polda tady radsi nebudu publikovat, abych ten prispevek pak sama po sobe nemusela smazat kvuli nevhodnym vyrazum :-).
Fakt si nemyslim, ze bych k Wardu pristupovala nejak konzumne. Mozna, ze zabava je svym zpusobem vzdycky trochu konzumni, ale tam, kde vztek a vycerpani prevazi nad radosti ze hry, tam jdu s procentama vzdycky dolu. Ja proste nejsem priznivec tech extremne tuhych zaseku, kde tri hodiny natahuju kody a zase je vypoustim nazdarbuh do eteru a veskerou energii pritom musim uz venovat jen na to, abych nepopadla klavesnici a nezacala s ni busit do monitoru. Jsem vazne rada, ze stare klasiky jako GK, BS nebo Phantasmagoria se bez takovych zaseku obesly a pritom se neda rict, ze by to byly primitivni hry.
Presto respektuju, ze nekomu tenhle zpusob hrani vyhovuje, coz jsem se taky na konci recenze snazila rict. Kdo si precte ten clanek cely, jiste si udela sam obrazek o tom, jestli se s temi 60% ma ztotoznit nebo ne.

I s tebou :-).
0/0
18.2.2001 15:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.