Ach kdeže...
Ali,
možná celá tvá recenze vychází z toho, že jsi toho od ní očekávala opravdu hodně, že jsi často zakysla na trezorech a jiných puzzle atd. Není to od tebe až tak úplně fér - nezmínila jsi vůbec tu možnost, že je možné před začátkem hraní vybrat mezi lehkou a normální verzí hry.
S grafikou máš pravdu, není přímo oslnivá, ale o grafiku v téhle hře nejde, to podstatné je příběh (což jsi ostatně napsala). Je dokonalý, obsahuje všechno, co má správný příběh mít, včetně propojení událostí tak, abys při zpětném pohledu pochopila souvislosti. Taky jsem proklínal spoustu puzzlů, protože jsem u nich druhdy rostl vzteky, ale v tom to pravé adventuření je - myslíš si, že adventura je hra, kterou dohraješ za dvě hodiny? Já jsem rád, že se mi Ward dostal do ruk - je to konečně adventurní
VÝZVA. Když porovnám Poldu a Warda, je pro mě Ward cennější - jednak je příběhově zajímavější, druhak ti vydrží hodně dlouho a za třetí máš radost a hrdost z dohrané hry. Po dohrání Poldy jsem jen zakoulel očima a zeptal se sám sebe
"A to je všechno jako?"... ale po dohrání Wardu mi bylo jako když jsem před lety dorazil Broken Sword... vítězoslavný pocit - a ten patří k hrám přece především!
Hry mají být zábava a vzrušení, radost a vyčerpání, ale ne konzum - a přesně tak mi přišlo, že jsi k recenzi přistoupila.
Dle mého má Ward na 80%.
Mír s Tebou ;]