Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

TOCA World Touring Cars

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David Hemit

Holá fakta.
Jsem docela slušným fanatikem přes automobilové hry a chtěl bych také něčim přispět do diskuse.Neuslyšíte ode mně názory typu-Need for speed je blbost nebo kromě WTC jsou všechny hry trapas.Já osobně už mám propařeno hezkých pár let a vím , že se takhle ke hrám nedá přistupovat.Ono , každá hra má něco do sebe.Já osobně jsem snad hrál všechny automobilové hry jak na PC i na Playstation a musím říct, že co se týče Krále automobilových her(chceteli simulátorů,arkádovek) je pro mně osobně naprostou 1dničkou Toca 3.A proč to není třeba Ridge racer a nebo slavné Gran turismo ? To jsou podle mne totiž jediné hry které se v nynější situaci (mám na mysli Psx verze) mohou měřit s Toca.------Tak začněme!!!!------Gran Turismo 2. Já osobně jsem u této hry strávil šílené hodiny Super Paření a musím říct , že je to geniálně pojatá hra.Velký (šíleně velký) výběr reálných modelů,hodně pěkných tratí,rallye sekvence, co víc si ještě přát.Ted vám řeknu co víc si přát.Ted vyjmenuji nedostatky (podle některých dokonalé hry).Tak za 1.co takhle více pohledů ve hře.Moc, opravdu moc mi tam chyběl pohled z kapoty auta a pohled ze vnitř vozu.Za 2.hráč má za úkol obstarat si vyhovující auto, aby se mohl přihlásit do urcité objemové kubatůry, ale má to jeden háček, který mě celkem otrávil.Když jsem se přihlásil například do třídy 590k ,tak mi k tomu abych s přehledem a na poprvé zvítězil stačilo auto s objemem pouhých 310K a to se mi nezdá jako zrovna reálný zá vodní počin.Za 3.hra je příliš jednoduchá.Drtivou většinu závodů jsem (a to se nechci vychloubat,jen říkám HOLá fakta) vyhrál levou zadní.Za 4. kde jsou vůbec nějaké kolize??? I když, jsem se snažil sebevíc ---tak nic.A to jsem se snažil úmyslně(u TOCA tohle není v závodě za potrebí). Za 5.kde je nějaký slušný Carerr mode.Vše jsou to spíše jednotlivé závody--něco jako free race.Až opravdu ke konci hry je jakási World sekvence po pár závodech a následný Synthetizer no a to je vse.-----Věřte , že Gran turismo mám pořád doma a ještě ho pořád hraji , ale TOCA 3 je prostě Mistr. Tak za1.TOCA má všechny možné pohledy což přispívá k jakémusi většímu komfortu hráče.Za 2.tahle hra má neuvěřitelně napínavý Carerr mod , ve kterem si nikdy nejste jisti jak dopadnete.Tím chci říct,že závodění v TOCA je nejadrenalinovejší a nejvyrovnanější , jaké jsem doposud neviděl u žádné jiné hry.Což samozřejmě přidává na zábavnosti hry.V téhlé hře neexistuje snadné vyhrávání , jako například u Gran turisma2.Třeba Start.Pokud nebudete dost opatrní stane se vám , že zůstanete viset na startovvním roštu v hlubokém prokluzu a tím samozřejmě stratíte několik pozic---SUPER.Ovladatelnost aut,grafika a promakané kolize dělají z TOCA 3 Nezpochybnitelného KRALE NaPSX. Vím o čem mluvím.Sám mám už tuhle hru projetou a musím říct bylo to a ještě bude hodně dlouho peklo!!!!!! Chvála CODEMASTERS.
0/0
10.4.2001 20:51

Michal Jonáš

Re: Holá fakta.
Tak to s tebou zcela souhlasím Davide, mě ještě u GT 2 zklamala grafika, která je o dost hrubší, než u jedničky, kdežto u TOCy je vidět vývoj kupředu. Jenom škoda, že to je asi poslední díl série.
0/0
11.5.2001 11:07

Smicek

Na Gran Turismo to nema !
0/0
27.2.2001 16:22

Michal Jonáš

Re:
Gran Turismo je sic složitější, ale rozhodně ne zábavnější. Ovšem proti gustu žádný dišputát, že?
0/0
3.3.2001 15:10

Aley

Autor článku asi moc autům nerozumí, jinak si nedovedu vysvětlit ty chyby. Např. britské mistrovství se jmenuje BTCC (British Touring Car Championship), nikoliv BTTC. A taky TOCA nikdy nebyla opravdovým simulátorem, ale spíš arcade. Přece v simulátoru je neakceptovatelné, že se musíte umístit někde na prvních místech, "abyste postoupili dál". Třebe TOCA 2 mi vesela psala po POSLEDNÍM závodě šampionátu, který jsem s přehledem vyhrál, že jsem "nepostoupil do dalšího závodu". Jakého dalšího? TOCA se podle mě hraje dobře, ale to arcade chování mě fakt štve.
0/0
27.2.2001 11:29

Michal Jonáš

Re:
Máš pravdu, je to BTCC, máme tam překlep. Ovšem v druhém bodě s tebou nemůžu souhlasit. Osobně jsem dohrál kompletní trojici těchto her i na největší obtížnost. Hlavně dvojka je silně obtížná. Fyzika vozů v těchto hrách byla opravdu navržena s ohledem na jejich skutečné vlastnosti, asi nevíš, že na tvorbě všech dílů se podíleli i jezdci opravdového šampionátu např. Rickard Rydell. Jednou z podmínek udělení licence pak bylo zachování specifických jízdních vlastností vozů. Codemasters brali v potaz i předpisy "FIA Class 2 Touring Car Technical Regulations", které platí na tuto třídu závodních vozů. Souhlasím ale s tebou, že trojka je snažší než předchozí díly, ovšem také opustila pro ni již svazující ostrovní licenci. V roce 2000 jsem na vlastní oči viděl závod v Donigtonu a musím říci, že chování vozů se zas tak moc neliší od této série. Stačí srovnat jízdu například v RR Type 4, nebo v sérii Need for Speed. Rozdíl mezi nimi a toto hrou v chování vozů je propastný. Arkády jsou ve své podstatě zaměřeny na rychlý postup hrou a jednoduché ovládání pro všechny. TOCA o tomto ale není, zvláště dvojka. Stačila sebemenší chybka a už ses vezl v hodinách. A co se týče umístění, neodpovídá to realitě, za to je pak hra obtížnější. V TOCE 2 například seriál na první dvě obtížnosti končí někde v jeho druhé polovině a i když vyhraješ, jednoduše končíš. Jen na nejtěžší obtížnost se to dá dojet do úplného konce. Mě to trvalo několik týdnů, kdy jsem mnohokráte opakoval jeden závod. :-) Pro arkády by Codemasters nepotřebovali licenci. Hry s licencemi totiž slouží i k propagaci závodu. V Donigtonu jsem viděl i neprodejná promo CD s hrou. Samozřejmě jsou i ortodoxnější simulátory, třeba F 355 na Dreamcast, ale arkáda TOCA tozhodně není a není to jen můj názor, podívej se na ostatní herní servery či magazíny...
0/0
27.2.2001 13:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.