Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

GeForce3 - koupit nebo nekoupit?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vallhala

PS:Jo a kdybych mel kotrolovat vsechno co si kupuju.Viz znaceni na cipu.Tak jenom kontroluju a kontroluju,kontroluju,kontroluju,kontroluju huaaaaa chce se spat hmmm.
0/0
27.4.2001 18:13

Vallhala

Jednoduche.Budou prachy koupim, nebudou nekoupim.Vo co de.HMMM.A vykon? Stejne kazdej pozna kulovy,pocitam ze ne kazdej ma doma takove testovaci prostredky aby poznal kolik jde voltiku tamhle kolik toho ci onoho jinam atd.Jestli jsou v republice nake onake testovaci provozovny ktere by to mohli ric,pocitam ze jich neni vic jak 5.A kdyby rekli pocitam ze ten testik by vysel mnohem navic nez GF3.A asi bysme se divily.CENA-VYKON.Zdur a panbu snama.
0/0
27.4.2001 18:08

Mirek

GeForce3 Performance
Koukněte se na : http://www.tomshardware.com/graphic/01q2/010419/index.html
0/0
20.4.2001 8:54

Pavel Dobiáš

Muj laický názor je asi takový: smutnou pravdou je, že karty od Nvidie počínaje GeForce256 podporují grafické funkce(např. T&L transformace), které nejsou ve hrách téměř vůbec využívány. Jediné, co každý z nás zaregistruje, je nárůst hrubého výkonu, což nám umožní hrát určitou hru při vyšším rozlišení. Tuším, že právě proto(co všechno ty karty umí, ale nám hráčům je to k ničemu) jsou jejich ceny tak vysoké. To se mi nezdá úplně v pořádku, co myslíte?
0/0
2.4.2001 13:39

Wolfie

Kontrola šarže GeForce 3? - Cha, cha - ideální nápad!
Vzhledem k tomu, že značení čipu je od chladičem a větrákem, vřele doporučuji, abyste ihned v obchodě začali před prodavačem větrák strhávat - pak možná oceníte, že v Čechách nemají prodejci pod pultem brokovnici (většinou). Podobná "kontrola" znamená propadnutí záruky, takže vzhůru statečně do toho! (Vzhledem k tomu, že u nás GeForce 3 zatím k mání není, je to opravdu vysoce užitečná informace.) Proboha, kolik kravin tohohle kalibru si ještě na Bonuswebu přečtu?!
0/0
2.4.2001 4:16

David Hanousek

Re: Kontrola šarže GeForce 3? - Cha, cha - ideální nápad!
Díky za upozornění, opravdu jsem na chladič tragicky pozapomněl. Jinak ovšem to, že u nás zatím GeForce3 není k dostání, není žádný argument ohledně (ne)užitečnosti dané informace.
0/0
2.4.2001 11:15

Wolfie

Re: Re: Kontrola šarže GeForce 3? - Cha, cha - ideální nápad!
Ne, to že tu GeForce 3 vůbec není a jaksi není co kontrolovat je všehovšudy jenom "třešnička na dortu", jakýsi puntík nahnilosti na lovu čtenářů na dramaticky znějící titulek. Podstatný problém je v tom, že kontrola šarže vyžaduje sundání chladiče, což se rovná ztrátě záruky. To je primární důvod, proč kroutím hlavou nad absurdností jak článku, tak i jeho nadpisu. Sumárně: 1) Řešíš problém, který u nás neexistuje. 2) I kdyby existoval, navádíš čtenáře k tomu, aby sami sebe zbavili záruky - a nikde je neupozorňuješ na to, že o tu záruku mohou přijít. Co kdyby to někdo vyzkoušel, přišel o záruku, pak se mu to posralo a on tě potom zažaloval? To by mohlo být docela efektní... pokud ti už bylo osmnáct, mohlo by tě to postihnout dosti plynule.
0/0
2.4.2001 21:18

David Hanousek

Re: Re: Re: Kontrola šarže GeForce 3? - Cha, cha - ideální nápad!
1) To, že tu GeForce3 v tento okamžik není, je opravdu znamenitým důvodem, proč nepsat o číslech jeho verzí - nezbývá, než zatleskat tvým vývodům. Nemělo by se vůbec přestat psát o věcech, které ještě nejsou na pultech? 2) Dále jenom opakuješ to, co už jsi napsal výše, a k čemu jsem se vyjádřil. Nikoho nikde nenavádím k tomu, aby strhával chladič, a nemyslím, že by to někdo dělal, nicméně když ti to připadá tak návodné, pro jistotu připisuji do článku explicitní varování.
0/0
3.4.2001 2:05

Kuba

Teda lidičky já vám asi nerozumim
Jak si tady tak procitam, tak Vam nerozumim. Pisete tu minimalni pozadavky pro GF3. Pokud uz koupite takovou sestavu se slabsi grafikou tak vam bude slapat, jeste tak pulrok. Pak si koupite GF3. a usetrite 10.000,-. A po celou tu dobu se nebude muset nijak ve svejch narokach omezovat. Proste souhlasim s autorem, ze ted je to karta pro bár lidí. a potvrzuje to i hlasovaní. A pri se nema cenu - podivjte se na vysledky ankety.
0/0
19.3.2001 15:52

Geforce3
Ja osobne si GF3 pujdu koupit hned jak bude i kdyz by stala 30000 Kc.Zdravim SHADOW
0/0
14.3.2001 11:05

jirra

Re: Geforce3
fuj - 30.000,- za ty prachy to si radeji poridim nový komp - uz treti a budeme parit doma temer vsichni: ja i segra i mama
0/0
19.3.2001 1:25

Mindless

Klid...
Hej lidi!...O co vubec jde?..Vsichni tu kartu prece chceme, at uz si o ni myslime cokoliv...Byt za rozumny prachy, tak si ji koupim klidne hned, i kdyz je pravdepodobne ze ji alespon pul roku nevyuziji.. :)
0/0
12.3.2001 11:19

PEGAS

Re: Klid...
presne: CO SE ŠKÁDLIVÁ TO SE RÁDO MÍVÁ
0/0
12.3.2001 20:07

Adam Sobotka

tudy né, takhle by to nefungovalo
Kdyby amíci uvažovali stejnou logikou, ty karty by nikdy nevznikly. Ta exkluzivní cena je i cenou za vývoj, teprve až se zaplatí vývoj karty, platí se jen ten vlastní hardware. To je normální a dělají to tak všechny technologické firmy. To neznamená, že si chudší člověk nemůže počkat na odlehčenou verzi čehokoliv, dokonce asi dosáhne lepšího poměru cena/výkon, ale nebejt těch bláznů, co jezděj ve ferrari po městě, tak by se trh nikdy nehnul dopředu.
0/0
12.3.2001 10:35

Lukáš Codr

Re: tudy né, takhle by to nefungovalo
prave ze nedelaji - se podivej na konzole ... nikoho by ani nenapadlo vydat PS2 pul roku pred tim, nez na to budou poradny hry
0/0
12.3.2001 16:12

Marvin

nVidia a ceny
nVidia se chová jednoznačně jako monopol. Za takovou cenu prodávat grafickou kartu je prostě nehoráznost!!! Ať tady nikdo nevykládá nesmysly o drahém vývoji a předběhnutí doby. V době kdy 3dfx vyrukovala s Voodoo 2 to byla karta, která nechávala za sebou absolutně VŠE co v té době bylo a dlouho to tak vydrželo. Sám Carmack se výjádřil ve smyslu, že GF3 je největší pokrok od Voodoo 2. A kolikpak stála tato ve své době nejpřevratnější a nejvýkonnější karta na trhu? Zlomek toho co teď stojí GF3!!! Já sám jsem si kupoval V2 jako úplnou novinku hned jak přišla do prodeje a 3D Blaster od Creative mě přišel na 6800 Kč bez DPH!!!! Prostě nVidia skutečně zkouší co si může dovolit a proto plně souhlasím s titulkem článku - momentálně je to fakt pro totální magory nebo milionářské synky.
0/0
12.3.2001 8:12

PEGAS

Minimúm a Optimúm :)))
Minima pro GF3 odhaduju tak na: Athlon 900 Thunderbird, HDD ATA66 s 7500ot/m, 17"monitor Optima: 1.2GHz Athlon TH, ATA100 7200ot/m, 19" monitor
0/0
12.3.2001 1:14

PEGAS

Re: Minimúm a Optimúm :)))
Jeste RAM Minimum: 128 na 133 Optimum: 256 na 133
0/0
12.3.2001 1:27

jirra

Re: Re: Minimúm a Optimúm :)))
omyl !!!!!!!!!!!!!!! minimum pro GF3: Athon 2 (K8) na 1,5 GHz, ATA 133, pamet DDR 512 MB ...
0/0
19.3.2001 1:32

PEGAS

MOZNA, ZE TENTO CLANEK JE ZAMER !!!
ZA TOLIK ZOBRAZENI TOHOTO CLANKU MUSI BYT PISATEL JISTE VE VATE :) A PODLE ME UZ DOMA MA GEFORCE3 :) a kdo mu ji koupil? MY vsichni :) pozn. asi zacnu psat take blaboly na novinky a nebudu muset tak zdlouhave setrit :)
0/0
12.3.2001 0:54

Lukáš Codr

Re: MOZNA, ZE TENTO CLANEK JE ZAMER !!!
dik za vecnou a konstruktivni kritiku, ale (nejen) za tento clanek dostanu pouze GeForce 2 GTS - viz vrecuv prispevek o koupi noveho PC do redakce...
0/0
12.3.2001 1:12

Bahen

Re: MOZNA, ZE TENTO CLANEK JE ZAMER !!!
Aaaaa jeje, slecna Zavist zas vstoupila do nekoho z nas :-)
0/0
13.3.2001 23:01

corwin

GF3
No abych pravdu řekl, je to sice pěkné, ale stejně jde tato diskuze mimo mě. Mám jenom obyč ATI Xpert 98 8MB a jak se tak dívám na svoji výplatní pásku, ještě dlouho ji mít budu. P.S. třeba se stane zázrak a SCORE mi zašle tu grafárnu co jsem u nich před půl rokem vyhrál (škoda, že na zázraky nevěřím, je jen holá realita a ta se jmenuje Rage Pro a 640x480). :;(
0/0
11.3.2001 20:54

Vladddus

Pouze muj nazor
No precetl jsem si diskuzi na tento clanek. Za prve bych chtel rici, ze se mi zda clanek ponekud zaujaty vuci teto jiste kvalitni, avsak pravda take drahe karte. Avsak nebudu zde kritizovat nici nazor jelikoz se jedna o diskuzi, tedy prispeju pouze svym nazorem. Je pravda co zde tvrdi spousty z vas, a to ze staci to co mame tedy jakysi vseobecny prumer hracu. Tedy rekneme durony z nejspis GF2 MX.Pravda bezi mi vse nemuzu si stezovat. Ale zkuste si zahrat rekneme hry jako je Mech Warrior4 ci treba Blade of Darkness.Jiste hned se na me nejspis vsichni ohradite ze vam to bezi, ale zapnete si vsechny detaily a nikdo mi nebude tvrdit ze mu to jde fakt dobre. Ale o to nejde dame si 800x600 a je to.Jiste to je pravda ale uvedomte si na jake rozliseni je karta stavena!!! A GF3 no mozna trochu predcasne (coz je snad ale dobre, nechceme prece cekat).Nechcete snad abyste za zivot spatrili co nejlepsi technologie. Nechcete snad videt jak lidstvo poleti na mars atd. atd. Jde o vyvoj a na ten musime bejt prece pysni. I kdyz na to nemame, ale mame tu moznost koupit si to. A to je podle me dobre. A otazka jestli bych si to koupil??? No mit na to tak jo!!!!!!!!!
0/0
11.3.2001 18:04

Kuba2k

Re: Pouze muj nazor
Taky se pridam: Neni mozny, ze v cizine kde si GF3 predobjednali, pouzivaj narozdil od nasich 15" nebo 17" monitoru treba 21"? Jestli jste videli 800x600 na 21" tak byste si taky koupili neco rychlejsiho nez MXko. Q3 v 1600x1200 pri HQ na 21" je uplne super. Jinak mam G400 a 17" ale v praci jsem si zkusil tu 21" a kdyby se mi vesla do batohu .... :-)
0/0
11.3.2001 20:13

PEGAS

Re: Re: Pouze muj nazor
Si zaspal dobu a pis sam za sebe ... dnes 19" monitor napr. znacky BELINEA od MAX Data sezenes za 14000 !!! a takovy AOC snad jeste levnejsi...
0/0
12.3.2001 1:42

Zigfield

Re: Re: Re: Pouze muj nazor
PEGAS: Jenom 14000? a dalsich 20000 abych mel na kartu, na ktery si toho monitoru uziju ? :)))) no znam tak 40 lidi co hraje hry a 50% ma monitory 15' druha pulka 17' 1 ma 21 jenom kvuli tomu, ze to hraje v praci :-) BTW prumernej processor je 200-1000 mhz (1000 sou pretaktovany duroni/celenoi) takze by me taky zajimalo, ze kdyz je minimum TB 900 mhz processor pro koho ta grafika bude ??
0/0
12.3.2001 3:36

Sleepy

Re: Re: Re: Re: Pouze muj nazor
Po koho bude? Pro me. Ja mam "minimum", ale zatim mi ta GeForce 2GTS staci.
0/0
17.3.2001 12:27

Re: Re: Re: Re: Pouze muj nazor
Zejtra dostanu na stul Athlon 1200 256 MB DDR RAM a k tomu pouze GForce 2 ULTRA 64 MB DDR. G3 mě už u bosse neprošla. Ale rad by tu G3 na tehle sestave prubnul. No uvidime casem.
0/0
2.4.2001 13:53

Mirek

Souhlasim
Taky bych GF3 bral :-)
0/0
12.3.2001 8:13

sim

Budou hry, ktere jsou optimalizovany pro GF3 opravdu stat za tu investici, a budou revolucni stejne tak jako technologie GF3? Budou opravdu lepsi hratelnejsi, zabavnejsi?, a jde skutecne jenom o zabavu nebo spise o co nejlepsi grafiku, na GF3 to vypada opravdu nadherne, ale premejslel nekdo o hrach samotnych. Nova technologie jeste neznamena lepsi zabavu, vyzualne samozrejme ano, ale jde skutecne o skvelou grafiku nebo chceme hry, ktere budou skutecne zabavne. A zabava za ty prasule, je dobrou investici?. Ja myslim ze zadna hra nestoji za to abych za ni dal 20tisic. Mluvim o hrach protoze k cemu je TNT2, GF2, GF3, PS2, Xbox atd. bez her? Tyto vyrobky, by meli prodavat hry a ne hromada obrazku. K cemu je hra ktera vypada nadherne, ale veskutecnosti je to tech. demo, k cemu jsou tituly kde je hlavni deviza grafika a hratelnost na tu se kasle, k cemu je vyrobce, ketry si rekne: pred uvedenim na trh udelame hromadu obrazku a voni to stejne vsichni budou chtit, na zabavu kaslem, ten kdo ma GF3 chce stejne jenom spickovou grafiku. K cemu je vyrobce hardwaru, ktery chrli jednu novinku za druhou, kdyz na tu predeslou generaci nema jeste ani poradne zvladnuty ovladace. Jde o zabavu nebo o PRACHY, vyrobcum hardwaru/softwaru jde jednoznacne o prachy a zabava... mozna priste, protoze mame more prace z novim graf. rozhranim a musime to dodelat drive nez bude nova graf. karta od Nvidii, protoze to prece nebudem porad dokola predelavat, to raci udelame nejakej ten path nebo rovno reedici. Neni precijenom lepsi jed za 30 tacu nekam na dovolenou. Mam takovi dojem, ze se nam vytraci pravi vyznam slova "hry".
0/0
11.3.2001 16:42

PEGAS

Re:
Hry se diky takovym novym grafickym kartam, ktere umi nove kousky stavaji daleko realnejsimi a lze s nimi daleko vice experimentovat nebod clovek ma k dispozici opravdu perfektni zobrazovaci moznosti + rychlou grafiku ktera mu to v realnem case zobrazi v naproste plynulosti a dokonalosti. Si stahnete ukazku hry DOOM III a poznate co je to real-time shadow :) tedy v preklady realne zobrazovani stinu :) a pak poznate proc jsou porad nove graficke karty :) Jiz ted vetsinu z nas hry ovlivnuji opravdu hodne a ted si predstavte, ze hry se stanou jeste dokonalejsi a krasnejsi....
0/0
12.3.2001 0:28

if

Re:
keby nebolo výrobcov hardwaru čo chrlia jednu kartu za druhou a jeden procesor za druhým a jednu pamäť za druhou doteraz by si hral super zábavné a super hrateľné textovky, ty mudrák vývoj v grafike by sa mal trochu ukľudniť o 5 rokov, kedy dosiahne kvalitu nerozoznateľnú od reality, v ostatných oblastiach (umelá inteligencia, komplexnosť virtuálnych svetov, prirodzené rozhranie človek-stroj, rýchlosť internetového spojenia, atď) však kľud nenastane a vývoj bude ešte oveľa rýchlejší to nie je o chamtivosti vývojárov hardwaru ale o nezastaviteľnom zrýchľujúcom sa pokroku
0/0
12.3.2001 18:32

Argonarc

muzu celou GeForce3 voje*at mam GeForce 256 na 750Mhz Duronu i tak to vyuzijoe je Citizen Kabuto
0/0
11.3.2001 15:59

PEGAS

Re:
Muzes ju vo*** pac na nu nemas :) kdyby jsi na ni mel tak ji vychvalujes do nebe :)))
0/0
12.3.2001 1:36

Pavel Pluhacek

GF3 vs XBox
Prave jsem se docetl, ze v konzoli XBox ma byt stejny cip (tedy NV25) jako ma GF3. Pritom XBox ma stat 350$, takze v nasich pomerech cca do 15000. Podle meho nemuze nVidia dlouho ustat situaci, aby do PC 3D karet prodavala stejny cip za dvojnasobnou cenu... tedy pokud je vse vyse uvedene pravda.
0/0
11.3.2001 13:30

Tomáš Mrkvička

Re: GF3 vs XBox
To je sice pravda, ale herní konzole stojí na jiném obchodním modelu. Za a) Microsoft stlačil Nvidii na uplné dno, nezapomeň, že když se rozhodovalo o dodavateli čipů pro X-box, bylo ve hře ještě 3Dfx. Za b) máš rozdíl v nákladech, když odhaduješ prodej ve statisících a když máš zaručený odbyt několik miliónů čipů - GeForce 3 a grafika v X-boxu nejsou identické, používají pouze stejné jádro. Za c) X-Box se stejně jako jiné herní konzole bude prodávat za náklady nebo možná dokonce pod nimi, jak je v případě MSoftu zvykem, když chce opanovat nový trh. Peníze plynou výrobcům konzolí z licenčních poplatků za hry, proto jsou také hry pro konzole dražší než hry pro PC.
0/0
11.3.2001 18:01

PEGAS

Re: GF3 vs XBox
GF3 je chip NV20 ne ? prece GF2 GTS je NV15
0/0
12.3.2001 0:16

Mirek

NV20
GF3 je NV20... NV25 v Xboxu bude jeste neco vice "advanced" :-)
0/0
12.3.2001 8:16

Nikdo Nic

Na co?
Já osobně mám Duron600+196ram+TNT2M64+17GB HDD+Live! a stačí mi to (teda až na tu grafiku, ale v nejbližší době plánuju GF2MX). Všechny hry fungujou bez problemů v 800*600, nanejvýš trochu stahnu detaily. Nevidím důvod proč kupovat GF3 nebo něco temu podobnýho (i když nic takovýho zatim neni). A za 25 tis. by se dal pořídit skoro novej comp...
0/0
11.3.2001 10:34

lolis

Kdybych vyhral 10 000 000 korun, tak si ju klidne koupim. A klidne bych si ju jenom polozil doma na policku a usmival se na ni (protoze by na ni jeste nebyla deska:-)).
0/0
11.3.2001 0:15

PEGAS

Re:
Tak me nedochazi o cem to pisete ? na co 10 milionu ? a jaka deska ? co ma deska spolecneho s grafkou ?
0/0
12.3.2001 0:30

DuckDaffy

Re:
Kdybych já vyhrál 10 000 000, tak si koupím GF3 (20 000,- ?), video projektor nejmíň s 1024x768 (přes 1 000 000,-) a velkou bílou stěnu aspoň 3x4 metry (he :-) a budu pařit do alejuja :-))) Samozřejmě nějaké Dolby 5+1 1kW a ... napadá vás jěště něco?
0/0
3.4.2001 23:47

stumpy

Geforce 3-proč si nepočkat?
Já se fakt bavím. Sám dneska hraju na P III-450, 256 Ram, RIVA TNT 2 ULTRA a jsem zatím pořád v pohodě. Mám rád strategie a ještě se mi nestalo, aby se mi nějaká i ve vyšším rozlišení trhala. Upgrade plánuju tak za půl roku, protože zatím není důvod spěchat.O Geforce 3 budu uvažovat, ale popravdě řečeno mi bude stačit GeForce 2 GTS. Tohle je spíš hysterie z novýho hardwaru a bonbonek pro hig-end příznivce, ale normální a rozumnej hráč si buď počká tak 3/4 roku nebo si koupí GeForce 2 s tím že mu v pohodě vydrží další 2 roky.
0/0
10.3.2001 17:37

Re: Geforce 3-proč si nepočkat?
Jo :) strategie typu C&C nebo AOE toho moc nepotrebujou :) Zkuste treba Sacrifice, Giants, Hitman47, Clive Barker ap. v 1024x768 (standartni rozliseni) v 32bit hloubce barev a s detaily treba na stredni uroven.. A PAK MATE PRAVO RIKAT, ZE DNESKA VAM VSECHNY HRY BEHAJI ZCELA PLYNULE !!!
0/0
12.3.2001 1:02

Jkl

Re: Re: Geforce 3-proč si nepočkat?
Cece asi te zklamu, ale mam Durona 600/850, 256 MB RAM a TNT2 Ultra. Měl jsem půjčenou GF3 a rozdíl při Sacrifice, Giants, Hitman 47 byl NULOVEJ.
0/0
12.3.2001 10:24

PEGAS

Re: Re: Re: Geforce 3-proč si nepočkat?
Nulovej rozdil oproti cemu ? pozn. a cemu se divite ? GF3 je tak pro 1.2GHz s DDR pametma (na 900 se to chova jako GF2Ultra)
0/0
12.3.2001 20:10

stumpy

Re: Re: Geforce 3-proč si nepočkat?
Tak třeba Earth 2150 při rozlišení 1024x768 ve 32 bitech je v pohodě, to samý Dark Reign 2, Ground Control, Starship Troopers atd. Tohle snad nejsou jedny z novějších 3D strategií?! Mluvil jsem o strategiích, je pravda že např. na Giants Citizen Kabuto se moje sestava nechytá v takovým rozlišení( ani nemůže, protože tahle hra je optimalizována pro Geforce 2), ale tyhle hry mě nezajímají. Navíc TNT 2 Ultra je dobrá karta, která mi vydržela 2 roky a ještě dneska se pořád chytá, myslí tím v oblasti 3D strategií. Když budu chtít, tak si zítra koupím Athlona na 1.2 Ghz a k tomu GeForce 2 Ultra, ale proč, tenhle krok stačí za půl roku. Navíc u vyladěný sestavy je hlavní víc paměti RAM , i když je pomalejší procesor. Měnit počítač každým rokem a půl je hloupost, protože než si naplno člověk vychutná sílu sestavy, už běží pro novou.
0/0
12.3.2001 20:04

PEGAS

Re: Geforce 3-proč si nepočkat?
Na takove keci, ze mi beha vsechno plynule jsem ockovanej :) p.s. predchozi zpravu jsem napsal ja...nejak doslo k chybe a neni tam prezdivka ani email.
0/0
12.3.2001 1:08

PEGAS

Re: Geforce 3-proč si nepočkat?
Jo a jeste treba Rune a nebo narocnejsi Blade of Darkness, ktery ma opravdu perfektni praci se stiny a s osvetlenim
0/0
12.3.2001 2:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.