Diskuse

Moto GP - ráj na dvou kolech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lukáš Vosyka

15. 7. 2002 21:59
Právě pařím demo Moto GP a řeknu vám je to skvělá pařba.Ale každá hra má svoje mínus-jízda na trávě(zpomalí vás to jako kdybyste měli zastavit)-samozřejmě si trať nezkracuju,ale občas se stane že nechtěně najedu na kousek trávy.Další mínus je jízda na mokru-od kdy se na mokru jezdí jako na suchu???Další mínus je obtížnost-hraju to na obtížnost Pro a v cíli sem třeba 40s před ostatníma(no ale to bude asi pomocníkama).No abych jen nekritizoval-Ovládání je perfektní,grafika taky a hardwarová náročnost minimální-Pařím to na 700Mhz Duron,256 MB RAM,Geforce 2 MX 32MB v rozlišení 1024X768 16 a detaily na plno a vůbec se to neprcá ani v závodě,což je velká výhoda.Uvidíme až vyjde plná verze.Nevíte někdo kdy má vyjít?Jo a ještě-jaký nejlepší čas jste zajeli v assenu?Já sem zajel čas 1:55:54.
0 0
možnosti

20. 4. 2002 16:42
0 0
možnosti

mike m.

15. 3. 2001 15:35
nak nevim ...
mno .. nak nevim ... myslim ze v petistovkach je ted mistrem sveta kenny roberts ... a co se tyce zavodnich her .. nemel jsem moznost hrat moto gp nak dlouho .. ale myslim ze nejlepsi zavody na ps2 je porad ssx ... moto gp bych oznacil spise jako nejlepsi simulaci na ps2 ...
0 0
možnosti

Cobra

13. 3. 2001 19:41
Radek: Jestli chces hru bez textur a efektu, muzes klidne pocitat 75M, jinak maximalne tak 13M... Ten udaj "Sega" je omyl, nebo je tam schvalne? ;-)
0 0
možnosti

radek

12. 3. 2001 7:52
Detailni modely ? to si delate srandu ? PS2 ma spocitat 75 M polygonu/s = 1.5 M na 1 frame. Myslim ze obvod zadniho "kola" by jich mohl nit vic nez 12 !!! aby vypadalo jako kolo.
0 0
možnosti