Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Stane se Unreal Episode II novým králem?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dan

Secret

Přišel jsem nato co je to firing range. Je to tam střílite na ty panáky tak ty první dveře se otevřely když k ním půjdete.  Tak můžeš Střílet jakou zbraní chceš. Ale je to zbytečné.

0/0
12.6.2008 13:53

Janis Psikidis

POMOC
Potrebuju poradit. S kamosem mam propojeny pocitace,ale ve vsech hrach jako je Medal atd.jsou strasne velky mapy.Potrebuju nejakou hru kde jsou mensi mapy,aby byla nejaka akce!!!!!! Diky
0/0
24.2.2004 11:31

Ivo Vorek

IVo
Mám problém Hra mi nejde spustit.Píše mi to :Unrel2 způsobil Chybu neznámý.Co mám DĚLAT?Dík
0/0
20.9.2003 20:15

aaa ddd

unreal
Myslim si ze unreal je naprosto onicem ,naprosta nerealnost ,chodici roboti a nudna hratelnost ,myslim si ze v mode sou proste realnejsi hry a pribeh taky moc nezaujme ,atmosfera z jednicky je ta tam
0/0
22.8.2003 0:49

deathfoe ...

Prvni Unreal mel sice super atmosferu, ale nepratele byli nejhorsi jake jsem kdy videl ani jeden z nich se mi nelibil, zato ve dvojce jsou nepratele o dost lepsi. Mi se to celkem libilo, krome nektereho s uvodnich levelu v tom pralese v noci byl jinak design levelu povedeny.
0/0
22.8.2003 20:58

Thomas

Re:

??? U2 byl absolutní Gamedesingový průšvih... za celou hru byly použitelné asi dvě zbraně, leveldesing pro 3leté děti...atd-tahle hra to u mě měla spočítané zatraceně rychle (asi v 1/3).

0/0
12.6.2008 14:36

Tomáš Brabec

Kompatabilita s graf.kartami
Mám konfiguraci Pentium4 2,53ghz, 512 ram a Radeon 7500 64mb.Z hlediska výkonu běžela hra v pohodě (1600x1200 max. detaily) ale asi po 10 minutách hra spadla a objevilo se okno s chybovým hlášením (Genaral fault ...atp.).Po stáhnutí nového patche na grafárnu už to běží v pohodě.
0/0
1.6.2003 17:25

Erik Pergl

Hrůza a děs
Teda nevím, jestli se někomu z vás líbí Unreal 2, ale já tu hru považuji za děs. Už když jsem si ji kupoval tak jsem si vzpomněl na nic moc obrázky z médií. No prostě průser animace postav, slebé interaktivní prostředí a to nemluvim a hloupých misích obsahově. MOŽNÁ TAK PŘED ROKEM BY TO BYLA DOBRÁ HRA. Dneska se mi to jeví jako trapné. A voda se pěkně leskne i v jiných hrách ta co. AI nepřátel je opravdu k zasmání a mise na planetě s chlupama ha ha. Styl jak Quake 2. No jestli si jí tady někdo chce koupit tak ať si úpřídí radši něco jiného.
0/0
27.5.2003 21:11

Alexander Szalai

Problem
stavi se do fronty zadonicich o radu nainstaloval sem unreal2 ay na to ze kazdej 5min spadnul sel v pohode naistaloval sem patch uz to sice nepada ale mizej textury a celi objekty napr. kdy se otaci kolem sve osy tak pod urctym uhle je videt vse a nekdy chybej schody krabice etc nevite co stim?
0/0
27.5.2003 20:49

Ene Bene

Secret
V tutoriálu hry v části kde se učí skákat je vpravo takovej plot. Ten jsem řeskočil a v jedný bedně byla jakási hlava. Něco mi to napsalo že se odkrila nová secret firing range. Ale jinak jsem nic neobjevil. Nevíto co to teda k sakru dělá???
0/0
23.5.2003 8:41

Ene Bene

UnrealEd
Není někde na nětu nějakej tutoriálek na práci s UnrealEd? Aspoň nějaký základy k vytvoření jednoduchýho levelu.
0/0
21.5.2003 22:09

Petr Hřebejk

Hardwarový problém?

Mohl by mi prosím někdo poradit? Po dohrání asi do 15 levelu mi ve W XP vyskočila modrá obrazovka a po restartu už nejdou načíst uložené pozice, vyhodí mi to do Windows a vypíše: General protection fault!History: UObject::ResetLoaders <- (CS_Intro 1 0) <- ExitLevel <- UGameEngine::LoadMap <- LoadURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoopBuild: Jan  7 2003 18:16:21
Mám AMD 1800+, 512 MB RAM DDR, GeForce 4200 Ti. Nově jsem přeinstaloval počítač, ovladače k desce, ovladače na grafiku mám v43.45, zkoušel jsem i nainstalovat opravný patch v2001 a nové DirectX9 a stejně to nefunguje. Nová hra spustit jde, ale nechce se mi to hrát od začátku a pak čekat na stejnou chybu. Už se s tím někdo taky setkal, nevíte co s tím? Díky moc za radu.

0/0
21.4.2003 17:29

Kill Me!

Zdravim panove. Chci reagovat na prispevky kolem velke HW narocnosti Unrealu II. Mam Athlon 1.3 GHz, 256 MB RAM, SB Live 5.1 a dnes jsem si koupil ASUS GeForce 4 Ti 4200 128 MB RAM a musim rict, ze to slape v 1024@768 32 Bit vyborne. Mam takovejch 30-50 FPS to podle situace.
0/0
16.4.2003 23:16

Standulk !!!

re:
A pak, ze to neni narocny  ...
0/0
22.4.2003 10:51

Johny Frage

cestina

Mam taky problem s cestinou ze ked ju chcem otvorit tak my mnapise ze subor obsahuje spatne data,mam XP a neviem ako to obyst,nevie niekti poradit?

 

0/0
1.4.2003 21:36

Petr Maskiller

NO ?_!
..MYSLIM ŽE TO V PÁR DETAILECH MALIČKO ODFLÁKLI - ALE CELEK VYPADÁ VSKUTKU NADPRŮMĚRNĚ - UVIDÍM, JSEM ZATIM U TŘETÍ MISE
0/0
28.3.2003 11:22

Pavel Kopřiva

spuštění

Ahoj všem

Mám problém se spuštěním Unreal 2 . vypisuje mě to toto :UI Class not found: Root

History: UI::ImportComponent <- (Root) <- UUIConsole::LoadComponent <- UIConsole::_Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Build: Jan  7 2003 18:16:21

moje konfigurace je Athlon XP 2200,gf 4Ti 4200  128Mb, a 768Mb ram

Už sem z toho bezradný ,prosím poradte

 

 

0/0
18.3.2003 18:46

mara nad

hm
preinstaluj system, nainstaluj si ovladace desky, a directy X a detonatory, pak by ti to melo chodit.
0/0
28.3.2003 12:21

Norbert Pičman

pojedemi???
pojede mi ta hra na 600MHZ 320Ram GF4 MX440 64DDR(jede mi 2003 bez sekačky tedy jenom občas při dvou kolech)
0/0
16.3.2003 20:51

luks bar :)

Tezko
0/0
16.3.2003 20:59

Arnost Matejka

No hodne stazene detaily a mohlo by to jit... On Unreal II je tak o 25% narocnejsi nez UT2003, takze zadna slava na tehle sestave.
0/0
17.3.2003 1:08

Ene Bene

Já myslím že jo.
Já mám P3 800MHz 256MBRam G-Force2GTS (32MB) a hra mi jede naprosto bez problémů (na nižší detaly samozřejmě)
0/0
21.5.2003 21:51

tom kavon

problém
Cus lidi, hraju Unreal2 a jsem v lodi, ktera leti do slunce. Dostanu se do naky mistnosti, podela se gravitace a do 40 sekund musim neco udelat, nevim co, skoro se nemuzu hybat. Diky za radu.
0/0
13.3.2003 14:34

Iva Urbánková

Re: problém
Jsi ve stavu snížené gravitace, musíš najít záchraný modul. Jukni se do mého návodu, máš to tam popsané. :-)))
0/0
13.3.2003 16:17

tom kavon

návod
Rád bych se do toho návodu juknul, ale nevim, kde ho mám vzít? Jinak  čeština vyšla jenom na Gamestaru, nebo se dá sehnat i jinde?
0/0
14.3.2003 14:25

Iva Urbánková

Re: návod
Návod jsem už před týdnem odevzdala redakci, snad ho co nejdříve zveřejní. Neuvědomila jsem si, že ještě není umístěn. Omlouvám se. :-)))
0/0
14.3.2003 15:10

Iva Urbánková

Re: návod
Napiš mi na můj mail. :-)))
0/0
14.3.2003 15:24

Iva Urbánková

Re: problém
Napiš mi na můj mail. :-)))
0/0
14.3.2003 15:24

Arnost Matejka

Jak vidis,asi kazdy jsme jinak narocni :-) Nejen na rozhovory a jejich inteligentnost,ale i hru celkove. Treba to ze s tebou okoli komunikuje jsem si myslel uz snad pred tremi roky jako absolutne normalni a beznou vec a kdyz myslim komunikuje, tak ne jen dve tri hlasky...

A opravuji ten nazor na silene dlouhe nahravani, je pravda ze ted s 768MB pameti a zakazanym swapem to jde o poznani rychleji.. ale zase na druhou stranu, nepretrhne se to ;-)

0/0
14.3.2003 22:09

luks bar :)

Souhlas s Pedrossem
0/0
14.3.2003 22:54

Petr Possel

Díky
0/0
15.3.2003 11:25

luks bar :)

Ok.    I kdyz je fakt ze mohli udelat zajimavejsi Finalku.   Ale jinak super hra
0/0
16.3.2003 21:02

Vladimír Navrátil

to Uffendi
pod jakým systémem Blooda hraješ?  já se po pár letech rozhodl, že ho zase zkusím hrát (je to přece klasika), ale jak pod XP, tak 98 s tím mám celkem problémy
0/0
12.3.2003 20:44

Alexander Szalai

Re: to Uffendi
pod XP mi to nebezi vubec ale pod win 98 v pohode a to do konce i ze zvukem (mam SB Audigy)
0/0
27.5.2003 20:41

nor ghuul

Zklamani
Jo jak uz tu bylo napsano, pribeh je naprd, grafika je pekna, je to kratke, levely nic moc.... Celkove to pusobi jako demo toho co zvladne jejich engine a to jeste omezene (v nejakym traileru asi pred rokem toho bylo k videni vic). Myslim ze grafika nemuze dotahnout to co se na hratelnosti a pribehu ztratilo. P.S. jedina zabavna vec je kdyz si clovek pomoci cheatu prida do hry skaarje nebo jine potvurky a pak sleduje jak se mezi sebou hezky mlati.. :)
0/0
9.3.2003 11:21

nor ghuul

jeste sem zapomnel
taky me stve ze uz neni podporovanej A3D 2.0... EAX HD je sice uz taky naurovni, ale A3D je A3D... skoda ze Aureal zkrachnul...
0/0
9.3.2003 11:34

John Mullins

Souhlas
Jo jo, taky nevim proc ten clovek psal, ze ty rozhovory a hlasky jsou spatny....tohle je ta silnejsi stranka hry: " Asi nejvice se me libila ta obrana mise s tim Dr.Meyerem.....jak je ten sulin nahore porad popohani...a jak John na to zareaguje, ze ho nejdrive nakopne do do prdele az spadne z te strechy a ze pak ho zabije...:-))))". Zabava to urcite je, ale ten pribeh je slabej...podle me, spise mel byt silnejsi pribeh co hrajes nez ten kolem clenu Atlantisu, ten je vybornej, ale je prece vedlejsi..!!! Hlavni hrdina je hlavni.!! Jinak urcite dobra zabava, ale jak jsem psal....nova latka ve 3D hrach to neni.
0/0
6.3.2003 15:05

Radim Košařík

souhlas

Jo, presne tu hlasku, jak ho skopne ze strechy jsem mel na mysli:-))) Je fakt, ze po strance samotne herni casti to neni nic extra, i kdyz ty obranny (a ta sniperska) mise jsou dost zabavny. Ale jako celek me to proste dostalo a dost me to chytlo prave tou atmosferou a vedlejsi linii pribehu. Ta hlavni fakt za moc nestoji.

Ale spis nez FPS bych tuhle hru popsal jako vyborny atmosfericky interaktivni film s obcasnou akcni vlozkou. Protoze pro me tu byly ty mezihry fakt daleko zabavnejsi nez samotna hra.

Bylo to dobry, ale patnact stovek bych za to asi nedal.

0/0
6.3.2003 22:35

Arnost Matejka

Vedlejsi linii pribehu? Ted jsem se ztratil, mluvime porad o stejne hre? Nevsiml jsem si ze by se tam odehralo neco takoveho ze bych mohl mit na vyber co budu delat dal, natoz aby se mi podarilo odkryt vedlejsi linii pribehu.. Mozna jde jen o spatnou formulaci toho co jsi chtel rici ze?
0/0
6.3.2003 23:05

Petr Possel

No, ja se k Unrealu 2 dostanu snad do konce tydne, tak uvidim sam. Dost sem se na tuhle vec tesil, ale po nekolika prectenych recenzich a tehle diskuzi...nevim nevim. No, uvidime.

 

0/0
3.3.2003 19:54

John Mullins

Moje hodnocení
Tak jsem tenhle víkend dohrál Unreal2, a můžete mě třeba ukamenovat, ale mám smíšené pocity....... Grafika: ====== Samozřejmě že je, na dnešek, zcela nadstandardní, ale podle mě epici rvali polygony tam kde nemuseli, tak především tváře postav jsou neskutečně umělé, viz Aida screenshot v recenzi nahoře...John Carmack a spol u Dooma3 šli daleko dál, vrásky...póry...atd. Myslím že Doom3 bude v tomhle daleko lepší....celkově se mě to zdá takové přeplácané efekty, které pouze zvyšují nárok na PC...znovu přirovnání k Doom3 k tomu demu, tam se mě to zdá vyvážené...některé efekty se v Unreal2 ale povedli....třeba kouř z Isaacovi cigarety je výborně udělanej... Příběh: ===== Ten mě zklamal asi nejvíce, na to co hlavní hrdina dělá, krade artefacty vesmírným společnostem a z různých koutů vesmíru, se vlasttně vůbec nic neděje. Hlavní hrdina je jakoby pořád mimo děj.....pouze dějová linie kolem členů Atlantisu je řekněme velmi dobrá a vyvrcholí opravdu krásně napsaným závěrem, který mě docela dostal...až jsem přemýšlel že si jeden drink na Isaaca opravdu dám...:-))) Design misí/ hudba: =============== Tohle se ale povedlo, především mise s pavouky a s drakem byli super...Hudba opravdu vynikající..ta v té pavoučí misi super...zde není co říct. Suma sumárum, k téhle hře se rád vrátim, protože jsem se slušně bavil, ale nová latka v 3D hrách to teda není....až přijde Doom3 tak se všichni budem divit...!!!!! Dal bych tomu tak 8 z 10.
0/0
3.3.2003 9:54

aPsolutni Zombius

Mno, ja to teda jeste nehral, ale moc bych to nesrovnaval s DOOMem, protoze U2 tady ted je, DOOM podle myho nazoru vyjde nejdriv v druhy polovine roku
0/0
4.3.2003 9:26

Jest Přítomno

Ach jo, další revoluce ?????
0/0
5.3.2003 0:01

Wasabi

ZVUK EAX

Buenna Vista :o)

Chci se zeptat jestli má taky někdo problémy se zvukem.

Když zapnu EAX tak hru vůbec nespustím a když to zapnu během hry tak po chvíli se mi vrátí do windows. Možná by to spravil nějakej path.

Předem danke za odpovědi a pámbů vám to zaplať. Wasabi

0/0
2.3.2003 16:21

Arnost Matejka

S EAXem je spousta problemu. Na strankech Unrealu je nove dll pro eax. Z vlastnich zkusenosti to nepada pote, ale eax neni zrovna kvalitni (co se da hold uz delat) hlavni je ze to nepada a da se to dohrat.
0/0
2.3.2003 18:19

Arnost Matejka

Dojmy...

Dohral jsem to. Posleze precetl recenzi a tak si rikam ze napisi take sve dojmy.Treba to nekomu pomuze s koupi/nekoupi.

Rozhodne se nejedna o zadny zazrak. Prvne vezmu to co se mi opravdu nelibilo:

Graficka preplacanost,spoustu veci delano jen pro efekt, strelba nepratel nebo moje znamena rozzarit si celou obrazovku nesmyslnymi efekty abych nevidel nakrok a fps slo k nule.Pouzite kriklave a casto neprirozene barvy jak u nepratel,tak u sveta kolem.

Mise jednotvarne,jen ciste pro blbce, bez porad za nosem a hlavne nepouzivat mozek (nejvetsi zahul na mozek je zmacknuti tlacitka) I kdyz nektere uvedu v kladech. Rozhodne hrozne nevyvazene, jako by se designeri vrhli na mise a pak je najednou splacali dohromady bez pomysleni co ma byt nazacatek a co na konec. Nektere konecne mise jsem bezel v poklusu a ani se nezastavoval...Neco takoveho ze by doslo strelivo jako tomu dost casto bylo treba u Wolfa 3D to se mi ani nahodu nestalo.Jeste tak u tech par zbrani ktere jsem pouzival.U ostatnich jsem vetsinou jen vyzkousel jak strileni vypada:(

LOADING grrr jeste ted kdyz si vzpomenu,jde mi mraz po zadech.Tim me dostali, sice je v recenzi pochvaleno jak krasne jsou mise naporcovane,ale minutu cekat na nahrani briefingu,animace,nebo mise kterou mam za tricet vterin zasebou...Nebo stane se a zemru v souboji a zase cekat...To dokaze zvednout tlak.

AI celkem to jde,nekdy jsem byl prekvapen jak je dobre udelan nektery script (tedy ne AI) a nekdy jsem koukal jak prisery (extremni vetsina) maji AI stejnou jako v nejstarsich hrach ala Doom. Vrchol blbosti pokladam za to, kdyz vlastni lidi strileji do mne, nebo svych kolegu jen z duvodu ze je v ceste k nejblizsi prisere:(Bral bych to u Turretu,ale u spolubojovniku...

Pribeh: az na konec (hezky napsany konec) hodne primitivni zapletka a strasne dialogy (vyjimky se ale nasli :-) Extremne linearni.

A klady :)

Rozhodne nektere mise, napriklad obrane mise jsou celkem pekne reseny a byt lepsi spoluprace se spolubojovniky,pak dokonale. Sniperska epizoda moc pekne intermenzo. Nekolik misi opravdu stalo za to je hrat,meli hlavu i patu a jeste vypadali pekne,oproti misim,kde se jen probehlo a zase zpet.

Atmosfera,pekne moc pekne gradujici,jedna prihoda s vytahem,ktera se velmi povedla:)Bohuzel atmosferu hodne ubiji velka predvidatelnost.Pokud si posteskne Hl.postava, ze ti pavoucci jsou jednoducha zalezitost, znamena to ze okamzite se jich vyvali obrovske pole a takovychto jasnych narazek je velka vetsina:-(To same s hudbou,pokud zajdete za roh a uslysite zmenu hudby je jasne ze nekde neco okamzite vyskoci..Zlaty System Shock a jeho ruchy,atmosfera delana zvuky a ne jen hudbou.

A to je tak vse. Souhrnem radsi si zahraji znovu Wolfa,nez toto:( Nebo Unreal 2003 tournament :-) Herni doba cca 8-12 hodin i s loadovanim ;-) je malo.

0/0
2.3.2003 0:44

John Mullins

Stupidni dialogy?

Cau, v mnohem s tebou souhlasim, ale proti dialogum nic nenamitam...ty byly nahodou super. Rikas ze si zahrajes radeji Wolfa, no tam se s pribehem taky zrovna moc nepochlapili......

Kazdopadne jsem hodne zvedavej na Dooma3, ID softi si najali zvlastniho scenaristu na pribeh hry...uz to demo ukazalo ze to bude asi naprosta bomba a ze tentokrat to ID Epicum pekne natrou...

0/0
3.3.2003 14:00

Arnost Matejka

Nektere dialogy sly,ale zbytek byl moc ucelny, moc se snazili do par vet narvat cely pribeh a pozadi hrdinu. Proste me to nesedlo a nektere dialogy mi prisly opravdu az moc ucelove delane.

Je to spise tim, ze hra cela je jen spojeni nekolika levlu a pokus o spojeni je pribehem. Jako singleplayer hra to nebylo rozhodne moc dobre. Staci si vzpomenout treba na System Shock II a je to jasne.

U Wolfa bylo pribehu vice nez v Unrealu II a jeste mise byli lepe koncipovane, rozhodne tam odpadlo treba to nesmyslne nahravani apod. Zivotnost UnrealuII je velmi mala. Sedel jsem tu s clovekem co uz hodne dlouho zadnou FPS nehral.. no a kdyz za pet hodin se dostal uz skoro na konec hry...

0/0
4.3.2003 14:31

Iva Urbánková

Unreal II
Sháníte češtinu? Napište mi , poradím. :-)))
0/0
1.3.2003 21:31

Marek Mach

čeština
Kde bych sehnal češtinu do Unreal2.Díky
0/0
27.2.2003 0:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.