Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Halo - akční hra nové generace

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kaja

multiplayer

jak se dostat v multiplayeru na mapě danger canon nahoru

;-D

0/0
19.12.2007 14:30

Marek H...

6.mise
Jsem pod posledním energetickým mostem ,jak se mam dostat nahoru?
0/0
2.1.2007 11:17

Marian Szalai

Problém
Neviete preco ked idem hrat halo multiplayer po nete vzdy ked sa chcem prihlasit  do nejakeho serveru vzdy mi pise Key is Valid.Mam napalovanu Halo a neviem presne aky Cd Key tam mam dat. mate niekto všetky Cd key? poslite mi to dnes na mail
0/0
19.11.2006 12:50

karel sulc

 

0/0
27.3.2006 11:02

jan

asi od pulky strasna nuda
tvurce tehle hry nechapu asi do pulky je to super zabava a pak nuda jak prase
0/0
21.2.2006 15:02

Zdeněk Franc

potřeba o radu
nevíte někdo co se má zničit v tom 3. patře po spuštění panelu v poslední misi před koncem?
0/0
31.5.2005 21:32

Tomáš Vejmeka

Rada...
No pokuď si mrhavě pamatuju ten docela náročnej konec, tak máš zničit nějaký reaktory v tý sestřelený lodi. Myslím, že v tom 3.patře, se ti vysune nějaká "roura" do který střelíš a pak to celý začne vybuchovat.
0/0
18.9.2005 23:22

Marian Szalai

Holo
Aky to je level neporozumel som.pomozem ti.halo som presiel 30 krat.povedz kde si
0/0
19.11.2006 12:52

Storm ...

optimalizace

upgradoval sem a chtel sem udelat zatezovej test touhle hrou, ale byl sem docela konsternovanej, kdyz sem zjistil ze pri max. detailech v 1280x1024 se pri trochu narocnejsi scene skube. kdyz sem snizil na 1024x768 tak uz to bylo celkem v pohode.

soucasna sestava: Athlon xp 2600+ barton, 1gb ddr400, Leadtek gf fx 5900xt 128mb. v 3Dmark03 mi to hodilo neco okolo 5000 bodu.

prijde mi ze na starsi sestave, tedy v rezimu dx8.1 to behalo stejne dobre a nerad bych zjistil ze sem vyhodil prachy za takovejhle upgrade zbytecne. je to teda spis spatnou optimalizaci hry? podporuje vubec ty serepeticky pro dx9 nebo ho jen z frajeriny vyzaduje pri instalaci?

0/0
30.3.2004 16:29

Petr Kárník

Re: optimalizace
Halo bylo puvodne dost neoptimalizovany, zkus patch, ten vetsinu neduhu odstanil...
0/0
30.3.2004 17:07

ronald castulik

Preco
Nevie nikto preco sa mi restartuje pc hned po uvodnej pasazi Halo?Celeron 1700,Ati Radeon 9100.
0/0
21.2.2004 21:11

Ivo Vorek

multiplaye

jak mám spustit multiplayer přes síť?nejde mi to.

 

0/0
10.1.2004 14:11

Siky 001

Mám problém-nejde mi spustit halo...napíše mi to:Fatal error a pod tím článek: A problem occured initializing direct 3D.Hardware acceleration maybe disabled,please run DXDIAG.  Mám ATI 9600 128 MB,ovladače verze 6.14.10.6404(datum 2.12.2003). Zkoušel jsem ten DXDIAG a tam se žádné problémy s testováním Directu neobjevili.Předem dík za odpověď.
0/0
27.12.2003 18:18

Siky 001

Už mi to jde...stačilo přehodit kompatibilitu na windows 98/ME...
0/0
28.12.2003 8:53

Petr Chochel

Problem
Hmmm tak me to tedy nejde :( Zkousim to na WinXP PRO SP1, P4 2.5 GHz, 2 GB RAM a grafika ATI 9200 PRO 128 MB - vsechno je na seznamu korektniho HW a nebo daleko lepsi nez MS pozaduje. Drivery posledni (ATI driver 3.1, DirectX 9.0b, update hry na 1.03.606)...
Spusti se to priblble intro s logama na zacatku a skonci to logem MS. Potom jde uz jen zvuk a v obraze je porad staticky obraz posledniho frame loga MS....
To vypada na skvele napsanou a odladenou hru, jen co je pravda....
0/0
25.12.2003 22:17

Michal Bohm

Tak jsem to včera dohrál a myslím,že to byla dobrá příprava na Dooma a Half-life.Myslel jsem,že to bude horší,ale celkem to ušlo a naštěstí to skončí,když už vás to přestane bavit.Časem se z toho stává stereotyp. Slušná hra,ale žádná bomba.Myslím,že koncem roku se na nás přivalí o dost lepší pecky.
0/0
7.12.2003 19:31

Michal Bohm

Problém
Zdravím.Mám problémy s Halo.Když to chci spustit,tak mi to píše,že mám slabou grafárnu nebo co.Mám Geforce 2 a to by snad mělo stačit ne?Kamoš ji má taky a jede mu to v pohodě.Přece si kvůli tomu nebudu kupovat novou,když to na ostatní hry v pohodě stačí.Máte někdo podobný problém?Co s tím?Díky
0/0
30.11.2003 15:38

Karel Wubr

Poznamka k uvodu
Pri cteni navodu jsem si povsiml zajimaveho uvodu. Nevim, cim to je, ale krapet se lisi od uvodu co mam v manualu. Ne, ze by na tom zalezelo (at zije Morlor :) ), ale v tom mem se pise, ze Covenanti Zemi jeste neobjevili a kazda lod ma tedy povinost se znicit v pripade porazky (neb obsahuje navigaci). Tez specialnich vojaku bylo vytvoreno vice, ale pred uvedenim do akce byl system, kde se nachazeli, napaden a jen Master Chiefa (btw: neni to zkracena hodnost Master Chief Sergeant?) se zdarilo zachranit skokem naslepo (smula, ze Covenanti maji rychlejsi lode-soudim dle intra). Ze by byly 2 verze? Jinak Halo je celkem dobra oddechovka :), ale cekal jsem vic...
0/0
15.11.2003 18:06

Jan Vejvoda

Jsem zvědavej co na to vy!!!
Zdar narodu paranu prave jsem se dostal k Halo vypada to docela slusne sice se mi zda ze to docela zaspalo dobu prvne jsem myslel ze jen graficky ale po par levelech jsem zjistil ze nejde jen o grafiku vozovy park je pomalu v kazde hre dale uz jsem DLOUHO nevidel ze by se opakovaly urovne tim myslim to ze jsem byl napr. v nejake knihovne kde byly stejna patra a to hned 4 pocet nepratel je pomerne maly zbrane to je jina ty jsou fakt slusny stejne je na tom i pribeh ktery je celkem napinavy a nic moc se mu vytknout neda celkove se mi zda ze konverzi hra vyrazne ztratila ne krase vyvojari hodne doplatili na neustale odklady a to dost o behu na nekterych sestavach ani nemluvim na pocitacich s procesory 2.4bezel pomalu stejne jako na 1.2ale celkove bych to tak videl na 70procent zajimalo by me co na to vy????? Predem diky
0/0
6.11.2003 9:30

Honza Kňourek

Dobrá gameska to rozhodně je...
Zdravím. Můj názor je ten, že to je dobrá gameska, trpí však tebou zmíněnými neduhami. Asi největší chybou pro mě byla po čase repetivinost, která se nedala přehlédnout. Levely se opakují, nepřátel je jenom několik druhů, nejsou sice nejstupidnější, vzájemně i spolupracují(myslím covenanty), ale pak se tam ke konci objeví ti mutanti a to jsou dementní magoři, kteří jenom jdou a inteligenci nahrazují počtem. Některé situace byly hodně krutý a kolikrát jsem s tím chtěl seknout. Naštěstí jsou tam akční vsuvky, kdy ovládáte buginu, vznášedlo nebo ten stacionární kulomet. Grafika pravda není úplně ťipťop, ale koukat se na to dá a v některých venkovních lokacích se mi to i líbilo. Hardwarová náročnost zůstává záhadou. Já mám athlona 1,1, 320 Ram a GF4mx a šlo mi to naprosto plynule na všechny detaily v 1024x768. Známý má o hodně nadupanější počítač a škubalo se mu to, jak slepice na špalku. Kdyby to vyšlo tak o rok dřív, sklidilo by to daleko větší úspěch, ale takhle se jedná jen o velmi dobrou akci, ale rozhodně nemůže pomýšlet na ty místa nejvyšší.
0/0
6.11.2003 11:52

sdf asdf

Hehehe
 Hehehe to je sranda, vetsina lidi pise jak to ma podprumernou grafiku a o par radku dal, ze maj gf4mx a podobne LOL
0/0
6.11.2003 17:10

--- Miser ---

...
se špatnou grafikou si neporadí ani GeForce4FX
0/0
6.11.2003 22:10

sdf asdf

eh

Mno teda nevim od kdy existuje gf4fx, ale dejme tomu ze si myslel gf fx 5xx0 a ver tomu, ze grafika je jedna ze silnejsich stranek hry a pokud si hru sam nevidel na nejaky karte co podoruje efekty dx9 tak je jasny ze ti nepripada kdo vi jaka, nebo jestli si se koukal jen na tyhle hnusny bonuswebacky screeny. Jinak taky zkus zapnout detaily a particles :)))))))))))))))))))

0/0
7.11.2003 17:30

--- Miser ---

úkol

spusť hru na dvou počítačích, kde v jednom bude GF2 a v druhým nejmodernější karta

udělej screenshoty a spočítej rozdíly

0/0
8.11.2003 1:00

sdf asdf

hm
Zas tak slozite nemusim, staci vypnout efekty v nejakym tweaku
0/0
8.11.2003 13:13

Raiko

Bot
Da se hrat multipayer s botama?
0/0
5.11.2003 15:22

SnEaX SnEaX

Jasně že...
Dá se hrát s botama i bez bot. Někdy postačí i pantofle. Někdy jsem to hrál i na boso, když jsem předtím vylezl ze sprchy . Jinak jestli myslíš AI Booty, tak ty tam bohužel nejsou
0/0
6.11.2003 11:02

sdf asdf

LOL
Co vsichni delate s me to de naprosto v pohode, 1024 vse na max, vse zaply a ani se to necukne. Nikdy mi to nejde pod 40fps a to mam sotva prumernou sestavu, fakt nechapu.
0/0
30.10.2003 17:27

SnEaX SnEaX

lol
...ale kdybys četl pořádně, tak se řeší to, že to právě nechodí jen na některých sestavách. Někde to prostě běží a někde ne    ..... seš jeden ze šťastbějších ... lol
0/0
31.10.2003 7:49

ZEKE YKE

Problem
Mam taky problem v misi kde som prvy krat stretol tych novych mimozemstanov,take tie obludy co mlatia rukamy a ti mali smejti co ich  vela vychadza.Ma s tadial utiec ale neviem kade.Asi v polke ceste spat  kde je vytah si ho privolam ale on spadne a ja neviem kade dalej, ak niekto vie prosim poradte, dik
0/0
28.10.2003 19:57

SnEaX SnEaX

heh
..jelikož tahle scéna byla v 80% daný lokality , můžu poradit jen to,  všímej si zeleně svítících dveří. Cesta ven vede jen jedna. Abych pravdu řekl, žádný padající výtah jsem nepotkal. A to na povrch zpět vedou dva. Tak že, prohledej všechny zeleně svítíci dveře a nezapomeň si zapínat ty elektrický mosty přes celou místnost.  Kolikrát  je mineš ani nevíš jak   .....
0/0
29.10.2003 8:04

ZEKE YKE

Dik, tak ja to skusim este raz, lebo pomaly ma zo zacina nudit
0/0
29.10.2003 20:57

ZEKE YKE

Konecne som to nasiel, s tym ze si nevidel ziadny padajuci vytah si my fakt pomohol

 

0/0
29.10.2003 21:09

SnEaX SnEaX

0/0
30.10.2003 7:11

Karel Pospíšil

Detonatory 52.16
Mám Athlon 900, 384 MB DDR2600, GF4 Ti 4200 128 RAM a v timedemu mám průměrně 20.98 fps na 1024x768@85hz, NoVSync, Specular = yes, Shadows = yes, Decals = yes, Particles = off (ve hře jsem nastavil high a ve výpisu timedema je pak off, ???), Texture Quality = high. Na detonatorech 45.23 se to sekalo úplně neuvěřitelně. 20 fps není zrovna moc, ale subjektivně to jde v pohodě. U GF karet nárůst výkonu dělají určitě detonatory 52.16, jinak si to nedovedu vysvětlit. Teď to jdu testovat v normální hře, no, uvidíme ...
0/0
28.10.2003 19:19

Karel Pospíšil

Bez problémů
Ve hře mi to šlape jako v timedemu. V in- i exteriérech. Kromě detonatorů to asi dělá i určitá konfigurace PC. Někomu to prostě jede, někomu ne.
0/0
28.10.2003 21:01

Karel Pospíšil

Fígl v ovladačích

Jak psal SnEaX SnEaX, nVidia opravdu vylepšila Pixel Shadery v nových ForceWare detonatorech:

"The ForceWare release 50 graphics drivers include the NVIDIA unified compiler technology that translates shader programs so that they are optimized for the NVIDIA GPU architecture, substantially improving the performance of next-generation DirectX 9.0 titles such as HalfLifeTM 2, XIII, and more. Performance in the DirectX 9.0 application HaloPCTM improves by up to 58%[i] and DirectX 9.0-based Microsoft Flight SimulatorTM 9 improves by 33%[ii]."

celý článek: http://www.nvidia.com/object/IO_9304.html

0/0
28.10.2003 21:10

Erik Pergl

Vždyť to chodí normálně!!!

No nevím kdo a proč vlastně máte problémy s chodem s HALO ve větším rozlišení, ale mně to chodí fajn na plné kule. Mám P4 2,0, 512MBRAM, Radeon 9500, XP Home a jde to fajn. Někdy se to cukne, ale to je tím, že hra je špatně optimalizovaná. Jinak je HALO nic moc a plná skoro trapných naskriptovaných scén.

 Hru hraju, jen kvuli tomu, že hra má dobrý art desing prostředí (design levelů je průser) a originální námět.

Jinak nevím proč tak všichni blbnou že je to super. Hiddena a Dangerous 2 bude co se týče hratelnosti stokrát lepší. A je jedno, že je to jiné téma v jiné době.

0/0
28.10.2003 14:43

SnEaX SnEaX

Trošku bych to opravil...

Právě že HALO neni plný nascriptovaných scén. Není daný kdy kdo umře a kdy co spadne. Vojáci v HALO, pokud je udrzíš bez zranění, půjdou s tebou třeba až do konce levelu. Není daný kde kdo zemře a td.... Je pravda že grafika není až tak skvělá, ale má to dobrou hratelnost a to dělá hru zábavnou. Třeba jsem hrál H&D2 ..ale nějak mě to nenadchlo. A to jsem jedničku dojel na první nádech :(   ..... prostě HALO je zábavnější, teda alespoň po multiplayeru. Ale jde jenom o názor :))

 

0/0
29.10.2003 7:57

SnEaX SnEaX

ruská ruleta

Tak přesně takhle bych nazval problematiku 50% chodivosti Halo: Combat Evolved ! Přece to microsofti nemůžou nechat jen tak ?!  Doufám že další patch bude již obsahovat odstranění téhle morbidní chyby. Mám  AMD 2500+ Barton, 512MB DDR 333, MSI Ge Force FX 5600 / 128MB, MSI MB nForce2 ! Tak tohle zdaleka překonalo i minimální požadavky na danou hru, jenomže i když si to dám ve hře někde  ve venkovních prostorech na nejnižší detail a 640 x 480 tak se to při při pohledu na nějakou polygonovou budovu zacuká jak na stařičký 486tce.  Ale tak se mi zdá, že v poslední době se Mrkvosoftum už vážně nic co se týče software nedaří. Kdyby jte někdo měl dobrý vysvětlení a přišel na to, jak to rozeběhnout alespoň o trošku líp, dejte mi vědět. Díky

 

0/0
24.10.2003 11:05

SnEaX SnEaX

Odpověz si sám
Znáte to? Dokud si nenapíšeš otázku, nedokážeš si odpovědět. A já mám nejspíš jedno z řešení. Jelikož NVIDIA uvolnila nové ovladače 52.16 pod názvem ForceWare, slibují i změny v pixelshaderu  Přímo uvedli i titul jako je Halo, že nárůst výkonu bude až o 58%. Tak to jsem teda zvědav, jestli to pomůže. Jelikož DirecX 9 využívá především PS 2, directX 8 PS 1 a 1.1. Tak že možná právě ona chodivost je v Directech a podpore pro pixelshader. Jak se tyto nové ovladače osvědčí, napíšu až po neděli
0/0
24.10.2003 13:18

SnEaX SnEaX

jo púomohlo to..
Tak jsem nainstaloval ty ovladače a HALO dohrál až do konce bez jediného cuknutí, pravda na 800 x 600 a vypnutý SPECULARS
0/0
27.10.2003 9:26

Klement Kostinger

Nastavení
Zdravím všechny, chtěl bych se podělit o své zkušenosti, myslím že o tom by se zde mělo psát a ne o tom jestli je lepší hra na Xbox nebo PC. Třeba někomu pomohu. Mám: Duron 1200, Ati 8500LE,512DDR. Hra běžela v pohodě (znamená to, že asi opravdu nezáleží na výkonu ale nějakým způsobem na konfiguraci), jen se mi asi po 3-5min. "natvrdo" sekla. Zkoušel jsem ubírat v nastaveních, až po to nejnižší možné ale nepomohlo to. Pak jsem defragmentoval disk a nastavil  "Ovládací panely - Systém - Výkon - Virtuální paměť" nastavil položku: "Virtuální paměť nastaví uživatel" napevno na "Nejméně: 600" a "Nejvíce: 600". Po tomto nastavení se mi prozatím hra nesekla. Samozřejně to nemusí fungovat každému, ale je to další možnost. Jinak, ještě mám nainstalovaný patch 1.02 (na stránce GCW je na tento patch exe soubor)
0/0
22.10.2003 10:32

Pavol Lesnak

HALOOO

Jedine na co sa mozem stazovat je stuhnuty chrbat a zadok po osmych hodinach neustaleho hrania HALO od jeho zaciatku az po jeho koniec vratane vsetkych filmeckov.
UNREAL 2 bola vacsia nuda. Chrome sa da prejst za kratsi cas nez HALO, takze to je tiez nic. Breed vyzeralo dobre, ale to bude tiez take ako Chrome. HALO bolo celkom maso, neviem kde vsetci mate problem mne to ficalo v pohode na 2GHZ s R9700. A konverzia urcite netrvala dva roky, to by si to mohli hodit. Kod pre XBOX a PC je dost podobny a hlavne ak pouzivaju rovnake graficke API, tak neni o com. Grafika je ako na XBOX-e, takze grafika zrejme remakom nepresla. Kazdopadne neni to nova hra, treba to brat takto a chce fungovat na najmodernejsej technologii ako je DX9. Kedze pouziva pixel a vertex shadery z DX9, je pravdepodobne, ze na kartach ako GF1,2,3,4 a starsich Radeonoch, ktore hardwareovo podporuje iba DX8 moze nastat mensi crack i ked su na tych systemoch naistalovane najnovsie ovladace a DX9, im este nedava schopnost hardwareovej podpory pre DX9. To je to cele :). Takto to chodi. HALO je fakt super hra... Neni co dodat.

0/0
7.10.2003 9:32

Petr Poláček

Re: HALOOO
Mozna te to prekvapi..ale PC Halo je optimalizovane pro Vertex Shaders 1 a 1.1. Na novych kartach jako mas ty jsou jiz vyssi verze Vetex Shaders. Zatim nikdo s konecnou platnosti nezjistil proc se nekomu Halo vlece i na super konfiguraci a nekomu jede i na prumernych, ci zcela podprumernych. Zrejme patris k stastnejsi mensine, ktere Halo jede bez problemu. Jinak HALO je samozrejme konverze z Xboxu. Ackoli ma Xbox podbnou architekturu jako PC neni mozne hru jen tak vzit a hodit ji na PC..kdyby to slo, necekalo se 2 roky. Bylo treba vytvorit novou grafiku a upravit engine tak aby podporoval funkce, ktere na Xboxu dostupne nejsou.
0/0
7.10.2003 9:52

David Gena

RE:
Myslis ze nove karty nepodporuji zpetne starsi verze Shaderu ????  To snad ne...
0/0
22.10.2003 12:01

Prokop Buben

Halo performance

Na Halo jsem se dost těšil a proto mě zklamalo, jak špatně hra běží. Mám XP2500+ 512 MB RAM a GF4400 přetaktovanou na 4600, na dva roky starou hru mi to přišlo dostatečný a tak jsem se v tom začal vrtat. Pustil jsem si Timedemo (halo.exe -timedemo) a vyšlo mi: 1024x768 - 31,6 FPS průměrně, 800x600 - 43 FPS průměrně - tedy žádná sláva. Nastavení : Shadows-None, Decals-Yes, Particle-High, Texture-Medium, NoVSync (nic jinýho už tam snad není). Zkuste to někdo taky otestovat, ať je co porovnat. V obou rozlišeních dohromady to trvá cca 5 minut. Jinak, nastavit citlivost myši JDE, ale problém je v pomalosti hry. V 800x600 je myš rychlá, v 1024x768 se tváří pomalu, ale jen proto, že je pomalý engine. Mě se hra vůbec netrhá ani nepadá, ale v 1024x768 je neúnosně pomalá, že to ani není zábava hrát, v 800x600 je to OK. Viděl bych to na to, že pro X-Box byl engine optimalizován na 800x600, a v konverzi se s optimalizací pro vyšší rozlišení moc nepárali.

Co vy na to? Zkuste to někdo taky otestovat ... Fázr

0/0
2.10.2003 11:41

Ondřej Zach

Re: Halo performance
Pro X-Box byl engine optimalizovany pouze pro rozliseni, ktere se blizi 640x480 (ve skutecnosti jde o rozliseni televize, ktere je jeste o neco nizsi - presne hodnoty neznam). S konverzi se na to, ze na ni pracovali, temer dva roky a vysledkej je vyssi rozliseni a MP, opravdu moc neparali. Na samotne hre totiz nezmenili zhola nic.
0/0
2.10.2003 11:51

Robotron _(_-_/_-_|_

jenom tak pripominka
Ja myslim ze televize ma neco kolem 720x576, takze spis k tem 800x600
0/0
2.10.2003 12:15

Ondřej Zach

Re: jenom tak pripominka
Ja to vidim spis zhruba na 565x425
0/0
2.10.2003 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.