Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Heroes of Might and Magic - slavná série

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Steve Bornell

Nechcete si nekdo zahrat proti me?
0/0
29.10.2007 10:23

krahy krahy

Kde si zahrát Heroes 3

Lidičky neznáte nějaké herní servery kde bych si mohl zahrát Heroesi 3???

Please,help.

napište mi kdyžtak ma mail

poi.krahy@seznam.cz

0/0
14.6.2006 14:09

jakub hosko

muzes mi poslat heroese 2 jestli to jde
0/0
29.10.2004 17:11

Michal Hrubý

HEROES 5

Jak to teda je s Heroes 5 ? Někde jsem četl že má vyjít 20.června, ale není jisté jestli i tady. Má někdo nějaké info ?

 

0/0
19.6.2004 12:38

Gremlin  

Re: HEROES 5
Hmm a kde jsi to cetl? :-) Ta hra jeste vubec nebyla ohlasena, mela by vyjit v roce 2005, jeste neni upresneno, zda na jare nebo v lete nebo nekdy pozdeji...
0/0
21.6.2004 11:13

Pavel Hauf

Pomoc
Nevíte někdo kde bych mohl sehnat Heroes 2?????? Díky za pomoc!!!!
0/0
9.5.2004 16:22

Vaclav Straka

Heroes 2
Muzes to stahnout zadarmo na www.kompost.wz.cz
0/0
6.6.2004 8:50

Petr Holeček

0/0
16.7.2006 21:36

Daniel Dittrich

Co rikate na obrazky z H5??Jsem zvedavej jak to bude vypadat ve hre??
0/0
2.2.2004 0:57

Michal Novotný

Schanim
prosim nevite nekdo kde se da stahnout Heroes of Might and Magic 1.dik za pomoc
0/0
23.12.2003 19:24

Daniel Dittrich

Porovnání
Trojka byla dobrá čtyřka je ještě lepší,jen škoda že počítač není tak dobrej jako ve trojce,jinak je čtyřka LEPŠÍ!!Čau Drakan
0/0
19.10.2003 10:34

Martin anonym

HEROES 3

Hral som vsetky diely heroes of Might and Magic a presiel som vsetky mapy a kampane a suverejne je najlepsia z nich Heroes 3 , 

Heroes 4 nas vsetkych trochu sklamala , ale inak neni az taka zla.

0/0
22.10.2003 14:28

Daniel Dittrich

Re
Když jsem poporvé vyděl H3,tak jsem si pomyslel to má nic moc grafiku,jak to bratranci mohou hrát.Když jsem se kt omu taky dostal,tak mě to nadchlo. H4 má bombastickou garfiku,dobrou hratelnost jako trojka,jen počítače nejsou tak dobré jako ve trojce.Nic není dokonalé.Čau Drakan
0/0
1.11.2003 10:31

sevencreature .::|^_^|::

Pravda, 4 je taká... divná :-)

3 se hraje pořád, 4ku dohraješ a konec. Zase se vrátíš k nějaké relaxační celodenní XL mapce nejlépe s několika kamarády :-)

0/0
21.6.2004 11:06

milos pohanka

srovnani serii
HOMM sem hral uz od jednicky a uz tenkrat to byla skvela parba a postupne s dalsimi seriemi se uroven zkvalitnovala. myslim tim nejenom nove napady, ktere prisly at uz postupne upgreadovani jednotek, prechod od svitkove magie( toa byla jen v jednickach) k manove, zavedeni nekterych divokych jednotek... Pres nektere "ulety" jako byla treba moznost najimani ghostu(prilis silna jednotka za pakatel, jez vetsinou pri alespon prumerne urovni hrace rozhodovala celou hru) se porad jednalo o skvelou hru, k cemuz nemalou merou prispivala vyskoka uroven inteligence mych comp. protihracu, ovsem to, cim nas vyrobce nyni "oblazil" v tomto smerunema konkurenci. to i jednicky byly v tomto lepsi.. Uznejte, ze jen tak sedet a cekat az se vam nageneruje potrebny pocet jednotek, mezitim si na vylepseni sebevedomi sesmahnout nejakou hordicku volne pobihajicich potvor a potom si jen tak v klidku vyjet a zmasit minimalne 5krat silnejsiho protivnika aniz by kladl jakykoliv odpor.... to uz muzu hrat rovnou tetris. o vyrovnanosti jednotek se take prilis neda hovorit, vim i drive se vzdy vykrystalizoval jeden nejsilnejsi hrad s jednotkou, ktera vyhravala hry, at uz Warlock a cerny draci v HOMM I a II, nebo Archandele v IIIkach, tak ted mi netrvalo ani tri hodiny, abych nabyl presvedceni, ze modrej hrad je nejbrutalnjsi ze vsech. ono taky kdyz vam celou hru vyhrava prvnich par geniu, coz neniani nejvyssi jednotka, tak uz neni prilis o cem tuto hru hrat. fanosh
0/0
18.11.2002 14:26

dal janda

cau please help ,potrebuji soubor heroes2.exe k homam2
potreboval bych soubor heroes2.exe (z cdcka levelu nebo orginalu) dekuji vsem dobrodincum D J kteri mi ho poslou email,treba zpakovany
0/0
19.9.2002 20:59

Michal Jouda

HOMAM 3

Zdar lidi mam problema a potrebuju ho nutne vyresit. Tyka se HOMAM3. Hrajeme ho s kamosem skoro kazdej den od jeho vydani a vzdy po nake urcite dobe hrani nam to spadne a nic ani load nepomuze proste to pokazdy spadne potreboval bych poradit jak tento problem vyresit. Vsem moc dekuji za rady

PS:je to nutne a mimochodem HOMAM 3 je 100krat lepsi nez HOMAM4

                                                   King Michal

0/0
26.8.2002 20:01

Strider Darkstorn

Pada Vam to vzdy po 1 month - bud pres ten mesic prejdi v singlu a pak zmen nazev souboru - cislo je pocet hracu, nebo nainstaluj datadisk (Heroes Complete je taky v poho.) Jinak musim souhlasit, ze po BG serii je to The best game, ale az po BG.
0/0
15.10.2003 16:19

ado

Homam 3
Homam 3 by si určite zaslúžila vyššie hodnotenie.Autor je prehnane kritický.Hratelnost je od 2-ky min.o 50 perc.vyššia.
0/0
19.3.2002 11:39

Wampir RA

HOMAM1
Projel jsem dvojku, trojka i s oběma datadisky (hlavně SOD) mě nadchla, ale jedničku jsem nehrál. Jestli ji někdo máte, prosím, kontaktujte mě na mejlu. Rád bych si ji (čistě z nostalgie) zahrál. Určitě se domluvíme. Předem dík.
0/0
26.2.2002 8:43

Šedý vlk

Gremlin na své stránce píše:
Tisková zpráva CD Projektu: Heroes IV - speciální vydání pro české hráče! Firma CD Projekt prozradila více detailů ohledně české verze nejnovějšího dílu strategie všech dob - Heroes of Might and Magic IV. Čeští hráči budou mezi několika málo šťastlivci na světě, kteří v krabici s Heroes 4 najdou... Heroes of Might a Magic I a II v profesionální české verzi zpracované CD Projektem! Je to událost unikátní ve světě - pouze fanové strategie z Polska a České republiky mají šanci získat takto exkluzivní vydání Heroes IV! Dalším magnetem je cena, celý tento komplet, který se bude skládat z Heroes of Might and Magic I, II a IV bude stát POUHÝCH 999 Kč.
0/0
26.2.2002 17:12

BudVar

Homam I me nejak moc nenadchly, bylo to takovy divny. Dvojka byla jiny kafe - tu jsem paril do zemdleni.. no vlastne dokud nevysla trojka :-)
0/0
26.2.2002 17:16

Fmash

datadisky
Jedničku jsem nehrál (a už asi nebudu), dvojka byla skvělá, stála mě notnej kus mládí a trojka, i když je taky výborná, mě trochu zklamala svou snahou o přílišnou realističnost v soubojích. Ale teprve Shadow of Death mě přesvědčil, že je trojka prostě nejlepší. A poprvé od dob dvojky jsem musel častěji než zřídka loudovat proto, abych přežil, nejen proto, abych si zmenšil ztráty a urychlil tak děj.
0/0
18.5.2001 21:28

Petr Taborsky

Novy, asi posledni oficialni datadisk k HOMAM3 je ke stazeni na techto strankach: http://strategyplanet.com/homm/wog/download.html

Psali o nem i na Bonuswebu.

0/0
27.11.2001 10:47

dejvidek

Homam2 ...
Ahojte, prosím nevíte jestli existujou nějaké další levely pro druhé pokračování? Trojka se mi už moc nelíbí....hraju dvojku a už sem dohrál všechny mapy nejmíň 2x :-) A jestli vyšel datadisk k dvojce, dejte mi na meil vědět na kterém CD (pokud vyšel na Score, Level, std..) Díky moc....dejv
0/0
15.4.2001 20:54

  Gremlin

Re: Homam2 ...
zdar, map do heroes 2 jsou tisice, ja jich map pres 80MB :-)) podivej se na www.heroes.cz, sekce Links - mas tam linky na zahranicni weby s mapami do Heroes, nestacis to ani tahat :-)))))) Datadisk k Homm2 podle mych informaci v zadnem casopise nevysel a nejspis ani nevyjde - pro ne to neni full hra, ktera by pritahla ctenare :-(
0/0
16.4.2001 15:15

nejde mně čeština do heroes3! poraďte!
0/0
15.4.2001 13:14

  Gremlin

Re:
napis mi podrobneji, s cim mas problemy na gremlin@heroes.cz, nejak to rozchodime...
0/0
16.4.2001 15:11

Marek Svoma

re
mě taky prvně nešla ale po restartovani se mě podařilo ji nainstalovat.Nevim jestli maš plnou verzi a tak
0/0
27.11.2001 10:33

Boje v Homam fakt nie sú prepracované ale tá hra má v sebe úžasnú atmosféru a zábavu a to je viac ako nehratelné supersuboje Batleground 1-n
0/0
14.4.2001 9:08

Tomáš Krajča

Re:
Já přece netvrdím, že kvůli tomu je HoMaM špatná hra - mně se Heroesy líbí takové, jaké jsou a samozřejmě s vámi souhlasím v tom, že mají úžasnou atmosféru a hratelnost. Je ale fakt, že souboje nejsou bůhvíjak propracované. Otázka je: komu to vadí? :-)
0/0
14.4.2001 10:59

Ozzzy :-)

jsem opravdu překvapen
Peněz utracených za oba datadisky HOMM 3 nelituji !!!!!
0/0
14.4.2001 1:45

Tomáš Ječný

Díky za zařazení do klasiky, ale...
Po zběžném přečtění článku mě kromě toho, že se v něm vyskytuje několik faktických nepřesností, trkly do očí dvě věci. 1) Tvrdit, že boj není moc propracovaný. No já nevím, ale troufnu si tvrdit, že správnou strategií lze vyhrát bitvu, kterou při automatickém generování prohrajete a ve vítězné bitvě zmenšit ztráty minimálně na polovinu, ne li na nulu. Souboje jsou nedílnou součástí hry a pokud zrovna nehrajete Heroes 2 s černými dráčky a Armagedonem, tak jsou velice zábavné. 2)Datadisky: Shadow of the Death i Aramagedons Blade jsou rozhodně jedny z nejlepších datadisků, které jsem kdy hrál (pravda, moc jich nebylo, ale přesto). Mají přesně to, co se po datadisku chce: trošku novinek, moře nových map a hlavně SKVĚLÉ KAMPANĚ, pro nováčka sice možná trochu náročné, ale myslím, že teprve kampaně v SOD přinesly tu správnou obtížnost pro Heroes fanatiky (i když byla trochu znehodnocena možností volby obtížnosti). Heroes Chronicles už je něco jinýho, to už je fakt hnusná komerce, ale na AB a SOD mi prosím nesahejte!!!!!!!!!!!!
0/0
10.4.2001 18:33

majkl

Re: Díky za zařazení do klasiky, ale...
..presne tak!!! ja vim, mohly by se ty souboje trosku jeste jinak vylepsit, ale i tak je sakra rozdil, kdyz nechate vygenerovat bivu automaticky, nebo ji budete hrat vy.... mnoho bitev, ktere pocitac za vas prohraje, muzete vy vyhrat temer bez ztrat!!
0/0
25.4.2001 20:37

Marek Svoma

re
jo tak se vším stebou 100% souhlasím
0/0
27.11.2001 10:37

Pepa Kokes

Trocha nekonstruktivni kritiky

V roce 1999 se tak dostal na svět díl třetí, Restoration of Erathia. Ten disponuje i dnes maximálně nádhernou, skoro až kýčovitou 2D grafikou, skvělou hudbou, avšak po herní stránce se od dvojky nijak výrazně neliší.

No nevim, rekl bych, ze treba soubojovej system byl prekopanej natolik, ze je to skoro nova hra. Takticky moznosti se zmnohonasobily.

Poslední dobou nás NWC bombardují řadou nepovedených datadisků (Armageddon's Blade, Shadow of Death ...

Je tu jeste nekdo, kdo si mysli, ze Armageddon's Blade a obzvlast Shadow of Death je lepsi nez vsechny predchozi Heroes dohromady?

Většinou jde o naprosté začátečníky, jen občas se tam objeví třeba poražený hrdina nepřátelský, kterému jste zničili armádu, nebo naopak zmizelý hrdina váš. Aby se k vám ale přidal, musíte mu zaplatit (a ne málo!).

O co je drazsi hrdina na 1. a na 100. urovni?

Kromě těchto základních vlastností rozeznáváme hrdiny ještě podle dovedností, které ovládají. Každý hrdina může ovládat až jestli mě paměť neklame sedm těchto dovedností, přičemž to, jak dobře danou schopnost ovládá, se hodnotí ve třech stupních. Když se hrdina poprvé dovednost naučí, má úroveň Basic. Podruhé už je to Advanced a napotřetí a naposledy Expert. Dovednosti jsou rozmanité a přidávají hrdinovi bonusy k pohybu (Logistics), k boji nebo ke kouzlení (Wisdom umožňuje čarovat kouzla z 3. 5. stupně) nebo dokonce produkují suroviny (Ecstasy dodává peníze do říšské pokladnice). Přiznejme si to bez dovedností by byl hrdina poloviční.

Ja jsem taky v extazi, jak to ctu...

Je třeba zabrat doly, popřípadě výrobny na potřebné suroviny. Těch je šest, a to kámen, dřevo, červené krystaly, síra, rtuť (nebo co to v těch lahvičkách je) a drahé kameny.

Sikula vezme do ruky slovnik a hned je mu to jasny... Teda ja kamenum taky rikam "kameny", ale aspon vim, ze je to ve skutecnosti "zelezna ruda".

Boj není moc propracovaný (zlatá Jagged Alliance), ale je příjemným zpestřením.

Nemam slov.

0/0
10.4.2001 17:54

Tomáš Krajča

Re: Trocha nekonstruktivni kritiky
Já přece nepíšu, že je hrdina na 100. úrovni dražší, to se vztahuje obecně k hrdinům, protože 2500 není málo. Ad Ecstasy - chybička se vloudí... od čeho jsou editoři? Hm, já taky vím, že Ore je železná ruda, ale všichni tomu říkají kameny, takže píšu kameny... S tou Jagged Alliance je to hyperbola (schválně jestli víš, co to je "hyperbola"), ale něco ve stylu Age of Wonders by určitě neškodilo.
0/0
10.4.2001 19:31

Pavel Mondschein

Re: Re: Trocha nekonstruktivni kritiky
Drahy Tomasi, editori jsou od toho, aby vychytali gramaticke chyby, zalamali clanek, upravili obrazky a pripravili clanek pro vydani. Samozrejme, ze se snazime vychytat i fakticke chyby, ale nemuzes po nas chtit, abychom znali detailne kazdou hru, o ktere se pise. Za faktickou spravnost pokazde ruci AUTOR, ne editor. Kdyby editori vsechno vedeli, jsou autori zbytecni.
0/0
10.4.2001 20:22

  Gremlin

Re: Re: Re: Trocha nekonstruktivni kritiky
hehe, nejvic se mi na te diskusi libi vzajemny souboj dvou redaktoru :-)) Tak se jeste spolu dohodnete na spravnych zmenach a formulacich a ja jako neclen redakce se pokusim zaridit zmenu :-))) Pokud uz me tentokrat neposle Vreco do haje :-))) jako ze urcite jo, takze se radsi ani nebudu snazit :-)
0/0
11.4.2001 1:07

Peter Helcmanovsky

hm, tak fajn, HOMM uz ma vlastny clanok v klasike... a povodna seria MM ? Nejaka nepodarena zmienka v historii RPG typu "videl som MM od 6ky" ... (trochu prehanam :)) Sheltem s Corakom sa asi v hrobe obracia... :)
0/0
9.4.2001 13:13

lishak

kritika
Datadisky k tretimu dilu a datadisk k dilu druhemu byly na velmi dobre urovni, nevim co se autoru nelibi, patrne je nehral(za coz bych dal krk). Jinak je to klasicky informativni clanek, ktery je spis urceny pro HOMAM zacatecniky, popsano je toho hafo, ale je to o nicem. Typicky levelovsky clanek, mimochodem. HOMAMy by si zaslouzily neco mnohem lepsiho.
0/0
8.4.2001 22:20

Robo

Re: kritika
Tiež považujem datadisk k dvojke a AB k trojke za dobré veci. (SD som nehral).
0/0
9.4.2001 11:07

Gremlin

Re: kritika
taky si myslim, ze datadisky k Homm2 a Homm3 byly dobre. Ale co se tyce kvality clanku, tak ja jsem s nim spokojen - pro zacatecniky je psan dost zajimavym stylem, ze by je mohl k teto serii pritahnout. Pro podrobnejsi informace si mohou zajit na specializovanou stranku www.heroes.cz ;-)))
0/0
9.4.2001 14:28

Tomáš Krajča

Re: kritika
Tak to tedy pr... datadisk ke dvojce (Price of Loyalty) jsem hrál a Armageddon´s Blade taky. Takže asi přijdeš o krk... :-) Souhlasím s názorem, že je článek určen především HoMaM začátečníkům, ale nemyslím si, že je o ničem.
0/0
9.4.2001 20:07

Robbie X

??
A copak tu dělá obrázek ze čtverky ?? Ta přeci vyjde až na podzim...
0/0
8.4.2001 22:09

Tomáš Krajča

pro editora/ku
Myslím, že jsi mohl/a dát jako popisek obrázku ne jen "Heroes of Might and Magic", ale i číslo dílu, ze kterého obrázek je, myslím, že nezkušení čtenáři nepoznají, který obrázek je z HoMaM 1 a který z HoMaM 2...
0/0
8.4.2001 10:08

Pavel Mondschein

Re: pro editora/ku
Tomasi, myslim, ze od toho tu mame mejly, telefony a ICQ, ne verejne diskuze...
0/0
8.4.2001 22:29

Tomáš Krajča

Re: Re: pro editora/ku
Sorry... příště...
0/0
9.4.2001 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.