Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jaký je váš názor na sérii FIFA?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deda Mraz

No, tak o tom by se dalo diskutovat.
0/0
29.12.2001 22:18

Ajantis paladin

tak zacni... :-))
0/0
30.12.2001 0:42

Sparky

Ikdyz Fifa neni dokonala,tak je porad strasne zabavna a skryva spoustu zabavy.Nerikam ze je zabavnejsi nez serie NHL,ale je v nekterych vecech mnohem lepsi , a verim ze Fifa 2002 predci NHL
0/0
4.8.2001 20:16

Michys

Fifa
Hrali jste nekdo International Soccer 2000. Hratelnost je lepsi nez FIFA, ale nic ostatniho ...
0/0
28.7.2001 12:49

vraba

FIFA JE SUPER
FIFA JE UPOLNE NEJLEPSI NA SVETE, SOUHLASIM S VASEMA PRISPEVKAMA ZE V NI JSOU CHYBY. ALE JE TO TO NEJLEPSI CO JE TED K DOSTANI. EASPORTS NIKDY NEUDELAJ UPOLNE HUSTOU HRU
0/0
29.4.2001 19:24

MICHYS

FIFA 2001
Fifa je vzdy hra na kterou se tesim s polu s NHL nejvic.Vzdy zistim, ze je to jen komerecni sracka a vsechno je onicem protoze FIFA je proste monopol mezi fotbaly. Nejvic me nasralo, ze i tady je ta chyba s standartkami. Videli jste nekdy jak je kopou Beckham, Mihajlovic, Rivaldo ...... To je proste nadhera , ale ve fife kazdy rok stejne nejde mi to a nevim proc ruky nebo engine...
0/0
28.4.2001 8:27

Dimitrios Vlasakudis

Re: FIFA 2001
Souhlasím. A teď jedna perla. Víte, jak vysoký atribut shooting má Mihajlovič ve hře FIFA 2001? Nejnižší možný, tj. jedna. Přitom by měl mít sedm.No jo. Autoři FIFY se na fotbal nikdy nedívali a vůbec se ve fotbale nevyznají...
0/0
28.4.2001 11:05

Dimitrios Vlasakudis

Re: Re: FIFA 2001
S tím Mihajlovičem už to někdo psal, všiml jsem si toho až teď. Ale to samé v bledě modrém je Henry, Carlos, Nedved, Trezegue, Figo atd. Naopak Giggs je úplně dokonalý, avšak ve skutečnosti se mi tak dokonalý nezdá, ale vynikající fotbalista to rozhodně je.
0/0
28.4.2001 11:08

Prokop Singer

Re: Re: FIFA 2001
Jo to s tim Mihajlovičem jsem psal já a o fous jsem tě předběhl :o)) Nebo taky neni neni moc vychytaný že čahouni jako Carew,Lokvenc atd. maji třeba HEADING jenom 4. A o Ravanelliho speed 7 (nebo 6) ani nemluvim. Taky byla fakt perlička ve fifě 2000 když tam měl Schmeichel skoro černou plet´ No nic ...stejně na nás vždycky zbyde ta hrozná práce se všim si pořádně vyhrát (asi abychom se nenudili ).
0/0
28.4.2001 15:13

Dimitrios Vlasakudis

Re: Re: Re: FIFA 2001
Mám nápad. Až vyjde Fifa 2002, dáme hlavy dohromady a zpravíme charakteristiky. A lidi si to stáhnou a nebudou se muset s opravováním charakteristik piplat.
0/0
28.4.2001 23:26

Eric 88

Re: Re: Re: Re: FIFA 2001
Problem je v tom, ze jenom v charakteristikach to neni. FIFA proste je UBOHA SERIE. Uboha v porovnani s NBA a NHL. Pripada mi, jako by na ni EA Sports uplne srali, uz aby nekdo udelal poradnej fotbalek na PC. Jako maj na PSX treba ISS-to je panecku fotbal.
0/0
29.4.2001 10:07

Dimitrios Vlasakudis

Re: Re: Re: Re: Re: FIFA 2001
Samozřejmě. EA Sports na FIFU v posledních letech kašle. NHL a NBA je lepší, protože EA jde hlavně o prodejnost v Severní Americe, kde je hokej jeden z nejpopulárnějších sportů, o basketu nemluvě. Fotbal v Americe nikoho moc nezajímá. V Evropě je zase nejpopulárnější fotbal, takže třeba EA Sport pro "nás" speciálně dělá EURO, ale EURO 2000 byla pěkná ******** a šlo na tom vidět, jak EA Sports všechno odbyli.
0/0
29.4.2001 15:11

Prokop Singer

Re: Re: Re: Re: FIFA 2001
Jo je to dost dobrej nápad. Každej by si vzal na starost nějakou ligu a někdo národáky. U Fify 2002 to bude asi dvojnásobná práce protože to bude určitě k MS 2002 takže tam počítejte se všemi a zeměmi na Světě.
0/0
29.4.2001 16:23

Martin Vomáčka

Re: FIFA 2001
Já myslím že je tu VELKÁ chyba se standartkami. Ve FIFA 2001 jsem za celou dobu hraní (a to jsem odehrál dobrých 100 zápasů) dal ze standartky 1 gól! Ve fotbale od Microsoftu je kopat přímáky jedna radost. Tady by se mělo zapracovat....
0/0
20.8.2001 22:22

Prokop Singer

nejlepší byla 97
Nevim jak komu ale skvělá mi přišla fifa 97. Jednak byla strašně těžká a žádná od 97ičky už nebyla těžší. A taky herní systém byl lepší. Ted mají sice nové fify skvělou grafiku ale působí tak nějak dětsky (např několikrát zmíněné nůžky) . Dik je trapné , že takový kop jako jsou nůžky jsou tak lehké... Každá fifa mě přestane bavit jenom kvůli obtížnosti. S těmi atributy docela souhlasil a rád bych připomenul směšnou chacha záležitost že Siniša Mihajlovič má SHOOTING jenom 1 ( to je nějaká ironie nebo fakt takový omyl ) ?
0/0
28.4.2001 5:00

Lishak

Chybka se vloudi
Se clankem lze v zasade souhlasit, ale autor se nevyhnul drobnemu skobrtnuti. Denis Bergkamp je utocnik a ne zaloznik jako Zizu Zidane, Luis Figo a Beckham. Jinak s temi atributy je to fakt, kazdy kdo rozumi fotbalu a chce si ho na PC poradne uzit musi sahnout po nejakem manageru.
0/0
27.4.2001 21:19

Dimitrios Vlasakudis

Re: Chybka se vloudi
No... asi máte pravdu. I když mám dojem, že Bergkamp hraje něco mezi útočníkem a záložníkem.
0/0
27.4.2001 21:45

Johny

nechapu proc takovito clanek uverejnujete, stejne se tim nic nevyresi
0/0
27.4.2001 18:10

Dimitrios Vlasakudis

Re:
Důvod je prostý. Článek měl poukázat na fakt, že série FIFA není tak skvělá, jak se o ní povídá (spíše povídalo). Soudě podle ohlasů v diskusi, čtenáři sdílejí stejný názor. Ačkoliv FIFA 2001 byla opravdu strašná a kromě grafiky nic nového nepřinesla, a dokonce nepokračovala v dobrých nápadech z předchozích dílů, všichni recenzenti (u nás i ve světě) hře FIFA 2001 udělili relativně vysoké známky, jenom proto, že to je přeci "ta skvělá FIFA EA Sports." O sérii FIFA se vždy mluvilo pozitivně. No a článek byl shrnutím faktů i toho, co se o sérii FIFA povídá v posledních letech málo invence, pouze vylepšená grafika atd. viz. článek.
0/0
27.4.2001 19:05

michal

fotbal na pc
nechapu jak nekdo muze hrat fotbal na pc???? dyt to nedava smysl, to si radsi du zacutat s kamosama na plac, ale proc u hrani fotbalu sedet??? dyt to popira samotny princip sportu jako telesne aktivity! o simulatorech f1 nemluvim, v tom se asi malokdo v realu sveze, takze priznivcum f1 nic jinyho nezbyva, ale komu kdo brani jit si zahrat fotbal???? fotbaly na pc jsou nesmysl
0/0
26.4.2001 11:37

Dimitrios Vlasakudis

Re: fotbal na pc
Ano. Máte pravdu. Ale fotbal na PC se se skutečným fotbalem nedá srovnávat. Skutečný fotbal je bilionkrát lepší, ale musíte myslet i na lidi, kteří skutečný fotbal hrát nemohou. Sledování fotbalu v TV i "live" je také lepší. Ale fotbaly na PC nesmyslem rozhodně nejsou.
0/0
26.4.2001 19:27

FCBfan

Re: fotbal na pc
stejne jako se nikdy nesvezu ve F1 tak si nikdy nezahraju "fotbalek" napr. proti Realu
0/0
26.4.2001 19:47

adamesss

No jasně
Je to všechno kvůli tomu, že to dělají američani a hlavní kupní silou je evropa (i když ne my). Hrál jsem Fifa2000 a od 2001 jsem si sliboval, že možná pochopí co na té 2000 bylo špatně, ale né jim to stačí...lidi to koupí a konkurence není tak co by se snažili udělat reálný fotbal. Příští verzi už hrát nebudu...vím jak dopadne. Ostatní sporty od EA jsou dobré NHL2001 nebo NBA2001 jsou opravdu skvostné. Je to tím, že jsou to sporty v USA sledované, tedy budou i kupované.
0/0
26.4.2001 11:20

Dimitrios Vlasakudis

Re: No jasně
Jak jsem to psal v článku - Fifa by měla vycházet aspoň co dva roky, roční perioda je zbytečně krátká. Od Fify 2001 jsem také očekával daleko více. Místo toho nepokračovala v nápadech z Fify 2000 (viz. popisky u screenshotů).
0/0
26.4.2001 19:23

Bořek Neškudla

historické týmy
Ve kterém díle byly historické týmy? To mi nějak uniklo a docela by mne to zajímalo.
0/0
26.4.2001 10:41

adamesss

Re: historické týmy
Ve 2001 určitě - různý hitorický reprezentace a týmy. A v 2000 byli taky. Dalo se znich dokonce nakoupit hráče jako Maradona a tak.
0/0
26.4.2001 11:23

Milan

Me osobne Fifa nepripada vubec skvela.Ac velky fanousek fotbalu,tak tohle me vubec nezujalo.Podle nema smysl kombinovat fotbalovy manager s Fifou,pak z toho vznikne podivna splacanina.Autor tohoto clanku si stezuje na strasnou jednoduchost pri kupovani hvezd.Proc ne.Pokud se vam to nelibi zahrajte si opravdovy hrace,kde opravdu zalezi na zpusobu treninku,zvoleni taktiky a samozrejme slozeni kadru.V takovych hrach jako je Fifa bude vzdy umeni prstu vitezit nad nejakym slozitym managerovanim. BTW:A vas by to bavilo hrat se samyma hvezdama a vyhravat o 15 branek?
0/0
26.4.2001 10:06

Milan

Re:
oprava: zahrajte si opravdovy manager (ne hrace :-) )
0/0
26.4.2001 10:08

Farid Starman

kvalita her FIFA je mytus
nejsem si jisty, zda existuje na PC dustojna konkurence hram FIFA od EA. Jiste je, ze si vydobily pozici nejprodavanejsiho pocitacoveho fotbalu hlavne silou penez (marketing, luxusni licence, nejdrazsi komentatori apod.). Ovsem kazdy soudny fanousek virtualniho fotbalu s PlayStationem vi, ze minimalne jedna konkurencni serie hry FIFA strci do kapsy. Je to ISS Pro do Konami, jehoz poslednimu zjeveni dal Modrak po zasluze v OPSM 10/10. Na ceste je PS2 inkarnace teze serie (prac. nazev Winning Eleven), ktera je podle japonskych kritik stejne skvela. Vzhledem k pomerne chladnemu prijeti FIFA 2001 pro PS2, se tesim, ze by se karta mohla konecne obratit spravedlivym smerem.
0/0
26.4.2001 9:55

mike m.

souhlas ...
souhlasim, jen bych snad pridal takovou perlicku k fifa 2k1... kdyz centruju do vapna, tak muj utocnik se ani nenamaha zkouset hlavickovat, vystrihne tam nuzky a je vymalovano ... jo .. a taky se mi nejak nedari ani za zlate prase prihravat nejak slusne do behu ...
0/0
26.4.2001 9:09

Martin

Re: souhlas ...
Do behu nebo do ulicky se da prihravat pomoci "Q", staci to jen slusne nacvicit a muzes treba z uhlu pred brankarem nahrat na druhou stranu a skluzem skorovat (moooc hezke).... Pokud mas zajem muzu ti poslat .ini soubor, kterym se meni nastaveni ruznych fyzikalnich vlastnosti hry a zlepsuje se realisticnost hry (k dispozici i na domovske strance FIFA 2001). Ja za sebe mohu rict, ze po aplikaci tohoto noveho nastaveni me FIFA zase trochu bavi (predtim se hra dostavala stale do stejnych situaci - vcetne tech silenych nuzek pred branou...).
0/0
26.4.2001 9:54

Někdo

Re: Re: souhlas ...
Cetl jsem tvuj odkaz. Mohl by jsi mi prosim te poslat ten soubor. Já bohužel nemam cas to shanet.
0/0
30.4.2001 14:27

Petr

FIFA
s názory plně souhlasím EA vylepšují pouze grafiku .Hratelnost mizí brankáři se často chovají jak dementi/gol s boku centren do vápna např./ obránci na tom nejsou o mnoho lépe a ůtok je zas naprosto geniální tak přesné přihrávky a centry jsem zatím neviděl a žádném utkaní a to na bednu čumím furt a otočka o 360stupňů tomu dává korunu .Bohužel k naší smůle jiný fotbal na PC vlastně není takže nám nezbývá nic jiného než doufat ,že ta příští bude lepší a nebude to jenom grafika. Poprvé závidím majitelům PSX ,protože ti mají na výběr a myslím ,že vcelku dobrej. FOTBALU ZDAR
0/0
26.4.2001 2:44

Michael

Re: FIFA
Myslim si ze FIFA a mozna vetsina fotbalu nejsou hry, ktere maji s fotbalem mnoho spolecneho. To ze na travniku beha 22 hracu neznamena ze to je fotbal. System hry, to jak probiha, jak behaji hraci, vyber z mista, pohyb bez mice (zadny). To proste neni fotbal. Zkuste se ve hre na chvili zastavit a co ostatni spoluhraci ? Hledaji volny prostor ? Meni dynamicky ryclost ? Ne ale zatim to neni fotbal..;...
0/0
26.4.2001 19:03

Dimitrios Vlasakudis

Re: Re: FIFA
Ano. Přesně tak. Naprosto souhlasím.
0/0
26.4.2001 19:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.