Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jakou má podle vás Worlds.com šanci na úspěch?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ped

...
suhlasim, osobne si myslim, ze bude ten patent kratky aj na ostatne hry, proste zacnu tvrdit, ze sa to obmedzovanie robi uplne inym stylom, v inom poradi, atd... Bude to skor o tom, kto ma lepsich pravnikov... (ako vzdy ;))
0/0
7.5.2001 10:07

Ped / 7 Gods

Q3 a Unreal atd...
kto vam povedal, ze Q3, alebo Unreal neobmedzuju prenost dat pre postavicky, ktore nevidite ? Ten "patent" urcite pouziva kazda online hra, ktora sa da hrat cez Internet a moze hrat viac nez 10 hracov, bez toho by ste rozchodili akurat LAN multiplayer... Q3 je tak isto klient-server architektura, atd... presne to, co ste v clanku popisali. :) Takze treba worlds.com nahovorit, aby isli po ID ... oni vezmu raketomety, sadnu do Ferrari a bude klud ... LOL
0/0
5.5.2001 12:47

Lukáš Codr

Re: Q3 a Unreal atd...
obavam se, ze na Q3 nebo UT je jejich patent opravdu kratky (tady nejde jenom o prenos dat, ale take o zneviditelnovani posavicek, ktere jsou v zornem poli, ale prilis daleko pro interakci) - ale bylo by to na delsi diskusi
0/0
5.5.2001 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.