Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Karta se obrací - Microsoft před soudem

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vitek

!!!!!!Micro$oft se musí zavřít!!!!!!
Micro$oft machruje s monopolem. Mělo by se stim něco udělat!!! Třeba: Teroristický útok na všechny pobočky Micro$oftu.
0/0
22.11.2001 20:42

Ondřej Dámek

Tvrdě na ně!
Microsoft by potřeboval naplácat na prdel!
0/0
31.5.2001 14:00

*de* *de*

???
ahoj, tady je to parada kolik informaci se clovek dovi. Taky nejsem fanda Microsoftu, ale mam nainstalovany Windows. A po vyladeni slape temer bez problemu. Ovsem Microsoftu bych pral aby si namlel drzku, jejich metody jsou fakt hnusny. Jestli pak vite, ze kdyz mate spusteny Media player a zaroven jste pripojeny k netu, tak tento programek posila do Microsoftu informace o vasich Windows??? Pri instalaci se tato funkce automaticky zapina, nastesti se to da vypnout. cao
0/0
31.5.2001 12:20

Lukáš

Linux
Nevite nekdo kde se da sehnat (objednat) RedHat 7.1 CZ na CD (i s GUI), nechce se me stahovat z netu 2 CD. Jo a jeste k te vasi diskuzi. Ja mam doma nainstalovane WIN 98 SE a nemam s nimi zadne problemy. Myslim si ze pokud se k nim clovek chova slusne a vi co ma a nema delat, tak nejsou treba stovky instalaci. Docela dobre to vystihuje jedna veta, kterou jsem dnes cetl a sice "Chyba se vetsinou nachazi mezi pocitacem a zidli". Modrou obrazovku jsem nevidel uz aspon pul roku (a to me bezi PC kazdy den a delam na nem spoustu veci) a nemam zadne problemi s HW ani SW. Neberte tento prispevek jako obhajobu MS ani Linuxu, ale spis jen jako konstatovani.
0/0
30.5.2001 15:46

Trhac

Ještě o tom monopolu
Pod monopolem si každý představuje firmu, která je sama na trhu. Jak potom chcete nazvat firmu která má majoritní postavení na trhu a svým vlivem bání rozvoji malích firem (např. tvorbou vlastních standartů) Snadarty jsou dobrá věc ale když sou open-source, pokud totiž vytvořený standart musí další firmy napodobovat přispívá to k ještě vyšší nekompatibilitě a né naopak jak tvrdí microsoft. Jak potom nazvat společnost, která sama bráni rozvoji softwaru (kromě vlastního) a používá k tomu metody nemající daleko k vydírání. Není to monopol, když jedna jediná firma diktuje podmínky všem ostatním???????????
0/0
30.5.2001 11:03

Honza

Re: Ještě o tom monopolu
neni. Monopol opravdu je jen jedna firma. Americke uřady by nepovolily monopol microsoftu. A s tema malejma firmama, oba víme že hráči na poli linuxu - redhat,corel atd. nejsou zadný trpaslíci, ale zatraceně velké firmy. A ty standarty je opravdu velice hezke vsechno hodit na microsoft, co treba netscape ten nic, muzikant?
0/0
30.5.2001 21:14

Honza

Microsoft nema monopol
PRO VSECHNY LIDI V TETO DISKUSI. MICROSOFT NEMA MONOPOL!!!!! JE MAJORITNIM HRACEM ALE NEMA MONOPOL!!!! MONOPOL MA TELECOM NAPRIKLAD. TAKZE MICROSOFT NEZNEUZIVA MONOPOLU, NYBRZ UPEVNUJE SVOJE MAJORITNI POZICE.
0/0
28.5.2001 20:49

Trhac

zenska a linux
Jo a jeste nekdo si stezoval ze linux neni pro uživatele co pocitac nikdy nevidely. Pokud posadite ženskou kerá v životě počítač neviděla před nainstalovanej linux a bude na ně m provádet standartní věci pát dokumenty delat tabulky kreslit surfovat na netu a mailovat a po pul roce ji posadíte k windous určitě se viděsí a bude chtít svůj linux na kterej je zvyklá do se klidně vsdim. Vsechno je relativní a microsoft věděl jak se prosadit. Proto taky byl benovolentní vuči nelegalním instalacím dokut na něm nebyla většina uživatelů závislá a teď to máte co ste čekaly.
0/0
27.5.2001 1:10

Alice

Re: zenska a linux
Mame co jsme chtely? No, fakt dobrej zaver. Chtel jsi rict, ze za majoritni postaveni Microsoftu na trhu muze zenska cast populace v Ceske republice? To je zajimava uvaha... muzes ji, prosim, rozvest? ale i kdyz pripustim, ze Ti osobne pouze dela problemy cestina, myslim, ze stejne jsi chtel rict zhruba toto... my sekretarky v it totiz nejsme vzdycky tak uplne out, jak si asi myslis... uzivatel a linux: (vcetne jazykovych oprav) "Jak jsem zaregistroval, nekdo si tu stezoval, ze linux neni pro uzivatele, kteri pocitac dosud nepouzivali. Pokud posadite cloveka, ktery zatim s pocitacem nepracoval, pred nainstalovany linux, aby na nem provadel standardni operace - tim minim psat textove dokumenty, vytvaret tabulky, kreslit, surfovat na netu a mailovat, a po pul roce jej posadíte k windows, určitě se vydesi a bude chtit svuj linux, na ktery je zvykly....atd Zalezi na tom, jak se mu ten system nakonfiguruje, ne? Nebo se pletu? Osobne mam pro Tebe jedno doporuceni: Jdi na nejaky marketingovy kurs pro zacatecniky a oni Ti tam vysvetli, jak se delaji dlouhodobe strategie a jak se pak uvadeji v praxi. A taky si zajdi nekam na PR kurs. Obzvlaste doporucuji cast negativnich PR strategii. Budes zirat, jak skvele obecne platne poucky funguji - tahle diskuse je toho dukazem. Pan Novotny nebo alespon nekdo z jeho zamestnancu ten kurs absolvovali taky...stejne jako ja. A bavime se myslim vsichni. Mozna je jen problem, ze lidem, kteri opravdu vi, co se deje, nestoji za to v diskusich jako je tato hajit cokoliv, pokud to nekam primo nevede a nelze tim nic ovlivnit. A tak diskuse vypadaji tak, jak vypadaji...mala snuska vykriku do tmy.
0/0
29.5.2001 10:49

Martin Špůrek

RE
Tak frajere, tvůj názor je tvůj názor. Nikdo ti ho brát nebude, ale to co kecáš jsou nesmysly.
0/0
28.3.2005 20:57

Jestli se chce Microsoft prosadit prez děravé a nedostatečné zakony a ovlivnitelné instituce, nevybral si lepší zemi na světě. O tom ze microsoft urcitě neprohraje nepochybuji, kdo má peníze bát se nemusí. Sem zvědav kdy u nás zvítězí zdravý rozum nad chamtivostí. Ale s nelegálním rozmnožováním dat také nesouhlasím. Ono totiž neohrožuje microsoft(ten chce byt jen stále bohatší a bohatší) ale menší softwarové firmy a volně šířený software. Představte si že by opravdu každý musel platit 5000 za windows a office, ž vidím jak je má každej doma to by microsoft spíš nikdo neznal a všichni by si zvikly na linux nebo něco jineho K otasce windows počítač mam již 5 let za které jsem vyzkoušel snad vsechny produkty microsoft snad kromě win XP (pri jsou stále jeste v beta verzi ).Číslo instalací windows95/98 se počítá snad na 100vky z toho tak 90% bylo nedobrovolných z důvodu i když uznávám že nejsem průměrný uživatel kterému stačí jednou týdně spustit word a excel případne si poslat email. Nekteré mé životnosti windows se pohybují i v hodinách.Pred měsícem sem si poprvé nainstaloval linux. Za 4 výkendy jsem tam mám pěkné grafické prostředí které odpovídá přesně ím požadavkům (kam se hrabou vzndows) ve star office píši bakalářskou práci, z toho první polovinů sem delal ve wortu a můžů říct je to rozdíl (k lepšímu) chodí mi tam MPG1,2,3,4 divx sprovozniljsem si i svoje oblíbené nerozlučné prográmky pod windows (WindowsCommander4.5, irfanwiev3,15 a mnoho dalších) hraji si tam svého oblíbeného unreala tournamenta a suddenstrika se sousedama(win95) a co se tyká hardwaru taky si nemohu stěžovat mam celeron900 128MB s3savage3d ESS alegro Canon 250 a genius scanner a chodí mi upně vsechno bez problémů o tomto výkendu chci skousit abiword (dokonalý klon MSwordu) Corel photopaint oboje je plně zdarma a snad se mi povede rozjet direkx 7 a 3d mark 2000 uz sem na to nasel pár prográmků (vše je free). To vse sem zvládl za 4 výkendy bez dřívějších znalostí linuxu a dokumentace (vsechno jen internet a pár rad můj kamarád linuxák) Mám ted linux nainstalován i na druhem stroji celeron300 64MB a voodoo2 a jede mi tam skoro stejně dobře a to mám desku PC100 s integrovanou zvukovou kartou CM8330 s kterou mám ve windous děsné problémy Ani jedna instalace linuxu nezabíra víc než 1G se všema vymoženostma cosem si tam nainstaloval Jeste tak mesíc a windows půjdou do háje. Už se na to těším
0/0
27.5.2001 1:00

Miser

zivotnost
nerad bych se te dotkl priteli, ale pokud funkcnost tvych WINdu je i par hodin a pocet instalaci jde do stovek, tak pravdepodobne nejsi s PC a zachazeni s nim tak dobre obeznamen jak si myslis problem je totiz vetsinou v tom, ze si nekdo namlouva jaky je pocitacovy guru, kdyz spusti hru pod dosem, pritom tomu tak zdaleka neni pak jen staci par zasahu do registru, spatne provedene instalace, chybna instalace hardwaru ... a WINDOWS padaji nerikam ze jsou kdovijak stabilni, ale plati, ze cim mene zrucny uzivatel, tim vice instalaci ho ceka
0/0
27.5.2001 20:02

Honza

Re: zivotnost
plne souhlasim. Ja musim windows reinstalovat jednou za pul roku, a opravdu nejsem clovek co by pocitac zapnul jednou tydne.
0/0
28.5.2001 20:32

Re:
Stovky instalací jsou pitomost, to ukazuje na neschopnost dát dohromady slušnej hardware nebo sehnat ovladače. Mám tři počítače a furt se v nich vrtám a jestli jsem to instaloval za pět let dvacetkrát, tak je to všechno.
0/0
29.5.2001 2:52

B.F.

Microsoftia monopolná politika je zlá ale ja mám doma Windows. Ľudia čo chvália Linux ho veľakrát ani doma nemajú. Napr. moji spolužiaci majú doma 386,486 ale vedia ,že W98 je shit ale Linux bomba. Bohužial život je krátky a ja si radšej zahrám Black and White ako hľadať príkaz pre spustenie cd. P.S.Netskape je fakt shit
0/0
26.5.2001 17:11

Eagle

Re:
Příkaz pro spuštění CD je v Linuxu stejný jako ve Windows - Klikneš na ikonku s CD a je to. Bohužel život je krátký, tak si jdu zahrát Soldier of Fortune pod Linuxem.
0/0
26.5.2001 22:31

Re: Re:
Keď spustíš grafické rozhranie tak áno ale na to je tiež príkaz. Mimochodom o tvojom IQ vraví aj hra Solider of Fortune čo je blbé strieľanie do blbých protivníkov .Mimochodom Windows neznášam ,ale nemislím že Linux je alternatíva-chcelo by to niečo menej komunistické.
0/0
27.5.2001 17:26

Eagle

Re: Re: Re:
(a) Grafické rozhraní nespouštím příkazem (pravděpodobně jsi myslel "startx"), nové distribuce automaticky bootují do grafického rozhraní (stejně jako např Win 2000, NT, 95/98/98SE) . SuSE do KDE, RedHat do Gnome, Mandrake do Gnome, Corel do KDE atd... samozřejmě si můžeš zvolit i jiné GUI (tj. X-Server a X-Window manager) (b) o mém IQ svědčí to, že dělám admina pro oba systémy (Windows i Linux) a že celková doba, kterou strávím na PC hraním je tak 2% z mého času před screenem. Zbytek doby programuji a dělám php/MySQL weby. Ještě k tomu IQ - v menza testech jsem uspěl na výbornou :o) (c) As for Solider of Fortune - ještě mě baví HalfLife, Age of empires, KKND atd..., ale to všechno SÍŤOVĚ, v práci proti kolegům. Takže to "blbé stielanïe" - dejme tomu, al to "do blbých protivníkov" bych neřekl, protože ti ví o chodu PC a operačních sytémů pravděpodobně mnohem víc, než ty si umíš představit. (d) as for komunismus - pleteš si pojmy a průjmy - komunismus je ideologie postavená na třídním boji. Linux a ostatní GPL (OSS) programy jsou o svobodě nakládání se zdrojovými kódy programu. Proto, chceš-li se o tom něco dozvědět doporučuji ti návštěvu http://www.fsf.org, tam se dočteš třeba že: ``Free software'' is a matter of liberty, not price. To understand the concept, you should think of ``free'' as in ``free speech,'' not as in ``free beer.''
0/0
27.5.2001 20:56

paluso

Linux vs. Windows
Uz by tym microsoftakom mohol niekto nakopat prdel!
0/0
26.5.2001 12:38

Martin Špůrek

RE
Přeně moje řeč!!
0/0
28.3.2005 21:01

Michal Doležal

Mironet vs Microsoft
Ten slogan se mi nelíbí a dráždí mě docela dost (zvlášť ta druhá půlka). Ta žaloba je vcelku oprávněná, na druhou stranu jak tu někdo podotknul vysvětlitelná hned několika způsoby. Upřimně bude zázrak jestli to Mironet vyhraje. MS by si na tyhle detaily měl ale dát stále víc pozor (protože štve už moc lidí) a mohlo by to pro něj do budoucna znamenat větší problémy. A co se týče Linuxu, to co Mironet dělá je naprosto v pořádku, nabízí alternativu a to je správné a pokud opravdu ta obvinění na něj vznesená nejsou pravdivá, tak mu fandím a fandit budu.
0/0
25.5.2001 22:31

Almad

Re: Mironet vs Microsoft
Naprosto souhlasim
0/0
25.5.2001 22:42

Martin Špůrek

Jo taky souhlasím
0/0
28.3.2005 21:02

Michal Polesný

uvazujte trochu...
Kdyz tak procitam nektery ty vase prispevky, tak je mi opravdu spatne ... chapu to spravne, ze kdyz naprogramuju nejaky software, nasadim mu jistou cenu a onen software se cirou nahorou uchyti (bude samozrejme tim, ze je to hrozny shit, ze?), bude me nesnaset cely svet? Prosim vas lidi vzpamatujte se - nemate radi Windows, tak si nainstalujte Linux ... nepojede vam 50% web stranek (uz vidim ty komentare, kde ze me budou Linuxari delat aboslutniho vola, ale pravdou je, ze ten, kdo dnes optimalizuje stranky pro NN neni nikdo jiny nez sebevrah), nepojede vam 99% her, ale aspon muzete machrovat, jak je Linux dobrej a jaky sou Windowsy sracky. Ke kauze Mironet x Microsoft snad toliko jednou vetou - Microsoft je mamuti spolecnost a nejaky mensi oblastni problemy ho rozhodne na zada nepolozi, takze nechapu smysl tehle vasnive diskuse, nicmene kritizujete-li nekoho za to, ze je uspesny, ze je opravdu setsakramentsky uspesny, meli byste se nejdriv zamyslet, nez se zebe zase vyplodite "genialni" frazi typu "F*ck Microsoft".
0/0
25.5.2001 21:47

Lukáš Linhart

Re: uvazujte trochu...
Je pravda, ze Microsoft toho pro pocitacovy svet udelal hodne tim, ze vytvoril standard. Nicmene jeho politika v posledni dobe (obzvlast jeho tazeni proti open source) je trosicku....... Proste mam pocit, ze Mrkvosoft se dostal uz do sve predsmrtne faze, kdy PRILIS zneuziva sveho monopolniho postaveni. A nikdo nemuze Linuxu uprit nektere jeho kvality - a Microsofti vynalez jmenem BSOD taky za moc nestoji :-))) A jinak - IE je lepsi az od verze 3.0, kdy zacal byt integrovan do MS Win, coz Mrkvosoftu zajiste prineslo slusne penizky na jeho vyvoj.
0/0
25.5.2001 22:39

Michal Doležal

Re: uvazujte trochu...
No asi bych uplně nesouhlasil, Linux není až tak špatný systém jak ho popisujete. S tím Netscapem a webem máte bohužel pravdu. Ale co se týče her, Linux na ně není stavěn a je primárně určen jako kancelářský OS a na to postačí zcela a úplně. A co se týče Linuxu jako serveru tak jako webmaster byste mohl vědět, jak kvalitní řešení je Linux pro www. Nejsem zapřísáhlý nepřítel Windows, ale nezatracuji ani Linux. Prostě každý ten systém se prosazuje jinde. Ta diskuze tady je možná přehnaná, ale MS propaguje občas takové techniky PR (public relation) a reklamy, které uživatele pěkně štvou. A ten slogan je hodně dobrý vzor. A proto se občas těmto vášnivým reakcím nedivím.
0/0
25.5.2001 22:42

Michal Polesný

Re: Re: uvazujte trochu...
To, ze Microsoft buduje svou reklamni kampan na trosku agresivnejsim zakladu je jasne, nicmene o totez se snazi i spousta jinych firem a mimochodem, nemusite se bat, ze by sve tazeni vzdy neprodiskutoval s pravniky, aby jej pripadne za nektere tvrdsi vyroky necekal soud. Btw: neverim tomu, ze by Mironet svym obvinenim zasadil MS nejakou vaznejsi ranu a jeho krok si vysvetluji spis jako trapnou snahu o vetsi publicitu.
0/0
26.5.2001 14:34

Mirek Minařík

Re: uvazujte trochu...
Nemyslim si, ze kdyz nekdo se snazi optimalizovat web jak pro Netscape tak pro MSIE je sebevrah, pouze se snazi, aby stranky mohlo videt vic lidi, ne pro to, zeby nemel nic lepsiho na praci. Co se tyce tech 50% stranek, je to trochu prehnane, nicmene nepouzivat VBS skripty a podobnou pakaz a ukladat jako .html (.htm) ci .php neni zas takovy problem.
Linux jako takovy nema pro jenom herne zalozeneho uzivatele vyznam, nicmene pro webmastery, ci programatory je to spaseni, ktere vetsinou ani W2K nedokazou nahradit (mimochodem, zkus skrz Windowsy rozchodit na webu .htacess; skrz ne se ti to nepovede, skrz Linux ci Unix jo).
Zbytecne dohady typu ze Microsoft patri do **** zato Mironet do nebe, ci naopak jsou podle me uplne zbytecne; ze Linuxaci nadavaji Winowsakum do "klikaru", a Windowsaci Linuxarum do "Tucnaku" je jen dalsi projev nenavisti, jako fanousci Sparty nesnasi Slavii a naopak.
Oba systemy maji sve pro a proti, a ze nespustis hodne programu pod Linuxem ? Kup si za 2500 ,- jeden programek pro Linux ktery ti umozni spustit Windows jako aplikaci a muzes v ni pouzivat vetsinu windowsovych programu:o)
Takove uzasnosti typu "fuck Microsoft" rikaji hlavne lide kteri ho sami pouzivaji, ackoliv s nicim jinym neumi pracovat:-)))
0/0
26.5.2001 18:45

Eagle

Re: uvazujte trochu...
pro Michal Polesný Člověče, když o něčem mluvíš, tak bys o tomu měl aspoň něco vědět. Já bych si například nedovolil mluvit o Novellu a OS2, protože s nima nepracuju. Zato ale dělám s Win NT/2000/95/98/98SE a Linuxem a to jak na stanicích (desktopech), tak na serverech. Napsals "... nepojede vam 50% web stranek ..." proč jako? Slyšels někdy něco Mozille? už od verze 18 (v součastné době 0.9) je stejně dobrá jako MSIE a zobrazí ti to stejné co MSIE a to jak v Linuxu, tak ve Windows, protože je dělaná pro oba OS (ještě pro MacOS, AIX, DG/UX, Irix, OS/2, FreeBSD, HPUX, Solaris a další). Stačí když si přečteš recenzi o CSS v Softwarových novinách a podíváš se na obrázky, a zjistíš, že Mozilla umí css lépe naž MSIE (recenze byla o verzích mozilla 0.6 a MSIE 5.0) Napsals "... ten, kdo dnes optimalizuje stranky pro NN neni nikdo jiny nez sebevrah ..." - takže podle tebe jsou všechny americké vládní weby .gov sebevrazi. Ti mají za povinnost uděla weby BEZBARIÉROVĚ, tj. tak aby byli čitelné pro jakýkoliv prohlížeč, tak, aby si i slepec mohl prohlédnout jejich stránky(poslechnout ve čtecím režimu). mimochodem o jaké optimalizaci mluvíš? Stačí napsat web podle standartu W3C a přečte ho každý prohlížeč. Udělat web ovšem neznamené namydlit to ve wordu a uložit jako html. Co se týče her pro Linux - Civilization : Call to Power, Myth II, Railroad Tycoon II, Quake III Arena, Heretic II, Heroes of Might and Magic II, Heavy Gear II, Theocracy, Soldier of Fortune, Terminus, Descent 3, Simcity 3000, tak např tyhle všechny a spoustu dalších si pod Linuxem zahraješ. Jsou totiž dělány i ve verzích pro Linux - výrobci her si totiž všimli, že Linux je rychle rostoucí OS, a to nejenom na serverech, ale i na desktopech. A to jsem psal jenom o věcech o kterých jsi se zmínil ty. Mohl bych takhle pokračovat dál a vyvracet další a další bludy o Linuxu. Nikdo ti nebere tvoje Windows, ale prosímtě mluv příště jenom o věcech, o kterých něco víš a se kterými máš ty sám praktické zkušenosti.
0/0
26.5.2001 22:26

Stop Eagle

Re: Re: uvazujte trochu...
Ale ty zase musíš uznať že min. 50percent hier pod Linuxom nejde. Stránok ide taktiež menej ako pod Internet Explonerom. Linux je komunistický sistém zadarmo ale k Windows si môžem sadnúť a baviť sa. Linux zase tak rýchlo rastúci OS až nie je rozhodne nie pre mňa . Milujem hranie dobrých RPG dlho da noci. Milujem atmosféru a zábavu hier. A iste aj ty uznáš ,že s Linuxom sa treba dlho učiť pracovať. Preto neodsudzuj tých čo si volia Windows ,rozhodne pred Linuxom nezatvárajú dvere , čakajú len kedy bude tiež taký rozšírený ako Win
0/0
27.5.2001 17:52

Michal Polesný

Re: Re: uvazujte trochu...
Budu reagovat jen na objektivne posouditelne argumenty, aby se nam to tu moc neroztahlo. Takze: To, ze nejake .gov weby maji penize na to, aby optimalizovaly sve stranky i pro ten nejnepouzivanejsi browser je jejich vec, ale v soucasne dobe je opravdu nejefektivnejsi (a za tim si stojim) u vetsiny (VETSINY) stranek optimalizovat jen pro IE. Proc? Protoze jinak vas to bude stat o 50% vic casu a pribude tak max. 4% navstevniku. A to mi za ten cas rozhodne nestoji. Takova je realita, i kdyz mozna pro nekoho kruta, ale pokud trvate na tom, ze Mozilla zobrazuje stejne jako IE, tak proc nepouzivat vyhradne IE na Windows a Mozillu na Linuxu? Bude po problemech a webmastri aspon usetri drahocenny cas. Mimochodem, poznamka o standardech W3C je tak trochu frazi vyrcenou do prazdna. Pokud se tu nekdo standardy W3C ridi, tak o nem rozhodne nevim - kazdy prumerne zaangazovany clovek vi, ze standardy dnes urcuje Microsoft a IE a nikdo jiny (zase, pokud budete tvrdit opak, pak rozhodne lzete). Je ale skvele, ze si na Linuxu zahraju HOMAM2 - vyjmenoval jste asi ty nejlepsi tituly, se kterymi se nekdo paral, aby je predelal pod Linux, nicmene z novych her si zahrajete leda tak velke kulove. Takze spektrum moznych her bych rozhodne do diskuse o vyhodach Linuxu netahal. Pokud si nekdo mysli, ze Linux ma sanci se uchytit ve sfere desktopu, pak je podle meho nazoru hodne naivni - maximalne tak v pripade studijnich ucelu, jinak rozhodne ne. I ja bych mohl pokracovat a vyvracet vase bludy o Linuxu - uvedomte si, ze Linux je dobry pro servery, ale pro uzivatele je asi tak vyznamny jako DOS.
0/0
27.5.2001 19:00

Honza

Re: Re: uvazujte trochu...
Mas pravdu nepis, o necem cemu nerozumis, a ty evidentne nerozumis html. Napis si stranku podle konsorcia w3c s css - dle oficialni prirucky - a ten netscape ti to zobrazi tak hnusne ze se na to vykasles. Proste netscape neni poradny prohlizec a mozilla na tom neni o nic lepe. Takze ano, kdo dela stranku pro netscape je sebevrah (podotykam dobrovolne). To jedno procento uzivatelu netscapu nikoho nevytrhne! A co se tyce wordu, tak ten by se mel jsete v netscapu zobrazit pekne, dyk pouziva tagy font - vynalez to netscapu .
0/0
28.5.2001 20:44

Magus

Re: uvazujte trochu...
Vážený pane Polesný, je zjevně vidět, že jste nepochopil smysl reklamy Microsoftu. Jeden z výkladů, že jediný legální operační je Windows, ale to není pravda. Zde je vidět snaha Microsoftu upevnit si své monopolní postavení na trhu a celkově odstranit Free Software a jakoukoli konkurenci z cesty (viz kampaň proti OpenSource). Pokud by byl opravdu Windows aj. spolehlivý, potom bych souhlasil s tím, že je Microsoftu ukřivděno jakožto úspěšné firmě. Ale jejich software (WIndows) se musí neustále instalovat znova a znova až do uživatelova zblbnutí. Nejkvalitnější software co MS vyplodil byl MS-Dos 6.22 a MS Windows 3.11. A je také, že jste asi nikdy Linux neviděl. Linux není systém zaměřený na hry, pokud jste si toho ještě nestačil všimnout za tu dobu co existuje, ale na sítě a internet a nyní už i na běžnou práci. To, že mi nepojede 50% Web stránek není vůbec pravda. Zde je vidět, že jste nepoužíval nic jiného než MS Internet Explorer. Můžete mi říct, kolikrát jste musel instalovat Windows, kolikrát týdně vám padají a kolikrát vám při brouzdání spadne explorer. Tyto věci mě dohnali ke geniální frázi F*ck Microsoft.
0/0
27.5.2001 11:00

Michal Polesný

Re: Re: uvazujte trochu...
Uznavam, ze Windowsy serie 95, 98, ME nejsou z nejspolehlivejsich, nicmene za jejich rychle "ojeti" si v mnoha pripadech muze sam uzivatel nesetrnym zachazenim, ale vezmete to take z druhe strany - jak stabilni by asi byl Linux, kdybych na nem mohl rozjet tolik programu, kolik muzu pod Windows? DOS taky nepada, ale co v nem muzete udelat? Leda si browzdat adresari. K te posledni otazce: Windows jsem instaloval celkem 3x (poprve Windows98, pak po roce a pul WinME a nasledne po pul roce WinME (ale nebylo to kvuli nestabilite - uprava HW)), za posledni mesic mi Windows spadly 1 (slovy - JEDNOU) a Explorer mi nespadl pri browzdani pod MEckama jeste nikdy (pravda pod 98čkama se to obcas stalo).
0/0
27.5.2001 19:06

PPanda

Re: Re: uvazujte trochu...
"Nejkvalitnější software co MS vyplodil byl MS-Dos 6.22 a MS Windows 3.11." To byl fór, co? Z 3.11 mám dodneška noční můry.
0/0
29.5.2001 3:02

Honza

mironet si akorat ukroji tak ostudu
Zaloba Mironetu je absolutne nesmyslna, reklama kterou zaluje (mam na mysli tatínku co je to software) je napsana tak, že případná žaloba je výsměch. Reklama totiž říka jednu zasadní pravdu a to že pokud nemate legalní operační system windows tak se vystavujete možnému právnímu postihu. A ty vaše výlevy ohledně toho jak je microsoft spatny - to je typické. Nekdo je holt uspesnej tak ho za to musime rychle potrestat aby si nemyslel. Proletaři všech zemí spojte se!
0/0
25.5.2001 20:42

Magus

Re: mironet si akorat ukroji tak ostudu
Zažalujte mě, neboť jsem si instaloval free operační systém Linux, konkrétně distribuci Red Hat 7.0 CZ a nepoužívám Windows. Zažalujte mě, neboť používám Star Office od Sunů a ne Office od Mrkvosoftů. Zažalujte mě, neboť jsem nehrál Midtown Madness od Mrkvosoftů, ale NFS od EA Sports. Microsoft je úspěšně monopolní a snaží se udržet si zisky za každou cenu a zlikvidovat nadšence, kteří vyrábějí software v podstatě zdarma. Microsoftí úspěšnost tkvá také v tom, že se o něm hodně mluví, hlavně v souvislosti s Blue Screen of Death. Vivat Free Software !!!! F*ck Microsoft !!!
0/0
25.5.2001 21:18

Honza

Re: Re: mironet si akorat ukroji tak ostudu
Vítej do svete obchodu, to si pis ze kazdy se bude snazit si udrzet majoritu na trhu. I Linus Torvalds by se snazil, kdyby ji linux mel. Smirte se s tim ze to tak chodi. A nebud trapnej s tim zazalujte me. Moc dobre vis ze neni za co. I bonusweb se snazi se udrzet. Asi take podam zalobu, pac se mi vubec nelibi ze je spojen s mfdnes. Ohrozuje to mensi servery!!! Meli by je pozavirat. To je to sami.
0/0
28.5.2001 20:26

mordred FIRST

Soud
Drzim palce kazdemu kdo se vzepre bordelu zvanemu Microsoft, nicmene vzhledem k nasemu pravnimu systemu pochybuji o rozumnem vysledku.Taky pokud nedostal poradne na frak Microsoft ani v USA za to co dela ..... No a pokud tu opravdu nebude NECO s velkym N co by mohl clovek pouzit k jednoduchemu chodu pocitace muze akorat nadavat jako na nase politiky ....
0/0
25.5.2001 15:58

PZ

Pozor na objektivitu
Byt sefredaktorem BonusWebu, dal bych si na obdobne clanky velky pozor. Nepusobi dobre (alespon na mne), kdyz se zde vychvaluje firma, se kterou ma BonusWeb velmi dobre vztahy (viz ty jejich souteze a -urcite neplacene a jen dobre minene- clanky kolem toho tady). Ackoliv s Mironetem souhlasim ohledne zaloby a drzim jim palce, vety o "dominantnim postaveni Mironetu na ceskem Linuxovem trhu" pusobi opravdu smesne pro cloveka, ktery zna jinou pobocku Mironetu nez tu prazskou. Tam Linux videli tak maximalne jako screenshot v nejakem casopise.
0/0
25.5.2001 14:52

snc

Re: Pozor na objektivitu
Co se tyce pobocek Mironetu: Nevim sice jak to je konkretne s Linuxem, ale pravda je, ze minimalne jedna pobocka v nejmenovanem meste jinem nez Praha dovede slusne pokazit jinak dobre jmeno firmy. A neni to jen muj osobni subjektivni dojem, to mam overeno. A je to skoda... Co se tyce zaloby: Zalovana formulace je uz od pocatku zamerne sestavena tak, ze se da vylozit ruzne. Jak rozhodnou soudy nevim, ale M$ si rozhodne schopne pravniky muze dovolit.
0/0
25.5.2001 17:14

Pavel Mondschein

Re: Pozor na objektivitu
Jen bych rad upozornil, ze to o dominantnim postaveni na linuxovem trhu jsem si nevymyslel - co se tyce objemu distribuovanych hotovych reseni je u nas Mironet opravdu nejvetsi (tedy, on to tvrdi :o)). A dobre vztahy mame s obema spolecnostmi - alespon doufam.
0/0
26.5.2001 12:06

Johny.k

Ostuda
Je to pekna ostuda ceskych organu ze nedokazali podchytit sikanu Mrkvo$oftu a musel to udelat Mironet jako soukromá společnost (za coz ji nalezi uznani) !!!
0/0
25.5.2001 12:42

Komu?
Komu?
0/0
25.5.2001 9:49

Petr Vrba

Re: Komu?
Jakubovi Kynychovi
0/0
25.5.2001 10:05

Jakub Kynych

Držím palce
Držím Vám palce, Mironeťáci. Konečně někdo ukáže Mrkvosoftu, že není všemocný. Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.........ehm......no.....hmmmmm.
0/0
25.5.2001 8:34

Petr Vrba

Re: Držím palce
Tak Vám děkujeme za pubertalní výlevy
0/0
25.5.2001 9:56

bronislav koťátko

Re: Re: Držím palce
seš trapnej vrbo
0/0
25.5.2001 21:18

noiz

Re: Držím palce
v tomhle pripade o tom pochybuju...
0/0
25.5.2001 14:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.