Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Extermination - Alone in the base

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EDUARD ČERNÝ

Skvělá hra - nenechte se odradit průměrnou recenzí
Považuji za velké štěstí, že jsem si přečetl recenzi na hru Extermination až nyní, kdy se blížím k závěru hry. Jinak bych si ji asi sotva koupil. Což by byla škoda - dávám hře 90% a Syphon Filter 2, který recenzent zmiňuje, jí sotva dýchá na záda - jinak je SF 2 rovněž výborná hra, samozřejmě. Resident Evil Code Veronica už ovšem Exterminationu nesahá ani po kolena ... Některé námitky recenzenta jsou až překvapivě mimózní - například tvrdí, že mu chybí rychlá otáčka u postavy, což naprosto není pravda: postava se může otočit ve zlomku vteřiny - pokud není ve first person módu, který stejně používám jen na ostřelování z dálky, k němuž nutnost bleskové otočky pochopitelně není nutná.  Vůbec jsem se dočetl na internetu spoustu nesmyslů (nejen zde), které vypovídají o tom, jak málo jsou lidé zvyklí používat hlavu. Jistý kritik například psal, že vzteky mrštil ovladačem o zem, když vždy vstoupil do místnosti plné nepřátel a byl zakrátko o polovinu života chudší. A co takhle vstoupit, zalockovat, vypálit dávku a zase vyběhnout z místnosti ven??? Jiný si stěžuje na omezenost munice - nesmysl - standartních střel je neomezené množství, jen nesmí být hráč líný pohnout zadkem a dojít si do skladu pro nové ... Každá zapeklitá situace má navíc své důvtipné řešení, které umožňuje ji řešit bez potoků krve a potu - výbušné sudy nejsou pro ozdobu, stejně jako balkónky, drátěné stropy a jiná místa, odkud je možné i nejhorší potvoru ostřelovat s klidem myslivce na posedu .... Extermination je opravdu hra pro myslící tvory - jen ti zřejmě mohou plně ocenit dokonalou atmosféru a stoprocentně funkční grafiku spolu s neuvěřitelnou živostí postavy (ano D.Logan ze SF 2 je čipernější: může se vrhat z 1.patra po hlavě bez úrazu ....). Pokud tedy nedáváte přednost frenetické akci  a raději se obezřetně procházíte po levelu, kocháte se atmosférou a přemýšlíte, co a jak dál, neváhejte a kupujte. Hra je v současnosti za babku - a mimochodem, zkuste i další opomíjené perly z historie PS 2 jako například stoprocentní Shadow of Memories!
0/0
17.1.2004 10:45

Petr Novák

Rudá zdraví černou a bílou
Trošku Vám do toho vlezu, pánové. Máte tu nějak přeTekkenováno. Dohrál jsem (a hutně smažil) 1, 2, 3. Ještě dodnes si pamatuji komba a většinu úderů pro Hwoaranga ze 3. Ostatně 3 byla více "tekkno", ale nedá se říci, že byla stejná jako dvojka. Ta měla decentnější atmošku a nebyla tolik "rychlá" jako trojka. Zkrátka byla více rozvážnější na údery. Stejně tak byl rozdíl mezi 1 a 2. Když jsem si koupil PS2, na trhu byly bojovky dvě. Dead Or Alive 2 a Tekken Tag T.(krom nich za pozornost v té době stál akorát tak Martinem podtržený Time Splitters). Naštěstí mě nechali zkusit obě hry v obchodě (samozřejmě, že hraju Tekkena u kamaráda, on zas u mě DOA2). Musím dát za pravdu Martinovi. Tekken Tag je nastavovaná kaše. Kluci programátorský si mohli dát trochu záležet (pokud je nehnali Soňáci, aby měli trhák na úvod PS2). Krom Tag Tournamentu žádná inovace.Grafika je na poměry našeho černého miláčka opravdu slabší a navíc to PROSTŘEDÍ! Víme, že Dead Or Alive 2 to dokázal. Interaktivní bojové arény s možnostmi prohození protivníka skrze zeď, okno, dveře do jiného patra (jiné prostředí). mnohem více volného prostoru, možnost drcení a speciálních komb o tzv. danger zóny (elektrický plot atd.). Kluzký povrch na některých podlahách a následná zaškobrtnutí a skluzy soupeřů atd. Mám DOA2 těžce zmáklou a troufám si říci, že jsem taktéž "bojový" maniak. Tudíž se odvážím konstatovat, že DOA2 je bojovka, kterou si pařan přizpůsobí vlastnímu tempu boje. Není tak strašně rychlá, jak psal Martin, když se to umí, může si člověk na jakoukoliv obtížnost s počítačem, potažmo se spoluhráčem, nádherně zatancovat. Není nad to, pomalu obkroužit nepřítele, uchytit zezadu, efektním přetažením, spojeném s nějakým tím nalomením vazu, si ho podat na druhou stranu, odskočit, nechat jej chabě zaútočit a protihmatem přehodit... A o tomhle je DOA2. Žádná přehnaná komba chrlící oheň, ale více spolupráce s útočícím protivníkem (možnost zachycení útoku a přechod do vlastního...). Už zase pěju ódy, brzda! Zkrátka už aby byl Tekken 4, tam mají být všechny devizy DO2 již implantované a konečně se v Tekkenu dočkáme 3d prostředí. (kdyby nám ten zpropadenej Gates neukradl DOA3, asi bych zase šel srovnávat, ale když bude Xbox only, tak Tekken 4 je jasný...) Mimochodem, neslyšeli jste něco o Virtua Fighterovi 4 na PSX2, je to kachna, nebo opravdu bude? A s tím RPG pozitivismem, každý hráč, který to myslí s hraním vážně se dostane k RPG ságám, stejně jako vy i já, jelikož hloubka příběhové linie, vývoj postav, kouzla, boje a levely, to je prostě největší možná extáze... (FF X vypadá prozatím naprosto geniálně! Doufám, že to Square nezvrtají...) Masomlejn Mrtvý nebo Živý.
0/0
28.6.2001 14:09

Martin Kaller

Re: Rudá zdraví černou a bílou
Virtua Fighter 4 připravuje Sega exkluzivně pro PS2!! Je to potvrzené.
0/0
28.6.2001 15:18

Martin Jakl

Re: Rudá zdraví černou a bílou
Podle me je ma TTT nejlepsi grafiku ze vseho, co zatim na PS2 vyslo.
0/0
28.6.2001 15:51

Petr Novák

Re: Re: Rudá zdraví černou a bílou
No tak, chlape. Viděls Doa2? Grafika v TTT není zrovna nejjemnější...
0/0
2.7.2001 9:31

solidsnake

Re: Re: Re: Rudá zdraví černou a bílou
Zdarec rudochu :). DOA 2 je skvělý, v tom se shodnem, ale TTT má jednoznačně hezčí i jemnější grafiku (byť po technické stránce je bezesporu díky plně 3D arénám DOA 2 kvalitnější) a hlavně žádný "jaggies". A i ty postavičky jsou u TTT mnohem detailnější.
0/0
3.7.2001 12:17

Petr Novák

ještě jednou - naposled
Ještě k Time Splitters... Smažím je teď asi týden a musím s tebou nesouhlasit. Revoluční jsou totiž hned několika atributy.Musím však uznat, že graficky jsou slabší. Mód Challenge nabízí sqělou zábavu. Třeba mise catch the bag,kdy se banda robotů snaží ukrást tašku s lidským mozkem(poměrně pitoreskní asociace...) a ty hraješ za rybu v akvárku,která pilotuje ocelové tělo... Ustřelování hlav zombie na čas jako na střelnici atd. V Timesplitters jde hlavně o to,že variuje prostředí a úkoly.Pokud dohraješ na easy,vyhráváš boty(teda CPU řízené hráče,samozřejmě ne Marteny..), pokud dohraješ na normal dostáváš nové arény atd. O různých nastavení víš... A hlavně je tu vymakaný map editor, což nemá na PSX ani PSX2 obdoby... A multiplayer je opravdu to nejlepší.. Ještě k Star Wars. Nevím,jestli´s je dohrál do konce.. Hlavní síla je v kontinuitě misí a příběhu... Dreamcast jsem samozřejmě doma měl a nemá DVD mechaniku. Hry na něm až na pár vyjímek na mě působí příliš "automatově". Neříkám, že je špatný, to rozhodně ne. A myslím si, že hry na něm jsou občas trošičku hezčí jenom kvůli jeho době na trhu a tudíž zvyku programátorů. A Crazy Taxi na DC teda nevypadá lépe, obě verze jsme srovnali on line a na DC hustě doskakuje grafika Arcade city... Jinak mě na DC uchvátil Ecco,něco takového jsem ještě neviděl... měj se sqěle a těšme se na Gran Turismo 3. Masomlejn
0/0
25.6.2001 8:10

Martin Kaller

Re: ještě jednou - naposled
Dobrá dobrá. Opusťme na chvíli causu PS2, rád bych se tě zeptal, které hry na DC se ti vyjma Ecca ještě líbily? Mimochodem, plánuje se jeho konverze na PS2 ...
0/0
25.6.2001 23:56

Petr Novák

Re: Re: ještě jednou - naposled
Pěknej byl Resident,Code Veronica, dostal mě House Of Dead a Sonic(ten poslední 3d samozřejmě). Pak jsem ještě pařil takovej úchylnej "simulátor" závodů tracků, už si nepamatuju, jak se to jmenovalo. Naložils fůru a měl dojet s obřím nákladem do cíle dřív než tvůj sok, skřípaly plechy, řval mohutný klakson a v kabině se houpal talisman, fakt správně ujetý... No samozřejmě Crazy Taxi, proto ho mám teď na PSX2 a DO2 (které mi mimochodem připadá mnohem realističtější než Tekken - díky zachycení a protiútokům...). Pak jsem samozřejmě pařil Soul Calibur. Málem bych zapomněl na geniální Actua Tennis, ten jsme s kamarádem hráli téměř 6 hodin v kuse... Moc pěkná simulace...
0/0
26.6.2001 7:49

Chiko

Technicka pripominka
Masomlejn: Red Faction tedy Fakticky v Anglii 2 mesice nehrajou, Red Faction pro PS2 vychazi v Evrope dnes, 22.6.2001. Solidsnake: Sheep samozrejme taky jeste nevysel, jezis lidi kde takovy kachny berete ? Ze je nekde recenze neznamena, ze hra vysla !!!!!!!!!!!! (Sheep vychazi v zari-to sou 3 mesice !!).
0/0
22.6.2001 13:19

Petr Novák

Re: Technicka pripominka
Omlouvám se.Neberu to podle recenzí,z Anglie mi mailuje jeden maniak.Je docela dost dobře možný, že smažil nějaké demo,nebo snad dokonce piráta.(pokud mě nechytil na vařenou nudli) Každopádně byl nadšenej...
0/0
25.6.2001 8:14

Petr Novák

ps2 hry
ad. 1 Martine,nezlob se na mě,ale zase si myslím,žes podhodnotil. ZOE 55 % chápu. Hra, která vydrží 2 hodiny, to je slabota a demo na MGS jí nepomůže,my chceme plnou verzi. Ale exterminace je rozhodně lepší, neříkám, že bomba, ale lepší než na 55%. Ad. 2 Hry na PSX2. Za prvé Time Splitters nejsou hra stavěná na single, ale na dual a více. Pár misí na single je tu jen kvůli zvyku na vyhrané arény a nové postavičky (vím, jsou odlišné pouze vzhledem, ale komu to vadí..). Nemluvě o tom, že když ji dohraješ na story, tak získáš velice zajímavý singl mód "challenge"... Nevím, jestli´s hrál tuhle hru s kamarádem, ale musím ti říct, že strčí s přehledem i Quaka 3 kamsi. Neloaduje jak zběsilá půl hodiny a má mnohem větší možnosti v nastavení módů pro multiplayer. Tolik k Time Splitters... SSX a umělohmotný paňáci, no to si snad děláš legraci? Je to bez debaty nejlepší sportovní hra na PSX2 a jseš asi jediný, kdo na ní vidí nedostatky. Pokud mi nevěříš, projeď si net a uvidíš. Sám jsem jí položil už se všemi postavami ve všech tratích a módech a rád se k ní vracím... Jednoznačně dobře zainvestované peníze... Jak vidno na Star wars máš také vyhraněný názor. Já ne, podle mě je to pěkná vesmírná střílečka a nemám výhrad, teď když jsem ji prodal, začíná mi něco v podobném stylu chybět... Jinak NHL 2001 je podle mě odfláknutý port z PC.Je to vidět na středu, když střídáš. Framerate padá až na nějakých ubohých 15 fps. Podle mě je to neodpustitelná prasárna... Možná malá chyba, ale plná hra na konzoli by tohle teda dělat neměla! Tekken Tag je sic rychlokvaška, ale já si nebudu kupovat bojovku z jedničky,abych sledoval sbírku hranatých bijců na obrazovce... Mám Dead Or Alive 2. A podle mého názoru je to sqělá hra. Když jsme u těch dobrých her, tak např. F1 2001 je geniální simulace(na pro), trávím u ní hodiny a musím konstatovat, že jsem takové formule ještě neviděl.. Pc GP3 jsem jel také a je to proti F1 2001 pěkná slabota Další pěkná věc, kterou jsem nedávno pořídil je Crazy Taxi. A to je dost dynamická a maximálně zábavná gameska. Hlavně bychom neměli zapomenout na Red Faction, kterou už angličani hrají cca. 2 měsíce (my anžto zemička pro Sony zajímavá asi tak jako Zimbabwe si ještě trochu počkáme). Všichni mluví o Metal Gearu a zapomínají na Gran Turismo 3 (novinářská verze je už na světě) a Final Fantasy X. Zkrátka podle mě se situace vylepšuje, dobré hry se začínají objevovat a prázdné plkání líných programátorů o složité architektuře PSX2 je pouze ubohým výkřikem do tmy. Samozřejmě, že X box jim bude vyhovovat víc, když budou pouze lenivě portovat z PC. (a modleme se, aby nám Gates zase něco pěkného, jako např. Abe z 85 % hotového, sprostě neukradl!) Sami víme, co všechno dokázali japonci vytáhnout z PSX po dvou letech jeho existence, a to byla ve světě taky hromada plků o hloupé architektuře Nezatracuj PS2! Pařbě zdar! Masomlejn
0/0
22.6.2001 12:24

Martin Kaller

Re: ps2 hry
Ahojda. Já se na tebe nezlobím, od připomínek tady přeci tyhle diskuse jsou. A ještě na úvod - co se týče hodnocení ZOE a Extermination. ZOE sama o sobě není ani zdaleka na 55%. Jak jsem uvedl pod recenzí ve verdiktu, je tato známka díky hratelnému MGS2. A Extermination? Pokud dávám Syphon Filter 2 známku 75%, kolik bys dal Extermination? A mimochodem, tady musím trochu objasnit styl hodnocení. 50% je průměr! Čistý a ničím neředěný. Takový, se kterým se běžně střetáváme všude na ulici. Pročež nelze říci, že to je špatný titul, to v žádném případě. Průměr je střed. Jinak nesouhlasíš nějak s mými připomínkami k tomuto titulu? Od toho se hodnocení odvíjí. Samozřejmě nezastírám, že se EX dobře hraje, ale pro PS2 mi to stále připadá málo. Nezlob se. ad2 - na SSX nevidím nedostatky, protože jsem ji ani nehrál. Všiml jsem si toliko umělohmotné grafiky (tím nemyslím panáky) a ta mne odradila. Jinak nic proti SSX ... S Timesplitters je to horší. osobně jsem trochu zaujatý vůči střílečkám v první osobě, protože nemají žádnou hloubku. Ale s příchodem Half-Life se na PS2 tohle doufám radikálně změní. Jinak jsou Timeplitters pro odreagování prima záležitost, nicméně opět (ani přes kvanta nastavovatelných atributů) tu neshledávám nic revolučního a převratného pro tento žánr. Kdyžtak mi řekni, co by to mělo být. A až přijde Half-Life, tak schválně porovnej kvalitativní rozdíl mezi oběma tituly! Star Wars nemá cenu řešit, je-li to jenom "pěkná" střílečka, nemusím si kvůli ní hrome kupovat PS2 a v cause Crazy Taxi mi bohatě stačí Dreamcast, na kterém uvedená hra vypadá ještě o něco lépěji, nota bene už je dvojka. Což mne tak nějak navádí ke kacířské myšlence - kolik jsi už vrazil do PS2? Za uvedený peníz by sis na Dreamcastu užil mnohem více zábavy, bez urážky. Já tady samozřejmě nechci nějak znevažovat prestiž konzole PS2 - je to sakra výkonný hardware, jenom mne strašně mrzí, že s těmi pořádnými hrami to tady tak dlouho trvá a vyjma grafické podoby, byť znatelně vylepšené, tu nevidím žádný hyper tahák, jenž by mne zaujal. A s tím vývojovým prostředím mají vývojáři pravdu, na druhou stranu, když se podívám na to, s jakým předstihem uvedl Kojima demo na MGS2 ... Tekkena nechme plavat, ale mne se osobně nelíbí ani Dead or Alive - tady musím říci, že jak na Dreamcastu tak na PS2.Celkem se mi zajídá koncepce rychlých a tudíž strašně nerealistických soubojů - adekvátní zpracování dle mého nabídl jenom Tekken 2. Ale nechci se přít. Jinak souhlas, situace se vylepšuje a PS2 nechci nijak zatracovat. Mě je osobně srdečně jedno, na jaké konzole vyjde výborná hra. Takže se stejně těším na MGS2 (PS2), Syphon Filter3 (PSX), Zelda (GameCube) či RPG Golden Sun na GBA od Camelotu. Čágo, Martin
0/0
22.6.2001 17:11

Tomino

PS 2 kde nic, tu nic
Je to tak, mame cerven a zadna poradna hra pro PS2 na obzoru. Uznavam SSX dobra povedena vec, NHL 2001 taktez, ale to je vse. Uvadeny boom her se zatim nekona. Snad to napravi az MGS2. PS: STARWARS jsem dohral za 6 hodin, skoda, cekal jsem vic. AT VAS PROVAZI SILA
0/0
20.6.2001 19:23

solidsnake

No jen drobná připomínka aniž bych se dotebe chtěl Martine nějak navážet, ale tvrzení že na PS a na PS2 nejsou momentálně pořádné hry prostě není pravda. Alone in the Dark IV, ISS Pro Evo 2, Sheep, Dog and Wolf (PS) to prostě bezdiskuse jsou naprosto prvotřídní věci a SSX, TTT, Kessen, Timesplitters, NHL 2001, Shadow of Memories či Starwars Starfighter (PS2) taktéž jsou vynikající záležitosti. Fakt, že nepatří žánrově k tvým oblýbeným a to že jsi je nehrál nemůže být důvodem takto kategorického konstatování neexistence kvalitních her na uvedených platformách.
0/0
20.6.2001 12:31

Martin Kaller

Re:
Ahojda. Tohle je hodně diskutabilní. Takže si dovolím malou rekapitulaci. PSX : Alone in the Dark IV je úplně nový titul a brzy ho budeme na stránkách Bonuswebu recenzovat - teprve pak se uvidí, zda-li je to dobrá hra. A zmiňovaný Dog and Wolf se na našem trhu ještě neobjevil. Takže nám zbývá jenom ISS Pro Evo 2. Ta už je nějaký ten pátek na trhu je to podle všeho vítaný počin pro všechny milovníky fotbálků. Tedy budiž. Jenomže ve výčtů těch kvalitních titulů (neberu dvě shora uvedené hry jakožto úplné novinky, navíc dílem ještě absentující na našem trhu) tak nějak postrádám nějaké další kvalitativně hodnotné tituly - kdyžtak mi připomeň s výhledem půl roku zpátky, které to vlastně jsou. Prošel jsem si dnes obchod s PSX hrami a nic jsem tam neviděl! PS2 : Tekkena neberu jako prvotřídní věc, neboť se jedná stále o to samé. Je to jenom vytahování peněz z kapes hráčů - u PC by se tohle jmenovalo datadisk. SSX a Timesplitters podle všeho nejsou špatné hry, byť se mi osobně nelíbila ani umělohmotná grafika u snowboardingu, ani obvyklý a nijak převratný doom styl Timesplitters a neuvěřitelně krátká doba dohrání singleplayeru. NHL 2001 ano, Star Wars a Kessen nikoli. Shadow of Memories jsem neviděl, nemůžu posoudit. Nicméně asi takhle. Po obrovském hype, předcházející vydání nové a maximálně nadupané konzole, tu máme sotva pár her, nota bene nijak revolučních, které v porovnání s PSX nabízejí jenom lepší grafickou podobu a nic více. Není to trochu málo?
0/0
20.6.2001 16:22

solidsnake

Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
PS (PSX není oficiální označení); AITD IV je hodně dobrej, věř mi a Sheep... je na trhu, tedy pokavaď se nespoléháš jen na JRC. Jestli mám jít půl roku zpátky pak nesmím zapomenout na nepřéhlednutelnou FF IX či Fear Efect, zapomínáš. PS2; ano je to diskutabilní. SSX a TSP nejsou špatné hry, jsou to vynikající hry a posuzovat SSX jen podle zběžného pohledu je (umělohmotná grafika) trochu neprofesionální. Kessen k tomu výčtu taktéž poprávu patří. A co se týče toho Tekkena a Pc, no to jsi doufám nemyslel vážně, můžu ti vyjmenovat Xher na Pc, které přinášejí mnohem méně inovací než TTT a jsou považovány za druhý díl a mnohdy úspěšně hodnoceny (kterýkoliv z Need for Speedů, Diablo ehm 2, Fifi či NHLka, Quake 1 či 2, Comand and Conquer..., to rozhodně nejsou prodávané datadisky za babku). Já osobně Qukea III taky nepovažuji za prvotřídní věc a přesto musím uznat, že se relativně objektivně vzato jedná o dobrou hru. Apropo Gamespot, tvůj oblíbený dal TTT tuším 9.6 a IGN 8.9, takže to je relativně objektivně vzato hódně dobrá věc. Je to ale samozřejmě všechno věc názoru, ale prostě sám jsi dokázal, že konstatování že na obou platformách NEJSOU pořádné hry je blbost, jen toto tvrzení je jádro sporu.
0/0
21.6.2001 13:11

Pavel Mondschein

Re: Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
No, do konzoli nevidim, takze se vyjadrim jenom k jednomu... Proboha, Quake 1 byl o mnoho dale nez Doom a Quake 2 byl o mnoho dale nez Quake 1. To nebyly datadisky prodavane za babku, protoze se jednalo o velice kvalitni a hlavne z technologickeho hlediska NAPROSTO odlisne hry...
0/0
21.6.2001 13:56

solidsnake

Re: Re: Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
Máš samozřejmě recht, ale nebyla řeč o grafice, přečteš-li si pozorně Martinův příspěvek na nějž jsem reagoval. TTT taktéž je obdobným skokem jako Quke od Dooma, či Quake II od jedničky. Řeč byla, ale o skutečných a ne kosmetických změnách.
0/0
22.6.2001 21:09

Pavel Mondschein

Re: Re: Re: Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
U Quaku jsou i jine zmeny nez kosmeticka. Obrovke zmeny v multiplayeru (v porovnani s ostatnimi tituly), naprosto rozdilny engine (to neni kosmeticka uprava, to je jina technologie), ruzne zbrane, ruzni nepratele, Q2 ma uz i jakous takous AI nepratel (vec do te doby neprilis obvykla)... Uznavam, ze jako FPSkar mam k tomuto zanru slabost, ale... No, asi chapes, co chci rict :o) Kazdopadne si nemyslim, ze to je tema hodne jakekoliv flamewar :o)
0/0
22.6.2001 21:23

Martin Kaller

Re: Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
Černá zdraví bílou! Za černou jsem tady já, protože z nás dvou jsem to JÁ, kdo vidí věci skepticky ... AITD máme právě v redakci, takže uvidíme, řekl Slepý Io. Sheepa jsem fakticky nikde neviděl a tím nemyslím prodejnu JRC. FF IX samozřejmě beru za výbornou hru, to se omlouvám za přehlédnutí. Ale Fear Effect 2 se už za kvalitní pokus označit nedá, neboť podobně jako první díl má značné mezery v hratelnosti. Je to slušný kus, ale pro výčet dobrých her pro PSX se jeho příklad podle mého vůbec nehodí. Á propos, TTT. V Gamespotu a na IGN recenzují stejní lidé jako kdekoli jinde. Celkem by mne zajímalo, nakolik jejich konečný verdikt ovlivnilo hodnocení FAMITSU, kterýžto dal tomuto titulu neuvěřitelných 38/40. Možná, že Japonci v novém Tekkenovi objevili novou hloubku, která zůstala českým hráčům utajena. Nebo to bude tím, že se jim líbí bojovky a podíváme-li se na jejich hodnocení her tohoto žánru, tak tady najdeme samé vysoké cifry? Těžko říci. Já si pořád myslím, že Tekken Tag je dobrý toliko pro lidi, kteří minulé díly nehráli. Jinak se do něj nevyplatí investovat. Problémem PS2 je následující - pokud mám dát přes dva tisíce za gamesu, která nabízí jenom hezčí grafickou podobu v porovnání s PSX (nebo PS - to je přeci jedno), tak se omlouvám, ale to vážně nemusím. Je mi líto, ale neukecáš mne! A ne a ne a ne ... Měj se.
0/0
21.6.2001 16:46

solidsnake

Re: Re: Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
No dobrá uznávám s tím Sheepem jsem to trchu přehnal, beru zpět ani v Brněnském Gamelinu to neměli doopravdy. Apropó Tekken TT. Neví co měl Tekken 2 a neměla už jednička a potom trojka. Za hodnocením TTT si stojím, přestože jsem hrál všechny tři předchozí díly tak mě i tento pro dýchánky u multitapu naprosto uspokojuje. Takovej dotaz, hrál jsi vůbec TTT ve více lidech, umíš TTT a hrál jsi to s těmi co to aspoň trochu umí? Věř mi ve čtyřech (dva na dva) je to naprosto geniální zábava a i přesto, že to mám doma víc jak dva měsíce je to stále ta nejobehrávanější písnička, sejde se-li nás víc a jen tak mimochodem, TTT přináší více novinek než tebou respektovaný (mnou taky samozřejmě)Tekken 2. Co se týče Famitsu tak s tebou souhlasím, japonci jsou opravdu blázni do bojovek, stejně jako já. Jistě je to žánr na který se dost lidí dívá skrz prsty (RPGfilové obzvlášť), ale to podle mě nemůže být příčinou snižování ohodnocení (mj. Bonusweb 86% tuším :)). Je to žánr jako každý jiný.
0/0
22.6.2001 21:05

Martin Kaller

Re: Re: Re: Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
Ahojda. Souhlasím s tebou beze zbytku v jednom. Dobrá hra v mulitplayeru je prostě nářez, to je bez diskuse. Ať to byly mikromašiny či právě mnou zmiňovaný Tekken 2. Pravda také je, že jsem TTT v multiplayeru nikdy nehrál, přiznávám a také v něm nejsem žádné eso jako spíše hloupý a pomalý komparsista. Ale Tekkena (2 a 3) jsem hrál proti člověku, který to více než jen trochu umí a moc mne to proti němu (právě z tohohle důvodu) nebavilo. Tento člověk nebyl navzdory mé trochu tradiční skepsi z TTT tak otráven, jako mnozí lidé v obchodě, se kterými jsem causu koupit -nekoupit TTT konzultoval. A tady musím zodpovědně říci, že také někteří lidé od "fochu" s TTT nebyli nějak dvakrát spokojení. Ale abych se vrátil k meritu věci, Tekken 2 měl toho oproti TTT mnohem více, než jen realistický pohyb bojovníků. Pro vyčíslení všech aspektů mi dej čas a já shromáždím předměty doličné. Jinak jako "RPGfil" neodstřeluji ostatní žánry, jenom se v něm vždy snažím vybrat ten nejlepší titul a podle něj pak hodnotím ostatní. Ostatně, RPG žánr je žánr jako každý jiný a taky tady je spousta her, jež nestojí skoro za pohled. Zatím.
0/0
22.6.2001 22:16

solidsnake

Re: Re: Re: Re: Cerná zdraví bílou (nebo obráceně)
Mno, to jsem zvědav co vydoluješ. Apropo proč dolovat a shromažďovat víš-li čeho že se TTT oproti T2 nedostává :). TTT má všechno co měl TTT a mnohem víc, byť to na první pohled nemusí být patrné. A ještě jednou apropo, právě jsem viděl v akci Tekkena 4 (tedy skutečný další díl série) a vy padá to naprosto fantasticky a tak nějak stejně dobře jako vždycky, obzvláště to konečně plně 3D prostředí je lahůdkové. Apro... ehm, taky jsem "RPGfil".
0/0
26.6.2001 22:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.