Diskuse

Extermination - Alone in the base

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EDUARD ČERNÝ

17. 1. 2004 10:45
Skvělá hra - nenechte se odradit průměrnou recenzí
Považuji za velké štěstí, že jsem si přečetl recenzi na hru Extermination až nyní, kdy se blížím k závěru hry. Jinak bych si ji asi sotva koupil. Což by byla škoda - dávám hře 90% a Syphon Filter 2, který recenzent zmiňuje, jí sotva dýchá na záda - jinak je SF 2 rovněž výborná hra, samozřejmě. Resident Evil Code Veronica už ovšem Exterminationu nesahá ani po kolena ... Některé námitky recenzenta jsou až překvapivě mimózní - například tvrdí, že mu chybí rychlá otáčka u postavy, což naprosto není pravda: postava se může otočit ve zlomku vteřiny - pokud není ve first person módu, který stejně používám jen na ostřelování z dálky, k němuž nutnost bleskové otočky pochopitelně není nutná.  Vůbec jsem se dočetl na internetu spoustu nesmyslů (nejen zde), které vypovídají o tom, jak málo jsou lidé zvyklí používat hlavu. Jistý kritik například psal, že vzteky mrštil ovladačem o zem, když vždy vstoupil do místnosti plné nepřátel a byl zakrátko o polovinu života chudší. A co takhle vstoupit, zalockovat, vypálit dávku a zase vyběhnout z místnosti ven??? Jiný si stěžuje na omezenost munice - nesmysl - standartních střel je neomezené množství, jen nesmí být hráč líný pohnout zadkem a dojít si do skladu pro nové ... Každá zapeklitá situace má navíc své důvtipné řešení, které umožňuje ji řešit bez potoků krve a potu - výbušné sudy nejsou pro ozdobu, stejně jako balkónky, drátěné stropy a jiná místa, odkud je možné i nejhorší potvoru ostřelovat s klidem myslivce na posedu .... Extermination je opravdu hra pro myslící tvory - jen ti zřejmě mohou plně ocenit dokonalou atmosféru a stoprocentně funkční grafiku spolu s neuvěřitelnou živostí postavy (ano D.Logan ze SF 2 je čipernější: může se vrhat z 1.patra po hlavě bez úrazu ....). Pokud tedy nedáváte přednost frenetické akci  a raději se obezřetně procházíte po levelu, kocháte se atmosférou a přemýšlíte, co a jak dál, neváhejte a kupujte. Hra je v současnosti za babku - a mimochodem, zkuste i další opomíjené perly z historie PS 2 jako například stoprocentní Shadow of Memories!
0 0
možnosti

Petr Novák

28. 6. 2001 14:09
Rudá zdraví černou a bílou
Trošku Vám do toho vlezu, pánové. Máte tu nějak přeTekkenováno. Dohrál jsem (a hutně smažil) 1, 2, 3. Ještě dodnes si pamatuji komba a většinu úderů pro Hwoaranga ze 3. Ostatně 3 byla více "tekkno", ale nedá se říci, že byla stejná jako dvojka. Ta měla decentnější atmošku a nebyla tolik "rychlá" jako trojka. Zkrátka byla více rozvážnější na údery. Stejně tak byl rozdíl mezi 1 a 2. Když jsem si koupil PS2, na trhu byly bojovky dvě. Dead Or Alive 2 a Tekken Tag T.(krom nich za pozornost v té době stál akorát tak Martinem podtržený Time Splitters). Naštěstí mě nechali zkusit obě hry v obchodě (samozřejmě, že hraju Tekkena u kamaráda, on zas u mě DOA2). Musím dát za pravdu Martinovi. Tekken Tag je nastavovaná kaše. Kluci programátorský si mohli dát trochu záležet (pokud je nehnali Soňáci, aby měli trhák na úvod PS2). Krom Tag Tournamentu žádná inovace.Grafika je na poměry našeho černého miláčka opravdu slabší a navíc to PROSTŘEDÍ! Víme, že Dead Or Alive 2 to dokázal. Interaktivní bojové arény s možnostmi prohození protivníka skrze zeď, okno, dveře do jiného patra (jiné prostředí). mnohem více volného prostoru, možnost drcení a speciálních komb o tzv. danger zóny (elektrický plot atd.). Kluzký povrch na některých podlahách a následná zaškobrtnutí a skluzy soupeřů atd. Mám DOA2 těžce zmáklou a troufám si říci, že jsem taktéž "bojový" maniak. Tudíž se odvážím konstatovat, že DOA2 je bojovka, kterou si pařan přizpůsobí vlastnímu tempu boje. Není tak strašně rychlá, jak psal Martin, když se to umí, může si člověk na jakoukoliv obtížnost s počítačem, potažmo se spoluhráčem, nádherně zatancovat. Není nad to, pomalu obkroužit nepřítele, uchytit zezadu, efektním přetažením, spojeném s nějakým tím nalomením vazu, si ho podat na druhou stranu, odskočit, nechat jej chabě zaútočit a protihmatem přehodit... A o tomhle je DOA2. Žádná přehnaná komba chrlící oheň, ale více spolupráce s útočícím protivníkem (možnost zachycení útoku a přechod do vlastního...). Už zase pěju ódy, brzda! Zkrátka už aby byl Tekken 4, tam mají být všechny devizy DO2 již implantované a konečně se v Tekkenu dočkáme 3d prostředí. (kdyby nám ten zpropadenej Gates neukradl DOA3, asi bych zase šel srovnávat, ale když bude Xbox only, tak Tekken 4 je jasný...) Mimochodem, neslyšeli jste něco o Virtua Fighterovi 4 na PSX2, je to kachna, nebo opravdu bude? A s tím RPG pozitivismem, každý hráč, který to myslí s hraním vážně se dostane k RPG ságám, stejně jako vy i já, jelikož hloubka příběhové linie, vývoj postav, kouzla, boje a levely, to je prostě největší možná extáze... (FF X vypadá prozatím naprosto geniálně! Doufám, že to Square nezvrtají...) Masomlejn Mrtvý nebo Živý.
0 0
možnosti

Martin Kaller

28. 6. 2001 15:18
Re: Rudá zdraví černou a bílou
Virtua Fighter 4 připravuje Sega exkluzivně pro PS2!! Je to potvrzené.
0 0
možnosti

Petr Novák

25. 6. 2001 8:10
ještě jednou - naposled
Ještě k Time Splitters... Smažím je teď asi týden a musím s tebou nesouhlasit. Revoluční jsou totiž hned několika atributy.Musím však uznat, že graficky jsou slabší. Mód Challenge nabízí sqělou zábavu. Třeba mise catch the bag,kdy se banda robotů snaží ukrást tašku s lidským mozkem(poměrně pitoreskní asociace...) a ty hraješ za rybu v akvárku,která pilotuje ocelové tělo... Ustřelování hlav zombie na čas jako na střelnici atd. V Timesplitters jde hlavně o to,že variuje prostředí a úkoly.Pokud dohraješ na easy,vyhráváš boty(teda CPU řízené hráče,samozřejmě ne Marteny..), pokud dohraješ na normal dostáváš nové arény atd. O různých nastavení víš... A hlavně je tu vymakaný map editor, což nemá na PSX ani PSX2 obdoby... A multiplayer je opravdu to nejlepší.. Ještě k Star Wars. Nevím,jestli´s je dohrál do konce.. Hlavní síla je v kontinuitě misí a příběhu... Dreamcast jsem samozřejmě doma měl a nemá DVD mechaniku. Hry na něm až na pár vyjímek na mě působí příliš "automatově". Neříkám, že je špatný, to rozhodně ne. A myslím si, že hry na něm jsou občas trošičku hezčí jenom kvůli jeho době na trhu a tudíž zvyku programátorů. A Crazy Taxi na DC teda nevypadá lépe, obě verze jsme srovnali on line a na DC hustě doskakuje grafika Arcade city... Jinak mě na DC uchvátil Ecco,něco takového jsem ještě neviděl... měj se sqěle a těšme se na Gran Turismo 3. Masomlejn
0 0
možnosti

Martin Kaller

25. 6. 2001 23:56
Re: ještě jednou - naposled
Dobrá dobrá. Opusťme na chvíli causu PS2, rád bych se tě zeptal, které hry na DC se ti vyjma Ecca ještě líbily? Mimochodem, plánuje se jeho konverze na PS2 ...
0 0
možnosti

Chiko

22. 6. 2001 13:19
Technicka pripominka
Masomlejn: Red Faction tedy Fakticky v Anglii 2 mesice nehrajou, Red Faction pro PS2 vychazi v Evrope dnes, 22.6.2001. Solidsnake: Sheep samozrejme taky jeste nevysel, jezis lidi kde takovy kachny berete ? Ze je nekde recenze neznamena, ze hra vysla !!!!!!!!!!!! (Sheep vychazi v zari-to sou 3 mesice !!).
0 0
možnosti

Petr Novák

25. 6. 2001 8:14
Re: Technicka pripominka
Omlouvám se.Neberu to podle recenzí,z Anglie mi mailuje jeden maniak.Je docela dost dobře možný, že smažil nějaké demo,nebo snad dokonce piráta.(pokud mě nechytil na vařenou nudli) Každopádně byl nadšenej...
0 0
možnosti

Petr Novák

22. 6. 2001 12:24
ps2 hry
ad. 1 Martine,nezlob se na mě,ale zase si myslím,žes podhodnotil. ZOE 55 % chápu. Hra, která vydrží 2 hodiny, to je slabota a demo na MGS jí nepomůže,my chceme plnou verzi. Ale exterminace je rozhodně lepší, neříkám, že bomba, ale lepší než na 55%. Ad. 2 Hry na PSX2. Za prvé Time Splitters nejsou hra stavěná na single, ale na dual a více. Pár misí na single je tu jen kvůli zvyku na vyhrané arény a nové postavičky (vím, jsou odlišné pouze vzhledem, ale komu to vadí..). Nemluvě o tom, že když ji dohraješ na story, tak získáš velice zajímavý singl mód "challenge"... Nevím, jestli´s hrál tuhle hru s kamarádem, ale musím ti říct, že strčí s přehledem i Quaka 3 kamsi. Neloaduje jak zběsilá půl hodiny a má mnohem větší možnosti v nastavení módů pro multiplayer. Tolik k Time Splitters... SSX a umělohmotný paňáci, no to si snad děláš legraci? Je to bez debaty nejlepší sportovní hra na PSX2 a jseš asi jediný, kdo na ní vidí nedostatky. Pokud mi nevěříš, projeď si net a uvidíš. Sám jsem jí položil už se všemi postavami ve všech tratích a módech a rád se k ní vracím... Jednoznačně dobře zainvestované peníze... Jak vidno na Star wars máš také vyhraněný názor. Já ne, podle mě je to pěkná vesmírná střílečka a nemám výhrad, teď když jsem ji prodal, začíná mi něco v podobném stylu chybět... Jinak NHL 2001 je podle mě odfláknutý port z PC.Je to vidět na středu, když střídáš. Framerate padá až na nějakých ubohých 15 fps. Podle mě je to neodpustitelná prasárna... Možná malá chyba, ale plná hra na konzoli by tohle teda dělat neměla! Tekken Tag je sic rychlokvaška, ale já si nebudu kupovat bojovku z jedničky,abych sledoval sbírku hranatých bijců na obrazovce... Mám Dead Or Alive 2. A podle mého názoru je to sqělá hra. Když jsme u těch dobrých her, tak např. F1 2001 je geniální simulace(na pro), trávím u ní hodiny a musím konstatovat, že jsem takové formule ještě neviděl.. Pc GP3 jsem jel také a je to proti F1 2001 pěkná slabota Další pěkná věc, kterou jsem nedávno pořídil je Crazy Taxi. A to je dost dynamická a maximálně zábavná gameska. Hlavně bychom neměli zapomenout na Red Faction, kterou už angličani hrají cca. 2 měsíce (my anžto zemička pro Sony zajímavá asi tak jako Zimbabwe si ještě trochu počkáme). Všichni mluví o Metal Gearu a zapomínají na Gran Turismo 3 (novinářská verze je už na světě) a Final Fantasy X. Zkrátka podle mě se situace vylepšuje, dobré hry se začínají objevovat a prázdné plkání líných programátorů o složité architektuře PSX2 je pouze ubohým výkřikem do tmy. Samozřejmě, že X box jim bude vyhovovat víc, když budou pouze lenivě portovat z PC. (a modleme se, aby nám Gates zase něco pěkného, jako např. Abe z 85 % hotového, sprostě neukradl!) Sami víme, co všechno dokázali japonci vytáhnout z PSX po dvou letech jeho existence, a to byla ve světě taky hromada plků o hloupé architektuře Nezatracuj PS2! Pařbě zdar! Masomlejn
0 0
možnosti

Martin Kaller

22. 6. 2001 17:11
Re: ps2 hry
Ahojda. Já se na tebe nezlobím, od připomínek tady přeci tyhle diskuse jsou. A ještě na úvod - co se týče hodnocení ZOE a Extermination. ZOE sama o sobě není ani zdaleka na 55%. Jak jsem uvedl pod recenzí ve verdiktu, je tato známka díky hratelnému MGS2. A Extermination? Pokud dávám Syphon Filter 2 známku 75%, kolik bys dal Extermination? A mimochodem, tady musím trochu objasnit styl hodnocení. 50% je průměr! Čistý a ničím neředěný. Takový, se kterým se běžně střetáváme všude na ulici. Pročež nelze říci, že to je špatný titul, to v žádném případě. Průměr je střed. Jinak nesouhlasíš nějak s mými připomínkami k tomuto titulu? Od toho se hodnocení odvíjí. Samozřejmě nezastírám, že se EX dobře hraje, ale pro PS2 mi to stále připadá málo. Nezlob se. ad2 - na SSX nevidím nedostatky, protože jsem ji ani nehrál. Všiml jsem si toliko umělohmotné grafiky (tím nemyslím panáky) a ta mne odradila. Jinak nic proti SSX ... S Timesplitters je to horší. osobně jsem trochu zaujatý vůči střílečkám v první osobě, protože nemají žádnou hloubku. Ale s příchodem Half-Life se na PS2 tohle doufám radikálně změní. Jinak jsou Timeplitters pro odreagování prima záležitost, nicméně opět (ani přes kvanta nastavovatelných atributů) tu neshledávám nic revolučního a převratného pro tento žánr. Kdyžtak mi řekni, co by to mělo být. A až přijde Half-Life, tak schválně porovnej kvalitativní rozdíl mezi oběma tituly! Star Wars nemá cenu řešit, je-li to jenom "pěkná" střílečka, nemusím si kvůli ní hrome kupovat PS2 a v cause Crazy Taxi mi bohatě stačí Dreamcast, na kterém uvedená hra vypadá ještě o něco lépěji, nota bene už je dvojka. Což mne tak nějak navádí ke kacířské myšlence - kolik jsi už vrazil do PS2? Za uvedený peníz by sis na Dreamcastu užil mnohem více zábavy, bez urážky. Já tady samozřejmě nechci nějak znevažovat prestiž konzole PS2 - je to sakra výkonný hardware, jenom mne strašně mrzí, že s těmi pořádnými hrami to tady tak dlouho trvá a vyjma grafické podoby, byť znatelně vylepšené, tu nevidím žádný hyper tahák, jenž by mne zaujal. A s tím vývojovým prostředím mají vývojáři pravdu, na druhou stranu, když se podívám na to, s jakým předstihem uvedl Kojima demo na MGS2 ... Tekkena nechme plavat, ale mne se osobně nelíbí ani Dead or Alive - tady musím říci, že jak na Dreamcastu tak na PS2.Celkem se mi zajídá koncepce rychlých a tudíž strašně nerealistických soubojů - adekvátní zpracování dle mého nabídl jenom Tekken 2. Ale nechci se přít. Jinak souhlas, situace se vylepšuje a PS2 nechci nijak zatracovat. Mě je osobně srdečně jedno, na jaké konzole vyjde výborná hra. Takže se stejně těším na MGS2 (PS2), Syphon Filter3 (PSX), Zelda (GameCube) či RPG Golden Sun na GBA od Camelotu. Čágo, Martin
0 0
možnosti

Tomino

20. 6. 2001 19:23
PS 2 kde nic, tu nic
Je to tak, mame cerven a zadna poradna hra pro PS2 na obzoru. Uznavam SSX dobra povedena vec, NHL 2001 taktez, ale to je vse. Uvadeny boom her se zatim nekona. Snad to napravi az MGS2. PS: STARWARS jsem dohral za 6 hodin, skoda, cekal jsem vic. AT VAS PROVAZI SILA
0 0
možnosti

solidsnake

20. 6. 2001 12:31
No jen drobná připomínka aniž bych se dotebe chtěl Martine nějak navážet, ale tvrzení že na PS a na PS2 nejsou momentálně pořádné hry prostě není pravda. Alone in the Dark IV, ISS Pro Evo 2, Sheep, Dog and Wolf (PS) to prostě bezdiskuse jsou naprosto prvotřídní věci a SSX, TTT, Kessen, Timesplitters, NHL 2001, Shadow of Memories či Starwars Starfighter (PS2) taktéž jsou vynikající záležitosti. Fakt, že nepatří žánrově k tvým oblýbeným a to že jsi je nehrál nemůže být důvodem takto kategorického konstatování neexistence kvalitních her na uvedených platformách.
0 0
možnosti

Martin Kaller

20. 6. 2001 16:22
Re:
Ahojda. Tohle je hodně diskutabilní. Takže si dovolím malou rekapitulaci. PSX : Alone in the Dark IV je úplně nový titul a brzy ho budeme na stránkách Bonuswebu recenzovat - teprve pak se uvidí, zda-li je to dobrá hra. A zmiňovaný Dog and Wolf se na našem trhu ještě neobjevil. Takže nám zbývá jenom ISS Pro Evo 2. Ta už je nějaký ten pátek na trhu je to podle všeho vítaný počin pro všechny milovníky fotbálků. Tedy budiž. Jenomže ve výčtů těch kvalitních titulů (neberu dvě shora uvedené hry jakožto úplné novinky, navíc dílem ještě absentující na našem trhu) tak nějak postrádám nějaké další kvalitativně hodnotné tituly - kdyžtak mi připomeň s výhledem půl roku zpátky, které to vlastně jsou. Prošel jsem si dnes obchod s PSX hrami a nic jsem tam neviděl! PS2 : Tekkena neberu jako prvotřídní věc, neboť se jedná stále o to samé. Je to jenom vytahování peněz z kapes hráčů - u PC by se tohle jmenovalo datadisk. SSX a Timesplitters podle všeho nejsou špatné hry, byť se mi osobně nelíbila ani umělohmotná grafika u snowboardingu, ani obvyklý a nijak převratný doom styl Timesplitters a neuvěřitelně krátká doba dohrání singleplayeru. NHL 2001 ano, Star Wars a Kessen nikoli. Shadow of Memories jsem neviděl, nemůžu posoudit. Nicméně asi takhle. Po obrovském hype, předcházející vydání nové a maximálně nadupané konzole, tu máme sotva pár her, nota bene nijak revolučních, které v porovnání s PSX nabízejí jenom lepší grafickou podobu a nic více. Není to trochu málo?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 1

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...