Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Zone of Enders - válka robotů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pan porntoy

dva dotazy na autora recenze.

dost by me zajimalo jak jste zmeril tech naprosto plynulych 50 fps (nejaka PS2 utilitka, nebo to proste poznate ? ) ?

dale me zajima, pokud ma hra plynulych 50 fps, jestli se misty neprojevuje tzv "tearing", to je jev ktery se vyskytuje v pripade ze GPU renderuje vice snimku nez obrazovka zobrazuje (v tomto pripade 25 framu TV).

diky  

jinak tahle hra vypada moc pekne, doufam ze si ji brzo zahraju.

 

 

0/0
19.2.2004 13:38

Spáčil Jan

50fps? Cvičené oko:))...a jednak 99% her na PS2 potažmo konzolích obecně běhá buď na 50/60 fps (dle formátu Pal/NTSC) anebo na 25/30fps. Čili situaci máme poněkud snazší než kolegové PCčkáři, protože máme na výběr v podstatě jen ze dvou variant mezi nimiž se rozdíl poznat dá.

Tearing v ZOE2 jsem žádný nezaregistroval, pouze se místy objeví pár slowdownů...a technicky je tearing trochu něco jiného. Palové TV nemají obnovoací frekvenci "jen" 25 Hz:)).

0/0
20.2.2004 12:28

pan porntoy

eh?

to ze behaji na 50/60 Hz (!!) neznamena ze delaji 50 fps, jelikoz jsem hral spoustu het na PS2 kde samozrejme byla volba 50/60 Hz ale framerate (fps) misty klesal z 25ti na 12, tak me to opravdu zajima.  "tearing" neni technicky termin ale jev ktery je bezne k videni na PC pokud mate malou frekvenci monitoru a vypnete vertikalni synchronizaci (ktera je samozrejme na TV+PS2 neuskutecnitelna) tak vam GPU renderuje vic snimku nez se zobrazuje (coz jsem prave na PS2 nikdy nevidel, samozrejme je to tim ze jen malo her na ps2 ma pres 30 fps), coz by muselo skoro vsem s obycejnou televizi delat "tearing", bohuzel ZOE 2 nebeha na 50 fps (GPU nerenderuje 50 snimku za vterinu). to ze vam zobrazeni bezi na 50/60 Hz neznamena ze tolik snimku vidite, protoze jak jsem napsal vyse, je nemozne zapnout vertikalni synchronizaci na TV, a jeste k tomu je to naprosto zbytecne, protoze PS2 opravdu nikdy znatelne neprekoci 50 fps, a tudiz se tvurci tearingu nemusi obavat. obavat by se ho mohly pouze ctenari vaseho clanku.

a jeste bych vas chtel upozornit ze TV na 50 hz zobrazuje tzv. "pulsnimky" coz znamena ze skutecna hodnota zobrazeni je opravdu maximalne 25 fps. 

evidentne mate malo cvicene oko, ale na TV obrazovce je to vsechno tak rozmazane ze je to v podstate jedno :))

0/0
20.2.2004 14:42

Spáčil Jan

Bezesporu přínosná technická přednáška, které se svými více než méně laickými závěry nemůžu stejně přínosně kontrovat. Nicméně pokud by na PS2 potažmo konzolích obecně byla v Pal regionu maximální hodnota obnovování snímků vámi uváděných 25fps, musíte opravit víceméně všechny novináře většiny periodik, kteří s čísli 50/60fps běžně operují a ostatně operují s nimi sami i tvůrci her, kteří je bežně udávají jako hranici na které jejich hry poběží. Ostatně sám si to v střední pasáži příspěvku vyvracíte. U ZOE2 si na 50fps stojím. Tearing na PS2 k vidění je (JakII). Většina Ačkových titulů na PS2 běhá na 50/60fps (GT3, WRCčka, DMC, MGS2, JaD, RaC1,2, BG:DA1,2, JakII, PES1-3...)...chce si toho asi na PS2 zahrát víc.
0/0
21.2.2004 14:35

pan porntoy

hehe

tvurci her? ti samozrejme vam budou lhat co si budou prat.

hral jsem toho na PS23 opravdu hodne, ale proste 50 fps jsem nevidel, to je jen sirena lez, myslete si o tom co chcete (myslete si treba ze mate 50 fps na TV s PS2  - tahle myslenka je sama o sobe smesna :))

btw jsem dohral GT3 na 99% , a muzu vam naprosto uprime rict ze jsou chvile kdy hra klesa z puvodnich cca 30-40 fps (mam opravdu hodne trenovane oko :))) tak cca na 20 hlavne v mistech kde je hodne aut zaraz.

napadlo vas nekdy proc se na nocni mokre trati (pixel shader heaven :))) jezdi jen ve 4rech??

think

bye

0/0
25.2.2004 15:15

Spáčil Jan

V tom případě tu máme těžkou konspiraci placenou patrně samotnou Sony, protože o 50/60 fps lžou úplně všichni:)). GT3 hrajeme s kolegy už skoro roky a nidko si nikdy slowdownů nevšiml. Na mokré trati jezdí 4 auta proto, že víc by PS2 při stabilních 50 fps nezvládla, resp. Polyphony nevěděli v té době jak by to zvládnout mohla. Uvidíme co bude v GT4. Trochu jsem vaši fundovanost přecenil...doporučuji si trochu doplnit vzdělání v rozhovoru s člověkem, který tomu opravdu rozumí. Článek najdete tady: http://bonusweb.idnes.cz/konzole/konzolen/konzoleapc.html
0/0
25.2.2004 16:14

Spáčil Jan

0/0
25.2.2004 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.