Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jak se vám líbí "profesionální" GameStar?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libor Přiklopil

GS je super
Uz 3 roky si kupuji herni magaziny. Nejdriv jsem odebiral LEVEL , ale nekdy pred tri ctvrte rokem mi dosla trpelivost. Recenze o nicem , obsah CD ubohy a zbyvajici rubriky taky. Premyslel jsem , co budu kupovat dal. Zvolil jsem GS a nelituji toho. Z vasich recenzi se vzdy dozvim to podstatne a ve vetsine pripadu se ztotoznuji s vasimi nazory. Dabing , preview a budget jsou vyborne. A CD jedna radost. Kdyz jsem si 1x koupil LEVEL s DVD , tak jsem toho litoval. Na CD GS jsou vzdy naprosto skvele veci - videa , mody , patche...Az vyjde DVD , to bude narez. No, proste jsem chtel vyjadrit sve sympatie k redakci meho oblibeneho casopisu. Diky Vam, jste super , tesim se na kazde nove cislo a v den vydani nemuzu dospat. Diky moc P.S.:Zdravim Gef. P.P.S.: Je trochu chaoticky , tak sorry ;)
0/0
26.6.2003 10:12

yellowpenguin

Pad Gamestaru ?
Jsem naruzivym fanouskem pocitacovych her a proto, abych mel prehled i proto, ze me hry bavi jsem kupoval vsechny 3 ceske casopisy (Level, Score i Gamestar) a mimo to pravidelne ctu nemecky Gamestar. Po te, co se Score dostalo do potizi a co nastoupila nova redakce jsem povazoval za dobre casopisy pouze Level a Gamestar. Ale pak prisla vymena redakce i sefredaktora ( nic proti Silerovi nemam i kdyz jeho ucinkovani v PC Gameru nebylo zrovna zarive ) a byl jsem zvedav, jak se zmeny promitnou do casopisu. Prvni cislo pod novym sefem bylo vcelku v pohode (asi nebyl cas na nejake velke zmeny), ale dalsi dve to je fakt hruza. Nudne neinformativni recenze, graficky styl ci zavedeni trapnych "hra je ci neni" a konecnou ranu tomu dalo zruseni cleneni recenzi dle rubrik a zruseni zebricku nejlepsich her v zanru. To co tolik obdivuji v nemeckem Gamestaru a z ceho jsem mel takovou radost i v ceske verzi bylo definitivne zruseno. To ze spolupracujete s nemeckou redakci a prebirate jejich clanky mi vcelku nevadi (i kdyz potom uz tyto clanky u Vas nemusim cist, nebot je jiz znam) ale proc tedy k sakru zrusily jejich cleneni recenzi, nemate kvalitni seznam datumu vydani nejocekavanejsich her a vapustili jste i tabulky a srovnani recenzovane hry s podobnymi ze zanru ? Doufam, ze tento prispevek k diskuzi budu brat jako nazor drive verneho a loajalniho ctenare a alespon se nad nim zamyslite. Slova pana sefredaktora, ze jim na ctenarich a jejich nazorech nezalezi, co jsem nekde tady cetl mi prijde podivne. Vzdyt pokud se nepletu tak redakce by se mela snazit zlepsovat svuj casopis tak, aby se libil ctenarum a nejenom redakci ! Doufam, ze se situace zlepsi, a ja si budu nadale moci kupovat i Gamestar a travit u nej spoustu hezkych chvil.
0/0
16.8.2001 8:11

Dakeyras tulak

Jak se libi Gamestar
Chybí Vám humor.Jak v recenzích,tak v zivote.Staci si precist tuto stranku. A v tech recenzich to i vadí.
0/0
16.8.2001 1:13

gef

Děti, děti :o))) Velice adolescentní debata: "Seš infantil - já ne, to ty, koukni se na svuj nick, - tvuj nick je proti mýmu ještě v inkubační době ....." nebo "Gamestar je lepší než Level - ne, ne, Level je lepší a pro starší než Ohníček, Gamestar, Pigment Cell Research a Immnology dohromady..... " Tak, už toho bylo dost, hezky zhasnout, jdeme na pivo a nejpozděj o půlnoci do hajan. P.S. Víte, jak se poznáte, že jste dosáhli zralého věku? Až pro vás nazvání Pubertálním Výrostkem nebude smrtelná urážka, ale velmi hřejivá lichotka
0/0
14.8.2001 21:56

Disaster Haderak

Re:
Hned du spát maminko, jen se podívám na stránku s překladem tormenta a jdu nakutě.
0/0
15.8.2001 20:48

gef

Re: Re:
Doporučuju spíš Baldur, na Tormentu už se mi podařilo uklidit :o)))
0/0
15.8.2001 22:07

Kubis

Re: Re: Re:
To snad neni pravda Gef. Ty ses i tady jo?? Clovek si de odpocinout na tuhle diskuzi a nemuze. Zas abych se smal. Ach jo a ja uz dneska svoji hodinku smichu vycerpal.
0/0
15.8.2001 23:42

gef

Re: Re: Re: Re:
Tu mlcim :o))
0/0
16.8.2001 6:49

Pro vás už bylo všechno dopředu jednoznačné...
0/0
14.8.2001 17:12

gef

Re:
Očividně nedbáš mých přátelských rad :o)))
0/0
14.8.2001 21:57

Ivan Šiler

Bylo by načase toho nechat...
To na podstate veci (stejne jako jeho často neodůvodněných narážkách ci chces-li pak tedy kulture vyjadrovani a komunikace nic nemění). Za zasluhy byl clovek nedotknutelny do roku 1989. A nebo tomu mam snad rozumet tak, ze silna pozice ci povest v oboru rovna se pravo veta hraničící s popravou? Navic, kdyz bych se vratil do minulosti, pak i muj nazor na profesionálni Bonus Web notne ochladl, nebot bych opravdu necekal, ze jeden z jeho spolupracovniku vyuzije diskuse k dalsimu napadani me redakce. Nepotvrzuji prave tyto zvyklosti presne to, co jsem zminil v rozhovoru, neboli, ze ruka ruku myje a na "herni scene" v Cechach ma pravo na preziti jen ten, kdo se podbizi tem "spravnym lidem". Je to ostuda a detinske, ale nikoliv ze strany GameStaru... Bylo by načase toho nechat!
0/0
7.8.2001 14:18

Lukáš Codr

Re: Bylo by načase toho nechat...
smyslem meho predchoziho prispevku bylo spise upozorneni na to, ze narozdil od jinych lidi se da s evilmindem celkem rozumne komunikovat (kdyz uz neustale volas po konstruktivni kritice) a take pripomenout tva slova, ze za cloveka mluvi predevsim jeho ciny (kdyz uz jsi psal neco o prazdnych rukou a rychlych nohach) ... odbyvani nevhodneho nazoru narazkou na neci prezdivku mi prijde ponekud neobvykle
0/0
7.8.2001 15:06

Ivan Šiler

Re: Re: Bylo by načase toho nechat...
Odpusť, Lukáši, ale tak proč o tom za celou diskusi nepřesvědčil? Mám snad vyjmenovávat všechny jeho urážky nepodložené jediným argumentem? Pomineme-li, že ho zde musíš hájit ty, pak bych se rád vyjádřil i k jeho odborným schopnostem. Je opravdu tristní, že jen proto, že v časopise nenašel nápis "story" považuje tuto rubriku za zrušenou. Ve skutečnosti však její obsah zůstal zachován a dokonce se v posledním čísle rozšířil na dvě samostatná témata. Story je totiž to samé jako feature - v praxi se tím rozumí rozsáhlejší publicistický materiál zaměřený na konkrétní téma. A to, že jsem jak ty říkáš ujel... Ne, dobře víš, že to tak opravdu není - jen jsem hovořil o infantilitě...! Rozumíš mi, co jsem tím chtěl říct a nebo je to zde jako na TV Nova, kde se chytá za slovo jen když se to druhému nebo kamarádům hodí? P.S.: Nechci dělat Bonus Webu negativní reklamu, takže oželím i odpověď, kterou mi dlužíte ve smyslu bezprecedentního chování vašeho externisty. Neber to ani jako neůctu vůči tobě, ale dobře víš, že jsem možná až příliš zaměstnán na to, než abych v současnosti trávil svůj čas uváděním na pravou míru věcí, které jsou dopředu jasné.
0/0
7.8.2001 17:02

evilmind

Re: Re: Re: Bylo by načase toho nechat...
Nevychazim z uzasu co muze zpusobit jedina moje veta - a kdybych nebyl upozornen na dalsi vyvoj, zrejme bych se do tehle diskusem uz nikdy zpet nevratil, a prisel bych tak o plno podivuhodnych nazoru... Tolik uvodem k tomu, proc "jsem se nehajil sam". Je fascinujici sledovat, jak jedina veta (zeby zasah do cerneho?) dokaze sefredaktora, zoufale se situujiciho do role sefa "media pro dospele", rozbesnit k trapnym narazkam na moje nickname - jesteze tu nemam fotografii, nejpis bych si precetl, ze samozrejme nemuzu mit v diskusi pravdu, protoze mam moc velky nos a odstate usi Vubec nechapu, jak mohla diskuse sklouznout k tomu, ze tu vystupuju jmenem BonusWebu, a mel bych se za BW za cosi neupresneneho omlouvat. Nikdy jsem nikde za BW nevystupoval, vsechno, co napisu v libovolne forme je jen muj nazor, a pokud si tento, az dosud jsem predpokladal jasny fakt, vylozi jinak, je to jeho problem. Story. Rozhodne jsem nehledal nejakou stejne pojmenovanou rubriku, a myslim, ze to dobre vite, pane Silere. Hledal jsem v casopise presne to, co bylo vzdy na Gamestaru nejlepsi - vlastni, rozsahly, tematicky zamereny material. Ctivy, nezridka zabavny, a fakticky spravny. A opravdu je mi uplne jedno, jestli si to pojmenujete Story, Feature, nebo Sileruv denicek. Ovsem nic z toho ted v casopise proste neni (minimalne v predposlednim cisle, ktere jsem cetl naposled, a ke kteremu se muj komentar vztahoval - jak lze snadno poznat z data prispevku). A na zaver - ano, vyjmenujete prosim "vsechny ty urazky, nepodlozene jedinym argumentem". Velice rad si prohledu vasi predstavu o slovech urazka a argument. Prosim.Tentokrat si tuhle diskusi booknu.
0/0
9.8.2001 15:19

Ivan Siler

Díky!
Chěl bych poděkovat všem, kteří se i přes svou velmi nevděčnou pozici v této diskusi, postavili za naši redakci. Není bohužel v mých silách, vyjádřit respekt a díky každému jednotlivě, i když jsem v mnoha případech měl nutkání tak učinit. Nicméně si toho já i můj tým velmi ceníme. Na adresu té části obce, které očividně leží nový GameStar v žaludku, chci podotknout jediné. Rád bych přistoupil na konstruktivní diskusi, ale odpovídat lidem (většinou jedněm a těm samým, pouze pod různými e-maily, případně redaktorům konkurence), kteří nás zasypávají množstvím urážek a nemají v drtivé většině případů ani tolik cti uvést své jméno, a povšechně pak především konkretizovat své výtky (nikdo z nich dosud neřekl proč je to či ono špatné případně jak by to mělo být jinak), je na všech společenských i profesních úrovních ztráta času. Co se týče infantility PC Gameru nebo GameStaru je zajisté otázka, kterou si nejlépe přebere daný počet čtenářů, kteří si nás buď koupí nebo ne. Nicméně co připadá infantilní mě je spíše přezdívka typu Evilmind. Tak trochu mi evokuje jednoho z dvojice amatérských satanistů ve filmu Spawn, jemuž když opravdu přijde k věci, zůstávají jen prázdné ruce a rychlé nohy. S definitivním sbohem diskusi Ivan Šiler
0/0
7.8.2001 13:25

Lukáš Codr

Re: Díky!
pri vsi ucte k tobe, ivane, za evilmindem stoji asi nejlepsi nekomercni web tykajici se pocitacovych her - www.emulators.cz - a sveho casu velmi respektovany guardian
0/0
7.8.2001 13:37

David

Re: Re: Díky!
Aniž bych se chtěl zastávat nového šéfredaktora GameStaru, musím podotknout, že samozvaný "objektivní hodnotitel" Guardian mě kdysi uváděl svými soudy v nefalšovaný úžas :-).
0/0
7.8.2001 15:17

Lukáš Codr

Re: Re: Re: Díky!
kupodivu jsme si jeho hodnoceni (alespon v jiste redakci papiroveho casopisu) docela brali k srdci
0/0
7.8.2001 15:33

David

Re: Díky!
Úvodem: od člověka, který tolik překypuje novinářským sebevědomím, bych očekával alespoň správné umístění čárek v souvětí. Dále: stavět sebe a několik svých zastánců do role utiskovaných mučedníků, kteří si za svou odvahu napsat příspěvek do diskuse zaslouží respekt a díky, mi připadá poněkud ustřelené. Tleskám Vaší myšlence herního časopisu pro slušné a mentálně vyspělé čtenáře, ovšem konec, za který realizaci tohoto projektu berete, asi nebude ten pravý. Závěrem poznámka k infantilitě: nejsou více než Evilmind náhodou infantilní pseudonymy jako L.P. Fish nebo E.A. Severin? Kdypak přijde DJ Bobo? :-)
0/0
7.8.2001 15:42

Re: Re: Díky!
Ne, nejsou, protože tito lidé jsou vázani smluvně u svého zaměstnavatele a tudíž nemají jinou možnost publikovat jinde pod svým pravým jménem. Navíc, jejich pseudonymy částečně vychází z jejich jména, což si nejsem jistý, zda platí v případě evilmind. A proberte se! Nestavím nikoho do role mučedníků, jenom jsem si dovolil poděkovat. Sám za sebe - jestli jste si nevšiml.
0/0
7.8.2001 17:10

David

Re: Re: Re: Díky!
To, zda stavíte sebe a ty, kteří s Vámi souhlasí, do role mučedníků či nikoli, ponechám na posouzení laskavého čtenáře. Pro mě je to celkem jednoznačné. Obávám se, že probírání čeká spíše Vás, pokud nezměníte svoje PR a směr, kterým vedete časopis. Jestli je pro Vás ovšem GameStar jen přestupnou stanicí a Vy s jeho úpadkem tak nějak počítáte, nebudete se muset probírat - zkrátka jen opět přejdete někam, kde slyšeli pět chvály na Vaše manažerské schopnosti a patřičně je ohodnotí.
0/0
7.8.2001 19:22

Honza

PC Gamer byl nejlepší
Nesnažil so o infantilní humor, jak bývalo zvykem u ostatních časopisů. Byl to velmi kvalitní kousek, a zaráží mě ubohost těch, kteří měli podíl na jeho zániku. A jestli Ivan Š. dokáže to samé v GameStaru, tak není pochyb který časopis bude nejlepší.
0/0
5.8.2001 14:07

evilmind

Re: PC Gamer byl nejlepší
ve skutecnosti se PC Gamer snazil o infantilni humor, ale pro jistotu to popiral, co kdyby to nahodou nebylo vtipne (jakoze nebylo) - stejne, jako se to ted deje v Gamestaru...
0/0
6.8.2001 9:34

Kyblik

Ja sem si teda nikdy Gamestar nekupoval, ale sem tam mi ho nekdo pujcil. To bylo celkem OK, ale ted, ehm. Podtitul "Prvni Multikulturni Casopis O Pocitacovych Hrach" nebo jak, to teda fakt davat nemuseli. U kazdy recenze je co hra je a co hra neni, no to je opravdu debilnost. Napr. u recenze na Startopii bylo "Startopia neni Starcraft" :-))))) Todle muzou napsat jen voli. Fakt klesli jak nejvic mohli.
0/0
4.8.2001 22:09

David Vrba

Tomas varoscak nebyl nikdy pro mne tak skvelym a energickym autorem jak on o sobe tvrdi....snad proto konci(vymlouvat se na plne hry je vice nez zbabele).
0/0
4.8.2001 20:42

Jan Šimek

Re: Názor z druhé strany
Souhlasím s Tomášem Varoščákem. Gamestar mám předplacený po celou dobu jeho vycházení a vždy mi bylo jedno, jaká plná hra je zrovna přiložena. Každý měsíc jsem se těšil na nový Gamestar, který se mi líbil halvně díky článkům Viktora Bocana. Viktor Bocan je podle mě jeden z nejlepších recenzentů na našem herním poli. Nový Gamestar mě velice zaskočil. Připomínal spíše starý PC gamer. Jak enginem, tak strukturou rubrik, která mně osobně moc nesedí. Byl jsem zvyklej na členění recenzí podle stylů. Ani napsané recenze nejsou moc záživné a proto přemýšlím, že si po dvou letech u Gamestaru zruším předplatné. Bohužel...
0/0
19.7.2001 22:22

Tomáš Varoščák

Názor z druhé strany
Chtěl bych do téhle diskuze přispět pohledem z druhé strany. Nebudu se vyjadřovat k osobě Ivana Šilera, ani k náplni či vzhledu nového GameStaru, to mi nepřísluší, ale pozastavím se nad situací na trhu s herními magazíny u nás. Ta je řečeno mírně velmi špatná a osobně mohu pouze konstatovat, že jsem rád, že za nějakých deset dní přestanu být redaktorem (je jedno jakého) herního magazínu. Práce, kterou jsem začal dělat přibližně před jedním rokem (předtím jsem přispíval pouze externě), mě zpočátku velmi bavila, ale když jsem zjistil, že veškerá energie, kterou do toho vkládám, je vlastně k ničemu, jsem po jednom roce vyčerpán. Kdo nebo co za to může? Jednoznačně covermounting a plné hry. V současné době je poměrně jedno, jak kvalitní dělá kdo časopis, jaké jsou v něm články a kolik hodin autor recenze hru hrál, ale prodejnost určuje to, jaká hra je na druhém CD. Je poměrně jasné, že na tituly, které vydává v současné době Level, konkurence prostě nemá (JA2 je výjimka) a tudíž je jednoznačně nejprodávanější. Samozřejmě, můžete přihodit, že tam píše Michal Rybka, že mají dobrý design, ale opravdu si myslíte, že tím je dán úspěch? Omyl! A právě to mě na celé věci trápí. Energie, kterou redaktoři magazínů vydávají proto, aby vám zajistili co nejlepší informace o dění na herním poli, o chystaných a vydaných hrách, to vše je zbytečná práce a stačilo by zaplnit těch 100 stránek jedním písmenem, přidat jako plnou hru třeba Quake III a za 200 Kč by šlo číslo na dračku. Pro důkazy není potřeba chodit daleko. Pokud náhodou neklapne smlouva na hru se zvučným jménem, stačí si vymyslet sebepitomější výmluvu a nenapravitelní čtenáři to pochopí. Vždyť přístě bude na CD ještě větší pecka. A když ne? Nevadí, vždyť to přece nebyla chyba redakce! Co s tím? Asi nic. Přidaná hodnota je v současnosti pro většinu čtenářů důležitější a i kdyby se časopis sebevíc snažil, pokud nebude mít plnou hru na úrovni konkurence, jednoho dne prostě přestane vycházet. A myslíte si, že za takového stavu je radost vymýšlet obsáhlé články a zajímavá témata? Tomáš Varoščák GameStar
0/0
3.7.2001 12:03

Vidlák

Re: Názor z druhé strany
To je pravda... P.S. Ale stejně, jaký máš názor na GS ??
0/0
3.7.2001 17:44

Martin Zeidler

Re: Názor z druhé strany
To třeba u mě neplatí - já kupuji Level vždy (bez ohledu na hru) a ostatní časopisy včetně Gamestaru podle plné hry. A momentálně mě třeba mrzí, že nikde se nedá najít recenze na hru Alien nations (včetně webu Gamestaru) abych věděl jestli si to mám koupit nebo ne. Čili nebýt plných her, kupoval bych pouze Level, tahle se občas mrknu i na ostatní časopisy...
0/0
3.7.2001 20:02

Petr Linhart

Re: Názor z druhé strany
Nemyslím si, že je to zase až tak horké. Až na pár vyjímečných pecek (JA2, oba Fallauty apod.) z mého okolí lidé spíše kupují kvůli časopisu. A světe div se, většinou je to Level (a to nejen proto, že nabízí verzi bez CD, ale hlavně proto, že je v současnosti NEJKVALITNĚJŠÍ).
0/0
5.8.2001 2:14

Bohdan Dlouhý

Proti proudu.
Z toho, co jsem si tady přečetl, mám pocit, že jsem asi úplný úchylák, protože mě se nový Gamestar líbí. Možná je to dáno tím, že se mi líbil už PCGamer blahé paměti. To byl časopis, který se přesně trefoval do mého vkusu a mé představy herního časopisu pro hravé, byť už věkem trochu (dost) dospělejší člobrdy. A velmi mne mrzelo, že zanikl. S příchodem Ivana Šilera do vedení redakce Gamestaru se tento časopis mé představě ideálu začíná opět přibližovat. Děkuji za to. A ještě poznámka k tomu tolikrát proklínanému a propíranému rozhovoru Ivana Šilera. Dal jsem si tu práci, propracoval se až k němu a přečetl si ho. A musím říct, že až příliš mnoho z těch autorů, co sem psali přede mnou, vkládalo Ivanovi do úst věty a myšlenky, které neřekl.
0/0
30.6.2001 15:53

Petr Žáček

Re: Proti proudu.
Pokud jsi si ten rozhovor opravdu přečetl, tak musíš uznat, že to skutečně nebyla nejlepší reklama. Jinak souhlasím, že nová tvář časopisu je opravdu dobrá. Je mi trochu líto, že původní GameStar asi skutečně zanikl, ale ohlasy tipu "Šiler zničil GS" jsou trochu přehnané. Řekl bych, že tohle je na delší diskusi. Třeba BonusWeb zorganizuje další...
0/0
30.6.2001 18:07

VladoS

Re: Re: Proti proudu.
Jen takovou "logickou" pripominku k Vasim dvema tvrzenim: 1) "původní GameStar asi skutečně zanikl", 2) "ohlasy tipu "Šiler zničil GS" jsou trochu přehnané". Pokud snad plati ad 1), pak "nekdo" musi mit na svedomi tento "zanik". A vetsina prispevku snad mela na mysli, ze chteji prave tento ("puvodni") GameStar. Takze mam dojem, ze ve snaze o "objektivitu" je Vas prispevek ponekud logicky nesmyslny. Sam ale hodnotit GS nechci - takze jen toto.
0/0
2.7.2001 13:05

Petr Žáček

Re: Re: Re: Proti proudu.
Děkuji za připomínku...Moje myšlanka byla, že ohlasy typu : " Ten *** Šiler zničil můj nejoblíbenější časopis !!!! Já ho snad zabiju, toho ***. Co teď budu dělat !!?? *** !!! " jsou poněkud přehnané...
0/0
2.7.2001 19:15

Pavel

Re: Proti proudu.
Já nevím, taky nepatřím k žádnejm mladíkům a herní časopisy čtu poctivě už pár let, ale nezdálo se mi, že by zrovna PC Gamer byl směřován na "dospělejší člobrdy". Veselé obrázky přes půl stránky mají v oblibě spíš prvňáčci. Jestli se některý z časopisů těm "dřívě narozeným" snažil přiblížit, tak to byl právě v těchto dnech "rozpuštěný" Gamestar. Ale nejvíc mi na PC Gameru vadilo to, co se teď přeneslo i na stránky GS: v různých úvodnících a odpovědích na dopisy čtneářů zaznívá takový zvláštní podtón - my jsme nejlepší, jsme vtipní, jsme profesionální, ale vy si toho nevážíte. Možná, že to pan Šiler a jeho kolegové nemyslí zle, třeba je to jen otázka nedostatku sebevědomí, ale působí to velmi divně.
0/0
2.7.2001 17:01

Ja

Re: Re: Proti proudu.
Jo to je i muj nazor :((( Gamestar jsem cetl hned od zacatku po jejich odchodu ze skore , a skore jsem cist prestal . Totiz co znej zacal delat jeho sefredaktor " ja za nic nemuzu - to neni nase chyba " tak gamestar byl docela presne to co mi sedlo . tet me zbyva je Level . ten je dobrej a doufam ze ho nepostihne to co Gamestar !!!!!!! jinak to ''nove'' cislo je presne takove jak pises !! PS: je to posledni cislo co jsem si koupil . PS 2 : tet zbyva jen Level a na netu BonusWeb , aspon neco :)))
0/0
3.7.2001 23:57

Dyk je to v podstatě "první číslo". Klid občané... Nejdřív si to přečtěte...
0/0
29.6.2001 21:18

Tomáš Krajča

Gamestar 31
Tak jsem si přečetl nové číslo GameStaru. Myslím, že redakce Score, Levelu a potažmo i my z BonusWebu můžeme být navýsost spokojeni. Panu Šilerovi a spol. se podařilo dokonale zničit to, co bylo nadějným a dobře vypadajícím časopisem. Když pominu totálně - promiňte mi ten pejorativní výraz, ale jinak to snad ani říct nejde - zkurvenou grafickou úpravu, nevhodně zvolený font a leckdy dost šílené barevné kombinace doplněné rejem přebytečných čar, to vše ve stylu PC Gameru, napadá mě zavedení stupidní rubriky Extra (kde jen jsem ji už viděl), zrušení tématu čísla, exhibicionistické dvoustránkové dopisy, zbytečná úvodníková dvojstránka u recenzí (KDE JEN JSEM TO UŽ VIDĚL) a především - suché texty samotné, doplněny navíc velkým množstvím leckdy příliš velkých obrázků. Navíc definitivně zmizela příručka, a to bez viditelné protihodnoty. A dvojčíslo zvící 132 stránek mě taky nijak zvlášť nebere. KDE JEN JSEM TO UŽ VIDĚL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bohužel, zdá se, že se jeden z mých nejoblíbenějších časopisů (hned po Levelu, BonusWeb, jehož jsem autorem, nepočítám) řítí do hlubin zkázy.
0/0
29.6.2001 14:40

evilmind

Re: Gamestar 31
Je az obdivuhodne, jak se behem jednoho cisla podarilo slusny casopis promenit v odpad toho nejhorsiho, co se panu Silerovi zdarilo vyhrabat z trosek PC Gameru - coz je bohuzel takrka vse. Vcetne vzhledu, dvou editorialu, radobyvtipne stranky o hodnoceni, a nadsenych samooslavnych dopisu. Zajimave - prestoze autori jsou "profesionalni novinari se sirokym rozhledem", okamzite po jejich nastupu mizi s Gamestaru rubrika Story, ktera byla vzdy skvela, a kterou muze opravdu psat jen nekdo s rozhledem, protoze se neda uvarit z vody jako recenze. Bez Erbena to ovsem asi nepujde, ze...
0/0
29.6.2001 20:33

Chlastáč

Re: Gamestar 31
Tak se obávám, Tomáši, že za Tvůj příspěvek bys zasloužil, aby Tě z Bonuswebu vyrazili. Abys zde jako autor Bonuswebu kritizoval jiné herní časopisy, to mi přijde dost nevhodné, ale abys je nazýval zkurvenými, to už je příliš. V nadpisu k auditoriím je zde psáno: "V diskusních fórech dodržujte zásady slušnosti. Příspěvky obsahující vulgární slova budou vymazány!" Když tohle nedodržují ani autoři Bonuswebu, tak to nevím, co si o tom mám myslet.
0/0
2.7.2001 19:54

Petr Linhart

Re: Re: Gamestar 31
Ale proč? Byť se zde označil jako autor BW, tak se vyjadřuje jako čtenář daného časopisu. Je to jeho osobní vyjádření.
0/0
5.8.2001 2:20

Ludvisyn

hnus
a tak jsem taky udělal koupil jsem si Game Star jenom kvůli demu Rolland Garos 2001, ale to je šíleně nestabilní a prakticky nehratelné vyzkoušeno na dvou počítačích, redakce zklamala že neodzkoušela toto demo jinak by ho nemohli nikdy vydat, navíc se to ani nejmenuje demo ale preview? fakt mě zklamali.
0/0
29.6.2001 2:38

Tomáš Varoščák

Re: hnus
Demo Rolland Garros 2001 je totéž, které se objevilo na všech herních serverech a je funkční. To, že je nestabilní, bude pravděpodobně tím, že je to více preview, než-li chybek zbavená demoverze. Každopádně byla vypuštěna veřejně a je věc autorů, že něco takového vydají. Velká firma by si to nedovolila. Každopádně na mém počítači toto demo poměrně normálně fungovalo a po zkušenostmi s reklamacemi lidí, kteří počítačům vůbec nerozumí, nebo mají "špičkové sestavy" od renomovaných firem (za málo peněz pěkný procesor ale zbytek obvykle stojí za prd), si s tímhle příspěvkem hlavu nelámu. I kdyby miliónům lidí to demo nefungovalo a jednomu ano, což už mám ověřeno, tak chyba není na mé straně.
0/0
29.6.2001 15:25

Milan Gottvald

Re: Re: hnus
Az prodam milion rohliku a jeden bude mekej tak chyba neni na my strane? To snad nemyslis vazne. Pokud neuvedes ze tento software beha pouze na tomto jednom pocitaci, tak se snad predpoklada ze bude behat na vsech. No nic. Trosku off-topic, ale tohle me nadzvedlo.
0/0
29.6.2001 15:48

Tomáš Varoščák

Re: Re: Re: hnus
Slovy šéfa: "Tak tohle je ta největší píčovina, jakou jsem v životě slyšel!" Rohlík a demoverze je trochu jiná věc. Když si koupíš rohlík, tak každý z nich je originál. Demoverze na každém nosiči CD z jedné série jsou identické a to, že demo funguje na jediném počítači, znamená, že demo je v pořádku a ne tak počítač na kterém to spustit nejde. Mimochodem nikde (ani na plných hrách) nemáš stoprocentní ujištění, že ti to bude na tvém počítači šlapat. Zkus se přesvědčit, než se zase necháš něčím nadzednout!
0/0
3.7.2001 11:24

gef

Re: Re: Re: Re: hnus
Tohle vážně řek'??? Von zas nebude takovej suchar, jakýho ze sebe dělá :o))).
0/0
15.8.2001 19:14

Dimitrios Vlasakudis

Re: Re: hnus
Demo na RG 2001 skutečně nefunguje, ona nefunguje ani samotná hra. Já jsem ji totiž na BonuWebu recenzoval a pět hodin mi trvalo, než jsem to spustil. To demo nejde nikomu, ani lidem, kteří si ho stahovali z BW. Proč se tady někdo naváží do redakce Gamestaru, nechápu.
0/0
1.7.2001 0:30

Ivo

Re: Re: Re: hnus
Demo z webu mi fungovalo, samotná hra se také rozběhla hned po instalaci. Je ovšem možné, že to nechodí na všech konfiguracích. Ani bych se při kvalitách Roland Garros 2001 nedivil...
0/0
1.7.2001 7:35

Martin Sedláček

Kult
Mně se především líbí to, že podle pana Šilera kultovní redaktor vzniká tak, že ho jeho vlastní šéfredaktor za kultovního prohlásí. To by nevymyslel snad ani sám klasik-polobůh A.A. blahé paměti. Bravo!!! Jen doufám, že se stejným způsobem nestane "kult" z celého Game Staru, který jsem od počátku považoval za velice osobitý a odlišný od Score i Levelu. To bych si opravdu zaplakal. Jen tak na okraj, je mi 28 let, jsem hoden Vaší intelektuální úrovně, mistře Šilere?
0/0
28.6.2001 21:38

Ludvisyn

nové číslo
líbil by se mi kdyby přinesl demo na Rolland Garos 2001, to bych si ho i koupil
0/0
27.6.2001 0:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.