Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co si myslíte o plných hrách u časopisů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mr. Hankey

Plny hry u Score sou na hovno-stary,nudny. Level taky nic moc, ale obcas naka dobra (Kingpin), Gamestar-stejny jako Level. G4U-celkem dobry.
0/0
12.8.2001 20:21

David Vrba

Ludvíku klid se z cesty a nevykladej nam tu nesmysly.Kdyby vsechno bylo tak jak rikas tak by ted tvuj excalibur byl nejlepsi herni casopis s nakladem 50000-70000.myslim ze rybka ti to natrel a ty z toho mas komplexy,tak si ted radsi nekam zalez a uz se tady neukazuj.
0/0
4.8.2001 20:20

Fanda

Nevim,co furt debatujete?Vam snad ty plny verze na cover CD vadí?
Proč?Je to skvělý.Na trhu jsou LEVEL,SCORE,GAMESTAR a GAME4U(které se dá sehnat těžko v trafice-spíše v JRC).Každý si může vybrat,jaký časopis si bude kupovat a to jestli s CD nebo bez CD.Nechápu tedy SCORE,že přestalo vyrábět samostatný časopis bez CD.Proč vám to vadí?Hry na CD počítačových časopisů jsou velmi levné-stojí do 200 korun,jsou sice o něco starší(nejsou to uplne novinky),ale tak 2 roky starší a to je přece dobré.Například:V roce 1999 vyrobí firma nějakou hru a bude jí prodávat za 1599 - obvyklá cena PC her.Za 2 roky jí bude chtít některý časopis umístit na CD a za dva roky se dá koupit ta hra do 200 korun v časopise a k tomu ještě 132 časopisu a navíc český manuál.No a to je potom lepší si tu hru koupit v časopise za 2 roky později,než zaplatit 1599 v rok vydání.Nemyslíte?Já osobně kupuji LEVEL,protože myslím,že tam jsou hodně dobré hry a za rozumnou cenu.SCORE si koupím jen,když tam bude nějaká kvalitní hra nebo strategie a to také díky ceně-score s CD stálo dříve 150 korun a ted uz 180,a je tam plakat A2 navic,ale tak tolik penez (30)ten plakát stát nemůže.No všechno se zdražuje-dříve stál gamestar 135 a nyní 150.Jestli by některý ze současných časopisů přestal plné hry dávat,určitě bych ho nekupoval!A kdyby to udělali všichni,tak bych nekupoval žádný,ale v JRC ani jinde bych si hry za 1599 nekupoval,protože na mě je to příliš drahé.České hry stojí 999 ale to je taky dost,kdyby byly hry za 300-500 korun,tak to bych bral,ale ty nové,co nyní stojí 1599.Nazdar
0/0
6.7.2001 21:53

simona kounovska

styl této diskuze
no opravdu mě pobavila hádka našich časopisáckých polobohů,ale prominte to je vaše věc.osobně si myslím, že každá koruna dobrá a tu inzerci bych brala, pokud vím,že můj časopis je tak dobrej a nemá se čeho bát, takhle to opravdu trochu zavání.Co mě ,ale vadí je fakt, že já si kupuji všechny 3 časopisy a dema jsou stejná a recenze taky velmi podobná.To je tak trochu blbé, ne. co kdyby některý z vás zkusil experiment.Já, protože jsem učitelka, bych se nebála dát třeba dema z encyklopedií, nebo něco od dorley kingsley.Hry jsou skvělé, ale PC má být i součástí výuky a nástupem konzolí a hlavně xboxu , který si může udělat vlastní časopis , již nebudete mít takovou základnu, tak bych se pomalu připravovala a hledala bych i jinou náplŇ než pouze hry.a taky byste tím něco udělali pro svou budoucnost, pokud byste investovali do rozvoje po nás přicházející generaci.
0/0
6.7.2001 19:41

simona kounovska

omluva
samozřejmě jsem myslela tou kritikou obchoďáky, věřím, že otatní specializované obchody budou stejně dobré, nebo i lepší než JRC, ale mna ty nespecializované , opravdu bacha. Moje chvála JRC, je jen proto, že nakupuji u nich, takže v tomto oboru je muj obzor poněkud zúžený.Ale stejně jsou fajn.
0/0
6.7.2001 19:12

simona kounovska

plné hry
no já nevím, ale lze to snad jen pochválit, ikdyž se asi neshodneme jaké hry. V každém případě se domnívám, že toto bylo jednou z hybných pák , které změnilo přístup jrc, k nám zákazníkům.to , že ted již po nškolika měsících je super hra za výprodejovou cenu viz.DiabloII ve vánočním balení se soundtracem a fantastickou knížkou za 1000,-kč je přeci super.a vůbec ty různé kravinky ke hrám a to počešťování. nevím, ale domnívám se, že lze tyto časopisy pouze pochválit.Jo a jedno varování!!!!kupujte pouze v jrc, ne že bych byla jejich agent, ale například supermarkety vůbec nějaké zlevňování nerespektujou. Příklad dungeon keeper2 v tesku 1100,- v JRC 499,- a když už zlevnějí tak jejich magická částka je 100,- o tolik jsou vždy dražší než jrc. o obsluze, která mnohdy neví ani co je PC nemluvě.
0/0
6.7.2001 19:08

Někdo

Já chci plné hry
Já kupuju časopisy jen kvůli plným hrám abych nemusel kupovat hry od pirátů, recenze si přečtu na bonusu kde jsou dřív, a nějaký spravedlivý kecy jak zlý je covermoun. mě nechávají naprosto klidným. A ještě, pokud by distributoři připravili pro východní evropu hry stylu igelit, dvojlist s ovládáním, CD a dali to za tři stovky tak by si to koupilo spousta lidí, protože tři stovky na rozdíl od 1500 za problémy se softwerovou pol. nestojí.
0/0
29.6.2001 18:43

David Ježek

Díky, Martine Ludvíku
Zdravím nejdůležitějšího muže v oboru. Nejprve poděkování, neb od Ex č. 14 jsem se upsal neustálému kupování časopisů, takže děkuji za ta skvělá léta. Co se týče situace, nevíém jak vy, ale já to vidím následovně. Trh se od dob Excaliburu poněkud změnil. Dnes lidé skutečně kupují časopis kvůli hře a samotná kvalita článků upadá. Svědkem jsem toho byl, když jsem kupoval Level s MDK a Unrealem. Jediný článek, jenž se mi za posledních několik měsíců zamlouval byla recenze na B&W v L od Andrewa. Připomělo mit o staríé dobré časy, jako např. recenze na System Shock 1 a X-com ve score či články z Ex. typu návod na Flashback, rec. na Ultimu Undrworld 2, Arenu a mnoho dalších. Tohle se (a teď vám přihřeju polívčičku :-) nemůže vrátit s rádoby "profesionálními" či "prestižními" magazíny, ale pouze s legendou, za kterou budou stát legendární lidé. Ososbně bych se spíše přimluvil za časopis bez CD. Hry si stejně každý sežene jakýmkoliv způsobem a zbyčečně to narušuje náš speciální to český herní svět.
0/0
29.6.2001 11:00

Martin Ludvík

Re: Díky, Martine Ludvíku
Diky, ale to s tim nejdulezitejsim muzem v oboru jste to trochu prehnal. Excalibur bez CD: to by ale musel byt hoooodne dobrej! Avsak kde vzit v dnesni dobe takove redaktory a autory, jako byl napr. LLG nebo JKL? Drtiva vetsina cteneru a potencialnich autoru je odkojena Levelem, Score ci GS a dost dobre si neumi predstavit jiny (a lepsi) casopis. -ml-
0/0
29.6.2001 14:14

David Ježek

Re: Re: Díky, Martine Ludvíku
Já to myslel tak, ze vy jste způsobil start naší "časopisecké" scény. Bezesporu by to za Vás určitě udělal později někdo jiný, avšak doba, v níž jste to udělal vy, byla tou nejlepší na rozjezd něčeho takového. Co se týče redaktorů, i LLG nějak začínal. Asi nezbyde nic jiného, než zkoušet a zkoušet. Jo a taky mne napadlo další plus. Např. Level dává jako bonus ke svému předplatnému plnou hru. Podle mne by se dal prodávat časopis bez CD stylem 1-2 čísla zadarmo pro předplatitele. Já bych si jej určitě předplatil. Kvalitní čtenáře kvalitních článků těžko získáte plnými hrami či soutěžemi o hardware, který již stejně většinou mají doma. Zkuste systém časopisu Ikarie - tam lidé posílají svá díla a ta nejlepší jsou otištěna (a honorována). Možná by se to dalo rozjet nejprve jako internetový projekt a kdyby se to osvědčilo, kdo ví. Ale co si budu nalhávat, vy máte již určitě vymyšlenou kvalitní koncepci....
0/0
29.6.2001 15:08

Bohdan Dlouhý

Plné hry.
Čtu a kupuji všechny herní časopisy a upřímně řečeno velice bych uvítal, kdybych si je mohl kupovat bez cdček. Jak těch s plnými hrami, tak občas i těch s tím zbytkem. Nemám problém si hru koupit, když mne zajímá, ale to, co v časopisech vychází (až na čestné výjimky), mne zpravidla nechává v klidu. Hodně hraji, ale mám rád hry nové, hezké a kvalitní. Ty tam nebývají. Ani nemohou. Ale to už je o něčem jiném.
0/0
28.6.2001 20:13

ajantis

Re: Plné hry.
Jo,presne tak...
0/0
28.6.2001 20:28

Marty

Excalibur
Rád bych něco poznamenal k otázce Excaliburu a osobě pana Ludvíka. Excalibur jsem kupoval od úplných začátků a moc se mi líbil. Pak ovšem pan Ludvík začal šachovat s periodicitou časopisu (měsíčník - týdeník a opět měsíčník a nakonec s vyjde-to-až-na-to-bude periodicitou - pokud jsem něco opomněl, omlouvám se), až jsem se začal obávat o zdraví své a jiných nešťastníků, kteří si jeho plátek předplatili. Za chvíli jsem totiž netušil, kolik čísel mám vlastně ještě předplaceno. A tak jsem se při zmínce pana Ludvíka o případné schopnosti Excaliburu konkurovat skvělému Levelu opravdu upřímně pobavil. Nemluvě například o velmi "vtipné", myslím že druhé, reedici SPELLCROSSu, což jsem opravdu nepochopil, jedině že by snad už bájný ML neměl ani na chleba. Toje vše, jinak to byl fajn článek, díky.
0/0
28.6.2001 14:04

Martin Ludvík

Re: Excalibur
K Excaliburu: nepravidelnost a ruzne zmeny v jeho vydavani byly dany tehdejsi ekonomickou situaci. Podobne problemy melo nedavno napr. Score nebo Blesk computer special, ktery jiz prestal vychazet. Silene zmeny v Excaliburu vsak by asi byly hodny zapisu do Guinessovy knihy rekordu. Avsak Excalibur je stale pojem a legenda a kazdeho (i Tebe, Excalibur-kritika) by dalsi osudy Excaliburu zajimaly. Nebo ne? K reedici Spellcrossu: kdyz se neco prodava dobre, je rozumne s tim prestat? Na Spellcross (i dalsi vydane hry) mame stale dalsi objednavky. Mozna i to je duvod, proc se Level boji uverejnit inzerci. -ml-
0/0
28.6.2001 15:29

Marty

Re: Re: Excalibur
Já jsem měl Excalibur opravdu rád, ale jeho problémy mi již potom opravdu lezly krkem. Nicméně, neřekl jsem, že jsem Ex přestal kupovat. Čas od času jsem ho koupil, protože mě, jak říkaš, jeho osud opravdu zajímal (jinak by si ho v té době předplácel opravdu snad jen blázen). Jeho pozdější tragické vydávání (třeba asi 3 čísla vyšla po měsíci, pak snad půl roku nic), mi připadalo opravdu jako poslední křeče a nevěděl jsem, co si mám myslet. Nicméně Ti přeju, aby se Ti podařilo sehnat dobrou redakci, protože jinak opravdu nemáš šanci. Rozhodně budu rád, když Ex vyjde, rád si ho koupím, ale pochybuju o jeho kvalitě. Těch pokusů už bylo na můj vkus opravdu moc. Ale třeba budu mile překvapen.
0/0
28.6.2001 19:37

wocis

cena..
tady na tom prikladu je videt, ze kdyby distributori prodavali hry za cca 300 - 500 kc tak by si je koupilo mnohem vice lidi a mnohem vice by na prodeji vydelali. Pak by si lidi kupovali casopisy pouze ze si chteji precist preview nebo recenzi na hru kterou si pujdou v zapesti za par stovek koupit a ne jako je to ted ze si koupis score nebo plevel nebo ex a kouknes co si od pirata za dve stofky objednas... kdo si mysli to same at sem nakresli carku. |o)
0/0
28.6.2001 10:09

Lukáš Codr

Re: cena..
a ty si myslis, ze kdyby tomu tak opravdu bylo, ze by je za tech 300-500 neprodavali? vydavatele a distributori nejsou tak blby, aby si nedovedli udelat analyzu trhu, podle ktere zvoli optimalni cenovou politiku
0/0
28.6.2001 13:06

Miser

Re: Re: cena..
mohl by jsi mi vysvětlit, jak si vydavatelé a distributoři trhu dělají takovou analýzu? díky za odpověď
0/0
28.6.2001 15:22

keff

Re: cena..
kreslim carku: | ( v Anglii jsou hry jen o par % drazsi nez nove audio CD, to je, jako bys u nas poridil Black&White za 600 a ne za 1400... )
0/0
2.7.2001 23:06

vasek vasek

cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
kupoval jsem Excalibur od prvniho cisla (b-w recenze na lotuse), score taky "od plenek" od jednicky, level jakbysmet, taky od zacatku... poctive kazdej mesic, vsechny tri casopisy... vsechny recenze jsem HLTAL, klidne i nekolikrat, s odstupem casu. Jeste dnes mam pripraveny vzdycky nejaky cislo na zachode (fakt nekecam, vcetne nesmrtelnejch zx-magazinu, ktery povazuju obsahove a stylem psani za VRCHOL tvorby v ceskejch casopisech.. timto vzdavam holt SCALEXovi & spol. ) abych mel co cist... A proc ne ? vzdyt ty clanky byly a jsou ČTIVÉ... takze jsem poctive kupoval vsechny tri casaky kazdej mesic. A jak to dopadlo ? Excalibur i Score jsem MUSEL prestat kupovat v ten moment, kdy MI BYLY VNUCENY NEJAKE HRY, O KTERE OPRAVDU NEMAM ZAJEM. Takze mam doma kompletni hromadu Excaliburu, Score, presne do momentu, nez zacali vydavat cd-only verze casopisu. Nastesti Level (dikybohu za to) mi jako jediny z casopisu dava MOZNOST SI VYBRAT.... a ja se opravdu DESIM toho momentu, az i on bude cd-only..... ano pani scoráci a excaliburáci, svým jednáním jste mě DONUTILI přestat vás kupovat a přejít ke konkurenci.... vasek chaloupka
0/0
26.6.2001 15:03

Martin Ludvík

Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Ja si to uvedomuju, ale v te dobe nebylo pro Excalibur jine reseni. Excalibur bez CD se temer neprodaval, zatimco Excalibur s CD mel prodej solidni. Kdyz das na trh nekolik tisic casopisu bez CD a prodas z nich necelou tisicovku, pak obvykle nasleduje zasadni rozhodnuti (je ovsem take pravda, ze Excalibur v te dobe nebyl nijak prevratny). Na tom vydelal Level, takova je dnesni situace. O tom, zda bude Excalibur nadale vychazet, se rozhoduje v techto dnech. Jeste nedavno to vypadalo, ze jiz vychazet nebude. Ale situace se vyviji, a spise to vypada, ze Excalibur (vcetne Excaliburu bez CD) bude opet na herni scene. Level totiz soustavne odmita uverejnit placenou inzerci na Herni vyber a Nejlepsi hry a jeho chovani si neumim vysvetlit nicim jinym, nez ze se boji konkurence. To mne samozrejme tesi a soucasne motivuje k vytvoreni poradneho herniho casopisu, ktery by potvrdil opravnenost strachu Levelu z Excaliburu. -ml-
0/0
28.6.2001 11:51

Ondrej Prusa

Re: Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Martine, nam je opravdu uplne jedno, zda si u nas chce dat inzerat Score, Gamestar, Game4You nebo Excalibur - proste jde o konkurencni produkty, kterym reklamu delat nebudeme.
0/0
28.6.2001 20:32

Martin Ludvik

Re: Re: Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
V Levelu povazujete Nejlepsi hry a Herni vyber za svoji konkurenci? To byste pak museli povazovat za konkurenci i napr. prodejny her a shareware (napr. JRC nebo Presto). A proc tedy jejich inzerci uverejnujete? Proc uverejnujete inzeraty jinych vydavatelu software, jako napr. v Levelu 06.001: JRC shop (1 strana, pres 100 her), hra State of War (2 x 1/3 strany), hra Emperor (1/3 strany), Presto CS (1/2 strany, 860 her), hra Glimmer (1/3 strany), hra Ve stinu Havrana 2 (1/3 strany), Eroticke hry 2 (1/4 strany), Alone in the Dark 4 (1 strana)???????????? Pokud je pro Level konkurence Herni vyber, tak co treba Spidlovy CD? -ml-
0/0
29.6.2001 10:30

Jan Herodes

Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Protoze tyto produkty NEpouzivaji stejny distribucni kanal jako Level, Nejlepsi hry, G4U, Score nebo GameStar, tedy novinove stanky. Ach jo... Proc to Martine delas? Proc se chovas jako bys tohle neznal. Jses v hernim "businessu" z nas nejdele a pritom zkousis takovehle argumenty?
0/0
3.7.2001 0:50

Martin Ludvík

Re: Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Opravdu to mne nenapadlo. Ja myslel, ze jde o obsah (tedy o hry) a ne o zpusob jejich distribuce. Takze pokud by se Herni vyber a Nejlepsi hry prodavaly ve vsech moznych obchodech s vyjimkou novinovych stanku, tak by Vam to nevadilo???
0/0
3.7.2001 9:36

Jan Herodes

Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Ne, nevadilo. Dukazem toho taky je, ze jsme jednou otiskli inzerat na G4U po tom, co nam bylo (bohuzel pouze ustne) zadavatelem reklamy slibeno, ze jde o produk v krabici a ne o "casopis" a ze jako distribucni sit bude pouzita pouze prodejny her. Bohuzel se tak nestalo. Od te doby vsak reklama na G4U v Levelu uz nebyla. Jestli budou Nejlepsi hry v krabici (DVD obalu) a budou se tvarit jako hra a ne jako casopis a pujde to vsude mozne, ale NE do distribucni site MediaPrintu a PNS apod., muzes si u nas inzerovat jak chces. Chces poslat cenik? Pri opakovani mame zajimavy slevy ;)
0/0
4.7.2001 11:07

Martin Ludvík

Re: Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Diky, Vase ceny mam prostudovane. Ale Tvoje odpoved je o necem jinem. Pred tim jsi psal, ze Ti vadi distribuce u kamelotu, ted zase pises, ze nejen kameloti, ale i baleni (tedy Nejlepsi hry by musely byt v drahe krabici nebo DVD boxu). Prilis vysoka cena za i tak jiz dost drahou inzerci v Levelu... No nic, budeme inzerovat jinde a mozna se obnovi i Excalibur. Mohli jste mit o 60.000 Kc mesicne za inzerci vice a o konkurenta mene, ale to je Vogel problem a ne muj... -ml-
0/0
4.7.2001 12:35

Hellhammer

Re: Re: Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Hergot hoši, nemůžete si tyto záležitosti řešit radši v hospodě u piva?
0/0
4.7.2001 13:10

[Load]Hunter

Re: Re: Re: Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
alebo este lepsie u Vogela v zasadacke ....
0/0
6.7.2001 17:46

xy

Re: Re: Re: Re: cd-only verze casopisu je peknej PODRAZ !
Tam se vejde tolik lidi????????????????
0/0
5.8.2001 14:22

Jiri Brabec

Štvou mě lidi, který si koupěj časopis jen kvůli plný hře. Já kupuju Level a jsem s ním spokojen co se týče jak časopisu, tak obsahu CD, a i když to neni pokaždý úplně podle mého gusta (myslim plnou hru), nevadí mi to.
0/0
25.6.2001 19:15

Martin

Proc take kupuji casopis s CD
Ja se na CD u casopisu nedivam jako na neco co by skodilo casopisu. I kdyz to tak muze vypadat. Ja si koupim casopis s CD i kdyz tam je hra ktera mne moc nezajima. A duvod, u casopisu je jeste jedno CD a to na kterem jsou dema, patche a dalsi programky. Ktere kdybych stahoval z netu tak by to vyslo draz. A kazdy treba neni pripojen na netu.
0/0
25.6.2001 14:13

Martin Ludvík

Re: Proc take kupuji casopis s CD
A co kdyz si koupite jiny herni casopis s CD? Co pak s temer identickym demo CD? -ml-
0/0
25.6.2001 15:03

Martin

Re: Re: Proc take kupuji casopis s CD
A proc bych si mel kupovat dalsi casopis s CD. A kdyz uz bych si ho koupil. Tak ne kvuli dalsimu demo CD, ale kvuli odlisnemu obsahu, nebo plne hre. Ale kdyz se podivate na obsah soucasnych hernich casopisu (Level, GameStar, Score), tak vetsina clanku je o tom samem. Jinak napsano, ale o stejne veci. A pích do srsanu.
0/0
25.6.2001 15:16

AXON

Abych nezapoměl Michale! Jen pokračujte ve svojí skvělé práci jste nejlepší na světě!!!!!! Věřím že pronás děláte vše a proto jste nejlepší!!! Populí a nosterí dominí sunt!!!!!!
0/0
25.6.2001 11:14

AXON

Souhlas s Michalem!!!
Ahoj MIchale stoprocentně s tebou souhlasím. Je pravda že vždy se najde někdo kdo s naším názorem nebude souhlasit, ale vždyť na to mají právo! Je to jejich věc co říkají, ať si říkají co chějí. Ale nevím z jakého důvodu jim vadí plná hra zdarma u dobrého časopisu??? Pokud se to výrazně nepromítne do jeho ceny, tak být jimi bych se moc neozíval a byl rád že dostanu něco zdarma!!! :-) A ze by plné hry měly zhoršovat kvalitu časopisu??? To mohla vymyslet jen hlava patřící do bohnic :-)
0/0
25.6.2001 10:40

Karel Mrázek

Re: Souhlas s Michalem!!!
Ty jsi možná bohatej člověk, takže je pro tebe rozdíl v ceně 60 bez CD a 170 s CD zanedbatelnej. Každopádně se mi nezdá, že bych tu něco dostával zdarma.
0/0
25.6.2001 11:26

Lukáš Codr

Re: Re: Souhlas s Michalem!!!
zdarma nic, spis naopak - u casopisu dejme tomu za 60 je zisk vydavatele blizici se nule (vsechno spolknou naklady a distribuce) ... prave lidi, co si bez remcani koupi verzi s CD, plati krome nakladu jeste profit magazinu ale vysvetlujte to nekomu, pro koho jsou hry u casopisu "zadarmo" :)))
0/0
25.6.2001 11:53

Dimik

Re: Re: Re: Souhlas s Michalem!!!
Mozna by nebylo do veci sepsat rovnez clanek osvetlujici ekonomickou stranku vzniku samotneho herniho casopisu.
0/0
25.6.2001 17:54

Immanuel

Re: Re: Souhlas s Michalem!!!
Casopis za 110bez CD je nechutne drahej a nah... to si radeji inzerce a mnohem drive prectu na Webu. Navic mnohem rychleji a i s navodem. CD Demacu mne fuckuje pac je temer identicke u vsech. Aby se mohl casopis Bez CD prodavat tak by mnel stat tak 65KC
0/0
28.6.2001 13:59

Karel Mrázek

Re: Re: Re: Souhlas s Michalem!!!
Level bez CD stojí 60 Kč. Nerozumím těm 110 Kč...???
0/0
29.6.2001 7:56

Petr Broža

Super
Klobouk dolů, konečně vím, jak to je. Když jsem nedávno doloval z jednoho šéfredaktora tištěného časáku, kolik vlastně stojí licence na jednu hru, řekl mi něco ve smyslu "to je obchodní tajemství, ale počítej řádově statisíce". Tištěné časopisy už stejně nekupuju, poslední byl Level tuším někdy v roce 1999. Vadilo mi, když tam cpali hry, které jsem nechtěl a já za ně musel platit. Dnes si radši o hrách už jen čtu, než je hraju. Snad ještě UT multiplayer, to jediný mě baví - hraju doma proti bráchovi. Ale max. hodinu jednou za měsíc, více času prostě nemám.
0/0
24.6.2001 21:20

Hellhammer :-o(

Re: Super
Jen jestli to tak opravdu je?
0/0
24.6.2001 21:40

lemonhead

Re: Re: Super
To je jasný, že to tak není. Hraje proti sestře a rozhodně nejmíň 2 hodiny měsíčně. :-)
0/0
25.6.2001 8:50

BOBAN

PLNÉ HRY VS. PLNÉ VERZE SHAREWARE-
Zajímalo by mne, jestli někdo v herních magazínech dělal analýzu následující věci: Zdali by poklesl počet prodaných výtisků, pokud místo plné hry by se dala na CD plná verze některého kvalitního shareware (např.POWERSTRIP, WHEREISIT, BANCHMARKOVÝ SOFT. ap.).
0/0
24.6.2001 21:15

Lukáš Codr

Re: PLNÉ HRY VS. PLNÉ VERZE SHAREWARE-
sveho casu dala jista redakce k casopisu CD special venovany jedne hre a to cislo se prodavalo skoro stejne dobre jako s plnou hrou - problem je ale v tom, ze se to neda delat opakovane... ctenari hernich casopisu proste chteji hry
0/0
24.6.2001 21:55

Jirka

Re: Re: PLNÉ HRY VS. PLNÉ VERZE SHAREWARE-
Nebudes tomu mozna verit, ale ja jsem si tenhle casopis zacal predplacet hlavne kvuli specialum, kterych bohuzel pohrichu ubylo. Myslim si, ze dobry special je daleko lepsi nez nejaka uklohnena plna verze...
0/0
29.6.2001 13:34

Ales

Bezva clanek
Bezvadnej clanek. Konecne vim, kolik vlastne ty hry stoji. Stejne ale kupuju Level kazdej mesic kvuli clankum (vetsinou tim padem bez CD, protoze me hra nezajima) a pak nejakej dalsi casak, pokud je v nem dobra hra ... Doufam, ze na Score vyjde JA2, to by byla pecka
0/0
23.6.2001 20:57

WuNTy

Dobry
Fakt dobry. Konecne mi nekdo vnesl svetlo do teto problematiky (furt sem si rikal na kolik je museji ty plne hry prijit kdyz se jeden casak predhani s druhym)...
0/0
23.6.2001 19:14

Tralalak

dobrej clanek
musim se pridat k mnoha ctenarum, ze tento clanek se po dlohe dobe skutecne povedl
dovolim si i malou glosu: cituji nutno ovšem podotknout, že za vydatné podpory Bohemia Interactive, která stačila "zablokovat" velké množství atraktivních titulů pro své Game4U nebyl nahodou v predvanocnich diskuzich o piratstvi, kdy hraci prirovnavali malou prodejnost hernich titulu jejich vysoke cene, jednim ze silnych argumentu pana Stastneho ze nizsi cena nepomuze prodejnosti, ale trati na ni distributor-prodejce? tak proc nyni sama BI vydava "levne-covermountingove-budgetove hry"??? zeby se to nakonec i vyplatilo?
0/0
23.6.2001 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.