Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Star Trek DSN: Dominion Wars

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Snake

Vys ...
Vyserte se na ptákoviny a přečtěte si můj příspěvek, kurňa :)
0/0
13.7.2001 23:03

Snake

Já tu hru mám ... nic moc ...
No, Já tudle hru mám, jelikož jsem si ji stáhl z internetu (má 35x 2.88MB ZIP souborů). I když je to tzv. warez, představuje finální kvalitu hry. A dá se i napatchovat na 1.03 pokud si stáhnete již cracknutý 1.03 spouštěcí soubor (můj připad). Dá se říct, že ten patch toho hodně zlepšil. Můžete hrát i jen tak sami proti počítači v multiplayeru. Poprvé jsem byl z tý hry nadšený, doslova v extázi, ale později jsem pochopil, že tu něco nehraje. Žádná větší loď nemá víc jak 4 torpéda (např. jen 2 přední a 2 zadní má klasická federační "Galaxy class"). Jem'hadarové jsou poněkud slabí a naopak Cardassiané mají nějak navrch. Můžete zaměřovat max 1 ze 4 součástí (zbraně, štíty, motory nebo transpostéry, nebo nic :). Jo a co se mi stalo, takle si letím, střílím na obranné věže a co to nevidím jedná z mých federačních "Galaxy" nabourala do asteroidu a bylo po ní. Hmm, jen tak si klidně umanula, že poletí skrz něj. To samé ve warpu ---> tzv. "asteroid warp-ramming" , takže musíte dávat bacha abyste zbytečně nepřišli o své lodě. Někdy se to stává i když jsou dvě, k sobě znepřátelené lodě nad sebou. Vi vidíte, že jsou od sebe dostatečně daleko, ale najednou zničehonic bum, a kde byly lodě není zhola nic. To samé pokud nějaká loď (i vaše) vybuchne nad vaší a je trochu silnější než nějaký blbý stíhač. V multiplayeru si můžete můžete vybrat i romulanský "Warbird" či ferengijský "Marauder". Celkem chudoba. V jedné misi za Dominion máte za ůkol z jedné klingonské lodi zachránit jednoho chyceného agenta dominionu. Jo, z tý lodě jsem ho dostal, předtím než jsem ji zničil. Ale pak jsem ho nacházel na každé lodi stejného typu, takže jsem jich měl ve finále 10 na palubě. :) Co se týče zábavnosti, no nevím. Lodi jen určíte na koho má střílet a ona pak pálí sama ze všech dostupných zbraní. Ve hře existují jen dva typy zbraní, torpéda a phasery. Pokud vidíte, že na místě, které máte vyčistit je srocení poněkud většího množství silných lodí, stačí jen dostat jednu do dosahu radaru a spustit skenování oblasti v dosahu. Pak si vás dotyčná loď či dvě z neporazitelného chumlu všimnou a jdou po vás. Odletíte trochu dál aby si jejich kámoši nevšimli ohňostroje, poté své lodě natočíte čelem k nim, posílíte přední štíty a čekáte až se přiblíží. po dostatečném přiblížení vaše lodě začnou pálit a je vymalováno. Postupně si k sobě nalákáte celý nepřátelský sbor ranařů (jeden po druhém) a vítězství je vaše. V kampani můžete mít jen jeden defiant. :( Tahle hra je zábavná jen z počátku, pak to jde s hratelností z kopce. Rozhodně nedoporučuji ke koupi. That's all folks
0/0
6.7.2001 23:46

Dimik

Mno
Kromě tech "laser"=>"phaser", "Vulkány"=>"Vulkánce" a "Ferengi"=>"Ferengy" je to velmi dobré. Jen tak dál, jmenovče ;-).
0/0
5.7.2001 21:31

Dimitrios Vlasakudis

Re: Mno
Ferengy? Já myslel, že se to píše s i a ne s y. Vulkán bez Vulkána, jako pán bez pána - pány - Vulkány. Jinak díky. Ta recenze vznikala za šílených podmínek, takže pochvala potěší :o)
0/0
7.7.2001 21:15

Dimik

Re: Re: Mno
Česky "Ferengy" podle "pány". Co se týce Vulkánců, věc se má v českém StarTreku tak, že "Vulkán" je jméno planety, tudíž obyvatelé jsou logicky "Vulkánci". Není zač.
0/0
12.7.2001 22:30

Dimitrios Vlasakudis

Re: Re: Re: Mno
Aha... zase jsem o něco chytřejší :o)
0/0
13.7.2001 0:02

mobby

Malá chybka v textu...
Nechci rejpat, ale tato recenze není taky bez chyb. Totiž lodě ve ST nemají lasery, ale phasery...takže by se měl na tuto recenzi udělat nějakej patch.
0/0
4.7.2001 19:53

Dimitrios Vlasakudis

Re: Malá chybka v textu...
No jo. Máte pravdu, ale v podstatě se jedná o totéž. Já se už totiž na televizní Star Trek: Voyager nedívám, protože poslední díly jsou pěkná nuda (kde jsou ty první díly, které byly naprosto perfektní) Takže mi ty phasery vypadly z hlavy.
0/0
4.7.2001 23:15

Apagin

Re: Re: Malá chybka v textu...
Phasery a lasery jsou v podstatě to samý jen v případě, že to berete vojensky, fyzikálně jsou zde podstatné rozdíly. Jinak politická situace Dominionu má také malou chybku, Jem'Hadaři se nerovnají Dominion.
0/0
5.7.2001 19:33

Dimitrios Vlasakudis

Re: Re: Re: Malá chybka v textu...
Fyzikální rozdíly? Já jsem teda v životě žádný phaser neviděl střílet a taky jej ještě pár desetiletí neuvidím. Politická situace je O.K. Pečlivě si prostudujte startrekovské rasy a uvidíte, co má slovíčko Dominion a Jem'Hadar společného...
0/0
7.7.2001 21:10

Jonhess

dlooooooooooooouha recenze, neslo to skratit?
0/0
4.7.2001 19:45

Milan Gottvald

jen tak naokraj
Jen me trosku zaujala ta myslenka hned ze zacatku o dune 2 pouze v lepsim kabatku. Jasne ze originalita je super, ale uz jsem hral spoustu originalnich her, ktere moc k hrani nebyly. Ja bych tedy nezavrhoval myslenku vzit neco co funguje a dat to do super podoby. Vzdyt to same jsou PC. Je to porad ten stary dobry Von Neuman, pouze vysperkovany a dotazeny za hranice bezneho chapani. Takze nezatracujme neco jen proto, ze to funguje.
0/0
4.7.2001 15:09

Dimitrios Vlasakudis

Re: jen tak naokraj
Všeho moc škodí a když pořád vycházejí další a další RTS, které, teď mluvím o marakantnějších vylepšeních, nic nového nepřináší, tak už to začíná být nuda. Jsem zastánce názoru, že Starcraft (brzy napíšu klasiku a vše vysvětlím) a AoE 2 jsou ve svém žánru - klasická RTS, kde se těží - špička a už je nic nepřekoná. Vemte si třeba sérií RTS od Westwoodu - Dune 2, C&C, RA, Dune 2000, C&C: Tiberian Sun, RA2 a Emperor. Které z nich opravdu přinesly něco nového? První dvě. Dune 2 položila základy RTS a C&C přišel s novinkami jako ukládání jednotek do paměti (ctrl + čísla), označování pomocí obdélníčku atd. S čím přišly ty další? S ničím. Originální RTS nebyly špatné - Dungeon Keeper, Sacrifice, Warhammer: Shadow of the Horned Rat, Commandos, Mechwarrior, Magic & Mayhem, Homeworld, Sudden Strike - byly tyto hry špatné? Nebyly, byly perfektní. A proč? Kvůli plno aspektům, ale také kvůli tomu, že se nedržely stadartního RTSovského postupu - základna - těžená surovina - desítky jednotek - pošlete je bez jakéhokoliv uvažování na nepřítele - a je po něm.
0/0
4.7.2001 20:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.