Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Hry a různé operační systémy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Orsag

Chci se zeptat jestli jde gta3 hrat i na win 98
0/0
10.11.2002 20:09

___ Brt ___

na win98se urcite jo
0/0
10.11.2002 20:22

Jezyn Jezevec

...
jo, to by ělo normálně fachat ....ale dám Ti jednu radu .....NAINSTALUJ SI RADĚJI WIN 2000 pro + sp2 + SP2SRP1
0/0
10.11.2002 22:06

Marek Svoboda

winXP professional x winXP home
Slysel jsem, ze windows XP home edition maji problemy s nekterymi hramy(UT2003...) a windows XP professional edition nikoli....Jak to vlastne je?
0/0
22.10.2002 8:35

Petr Jindra

Haha
Jenže já jsem se řadím ke starší škole. A opravdu nemám ty tisíce biť jen na ten výkonný hardware. Za další Jsem zastánce pevného upgradovatelného systému jako má třeba AMIGA nebo něco podobného MAC. Však asi to zase tak moc dlouho trvat nebude a o těch kartách nebo přímo na Motherboardu bude slot pro operační systém. Navíc na ty XP potřebuješ v minimálním optymu nějakou 600?? nebo 800?? P3. Jo uznávám v něčem jsou XP přeci jen dobré ale výhody nepřevyšují nevýhody. A to je to hlavní. Kdo trochu vidí do problematiky systémů a PC. Ten se mnou alespoŇ z velké části souhlasí. Nejsem expert ale o systémech a jejich neduhách lecos vím. A vůbec celé Windows jsou špatný žert. Win95-ME není nic jiného než DOS nebo emulace DOS jádra na kterým běží grafické rozhraní Exploreru. Řízení registrů a knihoven je ve Win tak stupidní že pokud něco nainstaluju a pak odinstaluju tak mi to ve Win furt něco nechá jako registrační klíče a některé Dll knihovny které pak zatěžujý systém protože se musí brodit více a více smetím které vlastně ani nepotřebuje pokud není ten program. Možnost kontrolovat procesy a zkryté procesy je ve Windows dosti obtížné. Je to sice taková asi ptákovina. Ale mě by se líbilo mít možnost měnit kompletně fyzický vzhled. Třeba ala Startrek operační systém a podobně.
0/0
2.10.2002 9:27

No use for Name

Startrek operační systém

Dyž jsi se ty se řadíš k té staré škole, tak proč sakra tak kritizuješ XP, když s nima (jaxi tvrdil) nemáš moc zkušeností?

Chtěl bys mít možnost měnit kompletně vzhled WIN? Koukni se sem http://gws.cz/gws/

0/0
2.10.2002 18:38

Petr Jindra

To je tak když se bere vše doslova

Dík za link podívám se.

Jinak znám třeba Windowsblitz. A startrek mě jen tak napad zrovna protože vím jelikož jsem také tak trochu Trekie že se lidi dost vo to pokoušej udělat něco podobnýho aby to tak vypadalo a fachalo na Windows.

A XP nemám oblýdnutý a poprubovaný do hloubky. Tedy rozebraný. Mám je jen oblýdlé jakožto uživatel a když jsem je zkoušel. A také instaloval. Pamatuju si když začínaly a muselo se volat na Mrkvosovt nadiktovat ten asi 30 místnej kod a nadiktovali ti jinej kod. Dit je to kravina a pakárna. Další taková ale povedená byla vec že některá ta jejic hstarší verze přestala někdy v červnu ?? fungovat.

Nejsem ani zarytý odpůrce. Ale ani příznivce winXP. A tvrdím že je jednak na ně ještě dost brzo a M$ měl na nich nejdříve pořádně zamakat a doladit je a ne aby se hned při prvním jejich vypuštění objevili závažné problémy a musely narichlo udělat service pack. Taky se mi nelíbí praktyky jakýmy M$ XP prosazuje. A co zpětná kompaktibilita která měla fungovat a nefunguje.

Ano nemám s XP tolik zkušeností zato jsem měl a stále si ještě hodně pamatuji co se dá provádět s DOSem, WIN95.

Ale jak již jsem řekl a za čím si na 100% stojím je že Windows jsou konstrukčně špatný. Nejsem programátor takže nedokáži přesně vysvětlit důvod a něco tady se pokoušet sesmolit by asi taky nedobře dopadlo. Ale stačí se podívat na právě ty staré OPS jako Workbench, tuším že i OS2 pokud se dobře pamatuji to má slušně udělaní ale zase má chyby jinde. A ještě snad Amithlon?? Nebo to není OPS??

A také si myslím že pokud by se povedlo Lynux tak nějak sjednotit a hodit ho do kabátu aby byl jednuduše použivatelný jako Windows nebo by se mu přiblížil. Mohl by být z něj myslím velice vážný konkurent. Už jen proto že by mohl být zdarma nebo za relativně nízkou cenu. (1000-2500) Ale to by chtělo i hlavně podporu herních společností. Něco podobného jako dělá Blizzard, QuickSilver. (Starcraft, Diablo, budoucí Master of Orion 3) Které běhají a nebo budou běhat i na Macintoshi. A nebo Doom3 co by měl jak jsem zde někde četl běžet i na Lynuxu.

 

 

0/0
2.10.2002 19:04

Michal Doležal

Evidentně nevíš o čem je řeč. Tvoje argumentace se opírá o dvacet let staré systémy. Uvědom si jedno, dnešní stroje jsou několika násobně složitější. A další rozdíl. Na PC dělá komponentny několik desítek tisíc výrobců z celého světa. Myslíš si, že i tak velká firma jako MS je schopná dokonale otestovat tolik různých zařízení? Snad ne.

To že Linux je stabilnější je dáno tím, že developing toho systému je vlastně otevřený a tedy  (jednoduše řečeno) co si lidi nenaprogramujou to nemaj. Podívej se kolik nových zařízení podporuje přímo LINUX. Co vím tak možná síťovky, SCSI řadiče mají přímo integrovanou podporu Linuxu do ovladačů.

Já Microsoft nepodoruju, ale XP jsou velmi podařený systém. (ano o 95/98 a ME nemluvím, to je opravdu míxovaný DOS) XP mají nesrovanatelné výhody. Linux je fajn do doby, než chceš cokoliv dělat s 3D grafikou, nebo zvukem. Na druhou stranu jako www server není nic lepšího.

A ještě téma aktivace. To je dost provařené téma, je to sviňárna, to samozřejmně. To že jim to nefunguje, je pravda. Ale kdo si ten systém koupil, může si zavolat na MS HOTLINE a tam to vyřeší, takže co řešit. U Linuxu, pokud nemáš plnou verzi SUSE, si můžeš stěžovat leda tak na Hlavním nádraží.

DOOM3 na Linuxu možná, ale otázka je kde seženeš ovladače s plnou podporou 3D funkcí, který bude DOOM 3 určitě vyžadovat.

Macintosh je zajímavá věc, ale popravdě je dost jednoúčelová. Vhodná na DTP (tam PC nemá šanci). Navíc je tam taky řada problémů s OS, MacOS nejsou taky stoprocentně spolehlivé systémy a to to mají jednodušší než PC, protože se nemusejí ladit na tolik komponent.

Takže resumé, i když nepopulární, pokud chceš univerzální stroj na hry, muziku, grafiku, databáze, zbývá ti jenom PC s nepřebernou knihovnou programů a OS od Microsoftu.

0/0
2.10.2002 19:55

Petr Jindra

Tak nevím ale asi nejsem sám nebo jsem to špatně vyjádřil

Bavíme se zde o nejrozšířenejším a hlavně značkovém HW. Nebavíme se o čičmundech a jiných HW ala Vietnamská tržnice.

MS má na to více než dostatek možností to otestovat. Ale platit si za to aby to MS vložilo do jejich systému a hodilo na to ala certrifikat.

Jo vím že Lynux nemá tak širokou škálu podpory HW. I když zaměřím li se na ty rozšířené tak snad to až tak zlé není.

Že něco na Lynuxu nejde a stěžovat si? Mám to pokud se nepletu zadarmo? ne? Tak si nebudu stežovat ale ptát se a hledat řešení ne??.

No nejčasteji na tom hrají ty stupidní inperson Doom, Quake. Takže asi nějaká podpora funkcí na to bude.

Jo Mac to vím moc dobře že mají chybičky. Tuším že nejvíce na to trpěla OS9.4?? nebo kolikátka to byla. DTP a novinařina je na tom jasná. Diť v USA to je počítač ve Školách a redakcích hlavně. (Také staré data) Jsou také i ze slušné části kompaktibilní s Amiga programy a hrami. 

Jo já vím že na to všeobecné pohrávání je PC, na grafiku, Silicon nebo upravené Amigy4000 na bázi power PC, složité výpočty a technologie a astronomie (Deep blue,a ty další specialitky) Na DTP MAC, na hudbu speciální stroje nebo PC vybavené speciálními zvukovkami.

A o tý složitosti nevím proč mi to říkáš. Vím že konstrukce PC má několik chyb které se společnosti snaží opravit a překlenout jak jen to jde. (Win2key a další) Na PC se častěji začínají objevovat nelogické problémy které kolikrát ani technici pomocí programů nejsou sto schopni definovat proč se dějí. (zatím jsou to rarity ale předpokládá se rúst výskytu) Je to dáno i tím že na deskách se začínají nacházet čímdál složitější systémy Bios kde sou ty časi kdy BIos měl nějakých 256Kb a teď jsou Bios velké 2-4MB a viděl jsem už i 8MB Bios čipy a nebo prototypy řídících sistémů přímo integrovaných na základní desce. Také se hledá optimální cesta jak už konečně přetransformovat zbernice z 32 na 64bitové. Rozšíření výceprocesorových systémů. 

0/0
2.10.2002 21:15

... BudVar

Ja sy spys mislym ze jedyney probleemm mas s pravopysem
0/0
22.10.2002 10:02

David Hanousek

Ad Doom III a Linux:
Minimálně pro karty s čipy NVIDIA dobré ovladače určitě budou, a myslím, že i ATI pořádně zapracuje - tady by se jim nevyplatilo zaostat.
0/0
3.10.2002 0:13

Jezyn Jezevec

w2k
....... Win XP sou sračky ....... zatím nejlepší systém od MS byl a JE win 2000 pro + sp2 + SP2SRP1 ........
0/0
1.10.2002 17:55

Siky 001

Fuck
0/0
1.10.2002 18:17

Assur Devastator

Nove hry pod WinXP rozchodis bez problemov . Na starsie aj nove tituly su idealne Win98SE ...
0/0
1.10.2002 20:17

Michal Doležal

Koukam stary znamy JEZEVEC AntiWinXP aktivista. No jo jen se skrt zavisti nad dobrym system, byt mozna zatim jeste s nekterymi detskymi nemocemi. a to tvoje reseni na hry moc neni (i kdyz se pouzit da). Presne jak rikal Assur. Na nove jen WinXP na stare Win98. Popravde krom DOS her a nekterych individualit typu Midtown Maddness 1, 2, Desperados, TRAINZ a NFS serie bezi temer vsechno. 
0/0
1.10.2002 22:17

Petr Jindra

A co Mafie?? Z tou jsou na XP drobátešek problémky a taky i s ochranou CD takže některý DVD (Pioneer) nechtěj doinstalovat hehe A když už to člověk s vypětím posledních sil nainstaluje tak se pak dozví že ten dementí opravný service pakc1 prý má další chybu a hra nejde spustit protože má video animace v Intel Indeu :-(
0/0
2.10.2002 9:30

Neni dulezite

No kazdej si snad jeste pamtuje na GTA3 (to taky neni zadna stara hra), Battlefield 1942 (to je spis az moc nova hra) a tusim, ze i Medal of Honor mel taky nejake trauma z WXP atd... sorry, ale ja tohle opravdu nesleduju (vzpomnel jsem si jen na proflakle afery), ja takove starosti (a prizemnosti jako obnovovacka ve hrach) na WME mit nemusim...
0/0
2.10.2002 9:48

Michal Doležal

Nevim ze by GTA melo problemy na WINXP. Pokud jde o opravu pisma, tak to byl problem na NVIDIA kartach, Microsoft to opravil velmi zahy. Medal trauma z XP nemel, jen uzivatele byly hovada a meli defaultni ovladace z XP bez podpory OPEN GL
0/0
2.10.2002 19:36

Ded Pohvizd

nebral bych to tak dramaticky, ale mam podobnou zkusenost. muj osobni nazor je, ze zatim nejlepsi OS od Microsoftu jsou radne opravene W2k. s WinXP jsem mel daleko vetsi problemy a v podstate jsem nezjistil duvod proc bych mel na tento system prechazet, protoze krome nekterych novejsich verzi implementovanych produktu Microsoftu (Mediaplayer, Explorer...) a noveho grafickeho vzhledu, ktery basti hodne systemovych prostredku jsme zadnou zmenu nezaznamenal. ba prave naopak - nechapu odstraneni vyhod zabezpeceni na NTFS disku - urcovani jednotlivych prav pro pristup do jednotlivych casti pocitace. nejaky share folder je velice ubohy :-(
0/0
6.10.2002 16:40

Petr Jindra

XP jsou shit.
M$ a jeho XP jsou šhit. A klasicky nesplnujou to co M$ slyboval. A kolikrát je problém na nich rozchodit i hry co jsou na ně dělaný. A to třeba kvůli video sekvencím. Protože to M$ sprzdil. A to nemluvím o dementníh Hardwarových nárocích. Jako optimální je paměť 512MB protože si vydle pro seber vezmou nějakejch 120-130MB to je super. WIN98 si berou tiším okolo 70MB. Jsem jednoznačně pro WIN98/ME. 2000 ať si nechaj síŤaři a ti co normálně makaj a nehrajou. A XP aŤ si M$ strčí někam. hlavně když znemožnuje pak získat starší originál windows a nebo je zdražuje na neúnosnou vejšku. Jo jo Ať žije M$ monopol. Lynuxáři mají přeci jen pravdu. Asi se ho začnu učit ovládat.
0/0
1.10.2002 9:46

Petr Jindra

Abych nezapoměl.
já nejsem Miliardář jako Bill Gates a ani ty prachy nekradu. A v českejch podmínkách kolik poctivě pracujících lidí si může dovolik pořádný počítač???
0/0
1.10.2002 9:47

No use for Name

A co bys chtěl? Aby se vyvýjeli OS pro 286ky???
Počítače jsou stále rychlejší a rychlejší, tak proč by k tomu nepřízpůsobovali systém.
To můžeš taky nadávat na výrobce her proč dělaj hry tak náročné když si je doma na počítači nezahraješ.

Sem zvědavej jak na tom Linuxu rozchodíš ty hry.

Takový názory sou fakt nejlepší. Kritizovat něco co ani nemáš sám odskoušený, to je nejlepší.
HW nároky ??? 512 RAM ???
Používám XP asi rok. Neměl jsem jediný problém co se týče her a nebo hardwaru.To se o 98 ani ME říct nedá. A to se v tom furt hrabu a měnim HW (grafika, zvukovka)
Asi před měsícem jsem vyměnil motherboard, procesor a paměti, (zachovaj jsem prakticky jen HardDisk se systémem) spustil počítač a XP všechno poznali a sami nainstalovali.

0/0
1.10.2002 10:28

Neni dulezite

WME user

"Používám XP asi rok. Neměl jsem jediný problém co se týče her a nebo hardwaru"

...hahaha, tos asi moc her nehral (vcetne tech nejnovejsich), anebo jsi proste narozdil od nas ostatnich zvykly, co hra to novy hotfix atp. Akorat me desi pristup nekterych debilnich firem jako Creative Labs, ze jsou z XP taky pos*any a na ostatni zvysoka kaslou - aneb nejlepsi priklad, jak monopol "kazi charakter", zvlaste kdyz se pak sejdou 2 pohromade (monopol v OS a monopol ve zvukovkach)  :(

Co se tyce tech Tvych otazniku u HW naroku - tak az prestanes delat blbeho, dojde Ti, ze u XP s mene jak 128MB RAM si prakticky neskrtnes, zatimco u Win98/ME je ta hranice nekde na 32MB. Takze uz toho jako "naznak" snad postaci. Nejde o to, ze dnes ma kazdy aspon 128MB, ale o ten pomer. Ja totiz radeji obetuji vykon v konkretni aplikaci (predevsim 3D hre), nez abych ho zbuhdarma utapel v OS, ktery ma byt jen loaderem (spustecem) aplikaci a ne hlavni zrout vykonu...

0/0
1.10.2002 11:16

No use for Name

Ty ses ale chytrej, hraju jen ty nejnovejsi hry a pokles výkonu mezi win98/ME a XP jsem nepoznal, spíš naopak. Taky záleží jaxi win nastavíš. Pokud bys byl chytrej a uměl to aspoň trochu nastavit nebudeš mít win jako "žrout výkonu" a všechny nejnovější hry a aplikace ti poběží.

Kdybys nebyl blbej ty tak by sis vsiml že ty otazníky byly u 515 RAM, mám 256 a znovu - nemám problém jak při aplikacích 3D studio MAX, ADOBE ..., COREL ... tak při hrách

Hranice je u 32 MB HA HA HA , to se asi nečekáš než se ti něco rozběhne, nééé

Pokud máš průměrnej komp tak XP šlapou bez problémů

0/0
1.10.2002 11:53

Tantalos ---

Aha :)))
Tak vtipálku, nevím co si to tu dokazuješ, ale jen v softwaru co jsi tu vyjmenoval, pokud bys ho měl legálně, bys měl něco kolem 300 tisíc. Třeba máš doma poslední výkřik HW, ale plácat něco o stejném výkonu mezi win98/me a XP................ Blbej jseš tu ty chlape... a styď se!
0/0
1.10.2002 13:46

Robotron ***

Bla, bla, bla,... kecy, kecy, kecy... Koukni se na nejaky aktualni benchmarky. Napr. vcera (myslim) tu na BW byl clanek OS pro hry a XP byly dokonce ve vykonu silnejsi v 3D Marku, nezli ME, i kdyz jen o malikno. Takze prestante tu hlasat takovy bludy, ze XP jsou brzda hardwaru a zrout pameti... 256 MB ram je absolutne v pohode... M$ je shit, 98, Me, XP, jsou shity, ale musime se s tim naucit zit. XP a 2k z tech shitu zatim jsou nejvic akcepotovatelny, pokud nemate hardware z historie.
0/0
1.10.2002 13:55

Neni dulezite

"Sympaticke" je, ze po aplikaci upgradu (SP1) sel vykon dolu, pod WME a jestli to tak pujde dal (se SP2), opravdu nevidim duvod tvrdit, ze WXP je na hry vykonnejsi...

WME je tedy i podle tech benchmarku stale king, takze neni se treba vzrusovat. Stejne jako me nevzrusuje touha si tam nekolikrat tydne doplacavat nejaky hotfixy a ctvrtletne kompletni servicepack.

0/0
2.10.2002 9:58

No use for Name

300 tisíc? a co to s tim má společnýho.

Jak je to teda s tim výkonem, chtěl bych to vysvětlit. Fakt mě to zajímá.
Mě XP sežerou 70 MB RAM. Výkon, pokud to porovnávám ve hrách je stejný, někdy vyšší.
Většinou používám benchmarky jako SANDRA nebo 3d MARK nevim jestli kecaj, ale u XP je to prostě lepší vysledek. Poslední výkřik HW teda nemam, asi holt je ta mašina kouzelná.

0/0
1.10.2002 14:04

Petr Jindra

XP 70MB ???
Jsi se asi hodně přehlídl ne??? XP a používaj jen 70MB??? To jen při startu ne?? Nebo když jsou znova čistě bez ničeho nainstalovaný. Protože zhruba tolik právě využívaj Win98 nebo ME po naběhnutí. (Bráno v průměru a to že mám pak už spuštěný ICQ, OFFICE, Ovladače VGA utilit, SBlive a antivirus) Tak tam se to tuším na těch 98 pohybuje mezi 65-85MB +/- Jo Sandra a 3D Mark to jsou fakt hlavně sandra špičkový Benchmarky. To už bych raději použil jako benchmark kukačky. :-( A každej kus Hardware se od sebe liší. I úplně dva stejný PC ti jen stěží dokážou udělat stejné skóre výkonu. A aby měření bylo minimálně na sestavě objektivní měl by jsi dělat min 5x testy a brát jen to nejnižší číslo. A i mezi PC existujou různé vyjímky a náhody. Je fakt že XP mají něco rychlejšího třeba pokud se nepletu správu disků. Ale to také díky NTSF nebo upravené Fatce pokud si to nepletu. A taky pokud se nepletu vyžadují XP k instalaci dobrejch 700MB pokud se nepletu i když ty plný instalačky jen XP co sem viděl měli přes Giga někde okolo 1,1-2GB. Fakt mám 20GB HDD a zatím nemám peníze ani na ten nejlevnější další hadr. Protože už takhle jsem si vzal půjčku na 17 Philipse. Asi by jsi měl navštívit nějakýho fanouška Lynuxu a nebo někoho skutečně zapáleného (tedy ne zapáleného do Mrkvosofta) Ať ti ukáže jak který systém pracuje a co nabízí.
0/0
2.10.2002 16:22

No use for Name

Ach jo,  tohle je diskuze Hry a OS. Proč pořád ten LINUX???
Když si chci zahrát hru proč si budu pouštět ICQ, OFFICE a antivirus???
Mam 256RAM, při normálním chodu mam volných okolo 172 MB. 
K těm benchmarkům - 3D MARK je na graf. kartu celkem dobrej a s tou SANDROU souhlasim jenže já jsem to bral z vlastní zkušenosti na 1 PC při stejnej sěstavě a změně z ME na XP.

Tu připomínku k NTFS jsem asi správně nepochopil, ale s NTFS není žádnej problém a přstane otravovat scnadisk.

S tou instalací se pleteš, viděl si to správně, mě to taky zabralo jen po čistej instalaci něco přes giga.
Ale já tě XP nenutim, když na to nemáš komp. taxi je neinstaluj proč?
Tohle sem ti už říkal hned v první odpovědi.

Japa ty kamarádi LINUXÁŘI, asi si hodně zahrajou?
Tim nechci nijak shazovat LINUX, ale her na něj moc neni.

0/0
2.10.2002 18:22

Petr Jindra

Jo pochopil jsi to s NTSF správně. Je to bezpečnější a pokud se nepletu i rychlejší. A pokud nemáš v XP daný NTSF tak jedež na Fatce ale pokud si dobře pamatuji je trochu vylepšená nebo její zpráve je v XP trochu vylepšená. Což je fakt plus.

No divil by jsi se ale znám pár šílenců. Co na lynuxu maj Emulátory Windows a pod. :-) A hrajou hry. Ale furt mi říkaj jak nenávidí windows a že by si je do PC neday.

Jo je to možné možná jsem to přehlédl. Mám problém při čtení čtu i jiné slova nebo vynechávám slova. Nikdo není dokonalý.

Apropo znáš ty reklamní filmečky na Microsoft?? hledám jestli nejsou ještě nějaké další já jich viděl tuším že 5. ICQ používají třeba online hráči místo ve hře používají ke komunikaci ICQ (Ultima - jediné co si teĎ vibavuji) U SB live používáš AudioHQ, a Antivirus nebo Firewall je myslím rozumné používat pokud jsi na pevné lajně s pevnou adresou. Proč nechávat náhodě velké dvířka že by nějaký vtipálek poslal vir. A dnes už se to hraní přeci jen stále více a více přesouvá na online hraní. A dle různých úvah a nárustu připojitelnosti k internetu je to i budoucnost.

0/0
2.10.2002 19:18

Robotron ***

Jo a jeste neco... Chces OS co nebrzdi hardware a nezere pamet??? Mam tu jeste na disketach MS-DOS 6.2, tak klidne venuju...
0/0
1.10.2002 14:05

Assur Devastator

Ja by som vedel ponuknut aj MS-DOS v3.1
0/0
1.10.2002 20:20

Tantalos ---

nepovídej...

Tak s tou první částí souhlasím na 100%, ale v té druhé plácáš. XP jsou díra sama, o kompatabilitě si mohou jen zdát, mám odzkoušené všechny verze voken, ale podobné problémy jsem měl svého času jen s NTčkama... Nároky XP jsou opravu drastické v porovnání s předchozími verzemi!!! Pokud se v něm tak "hrabeš" jak říkáš, tak si už asi párkrát volal do mrkvosoftu, kvůli kódům, viď? Btw. Hardwaráři jsou většinou nešťastný ze systémů co jsou tak "inteligentní", že si všechno "poznají" sami. Z toho plyne asi nejvíc problémů, hovořím sám za sebe...

PS: Pokud máš XP originál (o čemž nepochybuji ) tak mrkni na doporučené HW nároky...

0/0
1.10.2002 13:37

No use for Name

Bohužel na HW nároky se podívat nemužu, krabici i s manuálem mi sežral pes.
Napiš je. Fakt mě to zajímá. Mám pruměrnou (možná spíš už podprůměrnou sestavu) a jak to chodí sem tu už psal.
Voláš často do mrkvosoftu? Tak to tě lituju.
Já mam XP a zatim sem nikam volat nepotřeboval.

0/0
1.10.2002 14:15

Robotron ***

Kocky maji jedno prislovi: ,,Co to tady xakru meles ty vorechu prasivej''
0/0
1.10.2002 10:36

... BudVar

Blbounum to nevysvetlis :-( Asi ho bavi x-krat za den resetovat W98 a nadavat jak padaj :-) Ja facham na XPesach rok a nevymenil bych je za nic...
0/0
1.10.2002 13:51

Robotron ***

Pravda. Ja na to dycky zapomenu
0/0
1.10.2002 13:56

Michal Doležal

Kocky jsou leeepsiiii (a toho blbona bych prirovnal k Mr. Tinkles z filmu Cats and Dogs).

Ten clovek evidentne nevim co to XP jsou a videl je maximalne z rychliku.

K te minimalni konfiguraci. Ja osobne, pokud to nekdo chce, (a zaplati) doporucuju instalovat jen na systemy s 256 a vice MB RAM. Proc, je to nasnade a padlo to tady. System samotny sezere 70 MB operacni pameti. Cili na aplikace je nejakych 60 MB, coz je malo. Na Office to staci, ale na hry pak ne. Ostatni komponenty nejsou uz moc zajimave, disk vetsi nez 10 Gb malokde najdu, takze tady OK. Grafika nema primy vliv na vykon samotneho OS. Takze akorat procesor a tady bych doporucil cokoliv PII a vyssi, nicmene i na 233 nebo 200 to pujde. V praci to mame na takovy sracce AMD K6 500, 256 MB RAM, 10 Gb disk (pomalej Seagate) a ten system na takovymhle sajrajtu bez problemu chodi a nepada. Mame na nem dokonce vypalovacku a i to je NO PROBLEM. Ten system vydrzi i P2P klienty jako Kazaa, nebo Direct Connect, coz v pripade obou je docela podstatny fakt.

Jinak Windows 98SE jsou mrtve, pouzivam jen na stare hry. Windows Me - krok vedle a jeste dost podelanej. Windows 2000 - slusne, spis na serioznejsi praci nez na hry., WinXP kombinuje vyhody 98 a 2000.

0/0
1.10.2002 22:30

Petr Jindra

Hm
Win95 jsem taky viděl rozchozený na 386DX40 A taky tehdy fachaly bez problémů. A WinME používám a nevšimnul sem si že bych je musel každej den 5x restartovat. A to dělám se systémem psí kusy. Taky nesouhlasím že sou WinME podělané. Používám je jako obyčejný uživatel co na tom hraje hry, sem tam vypaluje zálohy, pouští a grabuje MP3. A nezjistil sem že bych je měl nějaký nestabilní. Myslím že pro ty co vůbec kompům nerozuměj jsou naprosto ideální. Nevím jak to mají přesně řešený XP ty jsem vyděl jen z rychlíku. (Nešťoural jsem se v nich a nepídil se po detailech. Protože jen ty HW nároky mě odradily) To padání taky dost závisí na tom jak kvalitní hardware si koupíš a jak ho vybereš aby spolu se minimálně hádaly a co nejlépe spolupracovaly. A hlavně pokud mám Athlona nebo jiný AMD tak aby jeho max teplota neměla víc než 50-55°C Jinak je to s tou stabilitou pak dost nahouby. A paměť větší než 256MB je dobrá hlavně pro nové hry ale jsou i starší hry kterým to vadí. Je fakt že už je to asi 2 roky zpátky kdy sem viděl jak šílenec na hry snižuje si ramku na 256MB aby si tu hru mohl zahrát. Takže až budu mít ram 512, procesor XP1700, HDD min 40GB a nejlépe doba poskočí tak o 1 rok dopředu. Že bude dostatek herních tytulů co budou zajímavé. Tak se na ty XP vrhnu. Ale do té doby jsou XP u mě větší krok vedle než ME. A proto doma zůstávám u svých ME a v práci používám Win98.
0/0
2.10.2002 16:46

Arim

Rise of the Triad
Zdravim, nevim kam tenhle prispevek zaradit, ale shanim hodne starou hru (rok vydani 1994), je to doomovka a jmenuje se Rise of the Triad. Nemate ji nahodou nekdo???
0/0
24.5.2002 13:07

noremorse .*.

tak ta se mi někde válela, ale jestli ji ještě vyhrabu, to teda nevim......
0/0
1.10.2002 11:37

... BudVar

Buhehehe, ja ji nahodou mam, super parba :-)
0/0
1.10.2002 13:52

Michal Doležal

a krvava, dodnes pamatuju jak jsem si drbal zada o takove ty brity a jak ze me tekly hektolitry krve. Nebo me dostavalo to mnozstvi variaci na tema raketomet.
0/0
1.10.2002 22:31

Miroslav Janousek

To je sice dobry, ale nemate nekde nekdo prostor na nejakem FTP, ja bych to docela bral.
0/0
2.10.2002 11:58

Jan Zajic

U GTA3 mám rozmazanej obraz, nevíte někdo co s tim???
0/0
23.5.2002 21:55

Miloš Bílek

Jiny ovladace grafarny, jinou grafarnu. V praci to mam taky rozmazany (nejaka stara ATIna), doma na GF2 MX v pohode.
0/0
24.5.2002 13:27

Diablo77

Clanek by se dal shrnout asi takto : Ohromna reklama od mamuti spolecnosti...
0/0
26.7.2001 10:04

David

Re:
Co je v tom článku reklamního?
0/0
26.7.2001 10:57

corwin

XP neni XT
Hanousku, Hanousku, oprav si to XT na XP, uplně jsi mě zmatl.
0/0
13.7.2001 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.