Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Opravdu je dnes problém zaplatit tisícovku za hru?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

hledání

zdar lidi nevíte o nějakých her pokud ano tak mi napište na můj email mchy007@atlas.czmachy007@aelas.cz

0/0
10.3.2008 16:06

Armi Armi

KOPÍROVAT,KOPÍROVAT,KOPÍROVAT? V důsledku pirátství se přestanou hry dělat na pc a budou jenom na konzolích a pak budeme brečet,že se pro pc nedělaj hry.
0/0
1.2.2004 16:01

RoMik 1957

NÁZOR...

Re: Stejně říkám KOPÍROVAT KOPÍROVAT KOPÍROVAT  protože pokles zisku ( v důsledku pirátsví)  donutí výrobce po čase snižovat ceny!!!!!! [27.1.2004 19:56]

Taky mám ve sbírce pár "záložních" kopií (hlavně her, které se v dnešní době již pomalu nedají nikde sehnat v ORIGINÁLU... - bohužel, je zas ten problém, že v XPčkách dost z toho nejde hrát ) , ale jen KOPÍROVAT  za každou cenu ...

S TÍM NESOUHLASÍM !!!

0/0
27.1.2004 20:48

Michaela ...

  Proč platit 1000 za hru když ji můžu mít za 80 Kč? To by byla ode mně pěkná blbost a že to neni originalka mne nese** - je to preci o 920 kacek levnejsi a to rozhoduje.. Kdyby nebyly ty hry tak drahý... Nemůžu si to prostě dovolit a určitě nejen já!!!!!!!!!!!!

0/0
27.1.2004 19:36

Miloš Bílek

Proc? Protoze nekradu, proto. Spoustu veci si nemuzu dovolit, tak si je holt nedopravam, i kdyz je to tak snadne.
0/0
30.1.2004 15:56

Josef Domanský

Her se prodá málo, proto jsou drahé. Protože jsou drahé, každý je pirátí. Protože je každý pirátí, prodá se jich málo. Protože se jich prodá málo, jsou drahé. Začarovaný kruh, ze kterého není úniku, leda kupovat zlevněné tituly. Já na Invexu koupil The Longest Journey za 300. Ať mi nikdo nenamlouvá, že  v té ceně nebyl zisk. Tolik by mohly stát VŠECHNY hry, ale . . .viz nahoře.
0/0
11.10.2003 22:54

Albert Sper

Diky za tvuj nazor. Ale asi nevis co znamena kdyz je v kolonce PREDMET: OT. Vis, to znamena dve slova a ty jsou Off topic! To znamena "MIMO MISU" volne prelozeno. Jinak jsem se tesil na reakce, ale fakt me nenapadlo, ze nekdo zareaguje takto. Nezname te, ale podle tve reakce asi nemas moc smysl pro humor. Takze vubec nechapu proc hrajes hry a tim padem tady jenom zbytecne moralizujes. A neprel bych si te videt v duchodu, protoze uz ted mas reakce jak nervni duchodci. Albert Sper

0/0
19.7.2002 23:56

Miloš Bílek

Pujcovani her
A to vite, ze ten napad se zapujcenim hry po netu zase az takova novota a utopie neni? Pokud vim, tak to docela dobre funguje u vetsiny her od Interplay. Proste si zaplatite nejaky mesicni pausal, hru - dejme tomu Baldurs Gate - nainstalujete z netu a jedete. Bez nejakeho CD a distributora...
0/0
19.7.2002 9:16

... SuE

úplně dovedené do dokonalosti by to  bylo, kdyby výrobce prodával jen CD klíče ..za nižší cenu, za tichého předpokladu ,že si to už stejně každý upirátil  ..a docela by to  i fungovalo, viz Warcraft , NVN, diablo, kde potřebuješ orig klíč pro hru na netu    Něco  jako amnestie  pro piráty

0/0
19.7.2002 10:58

Radek Ravas

Pronájem
Ale ten nápad dole s půjčováním her se mi dost líbí. Hry se určitě dostanou ještě mnohem dál než jsou teď - viz Červenej trpaslík a díl s hrou "Lepší než skutečnost". Do virtuální reality s dokonalým zapojením hráče do hry. A dovedu si představit, že bych si takou Laru pronajal na 14 dní, pěkně si proběhal tomby a když by se mi hodně líbila, tak bych koupil celou finální verzi. To je zajímavý, ale nevím jestli do toho výrobci her půjdou.
0/0
19.7.2002 7:26

Miloš Bílek

Sli - viz. mnou zminovane Interplay. Otazkou je cena, pro nas jako obvykle vysoka.
0/0
19.7.2002 9:17

--- Miser ---

...
pro nás budou hlavně vysoký nároky na net ... takovej streamovanej BALDURS GATE, no nevim nevim
0/0
19.7.2002 12:39

Petr Veselka

RE: ceny
heh...pro na jsou vysoke ceny vseho, je volovina aby jste si pronajimali hry kdyz je stejne sezenete jinak.Uz vidim nekoho z vas, kdo bude platit za pronajem kdyz vas kamarad tuhle hru bude mit ve full verzi stahlou z netu. Cela tahle cast diskuze o pronajmu her je "mimo mísu" jsme totiz cesi, narod vycurany az na pudu.
0/0
27.9.2002 8:36

Radek Ravas

Fungující trh
Myslím, že jste trochu moc velký idealisti a asi moc z vás v obchodě s čímkoli nedělá. 1) základem každýho prodeje je nabídka - vizuální stránka a práce s psychikou člověka (japonci zkoušeli udělat obchod, kde by nebyli regály a kupovalo by se jen podle objednávek z katalogů - prodej byl tak mizernej, že to jako projekt zkrachovalo) Lidi jsou takový, že vlezou do obchoďáku a kupujou očima - pěkně zabalenýmu a vychválenýmu zboží se nedá odolat. 2) Dobrý prodej je založenej na dravým způsobu - právě koneční prodejci tím, že dají zboží pěkný místo a pořádnou reklamu, zajišťujou prodej distributorům. Pokud ty by čekali, až si nějakej Jouda z Horní Dolní koupí po netu hru, tak do půl roku je po nich. 3) Zapomeňte na to, že pokud si zboží koupíte přímo od výrobce bude levnější, to je naprostá kokotina kterou si žádnej výrobce nedovolí udělat, okamžitě by zkrachoval (všichni obchodníci by od něj přestali brát). Funguje to tak, že obchodníci dostávají od výrobcú minim. 30% rabaty a když si konečnej uživatel dojde koupit k výrobci, dostane stejnou cenu jako u obchodníka. To je základní princip fungujících trhů v každý normální zemi. Jinej přístup je jen v socialismu nebo v anarchii.
0/0
19.7.2002 7:22

Ivan JJJ

Myslim, ze dost podcenujes fakt, ze v poslednom obdobi je rast obchodu na internete rapidny a neocakava sa, ze by sa tento trend menil. V pripade hier si myslim, ze balenie a vzhlad vyrobku je minoritnym faktorom pri vybere zakaznikov. Ovela dolezitejsou v tomto pripade je kvalita vyrobku. Hry si uz teraz kupuju hlavne specializovany zakaznici a nie hocikto. No a ti vyhladavaju informacie o hre este davno pred tym nez je tato v predaji. Takze casto krat sa stava, ze je dopyt po hre vysoky este davno pred tym nez sa dostane do predaja. Aspon by sa tymto sposobom zabezpecilo, ze sa do predaja nedostanu nekvalitne shity, pretoze by o nich nikto nemal zaujem a nemali by za sebou ziadnych silnych distributorov, ktori by ich tlacili do predaja. Priznam sa, ze ten treti bod som celkom nepochopil. Ty tvrdis, ze ceny u vyrobcov a predajcov su rovnake? No nieco take pocujem prvy krat. U hier to urcite takto nie je. Vyrobcovia svoje hry totiz vobec nepredavaju. Nemaju k tomu ani moznost. Distributor zabezpecuje vsetko, ked je uz hra hotova. Vyrobcovia potom uz nemaju vobec ziaden vplyv na to ako a kde sa hra predava.
0/0
19.7.2002 8:00

Radek Ravas

Jo jasný, výrobce jsem uvedl proto, že jsem to srovnával s jiným zbožím. ALe pokud bys přišel do cenegy a oni ti hru prodali za 600,- a v JRC na krámu by byla za 1200,- tak to je nesmysl, to nikdo neudělá. No s tím co píšeš o prodejnosti na netu nemůžu moc souhlasit. To že se zvedá prodejnost přes net je pravda, ale ve srovnání s prodejem přes tradiční obchody je to nic, ale skutečně nic. A nevěřím, že se to v brzký době nějak změní. Lidi prostě nakupujou očima. Příklad - jdu z práce a vím, že je teď víc dobrejch her. ALe ještě se mi nestalo, že bych si nějakou koupil přes net. A jdu kolem obchodu JRC. Vlezu tam a nevylezu bez hry. V peněžence se mi krčí poslední litr a já ho vůl stejně pustím, protože sem se zrovna pro tu chvíli zakoukal do Herous IV. Mám možnost si koupi ledničku třeba výhodnějc po netu, ale stejně ji koupím v obchodě za rohem. Záruka, servis, komunikace. Určitě je dost těch co si naplánujou koupit gamesku přes net a taky si jí koupí. Ale je strašně moc těch, co přijdou do obchoďáku a vidí pěknej tenis a tak si ho koupí. A vzhledem k lidský podstatě, že jsme nádoby slabé a hříšné, myslím že to tak ještě dost dlouho zůstane.
0/0
19.7.2002 8:29

Miloš Bílek

Neco na tom bude. Ja jsem s GTA3 taky podobne zafungoval - co to vyslo tak zjistuju kde by se dalo sehnat nejlevneji, cekam az to zlevnej na nejakou normalni cenu - a pak to koupim za draho v Hapernove, protoze jsem zrovna sel kolem, meli to, ja mel penize a dovolenou, tj. spoustu casu... Pritom jsem nakupem po netu mohl usetrit pomalu tri stovky. Ale nelituju.
0/0
19.7.2002 9:21

Michaela ...

Ne
Promiň ale myslím že nemáš pravdu!Např. základem každýho prodeje je poptávka a až pak nabídka. A pokud de o Japonce.. blbost. To se mohlo stát ale v ČR i jinde existují Katalogové prodejny ve kterých si zákazník vybere s katalogu a vyplní objednávku. A nevím proč bychom měli zapomenout na to že zboží od výrobce bude levnější? Jistě je levnější!! Cenu zvyšují mezičlánky ale pokud výrobce zvolí prodej bez mezičlánků a prodá to přímo obyvatelům nebo podnikovým prodejnám je to samozřejmě levnější ale pro podnik nevýhodnější = výrobce si musí ujasnit jestli použít mezičlány, protože s nimy odpadají některé funkce marketingu coz je pro něj výhodnější... Stejně říkám KOPÍROVAT KOPÍROVAT KOPÍROVAT  protože pokles zisku ( v důsledku pirátsví)  donutí výrobce po čase snižovat ceny!!!!!!
0/0
27.1.2004 19:56

Vašek Hamáček

Buďte realisti hoši

Chlapi nebudeme tady přece grebeníčkovat. Podle vaší logiky by pečivo prodával pekař , mlíko jezeďák , pro šroub byste jezdili do Vítkovických železáren a tričko Adidas by vám ukolotala přadlena v Krkonoších. Musí vám přeci být jasné , že pokud by to šlo, jak dole vysvětlujete , dávno by to autoři her dělali. To si myslíte , že oni tak strašně milují distributory , obchodníky a další kdo si přirážejí k ceně a že mají ohromnou radost z toho , že jeho hra stojí 1.500,- Kč a on z ní má třeba jen 10%??????? 

Jestli tady chceme psát další čast Marxova Kapitálu , tak jste začali dobře .......

0/0
18.7.2002 18:18

Ivan JJJ

Aha, takze podla teba to takto bude na vecne casy a nikdy inak. :o) Mimochodom rozpravame sa tu o predaji softwaru a nie sroubov.
0/0
18.7.2002 18:35

Vašek Hamáček

Nevim
To netvrdím. Mluvím o současným stavu trhu. Těžko však bude všechno zadarmo..........
0/0
18.7.2002 18:47

Ivan JJJ

Neviem, ale mam pocit, ze sme nehovorili o distribucii cez internet zadarmo.
0/0
18.7.2002 19:03

Ivan JJJ

Hovori ti nieco pojem vyvoj?
0/0
18.7.2002 19:04

Vašek Hamáček

Ale jo
Jednou to určitě nějak bude , ale teď není a krást se nemá..........
0/0
19.7.2002 10:33

Ivan JJJ

BTW. Som skepticky, pochybujem, ze si niekedy cital Marxov Kapital.
0/0
18.7.2002 18:37

Vašek Hamáček

Ale jo
Ale ne celej .................
0/0
18.7.2002 18:48

Vašek Hamáček

A ještě
.... a taky jiný hutný knihy..... Mein Kampf , Bibly , Temno a Poučení z krizového vývoje.....
0/0
18.7.2002 18:49

Ivan JJJ

No tak to mas co to nacitane. :o) P.S. Chcel by som vidiet niekoho,kto precital cely Mein Kampf a neunudil sa pritom k smrti.
0/0
18.7.2002 19:08

Vašek Hamáček

No jo
Main Kampf je opravdu veledílo. Myslím , že každej skin by přečetl max. 5 stran a zhroutil se.
0/0
19.7.2002 10:32

Jan Peregrin

Ja nevim, me to u toho softwaru tak nemozny neprijde. Samozrejme ne v dnesni dobe, ale az prijde doba kdy bude mit vetsina lidi stabilni a rychle pripojeni (no dobre, JESTLI prijde doba...), tak proc si ji nestahnout primo od vyrobce a zaplatit primo jemu? Ty srouby jsou podle me spatny pririvnani, samozrejme ze si pro ne nikdo nebude nikam jezdit, ale kouzlo softwaru je v tom ze se da stahnout bez problemu z domova....
0/0
19.7.2002 5:04

--- Miser ---

...
bez problémů? tak možná 1 člověk z 10 ...
0/0
19.7.2002 12:46

Shiton Fuckowy

ceny her
Hry které stojí 1.000,- Kč a více se v podstatě nedají kupovat. Jak už někdo napsal do 600,- Kč u těch nejlepších snad a české by měly být ještě levnější. Nyní se dá koupit hra jen když výrazněji časově zestárne a zlevní nebo když jde o pecku, kterou člověk moc a moc chce. Normální člověk si hry běžně kupovat nemůže. Milionáři a jejich dětičky ano, Pražáci s příjmem minimálně dvacet taky. Normální pracující, úředníci, učitelé na to nemají. Na západě stojí hra zlomek platu, u nás někdy i hrubě přes desetinu. To se pak nedá kupovat. A navíc, hry hraje hodně mládež bez vlastního příjmu. A už vidím rodiče /nemyslím ty bohaté/ jak tahají z peněženky každý měsíc několik tisíc. A navíc některé hry jako adventury jsou opravdu hrát snad jen jednou. A ta cena ... Sem si koupil nedávno několik adventurních výsmažků za litr, protože dest litrů nemám a kdybych měl, tak bych stejně nedal. Na zlodějský ceny zkrátka jenom zlodějinou.
0/0
18.7.2002 17:03

Vladimír Navrátil

nevim, proc by mely byt treba Flashpoint, Mafia nebo Hidden and Dangerous, jen proto, ze jsou ceske, levnejsi nez treba Rainbow six nebo Black and White :o)))
0/0
18.7.2002 21:27

Somebody 2002

Proc?
Protoze napr. plat v CR je mnohem nizsi nez napr. v USA, proto tady treba Philips postavil tovarnu na obrazovky - proste je to tady pro ne levne. Tak proc by nemel byt i levnejsi vyvoj her?
0/0
18.7.2002 22:00

Ivan JJJ

No a preco si myslis, ze zahranicne distribucne firmy, sponzoruju ceske a slovenske softwarove firmy?
0/0
18.7.2002 22:03

Vladimír Navrátil

to ja nevim, jestli se da rict, ze "je tu levnejsi vyvoj her nez treba v USA", do toho vazne nevidim.. ale kdyz se tu prodavaji zahranicni PC hry povetsinou nizsi kvality nez treba Flashpoint, tak nevidim duvod, proc by za nej nemohli chtit alespon tolik penez nez za dobrou zahranicni hru.. a pochybuji, ze nebyly naklady na Flashpoint obrovske..
0/0
18.7.2002 22:07

Vašek Hamáček

Jsou hry dobrý , špatný a výhodný

Myslím , že 1.500,- Kč je za hru opravdu hodně ( v ČR ). O tom není pochyb.Je to hodně ve dvou případech.

1. Hra je špatná ............. pak je hodně i  50,- Kč za vypálenou verzy

2. Hra je dobrá ( výborná ) , ale jedná se o hru , která se hraje a když se dohraje do konce , už se nedá hrát znova , protože už víte jak se hraje a není napínavá ( např. Tomb Raider ....... to je blbej příklad , ja vím  

Naopak se vyplatí dát 1.500 Kč za hru :

1. Která se dá hrát pořád dokola . Např. sporty , různý simulátory atd. , případně hry , kde se generují mise nebo hry s editory misí.

2. Za hru stejného typu jako v bodě 2 předchozího odstavce , kterou ovšem dohrajete i při intenzivním paření , tak za nejméně 2- 3 měsíce. Otázka je , kolik takto rozsáhlých jednorázových her je.

0/0
18.7.2002 14:29

Ivan JJJ

Distribucia
Myslim, ze nepotrebujes mat tlaceny manual, krabicu a napalit si to uz vies aj sam ked si to stiahnes. To, ze mame slabe pripojenie na internet (a mnohi nemaju ziadne) je predsa tiez otazka nedokonalych zakonov a penazi. Konkretne u nas su to Slovenske Telekomunikacie (ktore teraz vlastni Deutsche Telecom), ktore nam doslova nedovolia mat lacnejsie a kvalitnejsie pripojenia, hoci ta technologia uz davno existuje a pouziva sa. Konkretne mam na mysli ADSL. Je to v podstate velmi rychla pevna linka. Viem, ze 700 MB hru by si nemal stiahnutu hned, ale myslim, ze rychlost 100 kB/s staci. A to za pausal, ktory by vobec nemusel byt vyssi ako 2000 korun na mesiac. To je celkom malo na to, ze mozes byt pripojeny nonstop. Co sa tyka reklamy, myslim ze hry maju v tomto oproti ostatnym produktom velku vyhodu a to su Dema. To je dostatocna reklama podla mna. Rovnako I-netove casopisy poskytuju tiez celkom dobru reklamu. Viem, ze podmienky obchodu na internete nie su idealne, preto by sa prave vyrobcovia softwaru mali snazit o to, aby sa tieto podmienky zlepsili. Je to koniec koncov hlavne v ich zaujme. P.S. Presunul som diskusiu sem, lebo sa mi nechcelo listovat tak daleko. :o)
0/0
18.7.2002 15:17

Ondřej Linek

Jen malou technickou - pokud už si gamesu stáhneš, tak není potřeba si jí pálit. Jinak bych take uvital možnost stahnout si gamesu z netu (legálně).
0/0
18.7.2002 15:39

Ivan JJJ

To je pravda, ale zase taky velky harddisk nemam :o)
0/0
18.7.2002 15:44

Ivan JJJ

Prave som hovoril o legalnom stiahnuti, bez pritomnosti akyckolvek distributorov, to znamena s podstatnym znizenim ceny.
0/0
18.7.2002 15:44

Ondřej Linek

Jasně - to přídomek "legálně" jsem tam dal proto, že v dnešní době se stahují přes net gamesy především nelegálně. Osobně si myslím, že přímím stažením by se dala cena průměrné gamesy stahnout i pod 1000 Kč. Jinak možná by stálo za to uvažovat i o pronájmu - třeba stáhnout si hru a pak si koupit aktivaci na měsíc. Možná by taky šlo dát gamesu (plnou) k volnému stáhnutí s možností aktivace na den nebo dva (aby to člověk vokoštoval) a pak si evetuelně koupil aktivaci na dýl - nebo rovnou koupil gamesu "navěky".
0/0
18.7.2002 15:56

Ivan JJJ

Presne tak. K tomu by si uz ziadnych distributorov nepotreboval. Vyrobok by siel priamo od vyrobcu k zakaznikovi. Bolo by to rychlejsie, lacnejsie a vyhodnejsie pre obe strany. Tymto sposobom by sa urcite znizili straty zo zisku, sposobene nelegalnym kopirovanim a hry by si kupovalo ovela viac ludi a urcite aj u nas. (SK, CZ)
0/0
18.7.2002 16:04

Pavel Mondschein

Nezapomente ale na to, ze byste sice odrovnali distributory, ale ne producenty. Vetsinou jsou pritom vydavatele rovnou distributory - a ty z retezce odstranit nemuzete, protoze projekt financuji, delaji mu marketing apod., a bez toho to uspesne delat moc nejde (jsou vyjimky, ale je jich moc malo...)
0/0
18.7.2002 16:13

Ivan JJJ

Vyrobcovia softwaru na internete nepotrebuju taky marketing, aby museli mat distributorov. O tom som uz pisal. A co sa tyka financovania, myslim, ze keby predavali hru priamo, boli by schopny financovat sa aj samy, pretoze ich zisky by boli napriek nizsej cene podstatne vyssie. Koniec koncov vyrobcovia sa mozu zoskupit do zdruzeni ako napr. GOD (Gathering of developers) a vzajomne si pomahat pri financovani.
0/0
18.7.2002 16:25

Pavel Mondschein

S tim GOD to je hezkej priklad. Hlavne proto, ze prakticky zkrachovali :o) (museli se nechat koupit od Take Two, jestli se nemylim :o)) ). Jinak marketing JE nezbytnej - kdyby Max Payne nemel poradnou reklamni masaz, tak se ho zdaleka tolik neproda, protoze by o nem nikdo nevedel. A jak by se financovala ZACINAJICI spolecnost? O tom to prave je - vydavatel financuje cely vyvoj hry, sami vyvojari na to pochopitelne nemaji, protoze penize by meli az po dokonceni projektu, ale ten nedokonci, pokud nebudou mit co k jidlu, za co zaplatit najem...

Kdyby to bylo opravdu tak, ze by se mohli vyvojari S PRIJATELNYM RIZIKEM uzivit sami, tak to tak delaji. Ale oni to tak nedelaji, coz znamena... :o)))

0/0
19.7.2002 12:22

Ondřej Linek

Osobně si myslím, že i tak by zbylo hodně lidí co by si prostě hry kupovali v krabicích - třeba proto, že by ho ji prostě chtěli mít v krabicích. Moje vize je, že za dva - tři roky se už software bude majoritně prodávat a přímo distribuovat přes net.
0/0
18.7.2002 16:31

Ivan JJJ

Takych pet kil za hru, to by uz bola celkom pohoda :o)
0/0
18.7.2002 16:43

Petr Vavřička

1000kč?
ani náhodou . až bude stát do 600 kč tak budiž. ale do té doby---------- at žijou piráti, vždyt je distributorské firmy sami cenama vybízí. tot vše.
0/0
18.7.2002 14:17

Ondřej Linek

Ale vždyť jsou i hry do 600Kč. A proč by měli žít piráti ? Co dobrýho (ohledně herního průmyslu) udělali ? Pirát = zloděj.
0/0
18.7.2002 16:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.