Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jak se vám líbí Necromania: Trap of Darkness?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lukáš Macura

Diskuze je neprehledna. O cem vlastne je? O hre Necromania: Trap of Darkness.

O co jde ve hre Necromania?

Princip NTOD je jednoduchý - hráč musí prohledat level, najít klíče od bran blokujících postup do dalších částí úrovně a zároveň objevit, získat a poskládat posvátný klíč - Skullkey, který otevírá magickou bránu do další úrovně. Realizace je mnohem složitější, protože se stejného cíle snaží dosáhnout různý počet soků. Hráč navíc při smrti ztratí všechny sesbírané věci - tím může výrazně pomoci protivníkovi k vítězství v levlu. Síla každé postavy je omezená a s délkou života ubývá. Prostředí jednotlivých úrovní je agresivní, útoky všudypřítomné havěti a nepřátel urychlují úbytek energie. Jednou ze základních bojových technik ve hře je kladení pastí a jejich zákeřné kombinování s nástrahami prostředí. To vše stojí každou postavu (autora pasti i její oběť) spoustu sil - boj se tak přesouvá k magickým místům, Mana Poolům, kde je možné manu doplnit. Sílu může postava čerpat i mimo Mana Pool - zabitím nepřítele. Každé herní prostředí obsahuje navíc množství smrtících pastí, kterých lze využít buď k eliminaci nepřátel, nebo v případě nepozornosti či neschopnosti i k likvidaci vlastní.

0/0
22.9.2002 20:34

Petra Soukupová

Pekne :o), je v tomto prispevku snad neni v recenzi?
0/0
22.9.2002 20:39

Marek Nepožitek

Bylo nebylo
Gef byla, je a bude...
0/0
23.9.2002 14:19

Marek Nepožitek

Popis hry je jasný

Myslím, že to je doslovný text z krabice na hru Necromania: Trap Of Darkness. Zároveň je to základní PR text, který společnost CINEMAX poskytla médiím a distributorům. Je škoda, že došlo k tolika nedorozumněním. Ten popis je přesný a vůbec nedává prostor pro všechny níže uvedené připomínky a dezinterpretace. Nebojím se, že by hru koupil někdo omylem. Vy ano?

0/0
22.9.2002 20:42

Pavel Mondschein

Vazne hnus...
Tak jsem se na Necromanii podival. Ehm. No, neco jako zoom tam je. Ale neni to plynuly zoom, je to odpornost. Na co je zoom, kdyz proporcionalne neupravi pixely? Jedine, ceho docilite, je rozmazany kostkovany obraz. Ad smysl pro humor - napis na zdi ve smyslu "Kdyz vas kouri kostlivec, tak to BOLI", je podle me dost velka ubohost. Ad Bomberman, kterym se kdesi kdosi porad ohani (on vi kde) - proboha, clovicku, vzdyt to ma spolecneho jen jedno jedine - je to multiplayer. Jake jsou proboha spolecne rysy? Vzdyt to jsou uplne jine hry! Dat ji vetsi nez prumerne hodnoceni by byl podle me hrich. Jestli tohle dostane v jistych periodikach hodnoceni, jake se ke me doneslo, bude to podraz na hrace nejvetsiho kalibru. Pevne doufam, ze se tak nestane...
0/0
21.9.2002 21:30

Petra Soukupová

Ale no tak Mondy, snad tu nechces rozvadet uzasne vtipnou scenku z intra, kde soulozi dva kostlivci u zdi, prijde k nim treti a ekvivalentu muzskeho pohlavi usekne hlavu? Nebo tu veselou predelavku jmena americkeho prezidenta na Bill Kokoton (tak se jmenuje vudce Absurdie) a to, ze ma na verande sochy s penisy tak do puli stehen? Mam dojem, ze si koledujes o oznaceni "tupa zenska, ktera nechape cerny humor" :o), nebo alespon mne tak nazval jisty pan z AT COMPUTERS.
0/0
21.9.2002 21:45

Pavel Dobrovský

No, me se treba nelibi ani Sapkowski ani ten... eee, ten, jak kondenzuje stranky z krve... no... Kulhanek! Stejne jako Necromanie jen zneuzivaji styl, bloody hell! :) 
0/0
21.9.2002 22:42

Pavel Mondschein

Ale ja JSEM tupa zenska, ktera nechape cerny humor... A jsem na to pysny!!!
0/0
21.9.2002 23:39

Lukáš Macura

Jak jsem psal jiz nize, nevadi mi, ze se hra nekomu nelibi, nebo, ze jste si na hre smlsla a dala ji spatne hodnoceni, ale citim potrebu ohradit se proti nepresnostem, kterych jste se v recenzi a v teto debate dopustila. Pouzil bych primer: "Vegetarian, napsal recenzi na masove kulicky. Jak myslite, ze to dopadlo? Chutnaly mu?"
0/0
22.9.2002 16:52

Pavel Mondschein

Dovolil bych si upozornit na neco, co tady uz zaznelo - hra dostala PRUMERNE hodnoceni.
Jinak hru moc hodnotit nemuzu, protoze jsem si ji vyzkousel asi jen 15 minut a naprosto me nezaujala - az na pouzity "styl humoru" a prapodivny zoom, ale to jsem popsal uz nahore. Jinak doporucuji porovnat s tematicky podobne ladenym Zaxem - multiplayerova cast hodne pripomina Necromanii, ale je dle meho soudu o poznani zajimavejsi.
0/0
22.9.2002 17:43

Petra Soukupová

:o)) velmi usmevne a hlavne velmi trefne vystihujete mentalitu autoru :o))). Pokud vam zminene scenky prijdou vtipne a navic je radite mezi CERNY HUMOR, tak si jiste ctenari dokazi udelat obrazek o tom, jaky mate vkus. Nicmene, za zmineny styl humoru jsem hre strhla jen minimum bodu, protoze jsem ocekavala podobne intelignentni vyhrady proti tomu, ze mam ponekud nizsi hladinu testosteronu, nez jaka je nutna pro recenzovani podobnych kravinek, jakych jsme si mohli vsimnout na tomto auditku.... Na hre jsem si opravdu neslmsla, a jak uvadim o neco nize, snazila jsem se k ni byt co nejvice shovivava, proto jsem zamerne neuvedla nekolik veci, ktere mi vadily, a kterych si kupodivu po nekolika minutach hrani vsiml i nekdo jiny, ale pres 50% jsem ji proste dat nemohla. Kdybyste prekonal svuj egoismus a sel se podivat i na jine audity, jak se lidem libi vase demo, dospel byste k zaveru, ze to me nizke hodnoceni nebylo zpusobeno mym menstruacnim cyklem ani nepochopitelnou mentalitou tupe zenske, ale proste tim, ze to neni zabavne.
0/0
22.9.2002 18:29

Lukáš Macura

Stale mi podsouvate neco co jsem nikdy na vasi adresu nerekl. Primerem jsem chtel naznacit jedine, ze pojem pocitacova hra je prilis siroky a ze recenze na jednotlive tituly by meli psat autori, kteri se zajimaji o dany zanr her.
0/0
22.9.2002 18:55

Petra Soukupová

Nepodsouvam vam nic, jen upozornuju na kvalitu argumentu vasich kolegu nebo lidi, kteri maji s hrou neco spolecneho. Ano, jsem zamerena na RPG, ale je to jen chyba lidi zoodpovedenych za propagaci hry, ze jsem dostala tento titul ja. Redakce ani ja nemuze za to, ze na svych strankach hlasate, ze hra obsahuje RPG prvky (se savrenyma ocima ji mohu priznat jeden jediny a to vylepsovani rychlosti a sily, ale tento prvek ma kazda druha akce) a ze ji nazyvate taktickou, ackoli takovou neni. Kladeni pasti je take v kazdem druhem RPG, a tady je navic nesmyslne, protoze neni vasim cilem pozabijet soupere (neustale obzivuji), ale najit klice, takze musite byt pritomni smrti soupere. Jenze nemuzete polozit past a cekat pobliz, protoze vam ubyva mana. Takze polozite past, ktera sice nekoho zabije, ale vy nez se k ni dostanete, tak vam mezitim ten pytlik nekdo vyfoukne... Zkousela jsem tuhle taktiku pul hodiny, pak jsem zjistila, ze daleko snazsi je spolehat na vysokou zasobu many a nepritele proste rucne zmlatit... Takze se to zvrhlo do obycejne akce.
0/0
22.9.2002 19:07

Lukáš Macura

Tak jeste jednou "akčně-taktická fantasy hra ve stylu klasických arkád a RPG". To, ze se vam nepovedlo pouzivat taktiku a pasti jeste neznamena, ze pouzit nejdou - proto jsme hru oznacili za "akcne-taktickou". Vzdyt i pocitacovi protivnici taktiky pouzivaji. To, ze RPG prvky se objevuji i v akcnich hrach jeste neznamena, ze tim tyto prvky prestavaji byt prvky RPG. Proto jsme pouzili dovetek "ve stylu klasickych arkad a RPG". Pokud s timto oznacenim nesouhlasite, reknete mi, jak mame hru zaradit, aby ji to vice vystihovalo?

0/0
22.9.2002 19:22

Petra Soukupová

Stacilo by proste akcni arkada. Nikdo nenazve Blood Omen RPG jen proto, ze po projiti urovne ziska novou dovednost a po nalezeni nekolika expu se mu zvysi pocet hitpointu. A nikdo mi to nebude podsouvat pro recenzi, i kdyz se u tehle ciste AKCE skvele bavim, protoze ma nadhernou atmosferu, skvely pribeh a technicke zpracovani odpovidajici pozadavkum dnesni doby. Proc neni Diablo 2 oznacovano za taktickou hru, kdyz tam asska poklada pasti? Proc by nekdo pouzival ve hre obtiznejsi variantu, kdyz lze velmi jednoduse spolehat ne jinou? To je, jako byste v RPG zamerne nepouzival ucinne vybaveni nebo neplnil postranni questy jen proto, aby byla hra zabavnejsi....Pocitacovi protivnici pouzivaji taktiku, ale ja ji zneuzivam k tomu, abych z nich ty klice dostala :o)). V 80% se mi podarilo zvitezit pote, co jsem nalezla neci "uschovnu". Nejsem blba, abych podobne ucinnou taktiku pouzivala take :o)))
0/0
22.9.2002 19:31

Lukáš Macura

Gratuluju. Pouzila jste velmi dobrou herni taktiku v teto rize akcni arkade.
0/0
22.9.2002 19:37

Petra Soukupová

:o))) panecku, to je objev, v RPG pouzivam taktiku takovou, ze schovam zlodeje do stinu a pak nepriteli narubu backstabem :o)))). Jini maji radi magy a nepritlele kosi z dalky kouzly, kazdy pouziva jinou taktiku, aniz by kvuli proto oznacoval treba NWN za taktickou hru :o)))). A vite jak nadherne strategicke je buseni do draku v Baldur's Gate? Ach, jo, co bych dala za recenozovani takovychto taktickych a nemusela se patlat s nejakou Necromanii....
0/0
22.9.2002 19:43

Lukáš Macura

Zalezi jake prvky ve hre prevladaji. Pokud byste zkusila hru hrat i za jine postavy, zjistila byste, ze herni taktika je ve Necromania zakladni stavebni prvek. Ach, jo, nekdo vas snad nutil hrat dva dny hru a pak na ni psat recenzi?
0/0
22.9.2002 19:46

Petra Soukupová

:o)) praveze ve hre prevladaji akcni prvky nad cimkoli jinym. Zkusila jsem maga a prislo mi to stejne jako s rytirem. Kdyz jsem si schovala nalezeny klic (vetsinou je to nesmysl, protoze nektere potrebujete k dalsimu postupu, a nemuzete si schovat jen jeden, zatimco dalsi si berete s sebou), tak mi ho pri prvni prilezitosti nekdo vyfouk. Abych to slusne zapastovala (tak aby to sejmulo i neco jineho nez chudinku s poslednim zbytkem many), tak jsem zase musela disponovat slusnou zasobou zdravi, a proc bych si jako schovavala klice a riskovala, ze mi nekdo votoci,kdyz jsem relativne OK a muzu pokracovat ve hre? Uznavam, ze za kouzelnika to bylo tezsi, ale stale se taktika schovavani klicu nevyplacela... A psala jsem, ze jsem to dohrala za dva dny, chvili jsem jeste zkousela jinou postavu, takze si pripoctete jeste den:o). A co jako s tou hrou mam po odehrani delat, kdyz uz nenabizi nic noveho?
0/0
22.9.2002 19:55

Lukáš Macura

Prave, ze pokud hrate, za slabsi a rychlejsi postavu, ktera ma jine vlastnosti musite zvolit jinou taktiku. Verte, ze lze schovat treba jen jeden predmet co mate u sebe do truhly/sudu. Verte, ze pomoci teleportu, magnetu se daji vytvaret velmi efektivni obrane pasti. A co po dohrani za jednu postavu? Pokud nic jineho, tak multiplayer nebo jinou postavu, jinou obtiznost.

0/0
22.9.2002 20:04

Petra Soukupová

Uvadim, ze jsem zkousela jinou postavu a prislo mi to stejne. Proc hrat neco, co uz jsem hrala? Pokud se chcete ohanet replaybilitou, tak se podivejte, co kvuli tomu udelalo Diablo, kde mate opravdu nekolik taktik, ale to nestaci, aby bylo znovuhratelne, udelali generovane scenare, a ze ty jejich lokace byly o dost vetsi, obsahovali daleko vic objektu (jak interaktivnich, tak jen na koukani), mnozstvi predmetu a hlavne nekolik druhu monster a alespon trochu zajimavy vyvoj postavy.... Opet narazime na ten samy problem, kdyby nekde bylo prezenotovano, ze hra je PREDEVSIM (coz si nemyslim, duvody uz jsem vam rekla) multiplayer, tak tu hru dostane nekdo z redakce. Protoze jeste nevysla, takze po netu hrat nelze a ja doma nemam pocitacovou ucebnu. Ale na vasich strankach je vsechno mozne, jen ne uvedeni, ze hra je vlastne zabavna jen v multi.
0/0
22.9.2002 20:17

Lukáš Macura

Jak jsem psal jiz drive v debate: hra obsahuje multiplayer a dle meho soudu hru tvori tak z 50 %. Duvody, proc jste multiplayer netestovala jsou opravdu zabavne. Proc hru srovnavate s Diablem? Chcete snad naznacit, ze je diablo akcni arkada?
0/0
22.9.2002 20:27

Petra Soukupová

Hru nesrovnavam s Diablem, jen vam ukazuji co pro jednotlive uvadene aspekty vasi hry delali jini vyvojari. Skoda, ze jste si na multi vzpomnel az po te, co vysla kriticka recenze na sigle :o). Mne zase prijde zabavne, ze presne tyhle duvody vedly jednoho pana distributora k tomu, aby vykrikoval, ze jde hrat ve vice hracich na jednom pocitaci :o)))) a jak se pri tom skvele bavil a vzpominal na Bombermana :o)))))
0/0
22.9.2002 20:34

Marek Nepožitek

ZOOM, pixely, atd...

Skvělý nápad, vraťme se k zoomu. Píšete, Pavle, že ZOOM není plynulý a je odporný. Opět to asi bude tím, že nemáte apriori rád zoom. Jinak to není možné. Zoom plynulejší už být nemůže - je totiž zcela plynulý, alespoň na minimální a vyšší požadované HW konfiguraci (jestli hru šudláte na nějakém veteránu, tak samozřejmě může dojít k nedorozumnění). Pokud zoom nějak cuká nebo jinak zlobí, dejte nám prosím vědět. Snad bychom mohli váš problém nějak vyřešit. To myslím vážně a upřímně.

Zmiňujete nějaké neproporcionality v pixelech. To už mě vážně začíná děsit. Pokud by se pixely zvětšovaly neproporcionálně, obraz by se vám musel ošklivě deformovat a to věřím, že by vás dopálilo. Koho ne. Ale naštěstí se taková závada během betatestů neobjevila, opět uvítáme přesnější popis potíží s vaší grafickou kartou.

Obraz může být v Zoomu méně ostrý než originál (to je taková hloupá vlastnost zoomu, pokud nejde o zoom na holé geometrické objekty interpretované čárami), když hru hrajete na velkém monitoru (19 palců a více). Na menších obrazovkách má zoom velký význam pro hráče - jemná grafika prostředí by mohla skrýt některé detaily důležité pro hru, ne každý dobře vidí, a proto je příjemné mít možnost do hry zazoomovat a prakticky tak zmenšit výhled na herní plochu s tím, že vše ve středu obrazu se zvětší. Myslím, že na tom není nic nestandardního. Hra nabízí základní pohled v optimálním rozlišení a "zoomu" pro většinu současných monitorů.

0/0
22.9.2002 20:33

Pavel Mondschein

Dobra, nebyl jsem uplne presny. Neni to plynuly zoom, je to plynula odpornost. Staci si porovnat obrazky z normalniho rozliseni a ze zoomu, vysledek je kazdemu jasny. Nemate pravdu, ze zoom je ostry jen pri zamereni na hole geometricke objekty, to povazuji z vasi strany za vtip. Problem je v tom, ze davat zoom do 2D je podle me holy nesmysl, protoze pak to nemuze vypadat jinak, nez v Nekromanii. A nebojte se, opravdu jsem to nesudlal na 386...
0/0
23.9.2002 10:44

Marek Nepožitek

Plynulost

Takže plynulé to je. To jsme si vyjasnili. Vadí vám tedy neostrá interpretace textur při maximálním zvětšení. S tím souhlasím a znovu opakuji, že ZOOM pravděpodobně využijí jen hráči s malou obrazovkou. Tam zvětšení hraje svou roli. Pokud máte velký monitor (19+), tak uznávám, že vám zvětšené textury mohou připadat méně detailní než ve 100% zvětšení, ve kterém hra běží normálně. S tím nic nenaděláme. Snad jen pohrát si s nastavením OPEN GL - máte-li slušnou gr. kartu i procesor, budete možná překvapen, že obraz může být výrazně kvalitnější (s texturami lze pracovat v různých režimech, jako je mipmaping, vyhlazování...).

Ukončeme to tím, že se vám nelíbí zoomování do bitmapových textur, OK? Kdybyste zoomoval do drátů znázorňujících terén hry bez textur, k žádné degradaci by nedošlo. To jsem ve svém příspěvku myslel vážně.

0/0
23.9.2002 12:02

Pavel Mondschein

OK, konec flame, uznavam, ze mi trosku ujely nervy. Sorry. Ale zoomovat jde i jinam nez do holych dratu. :o)
0/0
23.9.2002 14:35

Pavel Dobrovský

Zoomovat se v tom plynule da... tedy alespon v te podivnosti, co je vystavena na netu jako .rar s read-only soubory. Ehm, proc treba ve hre probiha akce i pri vyskoceni do menu??? A proc skeleton mluvi jako kanal a navic anglicky (OK, to neni zakladni problem)? Ono to hru dela vtipnejsi? Nebo je jako profilovana na dospele publikum? Chcete pane Macuro rict, ze hry jsou neco jako filmove beckove akce? Nebo se ze se nebojite rodicu vasich hracu? A proc to kurva nedate najevo jinak? Mimochodem, Spy vs. Spy byla 1000000x hratelnejsi. A to rikam z pozice cloveka, ktery si alespon to demo zahral (mimochodem, jak se, krome poctu misi a omezeneho vyberu postav a takovych, lisi od plne hry?)
0/0
21.9.2002 20:15

Petra Soukupová

Hele, ja se tu hru snazila šetřit, jo :o)). Tak ji tady neshazuj, at nevypadam jako podmaznuta svine, OK?:o))
Jako kostlivec tam mluvej vsichni :o) a v plny verzi mluvi cesky, tak se do nej nenavazej..

0/0
21.9.2002 20:19

Pavel Dobrovský

Huh?

Pane Macuro, ted vazne, at uz vas tym hru pomrvil nebo n. Jakym zpusobem funguje ratingovani domacich hernich produktu?

0/0
21.9.2002 20:29

Lukáš Macura

Opravdu si myslite, ze vsechny pocitacove hry jsou urceny pro deti? V Nemecku, kde hra jiz vysla dostala rating 16+. V USA je zatim na posouzeni u ratingove agentury. A verte, ze ceska verze je umirnenejsi. Rodicu se nebojim, protoze je to predevsim jejich volba - zda dite nechavaji bez dozoru a vychovy nebo ne.
0/0
22.9.2002 16:41

Petra Soukupová

No, ja nevim, ale dospelemu cloveku zase neprijde zabavne, kdyz si postavicky na obrazovce donekonecna opakuji osloveni "hajzle" ci "chcipaku" a prokladavaji to duchaplnym vtipkovanim ve stylu "zastlala, vystlala, babi"
0/0
22.9.2002 18:33

Lukáš Macura

Rekl bych, ze je jasne jedine, ze vam to zabavne neprijde. Nastesti nejste jedina od koho mame reakce na tuto hru.
0/0
22.9.2002 19:14

Petra Soukupová

:o) Kdopak, adolescenti okolo sestnacti let? Ale ti zase podlehaji dozoru svych rodicu. Ja si totiz vazne nedokazu predstavit, koho napopadesate ty kraticke slaboduche hlasky bavi. Nerikam, ze mezi nekolika radky textu bych podobne zpestreni neuvitala, ale pokud tam neni nic jineho, tak to proste zabavne neni (a jestli jsem sama, kdo se nebude smat sproste hassce, kterou z posledni pul hodiny slysel desetkrat, tak sezeru vlastni klavesnici). O nazorech jinych uz jsem vam psala vyse. Rozhledenete se po netu a ukazte mi kladnou reakci nekoho, kdo se nepodilel na vzniku a distribuci hry.
0/0
22.9.2002 19:24

Lukáš Macura

Dobrou chut. Nastesti existuje i jina skupina hracu, nez spolupracovnici BW.
0/0
22.9.2002 19:43

Petra Soukupová

Nastesti existuje jen velmi mala skupina developeru (mam rist ctenarum pocet, at vidi, kolik se na tom odvedlo prace?), distributoru a betatesteru, kterym se podobny humor libi. Jsem rada, ze mam zname, kteri dokazou byt vtipni, aniz by k tomu potrebovali vulgarity. Ale to je ciste vec nazoru :o))
0/0
22.9.2002 20:00

andtom -31

Musím nestranně podoknout, že věřím, že jsi s vtipem bez vulgarity odkázaná na známé, protože si nemůžu vybavit recenzenta, který by byl v diskusích napříč internetem vulgárnější. Myslím, že by nastal docela problém, pokud by jsi s tímto přísným (zcela správně) metrem zrecenzovala vlastní diskusní příspěvky ...
0/0
23.9.2002 12:51

Marek Nepožitek

PIC KOZU DO VAZU!
Tak na tohle jsem celou dobu čekal! Někdy se vyplatí zůstat v diskuzi dlouho předlouho. Pak příjde takovýhle bonbónek!  Díky Andtome -31!
0/0
23.9.2002 14:08

Petra Soukupová

Ráda bych vás upozornila, ze pan Andtom je na me nastvany :o). V tomto pripade nehorazne lze. Klidne ho necham, at si nejaky vyraz v mem prispevku nekde najde a hodi ho sem i s odkazem na konkretni diskuzi. A pokud cekate na to, jak me nejlepe ztrapnit a neumite to jinak, tak to asi o necem svedci :o))).
0/0
23.9.2002 17:01

Marek Nepožitek

Něco na tom bude
Díky za upozornění. Jestli je ten pán na vás naštvaný, tak je to téměř můj "bratr ve zbrani". Myslím, že nemusí uvádět konkrétní diskuze, kde se předvádíte v plné kráse. Všichni je známe a jak jsem již psal, ani zde na BonusWebu jste se drobným výstřelkům (typu "podmáznutá svině") nevyhnula. Já bych mu věřil!
0/0
23.9.2002 18:24

Petra Soukupová

Ano, tento prispevek me radi mezi nejsprostsi recenzenty, co se kdy na svete vyskytovali, vyskytuji a vyskytovat budou :o))) a to zcela objektivne receny nestrannymi usty. :o))) ano vsichi vime, jak je to s korektnosti vasich snah, takze se ani nedivim, ze klidne priznate, ze jedinou vasi snahou na tomto auditku je me shodit. Presto si muzete byt jisty, ze i kdybych podobne vyrazy pouzivala 100x casteji, tak sem v porovnani s vasi hrou naprosty zabar :o)))
0/0
23.9.2002 23:46

Pavel Mondschein

No, ja jich par znam :o)))
0/0
23.9.2002 14:36

andtom -31

No, Guardian Angel je na tom podstatně lépe, to je pravda  ... Byla jedna stará hra, jmenovala se "Unnecessary roughness" - a přesně ten pojem se mi vybavuje, pokud se setkávám s přetlakem vulgarizmů ...
0/0
23.9.2002 14:47

Petra Soukupová

No panecku, tak nestranny :o))). Nekdo mi tu odpoledne tvrdil, ze ho moje prispevky nezajimaji :o))).... No nic, upozornuju ctenare, ze tenhle nestranny prispevovatel do diskuze je nestranny asi jako Kyblik, Mondy, Vreco a Erina dohromady, jen trosicku umocnenej a ponekud jinym smerem :o)))
0/0
23.9.2002 17:06

andtom -31

Psal jsem odpověď na Tvůj příspěvek, že jsem vytočený v diskusi k českým lokalizacím a napsal jsem  přesně toto:

andtom -31 (andtom) [23.9.2002 10:53] - odpověz
Vytočený ? Málo se vyznáš v psychologii, královsky se bavím ... ovšem z jiných důvodu, než si možná myslíš. Zrovna mi přišla zpráva, že se dnes opdoledne nekoná session D&D - to sice není pro můj život žádná klíčová věc, ale přece jen je alespoň trochu důležitá ve srovnání s Tvými příspěvky.

Celé je to o tom, že jsem hráč, recenzenti se vynořují a zase mizí, ale hry a hráči zůstávají. Proto ta epizodní nedůležitost.

Vreco, Mondy, Kyblik jsou svázáni s BW (osobní vztahy a další interesovanost vynechám) . Kdo je Erina, to nevím, zná Tě také osobně jako všichni dřív jmenovaní ? Jsem hráč, naprosto nezainteresovaný, neznám nikoho z vás pěti, ani po tom netoužím. Takže mně do svých vztahů a vazeb netahej.

0/0
24.9.2002 7:57

Lukáš Macura

Je to vas nazor a ja vam ho neberu. Existuji i jine nazory. Verte nebo neverte, ale chodi nam ohlasy presne opacne. Zahorklost nekterych lidi z "herniho prumyslu CR" je proste nekonecna.
0/0
22.9.2002 16:44

Marek Nepožitek

Drsná hra? Pro děti?

Pane Dobrovský, já si myslím, že hry jsou v 90 % případů ne na úrovni béčkových filmů, ale filmů céčkových (pokud něco takového existuje). Hry nepochybně hrajete, a proto nevěřím, že byste byl přesvědčen o tom, jak hodnotné a hluboké příběhy hry mají. Necromania si nedělá ambice, aby působila nějak výchovně nebo aby zanechala v hráči hluboký umělecký dojem. Je to pouze zábava, zabalená do lehce temného a přisprostlého hávu. Ovšem míra ironie ve hře je, myslím, tak jednoznačná, že nikdo nemůže brát herní zápletku, postavy a jejich jazyk vážně.

Jak už psal Lukáš Macura, není proč bát se rodičů hráčů. Ve srovnání s TV filmy a seriály pro děti je Necromania pohádka o Perníkové chaloupce. Originální anglická verze i její německá mutace obsahují tolik "zkurvysynů" a "prdelních děr", že česká verze by snad mohla dostat i certifikát Ministerstva školství (pro ztravitelnost některých obratů jsme udělali maximum, ale chtít po nás, aby si postavy ve hře přály hezké odpoledne a navzájem se ukláněly, to by nebylo fér).

Spy vs. Spy byla hratelnější? Asi ano, možná je v "oboru" nedostižná a Necromania si z ní půjčila jen některé prvky. Ale jsou to právě ty prvky, které hře dávají vysokou hratelnost, taktiku a napětí. Milionkrát hratelnější asi není, to si myslím, že s ospuštěním "pěkně kecáte" a chcete tu čtenáře zblbnout... Takže opatrně s těmi čísly

0/0
22.9.2002 17:30

Pavel Dobrovský

Je fakt, ze ani cela hra neda brat jako vazna hra. Z toho co pisete se zda, jako byste si vse cucali z prstu a realizovali prvni napad, ktery prosel kolem. Mondschein zminil Zaxe - nezapomenutelne pitomina, kde se z hlediska pribehu skoro nic nedelo, ale take si to na nic nehrao to melo poradnou akci. Necromanie se jevi jako ten typ hry, co prosumi kolem a ja mel vzdy za to, ze hry (stejne jako filmy, knihy atd) se vytvari kvuli co nejdelsi trvanlivosti. Kdyby mi dal nekdo na vybranou mezi C64 se Spy vs. Spy a PC s Necromanií, tak urcite vezmu za vdek tim prvnim. Mimochodem, prave split screenova volba ve SvS tomu dodavala atmosferu. Zatim mi nikdo nedokazal vysvetlit, proc se z hlediska "propracovane hry" prizpusobovat technologii. Z hlediska komercniho je odpoved jasna. Kdyz se onehda Molyneux zeptal, kolik tisic polygonu ma mit herni postava, abyse lidem libila, rekl Braben, at jde s polygony do haje, ze on bude klidne hrat hru, kde jsou jen dva ctverce, paklize bude dost zabavna.

Co se vulgarity tyce, naprosto s vami souhlasim, protoze ji je kolem vic nez dost a zacina byt nudna a otravna. A ta vase pusobi jako snaha o pritazlivost skrz neco, co je bezne jen mezi bezdomovci a delniky. Bez urazky. Nedavno jsem dorazil Kingovu knihu O psani, rika tam zajimavou vec, ktera vychazi z jeho vlastniho spolecneskeho postaveni. "...nikdy nereknete 'John se zastavil, aby provedl exkreci', kdyz chcete rict 'John se zastavil, aby se vysral'. Pokud mate pocit, ze vysral' by mohli vasi ctenari povazovat za neslusne ci nevhodne, klidne reknete 'John se zastavil, aby si ulevil (...) Nesnazim se vas primet mluvit sproste, jen jednoduse a primo." Dal se to tyka psani. A totez plati pro hry  a podle hrani dema vyvozuji, ze v Necromanii jsou ty malomyslne vykriky zcela zbytecne a kdyz uz chci nekomu rict neco od srdce, tak se necham zabit a napisu mu to skrz message.

I kdyby SvS byla zabavnejsi ST00KRAT, tak je to vic nez dost. Hele, Vreco, zblbnul jsem te? :)

0/0
22.9.2002 19:01

Petra Soukupová

Jenom upresnim, ze vlastni hra zadny pribeh nema :o). Dokonce ani nenavazuje na intro :o). V nem se totiz rika neco o sedmi vudcich a jen jediny muze posleze vest vojska sveho pana. Takze bycho ocekavala, ze kdyz portalem muze projit jen jeden, nebude v dalsi urovni nikdo z tech, ktere jsi potkal uz v nizsim levelu. Ale jednak se tam objevi, jednak je tam tech vudcu nejak pomnoho (nekolik kostlivcu, nekolik panu bestii apod.), to by me zajimalo, co jsou zac, kdyz v intru byl kazdy jine rasy :o))).
0/0
22.9.2002 19:18

Lukáš Macura

Dalsi lez jako vez. Nebo opet velke nepochopeni? Jsem rad, ze mi nahravate, abych mohl doplnovat informace o hre. Hrac usiluje stanout v cele rise Necromanie. Na zacatku kampane si vybira jednoho z vudcu (ve hre i v intru je jich 7). Behem 20 levelu se snazi ostatni z rise chaosu Necromanie jeho pokorit a stanout v cele rise. Ve finalnim levelu se sejde vsech 7 vudcu (jednotlivych ras) a stazi se projit do finalni brany, ktera vede k trunu rise. To, ze zije v Necromanii vice postav jedne rasy nam ani autorum nemuzete mit za zle, tak to proste je.
0/0
22.9.2002 19:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.