Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Jak se vám líbí Necromania: Trap of Darkness?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lukáš Macura

22. 9. 2002 20:34
Diskuze je neprehledna. O cem vlastne je? O hre Necromania: Trap of Darkness.

O co jde ve hre Necromania?

Princip NTOD je jednoduchý - hráč musí prohledat level, najít klíče od bran blokujících postup do dalších částí úrovně a zároveň objevit, získat a poskládat posvátný klíč - Skullkey, který otevírá magickou bránu do další úrovně. Realizace je mnohem složitější, protože se stejného cíle snaží dosáhnout různý počet soků. Hráč navíc při smrti ztratí všechny sesbírané věci - tím může výrazně pomoci protivníkovi k vítězství v levlu. Síla každé postavy je omezená a s délkou života ubývá. Prostředí jednotlivých úrovní je agresivní, útoky všudypřítomné havěti a nepřátel urychlují úbytek energie. Jednou ze základních bojových technik ve hře je kladení pastí a jejich zákeřné kombinování s nástrahami prostředí. To vše stojí každou postavu (autora pasti i její oběť) spoustu sil - boj se tak přesouvá k magickým místům, Mana Poolům, kde je možné manu doplnit. Sílu může postava čerpat i mimo Mana Pool - zabitím nepřítele. Každé herní prostředí obsahuje navíc množství smrtících pastí, kterých lze využít buď k eliminaci nepřátel, nebo v případě nepozornosti či neschopnosti i k likvidaci vlastní.

0 0
možnosti

Petra Soukupová

22. 9. 2002 20:39
Pekne :o), je v tomto prispevku snad neni v recenzi?
0 0
možnosti

Pavel Mondschein

21. 9. 2002 21:30
Vazne hnus...
Tak jsem se na Necromanii podival. Ehm. No, neco jako zoom tam je. Ale neni to plynuly zoom, je to odpornost. Na co je zoom, kdyz proporcionalne neupravi pixely? Jedine, ceho docilite, je rozmazany kostkovany obraz. Ad smysl pro humor - napis na zdi ve smyslu "Kdyz vas kouri kostlivec, tak to BOLI", je podle me dost velka ubohost. Ad Bomberman, kterym se kdesi kdosi porad ohani (on vi kde) - proboha, clovicku, vzdyt to ma spolecneho jen jedno jedine - je to multiplayer. Jake jsou proboha spolecne rysy? Vzdyt to jsou uplne jine hry! Dat ji vetsi nez prumerne hodnoceni by byl podle me hrich. Jestli tohle dostane v jistych periodikach hodnoceni, jake se ke me doneslo, bude to podraz na hrace nejvetsiho kalibru. Pevne doufam, ze se tak nestane...
0 0
možnosti

Petra Soukupová

21. 9. 2002 21:45
Ale no tak Mondy, snad tu nechces rozvadet uzasne vtipnou scenku z intra, kde soulozi dva kostlivci u zdi, prijde k nim treti a ekvivalentu muzskeho pohlavi usekne hlavu? Nebo tu veselou predelavku jmena americkeho prezidenta na Bill Kokoton (tak se jmenuje vudce Absurdie) a to, ze ma na verande sochy s penisy tak do puli stehen? Mam dojem, ze si koledujes o oznaceni "tupa zenska, ktera nechape cerny humor" :o), nebo alespon mne tak nazval jisty pan z AT COMPUTERS.
0 0
možnosti

Pavel Dobrovský

21. 9. 2002 20:15
Zoomovat se v tom plynule da... tedy alespon v te podivnosti, co je vystavena na netu jako .rar s read-only soubory. Ehm, proc treba ve hre probiha akce i pri vyskoceni do menu??? A proc skeleton mluvi jako kanal a navic anglicky (OK, to neni zakladni problem)? Ono to hru dela vtipnejsi? Nebo je jako profilovana na dospele publikum? Chcete pane Macuro rict, ze hry jsou neco jako filmove beckove akce? Nebo se ze se nebojite rodicu vasich hracu? A proc to kurva nedate najevo jinak? Mimochodem, Spy vs. Spy byla 1000000x hratelnejsi. A to rikam z pozice cloveka, ktery si alespon to demo zahral (mimochodem, jak se, krome poctu misi a omezeneho vyberu postav a takovych, lisi od plne hry?)
0 0
možnosti

Petra Soukupová

21. 9. 2002 20:19

Hele, ja se tu hru snazila šetřit, jo :o)). Tak ji tady neshazuj, at nevypadam jako podmaznuta svine, OK?:o))
Jako kostlivec tam mluvej vsichni :o) a v plny verzi mluvi cesky, tak se do nej nenavazej..

0 0
možnosti

Nevim Nepovim

20. 9. 2002 14:25
Fuj
Jak se tohle někomu může líbit?Blééééééé
0 0
možnosti

Marek Peter

20. 9. 2002 11:53
No co, pockajme si na dalsie recenzie na tuto hru. :-)
0 0
možnosti

Somebody 1969

20. 9. 2002 12:01
Jojo
Jestli to ale bude nekdo recenzovat :-). Jo a kdy tak muze vyjit ten clanecek o kterem se zminujes v jine diskusi? Tyden kupuju jen obcas, tak bych to nerad propasl ...
0 0
možnosti

Petr Kelbl

20. 9. 2002 11:15
je todle mozny???
pokud je hra evidentne odflaknuta, tak je jasne, ze si nezaslouzi vysoke hodnoceni, ale prumer nebo podprumer. pripada mi to tu jako kdyby se zde hadali maly fakani. nic jinyho! je jasne, ze se panum distributorum nebude hodnoceni 47% libit (komu by se libilo, kdyby slo o jeho hru ), ale taky by si meli uvedomit, ze jen chvalu na svuj produkt rozhodne neuslysi. co je spatneho na kritice, kdyz je opravnena? je tak tezke priznat, ze se neco nepodedlo a prestat se navazet do recenzenta a jeho formy jakou recenzi pise? Geff je dobra a objektivni recenzentka. nebo v tom je snad neco uuuuuplne jineho? nejaka dohoda co evidentne nevysla?
0 0
možnosti

Somebody 1969

20. 9. 2002 11:59
Re:
Opakuju se, ale opet pro "nahodneho" ctenare - Kyblik je kamarad slecny Soukupove, zadny nezainteresovany prispevatel. Ale s Tvou reakci dole na Trebaka (na tema "I zeny maji sve dny") souhlasim na 150%. 
0 0
možnosti

Marek Peter

20. 9. 2002 9:25
Samozrejme, ze Geff musi svoju recenziu obhajovat. Co jej ostava? Inak by totiz musela pripustit, ze hru nepochopila, zahrala do polovice a to bez multiplayeru, cize tak zo stvrtiny. A ked pan Polach tvrdi, ze to uplne staci, tak ide proti citatelom BW.
Ja som sa pri betatestoch Necromanie zabaval na multiplaery, ako na ziadnej inej multiplayerovke.
0 0
možnosti

Somebody 1969

20. 9. 2002 7:06
To Gef
Blba reklama na recenzenta je vlastne taky reklama, ze jo Gef?
0 0
možnosti

Pavel Dobrovský

19. 9. 2002 23:56

Tak jsem si stahl demo a pod W2000 nebezi, protoze pry nemam OpenGL, coz je blbost. Co mam delat, pane Macuro?

0 0
možnosti

Lukáš Macura

20. 9. 2002 8:21
Naistalujte si ovladace OpenGL.
0 0
možnosti

Zdeněk Polách

19. 9. 2002 22:20
Uklidníme emoce pánové, ne?

1) BonusWeb recenzoval oficiální verzi hry, kterou nám dodal vydavatel pro CZ, firma AT Computers, včetně manuálu. Nemáme tedy důvod nevěřit tomu, že jde o finální verzi hry, jak nám bylo předkládáno
2) Autorka Petra Soukupová patří mezi zkušené lidi v branži, což vám potvrdí i konkurence (a to je co říct), domnívám se tedy, že svou recenzi nepostavila na pětiminutovém hraní (na recenzi měla více než týden, což je IMHO dostatečně dlouhá doba na pořádné projití hry) a jestli hru dohrála za jednu postavu či za všechny je přece irelevantní - ukažte mi časopis (vyjma BW), kde dbají na to, aby recenzenti hru dohráli do konce - natož za všechny postavy.
3) Než začnete kritizovat, prosím, přečtěte si celou recenzi. Ta vypovídá o tom, jaká je hra mnohem více, než jednočíselné hodnocení. Jeho výši stanoví autor na základě svého subjektivního názoru (byť se snažíme, aby byl co nejvíce objektivní, vždy je prostě logicky ryze subjektivní) a rozhodně ne s cílem poškodit hru z vlastní zvůle (proč taky, vždyť jsme Necromanii dostali exkluzivně, takže bychom mohli být podezříváni spíše z nadhodnocování, nemyslíte?)

4) pane Řezníčku, barone Samedi - nemyslíte si, že by bylo slušné se stejně jako Lukáš Macura představit a uvést, že pracujete pro Cinemax? Já jen, že do BW se neustále navážíte a svými narážkami se snažíte zdůraznit každý výrok vašeho kolegy, nicméně že sedíte jen pár metrů od něj už nikde nepřiznáte. Nepřijde vám to hloupé? Nebo si myslíte, že jsme tak hloupí a nenapadne nás na základě vašeho neustálého osočování podívat se do logu a zjistit, proč se do nás vaše trio v tak nápadně shodných časových intervalech neustále naváží?

0 0
možnosti

Lukáš Macura

19. 9. 2002 22:47

ad 1) pokud jste pane Polachu sledoval tuto debatu (verim, ze velmi peclive), tak vite, ze jsem presne to same psal pred nekolika hodinami. Branil jsem se pouze vypadum Petry Soukupove, ktera se odvolavala na informace, ktere nepochazeli ode mne. Recenze byla s pre-masteru a ne z finalniho (retail) baleni.

ad 2) Sam jste na zacatku teto debaty napsal tento prispevek: "Tyjo, to je spíš tím, že GEFF má nějaký blbý období. IMHO Celtic Kings je hra tak na 70-80%, Necromanii soudit nemůžu, protože jsem ji neviděl ani nehrál v provozu, ale už fakt, že to má být legendární bomberman v novém hávu mi říká, že minimálně na 50% to je... pokud autoři neslibovali něco, co nakonec nesplnili... " coz jiste o kvalitach recenzentky mluvi samo za sebe. Nikdy jsem netvrdil, ze autorka recenze hru hrala jen pet minut, ale pokud jsou v recenzi mylne informace, tak citim potrebu se k nim vyjadrit. Reakce Petry Soukupove muzeme posoudit v nize uvedenych prispevcich.

ad 3) Kdo hru zna a cetl recenzi muze jen nevericne kroutit hlavou. Navic verim, ze nekteri hraci jiz otestovali kouzlo multiplayeru v teto hre - na rozdil od Petry Soukupove.

ad 4) Toto nema smysl vubec komentovat. Kdo je pan Reznicek a Samedi je mi srdecne jedno. A vase tajne logy taky.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 51

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 16

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 9

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 0

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Fortnite umožňuje vypínat oslavné animace, aby se poražení hráči neurazili

novinky 23. 4. 2024 9

Provozovatelé hry Fortnite nyní umožňují všem hráčům vypnout zobrazování oslavných animací, jež prý...

World of Warcraft: Dragonflight se rozloučí remixem Mists of Pandaria

novinky 23. 4. 2024 1

Zatímco separátní battle royale režim Plunderstorm se pomalu blíží ke konci, tvůrci během května...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...