Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Republic: The Revolution - politická strategie

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PPP MMM

soundtrack, návod
Ahoj. Nemáte někdo soundtrack k této hře? Nemůžu ho nikde sehnat, stránky elixir studios jsou zrušené.... Tak jestli ho někdo máte, nejlépe v mp3, napište to prosím sem do diskuze. A pak bych měl ještě jeden dotaz, nevíte někdo, jak najít chlapíka z úkolu matchday riot - měl by to být vůdce fotbalových fanoušků.... Díky Pavel
0/0
19.6.2005 20:21

Jaroslav Soumar

člen
Jak dostanu další členy do svojí strany.
0/0
11.5.2005 19:26

Jaroslav Soumar

čeština
Nemáte někdo češtinu.
0/0
9.5.2005 20:03

Bohouš Kočvara

čeština
nemáte někdo na todle češtinu ?
0/0
14.10.2004 23:32

Michal Karták

instalace PLS HELP!!!
Ahoj mam takovej problem instaloval sem republicu a na zacatku ins. se mi restartoval comp,ted to nejde nainstalovat,vzdycky to pri zacatku inst. napise ze instalator dokoncil instalaci ale ze system nebyl modifikovan...nevite co s tim????
0/0
2.10.2003 18:10

Michal Karták

***
Je ta hra dobra pro nekoho kdo ma rad strategie,zajima je o politicke deni,ale vyzaduje dynamicky prubeh hry? Mam Duron 1300,256 ram,64mb GeForce 4....pojede mi to na slusne urovni?  
0/0
21.9.2003 11:43

Martin Čajka

Čeština
Bude na to někdy čeština?
0/0
16.9.2003 13:03

Ene Bene

Pojedemi to?

Mám P3 800MHz 256MBRam G-Force2GTS(32) Jak mi to pojede? Podotýkám, že Postal2, Unreal2, GTA3 mi na střední i vyšší detaily jednou plynule.

Četl jsem, že se to dá celý dohrát na 2D mapce a že 3D je zbytečný. I tak bych do 3D rák občas nakouk.

Pojede mi to teda nějak? Pokud je 3D zbytečnost, tak mi nebude vadit, když se bude trošku cukat na nízký detaily.

0/0
15.9.2003 20:42

qqq qqq

hratelnost
nevim cemu kdo rika hratelnost... ze zacatku mi to prislo priserne slozity, pak jsem to zkusil zase, pak zase a v nedeli sem se probouzel s chuti jit pokracovat a stravil sem u toho pul dne :) neni to vubec spatny, ma to jen jinej rytmus nez strategie typu 'nasekat hodne toho a tamtoho a vydelavat', clovek u toho nemusi sedet prilepenej a klikat jak o zivot aby mu nahodou neco neuteklo. kdyz udela chybu, tak to automaticky neznamena konec hry, pripadne quickload, atd. proto se mi treba libilo tropico nebo sierracky pharaoh, emperor... nejspis proto mi i hudba pripada podobna jako tam, ne mozna stylem ale je podobne volnejsi a dobarvuje atmosferu. je to hodne jina strategie a jsem moc rad, ze vznikaji podobny hry. v klidku jsem to nechal bezet, jsem teprve u vysvobozeni veznu a vubec mi to nevadi :)
0/0
15.9.2003 10:30

Jarek Doležal

souhlas..ALE
souhlasím-moc na strategie nejsem(to rači ňáký autíčka,nebo tak:),ale u republic sem se bavil-sedl sem k tomu,bavil sem se,v klidu sem si "vychutnával" 2D mapu a odsedl až v druhým městě..jenže tady sem nějak uplně ztratil chuť hrát a už sem se k tomu nevrátil:( pro mě osobně je to VELIKÝ zklamání...
0/0
15.9.2003 17:26

Ene Bene

Rozpor
No jo. Hodně lidí nadává, že hry jsou pořád stejný, že nejsou žádný originální. A když je nějaká originální, tak ji zavhnou, že je těžká na ovládání. (viz recenze - ono je lepší místo tutoriálu udělat manuál - pomže to můžná trochu proti pirátství.)
0/0
15.9.2003 21:14

--- Miser ---

...

něco pro zasmání ze stránek výrobce:

Simplicity and player friendliness are the key goals. An intuitive interface, contextually based with minimal onscreen icons and controls will be featured. The aim is make the manual virtually obsolete.

0/0
16.9.2003 22:21

--- Miser ---

...

mám problém - potřebuju zvýšit Resolve u jednoho z mých týpků -- zádrhel je v tom, že na něj Easy Life nezabírá a Favor umí jen on :/

co teď?

0/0
14.9.2003 18:58

--- Miser ---

...
tuhle hru tady snad nikdo nehraje
0/0
14.9.2003 23:35

Jarek Doležal

tak ho vykopni a najmi nekoho s vyokym resolve-je to celkem drasticky,ale uciny
0/0
15.9.2003 9:30

--- Miser ---

...
no to mě taky napadlo - ale ten člověk má zrovna přesně ty skilly, který se mi hodí .)
0/0
16.9.2003 22:16

Petr Novák

Zkus akci Anoint, ten to zvyšuje celkem dost.
0/0
23.6.2004 9:29

JAN_CZ JAN

Locate the presses....PPOOMMOOCC!!
Nevite jak mam objevit ilegalni tiskarnu v Kutuzov works...dddekuji 10 ukol( mise Locate the Presses) hned po ukolu kdy mam najmout toho policajta...
0/0
10.9.2003 15:58

Petr Novák

 je nutno najit vydavatele ilegalnich novin, ted nevim jak se jmenuje, a vysvetlit mu, ze vydavani novin neni nejlepsi napad. Zkratka a dobre, dvakrat trikrat mu udelat Debt Collection ci jinou akci na snizení Resolve ( treba Discredit )" z a je po ilegalni tiskarne. Mimochodem, jak se jmenuje vydavatel ilegalnich novin najdes v zadani ukolu
0/0
23.6.2004 9:32

Pepca Dvorak

Tak jaký máte názor na tuto hru? Jestli se mám snažit jí sehnat.
0/0
10.9.2003 13:06

--- Miser ---

dotaz

dá se vůbec nějak kicknout člověk, kterýho jsem si najal? mám plnou ***** force a wealth, ale žádnou influence, takže nemůžu provádět žádný akce

0/0
9.9.2003 21:14

Ene Bene

Navazuju

Tohle je pokračování diskuse, kterou jsem vdl o něco níž.

Proč by nemohla existovat kombinace 3D strategie, adentury a RPG? já si Republic představoval jako hru, která bude mít tyto vlastnosti:

Vzhled jako GTA3 nebo Mafia. Herní princip Falloutu (nelineární úkoly, ...) a promakanej svět. Takhle bch si představoval dokonalou pařbu, kde bych se snažil o místo prezidenta.

0/0
9.9.2003 10:31

JAN_CZ JAN

Locate the presses....PPOOMMOOCC!!
Nevite jak mam objevit ilegalni tiskarnu v Kutuzov works...dddekuji 10 ukol( mise Locate the Presses) hned po ukolu kdy mam najmout toho policajta...
0/0
6.9.2003 17:10

Petr Novák

Je nutno najit vydavatele ilegalnich novin, ted nevim jak se jmenuje,dvakrat trikrat mu udelat Debt Collection ci jinou acki na snizeni Resolve  a je po ilegalni tiskarne. Mimochodem, jak se jmenuje vydavatel ilegalnich novin najdes v zadani ukolu
0/0
23.6.2004 9:34

Jarek Doležal

manuál
čaute lidi!"čirou náhodou u mě nechal kámoš neoriginální kopii republicu" a já bych si ji chtěl zahrát,ale podle dosavadních informací to bez manuálu de dost těžko..takže,nemáte náhodou někdo nějaké info kde manual zadara sehnat?díky...
0/0
5.9.2003 12:48

ulukaj ---

Zklamání
Viděli jste už Gamerankings? Zklamání jak ..., do toho nejdu, Elixíři selhali...
0/0
3.9.2003 9:39

--- Miser ---

...
já se radši přesvědčím na vlastní oči :)
0/0
3.9.2003 10:08

Petr Poláček

Re: Zklamání
Elixiri neselhali...cetl sem spoustu recenzi a mam takovy pocit, ze ve spouste z nich to dostalo malo jen proto, ze recenzent nebyl ochotnej hre a pochopeni pravidel a ovladani venovat dostatek casu. Souhlasim s tim, ze to neni dobry, kdyz pochopeni ovladani trva moc dlouho (pripad Reoublic) a take souhlasim s tim, ze vyvojari si vlastne udelali hru pro sebe a malou skupinu hracu, ale min jak 7/10 si repubic nezaslouzi. Kdyz sem konecne pronikl do taju ovladani ,tak se mi ta hra zacala libit a ted sem rad, ze sem to po par hodinkach nevzdal. Neni to spickovy titul tak jak byl vsude presentovanej, ale sve priznivce si urcite najde. Ja uz ted mezi ne patrim a Republica mi dlouho z HDD nepujde. Velka cyhba podle me byla neustale presentovani 3D casti hry a prakticky zadne info o 2D casti, ktera je jadrem cele hry a 3D cast je jenom takova okrasa, ktera je opravdu potreba jenom pro 2 specificke cinnosti.
0/0
3.9.2003 10:18

Ondřej Krásný

a videli jste uz hodnoceni republicu v levelu? rybka se neustale chvasta, ze miluje extremne slozite strategie a teto hre naparil 65%. a stezoval si na to, ze ve screenshotech byly zachyceny jenom veci ve 3D a strategicka mapa tam nebyla. proc asi, ze? a taky si stezoval na "podprimernou grafiku pri 3D scenkach". jenze je tato hra tak moc o grafice?
0/0
5.9.2003 18:34

M.D.D. Carter

Poslední recenze Rybky jsou "shitózní" až hanba. Podle mne už mu pomalu ale jistě dochází dech a invence, takže většina recenzí neobsahuje takřka žádné informace, ale jen a pouze snůšku nadávek a rádoby vtipných glos. Pro něj jsou vrcholem hry typu Restaurant Empire či jakýkoli Tycoon, pokud možno takový, kde se může vozit po vlastních atrakcích...:-))).
0/0
10.9.2003 18:11

Michal Malich

Nejde nainstalovat
Zkoušel jsem hru nainstalovat na Win XP Pro a ohlasilo mi to chybu, ze nemuze najit soubor particle systems.ini v adresaru source/resources nebo tak neco, a at se podivamjestli tam je. Soubor v adresari je, ale nejde cist ani kopirovat. Pod Win 98 SE zase hlasi chybu v archivu .cab, poradte mi nekdo jestli vite co s tim dolcett@seznam.cz
0/0
1.9.2003 10:38

ondrej kozacik

milion lidicek
voni ty lidi tam nejsou vsici najednou, zacinas v mensim meste s par tisicovkama obyvatel, pak postupujes do vetsiho a dohromady to da proste ten milion. a narocne na hw je to nepekne, doma to jede celkem v poho na athlon2500 1gbram r5800le, ale v praci na p1,5gh 640mbram g2mx nic moc, pekne se to cuka. a jeste moc nechapu zrychleni casu, zapnu to na 5x do predu, ale jede to porad normalne :( pak se to najednou rozjede na par fterinek tak jak ma a pak to jede zase normalne. jinak to vypada na super strategii (hral sem zatim jen par hodin), grafika sice nic moc ale o tom to neni.
0/0
28.8.2003 11:13

Ene Bene

Nevím
Neuváděj autoři Hw požadavky P450MHz??? Takže jsem měl pravdu že kecaj - aspoň v něčem. A já se tak těšil, že si to zahraju :-(
0/0
28.8.2003 18:28

meee eeee

hw naroky neznam, ale je pravda ze to pomalu cele muzes dohrat jen na mape mesta, cele 3d je jen filmecek, muzes sledovat sve lidi v akci, tot vse. aspon to sem zatim vypozoroval za tech par hodin ;)
0/0
28.8.2003 19:19

Ene Bene

Aha
Takže se nekoná podstatně vylepšené GTA??? To jsem zklamán. Já myslel že budu ovládat postavu jako v GTA a s tou pohybovat po světe s milionem obyvatel atd,...
0/0
28.8.2003 20:13

Mafian Talian

amateri nesmite to hrat porad jen na nejvyssi rozliseni a detajli dejte si to vsechno na nejnizssi a vudite!!!!!!!!!!

0/0
30.8.2003 18:23

Petr Poláček

Re: Aha
Republic je strategie !!!!!!!!!!!!!!! Zadna akce. O tom ani nikdy nebyla rec, ze to bude nejaka akce. Ve 3D je mozne kecat z lidma, zjistovat jejich nazory, sledovat nasledky svych akci a hlavne pozorovat jak se projevuje ve skutecnosti hracova strategie atd.
0/0
30.8.2003 19:16

Ene Bene

Ta jsem to myslel
Myslel jsem, že vzhled bude jako GTA3, ale jinak že to bude strategie. Ne akce, ale že vše se bude odehrávat ve 3D. Ne nad nějakou mapkou. Prostě jako bych am byl reálu.
0/0
30.8.2003 19:18

--- Miser ---

...
dost dobře si neumím představit, jak by to fungovalo :)
0/0
3.9.2003 10:32

Ene Bene

Jak jsem napsal
Fungovalo by to tak jak jsem napsal. Jako bych tam byl v reálu. Pokud bych chtěl někovho třeba najmout, tak bych za ním musel přijít osobně. Nebo si získat někde jeho tel číslo, použít někte telefon a zavolat mu. ne kliknout nad 2D mapou na nějaký tlačítko "Hire" (nehrál jsem Republic, takže trochu improvizuju). A fungovat by to muselo. Klaus se k moci taky nedostal abstraktně nad 2D mapkou. Musel osobně vyřizovat.
0/0
5.9.2003 14:29

--- Miser ---

...
to nezní zrovna jako funkční model nějaké hry
0/0
5.9.2003 16:18

Ene Bene

Ale jo
Pak jsem to špatně vysvětlil a nebyl jsem pochopen. Protože tak jak já si Republic představoval by byl mazec. Tohle je možná dobrý ale úplně něco jinýho. Proč by nemohla bejt skloubená Adventrura/rpg/strategie na enginu GTA nebo Mafie?
0/0
5.9.2003 18:27

--- Miser ---

...

protože by to nebyla ani dobrá adventura, ani dobrý rpg a ani dobrá strategie a nikdo by jim to nekoupil (viz pejsek a kočička)

existuje sice pár výjimek, které potvrzují pravidlo, ale pořád jsou to jenom výjimky

0/0
6.9.2003 18:17

Mafian Talian

lol
lol
0/0
26.8.2003 16:12

Ene Bene

Sliby chyby
Na tuhle hru se celkem těším. Jen se bojím, že spusta informací co tvůrci poskytují, není pravdivá. Třeba tahle: Slibují 1 milion unikátních!!! obyvatel.Lákavá představa. Také ovšem slibují relativně nízké HW nároky. Pokud mají být postavy unikátní, tak musí mít každá svůj vlastní unikátní popis v paměti počítače. Ten by měl obsahovat: Jméno (15 znaků), Pozice (když budu hodně skromnej tak 10 znaků), inventář (apoň 5 zanků). To jsou jen příklady. Určitě postava musí mít více proměnných (health, vztahy k náboženství armádě,... - prostě pro kterou stranu se přiklání a spousty dalších). Co se týče textur a modelů, tak počítám, že i tisíc různých unikátních postav bude vypadat na pohled stejně. To znamená že budeme-li počítat, že jedna postava bude popsána 50ti znaky (to je dle mého názoru velmi skromný odhad), tak to znamená, že jen postavy budou v paměti zabírat 50MB!!! A má-li hra ovládat všech milión obyvatel, tak se 400MHz (údajná minimální konfigurace) procesory rospustí. Stihnout projet UI script milionkrát zabere dle mého odhadu dost hodně času. Jak bude podle mě vypadat výsledek? Postavy se budou zobrazovat zhruba jako v GTA3 nebo Mafii. Jejich unikátnost bude spočívat v tom, že si budete moci zobrazit graf, kolik lidí je pro a kolik proti vám a spoustu dalších grafů. Ale hra bude mít uloženy jen statistiky a né informace o každém jedinci.
0/0
25.8.2003 20:54

ulukaj ---

Ale efekt bude víceméně stejnej, je přece jasný, že hra nemůže simulovat pohyb miliónu panáků najednou. Třeba to bude udělaný tak, že město bude rozdělený na nějaký čtvrtě, mezi kterýma se bude hra loadovat (a la Morrowind) a lidi se pak nebudou objevovat a mizet jako v GTA, což je vážně otravný...
0/0
26.8.2003 10:41

Petr Poláček

Re:
Oba ste vedle panove :)) Hra bude simulovat slibovany pocet obyvatel a vubec vsechny sliby jsou pravdive, coz dokladaji i cetna preview z posledni doby. Republic totiz neni jenom o 3D. Vetsi cast hry ztravite nad 2d mapou mesta, kde se bduou planovat sechny akce, ktere si pak v 3D prohlednete. Takze vsechny ty virtualni obyvatele a jejich zivot bude hra simulovat na pozadi a hrac si ve 3D bude prohlizet pouze fragmenty toho jejich zivota. kapisto :))
0/0
26.8.2003 11:42

ulukaj ---

No jasně, ale v tom 3D zobrazení přece nejni možný, aby byl v jednom, obrovskym městě, real-time přítomen celej jeden milión jeho obyvatel... Proč by patom GTA3 nebo Mafia vypadaly tak, jak vypadají? Nebo jinak - když si naplánuju tu 3D akci, tak během ní budu mít přístup pouze do určitý části města, ne? To bych chápal...
0/0
26.8.2003 13:23

Petr Poláček

Re:
No dyt to rikam. Ve 3D zobrazeni bude zabirana pouze specificka scena - kousek mesta - urcity pocet obyvatel - vsecko ostatni se bude v klidku odehravat na pozadi v podobe jednicek a nul :) Faktem je, ze si Elixiri vyvinuly svuj vlastni zbrusu novej system a engine, kterej jim funguje. GTA vypada tak jak vypada kvuli tomu, ze je to cely postaveny na enginu Renderware. To znamena, ze Rockstar nedel svuj vlastni engin, ale koupil si licenci. Kdyby delali jeste svuj engine tak na kazdy dil GTA nebudeme cekat 1-2 roky, ale tak 4-5 let :)
0/0
26.8.2003 13:52

ulukaj ---

Aha
0/0
26.8.2003 14:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.