Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Má Xbox proti PS2 šanci?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miser

to Robotron
Uvidíme, snad jo... Ale byl by to zázrak...
0/0
31.10.2001 1:07

McMichal

Jeden malý názůrek.
hm...........Na PS2 Jsou a budou určité tituly, které tu konzoli přímo prodávají (Final Fantasy, Chrono Cross, Teken, Grand Turismo, Resident Evil, atd...) Co má být nejlepšího za hru na X-Box, že by snad Halo, ale jděte jen kuli skvělé grafice se to prodávat nebude (Max Payne, má taky skvělou grafiku, ale hra je průmerná, nebýt těch extra efektů). Uvidíme, s čím se X-Box ještě vytáhne, ale kvalitu PS2 určitě již dost lidí zná.
0/0
30.10.2001 23:07

Miser

mega-názor
ále, XBOX nebo PS2 ... PC rulez !!
0/0
31.10.2001 1:03

Jacky

Konzole vs. PC
Kdyz ctu tyhle polemiky PC nebo konzole je to docela zajimavy. Ale podle meho nazoru vsechno ma sve nevyhody. Dobra, konzole maji asi lepsi grafiku ( ted) , mozna na ne budou vychazet zajimavy tituly her (nektery se budou konvertovat na PC), ale jsou HLAVNE JEDNODUCHY na obsluhu !!!! Pri provozu PC musi mit clovek aspon nektery zakladni informace o systemu ( vid milovany operacni systemy - kolik procent populace ma na to nervy ??? ), na rozdil od konzole ale muze stahovat ruzny patche, cestiny do her, kecat s holkama na chatu, stahovat si videa a pictures :-))), psat, scanovat, ukladat si ruzne zajimave clanky atd. PC ma podstatne vetsi ZABER VYUZITI to je zasa jeho vyhoda. Myslim ze budoucnost patri skloubeni jednochy obsluhy a vyhody PC. Vsechno to podle mne souvisi HLAVNE s rozvojem rychlyho a cenove dostupnyho internetu.( To ale musi ty stari, preplaceni a lini debilove z Telecomu odhnít i se svym smesnym a nekolikrat predrazenym ISDN ). Az budeme svuj oblibeny film sledovat ne z videopujcovny ale z centralniho serveru, hrat oblibeny hry a turnaje proti zivym hracum na hracich serverech bude to uz o necem jinym. Na nekterym serveru jsem cetl, ze i kdyz se jeste Xbox neprodava Microsoft uz v tichosti pracuje na necem co bylo nazvano jako HOME STATION.
0/0
30.10.2001 22:45

Robotron

Jo, jo plne s tebou souhlasim
Samozrejme mas ve vetsine vecech pravdu. Tohle tve vyliceni budoucnosti je logicke, a je velice nepravdepodobne, ze by se to uchylilo jinym smerem. Mne sou docela k smichu lidi co si tak zarputile haji tu svou platformu, protoze ji maji ve vlastnictvi. Je to takovej ten pohled ,,strkam do toho prachy, tak at mi na to nikdo nesaha,,. (uporoznuji ze vlastnim PC). Tesim se na dobu, kdy se nebudu muset zabejvat OS, doplnovat stale novej hardware, a vyladovat system k spokojenonsti. ( To mi v podstate zabere tak tretinu casu co sem u kompu). Takze uz aby ty jednoduchy systemy fungujici pres Inet byly skutecnosti.
0/0
30.10.2001 23:03

Sokol

Hmm nekdo tady postuje pod stejnym nickem
0/0
29.10.2001 21:49

Sokol

Proboha lidi, nehadejte se s Codrem je to proste na PC odrostly maniac, tak neni divu, ze zase podporuje Wintelbox. Urcite si ho i koupi a bude mu dobre, protoze nebude mit tu "nevykonnou" konzoli PS2
0/0
22.10.2001 13:30

Lukáš Codr

probuh ... vzdyt ja na PS2 taky hraju skoro denne a dost dobre se u toho bavim (nehlede na to, ze imho nejlepsi konzolovka je Luigi's Mansion) :)))
0/0
22.10.2001 14:23

Petr Panoš

nee
myslim, ze s tim Luigem se docela mylis-vetsina lidi netvrdi, ze je to neco extra zabavnyho a dava prednost jinejm hram, ale holt underground ma taky neco do sebe... :o) btw. Luigiho sem nehral, ale mam info od lidi, kterejm v tehle vecech duveruju a shoduju se s nima :)
0/0
22.10.2001 15:52

Lukáš Codr

jak rikam - je to jenom muj nazor a nerikam, ze mam patent na rozum ... zatim jsem na tom ale vzdycky ulitnul a hral to jak posedlej
0/0
22.10.2001 17:04

FariD Starman

Ovsem
Hadat se jestli je lepsi to ci ono nema smysl. V idealnim pripade se pokusim mit doma PS2, XBox a GC, protoze na kazdem z tech systemu se budou vyskytovat hry mimoradne kvality. Pokud na to nemam, pak si musim vybrat, stane se z toho vec osobniho vkusu, financnich moznosti a mnoha dalsich veci, ale dokonalou jistotu, zda jsem si vybral to nejmensi ze vsech zel (nemit dve ze tri uvedenych konzol) nebudu mit nikdy. Nechapu, kde berou vsichni zdejsi prispevovatele vcetne autora clanku svou definitivni nicim neotresitelnou jistotu. Jinak otazka, zda PS2 ma sanci proti XBoxu, tak jak je polozena v nadpisu teto diskuze je trochu zbytecna vezmeme-li v potaz, ze PS2 se jiz prodalo celosvetove 20 milionu kusu a ze Sony jiz zacala vydelavat rok a pul po uvedeni na trh.
0/0
22.10.2001 10:11

Robotron

Bla, bla, bla ....... Hadat se ma smysl, jinak by tu asi ty diskuse nebyly ne? (Kde se lidi dohadujou, tam to zije)
0/0
22.10.2001 10:58

FariD Starman

Jiste, hadat se (nebo jeste lepe diskutovat) ma sve nesporne kouzlo. Ovsem pokud je o cem.
0/0
22.10.2001 14:17

kadison

Me se libi jak se vsichni prvni vecer ozrali a potom se nemohli ucastnit prezentaci. Proste stara dobra Evropa!!!
0/0
22.10.2001 5:38

Jarda

Ač nepříznivec konzolí,maj budoucnost.Ale neni třeba se čertit,na Pc bude her vždycky dost a co si budem povídat,spoustě vývojářů vytrhnou konzole finanční trn z paty.Takže...spokojení výrobci-mnoho her i pro nás.To bude život,hry,ženy zpěv.Jenom aby někdo nedopad(až tady budeme mít 3 konzole) jako kámoš,kerýmu bude za chvilku dreamcast sloužit tak akorát jako těžítko.
0/0
19.10.2001 21:23

Robotron

At bude Xbox sebelepsi, ja bych ho nekoupil. Uz jenom kvuli tomu, ze bych strkal prachy do uz docela nebezpecny firmy (Microsoft). Maj monopol v OS, a jeste v hardwaru? Pokud Xbox vyhraje, tak to bude spatny, protoze Microsofti taktika je vyhlazovani konkurence!!!
0/0
19.10.2001 17:59

Graetar

To se uvidí
Nevím, do konzolí moc nevidím, ale myslím, že XBox má přinejmenším velkou šanci. Jenom mám dojem, že než se u nás objeví, budeme sjíždět Dooma 3 na GeForce 4 :)))
0/0
19.10.2001 17:30

Robotron

No podle mne vyhraje ta konzola, ktera bude mit na svem konte lepsi hry. Ono totiz u konzoli neni az zas tak dulezity jestli ta a ta ma nadupanejsi hardware. Ale prave kvalitni hry ty krabice prodavaj. Ja sazym na Sony a nebo Nintendo. Microsoft mi proste nesedi.
0/0
19.10.2001 17:18

Lukáš Codr

vyhraje konzole, ktera bude mit nejlepsi marketing ... a tady je vsechno otevreny
0/0
19.10.2001 17:24

Robotron

To si nemyslim, lidi totiz nejsou az zas tak tupi. Ono se totiz nejdna jentak o nejakou koupi za par stovek. A lidi se budou rozmejslet co je pro ne lepsi.
0/0
19.10.2001 17:53

Lukáš Codr

lidi jsou tupy a pro vetsinu z nich je to koupe doslova za par stovek - zijes v ceskych pomerech ... pokud by ps2 nebo xbox stal desetinu tveho platu, tak bys mluvil jinak
0/0
19.10.2001 18:16

Robotron

No sorry, ale argumentovat tim, ze vetsina lidi sou vlastne pitomci neni moc dobry.
0/0
19.10.2001 18:21

Lukáš Codr

ale je to fakt
0/0
19.10.2001 18:29

nmfklnmlb

Lidi sou hloupý všichni řikaj že nejlepší hry sou na PSX2 přitom Dreamcast dnes představuje nejlepší poměr cena/výkon a přesto se neprosadil a proč??? no protože marketing segy stál za nic. Zatím mi připadá že Dreamcast zvládne stejný hry ve stejný kvalitě jako PSX 2. Už vidim jak tady někdo zase napíše GT3 looooooool sou LAMY soňáci. PC rullllleeeeezzzz
0/0
20.10.2001 16:20

Vladddus

Z meho vlastniho pohledu, tedy presneji, videl jsem v akci PC, PS2 (Xbox zatim ne), bych rekl ze nejspis do peti - deseti let, prevezmou veskerou herni kontrolu konzole.Nebude to ani PS2 ani Xbox, ale urcite se to stane. Vse k tomu alespon doposavad nasvedcuje.Dokud bylo poue PSX, byl jsem toho nazoru ze proste asi nelze PC prekonat, ale uz sin opravdu nejsem tak jisty zatim vetsina titutlu na PS2 jsou proste velmi vydarene veci, je vsak ale dulezite podotknout ze nepouze graficky ale take zabavou.Je videt ze giganti jako SONY a Microsoft stahuji do svoji moci cim dl tim kvalitnejsi lidi a herni prumysl se pomalu zacina presouvat smerem ke konzolim. A navic uvedomime-li si ze PS2 v podstate nelze emulovat na PC (protoze takove PC proste neexistuje).A kdyz se podivate na prvni zpravy o PS3.To uz ani neni mozny. Zaverem snad jen, nerikam s hrami na PC je konec to asi jen tak nebude, ale rozhodne se presune priorita smerem ke konzolim.A nejspis to bude vypadat asi tak az za deset let potkate kamose na ulici a on vam rekne hraju ted zrovna FF 20, jo jo to znam to je super.Ja zas hraju Might and Magic 15. A to je co????
0/0
19.10.2001 17:10

Miser

..
další vyšinutej konzolista .. :)
0/0
19.10.2001 19:10

nmfklnmlb

Největší síla PC je vtom že dokáže ukradnout dobrý nápady z jiných systému. Videohry byli vždycky výkonější v herní oblasti než PC podívejme se třeba na Snes Sega Mega Drive i ty byli ve své době výkonější v hrách než PC první PSX bylo taky výkonější než PC ve svý době stejně tak počítače jako Amiga byli ve své době výkonější a v některých věcích převratnější než PC a přesto všechno si od nich prostě PC vzalo některé jejich "vychytávky" TAK NEVÍM PROČ BY TO NEMĚLO BÝT DÁL!!!!!!! NĚKTERÝ LIDI MI PŘIPADAJ NAPROSTO TUPÝ Stejně jak sou užaslý některý lidi teď s výkonu PSX 2 byli i před 6 lety s PSX a stejně tak budou s PSX 3
0/0
20.10.2001 16:26

Miser

..
Jo, to je fakt ŽE JSOU NÉKTERÝ LIDI HODNĚ TUPÝ. Jak myslíš, že bude dlouho trvat než PC výkonem 2x převálcuje PS2 a spol.? 12 měsíců? Spíš míň.. Takže zatímco na PC budou naprostý grafický orgie, konzolisti se budou krčit v koutě se svým dýchavičným PS2 a dívat se do horoskopu, kdy by už jako mohl vyjít ten PS3...
0/0
20.10.2001 19:34

Robotron

A jak dlouho myslis, ze se budou delat hry na PC, kdyz uz ted maji konzole mnohokrat vyssi prijem penez z her? A co teprv az se rozjedou novi genereace???
0/0
22.10.2001 9:51

Miser

...
uvidíme .. každopádně vím jedno pokud zaniknou hry na PC, tak sbohem hardcore RPG pařby a ahoj stupídos-arkády a akční-magoroidní-málemRPG ... tfuj
0/0
22.10.2001 13:21

Robotron

No ja sem future optimista. Vydim jednoduchy vsehofunkcni multimedialni konzole, ktery pripojis k Netu. Vydim vyrtualni realitu u sebe v pokoji. Vydim ovladaci rozhrani, reagujici na myslenku nebo na pohyby rukou. Vydim hry na ktery dokazu reagovat vsemy smysli. A uz mne zadny pseudo RPG Diablo ani vubec nezajimaaaaaaa.
0/0
22.10.2001 14:03

Miser

wow
uh? bylo by dobrý reagovat na to, co jsem říkal :) jo a nechci rejpat, ale seš si jistej, že vYdíš?
0/0
22.10.2001 16:13

Robotron

Tys to nepochopil??? Hmmm
0/0
22.10.2001 22:47

Miser

...
ne, to zkrátka nešlo ... .)
0/0
30.10.2001 10:16

Robotron

Takze, ti to vysvetlim. Tys psal, ze se bojis nastupu konzoli, protoze se hry zjednodusi, ze je to tak? No a ja ti v podstate odpovedel, ze se toho nebojim, a ze do budoucnosti se hry stejne budou vyvijet jinym smerem, nez primitivni arkady. Ted je napr. prave trend 3D akci fps. Avsak trendy netrvaji vecne. Podle mne se to zachvili prehoupne zase k necemu slozitejsimu, jako napr. Nejaka nova forma adventure, treba skloubena s RPG (je to domnenka). Takze v tomhle sem optimista, narozdil od tebe. Takze snad uz je to jasny :)
0/0
30.10.2001 10:44

Robotron

A coze to mam vyYydet? Asi sem zapomnel vyjmenovana slova po V jakze to bylo???
0/0
22.10.2001 22:58

Miser

...
Eh? Jen jsem upozorňoval na tvou znalost češtiny.. Nic víc v tom nebylo..
0/0
30.10.2001 10:03

Robotron

D za upozorneni, avsak vim to.
0/0
30.10.2001 10:34

Petr Minařík

ano ale
Máte pravdu o výkonech přesněji herních výkonech v minulosti. Jenomže nejvíce se rozvíjí to čeho je nejvíce podle z námého v jednotě je síla. Velké množství PC umožnilo velké zisky společnostem které se tímto byznysem zabývají. Tyto zisky se pak vkládaly do vývoje PC. U herních konzolí je naopak cena konzole dotována a proto se vývoj v této oblasti nedá s PC srovnávat. Cesta k šetření a levnějšímu vývoji je unifikace a použití součástí ze světa PC. To je důvod proč vzniknul X Box a proč si myslím, že vznikne společná vývojová platforma pro PC i konzole (snadno přenositelné hry).
0/0
22.10.2001 17:00

Petr Minařík

Nemyslím si, že převezmou aktivitu na poli her jenom konzole. Ja jsem na chuť konzolím nepřišel a tak nevím jak to bude chápat konzolista a jak je pro něho důležité dostat tu správnou konzolovou hru. PC je obecně schopné nahradit konzoli ale zatím se moc her z konzole na PC nedostalo. To co by mohlo zvrátit situaci na poli her je X-box. Ten je postaven prakticky z PC součástí. OS na něj dělá výrobce PC operačních systémů. Znamená to, že to jsou systémy velice blízké a domnívám se, že to může být ten most po kterém mohou konzolové hry snadno přejít na svět PC a opačně. Osobně by mne překvapilo kdyby s touto možností MS nepočítal. Programátoři MS jsou dostatečně líní a chytří aby použili stejné stavební kameny pro X Box a MS operační systémy. Může se nám stát, že budeme kupovat hru kompatibilní pro PC a X Box. V tomto případě by všechny hry vytvořené pro X Box byly dostupné i pro PC. Navíc pak má tato paltforma za sebou výhodu velkého světa PC. Jestliže tomu tak je pak nevyhrají ani konzole ani PC. Vyhercem by byl vývojář her. Věci které jsem uvedl jsou z velké části věštění ale toto věštění má reálný základ ve faktech. Pravdu nám uale ukáže až budoucnost.
0/0
22.10.2001 16:50

Robotron

Proboha, Jestli se stane tohle tak sme vsici v ...... No, ale asi ne. Co treba takovej Sega Dreamcast (nebo jak se to pise), ten taky prece bezel na Win os, nebo jemu podobnej, a architekturu to melo taky pribuznou s PC, takze nic novyho.
0/0
22.10.2001 22:55

Radek

Xbox
Řekl bych, že Xbox má minimálně obrovskou šanci. Já osobně nejsem konzolista, ale co jsem četl specifikace tak Xbox bude pravděpodobně mnohem lepší než PS2. A to nejsem vůbec zastáncem Microsoftu - naopak jejich softw. politika mi nesedí, ale je fakt, že co se týče hardware ( herní ovladače, volanty apod.) tak to je prostě kvalita. Myslím, že Xbox bude velká kvalita.
0/0
19.10.2001 15:45

Robotron

No ja bych si treba koupil spis PS2, protoze mam PC a na Xboxu budou podobny hry. PS2 bych si koupil uz jenom kvuli hram jako Silent Hill 2, Metal Gear Solid 2, Tekken 4, GT 3, Final Fantasy XX. To sou proste best off gamesy a nikde jinde si je nezahraju.
0/0
19.10.2001 13:28

Lukáš Codr

uprimne receno, nez GT 3, tak to radsi libovolnej titul z trojky Ralli Sport Challenge, Project Gotham a Wreckless ... nez Tekken 4, tak radsi DoA 3 ... ale FF, SH a MGS zatim svoji obdobu nemaj
0/0
19.10.2001 13:41

Robotron

Co je DoA 3?
0/0
19.10.2001 14:00

Pavel

Xbox bude podle me velke hit. PS2 sice taky prekvapilo , ale proste je to jenom konzole. Xbox snad bude vice multi funkcni a pokud ano bude to bomba. Uz se tesim.
0/0
19.10.2001 14:55

Petr Panoš

??
a ty si uz Tekkena 4 pro PS2 hral? asi rozhodne ne! takze nekric do sveta, ze DOA3 je lepsi! a pro Xbox se pripravuje MGX a FF XI, ale to jen tak abys nevypadal neinfomovane...
0/0
19.10.2001 18:12

Robotron

Co je to ten Doa3 povi mi to uz konecne nekdo?
0/0
19.10.2001 18:14

Lukáš Codr

o Tekkenovi 4 jsem videl pomerne hodne materialu a DoA 3 (pro robotrona - Dead or Alive 3, docela hodne dobra bojovka pr Xbox) jsem predevcirem pomerne dlouho hral, takze si myslim, ze se k tomu mohu (jako jeden z mala lidi tady) celkem fundovane vyjadrit .... MGX a FF XI jsou zatim stale v nedohlednu, takze se s nima jeste neda rozumne pocitat
0/0
19.10.2001 18:21

Petr Panoš

no vzhledem k tomu, ze FFX bude co nevidet, tak by se s XI dalo pocitat (je pravda, ze MGSX ci MGX ? jeste oficialne ohlasen nebyl)....je docela trapny odsoudit nejakou hru i kdyz jsem ji nehral-takze nepodcenuj silu Tekkena 4! :o) a GT3 ma zhruba stejnou grafiku jako konkurencni hry na Xboxu, takze zas takova slava to neni....
0/0
19.10.2001 21:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.