Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jaký je váš názor na neoficiální dovoz her?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rodier rodier

Indian
jenze jsou lide kteri chteji hru anglicky nebo ji chteji rychle.. a to je domena Cenegy..bohuzel..
0/0
31.1.2003 2:20

Mr.KAspy

JRC
Jrc je super
0/0
21.4.2002 8:25

Dejvis

Možná u vás z paralelního vesmíru:)
0/0
21.4.2002 9:20

velinslu

smrt
0/0
3.3.2002 6:23

lubos

jasne mas pravdu, souhlasim!!!!!
0/0
3.3.2002 6:25

Velinsky

nic mi nezbyva, nez s vamä souhlasit!!!!!
0/0
3.3.2002 6:26

TomasNozka

díky bohu
Díky bohu že to existuje bez pálení by bylo asi tak 90% pařanů pěkně v shitu a tak řekněte kdo doma nemate ani jednu palenou hru a jste pařani a příjem menší než 16 000 Kč měsíčně ???
0/0
26.2.2002 19:49

moch

Jo, to mas pravdu. CD se palily, pali a palit budou, na tom se nic nezmeni. Ja urcite zaplatim 50Kc za tu samou vec radsi, nez 1500Kc. Mam vsechny hry vypaleny, krome dvou, ktery stoji za to mit original. Jsou to: Diablo 2 a Operace Flashpoint.
0/0
3.3.2002 14:55

Petr Hořice

pro p. Polácha
Pane Polách, když dovolíte tak si Vás dovolím citovat. Byla to Vaše první věta v reakci na můj příspěvek. --"Všimněte si, že v článku nepadlo o GameStore nikde ani slovo právě z toho důvodu, aby nás nikdo neosočil, že jsme ten článek psali kvůli GameStore."-- Co mi k tomu povíte nyní? Nejspíš to že tento článek už se netýkal stejného tématu jako ty dva předchozí a že sloučení všech příspěvků bylo jenom drobné nedopatření...:-( Asi mi na to neřeknete nic, tedy pokud se nebudete na něco vymlouvat anebo přímo lhát. Mě osobně je to už jedno, protože jsem si už během pár měsíců o Vás obrázek udělal, ale měl byste příště raději ve svém zájmu postupovat opatrněji. Někteří čtenáři vám sice většinu věcí zbaští a baštit budou, ale mohu Vás ujistit, že jsou i přemýšlivější jedinci a ty ztratíte. Ale to jsou jenom spekulace, protože čert ví jaké cíle vlastně sledujete... Přeji mnoho zdaru v podnikání (tam někde totiž ty cíle budou) a nezávislou investigativní a objektivní žurnalistiku raději už přenechejte někomu jinému.
0/0
26.2.2002 11:33

Petr Hořice

To, že jsem si udělal obrázek o Vás bylo samozřejmě myšleno na Vaši práci investigativního žurnalisty. :o)
0/0
26.2.2002 11:39

Ravas

Odpískejte konec.
Myslím, že už je na čase odpískat konec. Dopadlo to jako vždy - každej má svoji pravdu. Nabízí se Pilátova otázka - CO JE PRAVDA? Aspoň doufám, že to všechno tady přispělo k tomu, že si lidi na netu a ti co kupujou hry udělali obrázek - za přispění všech zúčastněných. Každej ať si to přebere v makovičce jak umí. Někdy se musím smát - před deseti roky, když padli komunisti, tak to byli oni, kteří nejvíč křičeli - musí se dodržovat práva a demokracie, vždyť je přece demokracie. To co dělali předtím, jaky by najednou nebylo. Trochu mi to připomíná i diskuze tady - najednou se nejvíc práva a slušnosti domáhaj ty, co maj nejvíc másla na hlavě. Nicméně, všichni musíme věřit, že pořád zůstanou i lidi, kteří jsou aspoň chvílema slušní. Nebo že by všemocná ruka trhu zařídila, že se gauneři mezi sebou vymlátí???? A ty obyvateli ČR si to přeber, jak umíš. :-)))))))) Ravas
0/0
26.2.2002 11:18

Indian

Problem ovsem je, kdyz nekdo vlastni nejcetnejsi herni server a zaroven obchod z hrama. Viz.. Vreco.

Pak muze byt na uplne debilni hru, sqela recenze jenom proto, ze ji chce Gamestore ma a chce ji hodne prodat nebo na ni ma jako jedina exklusivni prava,  nebo ma skvelou cenu (Priklad neuvedu, ackoli priklady tahnou).

Je to velky problem, ktery bohuzel nikdo nevidi. Vreco by se mel zamyslet.. jestli to neni stred zajmu.. bohuzel zakone ne, ale moralni.

0/0
25.2.2002 17:10

Ono nejde jen o střet zájmů tady. třeba dnes vyšla recenze na jinak nic moc - ačkoliv očekávanou - hru CaC:Renegade. Všude jinde hra nedostane nad 90%, protože vaši nepřátelé jsou jednám slovem tupí, ovšem na BW byla hra zázračně ohodnocena. Ptáte se proč ? Protože ji tento server dostal jako první a exkluzivně, tak si přece nebudou dělat (ačkoliv to zní v souvislosti s touto diskuzi paradoxne) nepratele z Cenegy/JRC,ne ? A samozřejmě, tak očekávaná hra se přece musí na GameStore prodávat ... i když je to v zásadě shit.
0/0
25.2.2002 18:42

Jiri Vitovec

Jak pracuje investigativni novinar?

Rad bych vsem priblizil zpusob prace "investigativniho novinare" formatu pana Polacha.

Clanek je plny lzi - prinejmensim plny omylu pana Polacha.

Na moji reakci, kde pan Polach tyto nepravdive informace ziskal, mi odepsal nize pripojeny text, ze ktereho vyplyva, ze se ani neobtezoval sI zjistit,  jak se veci maji (ani u ATC, natoz u JRC). Cely clanek je tak vytvoren na zaklade neoverenych fam a polopravd.

odpoved pana "novinare":

OK... ja jsem to napsal... vim, ze AT Computers nechteji dodavat Ceneze, aby se dostali do hypermarketu a abyste jim to neprodali vy. Byli ovsem ochotni prodat to JRC, to jsem si zjistil taky... No a vy jste nabidli Poldu 4 a Raymana M hypermarketum, resp. minimalne jedne ze siti a AT Computers se to dozvedeli... A tak vam zhorsili podminky tak, ze jsou pro vas neprijatelne...a odkud to vim? Psat AT Computers bylo zbytecne, vsechny tyhle informace se daji ziskat i jinym zpusobem a sice vetsinu z nich znaji i vasi zamestnanci... Nereknu vam, kdo presne mi tohle rikal, mam to z vice zdroju a je to overene info, snad me tedy uz nebudete podezrivat z toho, ze jsem si vsechno vymyslel, strelil  a trefil :o)

Jestli jsem si to overoval ci nikoliv nemuzete vedet :o) U vas jsem si to neoveroval proto, ze na vas nemam zadne telefonicke spojeni (...hmmm zrejme je tezky sahnout po zlatych strankach ...), krom toho mi
  stacilo, kdyz mi moje informace potvrdili zamestnanci JRC :o)
(kdo to ale potvrdil, se zrejme nikdo nedovi)

Mimochodem nase firma se jiz minuly tyden dohodla na podminkach pro prodej zbozi od ATC. Dnes odpoledne by mel byt Polda 4 v prodeji na nasich prodejnach.

Zvazte proto sami, co ma smysl na Bonuswebu cist...

Ja osobne prestavam tyto vyplody pana Polacha jak  cist, tak na ne reagovat.

 

J. Vitovec - JRC

 

 

0/0
25.2.2002 11:16

Save

Hmm, ovšem tím, že jste zveřejnil Vaši soukromou korespondenci, jste ani jednu z těch " lží a omylu" nevyvrátil. Je totiž logické, že nikdo nezveřejní svoje zdroje informací, byl by to totiž blázen. Pro mě, obyčejného hráče, který si občas nějakou tu originálku koupí, má smysl tyto články číst. Přinejmenším se mi potvrdily moje pochybnosti, které jsem získal při koupi Civilizace 3, když jsem ji málem koupil v JRC za nehoráznou cenu a navíc v angličtině. Naštěstí ji měli o 200m vedle, lacinější a s českým manuálem:-)
0/0
25.2.2002 12:30

Indian

Ses blbej sam, ze nehledas lepsi ceny a ze musis cekat na takovej blbej clanek. Kdo chce usetrit a umi hledat tak usetri.

Dekujeme Vrecovi, ze se o hrace tak stara. Nebyt jeho vsichni by kupovali hry u JRC a to ne to on nechce.. kupujte je u Gamestore.. tam jsou levnejsi a mimochodem je to moje!! :)

0/0
25.2.2002 17:12

Ravas

Je zbytečný někomu nadávat o tom, že informuje lidi. Volnej trh je o tom, že koukneš na net a během chvilky vidíš, kdo co za jakou cenu prodává. Jestli tady někdo článkem zveřejnil, to co ty tady označuješ za hledání, tak na tom není nic špatnýho. Já nikde nic hledat nechci aschánět už vůbec ne. Jsem děsně pohodlnej a proto chci mít všechno na talíři. Jestli někdo prodává něco vo 40% dráž, je dobrý to vědět. Znovu opakuji, nechci někde něco hledat a schánět. Jasný?? Ravas
0/0
26.2.2002 11:02

Petr Hořice

To je zase čistě subjektivní postoj. Já zase když sháním něco na foťák, tak mám vytipovaných pár prodejen, kam vůbec má smysl jít a jdu. Když někdo tu stejnou věc nabízí na netu, tak se k tomu stavím vlažně, poněvadž nějaký nehmotný inzerát mi ještě nezaručuje, že daná věc je skladem. Jasný?? :o)
0/0
26.2.2002 12:47

Shnoff

Po precteni Vaseho prispevku jiste Vreco moudre usoudi, ze mu ta investigativni novinarina moc nejde, a okamzite angazuje skveleho a vsemi milovaneho Standu Motla. Ten, pote co dostal do basy stareho Tonika Mallotha, zcela jiste obrati herni scenu vzhuru nohama. A vsadim se, ze sve informatory taky neprozradi.
0/0
25.2.2002 20:39

cobalt

zákazníci nikoho z managementu Cenegy nekamenují, protože si hry již dávno sehnali z internetu zadarmo (takže nemusí čekat, jestli se Cenega náhodou neuráčí je sem dovézt) - takže vlastně máte pravdu, rozumný člověk není jejich zákazníkem :)
0/0
25.2.2002 8:29

zinek

jo,pravdu mluvis kobalte,sou to strasny svine,vsechny nas vokradaj,vubec nechapu jak u nich nekdo muze pracovat,vsichni co tam makaj,vedi ze sou zlodeji a je jim to uplne jedno,to je strasna predstava,az mi beha mraz po zadech
0/0
26.2.2002 20:45

SP|Dzodzo

Ad multiplayer.
Navrhujem uskutocnit to multiplayerove hranie nie v OFP ani v RTCW, ale v QuakeWorlde.
0/0
24.2.2002 19:24

Jack

To je Fakt
Souhlasim s Indianem. Krome toho tady Vreco strasne mlzi..... hlavne ze si do clanku dal odkaz na svoji zasilkovku
0/0
24.2.2002 18:30

Zdeněk Polách

re: gamestore
...alespoň v ní nenabízíme šedý dovoz ani předražené tituly, zákazník GameStore má jistotu, že naše hry pocházejí vždy z oficiálních zdrojů a že nabízíme tu výhodnější a levnější verzi.
0/0
24.2.2002 22:33

TomasNozka

Ubohost ..... "?"
Myslím si že Vreco si z bonuswebu akorát dělá výhodnou reklamní společnost která si nahání zákazníky pro koupi her které distribuují.Ještě že ty diskuse aspoň píšou normální lidi a né lidi jako je on.
0/0
25.2.2002 19:38

Yavie Kementari

Obdiv
Skutecne Te obdivuju. Proc tedy BonusWeb ctes, kdyz se ti tak nelibi? Nikdo te do toho samozrejme nenuti.
0/0
26.2.2002 13:01

TomasNozka

Pochop .......
......Bonusweb je nejlepší a nejpropracvanější herní server v ČR a je opravdu dobře vedený.Proti serveru nic nemám snad je lituju že to má vroubek v osobě Vreca.Řeším to jednoduše.Recenze beru s rezervou a original hry nekupuju od "něj" (firmy).Jinak bych byl s prácí bonuswebu spokojen a nezbývá mi než jim všem za tuhle dobrou práci podekovat !!!
0/0
26.2.2002 19:37

Milan Czarnowski

:-)))))))
".... je opravdu dobře vedený..." - hehe a jak myslíš, kdo asi ten server vede? Zkus 3x hádat, třeba se trefíš :-))
0/0
27.2.2002 2:24

Shnoff

hmmmm.... Vreco? Sakra! Ted jsem mu asi napovedel....
0/0
27.2.2002 6:28

Ravas

Tomu říkám hnědka. Jenom jestli se někomu nepráší od .... :-)))) Ravas
0/0
26.2.2002 11:05

Indian

Me fascinuje, jak se tady kazdej rozciluje, ze je neco predrazene a jinde ne.. Co se deje. Tak to kupte tam kde je to nejlevnejsi a neviditelna ruka trhu udela sve. Kdyby Cenega tak horzne okradala, proc tam lidi nakupuji?? Kupujte, tam kde je to nejlevnejsi a nereste to. Ta ktera to bude mit nejdrazsi, tam lidi nebudou nakupovat a ta zkrachuje.

Jak muze nekdo nazvat Cenegu zlodejem, kdyz ma o nekolik stovek drazsi jednu ci dve hry, ci vsechny. Tak je NEKUPUJTE a kupte je tam kde jsou levnejsi..

Nechapu, co tady vy a Vreco resi. Jenom mu zvysujete nastevnost stranek a to on moc dobre vedel, kdyz publikoval tento clanek.

0/0
24.2.2002 18:13

Zdeněk Polách

re: kdo co resi
Já nic neřeším, jen upozorňuji lidi na situaci, která tady je. Je to ostatně moje práce a pokud otevřu oči alespoň jednomu človíčkovi, který se chystal koupit si hru za 1599,- Kč od Cenegy (např. v síti JRC), když ji může mít za 999,- Kč s českým manuálem, pak splnil článek svůj účel. Pokud o situaci, která tady panuje, víte, pak bylo zbytečné, abyste tento článek četl, řadě lidí bezesporu pomůže :o)))
0/0
24.2.2002 22:35

Petr747

Češtiny do her jsou určitě dobrá věc... jenže já prostě nemam sílu čekat na "pomalé" distributory, kteří uvedou hru na trh později než já ji dohraju s "založních kopií". Jelikož hraju dost málo tak si přesně vzpomenu. Fallout 2, Planescape Torment, Baldurs Gate 1 a 2, já už měl dohráno a v obchodech kde nic tu nic.  U mě neni problém si koupit originál, u mě je problém čekat půl roku na Pool of Radiance. Už se vidim jak budu čekat  na češtinu k Morrowind :-). 
0/0
24.2.2002 0:04

Yavie Kementari

Cestina k Morrowindu
Hehe, to jsi rekl moc hezky :-) Morrowind by mel (ciste teoreticky) vyjit cesky zhruba ve stejne dobe, jako anglicka verze, nicmene stale probihaji jednani / hadanice ohledne prekladu, vsechno stoji, nic se nedeje, nic se nedela. Ale oficialni preklad pravdepodobne bude.
0/0
26.2.2002 12:59

victorius

   V anglickom jazyku hrajem napalene, v pripade jazykovych lokalizaciach ich kupujem.

A ak je lokalizovana lacnejsia, preco mam kupovat drahsiu?

Aby som bol -in- ze som uz presiel tu najnovsiu hru? Snobstvo.

0/0
23.2.2002 18:09

michawel

CENEGA

CENEGA brojí proti pirátskému kopírování her (gobře, to je v pořádku, i když některé její výroky jsou možná kapku přehnané).

Ta samá firma dováží a prodává načerno. Je to trochu morální rozpor. Na jedné straně si CENEGA hraje na okradenou a na druhé straně okrádá. To je jako kdyby zloděj někomu vykradl byt a v zápětí by vykradl poškozený byt někoho jiného.

Konkrétní dva tituly: (od Playmana) Silent Hunter II a IL2-Sturmovik navíc prodávané za brutální cenu 1599 Kč, Playmen nastavil cenu na 1199 Kč. Ach jooo.

Myslím, že z právního hlediska se tomuto chování říká: Prohřešek proti dobrým obchodním mravům (možná trochu jinak) a krom toho to samozřejmně je ještě porušení autorkých práv. 

0/0
23.2.2002 13:16

Thrakath

ANKETA !
Myslim si, ze by Vreco mel udelat anketu na tema distributori a hry, at se konecne zjisti, co si hraci mysli, hlavne bych se primlouval za otazku ohledne anglickych verzi hry (Davate prednost:a)ceske verzi b)anglicke verzi jste ochotni cekat na ceskou verzi hry: a) klidne si pockam b) chci hrat hned a je mi jedno odkud hru sezenu ) Urcite by to nebylo na skodu.
0/0
23.2.2002 13:01

NeLSoN

Zajimave......

Docela zajímavý článek, na kterése hodně těším........

Pokud bych si měl ovšem vybrat mezi verzi českou a anglickou samozřejmě vezmu anglickou, protože nejen ušetřím, ale stahnu si češtinu třeba u čediče a stejně mi to připadá jako ljepší" originál.......

0/0
23.2.2002 0:59

Shnoff

Tak to nevim, jestli usetris:-)) Ceska verze totiz byva vetsinou levnejsi:-)
0/0
23.2.2002 1:09

Milan Czarnowski

RE: Zajímavé....
:-) Je vidět, že ty hry vůbec nekupuješ. České verze her jsou zpravidla levnější než anglické. Navíc, pokud se v Čechách prodává nějaká hra v české verzi, tak češtinu na ni na internetu zaručeně nenajdeš, taková jsou domluvena pravidla, která jsou ze strany Čediče pečlivě dodržována.
0/0
23.2.2002 6:49

nemam

Cestina
A ja te ujistuju, ze ji na netu zarucene NAJDES.
0/0
23.2.2002 7:52

Zdeněk Polách

re: cestina
jenom abys je pak měl kde hledat... distributoři si samozřejmě nenechají líbit, když se na netu budou zveřejňovat jejich oficiální překlady nebo překlady na hry, které oni vydali kompletně v češtině. Jednak je to nefér ze strany autorů těch stránek a druhak z toho oni sami mohou mít průšvih... my na cestiny.cz žádný překlad hry, která vyjde kompletně v češtině, nezveřejňujeme...
0/0
23.2.2002 10:26

Yavie Kementari

Re: Cestina
A ja te zase ujistuji, ze ji zarucene nenajdes. Nekomercni prekladatele maji, krome pravni stranky veci, take urcity smysl pro zbytecnou a dvojitou praci - v zasade plati: Proc hru prekladat, kdyz uz ji prelozil nekdo jiny? A tudiz prelozi radeji titul, ktery u nas vysel pouze s ceskym manualem.
0/0
23.2.2002 11:33

Shnoff

Kolega urcite nemyslel to, ze by nekdo hru znovu prekladal. Asi predpoklada, ze se vzdycky najde  nekdo, kdo tu cestinu z Vasi orig. verze nejakym zpusobem extrahuje a hodi ji na net. Nemam pravdu?
0/0
24.2.2002 16:45

Milan Czarnowski

Re: extrahovat...
Je to diskutabilní. Ono vytáhnout české texty, fonty, grafiku atd. ze zakódované hry zase není tak snadné, pár lidi to pochopitelně umí, ale ti nemají důvod to dělat, proč taky. To není tak jednoduché, jako češtinu zveřejněnou jako patch na CD nějakého časopisu hodit na nějaký free hosting. Ale to už se pak dostáváme spíš do oblasti warezu, což asi není smyslem této diskuze...
0/0
24.2.2002 17:58

AWe

Takhle by se mi to libilo...
Sluzba prodejce(distributora): "Tehdy a tehdy vyjde titul "XY"mate-li zajem muzete si objednat anglicky original tohoto titulu u nas. Uzaverka objednavek, tehdy a tehdy. Cena +/- ..., max. x ks, + pouceni, ze se jedna o ENG verzi a dalsi. Hra vam bude dorucena nejpozdeji do 5 dnu od data vydani v zahranici." Zaden zavratny zisk se konat nebude, ale bude vyhoveno tem, kteri maji zajem a mozna se tim i zpruhledi nejaka cisla o poctech hracu kteri kupuji nehlede na jazyk verze produktu, cenu, atd... Nutna by zde vsak byla ona domluva mezi distributory, ze si kvuli teto sluzbe nebudou skodit sami navzajem. Ono tech 10mil. s kojenci, neznalymi, dedecky, babickami, atd. neudela diru do sveta v prodejnosti ks/her na jednu hlavu :-).
0/0
22.2.2002 15:06

mbt

"Profesionalni" preklady
Koupil jsem si asi ctyri lokalizovane hry, a v _kazdem_ pripade to byla katastrofa - preklad byl naprosto zoufalej, manual byl casto vyrazne osekanej oproti originalu. Kdyz si k tomu pridam castou neschopnost ceskejch distributoru dovezt hru brzo po uvedeni na trh, je vysledek jasny - at zije amazon.co.uk a jine on-line obchody. Milerad zaplatim navic postovny, nez bych cpal svy tezce vydelany prachy chytrakum, ktery misto aby poradne odvadeli svoji praci, premejslej jakou pravni klickou se zbavit konkurence.
0/0
22.2.2002 14:25

Yavie Kementari

RE: profi preklady
Muzu se zeptat, o jake preklady se jednalo? Pracuji take na komercnich prekladech her a v posledni dobe si na nejake vyrazne spatne preklady nemohu vzpomenout... Ad manual: maloktery manual se pri prekladani osekava, prekladatele dostavaji obvykle stejne verze, ktere se tisknou v zahranici
0/0
22.2.2002 18:46

Shnoff

Muzeme  znat nejaka dila z vasi produkce? (z posledni doby)
0/0
22.2.2002 18:54

Yavie Kementari

Re: Profi preklady
Samozrejme, myma rukama v posledni dobe prosly, at uz jsem se starala o kompletni, ci pouze castecnou lokalizaci, The Longest Journey, Atlantis 3, Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor a pred nekolika dny jsem dokoncila preklad Etherlords, ktery se ovsem do distribuce dostane az v horizontu mesicu
0/0
23.2.2002 11:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.