Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Koupili byste si k PC konzoli? Jakou?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KK

K čemu konzoli...
abych koupil za 0,5 roku další kozoli, protože hra která se mě líbí bude jenom pro XBOX a já mám PSX2. Na to kácím, raději zůstanu věrný PCčku , jsou tam lepší hry a navíc chci občas na internet, protože ten PSXový browser neumí ani pořádně webový skriptování. A to nemluvím o Sonyckým vyžírkovy, chraň pánbůh vaši peněženku, když něco potřebujete dokoupit. Spálil jsem se a konzoli už nikdy. Výrobci konzolí hrají monopoly a v globále vás vše vyjde dráž ,hlavně hry. Díkybohu za PC, na trhu je velká konkurence a ceny jsou velice příznivé. Za slušný PC zaplatím teď totéž co za konzoli a to nemluvím o všestrannosti (ulehčí přípravu do školy, do práce a o hrách ani nemluvě).
0/0
19.11.2001 10:59

Gandalf

FF
Všetkým ktorý sa tu tak zastávajú FF by som odkázal iba jednu vec : prečítajte si Pána Prsťeňov a keď sa vám potom bude zdať príbeh FF prepracovaný tak vám odporúčam návštevu u psychiatra. FF je podľa mňa taká telenovela a normálny človek si radšej zahrá Buldurs gate 2 aleb Fallout 3.
0/0
17.11.2001 7:59

Robotron

He?
0/0
17.11.2001 12:17

leos

ježišmarjá....
0/0
17.11.2001 13:40

Miser

...
mno, sice jsme na stejné lodi gandalfe, ale na tohle mohu reagovat jen takhle: ??!
0/0
17.11.2001 14:07

McMichal

BG2 beru, ale Fallout 3, jestli už to máš, tak to jseš dobrej, to jsi to v tom případě musel ukrást tvůrcům přímo ze stolu (moc pěkně by to nevypadalo, těch pár procent, co už maj snad hotovejch). Ale ty jsi si to určitě splet z Fallout Tactics, ale pozor to neni třetí díl, ten teprve bude.
0/0
17.11.2001 20:00

Mirek

Konzole jako dalsi hracka - proc ne?
Precetl jsem si radny kus diskuze a chvilemi se mi chtelo smat, nad nekterymi nazory i plakat... V IT se pohybuji od r.92 - Windoooze s Officama jsem vyucoval, umim spravu NT-cek, UNIX - Linux slusne zaklady a Novell neni v zasade problem. Doma mam Athlona 1133MHz s patricnym "dovybavenim", neni to zadna bomba ale v cervnu to bylo to s nejlepsim pomerem cena / vykon (uz to byl upgrade s Durona) Nemyslim si o sobe, ze bych byl clovek, ktery neumi ovladat PC a k vanocum se tresu na PSX2. Proc? Protoze mam dva syny (11 a 6) a vecny vikendovy boj o vyhradni zidli u PC-dla me nebavi. A proc radeji nekoupim dalsi PC? Protoze podle vsech ukazatelu se proste konzole rozjizdi daleko vic a nektere tituly uz lze na PC cekat marne - faktem zustava, ze zase budou hry na Xbox, na PSX2, na GameCube a zase je tem co maji to - ci ono druhe nez ja muzu zavidet. Ale v zivote jsem konzoli nemel a nevim proc si to nezkusit. Cena konzole??? Kdyz jsem vloni v rijnu toho Durona postavil prisel na cca 30k. Letos upgrade za dalsich 8k (a to jsem setril a nektere veci koupil fakt dobre) takze 12k za kompletni zarizeni mi prijde jako docela sranda... Ano ceny her jsou vyssi, ale tady mam jednu tajnou paku o ktere nemohu verejne hovorit :))) takze odpustte.. Nicmene, nelze srovnavat PC a konzoli jako shodna zarizeni. To je jako srovnavat Porsche a nakladak - oboje sice jezdi, ale kazde pro neco uplne jineho... A uz jen uplne zaverem, kdo si mysli, ze kdyz hraje hry umi ovladat PC a pri shaneni prace mu to k necemu bude (viz Faraon [7.11.2001 8:36]) at se nad sebou zamysli... ;)
0/0
15.11.2001 12:36

leos

souhlas,řečeno vše
0/0
16.11.2001 21:42

jarda

Jen na skok
Dobrý den.Přečetl jsem si všechny příspěvky a došel jsem k názoru,že jakákoliv diskuse na tohle téma nemá smysl.Každý hájí,pevně zakopán,svoje pozice a nemíní ustoupit ani o krok.Mám jak Psx,tak Pc a abych řekl pravdu,je mi ůplně ukradený,na čem si zahraju.A je to každýho věc.Jen by mě zajímalo,kde se vzala ta nevraživost mezi oběma skupinami.Dost dobře to nechápu.
0/0
11.11.2001 12:52

gef

Asi odpověď znáš :o). Ty máš oboje, nemáš co komu závidět, seš v pohodě. Pokud má někdo jen jednu mašinku, občas pochybuje, jestli by náhodou ta druhá nemohla taky něco přinést. A nejjednodušší způsob, jak z toho ven? "To druhý je shit, co mě přece nemůže zajímat. Jsem dobrej :o) přece v tom lepším šuplíku a nebudu snižovat svůj vědomostní kapitál tím, že připustím existenci něčeho jiného, mému oboru velmi blízkého"
0/0
18.11.2001 20:08

nzl.sec

jak to tak ctu tak si taky prihodim SVUJ nazor >
S Pc jsem srostlej xx let, predtim 16bity a 8b... Mimo hrani her sem driv prevazne pracoval s GFX. Asi bych si nikdy nepredstavolal, ze bych chtel domu konzoli. Casy se ale meni clovek starne nazory se meni :) ... O novinky na pc neni nouze (po tom co se neco objevi na ISONEWS to mam behem nekolika hodin na mon.), ale nic posledni dobou ani nic nedohraju, nemam na to naladu, cas, Commandos2 sem odhodil po 4levelu (a to je to supr bomba vec), na AVP2 sem se tesil jak malej ted na to po 3-4levelech za alika asi ... (a to spustim pc cumim na plochu a staci jen kliknout na ty novinky co sem tak chtel a na ktery se klepu a ja radsi klinu na neco staryho u ceho se vyradim od prvni vteriny a muzu to kdykoliv tipnout). Jediny na co PC pouzivam ve vetsim mimo netu jsou emul (mozna ani to ne :). Kdyz si sam sebe predstavim jak se po prichodu z prace svalim do kresla vezmu PS2 ovladac kopnu do bedny CD a mydlil bych neco u ceho bych se bavil... tak mam pocit ze by to asi slo :) (samozrejme u me bez Pc ani ranu...). (Nedavno sem nekomu zarizoval do stary PSX svaba, mel jsem to pres noc doma, vytahnul jsem CD s SoulBlade a Tekkenem3 (jedu to pres emul) z pujcovny RidgeR4 (po chvili hrani sem prekousnul i tu otresnou grafiku, nastesti tv to trochu zlepsi) a v pul paty rano sem se zacal divit sam sobe, ze se tak bavim... (tak si tak rikam pokud budou na PS2 tituly, ktery na Pc nebudou du do toho, vzlast po tom co sem v pujcovne hral GT3 a na auditkach ctu jak vypada GTA3 a o budoucich MGS2, SC2... ani nemluve. Dovedu si i sam sebe predstavit u GBA samozrejme s Flash Linkem :) o novy romsety neni nouze a o week neco mastit z postele. Co z toho plyne: mozna nic mozna pro me Nikdy nerikej nikdy :). Jinak porad nechapu ty co tady hanej a vyzdvihujou to ci ono, kazdy ma snad to co mu vyhovuje. (Pokud mam konzoli tak asi nemam zajem o ICQ, FTP, IRC atd.. jak tady nekdo uvadi...) Myslim ze to je smesny, pamatuju to jeste z dob AMIGA vs ATARI. Mam pocit ze sem se asi vybrecel :) a uz sem prispivat nemusim, tak si to tu vsichni uzijte... Sorry za tak obsahly prispevek, ale nemuseli jste ho cist :))
0/0
11.11.2001 10:15

Miser

...
Tvůj problém je jednoduchej - jednoduše jsi ve skrytu duše náruživej "arkádař" a tak tě "moc složitý" hry jako COMM2 a jiné nebaví. A je fakt, že různých hopsaček, závodů a mlátiček je na konzolích nejvíc :P.
0/0
11.11.2001 10:29

Robotron

Misere, Ty se jen tak nevzdáváš co :)))). Tenhle člověk nahoře jakoby mi mluvil z duše (a já nejsem rozenej arkádář, spíš RPGista).
0/0
11.11.2001 10:55

Miser

...
jasně, bojuju až do konce ... :)
0/0
11.11.2001 12:56

Robotron

A tak to má bejt :)
0/0
11.11.2001 13:38

Miser

...
snad ten konec nebude ten, že PC vymizí :)
0/0
11.11.2001 15:10

WiKi

PC vs PS2 aj.
Myslim, že konzole jsou sice pěkná věcička ale pořádnýmu PCčku se nikdy nevyrovná a to díky jediný podstatný věci a to je VŠESTRANOST. Je sice pravda že PS2 si můžete přehrát DVD nebo brouzdat po netu, ale vzhledem k možnostem PC je furt žalostně málo. Konzole jsou určeny pro značně zpohodlněnou část herního obecenstva kteří počítačům buď nerozumí nebo jim rozumět nechtějí. Teď mluvím samozřejmě o lidech kteří se rozhodli přejít od PC ke konzolím a ne o lidech kteří u konzolí začínají. Navíc mají konzole ještě jednu nevýhodu a to je velmi omezený technický rozvoj. Pro někoho je to možná výhoda kvůli finanční náročnosti upgradů u PC ale mě to tak nepříjde, protože se nemáte vlastně na co těšit co se týče technického provedení hry. Teď je grafické zpracování těchto her asi tak na úrovni dnešních hi-tech počítačů, ale za 2 roky to bude určitě jinak. Takže pro mě PC jasná volba teď i v budoucnu.
0/0
10.11.2001 15:26

Faraon

3D bryle
Nezkousel tu nekdo 3D bryle od f. ELSA...3D Revelvator.
0/0
7.11.2001 16:09

Faraon

MYS
Pred chvilkou sem koukal este jednou na doplnky ke konzolim...PS2...ty vydridusi chtej za obycejnou mys 869,- na PC by me to prislo max. 250,-
0/0
7.11.2001 16:05

Petr

re: Myš
Vždyť na PS2 můžeš přece připojit normální USB myš!
0/0
10.11.2001 0:16

Faraon

Jako jaaa
Ne zatim o konzoli neuvazuju. Mozna bych si koupil X-BOX...ele musel by stat max 7000,- + hry zdarma :-)))
0/0
7.11.2001 15:24

Faraon

KONZOLE
At si konzolari hledes svy konzole, pac konzole je pro maly deti ktery neumej ovladat PC :-)))
0/0
7.11.2001 15:04

Robotron

Cozeeeeeeeeeee,
LOL Podle toho spodniho sem myslel zes konzolista.
0/0
7.11.2001 15:10

Robotron

Jezis sorry, Pochopil jsem priliz pozde, beru to vsechno zpatky.
0/0
7.11.2001 15:15

Faraon

Souhlasim :-)))
Jo jo :-) 12 tacu stoji konzole + modem ? HDD ? klavesni ? mys 869,- Podle ty ceny myse si asi dokazu predstavit kolik by stal modem + HDD + klavesnice...wooou ta konzole je mastna jako cert
0/0
7.11.2001 14:59

Robotron

To je hrozny ted budu zase za PCckare :)))))))
Mys stoji i 150Kc, a ne nejaka smeckova, ale zcela prumerna, 869Kc stoji opticka. Takze vis co .............
0/0
7.11.2001 15:06

Robotron

Bohuzel se mi nepovedlo to co jsem zamyslel. Nekdo tady o mne napsal, ze sem hovado, a ze se mu snad zdam :). Ale ja mel jenom v umyslu trochu zkrotit PCckare, protoze rekneme si uprimne, jsou to vetsinou oni kdo se chovaji nad konzolisty arogantne. No nepovedlo se (PCckari sou proste zivel :)
0/0
7.11.2001 14:32

GREGOR

TO NE...
AROGANCE urcite neprameni z toho jestli ma clovek PC nebo KONZOLI.Ja nikoho neodsuzuju za to co ma doma a co hraje.Ale vadi mi kdyz nekdo KONZOLI vyzdvihuje temer k nebesum kdyz ma "ZATIM" tolik zaporu ..... Existuje treba nakej KONZOLNI SERVER pro DOMACI VYUZITI vice hracu treba 6 ? Hrani po netu je zatim na KONZOLI uplne v plenkach... HRY JSOU DRAHE... jak se bude resit kominkace pri hrani po netu na KOZOLI? chatem ? microfonem ? TOHLE A mnoho jeste dalsiho me od KOUPENI KONZOLE uplne odradilo... ROBOTRONE urcite si to myslel dobre .... ja taky chi chi :-D
0/0
7.11.2001 14:46

evilmind

Jedine, z ceho prameni arogance, je neznalost, a strach z neznameho... :-) Hrani po netu je na Dreamcastu davno na takrka stejne urovni jako na PC, skoro vsechny hry ho podporuji, je to proste normalni vec. Smula jen, ze zijeme v zapadlem koutku Evropy, kde nikdo Segu nezastupuje, takze se to nevi. Komunikace se resi standardne - IRC klientem.
0/0
7.11.2001 18:39

Zoldan

Souhlasim s GREGOREM
Konecne nekdo napsal to co jsem chtel i ja !!! Nemusim tedy vice psat.
0/0
7.11.2001 14:17

GREGOR

KONCIM
Tak tuhle diskuzi sleduju dost dlouho a dosel jsem k zaveru ze opravdovi PCmani a JAAAA zustanem u PC a KONZOLISTI at daaaal hopsaj v hopsackach... a jezdej svoje GT3 se "super obrazem" .... KONZOLI kupovat nebudu.12 taliru radsi vrazim do upgradu...Jo nekdo tma mluvil o prenaseni konzole na chatu a ke kamosovi ... Ja jsem se svejma kamaradam zasitovanej a mame server :-D {nedovedu si to predstavit s konzolema} a na chatu si PC opravdu brat nemusim rad si odpocinu ... CAU
0/0
7.11.2001 13:24

Faraon

Mas pravdu jenom jsem o tom cetl. Prej ma PS2 problem s nejakym vystupnim kablem...prej nedoshuje takovy kvality.
0/0
7.11.2001 12:43

Faraon

hmmm skoda ze nemam tolik korun abych si mohl porid vsechno. Ps. PS2 ma kvalitove horsi obraz u DVD nez standartni DVD prehravace....cetl jsem to asi pred pul rokem.
0/0
7.11.2001 11:28

matty

DVD PS2
četl jsi to, ale neviděl co ? naprosto shodný obraz z DVD v ceně okolo 10 tisíc
0/0
7.11.2001 12:39

Pavel Pribyl

Nejlepsi je oboje
Fakt je, ze nejlepsi je mit oboje. Jsem PCckar uz odnepameti a teprve nedavno jsem si koupil PS2. Da se sehnat nova za 11 900,- coz mi pripada skvely (kdyz je to vicemene i DVD prehravac, ktery taky stojej pres desitku...). Poridil jsem si ji hlavne kvuli Final Fantasy (kdo ste videli naky obrazky nebo filmecky urcite vite, o cem mluvim),GT3 (jak jinak) a prave prehravani DVDcek. Na PC dal parim Tormenta a Cossaky, to na PS nikdy nebude. A hlavne se konecne nehadam s brachou vo pocitac. Proste parada...
0/0
7.11.2001 11:18

Faraon

Milionari
Neboj ze bych nikdy na konzoli nebyl. kdyz jsi psal ze je konzole kvalitnejsi nez PC tak to nejspis vlastnis: PS2 18000,- Dreamcast nevim PC 386 40Mhz se 14" CB monitorem Cece probud se. pokud konzoli nezapojis na monitor tak je kvalita obrazu o 45% horsi...to diky ty televizi, chapes. Ps. Uz vidim mlady kluky jak si budou kupovat hry za 50 000,- rocne, ty jsi spad snat z mesice
0/0
7.11.2001 9:20

Motherfucker, ten největší!!!

Každé má svoje!!!
No, lidi takže sem si přečetl pár příspěvků, je tady asi hodně pcčkařů, kteří v životě konzoli neměli a kecají tady blbosti. Protože mám doma PC a dvě konzole tak mám na tuto věc objektivnější názor na věc než vy. Každopádně pc nebo konzole mají každá něco svého, ale bavíme se tady hlavně o hrách takže tady nebudeme plést něco takového že na pc se dá dělat více věci. Bavme se k sakru o hrách a v tomto případě se já osobně přikláním víc ke konzolím, protože jsou pohodlnější ke hraní, všechno na nich běhá a většínou hry na nich vypadají lépe. Ale přesto se například na konzolích hrajou třeba domovky a strategie hůř, když nemáte klávesnici a myš. No tak to je můj krátký názor. Takže první vyzkoušejte oboji a pak kecejte. Nasrat všem.
0/0
7.11.2001 9:03

Petr Taborsky

Prestan se tady navazet do PCckaru a vsimej si radsi svy mamy. Proc bys mel mit objektivnejsi nazor jen kvuli tomu, ze mas PC a dve konzole? A proc chces vsem nasrat ?
0/0
7.11.2001 9:15

faraon

konzoli...nikdy, ale...
Ja to vidim asi tak. PCeckari 1) Vlastnici PC maji kontakty (pristup ke hram) 2) Umi PC ovladat a poradej si s chybama systemu 3) Naucime se ovladat programy, ktery nakonec budeme pouzivat v praci Konzolari Pokud tyhle lide zacnou prohlasovat ze je konzole lepsi nez PC, tak to znamena 1) Neumi ovladat PC. Maji problemy ho vubec spustit. PC je pro ne moc slozity 2) Pokud zacnou mluvit o ...legalnosti... tak to zn. Nemaji pristup ke gameskam, takze vyhazujou desetitisice za hry 3) Pokud by chteli za kazdou cenu legalni hry.....tak jim este nedoslo ze gamesky na PC jsou levnejsi 4) Presvedcujou lidi ze hrat na televizi je lepsi...to je velky omyl. Kvalitni SONY televize ma o 45% horsi obraz nez kvalitni monitor PRO KONZOLAKY: Konzoli prodejte a kupte si PC. Pri schaneni ...prace... je ovladani PC samorjemost. A komu by se taky chtelo pracovat jako delnik
0/0
7.11.2001 8:36

Miser

100% ..
100% souhlas ....
0/0
7.11.2001 8:44

closed

to faraon a prace na PC
hele ty troubo, na PC dneska pracuje kde kdo to není žádná věda zkus Linux a pak něco povídej ty winlamere a právě lidi co si chtěj o kompu odpočinout, přijdou domů a spustěj PS2 !!!!
0/0
7.11.2001 11:29

Geo

Chachá
Tak to opravdu nehrozí, apropó nainstalovat RedHat7či Suse dovede i cvičený šimpanz. A prostředí Kde nebo Gnome, se od Windowsů moc neliší, jenom s tím rozdílem, že zde funguje polovička věcí. Pravda konzole nevyžadují ani IQ šimpanze.
0/0
7.11.2001 13:05

matty

to geo
jenže konzole jsou na hraní ty troubo
0/0
7.11.2001 14:17

matty

to geo
nemyslel jsem samozřejmě RedHat či Suse, ale starej dobrej newokení Unix či Linux Slackware a pořádně si zkompilovat jádro
0/0
7.11.2001 14:22

evilmind

Co presne na PC umis, ze jsi na to tak pysnej? Zkus vypsat nekolik veci, ktere povazujes za tak narocne, ze by je vlastnici konzoli nezvladli. Prosim.
0/0
7.11.2001 18:34

AX

Lamicko
Tak mi na konzoli pust ICQ, ftp a webovy server s databazi. (Behalo mi to na pozadi, kdyz jsem paril CS =8^)
0/0
11.11.2001 5:30

evilmind

Pokud na otazku "co na PC umis udelet, ze jsi na to tak pysnej", odpovis "spustit ICQ, ftpd, httpd", tak to opravdu cekas, ze nekdo zustane ohromen? Ze umis pustit ICQ? To fakt myslis vazne? :-)))
0/0
11.11.2001 13:16

Geo

Konzoli??? V žádném případě.
Tyto jednoúčelové gameflašinety mě opravdu neberou.
0/0
7.11.2001 6:50

sethseth

NUDA
to je ale nuda, co?
0/0
6.11.2001 13:39

Konzole jsou v pohode, protoze si je muzete krasne soupnout do batohu, kdyz nekam jedete (na chalupu, na hory atd).
0/0
6.11.2001 2:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.