Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Tom Clancy’s Rogue Spear: Black Thorn

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal Bittner

Čeština
Nevíte někdo zda existuje CZ do Black Thorne?
0/0
27.1.2002 11:24

McMichal

Nemůžete-li sehnat Datadisky k R6, počkejte si alepoň na Ghost Recon (volné pokračování), až ho budou mít v obchodech. Ale neberte to jako slabou áhražku, jistě to stojí za víc, zvlášť pro fandy R6
0/0
5.1.2002 9:36

NIGHTWING

taky nemuzu sehnat
Sem rad ze se konecne nekdo zajima o R6....podle me nejlepsi hra tohoto zanru,ale mam stejny problem jako "Josef" .......black thorn,take down,urban Op.......nic.Jediny co jakz takz de sehnat je R6,RS,Covert Ops.Newim kde to schanite,ale ja to nemuzu sehnat nikde.....(take down uz wubec)Takze jestli nekdo wite kde to sehnat.....sem s tim:-)Dix
0/0
5.1.2002 9:13

Jozef Mahler

pomoc prosim
Jsem jiz dlouholety fanda RS mam i rainbsix ale nikde nemohu sehnat urbops nebo black thorn (snad prijde do obchodu) prosim pomuzte mi sehnat RS kdystak mi napiste na mejl dekuji MJ!!!!!!!!!!!
0/0
11.11.2001 13:39

hogweed

me osobne pripadaji zatim nejlepsi mapy co v RS jsou a byly, takze nevahejte pokud mate moznost a chut :) je tu nova P90 a P90s, coz jsou vynikajici zbrane zatim dostupne jenom v modech. trosku zarazi chvilkova lehkost nekterych misi ale posledni tri jsou tradicne dostatecne tuhe. osobne jsem prosel vetsinu misi(elite) na 1(!)-4 pokus a to nejsem nejaky hardcore hrac. ale jinak hodnoceni ze vsech datadisku je vyborne. nastesti vydrzely vsechny zmeny ovladani od UrbanOps, takze pokud to znate, nemuzete minout :) Pokud nepatrite k fanouskum RS doporucuji stahnout demoverze a vyzkouset. nasledujici GhostRecon je uplne jina hra (podobna spise swat3) s jinym stylem hrani a atmosferou. k recenzi: - mission failed vzdy oznami co jsi podelal (zabity rukojmi, terorista uprchl, roztaveni jadra reaktoru - proste same nepekne veci ) - autoaim je fajn, ale v multiplayeru si s nim na webu nezahrajete, takze doporucuji vytrpet tezke zacatky - planovani je take fajn. vetsinou si stejne naplanujete pouze zacatek a pak beh k cili kde vsichni na go-kod vpadnou do mistnosti. je to nadherny pohled, kdyz se koukate na tu 'sehranost'. ale pokud hrajete terrorist hunt, proste date jeden tym na drop-point a pak uz si razite kudy uznate za vhodne. - ai je celkem ok. ale chvilema jsou mezery (koukani do zdi, strileni zkrs stromy pres ktere nevidite a ze AI nejsou schopni (obcas) videt terroristu primo pred nosem me stve nejvic), ale na druhou stranu snad jeste zadna hra to AI nemela na nejake opravdu slusne urovni (v GhostRecon to vypada na stejne problemy) - grafika je jednodussi a strucnejsi, ale rozhodne to prispiva k dynamice hry a prehlednosti
0/0
9.11.2001 11:33

Martin Kaller

noticka
ad Mission Failed - např. suché oznámení faktu, že terorista uprchl (tuším ve třetí misi) mi nestačí, raději bych uvítal ozřejmení, kde že jsem přesně udělal chybu. Zabil jsem teroristu pozdě? Viděl mě někdo? Kdo a odkud? Apod. ad AutoAim - při multiplayeru proti počítačovým vojákům si fakticky nedokážu při absenci této funkce (nota bene v menším počtu lidí - tj. třeba tři) tohle válčení dost dobře představit. ad Plánování - je pořád stejné, souhlasím se skvělým momentem současného vstupu na scénu, ale mnohem přitažlivější by byla možnost editace plánování BĚHEM AKCE. ad - AI mi tedy opravdu přijde pořád stejné, i kdy netvrdím, že by ostatní hry na tom byly jinak (bohužel). Na Ghost Recon jsem zvědav, nedělejme předčasné závěry. ad Grafika - souhlas, svému účelu to slouží dobře. Martin
0/0
9.11.2001 12:22

hogweed

ad Mission Failed - např. suché oznámení faktu, že terorista uprchl (tuším ve třetí misi) mi nestačí, raději bych uvítal ozřejmení, kde že jsem přesně udělal chybu. Zabil jsem teroristu pozdě? Viděl mě někdo? Kdo a odkud? Apod.

ale tohle se tam prece pokazde rika :( muzes si pak pustit replay a tam uvidis presne co jsi udelal spatne, resp co nekdo udelal rychleji nez ty.


ad AutoAim - při multiplayeru proti počítačovým vojákům si fakticky nedokážu při absenci této funkce (nota bene v menším počtu lidí - tj. třeba tři) tohle válčení dost dobře představit.

no vetsina turnaju se hraje bez autoaimu. pak uz je to o te taktice, hlidat si pristupove body a vsechny ty klasicke blafy o taktice :) opravdu to jde i bez autoaimu, jenom ze zacatku vytrpet ty kopance :)


ad Plánování - je pořád stejné, souhlasím se skvělým momentem současného vstupu na scénu, ale mnohem přitažlivější by byla možnost editace plánování BĚHEM AKCE.

to je trosku problem, uznavam.. na druhou stranu planovani akce v GR behem zabira horzne casu, kdy musite chte nechte opusit akci, coz obcas stoji nekoho krk... idealni by bylo asi neco mezi, myslim. kromtoho muzete chodit jednim tymem az se dostane na pozici dojit tam tim druhym...?


ad - AI mi tedy opravdu přijde pořád stejné, i kdy netvrdím, že by ostatní hry na tom byly jinak (bohužel). Na Ghost Recon jsem zvědav, nedělejme předčasné závěry.

Jsem dohral (na vsechny 3 obtiznosti).. musim rict ze i kdyz to vypada hodne pekne, tak hratelnosti RS asi nedosahuje. Ale je pravda ze se mozna blizi trosku vic te realite. na druhou stranu vojak padne kolikrat i kdyz ho jenom skrabnete do nohy.. par minut by jeste mohl vydrzet, ale to jsou detaily, ktere relativne kazi kazdou hru, pokud se do ni ponorite (v RS bytostne nesnasim kdyz terorista kouka nekam jinam, miri na zem, vystreli a je po vas).

 

0/0
17.12.2001 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.