Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Car Tycoon - kterak vzniká automobilka

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hhshavel

Už se na to můžu vy.... nemate někdo češtinu do Car Tycoon shanim ji všude
Už se na to můžu vy.... nemáte někdo češtinu do Car Tycoon schánim ji všude. Jestli jo tak se ozvěte DÍK
0/0
14.2.2005 15:47

sovaja

Není to zas tak špatný
Ta hra docela ujde.Sice se opravdu nedá hrát věčně a pravděpodobně se k ní nebudu každý druhý den vracet, ale je to dobrá a hratelná myšlenka.Grafické zpracování by sice mohlo být lepší, ale i horší(Ski resort tycoon 1).Akorát ta hra není moc stabilní.Nejen, že občas spadne, ale největší problém mám s Loadem staré hry.Ne vždycky se to povede.Doufám, že až se přeloží do češtiny, že do té doby vyjde nějaký opravující patch.Ty Germáni jsou strašně líný.Vědí, že s hrou je problém, ale žádný patch jsem nikde nenašel.No nic, ještě vydržím.
0/0
3.3.2002 11:12

Mort

Motor City
Nebudu se vyjadřovat ke komentářům - zatím jsem hru nehrál. Ale mám dotaz - poradíte někdo kde sehnat onu hru Motor City - pamatuji si ji leč nedopatřením zůstala na poškozeném HDD. Rád bych ji ještě někde sehnal. Prosím prosím poraďte kde...
0/0
26.2.2002 16:05

Franta

Motor city se dá stáhnout např. tady http://www.theunderdogs.org/
0/0
16.3.2002 11:44

Mort

Motor city
jsem se tam koukal a kde to najdu ?? je to mozno stahnout jeste jinde a jak se to jmenuje eventuelne jinak ?? nebo co mam hledat ??
0/0
19.3.2002 14:39

kkkolip

traffic giant

lidi nekupujte traffic giant

 

0/0
24.2.2002 19:10

Petr Sedláček

dodatek
Autor článku na tuhle hry be se měl naložit do ledu :)
0/0
24.2.2002 0:57

Petr Sedláček

Souhlasím s MSX
Sice jsem hru nehrál ale po celkem velkém napadání od člověka který se živý tím že píše svuj názor a nikdy nedělal normální práci si tu hru seženu.Né sice koupím ale seženu.A jestli u té hry vydržím víc jak ten jeden zmiňovanej den tak můj nazor na Tohohle člověka si jenom prohloubím.Bylo by lepší psát něco v lepší náladě než dobré. A mu asi jeho holka asi dlouho nedala :) Ale nebudu ho urážet. Sám napsal kritiku na sebe. Ps. MSX své názory nenechávej v tajnosti.Většina lidí se nechá odradit těmito články zvláštních až přímo nepochopitelných autorů.Her Jsem hrál celkem bych řek ve velké míře(né že bych seděl jenom u PC) A vyděl jsem mnoho krytiky na mnoho her které si ji nezaslouží. Jen ať se pokusí vytvořit něco podobného.Jo urážet dokáže každej :) Nedokázal by ani vytvořit R-type a to byla ve své době jedna z nejlepších her. Nejlepší je si vytvořit nazor na hru sám a basta.Pak posuzujte. Viva MSX ;)
0/0
24.2.2002 0:48

Beddy

Je to ptakarna...
Kdyby nekdo vyrabel takovoudle hru pred 10ti lety, vesla by se na jednu (5.25)disketu (esli vubec este vite co to je cucaci...) po spusteni by na vas nevybaflo nepovedeny intro, vsecko by bylo v textu, maximalne mapka s polohama tovaren. Zadnej nesmyslenj 3d engine a 1gb HDD zaplacanyho obrazkama ve formatu BMP.  Sawyerovy Tycoony RULEZ! Howgh
0/0
30.1.2002 17:06

kinky

tfujtajxl !
teda to se zas nekomu neco povedlo, hral sem to necelou hodinu... potom jsem hru odinstaloval a uz ji nechci ani videt ! pokud nekdo udelate tu chybu ze si to koupite tak vas uprime litiju ;)
0/0
25.1.2002 4:06

sir Semplor

Jsem vlastníkem všech Tycoonů co existujou a jen doufám, ýe to nebude nějaký propadák . Jsem totiž poslední dobou dosti naštván na ty to hry. Každá firma se vetře s vím názorem na tycoon a jak pak to potom dopadá. 

Například:

Moon Tycoon - velmi pěkně řešená hra se spousty nových nápadů, ale podstata žádná.   

Zoo Tycoon - Na MicroSoft teda špatná grafika.

A takhle bych mohl pokračovat. A tomu říkaj novinky, ale to by museli být trochu jinak řešený. S pozdravem

                                   Semplor

 

0/0
25.1.2002 0:23

Beddy

Mas vsecky tycoony??

posli mi nakej seznam co mash.. to me zajima...

dix..

0/0
30.1.2002 17:08

Ten co vý

Nej byl transport Tycon
Shit na všechny ostatní
0/0
24.1.2002 23:36

Amorph

Uz to tu bylo
Hra s podobnym tematem se jmenovala Detroit a recenze na ni je v nekterem z prvnich cisel Score. System byl v podstate stejny, ale vyvoj aut obsahoval i vyzkum novych soucasti. nevim jak byla presne hodnocena uspesnost modelu, ale rozhodne zajimaveji nez kompatibilitou soucasti. Spis mysli, ze kvalitou vyvoje a uzitnou hodnotou auta. Vliv samozrejme mela i prodejni strategie- co kde prodavat, vzhledem ke konkurenci i napriklad ke konkurenci vasich modelu navzajem. Bohuzel hra se za chvili stavala nudnou, prtoze po dosazeni urcite urovne prosperity, jste uz prosperovali porad a hra se scvrkla na cekani na nove lepsi soucasti. Ale pro autofily to nebylo spatne, prave diky celkem sirokym moznostem stavby auta, cehoz nedostatek bych bral asi jako nejvetsi zapor recenzovane hry.
0/0
24.1.2002 12:38

msx

Autor tohoto clanku je kriticky ***** s neschopnosti soudneho posudku
S timto clankem musim souhlasit hodne ale ne uplne. Zacnu tim ze hodnoceni bych posadil minimalne na 50 proc. Asi zacnu od zacatku ze. Hru hraju asi tak tyden troufam si ji tedy soudit. Ano car tycoon je prumer. Ovsem kde autor clanku vzal ze se jedna o budovatelskou hru to vi asi jen buh. Nebudujete vubec nic, respektive tento vyraz se pouziva zcela jinde. Zpracovani je odbyte ale dvojka by to mohla vyresit. Nicmene neni to az tak tragicke. Da se to hrat. Ano hrat lze jen tak coz mi neprijde kvuli absence rafu o konkurencnim boji vubec logicke ale proc ne. Misi je malo a jsou prilis jenoduche to je fakt. Tak za ty prachy dali aspon free play. Zde musim napsat ze autor clanku zapomnel dodat ze hra NEOBSAHUJE multiplayer coz je velka ale velka hrubka hodna kritiky! Nechapu ze si toho nevsiml ci co. U hry tohoto typu je to vec zcela tragicka. Skoda. Na zacatku misi mate samozrejme pokazde jiny pocet tovaren a prodejen, vcetne jiz "vynalezenych" soucasti vozu. Pokazde zacinate s jinymi vozy a s jinymi dily a nektere ani nemuzete v dane misi mit a tak podobne. Mise se lisi i tim ze nekde chteji prodane vozy, bekde penize, nekde trh, a podobne. Ano navrh vozu mi prijde odbyty :( ale i tak slava ze se vubec takova hra udelala. Autori vas sice nenechaji pitvat vse do detailu, ani to od nich vetsina nechce. Ale vic by neskodilo. Co se tyka prodejnich argumentu tak je jasne ze cena je dulezita a ze ona kompatibila - v realu vam proste pocitac radi co se kam hodi aby vas nenutil znat auto do sroubku. Nerikam ze je to system dokonaly ale spis strohy nicmene da se snest. Je pravda ze hra je pak vlasten automat ale porad mate co delat. :) a kdyz ne tak ste radi. Sledujete totiz tovarny ktere musi zasobovat a o teto vcei je treba myslet dost do. pak prodejni mista kolik ceho maji na sklade a proc a kdy mate pridat vyrobu a kdy ubrat a kdy zlevnit pripadne reagovat. pak sledujete garaze kde vam umozni nastavit jestli date zarucni opravy rok ci dva ci pet a kolik vas to stoji. pak sledujete vysledky z jednotlivych mest kde vydite kolik ceho prodavate a za kolik se prumerne prodava. pak si hlidate banku kterych je nekolik a kazda ma jine pujcku urokya pod, pak sledujete reklamni agentury ktere maji kazda jinou nabidku a ucinkuje v jinem meste. TV radio bilboard ci noviny kudy pujdete - nepopiram vsak ze ucinnost reklamy je ponekud nizka. :( az zbytecna. Dale sledujte ejak jde vyvoj a co dal vyvijet a kolik do toho vrazit - to je hodne odbyte uznavam. Pak mame ukazatel financi pujcek atd, jen info ale dobra ikona ze. Pak mame vec kde ja osobne sleduju jen na kolik chci aby jeli vyroby prodejci a vynalezci. A pak trh s akcimemi pomerne prdla vec. pak tu mame sabotaze ktere jsou zdaile a pak spionaz ktera taky nen zla. Vse utrideno do uzasne prehledneho systemu par ikonek. Nicmene hra v tom je nedotazena a takova nejaka ale dobra - prumerna. Car tycoon vas bude bavit nebojte. To ze pana redaktora nebavi, protoze temhle hram nerozumi a ze se spatne vyspal. Ale mam pocit ze recenzi spis odbyl - ze by mu nekdo nezaplatil???? Myslim ze delat takto recenzi je lepsi ji nedelat. Sesmahnout to umi vsichni ale vy ste asi chteli o hre neco vedet ze? Mate pocit ze vic pisu ja a nebo on. A presto davam jen 50 a musm vam rict ze si zahrajete ale neni ti hit je to jen pekne a nedotazene a derave, ale pokud mate radi kseft hry zahrajete si radi. Hra je kratka lehka a stereotypni ale dojde vam to u konce kdy ji dohrajete a zalozite :) Stoji za to jenou ji dohrat pokud mate zanr radi. Ano hra postrada opravdu vsechny grafy :(( chyba no ani nevite jak je na to souper mimo opravdu stroheho grafu k nicemu ani nevite kdo ma jake auto pro porovnani a to je k posrani uznavam konkurence spis na ozdobu pokud vas skutecne predbehne v cili mise. pak je proste konec a znovu Posuzovani cloveka ktery napsal tuto recenzi me ponekud nezajima - treti odstavec od konce ma pravdu v leccem, ale kdo chce hrat zahraje si to mi verte a pobavi se. I kdyz ne uplne realne Grafika a zvuky jsou na hru tohoto typu dostacujici a to zcela. baraky se nemeni auta ano slava. kdybych prodaval kostky taky mi to neva. :) Nechapu proc je to ALE tak velke? fakt ne. u strategicke hry chmch Ovladani je jakz takz i kdyz prupmer ale vymysleno celkem zvladatelne a hlavne jednoduse bez pitvani. A co uz vubec nechapu na cem autor hraje, mam prumerny stroj a hrami nespadla ani jednou. Vubec nevim o cem mluvi. Skutecne nekecam. Nechapu pod cim hraje. Ano hra ma problem v tom ze sejvy mi jdou jen z prvnich 4 pozic a ze kdyz ukladate tak doporucim chvilku vyckat aby se vse ulozilo dobre. :( ja vim ale je to tak. Zaverem autor clanku je divnej a nemam z nej dobry pocit myslim ze po tomto by jej meli minimalne vyhodit. Hra je ciste prumerna a da vam hodne hezkeho i za cenu vsech tech bot . Kdyz nekdo hrat mechce at nehraje Vezte ze 50 je akorat a mozna i 55 :)) ale hit roku to nebude to bude. Jdu zkusit Capitalim 2 snad tam je nadeje :)) HOWG msx
0/0
23.1.2002 9:48

Pavel Mondschein

multiplayer
Dobry den, priznam se, ze jsem cely vas prispevek necetl, ale ostatne nejsem autorem recenze :o). Budu tedy reagovat na jedinou vec, ktera me na vasem prispevku zaujala - ze pry autor nezminil absenci multiplayeru. JE to zmineno - v zaverecne tabulce.
0/0
23.1.2002 11:48

msx

HM
Minil jsem tim, ze zrovna toto bych hre hrube vytkl, coz autor neudelal. Suche vypsani dole v tabulce mi prijde nedostatecne, protoze prave tahle vec zde chybi velmi citelne.
0/0
24.1.2002 13:15

Dimitrios Vlasakudis

Multiplayer po budovatelské strategii chtějí jenom absolutní šílenci, každý normální člověk s mozkem v hlavě ví, že multiplayer v budovatelských hrách není vůbec standartní věc (až třebas na TT). Co se týká vašich připomínek k mé recenzi a k mé osobě, nebudu na ně reagovat, protože se nemíním vybavovat s člověkem, kterému pravopis, interpunkce a slušné vyjadřování nic neříká a který se za své názory není schopný podepsat.
0/0
24.1.2002 19:19

msx

Apel na autora profesionala - velmi seriozni
Nemam slov. Budovatelska strategie je preci neco kde se stavi ci "buduje". Tady je vse udelano a jde jen o kseft. Je to tedy hra strategicka obchodni Vazeny pane. Budovatelskou strategii se rouzmi Pharaoh a podobne. Ujasnit si pojmy je vhodne. Pojmem budovatelska strategie se rozumi bezne vec jina. U strategie tohoto typu by byl multiplayer skvely! Neni nic lepsiho nez drtit soupere neanonymniho! Mimo jine multiplayer obsahovali i obe hry vydane jiz v minulosti. :) Proc??? Myslim ze reagovat je vhodne protoze vy jste psal recenzi velmi spatne. Nenapsal jste co jste mel a kdyz tu tak sedim tak jste nenapsal vlasten nic k veci. Jen zvast, ktery se dal napsat na zaklade manualu. Na snade je otazka kolik hodin jste hral tuto hru? Co mi reknete o nekterych fatalnich chybach ktere tam jsou? Myslim ze na internetu neni treba cloveka soudit podle pravopisu ci interpunkce ze ne? Na kolika mistech se drzi spisovna cestina? Me slo o vyjadreni cehosi a to myslim bylo naplneno i kdyz hnusnym stylem. Mozna ze na me maji takovy nazor vsichni, ale mozna ne. Zkusme to tedy ted, kdyz budeme drzet spisovnou cestinu, nebo se bojite o sve renome pod ktere jste se asi bohuzel podepsal? Nez odflaknout recenzi to ji radsi nepsat ne? A mimo toho ze jste mne sprazil po strance pravopisu jste nejak nerekl nic k meritu veci a to bych ocekaval. Ted Vam davam moznost jednat na seriozni urovni. A co se podpisu tyce myslim ze msx je dostatecne. Pokud sem si vsiml vsichni se podepisuji jen svym ID a to moje neni na netu az tak nezname. Nicmene ano mate pravdu a tak cinim napravu pod timto prispevkem. S uctou a ocekavanim Vasi reakce Milos Slavicek
0/0
25.1.2002 11:12

msx

Dodatek
Mimochodem nerikam, ze hra je hit, ba naopak je to spis shit, ale proste ne takovy jak jste jej popsal, pokud se vubec vasi recenzi da "popsavaci" rici.
0/0
25.1.2002 11:15

Milos Slavicek

Posledni slovo
Dovolte mi vazeny pane jen pro poradek a pro ostatni chudaky kteri cetli Vasi recenzi profesionala dodat jen citat z tiscali, kde je skutecne nemusi za posudek nikdo platit. Citat je zde a vice netreba o Vasi ani o moji ci o jejich profesionalite inteligenci ci umeni hrat a pochopit psat ani rikat. Result z Tiscali games: VERDIKT: Zábavná hra s vysokou hratelností, obrovským počtem různých dílů a automobilů, horším zpracováním, velkou chybovostí a dostatečným počtem levelů s rozmanitými úkoly.
0/0
25.1.2002 15:50

Milos Slavicek

Posledni slovo
Dovolte mi vazeny pane jen pro poradek a pro ostatni chudaky kteri cetli Vasi recenzi profesionala dodat jen citat z tiscali, kde je skutecne nemusi za posudek nikdo platit. Citat je zde a vice netreba o Vasi ani o moji ci o jejich profesionalite inteligenci ci umeni hrat a pochopit psat ani rikat. Result z Tiscali games: VERDIKT: Zábavná hra s vysokou hratelností, obrovským počtem různých dílů a automobilů, horším zpracováním, velkou chybovostí a dostatečným počtem levelů s rozmanitými úkoly. S pozdravem (uctou) Milos Slavicek
0/0
25.1.2002 15:51

beddy

Tyhle hre chyby UPLNE vsecko..nejen multiplayer..
0/0
30.1.2002 17:10

Miser

WHAT THE FUCK ?!

Mno, ani mě nezaujal ten příspěvek, ale spíš autor. Nechápu jestli se před jeho napsáním nevídaně zkouřil, ožral nebo jestli je španěl píšící velmi špatnou češtinou.

Rozbor protkán větami ve stylu: Ovladani je jakz takz i kdyz prupmer ale vymysleno celkem zvladatelne a hlavne jednoduse bez pitvani, baraky se nemeni auta ano slava., hit roku to nebude to bude atd atd.  ve mě evokovaly děsivé představy o tom, kdo sedí za klávesnicí .

p.s. Sesmahnout to umi vsichni ale vy ste asi chteli o hre neco vedet ze? Mate pocit ze vic pisu ja a nebo on. COŽE ?

0/0
23.1.2002 16:28

Mrkni se nejprve na svůj příspěvek sémantický šašku.
No ve mě zase evokuje děsivé představy Tvoje barevná hudba v příspěvku. Rovněž nechápu co děla anglický nadpis nad Tvým jinak českým příspěvkem. Ne že by to vadilo, věcnost textu je stejně nulová :))).
0/0
23.1.2002 19:23

Miser

...

"barevná hudba" (?) jsou jednoduše vyznačené citáty

k té námitce ohledně angl. předmětu se snad nemá smysl vyjadřovat (nebo to snad chceš přeložit?)

0/0
24.1.2002 20:20

msx

HM
Kupodivu za klavesnici sedi clovek normalni vzdelany a spatne pisici. Ale hlavne pracujici. Me za tyto clanky nikdo neplati a tak sem psal rekneme rycle a zmatene abych vas upozornil na nesmyslnost originalni recenze. Pokud se vam to nezda, budiz to vase vec. Rozhorceni nad nekvalitni recenzi je myslim me svate pravi jem myslim, ze lidem jako jste vy je zbytecne realitu priblizovat. Priste budu chytrejsi a necham si to pro sebe a sve pratele bez najekych dalsich veci. Jojo pomoc se nevyplaci
0/0
24.1.2002 13:21

Miser

take it easy (já si prostě nepomůžu :))

Tohle není chat. Než něco napíšu, je dobrý si to v hlavě trochu uspořádat, aby pak pozdější čitatel nemusel obtížně luštit hluboko skrýtý význam někde mezi řádky .

Jinak si pak z tebe dělá klidně prdel i samotný recenzent (viz odpověď od D. Vlasadikus (nebo tak nějak)).

Jó .. interpunkce a slovosled dělaj divy

 

cya later

0/0
24.1.2002 20:34

To si teda dělá prdel ten pravej :)))
0/0
25.1.2002 6:53

msx

naposled
Mimo jine nechapu kam zmizelo cleneni clanku do odstavcu. Zvlastni vec tady se prece kritizovat smi ne?
0/0
24.1.2002 13:26

Podobná hra tu byla
Jmenovala se Motor City a chodila pod DOSem. Hra byla posazena do 1.poloviny 20 století, také jste šéfovali automobilce, navrhovali vlastní modely, které jste si mohli vyzkoušet na zkušebním okruhu nebo je propagovat na závodech(mohli jste je i řídit). Ale tohle také nevypadá špatně.
0/0
23.1.2002 6:45

msx

Je to tak
Ano byla a byl tu i detroit a budou tu i dalsi a ja verim ze i dvojka tohohle! tohel neni zle vzi muj dalsi prispevek! Mimochodem vsechny tyhle hry byli jaksi nedotazene a to je velka skoda, vsehcny neco meil a vsechny se daji hrat hodiny protoze nikdo neni dokonaly
0/0
23.1.2002 9:01

sukerkiller

Transport Tycoon Deluxe RULEZ proste best hra
hweh
0/0
4.12.2001 20:35

Morowind

Transpot Tycoon rulez!
Sem 1st.Neni to nic než další hybrid nejlepší takticko,ekonomické,sociální strategie(čili Transport Tycoonu). A taky by měli tu hru zavřít, protože paní na obrázku je fašitka.
0/0
3.12.2001 23:12

Caesar

Jak to víš?
Třeba zdraví "Ave Caesar".
0/0
4.12.2001 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.