Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Battlecruiser Millenium - vesmír na dosah

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Koukam ze psat recenze uz muze kde kdo. Dalsi herni odbornik na bonuswebu..
0/0
16.12.2001 17:01

VM

Nechapu
Jen nechapu co maj spolecnyho strategie s RPG ????? !!!!!!! Az ta vase babicka se od Vnoucka dozvi ze ma nejrdsi strategie a koupi mu naky RPGecko (u me by to bylo naopak) asi ji milej vnoucek posle do ....
0/0
15.12.2001 18:29

Mato

toto a dobra hra?He he he!
Nechcel som,ale musim.Musim apelovat na zdravy rozum autora tejto recenzie,lebo som fakt na pochybach.Ako mohol dat tejto hre(ako?) 70%.Neviem ci dotycny ma ponatia o minulosti tejto hry.Ci vie o tom,ze tato hra je vydana uz asi po STVRTY raz a vzdy to bol vacsi shit,ci vie ,ze v kazdej jednej bolo tolko chyb,ze si to jeden nevie predstavit,ci vie o jej autorovi Derekovi Smartovi,ktory je v hernych kruhoch povazovany za absolutneho magora,ktoreho zrejme predcasne pustili z blazinca respektive nevie naprogramovat jednu hru ani za 10 rokov(tolko asi trva kauza Battlecruiser),ci vie ako sa tvatili distributori prveho respektive tretieho vydania(druhe Smart vydal dokonca ako freeware na nete) Take2 a Interplay(no to si ani neviem predstavit ,ako mohli do toho vobec ist).Vobec si myslim,ze tato hra je tzv. Ciernou morou,ktora sa vracia s pravidelnostou bumerangu a ak Smarta nevratia tam ,kam patri(to je do nejakeho utulneho sanatoria,tam si moze programovat tie svoje shity aj dalsich 100 rokov) a este raz uvidim tuto hru tak asi o 5 rokov,tak sa jednoducho zblaznim,podobne ako mnohi dalsi.Tymto clankom som len chcel upozornit dotycneho ,aby sa aspon trochu zamyslel nad svojim uvazovanim a ked nie,tak nech to aspon neukazuje na verejnosti.
0/0
14.12.2001 20:35

honza rod

proc takove hodnoceni?

Mato, ja tu hru hral dost dlouho a vim co je na ni dobre a co ne. 70% dostala proto, ze si myslim ze to je hra rozhodne mirne nadprumerna (pokud budeme brat jako prumer 50-60%). Technicky je hodne nedotazena, nicmene je v ni dost veci, ktere si tech 70% zaslouzi. Pokud bych mel byt uprimny, par procent je v tom take za snahu, ktera se (alespon myslim a doufam) pocita... jinak tadyto jsou hodnoceni, ktere byly udeleny a zmineny na of. webu BCM:

12.09.01 -   Homelan Fed (88%) 
12.06.01 -   
Gameclub Central (7.5) 
11.27.01 -   
Game Genie (4/5) 
11.27.01 -   
Game Visions (90%) 
10.00.01 -   
PC Gamer (Dec 2000) (77%)

nekomentuju nezaujatost techto vysledku, nicmene moje hodnoceni je z nich nejnizsi ...

 

0/0
14.12.2001 21:55

Mato

No,neviem co si chcel naznacit tymito percentami,asi ze viacerym  by pomohlo vymit mozog.Ja osobne by som odmietol recenzovat (min.z moralnych dovodov) nieco take ,co sa len tvari ako hra a ma neprekonatelnu minulost.70% by som opet nemohol dat preto,ze tato hra sa robi asi 10 rokov,ze je tym padom nerentabilna,proste ze nikdy nemala vzniknut,tak ako sa nemal narodit autor.Mozno si povies,ze som prilis zaujaty predchodzimi dielmi a ze pokracovania sa hodnotia tiez ako nove hry a ze nova cast moze byt ovela lepsia ako stare(napr.swat1 2 boli shity ,ale naopak swat3 velky hit).TO BERIEM.Ale chcem podotknut,ze najnovsi Battlecruiser nie je dalsia cast(pokracovanie) inej hry(to by som si nedovoloval kritizovat teba ani najnovsi diel),JE TO JEDNA A TA ISTA HRA AKO PRED 10 ROKMI!!!!!!!!!!!!!!!! Uz vies ,co ma tak velmi se..?

Keby tato hra bola vysla raz,ako kazda jedna normalna hra,bolo by to uplne normalne,nech by dostala hodnotenie akekolvek.Ale takto,prepac mi to,nedava to absolutny zmysel,preco take hodnotenia.Trochu sa mi zda akoby to hodnotili tzv.herni laici,ktori hrali hry tak max.5 rokov dozadu a viac sii akosi prestavaju pametat,alebo je to jednoducho ich alibizmus.Ci tak ,alebo tak ,varujem vsetkych ostatnych,ktori zvazuju kupenie tejto hry,aby nepodporovali psychopatov,ako je Smart,pretoze sa stavim,ze tato hra nepovedala este svoje posledne slovo!

0/0
15.12.2001 10:53

honza rod

docela mne zarazi ze mluvis o tom, ze by jsi tuto hru nemohl hodnotit tak jako ja z duvodu jeji marketingove rentability. to mi prijde trosku zcestne. mne je jedno, kolik na te hre autor vydela, ja hodnotim produkt, jeho vyrobni hodnotu ne. pravdu mas v tom, ze predchozi BC 3000AD jsem nehral, nicmene myslim si, ze co se tyce nezaujatosti je toto naopak plus. jinak co se tyce toho ze je to stejna hra - neni, alespon marketingove. pokud se vsude podivas, je to koncipovane a prodavane jako novy samostatny produkt. je mozne, ze kdybych predchozi dily hral, hodnoceni by dopadlo jinak, ale to bohuzel nyni nemohu posoudit :( jinak co se tyce tve narazky na herni laiky :) - ja zacinal hrat hry na prelomu 80. a 90. let, coz si myslim ze je dostatecna zkusenost...

hodnoceni o tom zda koupit, nebo nekoupit, necham na ctenarich, v recenzi jsem myslim hru popsal dostatecne detailne. pokud bych mel mluvit pouze za sebe, vez ze ja bych si tu hru nekoupil taky ...

0/0
15.12.2001 16:36

Mato

K tej prvej polovici tvojej reakcie(rentabilita).Neviem,ci si si dobre precital moje slova,alebo si zle pochopil co som chcel povedat,alebo jednoducho vytrhavas z kontextu.Co sa tyka hernej skusenosti,zarazilo mna naopak,ze nie si oboznameny s kauzou,respektive pasekou,ktora sa odvijala v  zavislosti od prveho vydania tejto hry.A este ten posledny odstavec o tom ci kupit ,alebo nekupit.Ak by som ja dal hre 70%,daval by som to hre nadpriemernej,vcelku hratelnej popr.zabavnej.Ale ty nakoniec povies ,ze by si si tu hru nekupil.Takze ako je to vlastne?
0/0
15.12.2001 17:18

Mato

A este co sa tyka toho,ze tato hra sa predava ako uplne nova hra(marketingovo).Vies,ona sa predavala tak aj 1. aj 2. aj 3.raz ako uplne nova hra(vzdy mala ineho distributora,ina krabica a v roznych odstupoch).Ale stale je to ten isty SHIT(vcelku)!
0/0
15.12.2001 17:22

honza rod

koupit ci nekoupit

uz budu reagovat jenom na Tvoji namitku koupit/nekoupit (ne ze bych se tem predchozim vyhybal, ale podle mne se neshodnem a nema cenu se hadat :)

nevim jak ty, ale pro mne je cca 1500 korun za hru velmi mnoho. pokud si nejakou hru chci koupit, predchazi tomu velke rozhodovani. domnivam se ze tomu tak je i u jinych. pokud si muzu (ja osobne) dovolit koupit hru jednou za tri mesice (nebo mene) dejme tomu, tak si rozhodne koupim jine hry, nez ty prumerne.. protoze BCM byl ohodnocen prumerne (alespon podle meho nazoru).

a btw: kdyz jsem rikal, ze bych si ji nekoupil, rikal jsem to svoje stanovisko! to je subjektivni nazor, kdezto recenzi jsem psal co nejobjektivneji... takze prosim tyto dva pohledy na vec neslucuj, ponevadz ten subjektivni je zaujaty :)

0/0
16.12.2001 2:47

Mato

Presne takuto (diplomaticku) odpoved som ocakaval.
0/0
16.12.2001 19:24

William Walker

realita vs. realita

Trošku nechápu autora recenze,

na jedné straně říká že tomu schází realita a na druhé straně(ovšem nepřímo) dokazuje opak......

to že ve vesmíru je hodně prázdno je přeci pravda, tohle není žádná akční hra abych se neustale probíjel přes nepřátele. Stejně tak lítání v atmosféře.......v bojových leteckých simulátorech se pomocí time-compresse dostanu hned k nepřítely,ale ve skutečnosti to zabere třeba i několik hodin (zkusil jste někdo hrát takovou B-17 bez časové komprese...to je teprve nuda)

a nejvíce mě rozesmálo tohle:
"viděli jste někdy zastavit loď ve vesmíru bez použití zpětného chodu motorů?"  nevím jak vy ale já jsem ještě žádnou opravdouvou vesmírnou loď neviděl vůbec....(pár raket či raketoplánů jo, ale to je všechno)...všechno co znám jsou představy lidí co točí filmy nebo tvoří hry......no a na Enterprise taky když zastavují nedávaj zpětný chod.....btw. ve vesmíru přeci nikdy nestojíte na místě...stále máte nějakou rychlost.....vůči něčemu, to je relativní

 

ta hra je jinak dobrá a samozřejmě by chtěla doladit......

0/0
14.12.2001 15:50

honza rod

realita a ta druha

ahoj Williame :)

kdyz jsem recenzi psal, v drtive vetsine pripadu jsem kritizoval realisticnost enginu (tj. technickou). pokud jde o mnozstvi nepratel a o to jak se k nim dostat, je to BCM dosti rozporuplne, detaily jsem dostatecne popsal v recenzi...

jinak k tomu co te nejvice rozesmalo: pokud mas alespon trosku nejake zaklady fyziky, musi ti byt jasne, ze ve vesmiru (tj. ve vakuu pri nulove gravitaci - tj. zadny odpor ani treni v okoli) NEJDE zpomalit (a tudiz i zastavit) jakykoliv predmet bez pouziti protichudne sily. pokud budes pohyb (a jeho smer) brat jako vektor, pak pokud chces zpomalit beze zmeny smeru, musis pouzit vektor opacny, tedy pokud mas B - A (kde A je pocatecni bod a B koncovy bod) pak pro zpomaleni (resp. zastaveni) beze zmeny smeru musis pouzit vektor A - B, ktery ma stejny smer (resp. i velikost). v enginu hry BCM NENI tento zakladni fyzikalni vztah zohlednen, a to je podle mne v simulatoru dost podstatny nedostatek. samozrejme takto se da jit jeste dale. napr. ze ve vesmiru se nesiri zvuk jako vlneni, tudiz nikdy nemuzes slyset vybuch nejakeho telesa mimo umelou atmosferu prostredi, ve kterem jsi. k tvemu btw - ani na zemi nestojis nidy na miste, staci ze ta obiha kolem slunce, hned tu mas pohyb... a k te relativnosti - stat na miste znamena okamzik kdy a tebe nepusobi zadna okolni sila (tedy opet vektor), resp. moment, kdy je soucet techto (smerovych) vektoru roven 0... doufam ze jsem ti vse vysvetlil aspon nejak srozumitelne :)

s pozdravem

honza rod

0/0
14.12.2001 17:20

Dost originální hra
Hlavně proto, že vesmírných her je málo a většina her jsou jen tupými klony Dooma nebo Duny 2.
0/0
14.12.2001 10:46

VM

Docela b me zajimalo proc ta hra kdyz je cela recenze dost kriticka dostala tak velke hodnoceni
0/0
14.12.2001 8:32

1984

proc tak velke hodnoceni?
Cela recenze je sice kriticka, nicmene moznosti a svoboda ve hre jsou podle tim, co vede k tak velkemu hodnoceni... Hral jsem to a musim rict, ze se to opravdu malokde vidi.....
0/0
14.12.2001 10:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.