Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Star Wars Galaxies: Empire Divided + datadisk Jump to Lightspeed - vesmír pro každého

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dale.ja Dale

galaxies
no. koukam na obarzky, ctu recenze, prohlizim GeBecka, a chci hrat >:-( ...ale chtel bych si to prvni vyzkouset. ale nemuzu najit trial verzi. koukal sem na oficialni stranky, ktere me odkazaly jinam, kde se mi to nepodarilo stahnout(proste nemuzu najit kde:( )a krom toho by me zajimalo, jake sou ty dva datadisky k tomu. protoze v shopu prodavaj galaxies+2 datadisky za 999kc(coz si myslim, ze je super)...a jeste by me zajimalo placeni...kolik se plati mesicne? (mimochodem, pokud by chtel nekdy tady roozepsat, jake sou ty dva datadisky, byl bych rad :) )
0/0
13.8.2005 2:13

Aradict

Nemám to
Koupím tuto hru přes poštu na dobírku. Kdo není lakomej a hodnej a dá mi malou cenu tak napiste
0/0
21.3.2005 15:14

Michal Veselý

Komentář
Rád bych některé věci opravil a doplnil. 1. "Noví hráči nebo veteráni, kteří si kvůli datadisku vytvořili novou postavu" - toto je mylná nformace, kvůli datadisku nemusíte vytvářet novou postavu. Hrajete s původním avatarem, jenom přibyla možnost létat ve vesmíru. Mimochodem, v článku není ani slovo o tom, že kdo datadisk nehce, kupovat ho nemusí. Základní verze hry se dá hrát i bez něj, jenom se prostě nepodíváte do vesmíru. 2. Ano, ten kdo chce hrát datadisk, musí za něj zaplatit zhruba stejnou částku jako za základní hru. Ale to je vše, měsíční poplatky se nemění. Vzhledem k tomu, že tento datadisk dodal hře úplně nový rozměr, je cena za něj podle mého přiměřená. 3. Pokud by měl někdo zájem o koupi hry, nebo datadisku, doporučuji online shopy v Kanadě nebo UK. Hra vyjde i s poštovným výrazně levněji. Nehledě na to, že se v našich luzích a hájích nedá prakticky sehnat. 4. Pokud by měl někdo zájem o bližší informace, rád poradím. ICQ 153721859
0/0
5.1.2005 10:24

Otakar Schon

ajaj

asi mate pravdu v prvnim bode, to mi uteklo i pres odbornou korekturu provedenou aureol.

ze si nikdo nemusi datadisk kupovat je evidentni, proto to v clanku neni zmineno

zda je cena odpovidajii zalezi na subjektivnim posouzeni. tak propracovany ten datadisk respektive vesmirny boj neni, aby mel stat totez, co plna hra. a absence "starter packu" je skutecne marketingovy nedostatek.

0/0
5.1.2005 13:03

Tomas Pribislavsky

Neda mi to ...

Online hra s velkým potenciálem, který je oslaben příliš dlouhými prodlevami mezi akcí a složitějším ovládáním. Pro fanoušky Star Wars skoro povinnost, pro ostatní předmět pečlivé rozvahy...

Kdo tohle napsal nema ani tucha o co v SWG jde. Zcela chapu, ze nejaky newbik ma urcite prostoje mezi akci ale hrac ktery vi ktera bije ma prolevy nulove. Pokud si se uzdravoval tim ze sis sedl na zem a cekal za ti vyjedou staty tak se nedivim ze te to nebavilo. Jinak ovladani tam je vic variant a vsechny kopiruji jiz zabehle zbusoby hrani takze taky netusim o cem je rec ...

0/0
23.2.2004 11:46

Jan Jankovic

Mnohem lepsi serie clanku vysla na Tiscali. Tak ma vypadat recenze na online hru. 

0/0
23.2.2004 14:48

František Khol

Dotaz
Je možne používat větelné meče ve SWG?
0/0
2.1.2004 14:11

Jan Jankovic

Pokud ses Jedi tak jo
0/0
2.1.2004 15:09

Mirek Arlet

Absolutne se 60% souhlasim
Mene bych tomu nedel,ale vice take ne.Paril jsem to 3 tydny nez jsem to dal znamemu z Imperial fora.Nema cenu se ale dohadovat co je objektivni ohodnoceni.Kazdy ma na hru svuj individualni nazor-podle me to je brak podle jinych dobra hra.
0/0
26.12.2003 2:23

Martin Novotný

Odpověď
Jenže Yzzy, co jsem si tak stačil všimnout, ty to děláš s každou hrou, co zkusíš hrát.
0/0
26.12.2003 8:30

Mirek Arlet

Napsal sem ze to je muj nazor
Delam to s vetsinou her co vysli v prubehu 2 let-dele jsem zustal pouze u DAoC-kolem jednoho roku.Mam moznost hrat vse a taky jsem skoro vse hral,takze me nic neprekvapi.Hra musi bejt absolutni narez aby me dostala.Uz se jen modlim aby nadeje co vkladam do MeO,EQ2 a WoW byli splneny
0/0
26.12.2003 16:33

Otakar Schon

Re: Napsal sem ze to je muj nazor
Middle Earth Online bude svym zpusobem prusvih stejne jako World of Warcraft- obe hry budou technicky velice dobre udelane, co bude prusvih budou vsichni ty teenageri, kteri zaplavi servery. L33t D00Ds forever.
0/0
27.12.2003 17:12

Otakar Schon

hodnoceni

Podobny prubeh diskuse jsem ocekaval, necely tyden pred publikovanim recenze jsme o bodovem ohodnoceni SWG mluvili v redakci asi pul hodiny, mozna vic.

To cislo se vam opravdu zda nizke hlavne proto, ze ja s oblibou vyuzivam cele stostupnove skaly a hlavni hodnoceni hry je obsazeno v textu, pokud jste si ale precetli jen verdikt a hodnoceni, tak je mi lito, nemohuu slouzit.

60% pro me je lehce nadprumerny kousek. U SWG je to dano radou veci, ktere jsem popsal v recenzi. SWG jsou venku uz nejakou chvili, ale za celou tu dobu se SOE nepodarilo udelat nic s ekonomikou, ktera je treba v oblasti zbrani totalne podelana, dalsich problemu, ktere stale nejsou opraveny, jsou ve hre desitky, stovky, staci si prolezt internetova fora. Pro me osobne bylo ale nejvetsim problemem to neustale cekani na neco. kdosi to vyetihl trefne na jednom hernim foru - Na SWG je nejlepsi akce. pohuzel, akce si ve hre uzijete priblizne 10 % casu. takze pokud ybhc mel doporucit sci-fi onlinovku, byla by to jednoznacne Anarchy online, ktera je levnejsi, nabizi 10 dni zdarma a prvnich 30 dni pri zakoupeni pouze zakladniho balicku 10 babek a 30 babek opri nakupu vsech add-onu.pomer vykon/cena je tam mnohem lepsi, je mi lito. A nejvetsi chyba tech novych "velkych" mmorpg je rpave absence free trialu, protoze vnimani online hry byva u ruznych lidi velice odlisne a je zavisle na mnoha faktorech.

Co se tyka poznamek o mem "bezmeznem obdivu" k Horizons... Podone poznamky na mou adresu smerovaly pred pul rokem kvuli Rubies of Eventide. a ta hra dostala v me recenzi v levelu, pokud se dobre pamatuji 65 nebo 70 %, uz s enepamatujki presne. pokud se ptate na hodnoceni, ktere byhc 14 dni po vydani dal horizons, tak by bylo tak nekde kolem 65 %, protoze horizons jsou prijemna ńenarocna zabava, kterra je ale trochu hodne propracovanejsi nez treba oddychove diablo nebo lineage II. Nicmene na recenzi horizons si pockate nejmene mesic, spise dva, protoze mesic od vydani je blbost hodnotit onlinovku. Muze se nam to libit nebo ne, ale online hry neprichazeji na trh v optimalnim stavu. SWG mely na upravy a vylepseni 4 mesice a jedine, co se stalo je, ze odesly desetitisice hracu.

 

0/0
26.12.2003 0:12

Martin Novotný

Odpověď

Ta diskuze zase není tak bouřlivá a rozvětvená.

Teď mě ale překvapila věta, kterou by měl recenzent značně vážit - stovky dalších problémů. V překladu do češtiny to znamená, že problémů je více jak 200, a to přece nemůžeš myslet ani z legrace - takovou hru by nehrál NIKDO a SWG má stále kolem 80-100.000 předplatitelů.

Tvůj odkaz na prolézání diskuzních fór - o něčem podobném se diskutovalo na foru Horizons a Tvuj postoj - koho to baví ten hraje, koho to nebaví píše a čte na fóra a také pár filozofických zamyšlení co za individua na fora píše opět tedy nelze brát nijak vážně.

Nikde ani zmínka o nových featurách, které SOE přidává - mounts, vehicles apod.

Takže jednoduchá nenáročná hra dostane vyšší hodnocení z důvodů její jednoduchosti ? Nebo jen proto, že nabízí perfektní craft (mimochodem podobný jaké SWG) a ostatní content pomineme ?

Online hra se nedá hodnotit po měsíci od vydání. Ne ovšem z důvodů co jsi uvedl, ale z důvodů, že po měsíci hraní ji nikdo nezná. Nelze ji hodnotit ani po 4 měsících nebo roku, pokud jsi ji po celou tu dobu nehrál.

Tohle není můj postoj nebo nedejbože odpor k Tvé osobě, případně k Tvým recenzím a zastávání se SWG. TOhle je můj principální postoj k hodnocení online her s procentním číslem na konci.

0/0
26.12.2003 8:45

Otakar Schon

Re: Odpověď

stovky problemu byly mozna lehce prehnane tvrzeni, ale to je jen otazkou uhlku pohledu. MOzna jsme mel lepe vazit slova, ale nemyslim si, ze b ta recenze byla nevyvazena. To, ze hodnotit onlin hru po mesici hrani je tezke jsme priznal primo v textu a vysvetlil, ze hodnotim zejmena to, jestli me hra dokazala bavit nebo ne, u SoE se to opravdu nepovedlo, normalne jsme si u hrani cetl knizku, protoze nebylo co jineho delav ve chvilich, kdy jsem se lecil nebo nedej boze cekal v kantyne.

 

co se tyka horizons, tak tam ta jednoduchost neni na ukor hratelnosti, hra ma jendoduche ovladani a neni slozita na nauceni, to se pocita. pritom pochopit a hlavne do mrte vyuzit system multiclassingu neni jednoduche. takze ja si muzu planovat jake skilly si nakombinuji a co udelam s trianingpointy, zatimco moje dite si hraje za dracka, jede furt dopredu a zajima se jen o to, aby melo dost velkej poklad.

CO se tyka obsahu v horizons, tak tam je propojeni remesel a dobnrodruzstvi mnohem vetsi nez v jakekoliv jine hre, obsah pro dobrodruhy je tam velice odlisny od podobnych her. spouste lidi se to samozrejme nelibi, nekterym ano, ale jak to bude za mesic za dva? kdo vi. nastesti zrovna ted recenzi na horizons psat nemusim, bylo by to tezke a zbytecne po publikovani hands on preview z konce bety. ale pokud zni otazka proc v tuhle chvili hodnotim horizons pro sebe vys nez SWG, odpoved je jednoducha - Horizons jsou mnohem zabavnejsi, pro me i pro dite.

 

CO s etyka problematicko hodnoceni nejakou cislovkou, souhlasim, prot ma recnze take 10 000 znaku a ne jen treba polovinu.

0/0
26.12.2003 19:32

David Rasta

Mě by zajímalo,co je podle tebe vyvážená recenze,
v té tvojí  je totiž tolik nesmyslů,že se mi z toho chce brečet:/ Kolik si pri léčení přečetl knížek? Výdyť trvá tak 3O vteřin i s léčením únavy:)
0/0
26.12.2003 23:10

Otakar Schon

Re: Mě by zajímalo,co je podle tebe vyvážená recenze,

pokud trva leceni psychicke unavy na 120 bodech 30 sekund, tak jsem cinsky buh srandy.  Ja si behem mesice u leceni precetl nejprve komplet manual, potom prvni dil serie kroniky protizeme a ponekud kratkeho Pratchettova Erika.

 Pokud jsou v recenzi nesmysly, tak byhc prosil jejich vycet s vysvetlenim, v cem se myslim. Neomylny samozrejme nejsem, ale tak spatne, abych do jedne recenze vecpal tolik nesmyslu, ze by to melo nekoho rozplakat, na tom prece jen nejsem. Alespon doufam. Ostatne, vecne omyly by mi pravdepodobne vycetli  jiz predchozi diskutujici, kteri maji s online hrami skutecne delsi zkusenosti nez ja.

0/0
27.12.2003 17:09

Ondřej Zach

Hodnoceni
Ale panove... :) SW:G sklizi i ve svete pomerne ruznoroda hodnoceni (od podprumernych az po celkem vysoka) a 60% je stale jeste nad prumerem, na to je treba brat zretel. Navic recenzi neprinasime okamzite po spusteni hry, ale v dobe, kdy by mela byt - oproti puvodni verzi - lepe odladena. Kazdopadne pokud ma nekdo z vas chut a dokaze vypichnout ty nejdulezitejsi aspekty hry tak, dejme tomu, do 600 znaku s mezerama, necht mi je posle na mail - velmi rad jeho nazor na hru uverejnim jako "Dalsi nazor" u textu recenze. Pravdou je, ze tahle hra je celkem rozporuplna (alespon podle ruznych ohlasu ze sveta, hru jsem nehral), proto by mohl byt zajimavy i nazor z druhe strany.
0/0
24.12.2003 16:18

Alfred Janků

Prumer

Jak jste prisli na to, ze prumer je 50%? Kdyz spocitate aritmeticky prumer vsech vasich hodnoceni, tipuju, ze vam vyjde cca 70% - tj. 60% je hra podprumerna. Ale to je posledni dobou docela caste: jakmile dojdete k nazoru, ze hra je prumerna, date ji 50%, coz je spor. Nevim jak vy, ale ja chapu hru s hodnocenim pod 70% jako totalni brak.

0/0
24.12.2003 18:40

Ondřej Zach

Re: Prumer
V leccem s tebou souhlasim a jsem rad, ze se nekdo dotknul tohoto tematu. Vezmi ale v uvahu, ze na BW nerecenzujeme zdaleka vsechno (oproti drivejsku) - to znamena, ze se na ty horsi hry dostava mene prostoru. Potom logicky stoupne i prumer vsech her na BW - mimochodem, prave pres svatky vyjde i rada titulu s prumernym hodnocenim, ktere se diky lepsim kouskum odsouvaly. Bohuzel, tendence v CR je takova, ze za prumer se povazuje prave zminenych 70 procent, co je, dle meho nazoru, spatne. I diky tomu do noveho roku chystame clanek o hodnoceni (odkaz na nej bude u kazde hodnotici tabulky), na nemz se podili cela redakce i externiste - rozepiseme jednotliva procentualni rozmezi + si ctenar bude moci precist, podle jakych kriterii dany recenzent hodnoti. Verim, ze i diky tomu si pak ctenari udelaji o konkretni znamce lepsi predstavu.
0/0
24.12.2003 21:33

David Rasta

To je moc,

dát SWG 60 % to opravdu nepochopim.Jak dlouho tuhle hru hraješ? Na jakým serveru? Já hraju už čtyři měsíce,rozhodně nejsem skalní obdivovatel SW,ale bavím se pořád skvěle... Tohle když si přečte někdo, kdo se rozhodoval jít do svojí první onlajnovky a chtěl si vybrat SWG,tak se určitě rozmyslí,coz je velká škoda.Lidi nevěřte týhle recenzi je to nesmysl

 

0/0
24.12.2003 12:17

Martin Novotný

60 % ?

Promiň, ale od člověka, který téměř fanaticky obdivuje budgetovou a chybami prolezlou hru Horizons znamená 60 % totéž jako 85 % od někoho s rozumným odstupem - a to ani já se neřadím k fanatickým příznivcům SWG. Ale ta hra prostě je dobrá a do například zmiňovaných AO (kde jsi jak píšeš trávil drahnou dobu) má chybami hodně, ale skutečně hodně daleko.

Proč se ale pořád pouštíte do recenzí MMORPG, které se dají poznat po půl roku hraní, mi zůstává nepochopitelnou záhadou. Kdybyste jen udělali preview, tak uděláte lépe.

0/0
24.12.2003 9:14

Martin Machala

60%..???
Nemohu než s tebou souhlasit.SWG je dobrá hra a rozhodně si zaslouží víc než 60%.....Já taky nejsem příznivec Hvězdných válek a o dost radši mám fantasy hry,ale u  SWG se prostě bavím...Mé hodnocení je minimálně 85% 
0/0
24.12.2003 10:38

Jan Jankovic

60%
to ani nezasluhuje komentar, je to smesne.
0/0
24.12.2003 11:49

Luboslav Nizky

Jankovic_odkial to mas ?
Marne som sa pokusal to kupit na zahranicnych serveroch. Bud to neposielali do nasho sektoru,alebo to bolo s postovnym o sto dolarov drahsie ako cela hra.Bud tak dobry a daj typ.Diky
0/0
23.11.2003 22:40

Jan Jankovic

Ja to mam z www.cdromshop.com ovsem tam taky zaplatis 13 dolaru postovne.

Ale mam dojem ze na www.funstore.cz to uz maji skladem, tak by nemel byt problem.

0/0
24.11.2003 8:31

Jano SVK

Vsak napis aj nieco nove, o hrani z nasho regionu, nejake skusenosti a tak. Vela sa tu o tom na SK/CZ serveroch nepise  :-|
0/0
25.11.2003 16:42

Ondřej Zach

Re:
Recenze by mela byt na BW jeste do konce roku
0/0
25.11.2003 16:53

Jano SVK

No ak nebude nahodou v Profi, tak sa tesim ;-)
0/0
25.11.2003 22:32

Ondřej Zach

Re:
V Profi recenze samozrejme nejsou, vyjde to zitra :)
0/0
23.12.2003 11:32

Vojtěch Gabriel

Kdy to přijde k nám sakra ?? Čekám na to snad desetiletí (Věděl sem že to bude super pařba ještě když to nebylo ani v hlavách designerů  ) Na www.jrc.cz píšou v listopadu,tak dlouho to ale sakra nevydržím, na www.swg.iglu.cz maj zase že to mělo vyjít před dvěma týdny ale nic.. Do háje já se z toho podělám...
0/0
12.8.2003 17:46

Jan Jankovic

Evropska verze je ve stavu (alespon co sem zahledl) "mozna, snad, koncem leta, na podzim, na vanoce" takze ja bych necekal - www.cdromshop.com

A opravdu to je super parba - hlavne atmosferou - jsou to proste Star Wars...

0/0
13.8.2003 10:02

Jan Jankovic

Tak sem pres vikend hrube zaparil...

A nejaky ten obrazek sem si uz udelal: Co se tyce hardwarove narocnosti - Rori nebylo to spravne meritko az po priletu na Naboo zacal ten spravny zahul - velke mesta, vodopady, jezera, proletavajici lode, je to pekelne narocne a zda se ze prilis nezalezi na procesoru, i s Athlonem 2800  neni problem mit ve meste s bidou 20 fps. Grafika se da sice optimalizovat, ale kdo by se v tom rypal ze - jsem uz zvykly z Morrowindu  Jinak je to i docela hezky zabugovane, obcas vam zmizne chlapek kteremu delate ochranku, trmacite se zasilkou 3 kilometry v divocine a nakonec vam pred ocima nejakej NPC hnusak zabije cilovou osobu (bylo to taky posledni co udelal), ci rozpracovany ukol ktery sem nechal "uzrat" se najednou splnil sam od sebe (odmena mi do banky kupodivu prisla, takze to tak nevadilo ), a jednou mi to i spadlo (ale to spis pocet polygonu prerostl schopnosti meho hardwaru). Ovsem zase vzhledem k obrovskemu rozsahu si myslim, ze to neni tak strasne. A patchovani jede - myslim ze uz tak 30 mega oprav se mi natahlo.

Jinak sem uz narazil na par ochotnych a prijemnych dobrodruhu, kteri vas vyleci, v ramci treningu vam zadarmo vyrobi slusive botky a rukavice, pomohou radou. V baru se daji obdivovat spore odene tanecnice s kvalifikaci master entertainer jejichz tance s mecem (fakt, na animacich si dali Lucasarts evidentne zalezet a kdyz je v kantyne narvano je to celkem slusna techno party ) sem sledoval jen tak pro pobaveni i kdyz sem nepotreboval vylecit unavu. A zatimco na Rori byla tezka presila NPC na Naboo je uz opravdu zivo a pri cekani na mezimestsky raketoplan (spojeni kazdych deset minut ) se na "nastupisti" vzdy shromazdi min. 5 - 6 hracu, kantyny, hotely, banky jsou narvane....

Takze asi tak: pro fanousky Star Wars nutna koupe, jinak je snad bude chodit strasit Darth Vader (pripadne Yoda, podle prislusnosti ;-)  No pro ostatni velmi, velmi dobra onlinovka a pokud bude datadisk s moznosti pilotaze lodi a poletovani po galaxii, jak je slibovano, potom bezkonkurencni.

0/0
4.8.2003 11:26

Jan Jankovic

neni to dobre, neni to vubec dobre...

Tak sem k tomu vcera sedl (asi v sest hodin) s tim ze tomu venuji hodinku, dve na vytvoreni postavy a projiti tutorialu. Vytvoril sem postavu, vzal sem strizlive cloveka, ovsem i tak se muzete vyradit - obalit svoji postavu svaly az do tvaru Arnolda ci tuky a poridit si vkusny pivni pupek. V tvari se da nastavit, tvar a velikost nosu, oboci, brada, licni kosti, velikost, tvar a barva oci, samozrejme barva pokozky (muzete si rovnez poridit tvar od mladika po starce), vousy - strih i barva, stejne tak vlasy a samozrejme i odstavajici usi. Proste soupatek az hanba. Pak prijde na radu vyber povolani - vzal sem brawlera - tj. bojovnika na blizko s tim ze pozdeji pridam artisana abych mohl i neco vyrobit. Potom vas to hodi do tutorialu - zacina to tak ze lod na ktere cestujete "omylem" znici a jste na imperialni orbitalni stanici, kde vas s mnoha omluvami provedou zakladnimi ukony - bankovnictvim, klonovanim, pojistovanim, bojem, daji vam kredity pro zacatek a narazite na trenera ktery vam ustedri zakladni lekci ve vasem povolani (body ziskate zneskodneni pirata ktery se vhodne vyskytne). Nakonec vas vyexpeduji na planetu dle vaseho vyberu (na ucet imperia v ramci omluvy). Tady sem se uklikl a misto na Naboo (kam jinam jakozto fanda cisare ) jsem skoncil na Rori - mesici Naboo. V mistnim pristavu (vesmirnem) sem se dozvedel ze cesta na Naboo stoji 660 kreditu, (za blbost se plati ) a ja mam stezi 300,-. Tak sem navstivil banku, otevrel si konto, v klonovaci stanici zjistil ze na klona nemam (coz znamena  radeji neumirat), v pojistovne za pojistku majetku (obleceni a nuz) chteli 1346 kreditu (pak ze nase pojistovny kradou ) tak sem se sel uklidnit do baru, prosel ze zvedavosti bazar a zacal vydelavat (zatim jako poslicek). No a pak sem zjistil ze je pul jedenacte a nasilim se od toho odtrhl....

K technicke strance veci: grafika je hezka, ruzne ty shadery v akci, jedu 1024/768/32 a hybe se to slusne, ovladani mam zatim porad default a jsem prijemne prekvapen, da se to v podstate ovladat jen mysi a je to velmi intuitivni, i kdyz asi hodim FPS klasiku tj. WASD + mys - zvyk je zelezna kosile (nemusite predelavat cudly, na vyber je nekolik rozlozeni klaves). Pripojeni k serveru (Eclipse) je bleskove, lag jsem potkal jen jednou, kdyz sem vlezl do baru kde bylo hafo lidi, ale nic vazneho.

0/0
31.7.2003 8:49

___ LuboS___

Zdarrr, hmmm,hmmm ... tak to tak vypada, ze na IL2:FB na dlooouho zanevres ? ;-) Tesim se a dalsi report .... - LuboS PS: co presne je klon??? co se stane, kdyz te killnou a nemas klona ???
0/0
31.7.2003 9:48

Jan Jankovic

V kazdem meste je klonovaci stanice - kde za uplatu ulozis sve geneticke informace a kdyz te zabiji ses naklonovan - v te prislusne stanici. Pokud nejsi pojisten tak nahy a musis si jit veci vyzvednout k mrtvole - pokud te samozrejme neokradou. Co se stane kdyz nemas klona to nevim, z manualu nejsem moc moudry a ve skutecnosti jsem sice na kraji mesta narazil na nejake nepratelske typky, ale bez klona a pojisteni sem se neodvazil si to s nima rozdat. Byli sice modri (ikonky nad hlavou barvou urcuji zda si muzes troufnout, nebo ne, zelena - je pod tvou urovni, modra - lehce pod, bila - rovnoceny souper, zluta - lehce nad a cervena- zdrhej), ale zase dva, tak sem radsi zmizel ;-)

0/0
31.7.2003 11:16

Jan Jankovic

Galaxies v mych rukach
Tak mi to dnes prislo. Prvni vjemy a dojmy: baleni velmi hezke, mala ale tlusta krabicka, nahore rozkladaci (zajistena suchym zipem - zrejme prvni zkouska pro adepty na Jedie, hrube drzi a nevite zda jen netrhate krabici  ) Uvnitr najdete 3 CD (v plastove "ctyrCD" krabicce), quick start guide a 192 strankovy manual, vse na kride. Instalace vam automaticky nasype vsechny CD na hadr - celkem 1.7 GB.  Pak uz to, zda se, jede bez CD. Stahne se aktualni Launchpad, nasleduje registrace u Sony (pokud uz nejste zaregistrovani) pak vytvorite svuj profil (zadate instalacni klic) a prasknete cislo sve platebni karty (zatim sem dal jen na dalsi mesic - 15 dolaru - ouvej...), na vyber je platba na dalsi mesic a pak ctvrtletne a tak dale vzdy s nejakou slevou, prvni mesic hrani je zdarma. Cela operace zhruba na 10 minut. Pak vam to prosmejdi instalaci, a zacne stahovat patche - k dnesnimu dni tri (dle doby stahovani cca. 20 mega). Dal sem se zatim nedostal, jdu cist ten manual, jak sem tim tak listoval jen vyber rasy a povolani je na dva dny (pro kazdou rasu je napriklad povolena vyska, takze pokud chcete hrat kosikovou s Darth Vaderem, volte Wookiee, chlap muze vyrust dva metry tricet a baba 2,25 )
0/0
29.7.2003 20:57

--- Miser ---

...

no nemá to na MMORPG Project Entropia ... ta je v nastavování vzhledu naprosto bezkonkurenční - bohužel to je tak vše, zbytek hry stojí celkem za nic :)

jinak závidím - 15 dolarů měsíčně pro mě hrabivce moc není :) :/

0/0
29.7.2003 21:50

Jano SVK

len pokracuj
.......
0/0
29.7.2003 23:26

___ LuboS___

Zdarrr !!! netrpelive cekam dalsi report ... ;-) - "nedockavy" LuboS ;-)
0/0
30.7.2003 8:53

Jan Jankovic

...long time ago, in a galaxy far, far away...

den D

nova podoba oficialnich stranek: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/

 

0/0
26.6.2003 10:15

Jirka Marff

prozba
Zdravim všechny....potřeboval bych nějakýho pařana co paří Evolvu???Potřeboval bych radu Dik.
0/0
20.6.2003 15:59

___ LuboS___

Zdarrr, hmmm nevite neco o evropskych serverech ? Mam dojem ze v USA ma byt 20serveru, o Evrope nevim ... :-( - LuboS
0/0
19.6.2003 15:40

Jano SVK

Europa ...
niekde na discussion board som videl prispevok ze mimo USA bude poplatok 20 USD ???
0/0
19.6.2003 18:24

Jan Jankovic

to je nesmysl
0/0
19.6.2003 19:03

Jan Jankovic

Tady je seznam serveru: http://www.swgalaxies.net/servers/

V Evrope nic, Nemci dokonce organizuji petici za nemecky server ihned po vydani. Podle FAQu nebude problem prenest postavu na evropsky server pozdeji, ovsem jak to bude s nasyslenym majeteckem vi Panbuh...

0/0
19.6.2003 19:08

___ LuboS___

Na dotaz jednoho Nizozemce, jak budou SW:G hrtatelne z Evropy na US serverech odpovedel jeden beta-tester: you will be able to play from europe, only problem may be lag (doufam, ze nebude vyrazny) ;-) - LuboS
0/0
20.6.2003 9:07

Jan Jankovic

Predstava ze ti nekdo killne Jediho, smrtelnou to postavu, diky lagu, je velmi zajimava.

Ovsem je vubec "rozkosne" jak serou na Evropu. Myslel sem ze to rozjedou ve velkem "Lucasovskem" stylu. Da se cekat ze Star Wars prilakaji spoustu fandu co zatim jen koketovali s onlinovkama. To je ostatne muj pripad, u fantasy ocenuju predevsim pribeh (moje top RPG je Torment) a to zatim stavajici fantasy onlinovky nenabizely. U Star Wars to neni na skodu, diky bohatemu a propracovanemu pozadi, kdy vis o co go a ze se tam nekde "neco" deje.

0/0
20.6.2003 12:36

___ LuboS___

jj to je na povazenou ... proto ze mne radeji bude nejaky smuggler nebo bounty hunters ;-)
0/0
20.6.2003 14:39

Jan Jankovic

ohlas s fora s oznamenim o vydani

My girlfriend started crying, I am not sure if it is because the game is finally coming out (I doubt it) or because she knows she is about to lose me for at least 1...uh 3 mo...uhm years


0/0
18.6.2003 15:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.