Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Videohry v roce 2002

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Jakl

Final fantasy X
Napsat, ze FFX ma predrenderovana pozadi je docela velka bota.
0/0
8.1.2002 15:36

Martin Kaller

A sakra!
Nesouhlasím, to není bota, ale ostudný exces. Určitě jsem ho nenapsal já, ale je tam zcela jistě vinou nějakého zlomyslného internetového šotka, takže to rychle napravím, dřív než řekneš desetkrát "strč prst skrz krk". A díky za upozornění. Martin
0/0
8.1.2002 20:22

pedro

Tak jsem cetl recenzi na dalsi titul pro X-box,SSX Tricky a opet se zminuji o castem zpomalovani.Tak teda nevim,ale to podle me dobre jmeno X-shitu rozhodne nedela.Po Project GR a Halo,dalsi hra s problematickym frameratem na,podle Billa,revolucni konzoli,ktera vytre vsem zrak?No to teda pardon,ale rekl bych,ze zeleny hnus to ma do uspechu hooooooooooodne daleko. 
0/0
7.1.2002 20:49

kwak

XBOX vs GC vs PS2
Asi pred tydnem jsem byl v nemecku v jednom nejmenovanem obchodaku v Bonnu meli testovaci XBOX a hned vedle GAMECUBE tako velikostni rozdil snad ani neni mozny vzdyt XBOX je aspon 4x vetsi nez GC.Hral jsem na konzoli od milovaneho :-) microsoftu PROJECT GOTHAM RACING a nepripada mi nelpsi nez grand turismo na PS2 nebo NFS5 ne PC.Neverim XBOX a sazim na PS2 a vzhledem ke Gameboy advance (jehoz jsem take vlastnikem :-) i castecne GC.Tot vse.
0/0
6.1.2002 21:19

michal

xbox
no nechci se fanaticky zastavat nejake platformy, ale podobne jako tady napsal pan magitek, cislum microsoftu neverim (nevim proc - snad zkusenost?:-)). a potom nevim proc by mel mit xbox v evrope vetsi sance nez NGC, kdyz treba me osobne zajima tak Halo a zbytek me pripadne jako naprostej odpad (jestli jsem se dotknul nejakeho MS fanouska tak se za to ponizene omlouvam). v prubehu launche xboxu zacly vychazet ty nej hry na PS2 (devil may cry, mgs2, baldurs gate, tony hawk 3) a tohle zdaleka nekonci (FFX, wipeout fusion, tekken4, virtua fighter4) oproti tomu hry (naprosta vetsina) oznamene na xbox bude zcela JISTE o par mesicu pozdeji predelane na PC (nebude to vubec zadnej problem bych rek). a to se nechci bavit o emulatoru (pro pc) kterej se podle me objevi co nevidet (i kdyz se tomu MS snazi hodne zabranit). NGC ma alespon svoje vlasti originalni tituly diky kterym by se mohl GC prodavat docela dobre. myslim ze hodne lidi co koupilo xbox uz mozna pochopily ze tohle nebude to prave. no nic ted cekam prispevek nejakyho pckare jak je ten xbox revolucni a bla bla bla:)))).
0/0
6.1.2002 16:06

MARTIN BLAZEK

chtel jsem jen rict ze xbox vypada jako obrovsky, hnusny, 20let stary VHS video. hehe!!!! (to samo nema nic spolecny stim jaka ta konzole je, to bylo jen tak ze srandy)
0/0
6.1.2002 16:14

Petr Panoš

no pomerne solidni vyber, jen sem si v bojovkach nevsiml Soul Caliburu 2 ?! a THPS4 by mel podle vseho urcite vyjit az v roce 2003, takze pls zadny "natesovani"  
0/0
6.1.2002 13:00

Martin Kaller

Soul Calibur 2 a THPS 4
Inu, pokračování Soul Caliburu bude přeci nejdříve a v určitém předstihu na GC a to se do konce roku do PALu rozhodně nestihne; já osobně přeci jenom více věřím urychlení prací na THPS 4. Ale jde jenom o můj dojem, z dosud známých informací to i v případě Tonyho vypadá na release až v příštím roce - v tom máš recht. Martin
0/0
6.1.2002 18:04

Petr Panoš

ja mel zato, ze SC2 bude na PS2 jeste v druhy polovine 02...ale ty si machr pres konzole .....neuvazujete v redkaci jen tak o porizeni GameCube podobne jako u Xboxu?
0/0
6.1.2002 19:02

Martin Kaller

Soul Calibur
Soul Calibur sice bude cca v polovině roku - ale na automatech. A závěrem roku na GameCube, což znamená Japonsko. Napřesrok pak PS2, alespoň podle toho, co si pamatuji, jakožto loser od konzolí:o) Martin
0/0
6.1.2002 19:48

Martin Jakl

Tak proc Namco neustale tvrdi, ze SC2 vyjde na vsech konzolich soucasne? To jako lze?
0/0
8.1.2002 15:33

Martin Kaller

Soul Calibur.
Nebudu se přít, ale když už o tom mluvíme - namátkou jsem se díval do starších žurnálů a vzhledem k tomu, že jsem něco v podobném duchu napsal a stěží jsem si tuhle informaci vycucal z prstu, tak fakticky nevím. Jestli máš nějaký odkaz, v němž Namco tvrdí o současném releasu Soul Caliburu 2 na všechny videoherní systémy něco jiného, resp. tebou uvedenou skutečnost, byl bych za něj povděčen. Předem díky. Martin
0/0
8.1.2002 20:19

Martin Jakl

0/0
14.1.2002 10:08

magitek

**** ***(an ode to no one)
Já bych nesouhlasil, dle mého názoru je tato prognóza výsledku (tedy pořadí konzolí v čr) zcela přesná, jen by mne zajímalo co úžasného nabízí x-box, ten seznam musí opravdu příznivce ms velice "těšit", ani jeda hra z toho seznamu není killer titul (pokud snad nebudete brát v úvahu Halo, kterého se jaksi prodalo méně než kupříkladu Luigi Mansion) navíc jediná relevantní hra, Max Paine se v usa, jaksi propadla(ale to nevadí "chytí" se v japonsku) a navíc hry na xbox se v top ten vůbec nevyskytují ( mimo halo) a to ještě přes značnou snahu csfb, což je zajímavá neboť nedavno jsme byli ujištováni, že ke každému xboxu se prodá 2,6 hry (což je pravda většina z x-boxu se prodala v bundle po třech tj. Halo na místě 4 (nyní 7), DoA 13 (nyní mimo top 20) stejně jako slavný MSR 14 (nyní mimo), a na závěr, většina her na xbox je již jinde (těch lepších), jinak souhlasím s tvrzením vašeho redakčního kolegy, opravdu GCN se kvalitou x-boxu ani nepřiblíží, být příznivcem x-boxu asi bych brečel, takhle jen PS2 a GCN rulez, tak mne napadá MS skutečně má 1,3 M konzolí ale bohužel v obchodech nikoli mezi lidma, protože jinak by se s tím MS vytáhnul a navíc by ten prodej her musel vypadat jinak, i když je možné že si opravdu lidi kupují x-box jako bizardní šperkovnici.

P.S. já vím že autor jaksi o videoherním průmyslu moc přehled nemá a tak mu poradím,hra RE: GS2, je spolupráce firem Namco a Capcom a upřímně řečeno není oč stát navíc asi víte že CAPCOM to rozhodně z GCN myslí vážně příští rok 4 nový (ne Biohazard tituly) a s toho 3 GCN exclusive a 1 pro PS2+GCN.

0/0
6.1.2002 3:32

Martin Kaller

Ahoj magiteku.
Možná by tedy stálo za uváženou, aby ses teď ještě v diskusních fórech třeba na Gamespotu opřel do tamních redaktorů, jak si to dovolují psát eventuelně nesmyslně pozitivní věci ohledně Xboxu. Být tebou, taky bych řádně vyčinil i CSFB a NPDFunworld, že neumějí ani pořádně počítat. Tak já tady žádám o patřičnou míru tolerance a ty hned pouštíš na Xbox bandurskou. Já se téhle konzole rozhodně nezastávám a co se týče celkového videoherního přehledu, rozhodně nejsem pupek světa, ale taky se nesnažím za každou cenu zaslepeně hnát za nějakou svou vidinou co ty - jako že nejlepší je automaticky všechno od Nintenda a společností, co pro ně dělají! A jak vidím v tvém případě, s příchodem Xboxu si vzal na milost i předtím nenáviděnou Sony - máš už alespoň doma PS2 nebo stále jen N64? P.S. Počkejme na závěrečné počítání bilancující celý minulý rok, tahle čísla separovaná pro jednotlivé týdny ti stejně nedají pořádný výsledek, ať již je to ve prospěch Xboxu či tebou tak nebetyčně obdivované GameCube. A ještě mi prosím tebe prozraď, kde máš schovanou tu křišťálovou kouli, co ti tak přesně poví, jaké hry budou v Evropě v roce 2002 killer tituly? Kdyžtak bych si ji od tebe vypůjčil... Martin
0/0
6.1.2002 19:43

magitek

cast reflecs

1. jak je vám asi známo npdgroup dokáže analyzovat asi 60% trhu mimo jiné nemá čísla od největšího nintendo retailera a to jest WALMART, navíc toto vše je od csfb, tedy společnosti která tvrdila že se gcn neprodává, aby nakonec dospěla k číslu 1,2M (podotýkám na zkl. npd) navíc čísla x-boxu jsou poněkuď zvláštní že.

2. netvrdil jsem že se x-boxu zastáváš a defakto mi to je jedno, každej máme své preference, to co zde dělám je že píšu obhajobu firmy nintendo, ano možná jsem nintendo fanboy ale to hlavně z důvodu toho že o této firmě se zde nepíše zcela pravda, já prostě koriguji to co zde píšete (a nemyslím jen BW který považuju včetně tebe za jeden z nejlepších ,ne z nejlepších ale nejlepší v čr, tak nevím je to chvála nebo ne) já nevím proč píšete o nintendo (upřimě řečeno nikoho to nezajimá) ale když už o něčem píši tak oběktivně, pro vás (a to je 95%) začal svět videoher příchodem psx, ale to neznamená že tu nebyl, možná si myslíte že je nintendo hloupá firma, a je to vaše pravo, ale nebyla to sony kdo vlastně vytvořil a zpopularizoval videohry, byl to miyamoto, yokoi a hlavně Hiroshi Yamauchi (popř.Arakawa a Lincoln) kdo z průmyslu jehož většina produkce končila zakopána v nevadské poušti, udělali byznys, ano v čr je to již od počátku nepopulární různí hlupáci tady tvrdili a tvrdí jak je to nintendo špatný, jací jsou to hlupáci apod. ano většina tomu věří a kdo muže tak si přihodí, ale není to tak, nevím kde jste vzal že nemám rád sony, tato firma je inovátor v oboru spotřební el. stejně jako je nintendo, rare, capcom, konami, enix,square atd inovátorem v oblasti herního průmyslu , dle mého jsou na psx kvalitnější hry jak na n64 (mimo fps, fun racing a plošinovek), jediné co tvrdím, je že psx neudělaly uspěšnou hry od sony ale od firem které více méně čistě přetáhla nintendu, bez nich by psx byla de fakto 3do, pokud ovšem tyto firmy od sony odejdou je sony mrtvá (oni popravdě řečeno moc štastný se sony nejsou, nevěříš, potom věz že Capcom moc radosti nemá a dává to najevo, zatím co square to najevo dávat nemůže, máš-li trochu přehled, potom asi víš že s toho ohromnýho povyku kolem koupě 20% square se nakonec nejméně radovala právě firma squre, mimo jiné rezignací presidenta),

3. nevím kde jsi vzal že mám doma jen n64, já mám snes i nes a   psx nemám vlastně hlavně proto že nemám dost peněz, nebot kupuji  starý snes a nes hry, ale jak říkám rozhodně je psx bomba.

4.uplně jiná je situace u x-boxu, zatímco ps2 je konzole která s nintendem soutěží vesměs férově (přetahování vývojářů apod.) je x-box od někoho kdo videohry špinil, kdo používá praktik jako dopisy mrtvejch lidí, nebo neuvěřitelné dopisy zákazníkům konkurence, popřípadě lži a nebo zakazování konkurenčních browseru,popř. policii vůči prodejcům počítačů, tato firma nic dobrého nepřinese já myslím že její místo je ve světě PC, a nechci vidět aby tato firma v tomto oboru uspěla natolik mám videohry rád (jedno jestli mí osobní favorité jako nintendo,rare nebo v tomto případě bez problému akceptovatelná psx nebo ps2, kterou bych si koupil pokud by šlo tzv. do "tuhýho" samozřejmě priorita je gcn)

5. co se týče odhadů co bude a co ne killer ap, zde je to poměrně jednoduché jestliže  se hry jako mario64, mk64, zelda64, ssbm, LW(resp. SF64), nebo mgs2:sol, ffx,VF, Tekken,RE atd prodávají po milionech např.: serie Mario Bros. 200M, zelda 40M, ff 40M,RE 20M pak je jasné že své příznivce mají a budou-li kvalitní lidi si je koupí ale upřimě řečeno kdo čeká na porty popřípadě např na následovníka Areny, to opravdu nevím, ano někdo se najde, ale bude ochoten si je koupit(s konzolí za 300$)když je může mít na jiné konzoli (se spoustou dalších skvělejch her) popřípadě na PC (a zde navíc zadarmo)? toto je má věštecká koule a chceš-li ji mít nemusím ti ji pujčovat, stačí když se podíváš do historie tam ji najdeš (a vlastní), otom defakto svět herního průmyslu taky je (a nejen on), např.: na konzole před sony  žádné rpg, dobře

http://www.gamefaqs.com/console/snes/list_rpg.html   tj. SNES (resp. Super FamiliComputer tj. famicom)

http://www.gamefaqs.com/console/nes/list_rpg.html     tj.   NES   obě pro někoho kupodivu před sony

mímochodem dík za adresu ačkoliv tam některé hry chybí např.:Radical Dreamers (Square) ale to byla Satellaview. je toho slušná řádka nojo to je tak kdýž je FF7 první rpg na konzolích. 

 

 

0/0
7.1.2002 4:14

Marv

Souhlasím s Magitekem hlavně co se týče hájení Nintenda. Nejsem vlastníkem žádné konzole ( a nikdy jsem nebyl a bohužel asi ani nebudu ), ale kdybych si měl vybrat byla by to zcela jistě GameCube jakožto jednoznačně nejlepší konzole momentálně na trhu ( včetně výkonu ). To, že je spousta naivních lidí, kteří o hardware nemají ani páru nadšena Xboxem a jeho "výkony", které jsou samozřejmě pouze papírové, to se dá pochopit, ale to, že se tito naivkové najdou i mezi redaktory všech možných časopisů webových i papírových, tak TO JE NEPOCHOPITELNÉ!!! Je mezi vámi OPRAVDU někdo, kdo VĚŘÍ, že Xbox má 116,5 milionů polygonů? O dalších nesmyslech nemluvě?

Vždyť to je kolosální LEŽ!!! Pouze další typické svinstvo Microsoftu.

Na druhou stranu však máme všichni štěstí, kdyby totiž MS dělal třeba do aut, vlaků, letadel, apod. přelidnění na zemi by se začalo rychle korigovat, protože by byli všichni pozabíjení. Prostě MS je firma, které soudný člověk prostě nemůže věřit ani ň, takže jimy uváděné výkony, počty prodaných konzolí, her a podobně jsou v drtivé většině pouze lži.

0/0
7.1.2002 8:21

Martin Kaller

Odpověď.
Pěkný článek, ale přese všechno si dovolím zareagovat. ad 1) Walmart tam tedy skutečně není zahrnut a i z toho důvodu počkejme na závěrečné resumé. Každopádně není přeci důvod nevěřit číslům z NPDF, ani ne tak pro porovnání s úspěchem GameCube jako o hrubém vyčíslení prodeje Xboxu. ad 2) Které info v souvislosti s Nintendem nebylo košér? Yamauchi zpopularizoval videohry... Inu, moc dobře si vzpomínám na jednu "maličkost", přispívající do mozaiky skutečností úspěchu NESu. Až s příchodem Mega Drive Sega napadla podivné smluvní vazby mezi Nintendem a vývojáři a ti byli posléze "osvobozeni" z monopolu Nintenda a mohli konečně vyvíjet hry i pro Segu. Přes tenhle Yamauchiho "obchodní trik" - který nebyl ani první ani poslední (nějak si vzpomínám na causu, v níž se snažil ovlivnit retailery v souvislosti se stáhnutím reklamy na Xbox, jinak se mohou rozloučit s podporou Nintenda) - však Nintendu nikdo neupírá jeho zásluhy, je to jedna z nejlepších vývojářských společností (dle mého je tedy lepší než Sega, jejíž jednotlivé platformy jsem vlastnil) a Miyamoto je velice progresivní člověk. Což už se tak nedá říci o Yamauchim, např. jeho nedávný postoj na možnou spolupráci se Square, určitě jsi o něm četl. ad 3) Tak v tom případě máš můj obdiv, já - až na zářné výjimky - nemám k retru takový vztah a spíše oživuji vzpomínky skrze GBA. ad 4) Já si tedy stejně o férovosti boje v oblasti videoher nedělám velké iluze. ad 5) Vysvětli mi prosím tě jedno - jako dlouholetému fanouškovi RPG žánru (znáš tituly jako Super Hydlide, Sword of Vermillion, Landstalker - mimochodem lepší než Zelda na SNESu či Story of Thor? - budeš se s nimi na našich stránkách do budoucna moci seznámit, abys věděl, že nejenom na NES/SNES vznikaly ve svém čase nějaká RPG). Jak je možné, že Nintendo ztratilo tak silnou RPG základnu z 8 resp. 16-ti bitů a jak Saturn tak PSX ji v tomto ohledu přebili? Videohry jsou především obchod a v něm vyhrává ten, kdo má nejvíce peněz. Tohle pravidlo je nad všemi ostatními, toť můj názor! Martin
0/0
7.1.2002 12:49

magitek

korekce

1.ano jistě počkáme a uvidíme, ale hlavně bude zajímavé sledovat léta následující.

2.no vypadá to že je yamauchi skoro nejhorší osoba na zemi, ještě jsi zapomněl hodit  na něj vraždu Yokoie, ale vážně, to byl žert, (mimochodem gunpei yokoi byl po neúspěchu Virtual Boye vyhozen a je defakto duchovním otcem Wonder Swanu) co se týče příspěvku Sega,  osvoboditel to je komické, budiž já myslím že mnoho vývojářů má jiný názor, ale nechci ti brát iluze, což ovšem neznamená že jsem řekl vše. Opravdu Nintendo na počátku éry NES přišlo se zařízením které se jmenovalo key-chip ten byl patentovaný a licensovaný, smyslem bylo zabránit subjektům v produkci čehokoliv (na tom mimo jiné vyhořela generace před nintendem)tak si nintendo hlídalo kvalitu známá Seal of Quality (není to tedy o kvalitě her ale o kvalitě produktů) a samozřejmě zdrojový kód toho čipu nebyl levný a je jasné že se kolem něj vytvořilo mnoho smluv které ne všem vyhovovali ovšem je pravda a zde je smysl fy Sega nepopiratelný, tato firma působila jako strašák pro nintendo, ovšem ono to nepůsobilo nebot většina klíčovejch serií zůstala nadále na konzolích nintendo, ale je pravda že mnoha her se dočkal i Mega Drive (Genesis) např. Castlevania, Street Fighter, Mega Man atd. ale šlo jen o jednotlivé díly ovšem i přes toto  strategie firmy Nintendo vyhrála nebot s tím čím byl tenkrát key-chip se setkáváme dodnes jak u SNES,N64 tak i Saturn/Sega/ a obě PS dnes to funguje obdobně jako tenkrát,dalo by se říct že nintendo tím zabraňovalo open-source a tak to je videohry jsou všechno jiné než open-source i dnes vývojář kupuje zdrojový kod k tomuto chipu (spolu s developers tool kitem, ale jak víš tak je to komedie nebot většina vývojářů používá tento tool-kit jen okrajově a z počátku než vyvine vlastní, navíc je to tak nějak obrana proti pirátům ), ono totiž bez této politiky by neexistoval ani tento průmysl nebot by videohry dopadli obdobně jako domácí počítače (pravda ale je taková že byla firma která tuto politiku nedodržela a ta firma se jmenovala Ultimate Play the Game a že by dopadla špatně to se také říct nedá, ovšem byli firmy které Sega osvobodila např. SNK a víš jak tato firma skončila), samozřejmě je mnoho příkladů o kterých se můžeš dočíst, např.: NoA regulovala videohry, to je pravda ovšem bylo to v době kdy probíhala demagogická nenávist vůči videohrám známá jako MK fobie a možná to dnes vypadá jako komedie ovšem tenkrát šlo do tuhého a tak se např. spousta tzv. new final fantasy fanatics zlobí že ff6 byla v USA cenzurována (jap. FF6 kromě poněku odlišného systemu postav a jejich jmen např.Tina=Terra,Mash=Sabin,Lock=Locke je i poněkud brutálnější)ale tenkrát to opravdu nebylo hezké (což se může dnes zdát při pohledu na GTA3 komické), ono jeto komplikované, bohužel kolem každé úspěšné firmy je řada lidí kteří vyznávají obdobné hodnoty ale jsou jaksi impotentní a po jejich vyhození se mstí, jeli to jednotlivec s minimálním spol. postavením je i jeho odplata minimální, a jeho síla je přímo uměrná právě tomuto postavení, a tak jsou li hry brutální začnou tito lidé křičet že jsou brutální, dojde-li k regulaci začnou křičet že se reguluje a je-li to téma spol. zajímavé potom se k němu přidají politici a začnou jím záplatovat svou impotenci, a takových příkladů je spousta např. kauza kolem ceny NESu obvinění z monopol. jednání nebot nintendo do příchodu Genesis zlevnilo NES pouze o 10$ a příkladů je nespočet. Dále dopis H.Yamauchiho retailerum, no ten dopis nenapsal on ale P. Main (EvP,NoA)a není výhružný, pouze se ptá proč retaileři propagují X-Box v době kdy tento ještě 8 měsíců nebude na trhu, nebot MS neoznámil definitívně vůbec nic a mnohé se změnilo bohužel k horšímu (např. absence progresivního scannování u filmů) no co budu vysvětlovat zde několik adres u kterých se dá říct že pro nás pro oba jsou relativně důvěryhodný   http://news.cnet.com/news/0-1006-200-5211713.html http://seattle.internet.com/news/article/0,2243,3851_720821,00.html 

jak si mužeš přečíst ani náznak nějakého nátlaku máš prostě špatný zdroje. Co se týče SQUARE, oni a Nintendo nebyli jen obchodní partneři byli mnohem víc, ale Square odešla a než tak učinila přidala pár pod pásovek, po působení u Sony se firma dostává (vlivem mnoha okolností) do problémů, krom toho ji končí licence se Sony, a najednou si vzpomíná že jsou zde staří přátele, a začne s námluvama, nejprve začne v Digicube (Square zn. obchody) prodávat hw od Nintendo, poté zjistí že WSC (jako PS2) není to pravé a začne vychvalovat nintendo jak je vedení nadšeno, co vše pro něj udělá, zkrátka začnou námluvy a to nikoliv ze strany řadovejch zaměstnánců ale Suzuki, Sakaguchi a Nomura, poté ještě si dělá další iluze, jenže na námluvy jsou třeba dva a Yamauchi ví že Square nepotřebuje, má zkrátka spočítaný že oni nejsou to pravé, nakonec zasáhne Sony, což je ztráta samostatnosti a Suzuki to ví proto řekne do médií to co řekl (a jistě uznáš že toto nebyl standardní projev), zkrátka zde nejde o obchodní spor, on ten vztah také nebyl jen obchodní, toto je nenávist. na druhou stranu nechápu tvé obavy, ty jistě nejsi příznivce firmy Nintendo a asi víš že pokud by Square přešla k této firmě byl by to defakto konec války, nebot to co by následovalo by bylo to samé jako v dobách PSX a N64, s tím rozdílem že PS2 by nepřežila (ona také Sony věděla co dělá).

4. No já si myslím že boj v tomto průmyslu moc selanka není ovšem problém Microsoftu, já to pojmenuji takto: jsem-li už prase alspon nemusím tak dávat najevo že jím jsem, a Microsoft toto dovedl do neuvěřitelných rozměrů (skoro s toho udělal druh reklamy), navíc on boj mezi Sony a Nintendo je (alspon veřejně) poměrně čistý a navíc obě firmy se znají.  

5. Tyto hry znám jen jsem je nikdy nehrál a věř že o jejich kvalitách nepochybuji, ale nejlepší série Zelda stylu byla bezesporu série Seiken Detsetsu, mimochodem jejíž tvůrci jsou dnes Nintendo 2nd Party ta start-up firma se jmenuje Brownie Brown,stejně jako Camelot, ale musím tě upozornit že MD je stejně jako PSX nad mé možnosti ony ty starý importovaný hry na SNES stojí stále hodně (kolem 120 DM a více) jinak retro sekce zní velmi zajímavě, doufám že zde bude vše jak NES,MS,MD,Amiga,Neo-Geo,SNES,MegaCD atd. ostatně zajisté pomůžete zpopularizovat emulaci, já si myslím že emulace není špatná (např. Factor 5 na svých stránkách dává volně ke stažení některé hry z Amigy zde je  URL: http://www.factor5.de/download.htm ) ovšem pouze u her které jsou na starých systémech, např. emulace N64 nebo PSX je docela svinstvo například já na emulátorech hraji hry které mám v japonštině (DQI-VI, SD3, Tales of Phanta

0/0
9.1.2002 10:56

kaakao

dik
tag tohle byla zatim nejlepsi dikuse jakou sem tady cet. dik kluci bylo to fak prinosny!!!!!!, este se mrknu na ty vase odkazy, a chtelo by to i vice takovych clanku retro a este, krone tech konzol a emulaci, ktere ste jmenovali by to chtelo neco i o saturnu( nejak se vse stratilo a neni o ni ani slechu) fakt dik cau ps: meli by o tom tady mluvit lidi co neco vi a ne ze se budou furt naci blbecci hadad co ma lepsi hardware a rozloseni a este nic ani nevideli!! PS: martine tag tam neco udelej
0/0
9.1.2002 20:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.