Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Max Payne – povídka o policajtovi

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pro nekoho debil pro jineho bore

ja to zabalim

:-/Proste jsou hry ktere jsou urcene na ps1 2 3 a xbox (360) a jsou hry urcene na pocitac.

IVpc

      tak ahoj a "peace".

0/0
24.8.2008 15:26

EDUARD ČERNÝ

PS2
Hrál jsen Maxe na PS2 a skoro jsem to dohrál - až na konci, kdy projíždí výtahovou šachtou plnou min a má je za jízdy odstřelovat, jsem to asi po osmdesátém pokusu vzdal ... Teď hraji verzi pro X-Box, která lze sejvovat kdekoli, a přestože už to tedy hraji podruhé, pořád mě to baví. Je to velice elegantní střílečka, primitivním obsahem připomínající Doom 1, ale skoro stejně dobře hratelná. Ve srovnání s X-Boxovou verzí vypadá PS2 verze trochu "vyblitě", ale pamatuji se, že i na PS2 jsem žasnul nad věrohodností oprýskaných stěn v barácích. Myslím, že čas prověřil tu hru coby klasiku žánru, 55% hodnocení je málo.
0/0
27.1.2005 9:50

hadejte

Autor clanku je *****
Sam bych chtel videt jakou konverzi na bedynku z drevenych prkynek s plastovejma napodobeninama by udelal.
0/0
7.4.2002 18:55

normální hráč

!!!nemám rád spotřebitele reklamních žvástů!!!
Chtěl jsem se ušetřit jakýchkoliv vulgarismů,ale soplit na Robina do hráčů umělohmotných sérií Nhl,to je z mísy.Jeho recenze na Payna je 100% trefná! Velká reklamní bublina na Payna a hráč - tupec, který se v ní zachytí - takový je totiž jeho princip. Mizerná grafika, špatný frame rate (poklesy při více animacích na obrazovce), (občas mi to připadalo, jako soustavný bullet time!!!!) díky němu hratelnost na prd a věčný loading? Jste slepci, či co? Pokud někdo chtěl napsat Payna pro PS2, mohl si dát mnohem víc práce a ne jen portovat. Pak to takhle dopadá. Pro jistotu si vyberu nižší rozlišení, uberu mimiku a grafické detaily, aby náhodou nezaškubalo,však oni si to Ti tupouni konzolisti koupí! TAK TO TEDA NE!!! Chceme kvalitní grafiku, dobrou hratelnost a pořádně odvedený kus práce! Payne tohle všechno postrádá. Nezlobte se na mě,ale nebudu kupovat mizerně naportovanou hru kvůli tomu, že na jiné platformě je parádní. BAVTE SE K VĚCI A NECHTE PS2 NA POKOJI!
0/0
29.1.2002 14:57

tom

nejlepsi recenze
objektivnejsi recenzi jsem na tuhle pc nahajpovanou sracku necet. bravo!!!
0/0
24.1.2002 20:06

salvajo

ne
A pak se divme jak válčí Taliban a zbitek světa. Co takhle argumenty chytráci?
0/0
24.1.2002 1:48

Jiri

Typicky pohled smutneho konzolisty. Pochopte, ze kazdeho neberou japonsky RPG, arkadovy auticka a malticky (ja vim, mate Metal Gear Solid a Gran Turismo 3, beru). Taktez pripominky, typu: na PC mozna hit, u PS 2 prumer mi prijdou dosti ubohe. Max Payne je takrka dokonala hra (to si mysli vetsina civilizovaneho sveta). Mozna chybi jeste jedna epizoda plus animace obliceju (ktera se pripravuje), ale stale je to skvela hra. Protoze vsak nejdrive neprisla na skrinky, byla v PS2 obci predem odsouzena k neuspechu. Je to tak vzdycky. Pokud prichazi hra z jine platformy, je vzdy merena mnohem prisnejsim meritkem, protoze je to "cizinec". Stejne to bude, az na PC prijde HALO, nebo GTA 3. A stejne to bylo i Half life pro PS2.

P.S: predem rikam, ze jsem Maxe na PS2 nehral, proto hovorim pouze ze zkusenosti z verze pro PC. Nicmene tipoval bych, ze hra bude stejna (pribeh, bullet time). Rozdily budou pouze v tech. zpracovani. Za to ale muzou skrinky a ne Max.

0/0
23.1.2002 21:28

Keitaro

Typicky pohlad smutneho PCckara. Chapem, ze kazdeho neberu japonske RPG, arkadove auticka (hmm, GT je akradove?, ake prekvapenie...) a mlaticky. (ano mame MGS a GT3 a poviem ti ze vo svojom zanri na PC ekvivalent nenajdes, vy(my-ja niesom cisty konzolista) mate online hranie (prave parim Operation Flashpoin cez gamezone, podte si to somnou rozdat :), som the king (of lamas :) ), nejaponske RPG ako BG, vsemozne strategie z ktorych vecsina mi uz leze krkom (este tak RA2 a prichadzajuci HOMAM4 sa daju) a super hardcore letecke simiky ktore aj tak hraju len maniaci v obore. PC ma tiez vela dobrych hier co musim uznat (aj ked uz som ich stereotypom za poslednych 10 rokov prejedeny) ale konzolove pecky povazujem za rozhodne lepsie nez pecky na PC. Podla tvojho nazoru je mozno Max Payne takrka dokonala hra. Ja som ho hral tak ako ty iba na PC a poviem ti, za taku hru by som nedal ani halier. (warez rulez) Zozaciatku sa mi to pacilo, bullet time je cool (ved aj mali z coho obkukavat, Matrix je asi moj najoblubenejsi /hrany/ film - anime tiez rulez :) ). Ale po takych 5 hodinach sa to dost okukalo a hra sa strhla na bezduchu akciu. Pribeh, ktory je pre PC-only hracov asi dost dobry, podla mna nieje nic zvlastne. Myslim ze v hrach ako Final Fantasy alebo MGS je pribeh po vsetkych strankach NEPOROVNATELNE dokonalejsi. Jedoducho ta hra ma nijak neuchvatila. To ze je hra dokonala si mysli vecsina civilizovaneho sveta? No, ak mas na mysli hodnotenia vo webmagoch, suhlasim, MP bol vysoko ocenovany. Taktiez jeho predajnost je dobra (tak zhruba 500.000-1.000.000 kopii). Ale vies kolko sa predalo niektoreho z dielov Final Fantasy? Len takeho FF8 sa predalo tak okolo 8 mil. (z toho v Japonsku asi 25%). A novy diel vyjde tak raz za 1-2 roky cize dost casto. Len pre taku zaujimavost, Final Fantasy ma najvecsi pocet fanovskych stranok alebo FAQs (a dokonca nie cela seria ale jednotlive diely) A vidis, teba to napriek jeho popularnosti nechytilo... (alebo si nikdy japonske RPG nehral) Tak ako sa mozes cudovat ze niekto povazuje MP za debilnu akciu? No, ked hra prechadza z jednej platformy na inu, je velmi pravdepodobne ze na povodnej bude uznavanejsia a lepsie ohodnotena, v tom mas pravdu, predsalen konverziou sa z kvality povodneho produktu nieco uberie. P.S.: predom hovorim, ze Maxa som tiez na PS2 nehral, preto hovorim zo skusenosti PC verzie. A tu by som ohodnotil mozno podobne, ako je tato. Za horsie technicke spracovanie ale rozhodne nemozu skrinky ale ti, co robili konverziu. A dokonca ani Max na PC nevyzera nijako zvlast uchvatne. Mam monitor hned vedla TV a ked si porovnam Maxa na PC a Devil May Cry na PS2, Max vyzera ako skarede kacatko.
0/0
23.1.2002 22:19

ruka v prdeli

Ale, japato? To mas asi nejakou 486-ku, ne? DMC na PALu (nebo co to tam na tom Slovensku mate) vypada lip jak MP v 1280x1024? Kup si lepsi pixlu a nezapomen na poradny brejle. Fuck off konzole! Krabicky pro infantilni rodinky.
0/0
24.1.2002 2:15

Keitaro

Ano, MP v 1280x1024 vypada horise ako DMC na PALovej TV, takej aku mas aj ty. Ked budes mat normalne argumenty, mozme sa o niecom bavit. Je trochu s podivom, ze na moj prispevok ktory ma aspon nejaky zmysel kazdy PCckar reaguje ako na nieco strasne pohorsujuce (pre ich platformu)...
0/0
24.1.2002 3:04

Samozrejme ze na televizi vypada grafika vzdycky lip nez na monitoru. Pust si nejakou konzolovou hru na monitor a uvidis, kdo je lepsi. Jinak PC versus konzole: to, jak je hra prodavana, nehovori primo o jeji kvalite (i kdyz jista souvislost tu pochoitelne je), rozhodujici je spise velikost trhu, her na konzole se proste obecne proda vic nez her na PC. PC ma oproti konzoli jednu velkou vyhodu: variabilitu. Takove zanrove spektrum, jako na PC, na konzolich nenajdes, a to zrejme hlavne diky politice vyrobcu konzoli ignorovat mys a klavesnici. Konzole je zase optimalizovana na jiste typy her a diky tomu jsou asi lepe provedene. Ohledne japonskych her: ja taky patrim k tem, ktere japonske hry nechytly (je pravda, ze jsem je hral pouze na PC - konkretne MGS a kousek FFmyslim9), verim, ze jsou kvalitni, ale i na PC by se nasly stejne kvalitni hry, samozrejme v kontextu PC. Tak, to jsem se zase zakecal, ted uz mi vas nevemou...
0/0
24.1.2002 13:42

Keitaro

Samozrejme ze na televizi vypada grafika vzdycky lip nez na monitoru. Pust si nejakou konzolovou hru na monitor a uvidis, kdo je lepsi. -- jo, presne to som chcel povedat, to, ze monitor ma vetsie rozlisenie neznamena, ze hry na nom vyzeraju lepsie PC ma oproti konzoli jednu velkou vyhodu: variabilitu. -- ano, to nepopieram ale ja uprednostnujem kvalitu pred kvantitou japonskych her: ja taky patrim k tem, ktere japonske hry nechytly (je pravda, ze jsem je hral pouze na PC - konkretne MGS a kousek FFmyslim9), verim, ze jsou kvalitni, ale i na PC by se nasly stejne kvalitni hry, samozrejme v kontextu PC. -- ale prave to je ten problem - v kontextu PC. Pred rokom som mal iba PC a moje naoblubenejsie hry na PC boli konverzie z PSX (FF7,8 a MGS) a tak som si kupil konzolu a zistil som ze su tam hry inteligetnejsie, s hlbsim zmyslom...
0/0
24.1.2002 19:29

Petr Panoš

konecne rozumna rec  PC ale neni treba zatracovat, i tam se najdou husty hry-Flashpoint, MoH: AA, BG, Fallouty....ale jinak konzole sou proste lepsi
0/0
24.1.2002 20:02

Keitaro

Jasne, suhlasim, ved ja som nikdy nepovedal, ze na PC si tiez nezahram. Prave teraz hravam tebou spominany OPF a je do good (gratulacia Vam, cechom za taku super hru). Na MOA:AA som tiez zvedavy, videl som trailer a vyzera to na celkom slusnu rezbu. Fallouty su klasika na ktoru sa nezabuda (vtedy som bol este citokrvny PCckar)... Proste na PC mam velka krasnych spomienok, doby ked som bol amater a nevedel som prejst 3. misiu Dune 2, zakysol som v genialnej adventure Indiana Jones 4. Na to sa proste nezabuda. Ale ked sa mi do ruk dostala FF7 na PC, zacal som pokukovat po konzolach, tych odkail tato hra prisla. A dnes som toho nazoru, ze na PS2 su kvalitnejsie tituly ako na PC.
0/0
24.1.2002 20:24

Jiri

Tak za prve, nerikal jsem, ze GT je arkadove. V zavorkach to byly hry, ktere se vyse zminenemu popisu vymykaji.

Za druhe. Prodejnost NIC nevypovida o kvalitach hry. Absolutne nic. Uvedu priklad. Soldier of Fortune. Dalo by se rict, ze tupa strilecka s trochou te omacky, ale prodavala se jak o zivot. Na proti tomu takovy Deus Ex, nebo System shock (I,II) se prodaval o poznani hure, i kdyz jde o mnohem hodnotnejsi kousky. Prodejnost vypovida o stravitelnosti hry pro trh, ale v zadnem pripade o jeji kvalite. To same pocet nejakych FAN stranek.

Za treti - opet musim rict, ze kazdemu vyhovuje neco jineho. Pokud ti Final Fantasy sedi tak si kup skrinku a hrej! Me se proste nelibilo (tusim, ze jsem tenkrat hral sedmicku), ale Max me proste dostal. Tenhle jev popisuje jedno slovo - individualita. Plus bych pridal svoboda volby, coz souvisi s moznosti vyberu platformy.

Za ctvrte - nerikam, ze skrinky nejsou vykonejsi nez soucasne PC. Za ty prachy aby nebyly. Pokud se vsak clovek zadiva ne televizi, a na vsech objektech jsou zuby, ze by to urizlo sitnici, do reality to ma daleko. PC mozna trpi nedostatkem polygonu, ale vetsi vuby tu nezname od roko 1999.

0/0
24.1.2002 19:22

Keitaro

1.) No to je pravda, nehovoril si nic o tom ze GT je arkadove. Ja som myslel skor skutocnost, ze na PS2 su ako arkadove zavody, tak realistickejsie zavody - presne tak, ako na PC. 2.) Predajnost nieco vypoveda o kvalitach hry. Na Soldier of Fortune zdielam rovnaky nazor ako ty (magorina), na Deus Ex a SS1,2 tak isto (super hry). Ale to je jeden z tych pripadov, ked dobra hra nesklidila taky komercny uspech, aky by si zasluzila. Ale v pripade hier ako FF nieco o kvalite rozhodne hovori. Vdaka svojej kvalite si totiz seria vybudovala taku zakladnu fanusikov, ako ziadna ina. Tak isto magaziny hodnotia kazdy novy diel serie FF najvyssimi hodnoteniami. O FAN sitoch to plati dvojnasob. Co myslis, kolko takych sites je o SOF? Takmer ziadna pretoze je to bezducha akcia o ktorej sa nikto nebude namahat robit nejaku stranku. Ale Fansite FF robia jej skalny fanusikovia a tych asi hra neskutocne chytila, ked si daju tu namahy a stranku urobia, updatuju apod. 3.) Suhlasim. Ved ja nikomu FF nenutim. Kazdy nech si hraj to, co ho bavi. Mna proste MP nechytil a podla mna ani nemal cim. Ako hovoris, kazdy clovek ma individualny vkus a nazor... 4.) Skrinky rozhodne vykonnejsie su (a cena ze je velka? 16000 Kc za PS2 je podla mna slusna cena). No co sa tyka tych zubov - to je z tvojho pohladu, pohladu PCckara. Aj ja som byval cistym PCckarom a vadili mi zuby u hier na konzolach (vtedy PS1) ale teraz ked mam oboje, PC aj PS2 zistujem, ze krasa grafiky sa rozhodne nesudi podla rozlisenia... Keby si videl hry ako FFX, Devil May Cry alebo Ace Combat 4, zistil by si jednak ze zasa tolko zubov ako si myslis tam nieje a aj ked tam nejake su, vyzera to rozhodne lepsie nez adekvatne hry na PC. To sa proste musi vydiet aby sa to dalo posudit.
0/0
24.1.2002 20:11

Jiri

Re:
Taky FF ma hype, firma ma prachy a hlavne uz je to pojem. Deus Ex 2 se taky bude prodavat lepe nez jednicka. A jeste k ty cene - ono je hezky, ze skrinka stoji 16 tisic (za coz sezenes velmi slusny pocitac, to jen tak na okraj). Jenze to je cena dotovana. Pristroj se prodava pod cenou, nebo za vyrobni naklady. Hrac si pak zbytek doplati na hrach. Taky proc myslis, ze kazda konzolova hra stoji o 500 Kc vic, nez ta sama na PC (teda v dobe PS1 to taky bylo), ted uz jsem ceniky dlouho nevidel). Funguje to stejne jako u mobilu a predplacenych sad. Krasne to predved Microsoft s X-BOXem, kdyz ted prodelava zrhuba miliardu, jen aby se konzole dostala mezi lid. A na konec, jak se tak rika, nalijme si citeho vina - dokud bude cloveku s PC stacit k nove hre 20 Kc na CDcko a par znamejch, stale se to neda srovnat.
0/0
26.1.2002 12:01

Keitaro

No samozrejme ze seria FF je pojem ale preco sa nim stala? Pretoze ze bola odjakziva kvalitna. Tentiez dovod preco sa bude Deus 2 predavat lepsie, lebo hraci vedia, ze predchodca bol dobry. A ked bude pokracovanie horsie, hype opadne a az taky pojem sa z toho nestane. Ale vidis co sa stalo zo serie FF? A len preto, lebo kazdy diel bol lepsi alebo aspon rovnako dobry ako predchozi. No, co sa tyka ceny konzol a hier na nich - samozrejme mas pravdu, ceny konzole si splatis na hrach, ved ja som nikdy nehovoril nieco ine. Ale aj ked mam aj PC aj PS2 a ako takmer kazdy, PCckove hry mam za facku, aj tak mi nieje luto dat 2500,- (u vas 2000.-) korun za hru ako Silent Hill 2, MGS2 ci FFX (za tu dam asi tak 5k... holt, ako fanusik musim mat specialnu 2DVD ediciu)... Za taketo hry sa proste oplati zaplatit, su to totiz hry na ktore sa nezabuda a zanechaju ti zazitok "na cely zivot".
0/0
27.1.2002 0:32

solidsnake

Jen tak na okraj PS2 nestojí 16 000, ale cca 11 000 za což se slušný kompl koupit nedá.
0/0
27.1.2002 20:03

tret

kopirovani
az zacnou na pc vychazet hry na dvd tak ti ta dvacka asi stacit nebude. jo a jen tak mimochodem jsem zastancem piratsvi jako ty a nikdy jsem si na psx hru nekoupil a stacila me na to vzdycky dvacka a par znamejch takze tvuj argument je uplne o nicem. jo a neni problem sehnat jakoukoliv prepalenou hru (i na dvd) pro ps2. jen tak pro poradek.
0/0
29.1.2002 18:07

MaláRuka

No zdá se že pořád nechápete - přečtěte si objektivnější recenzi třeba na GameSpotu:

http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2831464,00.html

Stručně shrnuto: Konverzí na PS2 hra hodně utrpěla po grafické stránce i hratelnosti(příšerné nahrávací časy). To ale není tím, že by PS2 byl špatný stroj! Jde spíše o neduhy konverzí - i konverze z konzolí na PC dopadají většinou strašně. Zkrátka pro PS2 je Devil May Cry v současné době MNOHEM lepší volbou a MP na PS2 se zdaleka vyhněte. Prověřeno osobně .

0/0
23.1.2002 14:28

solidsnake

kecy
Popravdě pro mě je tohle jedna ze zoufale malého množství skutečně smysluplných recenzí na Maxe Payna, která jde k meritu věci. Na PC možná tohle výborné béčko někdo může považovat ze hru roku, protože není s čím příliš co srovnávat (navíc 5 let hypování udělá svoje a obávám se že další "daikatanu" by PCčkáři nerozchodili), ale na PS2 je vskutku jen lepší průměr (a kromě pár technických drobností je PS2 verze stejná jako ta PCčkářská).
0/0
23.1.2002 13:48

Miser

...
0/0
23.1.2002 14:30

vul

hehe misere, ty se sklebis ale je to tak :) to je ale smula ze sis jako "svou" platformu vybral PC a ted nikdy neodvolas ze je nej. protoze bys vypadal jako vul :)
0/0
23.1.2002 19:44

shela

Max Payne a hra roku, kde to bereš. Všichni lidi co znám to považujou za ubohej průměr. Až budeš hrát Deus ex vzpomeň si na keci o průměrech.
0/0
24.1.2002 19:48

solidsnake

Deus Ex hrát nebudu (no možná znovu PS2 verzi), už jsem ho hrál a MP je vedle toho opravdu ubožátko, ale žánrově jde trochu o něco jiného. A kde jsem vzal, že MP je hra roku. No stačí mrknout na zahraniční weby, který se z něj můžou posrat.
0/0
25.1.2002 11:37

Pavel Sich

he?

1) zda se mi ze pan autor ani nic netusi o tom co to znamena NOIR styl

2) Max Payne je comixove ladeny - proto "ty rozmazane obrazky s informacemi", proto ten drsny vyraz (asi neznate Payback s Melem Gibsonem, nebo filmy s Bogartem...)

3) ze se to casto nahrava? to asi bude tim, ze PS2 ma 32 MB rameti a hovinko na textury ne? A nerikejte mi nic o MGS, ja vim ze ten nenahrava tak casto, ale taky nema 1024x1024 textury, vime? (MGS je mimochodem fakt libovej :-)

ono to je totiz slozite, kdyz date recenzovat plosinkari&FPS milovnikovi recenzovat neco jineho tylu (mluvim v obecne rovine), napriklad drsnou noir like 3rd person akcni hru tak to dopada jak to dopada...

Howgh.

0/0
22.1.2002 17:42

Martin Kaller

Dotaz.
Jenom by mne tak zajímalo, kolik z vás, co to tu kritizujete, vycházíte z PC verze téhle hry a kdo skutečně hrál PS2 konverzi Maxe Payna, na níž se recenze vztahuje. K výkonu PS2 - co se týče častých loadingů - se nechci vyjadřovat, snad jen tolik, že na téhle platformě vyšly tituly, které vypadají vizuálně mnohem přitažlivěji než PS2 podoba Maxe a byly přitom ošetřené v tomto ohledu o poznání lépe. Takže čím to? A poslední věc. Recenzi psal člověk, který jen tak mimochodem hrál poměrně nedávno titul Devil May Cry, což je také čistě akční záležitost. Takže recenzent má velice dobré povědomí o žánru a možnost srovnání. Schválně si zahraj Devila a Maxe (na PS2) a pak posuzuj a odsuzuj. Howgh! Martin
0/0
22.1.2002 18:23

koudelka

No sracka jako MP se fakt s hrou jako je DMC rovnat nemuze... to mas recht. Jinak je taky pravda,ze DMC ma MNOHEM lepsi grafiku a nahrava se MNOHEM mene.
0/0
22.1.2002 19:32

Shagrath

????????
Trochu předčasný apríl,ne?
0/0
22.1.2002 17:09

MaláRuka

Panebože, co je tohle za recenzi?? Naprosto subjektivní, hra je opravdu tak na 70%. Nevím ovšem co to plácáte se stereotypem - je to totiž tak krátké že to do stereotypu ani spadnout nestihne (hrajte jen na HARD!, jinak to nemá cenu...). A vyzdvihl bych komiksové zpracování, je atmosférické a ke hře sedí.
0/0
22.1.2002 15:32

Frix

LOL
Hejduk at si radsi jde hrat hokej, ale at neplive a nedava podprumerne hodnoceni takhle inovatorskym a zabavnym hram. Tohle neni nic jineho nez ubohy vysmech.
0/0
22.1.2002 14:59

robin

hodnocení
Ahoj frix, to co tady říkáš jsem přesně očekával, hráči, kteří se do Max Payna zblázní a nedají na něj dopustit. Ale ted vážně přiznej na kolik tě tato hra baví o proti jinejm a daleko lepším hrám. A s tou inovací bych to taky tak nepřeháněl, pět let vývoje a pak vznikne tohle, tobě to vážně připadá tak revoluční na rozdíl od GTA3 nebo MGS2. Tak to opravdu nechápu a co se týká toho hokeje já sporty nehraji, ale to jen tak závěrem.
0/0
23.1.2002 12:53

Miser

subjektivněj laděnou recenzi jsem už dlouho nečetl
0/0
22.1.2002 12:52

Pepa

55% je myslim dost podhodnocene, videl bych to tak kolem 70. Ale recenze celkem vystihuje moje dojmy z hrani PC verze. Jenom bych se odvazil trochu vic vyzvednout pribeh, ktery povazuju opravdu za dobry, a komiksove zpracovani atmosfericke. Jinak hratelnost je postupem hry slabsi a slabsi, jak se to furt vsechno opakuje, a ani bullet time to nezachrani.
0/0
22.1.2002 9:15

koudelka

Konecne objektivni recenze na MP :). Ne vazne, Bullet time je peknej ale hra je to po chvili nudna, pribeh vonicem a ty komixovy haluzarny ... no nic
0/0
22.1.2002 1:17

Lufa

Recenzia
Podla mna by tato recenzia az na par malickosti (minilevely, ne/rozmazana grafika,...) sadla aj na PC. Rozhodne to nema na GOTY.
0/0
22.1.2002 8:33